» »

Digitalna evolucija

Digitalna evolucija

««
27 / 29
»»

snow ::

Matriko submitaš z copy/paste tvojega kvadrata v eno okence.
Lahko ma nove vrstice vmes... bere samo cifre.


cman
Hmm jaz bi bil za varianto, da tekmujemo skupaj. Več glav več ve :] Pa še CPU power si delimo...
Če se znajdemo med prvimi tremi pa gremo s tistim denarjem skupaj na eno pico :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Nejc Pintar ::

posodim linux mašino...
Lahko je biti prvi, če si edini!

JerKoJ ::

Owca si ziher da tvoja koda deluje pravilno
nisem ziher da compiler pravilno handla pow(a, s) % n pri velikih stevilih,
obicajno se uporablja rocno spisane procedure, ki pazijo na overflow

OwcA ::

Verjetno stvar ni ravno primer prenosljive kode, ampak meni (ICC 8.1) dela. Na oko bi rekel, da je predvsem vprašanje v kaj se casta double, ki ga vrne pow. Če je operator % definiran za long long (ali ustreznico), potem bi moralo delati. Je pa res, da prinese ICC svoje matematične knjižnice. Ali drugače povedano, če ne posili že vhoda, bi moralo tudi ostalo delovati.

Bolj me skrbi napaka, ki nastane v pow, če pokvari relevantno decimalko, je rezultat naravnost za v smeti. Mogoče bi bilo res boljše skovati svojo. Ima kdo kakšno idejo za učinkovito implementacijo, ali naj se zaupam stricu Googlu?

P.S. vedno, ko vidim long long me zaboli srce -- zadevščina v C++ ni podprta, znalo bi biti, da je stvar 32 bitnih sistemih tudi relativno počasna, ampak v to nisem prepričan.
Smiselno bi bilo tudi povsod uporabljati unsigned kvalifikator.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

JerKoJ ::

kopirano iz strani ki sem jo ze prej omenu, velja za 2^53-1, ne vem kok je kej ucinkovito



 function modadd(a,b,N) {
  // When the integers a, b satisfy a+b > 2^53-1, then (a+b)%N is wrong
  // so we add this routine to allow us to reach a, b = 2^53-1.
    if (a+b > 9007199254740991) {
      // Could reduce a and b (mod N) here, but assuming that has already been done
      // won't hurt if not... subtract 2^52 from one, 2^52-1 from the other and the
      // add it back modulo N (MaxInt+1)  
      var t = ( (a-4503599627370496) + (b-4503599627370495) )%N;
      return ( t + (9007199254740991 % N) );
    }
    // Usual case: a + b is not too large:
    return ( (a+b)%N );
  }

function modmult(a,b,N) {
  if (a > N) a = a%N;
  if (b > N) b = b%N;
  if (a*b <= 9007199254740991) {
    return ((a*b)%N);
  } else {
    if (b > a) return modmult(b,a,N);

    // Right to left binary multiplication
    var t = 0;
    var f = a;
    while (b > 1) {
      if ((b & 1) == 1) t = modadd(t,f,N);
      b = Math.floor(b/2);
      f = modadd(f,f,N);
    };
    t = modadd(t,f,N);
    return t;
  }
}

// modpow(a,exp,N) finds a^exp (mod N) where a, b, and N are 
// limited by modmult

function modpow(a,exp,N) {
  if (exp == 0) return 1;

  // Right to left binary exponentiation
  var t = 1;
  var f = a;
  while (exp > 1) {
    if ((exp & 1) == 1) {  // if exponent is odd
      t = modmult(t,f,N);
    }
    exp = Math.floor(exp/2);
    f = modmult(f,f,N);
  };
  t = modmult(t,f,N);
  return t;
}

snow ::

dr Math o mod bi znal pomagat. Možno da zadevo najdeš pod temo: Division of Large Numbers

Če je to to?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

2^53 je 'samo' 15 cifer.

