Forum » Na cesti » Avtomatski menjalnik v avtu
Avtomatski menjalnik v avtu
Temo vidijo: vsi
WizzardOfOZ ::
Za razliko od tebe sem jih kar nekaj in večina jih deluje smooth, brez nekega cukanja (razen bedarije, ko naredijo, da avto kao simulira šaltanje, ker si uporabniki to želijo).
Toyota je malo šepala, dokler ni naredila prve prestave z zobnikom, oker je imela probleme prestavit avto iz nule.
dacia sandero poje potem vse s ceno.
Toyota je malo šepala, dokler ni naredila prve prestave z zobnikom, oker je imela probleme prestavit avto iz nule.
BS. Pol si kupiš twingota ali cliota za 200€ in se voziš dokler ne rikne in greš po drugega za 200€. Ostalo je itak samo luksuz.
Primerjam novo z novim in primerjam doseg novega vs doseg novega...
dacia sandero poje potem vse s ceno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
dacia sandero poje potem vse s ceno.
Kateri EV vs bencinar?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Toyota je malo šepala, dokler ni naredila prve prestave z zobnikom, oker je imela probleme prestavit avto iz nule.
Hibridi nimajo tega menjalnika.
Si upam trdit, da teh menjalnikov letno v Sloveniji ne prodajo več kot 20, tako da brez veze sploh govorit o njem, ker ne vem kater bedak kupi 2,0 terenca na bencin in da ni hibrid. No, ampak nekateri kupijo tudi takega subaruja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Toyota je malo šepala, dokler ni naredila prve prestave z zobnikom, oker je imela probleme prestavit avto iz nule.
Hibridi nimajo tega menjalnika.
Si upam trdit, da teh menjalnikov letno v Sloveniji ne prodajo več kot 20, tako da brez veze sploh govorit o njem, ker ne vem kater bedak kupi 2,0 terenca na bencin in da ni hibrid. No, ampak nekateri kupijo tudi takega subaruja...
Subaru je daleč od terenca. Je samo osebni avto. Pa ne vem zakaj bi sploh 2.0 motor kupoval. Za gužvat se je že 1.6 preveč. Za oneta podaljšat je pa 2.0 premalo.
Ne vem koliko so v slo prodali yarisov s CVT, ampak v evropi so jih lansko leto skoraj 17k (ta podatek sem našel). Kar ni ravno malo. Yaris hybrid pa 12k. Očitno še vedno prodajo več CVT-jev kot hibridov. Kdo bi si mislil. (ob taki superiornosti hibrida)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Utk ::
LOL. Tolk lažeš da sam sebi verjameš:
Toyota highlights January- December 2022:
? Toyota sales: 1,030,508 (+3% year-on-year)
? Top sellers: Corolla range (182,278); Yaris (185,781); Yaris Cross (156,086); RAV4 (113,297); C-HR (109,543), Aygo X (74,427)
? Top electrified: Yaris Hybrid (147,082); Yaris Cross Hybrid (146,988): Corolla Hybrid (138,386); Toyota C-HR Hybrid (108,950); RAV4 Hybrid/Plug-in Hybrid (94,447)
Toyota highlights January- December 2022:
? Toyota sales: 1,030,508 (+3% year-on-year)
? Top sellers: Corolla range (182,278); Yaris (185,781); Yaris Cross (156,086); RAV4 (113,297); C-HR (109,543), Aygo X (74,427)
? Top electrified: Yaris Hybrid (147,082); Yaris Cross Hybrid (146,988): Corolla Hybrid (138,386); Toyota C-HR Hybrid (108,950); RAV4 Hybrid/Plug-in Hybrid (94,447)
WizzardOfOZ ::
Sorry, oktober 2022 je bil to: 17k yaris s CVT in 12k yaris hybrid
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bbbbbb2015 ::
Ampak zakaj se jih hočejo znebit? Je zmanjkalo asfalta?
Če lahko ugibam, mislim, da se baterija toliko ne poslabša, da bi morali avto prodati. Verjetno je z EV težko iti na 300+ km pot. Saj se verjetno da, samo moraš biti ves čas na preži, koliko še imaš soka, kje so polnilnice.
