» »

Zimske vs. poletne gume

Zimske vs. poletne gume

1 2
3
4

WarpedGone ::

Nope, 225/45R18
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

D3m je izjavil:

Wow, jaz sem dal za letne 240€ skupaj za 4 gume. (225/45 R17) :D

Res kakšne razlike.

Kaj za vraga si to kupil? Jaz sem še za 195/55/15 več zapravil (blizu 300). Tvoja dimenzija za goodyear efficientgrip perf. pa je prišla cca. 400 eur
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

M-XXXX ::

Kako, da si se odločil, da ne boš še enkrat vzel Vredestein Wintrac ?

D3m ::

SuperVeloce je izjavil:

D3m je izjavil:

Wow, jaz sem dal za letne 240€ skupaj za 4 gume. (225/45 R17) :D

Res kakšne razlike.

Kaj za vraga si to kupil? Jaz sem še za 195/55/15 več zapravil (blizu 300). Tvoja dimenzija za goodyear efficientgrip perf. pa je prišla cca. 400 eur


Korejca. Nexen N8000. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::

@M-XXXX:
3/4 je iracionalna kaprica, ostalo pa želja po čimtišji OK gumi.
Čez pa še mal zamere zaradi strahu, ki ga trenutno doživlam na cesti :|
Neki je slabši oprijem, neki druzga pa totalna odpoved.
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

Zakaj se hecaš s takšnimi dimenzijami za zimake? Ti manjše cole ne gredo čez diske? Mi imamo na enem avtu 225/45/17 letne, zimske pa 205/55/16. Cene so s tem precej nižje. Oziroma prvi komplet je bil 195/65/15 in za drajsat čez črnivec po snegu in ko imaš stoječo vodo vsepovsod je bilo super. Vendar so pač moje mnenje preglasili, da "mora" biti 16, da se bo manj obrablo čez ovinke (tiste 3-4 mesce pozimi pa že zdržiš hudiča, sploh če so tudi najboljš modeli toliko ceneje na 15')
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Homologirane mam še 215/50R17. Cena gum je za dlako višja/nižja.
Dobit jeklene 17 colske felge je praktično nemogoče, še en komplet litih pa ni ravno poceni hec.

Takle mamo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

Škoda. Sicer dobiš na tej dimenziji continentalove ts850 za okoli 150eur. To pa je že precej poštena guma, katera bi za 225-45-18 verjetno prišla krepko čez 200.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

WarpedGone ::

UG8Perf dobim za 167/komad. "Pošteno"
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

WarpedGone je izjavil:

UG8Perf dobim za 167/komad. "Pošteno"


Ughhh. ;(( Če bi bila to moja denarnica.
|HP EliteBook|R5 6650U|

perci ::

Ma jst ne razumem, zakaj proizvajalci avtomobilov tolk utrujajo z velikimi feltnami.

Danes, če kupiš avto z manj kot 18 colami, si že čuden.

WarpedGone ::

Utrujajo s tistim kar se prodaja.
Višja teža, večji diski, večja min felga.
Itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

IvoJan ::

D3m je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

D3m je izjavil:

Wow, jaz sem dal za letne 240€ skupaj za 4 gume. (225/45 R17) :D

Res kakšne razlike.

Kaj za vraga si to kupil? Jaz sem še za 195/55/15 več zapravil (blizu 300). Tvoja dimenzija za goodyear efficientgrip perf. pa je prišla cca. 400 eur


Korejca. Nexen N8000. :)


moje sozalje. slabse gume od nexen se nisem vozil. 215/35/18 2015 letnik mi je v 180km naredilo bulo, nexen n9000, lateralnega gripa nimajo skoraj nic, in premehke bocnice imajo, guma se zvija ceprav je napeta na 9J platisce.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Utrujajo s tistim kar se prodaja.
Višja teža, večji diski, večja min felga.
Itd.

BS.
Mam vozilo s stock 210KM, težko prazno cca 1580kg, pa še avtomatik je (kar pomeni večje bremze).
Gume lahko dam od 205/65R15 do 225/45R17.

Glede na to, da voziš nekega Renault smrduha, dvomim, da imaš močnejši in težji avto ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

D3m ::

IvoJan je izjavil:

D3m je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

D3m je izjavil:

Wow, jaz sem dal za letne 240EUR skupaj za 4 gume. (225/45 R17) :D

Res kakšne razlike.