Rabimo 2^64 oziroma 19 cifer.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

JerKoJ ::

ja sej kodo spremenis
tipe das v unsigned long long in meje ustrezno spremenis,
pomoje dela pol do 0xffffffffffffffffLL

snow ::

Ma.. pa moram še tiste cifre spreminjat, pa sploh ne vem kje je funkcija ki mi preveri če je število praštavilo.

Bomo Miller-Rabina usposobli (no upam da bo OwcA, ker jaz sem vedno ko tisto gledam mal zgubim).

Jaz lepo počasi pišem solverja.. in mal gruntam kolk majo kaj najboljši rezultate. Sem updejtal 18x18 pa iz razlike videl da ma najboljši gor 2439. (Ful je zabavno to ko si moraš sam računat te score... ne pa da bi jih kje lepo pisalo.)

Score za vsak kvadrat določene velikosti je pa : (število praštevil v tvojem kvadratu)/(število praštevil v najboljšem kvadratu).

Se pravi dobimo ven med 0 in 1.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Tak zdej sem sestavil skupaj zadevo da mi dela na vseh gridih in sem dal gor eno vmesno rešitev in malenkost zlezel: klik. Mi je pa ful všeč tista zastavica tam zraven :)
Zanimivo, da je še poleg mene en iz Slovenije, ki tudi tekmuje.

Aja pri rezultatih morate upoštevat, da najbrž še večina ljudi ni dala gor gridov vseh velikosti.

Je pa še kar nekaj zadev, ki jih moram poštimat. Zdej gledam samo števila do vključno dolžine 9.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

JerKoJ ::

eto prirejena implementacija za testiranje prastevil do 19 mestnih stevil v c++
http://jerko.foreach.org/prime/primes.tar.gz

prime.h je glavna datoteka - klices check(N)
prime_gen.cpp in prime_test.cpp sta za tetstiranje

uporabljam unsigned long long v g++ 3.4 in deluje vsaj kolikor sem preverjal z
http://www.logiprime.com/PrimeTime.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JerKoJ ()

snow ::

Hvala 100x!!
Bom potestiral pa implementiral, potem pa se gremo lovit... za score :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Sem potestiral in implentiral. Uh ta test je kar počasen.
No sem dal da najprej sam na prvih 500 praštevil preveri, pol pa gre 3x miller rabina namesto 7x.
Se pozna ene 4x na hitrosti... pa zadeva vseeno deluje prav.

Zdej moram mal še algoritem za mešanje mrež poštimat pa bo.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Phil ::

A se sploh splača preverjati tako velike cifre? Mislim a odtehtajo počasnost preverjanja?
Me je pa EA solver danes že precej razjezil. Pri reševanju se mi zmeraj ustavi malo pred "mejo". Pri 4x4 na 62,5x5 na 115 :(. Sem se pol dneva trudil z raznimi triki (skakanje nazaj v razvoju, večanje populacije, ...) pa ne pomaga nič.
Tako da če mi vsaj na manjših matrikah ne bo uspelo doseči optimuma se najbrž sploh ne bom prijavil...
LP
p.s. kdo je tisti drugi Slovenec? Član slo-techa?

snow ::

cman daj gremo delat skupaj :)

Velike cifre...se mi je parkrat zgodilo na velikih gridih, da sem mel z manj malimi(do 9) večji score, kot pa z več malimi.
Prvo moram tud sam solverja poštimat... pol pa bo.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Phil ::

Jaz se bom še ene dva dni ukvarjal s temle, če (dovolj)izboljšam solver lahko naredimo eno skupino, pa si malo (po)razdelimo delo. Sicer grem delat eno drugo stvar 0:).
LP

snow ::

Spet jaz s to temo :\

Spet neko tekmovanje - no iste sorte... sedaj votamo za novo tekmovanje: http://www.recmath.org/contest/votes.php

Očitno bomo pakirali kroge v najmanjsi mozni krog tako da se ne prekrivajo.
Kroge z radiji od 1 do n.
In kot je v navadi bo tudi tokrat najbrz treba delat za ene 20 različnih n-jev.