Jaz bi to vzel za lokalno vozilo. Za poslovne poti je to še prešibko. Z EV si ne upam v LJ ali na Dunaj. Ali v Bruselj.
Načeloma avto, ki zelo izpolnjuje pričakovanja, se redko prodaja, ter cena malo pade. Tesla je tako, nekaj vmes. Za kratke proge predrag, za dolge proge ni praktičen. Vsaj jaz pa srednjih prog nimam.
Utk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Sorry, oktober 2022 je bil to: 17k yaris s CVT in 12k yaris hybrid
Celo leto so prodali 48,000 nehibridov yarisov(plus cross), od tega 17,000 oktobra z avtomatikom. Ta je malo bosa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
malo čez 180k so prodali yarisov v celem letu
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ampak zakaj se jih hočejo znebit? Je zmanjkalo asfalta?
Če lahko ugibam, mislim, da se baterija toliko ne poslabša, da bi morali avto prodati. Verjetno je z EV težko iti na 300+ km pot. Saj se verjetno da, samo moraš biti ves čas na preži, koliko še imaš soka, kje so polnilnice.
Jaz bi to vzel za lokalno vozilo. Za poslovne poti je to še prešibko. Z EV si ne upam v LJ ali na Dunaj. Ali v Bruselj.
Načeloma avto, ki zelo izpolnjuje pričakovanja, se redko prodaja, ter cena malo pade. Tesla je tako, nekaj vmes. Za kratke proge predrag, za dolge proge ni praktičen. Vsaj jaz pa srednjih prog nimam.
Rabljene tesle se prodajajo po cenah novih. Ne vem kje jim je pamet in kolk resno to prodajajo, očitno ne prav resno, ampak če odštejemo te čisto neresne ponudbe, ko je tesla s 100,000 km dražja od nove, ki jo dobiš v treh tednih, ostane prekleto malo rabljenih, ki so na prodaj.
Zakaj je tako, ne vem, ampak na avto.net se niti ena rabljena tesla ne resno prodaja. Če se bi, bi bila vsaj malo cenejša od nove. Pa ni niti ene take gor.
WizzardOfOZ je izjavil:
malo čez 180k so prodali yarisov v celem letu
Od tega skoraj 150k hibridov. Dej se nauči brat, madona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Od tega skoraj 150k hibridov. Dej se nauči brat, madona.
Koliko yarisov z ročnim menjalnikom sploh še lahko kupiš, če so pa v glavnem vsi japonci že par let nazaj v glavnem prešaltal na avtomatike (razni solatkoti).
Še mamce v slo si kupujejo avtomatike. Samo še kleni slovenski mačoti še prisegajo na ročni menjalnik, ker mislijo, da hitreje šaltajo kot avtomatski menjalnik.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Utk ::
Od 180k prodanih je 150k hibridov. Tudi če je vseh ostalih 30k avtomatikov, je laž, da je več avtomatikov kot hibridov. Kar si ti naložil. Tako da nehaj nalagat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Naklada tvoja mama tvojemu fotru, ko mu ne pove, da si od poštarja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Zakaj je tako, ne vem, ampak na avto.net se niti ena rabljena tesla ne resno prodaja. Če se bi, bi bila vsaj malo cenejša od nove. Pa ni niti ene take gor.
Še celo tebi bi moralo biti jasno, zakaj je tako.
Ker jih je musk nategnil, jim drago prodal avte in jih čez noč pocenil. Zdaj je pa težko pogoltniti cmok in toliko spustiti ceno.
Še na slo tehu pravijo, da se rabljeni EV prodajajo kot vroče žemlje in da jim cena sploh ne pade, ampak samo raste. Torej je logično, da jih probajo tako tudi prodati.
Utk ::
No no, v resnici recimo leta 2020 niso bli nič kaj dražji kot danes, samo vmes so bli, in 2020 se prodaja po ceni po kateri je bil kupljen. In z narjenimi 100,000 km.
feryz ::
Jebi ga, tesla je edini proizvajalec, ki mora v teh časih drastično nižati cene. Kaj čmo?