Kaj za vraga si to kupil? Jaz sem še za 195/55/15 več zapravil (blizu 300). Tvoja dimenzija za goodyear efficientgrip perf. pa je prišla cca. 400 eur


Korejca. Nexen N8000. :)


moje sozalje. slabse gume od nexen se nisem vozil. 215/35/18 2015 letnik mi je v 180km naredilo bulo, nexen n9000, lateralnega gripa nimajo skoraj nic, in premehke bocnice imajo, guma se zvija ceprav je napeta na 9J platisce.


Zakaj že? Dunlop mi je tudi naredil bulo a bi moral biti za to čustveno prizadet. A bi se moral po tvojem bati za svoje življenje?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedGone ::

Js sm bulo fasal na kontinentalkah. Enkrat 'nerodno' zapelješ na pločnik, pa si naredu profit.

@redDrage:
Good for you.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

WarpedGone je izjavil:

Js sm bulo fasal na kontinentalkah. Enkrat 'nerodno' zapelješ na pločnik, pa si naredu profit.

@redDrage:
Good for you.


Moje sožalje. A si bil takrat kaj čustveno prizadet? :>
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedGone ::

Ne.
Ker guma ni bla več nova (druga sezona IIRC) in so mi lepo razložili zakaj in kako je do tega prišlo.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

To je prednost, da imaš vedno vsaj 65 ali 55 gume :).
Do raznih poškodb precej težje pride.
Pa po pravici na svojem vozilu nisem opazil bistvenih razlik pri oprijemu med 15" pa 17". Se presneto bolj pozna, če se vloži razliko denarja v podvozje ...

WarpedGone ::

Hja, balon sm fasal na 55.
Oprijem nima bit kej velik bolši če greš iz 15 na 17 na enako velikem kolesu. Se pa izboljša odzivnost volana in dobiš več občutka o cesti.
Kar je včasih fajn, večinoma pa neudobno.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

slo-tech zimske gume = rocket science

Moja mama si pa z minimalno na vsake 4 leta privošči, komplet novih letnih _in_ komplet novih zimskih. Za dodatne 4 železne felne je dala enkrat 50€. Montiram ji pa jst.
Torej cirka 600€ na 4 leta, oz. malo več kot 100 na leto.

Vozi se pa na šiht že 30 let po mal hribovitem gozdu in 3m široki občinski ceti, kjer nikoli ne posije sonce pozimi in je zjutraj ob petih nonstop led/sneg.
So pa zanimivi, potem tisti ki šparajo pa potem zjutraj ob 5-6 stojijo pred bregom, ker ne pridejo gor al pa grejo okoli po regionalki delat +10km velik krog.

1. postojanka: https://www.google.si/maps/@46.702185,1...!3m6!1e1!3m4!1sEQ5U2gDqLkDXj86mgouY6g!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl
2. postojanka: https://www.google.si/maps/@46.6917949,...!3m6!1e1!3m4!1sao-IAu4M1sOp2rFxzXgiZA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl
3. postojanka: https://www.google.si/maps/@46.6892961,...!3m6!1e1!3m4!1s8gWqlfl3kqxAIEaWHdoCzw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl
pa še ena zanimiva za tiste k šparajo:
https://www.google.si/maps/@46.7398737,...!3m6!1e1!3m4!1sG9Zyl6oKJ3UiUD2kYJmFPw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl

Tu se pluži in soli, ko več nihče ne rabi :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WarpedGone ::

Hja, balon sm fasal na 55.

U bistvu to ne pove nič...
Balon sm fasal na 205/55, kjer je bočnica visoka ~11cm. Enaka višina je na 175/65 al pa 245/45.
Zbogom in hvala za vse ribe

IvoJan ::

D3m je izjavil:

IvoJan je izjavil:

D3m je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

D3m je izjavil:

Wow, jaz sem dal za letne 240EUR skupaj za 4 gume. (225/45 R17) :D

Res kakšne razlike.

Kaj za vraga si to kupil? Jaz sem še za 195/55/15 več zapravil (blizu 300). Tvoja dimenzija za goodyear efficientgrip perf. pa je prišla cca. 400 eur


Korejca. Nexen N8000. :)


moje sozalje. slabse gume od nexen se nisem vozil. 215/35/18 2015 letnik mi je v 180km naredilo bulo, nexen n9000, lateralnega gripa nimajo skoraj nic, in premehke bocnice imajo, guma se zvija ceprav je napeta na 9J platisce.