Kolker sem mal bral na yahoo grupi je mal problem v natančnosti računanja prekrivanja krogov.

Čeprav se še tekmovanje ni začelo... ma kdo kako pametno idejo? :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Vesoljc ::

> Kolker sem mal bral na yahoo grupi je mal problem v natančnosti računanja prekrivanja krogov.
cemu?

je n int ali real?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Thomas ::

Jest še nimam pametne ideje glede tega. Gojim pa različne zadeve nonstop.

En hecnih rezultatov:

Kako vemo, kdaj je štirimestno število deljivo s 7? 1981, recimo?

Vsota zadnjih dveh, plus dvakratnik vsote predzadnjih dveh, minus prva cifra mora biti deljiva s sedem.

(8+1)+2*(9+8)-1=42. Ergo je.

Ni pomembno! Pomembno je, da se je zevoluiralo!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

OwcA ::

Kolker sem mal bral na yahoo grupi je mal problem v natančnosti računanja prekrivanja krogov.

Tole mi pa ni čisto jasno zakaj. Dva kroga se bosta prekrivala, če bo razdalja med njima < 2r. Torej, če bo vsota kvadratov razdalje v smeri x in y večja od 4r^2. Ako delaš v premaknjenem sistemu (-1, -1) bo kvadriranje zelo stabilno.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

Thomas ::

Tuki je NUJNO rabit quadrance. Kvadrat razdalje med točkama je to. Potem z nenatančnostjo ni nobenega problema.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

snow ::

No pa se igramo tele kroge: http://www.recmath.org/contest/index.php

V čem je štos? Treba spravit N krogov v čimmanjši krog (radij tega kroga, ki obdaja vse kroge je tvoj rezultat).
Delamo za N = [5,50]... Score pa se izračuna kot : Score = (0.7 * Q) + (0.1 * Q16) + (0.1 * Q128) + (0.1 * Q1024), kjer je Q=Q=(best submitted radius)/(your submitted radius).


Trenutno se igrama dva Slovenca: http://www.recmath.org/contest/fullstandings.php


Nagrade? Prvih 10 tednov dobi prvi na seznamu 10$, na koncu (3 mesece) pa prvi 250$ in drugi 150$.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Ole. Vidim da se zadevo igramo kar 4-je slovenci!! :)

Ma kdo kakšno idejo kako bi se tega lotil? Oziroma kako bi se tega sploh lotli?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Thomas ::

Forca snow! :))
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

snow ::

Mislim da je tale vodilni nizozemc že prej nekaj čaral... preden se je tekmovanje začelo, ker se je tud vedelo kaj se bo delalo... od tod mu ta prednost po moje... ampak mu počasi kopni, ko ker nov rekord stisne.

Me pa moti mal ker ni javno znanih scorov najboljših krogov... se jih pa da izračunat iz one scoring funkcije in podatka kolk si pridobil scora ko si submital nov score - kar se mi trenutno ne da, bi blo pa ful dobro vedet.

Pa nisem še pogruntal če mi je nova scoring funkcija všeč al ne... če maš recimo za 1% slabši krog kot najboljši dobiš tam.. ene 0.8 pike :)
Je pa lepo če bi mel kak krog dost boljši.

Sem pa dobil občutek da je bolj problem najt pravo razporeditev krogov, kot pa potem fina postavitev.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

E hvala za vzpodbudo EA kouč :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Mali status update:

Jaz sem mal na pocitku pa ne resujem zadeve... nekaj casa sem bil celo drugi... zdej po pol tedna neaktivnosti padel na 4 mesto - ene par nas je ful skupaj.

On nizozemc se kr vodi.. je zmagal prvi teden.. a zdej en Tomas lepo popravlja njegove rekorde, prav tako pa se mu se en drug priblizuje.

Se pa druga dva slovenca vzpenjata in sta ful ful skupaj ;)
Se se bomo borili - vkljucno z mano!


Topel pozdravcek iz Malte.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Otroška radovednost - gonilo napredka.

Thomas ::

Ko bo dal kakšen primer res novega algoritma, bo konkurenca, ja.