Vsi ostali jih dvigujejo.
Vsi ostali jih dvigujejo.
feryz ::
Kateri pa je padel? Razsvetli nas.
Podajati s pol manj dobička, zato da rasteš... no ja, ni glih izum genija.
Podajati s pol manj dobička, zato da rasteš... no ja, ni glih izum genija.
LeQuack ::
Pa saj Evropa ne bo dovolila da BMW in ostali propadejo. Bodo davkoplačevalski bailouti.
Quack !
feryz ::
Tudi pri nas, brez strahu.
Že zdaj, ko še vse lepo laufa, mečejo denar v smeti v Idriji. Tako pač je, če skupaj na večerje hodijo.
Že zdaj, ko še vse lepo laufa, mečejo denar v smeti v Idriji. Tako pač je, če skupaj na večerje hodijo.
Utk ::
Audi je leta 2016 prodal 830k v Evropi, lani 600k.
Mercedes iz 900 na 700 v Evropi, bmw tudi tu nekje. O renoju in drugih škoda kaj govorit.
Mercedes iz 900 na 700 v Evropi, bmw tudi tu nekje. O renoju in drugih škoda kaj govorit.
starfotr ::
V resnic niti naši niti nemci niso tako neumni. Nikomur ni v interesu bit z premal energije. Jim bo ze kapnal, da bi pa vseen blo dobr nardit kakšno nuklearko. Al jih bojo pa francozi in bojo nemci na veliko uvazal. Works either way. Pri nas pa, če zgradimo dovolj velik blok JEK2, lahk ze takoj po tem zapremo TEŠ. JEK1 tudi nebodo zaprl kr jutr, ker imajo dovoljenje da delovanje vsaj še do 2043 (pa tudi takrat se zna še podaljšat za 10-20 let). Sepravi naslednjih 40 let JEK1 + JEK2 v naslednjih 10-15 letih, pa ne potrebujemo nobene termo več. Računaj tudi, da bo v teh letih tudi porast uporabe OVE. Dons ima človek ze občutek, da ima vsaka druga bajta SE, kar tudi nanese kakšn % potrebne energije.
NEK2 je nadomestek za NEK1. NEK1 bodo zaprli in ugasnili. Nič ne bo delalo vzporedno. Ker če slučajno pride do NEK2, bodo to itak tako dolgo gradili in projekt se bo podražil za neverjetne denarje, da bo to smrdelo do neba.
Poleg NEK2, je treba čim prej naredit tretjo jedrsko elektrarno pri nas.
In ko si ravno omenjal OVE in %. Ja, res bomo dobili samo nekaj % elektrike od tega PV sranja. Medtem ko bomo v to sranje od PV mnogo preveč plačali, več kot je kadarkoli stal TEŠ z vsem premogom in podkupnimami vred.
Pa kaj tebi ni jasno? NEK1 bo delal še _vsaj_ 20 let, verjetno še več. Te dve nuklearke bodo sigurno delal vzporedno v neki točki. Nwm kaj ti plačuješ z OVE? Tistih par centov na poloznci?
Obe elektrarni (če bo do druge sploh prišlo) bosta samo kratek čas delali vzporedno. Še večja verjetnost pa je, da do vzporednega delovanja nikoli ne bo prišlo.
Morebitna gradnja se lahko vleče desetletje oz. bolj verjetno v današnjih časih je desetletja.
Morali bi pa zapičit lopate za 2 novi, ne samo za eno v tem trenutku.
feryz ::
Audi je leta 2016 prodal 830k v Evropi, lani 600k.Ti bom poizkusil povedati kar se da nežno, čeprav bi bil raje direkten.
Mercedes iz 900 na 700 v Evropi, bmw tudi tu nekje. O renoju in drugih škoda kaj govorit.
Vidim da si zadnje tri leta prespal in se tudi zbudil še nisi.
Aktualni cilj popolnoma vseh trenutno operativnih kapitalistov je prodati čim manj, za čim večjo ceno, s čim višjim profitom.