Zakaj že? Dunlop mi je tudi naredil bulo a bi moral biti za to čustveno prizadet. A bi se moral po tvojem bati za svoje življenje?


na tvojem mestu bi se. ce plocnik povozis si sam kriv da ti naredi bulo. ampak te feltne tudi blizu plocnika niso bile.


|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

D3m ::

Lej se zgodi. Kot se tudi zgodi Dunlopu in drugim in ne vem koliko drugih proizvajalcev gum. Mar bi bilo tako pri srečkah bi vsaj kaj od tega imela.

Poleti gredo Nexen 8000 na felge Golfa. Med tem bom pa probal nove Nexen SnowG WH.2 zimske na C4. Bom poročal kako pa kaj.

Owww BTW N8000 že imam na C4 in so dobre.
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Zimske gume Vredestein Wintrac

Mene postaja strah da ne bom zdržal niti do ponedeljka več :| Danes zjutraj na tomačevem, pospeševanje ven iz rondoja, desni ovinek 4 prestava, nekih ~50km/h, nenadoma rdeča armaturka in avto naravnost namesto v desni ovinek...

Tolk o tem kako poletje pa zimska guma nista problem. Poleti ne, položnica pride jeseni...
Jaz sem imel dosti zlizanega LJ asfalta, napovedan je 1 teden deževja, nato hladneje, zato imam od danes gor TS800, zdaj bodo že 4. zimo, 7-8mm prifila. Grem enkrat v tem dežju spet na Rudnik, da vidimo razliko. Zaenkrat občutim samo udobje po luknjah, kot bi avto obul copate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

SuperVeloce ::

TS800, zdaj bodo že 4. zimo, 7-8mm prifila

huh? se sploh kaj voziš? Daj tu pa tam malo hitre voznje po ovinkih in avtocesti, da si privoščiš malo sveže plasti gume ;)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

energetik ::

V zimski sezoni naredim cca. 4000km. Na mojih običajnih poteh ni kakšnih hitrih ovinkov, sama ravnina 50-60km/h ali pa ravna AC. Sicer pa zakaj bi jo nucal za brezveze, raje imam polni profil do konca življenjske dobe, ko odpove na mokrem.

D3m ::

energetik je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Zimske gume Vredestein Wintrac

Mene postaja strah da ne bom zdržal niti do ponedeljka več :| Danes zjutraj na tomačevem, pospeševanje ven iz rondoja, desni ovinek 4 prestava, nekih ~50km/h, nenadoma rdeča armaturka in avto naravnost namesto v desni ovinek...

Tolk o tem kako poletje pa zimska guma nista problem. Poleti ne, položnica pride jeseni...
Jaz sem imel dosti zlizanega LJ asfalta, napovedan je 1 teden deževja, nato hladneje, zato imam od danes gor TS800, zdaj bodo že 4. zimo, 7-8mm prifila. Grem enkrat v tem dežju spet na Rudnik, da vidimo razliko. Zaenkrat občutim samo udobje po luknjah, kot bi avto obul copate.


Kej se ustavi na kavici. Bova poklepetala zakaj za vraga moraš prav na teh steklenih cestah voziti. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

SuperVeloce ::

energetik je izjavil:

V zimski sezoni naredim cca. 4000km. Na mojih običajnih poteh ni kakšnih hitrih ovinkov, sama ravnina 50-60km/h ali pa ravna AC. Sicer pa zakaj bi jo nucal za brezveze, raje imam polni profil do konca življenjske dobe, ko odpove na mokrem.

Po 12k prevoženih imaš praktično polni (8mm) profil? To sem sicer rekel bolj v hecu, ampak meni se pa dejansko zdi, da ko daš starejše gume po sezonskem počitku na avto, po kakšnem mesecu (kar nardim vsaj 1000, oz bolj 2000km) guma malo bolje prime na hladnem, kot na začetku.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

perci ::

To sigurno drži.

Se spomnim na motorju, ko je stal par mesecev. Ko sem na frišno prišel na asfalt, je kakih 10 km lepo odnašalo zadnji konec v ovinku ob pospeševanju.