Dotlej ... ni.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

OwcA ::

Otroška radovednost - gonilo napredka.

snow ::

Lepo lepo. :)
Lep preprost GA, ampak dosti komplicirana ocenjevalna funkcija.

Pravi tip, da ne ve kako križat permutacije... no zadeve so že znane.. recimo pri TSP so dosti gruntali o tem.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

romci ::

No, pa je prisel Crittical na digg frontpage :)
-- not all those who wander are lost...

Thomas ::

Hehe .. zanimivo ... nisem pa še doumu, kako grejo pointi gor ...
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

snow ::

Če se komu, da ukvarjati s kakšnim online tekmovanjem, naj si pogleda tole.

Al Zimmermanova tekmovanja, super poštiman sistem, zanimive naloge.
Tokratna naloga so prime generating polynomials.



Eno drugo tekmovanje (oziroma sklop tekmovanj), ki poteka pa so topcoder tekmovanja. Imajo en sklop Intelovih multitreading tekmovanj, ter še mnogo drugih.


Lahko evolucija pomaga? Po moje da :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Thomas ::

Mau premišljujem tole, kar si mi sicer dal že tudi na ZS, na enem kanalu.

Ampak mam tko zafilane vse kanale trenutno, da sam čvekatorski ima še dost kapacitete. Tko da ...

OwcA ::

ACOVEA (Analysis of Compiler Options via Evolutionary Algorithm) implements a genetic algorithm to find the "best" options for compiling programs with the GNU Compiler Collection (GCC) C and C++ compilers. "Best", in this context, is defined as those options that produce the fastest executable program from a given source code. Acovea is a C++ framework that can be extended to test other programming languages and non-GCC compilers.

Acovea
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Thomas ::

Kje smo po natančno petih letih?

Tukaj smo!

Several Unique Sort (Critticall-ov produkt), je de facto sprejet za enega od sortirnih algoritmov, ki so bili kdaj izumljeni, na desetinah tematskih strani.

Eni še pihajo od jeze, jasno.

Ampak moj, z nevone, duhovni vnuk, živi. Intelektualni produkt najinega intelektualnega produkta, is alive and well. Čestitamo mu za peti rojstni dan. Njegov oče Critticall, je pa star že skoraj sedem let.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

pecorin ::

jaz se s tako povezavo ne bi hvalil... res...

Thomas ::

Jaz se pa bom, če dovoliš. Ali pa če ne dovoliš, mi je čisto vseeno.

Critticall je naredil en lep algoritem, ki smo ga potem poimenovali Several Unique Sort in nekaterim je popolnoma jasno, da:

1 - deluje

2 - je zelo hiter pri pogojih, od koder mu ime

3 - je dovolj različen od prej znanih, da kar zasluži svoje ime

Če je to za večino preveč, da bi požrli dol, ne porajtam čisto nič. Facts are on my side.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

l0g1t3ch ::

Če prav zastopim naj bi biu algoritm hiter pri sortiranju števil, ki imajo malo različnih vrednosti.
Poskusu sm na tabeli z 10^6 elementov in sicer za ralično število unique elementov
st. razlicnih elementov | javin sort | several unique sort
5: 27, 20
10: 34, 29
12: 38, 33
15: 39, 38
16: 40, 40
20: 43, 45

vsakic se je pognal 10x, nato se je cas povprecil. Meril sm z System.currentTimeMillis();
Poinstaliran mam JDK 6 na visti 64bit sistem pa je intel pentium E2200 z 4Gb rama

Glede na rezultate se mi zadeva ne zdi pretirane hvale vredna. Pa tudi zadetki na googlu so zeeelo bogi. Kolikor sem še sam googlav so mnjenja glede tegale algoritma bolj tako tako, pozitivna lahko preštejem na prste ene roke.