In vsem zgoraj naštetim to zelo lepo uspeva. Delajo manj, dobički so rekordni. Nekaj že morajo delati prav.
Utk ::
Ti bom še petič napisal, tokrat počasi, ker vidim, da si bolj počasen. Tesli ni cilj čim več dobička to četrtletje, ampak širitev, širitev in širitev, z dobičkom in cenami, ki to omogočajo. Njen lastnik je že med najbogatejšimi na svetu in še par milijard več mu nič ne pomeni, če tesla stagnira. Vem, da je to težko razumet nekemu privat požrešnežu, ki živi na 7x večji nogi kot Musk, ampak v resnici je tako.
m0LN4r ::
Audi je leta 2016 prodal 830k v Evropi, lani 600k.
Mercedes iz 900 na 700 v Evropi, bmw tudi tu nekje. O renoju in drugih škoda kaj govorit.
Ljudje so vedno bolj ekolosko ozavesceni in grejo na kolo, e-skiro in LPP.
Pa zaradi trajnosti, se odlocajo, da obdrzijo stare avte.
BAJE prodaja rabljenih cveti, kot se nikoli prej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
feryz ::
Saj mi je skoraj vse jasno v zvezi s tabo, le to ne, kako more tako goreč fen muska in tesle, kupiti avto druge znamke?
Če bi bil jaz tako treščen na teslo kot ti, bi jih ziher par zložil na dvorišče.
Če bi bil jaz tako treščen na teslo kot ti, bi jih ziher par zložil na dvorišče.
fikus_ ::
Ti bom še petič napisal, tokrat počasi, ker vidim, da si bolj počasen. Tesli ni cilj čim več dobička to četrtletje, ampak širitev, širitev in širitev, z dobičkom in cenami, ki to omogočajo. Njen lastnik je že med najbogatejšimi na svetu in še par milijard več mu nič ne pomeni, če tesla stagnira. Vem, da je to težko razumet nekemu privat požrešnežu, ki živi na 7x večji nogi kot Musk, ampak v resnici je tako.
Ti se kar božaj s tvojim prepričanjem, da je Musk dobrodelnež in želi s pocenitvijo Tesl pomagati ljudem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Vi se kar božajte z vašim prepričanjem, da če ste vi pokvarjeni do obisti, da so vsi. Musk ne želi pomagati ljudem v smislu, da bi zdaj se nekdo poceni vozil, ampak želi pomagati človeštvu, da preživi.
tony1 ::
Ti bom še petič napisal, tokrat počasi, ker vidim, da si bolj počasen. Tesli ni cilj čim več dobička to četrtletje, ampak širitev, širitev in širitev, z dobičkom in cenami, ki to omogočajo. Njen lastnik je že med najbogatejšimi na svetu in še par milijard več mu nič ne pomeni, če tesla stagnira. Vem, da je to težko razumet nekemu privat požrešnežu, ki živi na 7x večji nogi kot Musk, ampak v resnici je tako.
Musku je prehiteti pol avto industrije z lastno firmo, ki ne jebe norm in "običajev" avto industrije, fetiš in nadomestilo modrih tabletk.
Če je ta proces koristen za kupce, industrijo, prometno varnost, podnebje, gospodarstvo in kaj jaz vem kaj še vse, je pa čisto drugo vprašanje.
Utk ::
Tudi možno. Ampak sigurno pa mu ni edini cilj zaslužit še kako milijardo. Mislim da bi lahko našel lažji način za to.
Malajlo ::
Drajsal sem ročni menjalnik četrt stoletja. Odpor do CVT, DSG, ZF, elektro... Vmes tudi vse prej našteto vozil. Ne. Iz kaprice. Desc zna šaltat pa to. Odj..i to.
Zdaj sem na avtomatiku in ne grem več nazaj na šalthebl. Avtomatiki so enako zabavni v ročnem načinu, desno roko imaš pa lahko na kolenu dekline na sopotnikovem sedežu. Če to ni plus, ki prevaga, sem pa kaj zamudil.
