» »

Zimske vs. poletne gume

Zimske vs. poletne gume

1 2 3
4
»

krneki0001 ::

energetik je izjavil:

Odgovarjam @nebivedu, ki pravi da je TS800 zanič guma, ker je v 12kkm nisem uspel znucati za več kot 1mm.
Kaj si misliš o mojih testih, mi je vseeno, teste delam zase in točno vem, kaj pomenijo.


Sam na imprezi nisem imel TS800 več kot 25k kilometrov, ker so se znucale do konca, ob tem da sem jih na 7000km rotiral, da so se enako obrabile. Ne vem kako jih ti lahko samo 1mm porabiš v 12.000km. Razen, če imaš gume za kombija na avtu, da so narejene za dosti večjo težo, kot je tvoj avto težak.

Kakšno imaš dimenzijo in ostale oznake na gumi ter težo avta?

Zgodovina sprememb…

energetik ::

185/65 R14 86T, niso tovorne. Menjam spredaj/zadaj vsako zimo.
Masa avta cca. 1400kg.

krneki0001 ::

Ista dimenzija gum, ista oznaka nosilnosti gume, samo avto 220kg lažji od tvojega. Torej bi moral imeti še manj kot ti izrabljene.

Je pa zanimivo, da sem z 205/70/15 yokohama geolandar ATS naredil 72k kilometrov, kolega pa na enakem avtu samo 23k, pa jih je on znucal do konca, moje imajo pa še 4 do 5mm profila. Ampak to so gume, ki imajo 12mm profila v osnovi.

J.McLane ::

Si imel ATS tudi pozimi? Kako se obnesejo v snegu in ledu, predvsem zaviranje, vem da imaš 4WD, tako da verjamem da si prilezu povsod.

krneki0001 ::

Ja, ATS vozim celo leto. Pozimi jih polnim na 1.8 bara, poleti na 2.4 bara.
Na njih sta 2 pokazatelja znucanosti profila. En je zato, do kdaj jih lahko voziš pozimi. Drugi je za iztrošenos profila, ko se naj z njimi nebi več vozil.
Ko prideš do prvega pokazatelja, začnejo gume pozimi drseti. Do tega pokazatelja se obnašajo kot zimske gume. Problem je samo veliko plundre. Tam drsijo, ampak tam drsijo vse gume. Po zbitem snegu je treba pa malo prilagodit vožnjo na ravnem, v ovinkih pa ni problemov, ker so tudi na boku narezane in tisti del tudi grabi (pri 1.8 bara pritiska, ker se gume malo bolj zvijajo, poleti na 2.4 bara se nič ne zvijajo). Po celem snegu pa gredo res dobro. Pa na manjšem pritisku v gumah se tudi hitreje čistijo (sneg in blato hitreje meče ven iz profila).

Sedaj imam na foresterjih že 6 komplet. Prejšnji mi je zdržal 72k kilometrov.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Glede na CR test (kot nek ameriški ADAC), med konkurenco AT gum ne blestijo ravno najbolj (test iz 2011):
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...

Tole z nižjim pritiskom, bom pa tudi sam probal, jaz se zaenkrat še nisem odločil katere AT gume bi dal na Hiluxa (trenutno Godričke KO), dejstvo pa je da je večina zadovoljna vsak s svojimi AT gumami, tako da se zna zgodit, da bom kupil preprosto tiste, ki imajo na nalepki najboljšo oceno na mokrem (Cooper AT3).

krneki0001 ::

66 točk prva in zadnja 60 točk, ostale pa vmes - ni prav dost razlike med temi gumami.
Vprašanje tudi katera dimenzija, koliko so napolnjene in kok je avto težak.

Cooper AT3 pa v moji dimenziji niso dobavljive. Najmanjša 15" 235/75/15.

J.McLane ::

Ja saj vem, razlike so majhne, na letošnjem testu npr. je Cooper AT3 šele na 8 mestu, že druga dimenzija bi vrstni red spet premešala.

šernk ::

Sam na imprezi nisem imel TS800 več kot 25k kilometrov, ker so se znucale do konca, ob tem da sem jih na 7000km rotiral, da so se enako obrabile. Ne vem kako jih ti lahko samo 1mm porabiš v 12.000km. Razen, če imaš gume za kombija na avtu, da so narejene za dosti večjo težo, kot je tvoj avto težak.


ni noben problem obdržat gume pri življenju tudi več kot 50k km, če imaš izključno ravninsko vožnjo. osebno sem letne z 3mm profila in 80k km zabrisal v smeti, ker niso več držale na mokrem, zimske eskimo s3 sem imel pa še 5mm po cca 40k prevoženih km (da so bile na mokrem za v smeti ni treba povdarjat, ker so bile že nove). obojne so pa prevozile kar precej avtoceste in malo ovinkov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

J.McLane ::

No opravil sem prvi test zaviranja z G-senzorjem

Prius 1.400 kg, širna gum 195, Bridgestone EP001s, gume imajo robove zlizane na 0mm, na tehničnem me ni hotel spustiti skozi, z malo prepričevanja da se itak začenja sezona zimskih se me je usmilil. V glavnem kanalu je sicer še dobre 2 mm profila, DOT 2013:
Zaviranje v mokrem na dobri podlagi: ~0,9 G 8-O

Hilux 1.900 kg, širina gum 265, BF Goodrich All-terrain T/A KO, 5-6 mm profila, DOT 2010:
Zaviranje na istem odseku: ~0,5 G

Test po menjavi gum sledi po kakšnem mesecu, ampak močno dvomim da bodo zimske Conti kos tem zlizanim Bridgestonkam. Pri Hiluxu sem pa še vedno malo v dilemi kaj kupit, ampak v vsakem primeru z novimi računam na vsaj ~0,7 G, če ne bom moj izbor gume proglasil za fail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Temperatura, temperatura, temperatura.
Ponovi test pri -20 in se čudi razliki
:)
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Temperatura je bila v obeh primerih okrog 10°, testa ne bo mogoče ponoviti pri -20° enostavno zato ker bi bilo ilegalno (zlizane gume niso zimska oprema niti z verigami) in še nevarno zraven.