Bomo pa vidl čez čas kako bo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: l0g1t3ch ()

l0g1t3ch ::

Druga masina, copy paste iz konzole

JAVA 2 | 11
SEVERAL 2 | 6

JAVA 3 | 12
SEVERAL 3 | 8

JAVA 4 | 11
SEVERAL 4 | 9

JAVA 5 | 14
SEVERAL 5 | 11

JAVA 6 | 13
SEVERAL 6 | 12

JAVA 7 | 14
SEVERAL 7 | 14

JAVA 8 | 14
SEVERAL 8 | 15

JAVA 9 | 14
SEVERAL 9 | 16

JAVA 10 | 15
SEVERAL 10 | 18

JAVA 11 | 16
SEVERAL 11 | 20

JAVA 12 | 17
SEVERAL 12 | 21

JAVA 13 | 17
SEVERAL 13 | 23

JAVA 14 | 17
SEVERAL 14 | 24

JAVA 15 | 17
SEVERAL 15 | 25

JAVA 16 | 18
SEVERAL 16 | 27

JAVA 17 | 18
SEVERAL 17 | 28

JAVA 18 | 18
SEVERAL 18 | 30

JAVA 19 | 19
SEVERAL 19 | 31

JAVA 20 | 18
SEVERAL 20 | 32

JAVA 21 | 19
SEVERAL 21 | 34

JAVA 22 | 19
SEVERAL 22 | 35

JAVA 23 | 19
SEVERAL 23 | 37

JAVA 24 | 19
SEVERAL 24 | 39

JAVA 25 | 20
SEVERAL 25 | 40

JAVA 26 | 19
SEVERAL 26 | 41

JAVA 27 | 20
SEVERAL 27 | 42

JAVA 28 | 20
SEVERAL 28 | 44

JAVA 29 | 20
SEVERAL 29 | 45

JAVA 30 | 20
SEVERAL 30 | 47

Thomas ::

Kot prikazuje tvoja lastna tabela, je pri malo različnih vrednostih, Several Unique Sort hitrejši tudi od tistega, kar ti imenuješ "java".

Pri veliki količini različnih, pa Several Unique Sort degenerira v kvadratno odvisen sort. Od tod mu ime, da je hudo dober pri malo različnih, v "milijonu ali več" zapisov.

Several Unique Sort bo ostal z nami, ne glede na to, da nekateri odmahujete z roko - "sej ni vedno najhitrejši". Ena manjšina je definitivno doumela, da:

- deluje

- deluje superiorno v svoji (pomembni) niši

Kolikor vem je bil prvi zevoluiran, ne pa izumljen s strani človeka. Oziroma, prvi ni bil zevoluiran na wetwareu, pač pa v RAM.

Ene pa daje foušija, pa magari sploh niso (čistokrvni) Slovenci.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

nevone ::

@l0g1t3ch:
Najprej hvala, ker si sploh naredil test in ga objavil. Večina jih itak zamahne z roko, in niti ne poskusi.

Drugače pa prvenstveno pri Several Unique sortu ne gre za to, da bi bil to najboljši sort. Gre za to, da je PROGRAM razvil nov agoritem za sortiranje, doslej neznan. Tudi če bi bil slabši od vseh v vseh primerih, kar seveda ni res, bi bilo še vedno zanimivo to, da bi si algoritem izmislil nek program in ne človek, in bi ta algoritem seveda deloval.

Torej gre za to, da je tudi program lahko inovativen, če je prav napisan. In Critticall to je. V tem je poanta.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

jype ::

Thomas> Ene pa daje foušija, pa magari sploh niso (čistokrvni) Slovenci.

Sej lepo, da delaš take hvalevredne reči, ampak da je tvoj vzgib ta, da ti bodo drugi fouš, je pa tolk značilna reč, da bi jo veljalo pred uploadom pobrisat.

Da ne bodo pol govorl še po protokolu, kakšni da so te Slovenci.

nevone> Torej gre za to, da je tudi program lahko inovativen, če je prav napisan. In Critticall to je. V tem je poanta.

A pa zna Criticall narisat tudi drevo, po katerem je splezal do rezultirajočega algoritma?