Je pa res, da so tiste gume malo drugačne, ker imajo bistveno več gladke površine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

krneki0001 ::

SuperVeloce je izjavil:

energetik je izjavil:

V zimski sezoni naredim cca. 4000km. Na mojih običajnih poteh ni kakšnih hitrih ovinkov, sama ravnina 50-60km/h ali pa ravna AC. Sicer pa zakaj bi jo nucal za brezveze, raje imam polni profil do konca življenjske dobe, ko odpove na mokrem.

Po 12k prevoženih imaš praktično polni (8mm) profil? To sem sicer rekel bolj v hecu, ampak meni se pa dejansko zdi, da ko daš starejše gume po sezonskem počitku na avto, po kakšnem mesecu (kar nardim vsaj 1000, oz bolj 2000km) guma malo bolje prime na hladnem, kot na začetku.


Če bi bile kvalitetne gume, bi zdržale mogoče 25.000km, torej bi po 12k kilometrih imel nekje pol profila. In to tudi če ne voziš športno. Dobra mehka zimska guma se obrabi, slaba zimska guma ostaja s polnim profilom.

energetik ::

OK, torej je zate Continental TS800 slaba zimska guma. ;((
Čeprav sem z meritvijo pokazal (in kar kažejo tudi ADAC testi), da se da pri 11°C na mokrem zavirati s 0.9G, kar je odlično.
Z njimi sem prevozil natančno 12500km, glede na zapiske na poraba.com.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

D3m ::

Kaj si dokazal boli nas patak, ker nimamo vsi iste avtomobile in samo ene znamke gume in enako kvalitetnih cest.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: perci ()

energetik ::

Odgovarjam @nebivedu, ki pravi da je TS800 zanič guma, ker je v 12kkm nisem uspel znucati za več kot 1mm.
Kaj si misliš o mojih testih, mi je vseeno, teste delam zase in točno vem, kaj pomenijo.

perci ::

D3m je izjavil:

Kaj si dokazal boli nas patak, ker nimamo vsi iste avtomobile in samo ene znamke gume in enako kvalitetnih cest.

V bistvu nas boli patak, kaj si ti mislis o energetikovih testih. V resnici so edini zares podkrepljeni posti v tej temi prav njegovi.

Obraba je pa odvisna še od česa drugega, ne samo KM. Od načina vožnje, povprečne hitrosti, zimskih temperatur, ceste,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

D3m ::

Veljajo samo za njega in ne za vse. Ker nimamo istih pogojev, kot on. Brez zamere energetik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

energetik s katero aplikacijo si meril G-force? Jaz sem včeraj probal iz nekje 60 kmh, ampak mi je aplikacija povprečila rezultat na preveč sekund. A lahko malo bolj opišeš to zaviranje (hitrost, ali do čiste zaustavitve)?

energetik ::

https://play.google.com/store/apps/deta...

Obvezno je potrebno izklopiti izničevanje gravitacije, saj ti sicer pobriše tudi zavorni pospešek. :)
Meritev je pa z 50FPS, tako da ni tukaj nobenega povprečenja.

Jaz ponavadi zaviram od nekje 60km/h, ni treba do popolne zaustavitve. Fino je zavirati preko čimvečje spremembe hitrsti, da je potem rezultat bolj zanesljiv. Pa seveda vodoravna cesta, najbolje meritve delati v obe smeri in nato povprečiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

perci ::

D3m je izjavil:

Veljajo samo za njega in ne za vse. Ker nimamo istih pogojev, kot on. Brez zamere energetik.

To velja za vse teste pnevmatik. Tudi ADAC-ove.

In mene bi zanimali tudi tvoji testi. Če jih spravimo 10 skupaj, lahko pa že kak vzorec ven potegnemo.

D3m ::

Ne delam testov, kot energetik. To je njegov hobi ne moj. Jaz lahko podam samo subjektivno mnenje pnevnatik, ki jih trenutno uporabljam na vozilih.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

perci ::

D3m je izjavil:

Ne delam testov to je njegov hobi ne moj. Jaz lahko podam samo subjektivno mnenje pnevnatik, ki jih trenutno uporabljam.

Zato je tvoj prispevek v tej temi praktično neuporaben.

energetik, kam pa namestiš telefon?

Na stojalo? Je popolnoma fiksno al je delno fleksibilno?

D3m ::

Kot tudi energetikov je zame neuporaben.

Še enkrat pravim to je njegov test za njegovo osebno opažanje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

energetik ::

perci je izjavil:

energetik, kam pa namestiš telefon?