Zdaj sem na avtomatiku in ne grem več nazaj na šalthebl. Avtomatiki so enako zabavni v ročnem načinu, desno roko imaš pa lahko na kolenu dekline na sopotnikovem sedežu. Če to ni plus, ki prevaga, sem pa kaj zamudil.
tony1 ::
Tudi možno. Ampak sigurno pa mu ni edini cilj zaslužit še kako milijardo. Mislim da bi lahko našel lažji način za to.
Dokler bfirma lahko zivela, ga denar sploh ne zanima. In verjetno se bolj perverzno uziva, ko ga ves kapital. Svet se zaradi tega sovrazi.
Kere bruke, vsi iz principa visajo cene, tesla jih pa niza in uspesno posluje. S tega vidika jo podpiram, naj jih vse zatolce v poden.
Elon je komunist in disguise
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Malajlo ::
Obe roki moraš imeti na volanu. Nikoli naj ne počiva na šlatheblu.
To je še iz časov, ko ni bilo asistenčnih sistemov, serva, pa ostalih jajc. In še takrat je v desni roki voznik držal kornet, sovoznik je pa šaltal z levo roko (če je bil navajen menjalnika, da ni šktralo). Avtomatik.
WizzardOfOZ ::
Med tem pa na obvoznici in avtocesti vozni pas ena sama kolona kamionov.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Ne gre da nebi smel biti, ampak avtocesta je zaradi tega samo en pas, kjer so vsi avtomobili, tako počasni kot tisti, ki bi radi bili hitri. In ko je nesreča, je totalna štala. Manjka še en pas ali pa tovorni promet na vlake.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
V bistvu ne mores iti hitreje, kot najpocasnejsi na tistem enem pasu, ki je "fraj" - pa se vinjeto hocejo za to
Ze 20 let nazaj, bi morali razmisljati, da je potreben tretji pas za sleperje do vseh mejnih prehodov. Smo pac prehodna drzava, kjer se pretaka ogromno robe v evropo in tega ne bo manj.
Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.
Ze 20 let nazaj, bi morali razmisljati, da je potreben tretji pas za sleperje do vseh mejnih prehodov. Smo pac prehodna drzava, kjer se pretaka ogromno robe v evropo in tega ne bo manj.
Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.
Točno tako. Če hočejo robo, naj plačajo še transfer skozi Slovenijo po pošteni ceni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
V bistvu ne mores iti hitreje, kot najpocasnejsi na tistem enem pasu, ki je "fraj" - pa se vinjeto hocejo za to
Vidiš, tu se pa motiš. Počasi se ne vozi zarad enga najpočasnejšega, ker nihče se ne bi vozil 60 po prehitevalnem pasu, pa bi bili včasih kar zadovoljni s hitrostjo 60 v taki gužvi. Počasi se vozi, ker se zmeraj najde en bedak, ki menja pasove, zavira, pospešuje, kot da bo kaj profitiral, in potem pride do verižnega efekta, ko vse stoji.
Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.
Najprej se pozanimaj kolk plača en tovornjak, da gre čez Slovenijo, potem pa začni fantazirat o premiumu. A če bi plačali še 2x več, bi pa leteli čez Slovenijo namesto vozili, al kako?
Manjka še en pas ali pa tovorni promet na vlake.
Zdaj imaš med Ljubljano in Kopro za vsaj 50 km kamionov, in to vsak dan, skoraj stalno, in ti bi to spravil na vlake. Potem ne bi bila dovolj dvotirna proga, ampak bi rabili 16 tirno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
3p ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Samo še kleni slovenski mačoti še prisegajo na ročni menjalnik, ker mislijo, da hitreje šaltajo kot avtomatski menjalnik.
Za določeno populacijo bojo v "tesle" še potem, ko/če bojo dosegle FSD morali vgrajevati menjalnik.
Lahko sicer avto sam navigira, vozi in celo zna uporabiti smerokaze. Ampak menja, menja pa lahko prav le pravi desc.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25916 (4284) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78948 (30372) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15283 (11925) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44251 (40239) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57729 (50339) | SuperVeloce |