» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
««
14 / 14
»
»»

fulgur ::

Hm.. tole sem na to temo našel: https://e84.xbimmers.com/forums/showthr...

Eden razlaga, da ko vrtljaji še naprej padajo proti prostemu teku, se začne ponovno vbrizgavati gorivo, da se prepreči zastoj ...

bbbbbb2015 ::

fulgur je izjavil:

Hm.. tole sem na to temo našel: https://e84.xbimmers.com/forums/showthr...

Eden razlaga, da ko vrtljaji še naprej padajo proti prostemu teku, se začne ponovno vbrizgavati gorivo, da se prepreči zastoj ...


Ah, prosim te lepo. To je iz leta 2008. Vsaj pri BMWjih, če ZF8 prestavi iz druge v prvo in zavira z motorjem (COMFORT MODE) ali žene elektro generator (ECO MODE) je poraba nič, vsaj za dieselske motorje.
Če se ustaviš pri semaforju, se motor - ustavi. Saj to je point START-STOP.

Naj se kolega z VW zmeni, da mu naredijo upgrade softvera na ECU. To bi jaz naredil najprej.

Buggy ::

To vidim tudi jaz pri mojem Alltracku (DQ500 menjalnik) in mislim da update SW za menjalnik ne bo nic pomagal. Ni pa to nic kar bi se bilo vredno sekirati.

Gre mogoce za to zadevo? Glej moder indikator za instant consumption v sredi levega stevca, ter hitrost, ko se avto pocasi ustavlja z bremzanjem. Ko brezmzo mocneje pohodim trenutna takoj pade. S/S imam ugasnjen, sprobano tako v "Normal" kot "Eco" nacinu ki ga izberes kot preset za avto in s tem obnasanje menjalnika.

fulgur ::

Jap, gre za isto zadevo kot v posnetku... Lahko tudi sam pripnem kakšen video... ob downshiftanju nabije trenutno porabo, kar se pozna tudi na povprečni porabi... Dvomim da bi VW tak feler naredil, da bi prikazovalo porabo, čeprav je ni...

PINki ::

Morda je pa to "medžugas" in doda plin, da avto ne bi cuknil zaradi prestavljanja v prvo prestavo. Spomnem se na golfu 5ki, če si stal na mestu je idlal z 0.6L porabo. Ko si začel spuščati sklopko in je prijemala se je poraba dvignila na 20-30L trenutne porabe, ko pa je bila sklopka spuščena do konca je avto na štandgasu vlekel, je bila npr 6-7L. Pomoje ni nič narobe s tvojim avtom, če ti ne cuka ali se menjalnik ne obnaša drugače kot se je prej. Za ziher pa lahko sprobaš v drugem avtu z istim motorjem/menjalnikom.

neverjetni99 ::

settler je izjavil:

Mogoče kdo ve kako je s tem menjalnikom od PSA-ja EAT8? Sedaj ima avto 135kkm, nobenih problemov zaenkrat. Piše pa spet da je olje doživljensko :/
Je fotr govoril z mehanikom in je priporočal menjavo olja nekje na 160kkm.


Dober menjalnik, sam imam EAT6 in je malenkost slabši od EAT8. Ne nasedaj temu, da je doživljenjsko. To je samo laž PSA grupe, da so stroški vzdrževanja kao nižji kot od konkurence. Je pa Aisin menjalnik(japonski), ki ga ima ogromno ostalih znamk in vsi priporočajo menjavo olja na 60-80k

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Aisinovi menjalniki imajo večinoma menjavo na 60k.

In niso več tako zanesljivi, kot so bili nekoč. Še vedno bolj kot vsi evropejski, ampak dost slabši kot nekoč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

fulgur ::

PINki je izjavil:

Morda je pa to "medžugas" in doda plin, da avto ne bi cuknil zaradi prestavljanja v prvo prestavo. Spomnem se na golfu 5ki, če si stal na mestu je idlal z 0.6L porabo. Ko si začel spuščati sklopko in je prijemala se je poraba dvignila na 20-30L trenutne porabe, ko pa je bila sklopka spuščena do konca je avto na štandgasu vlekel, je bila npr 6-7L. Pomoje ni nič narobe s tvojim avtom, če ti ne cuka ali se menjalnik ne obnaša drugače kot se je prej. Za ziher pa lahko sprobaš v drugem avtu z istim motorjem/menjalnikom.


Evo, pri meni takole izgleda: https://streamable.com/uq70fs

Je pa res, da je prestavljanje navzdol tako zelo zvezno, da sploh ne čutiš... mogoče se res gas dodaja!?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fulgur ()

tony1 ::

"Morda je pa to "medžugas" in doda plin, da avto ne bi cuknil zaradi prestavljanja v prvo prestavo."

DME doda gas zaradi znižanja količine onesnaževal v izpušnih plinih...