Na stojalo? Je popolnoma fiksno al je delno fleksibilno?

Na nosilec za šipo. Prej je treba zapeljat na ravno podlago in tako orientirat telefon, da kaže gravitacija samo v eni osi, drugi 2 probaš spraviti na nulo. Tako da imaš potem zaviralni pospešek samo v eni osi. Razen če znaš za šalo naknadno vrteti koordinatni sistem :D
Moje znanje matematike je malo zarjavelo, tako da se raje prej pomatram in naštelam lego telefona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

J.McLane ::

G-senzor ti da neko primerjavo kako je prej in po mnejavi gume, torej je 100% verodostojen test za eno vozilo na točno tej podlagi, s točno tako količino vode na cesti in pri točno takih temperaturah. Tak test pa seveda ne more biti primerjava med različnimi uporabniki na različnih mestih pri različnih hitrostih.

Torej če jaz zdaj tule objavim da mi na 5 let starih zlizanih gumah v dežju avto zavira z 1,2 G to še ne pomeni, da je moja gume superiorna. Je pa tak test vsaj približen indikator kako se avto obnaša pred in po menajvi gum, bo tako OK, D3m?

D3m ::

J.McLane je izjavil:

G-senzor ti da neko primerjavo kako je prej in po mnejavi gume, torej je 100% verodostojen test za eno vozilo na točno tej podlagi, s točno tako količino vode na cesti in pri točno takih temperaturah. Tak test pa seveda ne more biti primerjava med različnimi uporabniki na različnih mestih pri različnih hitrostih.

Torej če jaz zdaj tule objavim da mi na 5 let starih zlizanih gumah v dežju avto zavira z 1,2 G to še ne pomeni, da je moja gume superiorna. Je pa tak test vsaj približen indikator kako se avto obnaša pred in po menajvi gum, bo tako OK, D3m?


Thank you.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Smurf ::

Meni se zdi energetikova meritev dokaj korektna. Za primerjavo kaj izmeri profesionalna oprema: (najbolje da freeznete na 1s videja in pogledate stolpce s podatki) klik. Pojemki so v najbolj desnem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Invictus ::

Še vedno boljša slaba objektivna meritev kot pa neka subjektivna ocena ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Ne vidim kaj je v energetikovih meritvah slabega razen:
a) eventuelno zanič pospeškomer ki ima nad 10% napake (kakšen znak o tem?)
b) jakočuden asfalt po katerem se on fura in meritve ponavlja po točno enako čudnem asfaltu

Ker tle iščemo čimvečjo cifro, i.e. čimboljši oprijem. Čudni rezultati bi kvečjemu dali "preslabo" oceno.
Kar želim vedet so meje intervala pospeškov, min in max, kolk minimalno guma prime na nekem asfaltu ki ga še lahko srečam in kolk bo max prijela na super duper asfaltu. Obrabljenost gume je definirana kot (neenako) padanje obeh cifer proti 0.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Saj ni nič slabega v tem. Naj dela meritve saj jih dela zase in ne za nas.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Ne vidim kaj je v energetikovih meritvah slabega razen:
a) eventuelno zanič pospeškomer ki ima nad 10% napake (kakšen znak o tem?)
b) jakočuden asfalt po katerem se on fura in meritve ponavlja po točno enako čudnem asfaltu

Ker tle iščemo čimvečjo cifro, i.e. čimboljši oprijem. Čudni rezultati bi kvečjemu dali "preslabo" oceno.
Kar želim vedet so meje intervala pospeškov, min in max, kolk minimalno guma prime na nekem asfaltu ki ga še lahko srečam in kolk bo max prijela na super duper asfaltu. Obrabljenost gume je definirana kot (neenako) padanje obeh cifer proti 0.


a)o tem dvomim, gravitacijo Zemlje izmeri na cca. +/- 0,3m/s2 natančno, torej pri 1G max 3% napake.
b)jakočuden je samo na Rudniku, BTC itd; osnovne meritve delam na asfaltu, ki je povsem običajen v LJ vsaj na 2/3 cest.

Tako je, pri različnih odsekih asfalta vidim, v katerem območju se giblje oprijem gume. Tako lahko zaznaš, kdaj bistveno začne padati oprijem in je čas za menjavo.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158482884 (14181) Leko
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712823 (10473) matobeli
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623736 (19590) Domobrancek
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23841539 (35258) oemdzi

Več podobnih tem