Ker iz takega drevesa bi se pa lahko marsikaj o sebi in svetu okoli sebe naučil tudi človek.

nevone ::

A pa zna Criticall narisat tudi drevo, po katerem je splezal do rezultirajočega algoritma?

Critticall pleza po evolucijskem principu.

Ker iz takega drevesa bi se pa lahko marsikaj o sebi in svetu okoli sebe naučil tudi človek.


Sej se je že.

Critticall je sedaj na stopnji, da zna iz nekih vnaprej določenih osnovnih enot in pravil sestaviti nekaj novega. Rad vidi, če mu damo konkretno nalogo, za katero mora najti neko drugo rešitev (boljšo ali slabšo, ali samo drugačno), od tiste, ki mu jo damo kot kost za glodanje. Kot bi pred otroka/odraslega stresli kup kock in že sestavljeno hišico, in mu dali nalogo, naj sestavi takšno, da bo prostornina hišice za isto število kock čim večja. Kadarkoli mu uspe sestaviti boljšo, bo ta osnova za nadaljne delo. Kmalu je hišica lahko precej drugačna od tiste, ki jo je dobil kot vzorec.

Dobiti vzorec in ga predelati po novo nastavljenih kriterijih, to dela zelo rad. Zna pa tudi iskati in poiskati čim ustreznejšo pot med dvema poloma, vhodom in izhodom, ne da bi mu dali kakršenkoli namig.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

TESKAn ::

Hm, tale algoritem bi bil uporaben za mikrokontrolerje za filter. Namreč narediš deset meritev, jih razporediš po vrsti in uporabiš srednjo - tako se znebiš napačnih meritev. Moraš pa posortirat tabelo z veliko podobnimi oz. enakimi vrednostmi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Thomas ::

Ja, vsaka takale sugestija je dobrodošla. Several Unique pa veš, kje dobiš. Na razpolago je vsem, zastonj.

Za splošne fajle še naprej priporočam Artificial Sort.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

Dopolnilo in pojasnilo k predavanju, na katerem nisem poznal sintakse za izločanje neke operacije v Critticall, kljub telefonski pomoči ne.

Sem pa obljubil takrat tam update tukaj in zdaj je.

Poboldana je preprečitev operacije krat, s tem da je njena težavnost dvignjena za faktor 100000.


$DECLAREINT a b c zero
$RINVAR a(1,10) b(1,10)
$RETVAR c
$weights OPERATION_*=100000 VAL_OPERATION_*=100000
zero=0;
while (a>zero) {
      c=c+b;
      a--;
}




No, potem pa čez nekaj časa Critticall da tole. Razvija množenje, kot je bilo namenjeno. Na predavanju, ko mu nismo krata znali preprečiti, ga je vedno takoj našel v par sekundah. Takole razvijanje pa mau potraja, a to je tisto kar hočemo. Množenje z drugimi oeracijami.

Lahko probate sami, samo vzemite dol Critticall z www.critticall.com





// The algorithm has been enhanced For 34.1085%

 $DECLAREINT zero a c b

 $RINVAR a(1,10) b(1,10)
 $RETVAR c
 $WEIGHTS OPERATION_*=100000 VAL_OPERATION_*=100000

// int zero=0;int a=0;int c=0;int b=0;

$BES
c=b;
zero=2;
while (a>zero) {
      zero+=2;
      c=b+c;
      c=b+c;
}
if (a==zero) {
      c=b+c;
}
$EES

Thomas ::



Tkole potem napreduje k dekonstrukciji množenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thomas ()

snow ::

O čem pa si kaj govoril dol ob morju? Je bila kaka prezentacija?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
««
27 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najhitrejši programski jezik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
757419 (5239) Senitel
»

Funkcija z logičnimi operaterji.... (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
905155 (4501) CaqKa
»

Petaflopsu naproti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Procesorji
1058228 (8228) Marjan
»

cene permutacij help please

Oddelek: Programiranje
261957 (1564) Sergio
»

kako definirtati prastevilo

Oddelek: Programiranje
143684 (3489) ooux

Več podobnih tem