Buggy ::

...po mojem laicnem mnenju gre zgolj za kompenzacijo obratov, da ti ne padejo prenizko, ko menjalnik dela svoje preden dokoncno ustavi avto. Kot je videti obrati motorja ne narascajo ampak ostajajo na istem (idle) nivoju.
Gre bolj za "cuden" prikaz (kalkulirane) trenutne porabe kot dejansko kaksen problem okoli tega.

stara mama ::

Preveč pomena dajete na tiste črtice in številke v armaturki.
Treba je razumet, kaj pomeni trenutna poraba - če bi avto deloval v točno takih pogojih kot tiste pol sekunde, bi najverjetneje bila neke taka poraba na razdalji 100km.
Ampak nihče ne downshifta cel čas od LJ do Kopra.
Tud gorivo ne steče nekam stran, se vse lepo porabi v motorju. Če bi ga motor dobil preveč, bi pa itak opazil.
Spreglej prikazovalnike in vozi, al pa kupi ročnega kjer maš več nadzora!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Ali pa kupi avtomatika, ki ne telovadi s prestavami ob zaviranju :P
Npr. Toyota HSD.
vires in numeris

Jebomir ::

Pa neeeee, pa DSG, to je ja najboljši mjenjač na svetu!!!

Relanium ::

Vse sam dela, ti sam kreditno potegneš :))

stara mama ::

energetik je izjavil:

Ali pa kupi avtomatika, ki ne telovadi s prestavami ob zaviranju :P
Npr. Toyota HSD.

No, če že moraš bit napreden in po zadnji modi tud OK, čeprav klasika je še vedno klasika (preverjena do kraja).

energetik ::

Toyota HSD je klasika, "preverjena do kraja" od 1997 naprej.
vires in numeris

tony1 ::

Buggy je izjavil:

...po mojem laicnem mnenju gre zgolj za kompenzacijo obratov, da ti ne padejo prenizko, ko menjalnik dela svoje preden dokoncno ustavi avto. Kot je videti obrati motorja ne narascajo ampak ostajajo na istem (idle) nivoju.
Gre bolj za "cuden" prikaz (kalkulirane) trenutne porabe kot dejansko kaksen problem okoli tega.


Po mojem mnenju se temu reče idle hang:
https://www.autoweek.com/news/technolog...

cvalsr ::

Kdor zmore, naj skuša razumeti, da merilnik ne kaže točne porabe v tistih 0,3 sekunde, ko ti pogledaš na ekran. Saj ne gre za vžig pristajalnih raket lunarnega modula. Kaže povprečje nekaj zadnjih sekund. Tudi ko močno pospešuješ, ob dosegu končne hitrosti prikaz porabe ne pade v trenutku na stacionarno vrednost, ampak se zvezno v nekaj sekundah zmanjša in ustali. Čeprav dejanska poraba pade takoj, ko motor preneha pospeševati in začne voziti z enakomerno hitrostjo.
Tako so pač narejeni merilniki pretoka goriva, ker bi bil podatek o trenutni porabi v vsaki desetinki sekunde povsem nepotreben.

energetik ::

Dejansko se sploh ne meri pretoka s kakim namenskim merilnikom; računalnik samo vzame čas odprtosti injektorjev in izračuna pretok iz shranjene mape.
vires in numeris

cvalsr ::

To je zelo verjetno res, sploh v novejših avtomobilih. Že itak bi tako teoretično zračunana poraba odstopala od dejanske, tako pa je še lažje prikazovati lažno 10 in več % manjšo, pa še strošek merilnika prihranijo.
No, na mojem 12 let starem avtomatiku dela tako, kot sem prej opisal, očitno ne z računanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cvalsr ()

stara mama ::

Kot sem že rekel, preveč pomembnosti dajete tem številkam na armaturki.
Đabe men piše, da sem porabil 40l, če pa morm na MOLu pol plačat za 45l
Razen če rad lažeš sam sebi, kar je v teh časih pogost fetiš.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

očitno ne z računanjem.

Če ne z računanjem, kako pa pol? Normalno da vsaka meritev pretoka ima tudi časovno komponento. Ali je to povprečje zadnjih par sekund ali zadnjih par stotink, nobene bistvene razlike. Samo da v primeru stotink, ali pa desetink, bi tist števec skakal kot nor in itak ne bi mogel nič videt kaj gor piše.
Kako bi pa drugače lahko bilo?

Invictus ::

Majhna poraba v avtu je približno tak fenomen kot manjhna poraba TČ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Subjektivno mnenje.
Jaz imam zelo majhno porabo v avtu, čeprav sploh ni majhna. Nekateri bi rekli celo, da je ogromna.

energetik ::

cvalsr je izjavil:

To je zelo verjetno res, sploh v novejših avtomobilih. Že itak bi tako teoretično zračunana poraba odstopala od dejanske, tako pa je še lažje prikazovati lažno 10 in več % manjšo, pa še strošek merilnika prihranijo.
No, na mojem 12 let starem avtomatiku dela tako, kot sem prej opisal, očitno ne z računanjem.
Močno dvomim, da je katerikoli avto meril porabo kako drugače kot iz timinga injektorjev. Ti imaš lahko min porabo tam 0,6L/h, to je 10ml/min. Kje boš dobil tak merilnik... Medtem ko se timingi za injektorje vedo na manj kot milisekundo.
vires in numeris

Invictus ::

Edini pravi račun za porabo je, da si beležiš kilometre in koliko si tankal.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
14 / 14
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16723241 (1609) PARTyZAN
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370823 (22247) WizzardOfOZ
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10613080 (9722) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17938629 (34617) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754541 (47151) SuperVeloce

Več podobnih tem