WarpedGone ::

Indeed.
Ampak če zbereš suh dan in suh asfalt na privat parkingu, kjer država nema prava glasanja kakšne gume maš na avtu), boš dobil dober odgovor kolk drži nabijanje o kvaliteti letnih gum pozimi.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

J.McLane je izjavil:

No opravil sem prvi test zaviranja z G-senzorjem

Prius 1.400 kg, širna gum 195, Bridgestone EP001s, gume imajo robove zlizane na 0mm, na tehničnem me ni hotel spustiti skozi, z malo prepričevanja da se itak začenja sezona zimskih se me je usmilil. V glavnem kanalu je sicer še dobre 2 mm profila, DOT 2013:
Zaviranje v mokrem na dobri podlagi: ~0,9 G 8-O

Hilux 1.900 kg, širina gum 265, BF Goodrich All-terrain T/A KO, 5-6 mm profila, DOT 2010:
Zaviranje na istem odseku: ~0,5 G

Test po menjavi gum sledi po kakšnem mesecu, ampak močno dvomim da bodo zimske Conti kos tem zlizanim Bridgestonkam. Pri Hiluxu sem pa še vedno malo v dilemi kaj kupit, ampak v vsakem primeru z novimi računam na vsaj ~0,7 G, če ne bom moj izbor gume proglasil za fail.


Lahko sprobava na yokohami geolandar ATS, ki jih imam na foresterju.

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Test po menjavi gum sledi po kakšnem mesecu, ampak močno dvomim da bodo zimske Conti kos tem zlizanim Bridgestonkam. Pri Hiluxu sem pa še vedno malo v dilemi kaj kupit, ampak v vsakem primeru z novimi računam na vsaj ~0,7 G, če ne bom moj izbor gume proglasil za fail.
Ogromno je odvisno od asfalta. Na novem, grobem asfaltu so tudi moje Nokian letne limale.
Sicer pa sem samo vesel, da sem že zamenjal na zimske Conti. To gre kot po tirih na mokrem, tudi na Rudniku sem se moral prav potruditi, da je zdrsnilo. Razlika je že med vožnjo ogromna, moram pa še izmeriti zaviranje. Skratka pri meni bodo šle letne gor le še za največjo vročino, torej nekje od srede maja do srede septembra. Razmišljam pa, da bi kot naslednji letni komplet nabavil kar celoletne Nokian Weatherproof ali GY 4Seasons, ker grem stavit, da primejo na mokrem boljše kot vse letne, ki so dobavljive v moji dimenziji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

J.McLane ::

krneki0001 je izjavil:


Lahko sprobava na yokohami geolandar ATS, ki jih imam na foresterju.

Drug avto (predvsem masa), ne bo primerljivo.

J.McLane ::

J.McLane je izjavil:

No opravil sem prvi test zaviranja z G-senzorjem

Prius 1.400 kg, širna gum 195, Bridgestone EP001s, gume imajo robove zlizane na 0mm, na tehničnem me ni hotel spustiti skozi, z malo prepričevanja da se itak začenja sezona zimskih se me je usmilil. V glavnem kanalu je sicer še dobre 2 mm profila, DOT 2013:
Zaviranje v mokrem na dobri podlagi: ~0,9 G 8-O

Hilux 1.900 kg, širina gum 265, BF Goodrich All-terrain T/A KO, 5-6 mm profila, DOT 2010:
Zaviranje na istem odseku: ~0,5 G

Test po menjavi gum sledi po kakšnem mesecu, ampak močno dvomim da bodo zimske Conti kos tem zlizanim Bridgestonkam. Pri Hiluxu sem pa še vedno malo v dilemi kaj kupit, ampak v vsakem primeru z novimi računam na vsaj ~0,7 G, če ne bom moj izbor gume proglasil za fail.


No moj izbor gum za Hiluxa očitno ni fail :) rahel dež pri +1° in močan dež pri +10°, oboje zaviranje z okrog 0,76 G, je pa zanimivo to da takoj ko so bile nove nisem bil tako navdušen, dober oprijem so dobile šele po prevoženih 1.000 km.

Gume so pa Toyo Open Country A/T plus, tudi po snegu na ravnini nisem imel bistvenih težav v 2WD, vse kaže da bodo dober celoletni kompromis.

Zimske Conti za Priusa so pa romale v smeti in so gor nove zimske Bridgestone LM001, odločitev zadnje minute, sicer sem resno razmišljal o celoletnih.

Spajky ::

Poglejte si npr. tile dve novi gumi če pašejo na vaše avte, predvsem oprijem v dežju, glasnost in še kaj : Michelin ali Nokian
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

m0LN4r ::

To kok ma kdo barov v gumi je tk brezveze pisat, če ni vsaj približn ista dimenzija gume in teža motorja.
Že med dizel polotom 9N3 in bencinarjem 6N2 je ogromna razlika med 0,6-0,7 bara in zelo podobne gume.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268552323 (7378) Ghost7
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713863 (11513) matobeli
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625424 (21278) Domobrancek
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23845343 (39062) oemdzi

Več podobnih tem