» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
««
13 / 14
»»

Curve Ball ::

Utk je izjavil:


Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.

Najprej se pozanimaj kolk plača en tovornjak, da gre čez Slovenijo, potem pa začni fantazirat o premiumu. A če bi plačali še 2x več, bi pa leteli čez Slovenijo namesto vozili, al kako?



Promet tovornjakov je pri nas tak tudi zaradi tega ker si je Avstrija v okviru EU izpogajala sistem dovolilnic in je s tem zelo omejila tovorni promet preko svojih cest. Slovenija si pač ni (ni to kritika pogajalcev, ker menim da bi bilo to nemogoče če smo želeli takrat v EU). Tudi sedaj nimamo nobenih birokratskih (EU ni šans da dovoli dovolilnice), cenovnih možnosti. Če nabijemo cene jim moramo tudi našim tovornjakov kar pa je seveda no-go politično(nam zaprejo ceste takoj tikataka).

feryz ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Med tem pa na obvoznici in avtocesti vozni pas ena sama kolona kamionov.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
Zato pa ne hodimo v žabarijo na take dni. Se ji izognemo kot hudič križu.
Žabarjem in ostalim "must be there", pa ostane upanje, da bo kje, daleč od centra, že prej počilo, zabasalo AC in bo posledično tam okrog frej.

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Med tem pa na obvoznici in avtocesti vozni pas ena sama kolona kamionov.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
Zato pa ne hodimo v žabarijo na take dni. Se ji izognemo kot hudič križu.
Žabarjem in ostalim "must be there", pa ostane upanje, da bo kje, daleč od centra, že prej počilo, zabasalo AC in bo posledično tam okrog frej.


A ti misliš, da je ta gužva samo v žabariji? To je od lendave do kopra taka gužva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Nah, ni tako hudo.
Sicer pa bo okrog sedmih zvečer že vse prazno.
Če rabi kdo nujno na kebab v opankarijo.

WizzardOfOZ ::

Danes ponoči ob 2h je bila kar kolona na avtocesti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Takrat pa spim. Kebab odpade.

stara mama ::

Boš naroču volt. Boljš da pride električni skiro k teb, ko da se ti voziš okol z merivo.

feryz ::

Hejjjjjj, ni meriva, zafira.
Če hočeš z E skirojem do mene, jih mora voltovec enih par naložiti zadaj v kufer, poleg kebaba.
Z enim bo bolj malo poti do mene opravil.

cvalsr ::

Še mamce v slo si kupujejo avtomatike. Samo še kleni slovenski mačoti še prisegajo na ročni menjalnik, ker mislijo, da hitreje šaltajo kot avtomatski menjalnik.

Ma ne le hitreje, oni to počnejo z "medugasom" (tako je napisal). V tretjem tisočletju!

Buggy ::

Utk je izjavil:

V bistvu ne mores iti hitreje, kot najpocasnejsi na tistem enem pasu, ki je "fraj" - pa se vinjeto hocejo za to

Vidiš, tu se pa motiš. Počasi se ne vozi zarad enga najpočasnejšega, ker nihče se ne bi vozil 60 po prehitevalnem pasu, pa bi bili včasih kar zadovoljni s hitrostjo 60 v taki gužvi. Počasi se vozi, ker se zmeraj najde en bedak, ki menja pasove, zavira, pospešuje, kot da bo kaj profitiral, in potem pride do verižnega efekta, ko vse stoji.

Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.

Najprej se pozanimaj kolk plača en tovornjak, da gre čez Slovenijo, potem pa začni fantazirat o premiumu. A če bi plačali še 2x več, bi pa leteli čez Slovenijo namesto vozili, al kako?

Manjka še en pas ali pa tovorni promet na vlake.

Zdaj imaš med Ljubljano in Kopro za vsaj 50 km kamionov, in to vsak dan, skoraj stalno, in ti bi to spravil na vlake. Potem ne bi bila dovolj dvotirna proga, ampak bi rabili 16 tirno.


Dejstvo je da tranzit tovornega prometa hromi hrbtenico SI AC, in Slovenija od tega dejansko nima nicesar zgolj in samo stroske s popravili cest to da so tovorna vozila vecinoma razlog za nesrece in posledicno zastoje tako pozimi kot poleti, pa se dodaten argument, da bi tovornjakarji za ta "luksuz in prihranek na casu in gorivu" morali placati toliko vec v kolikor se odlocijo za preckanje nase drzave. Ce bi razmisljali dolgorocno. Zardi lege in luke na dolgi rok nam narava tranziciske dezele ne uide, kar se opaza tudi danes. Kako "iztrziti" od tega tranzita je pa stvar EU poslancev, ker ce nismo ravno madzari, ki se poscijejo na EU direktive so tukaj vmes EU regulative, ki jih moramo spostovati in tovornjakarje extra ne moremo opaliti.
Obstajajo pa se druge opcije, ki so seveda drazje a bolj dolgorocno vzdrzne, ki pa na prvo zogo ne bodo dale rezultatov (vlak je ena od opcij) a potem smo spet tam, ker se bodo bebcki zaceli zaganjati, kako poleg 4-ih reformah, ki se jih je spravila delat trenutna vlada, ostale so samo se krizale ko so zgolj slisale nekaj na to tomo po pol leta podjebavanja in mineranja sestave ministerstev po enem letu ni se nekih konkretnih rezultatov?!? Ste pac tik-tok generacija, ki ne zna razmislati dlje od svojega nosa, koncentracija je pa na nivoju majmunov...kaj naj pol z vami, ce je edino zadoscenje, ko vam iz drzavnega korita arestant zmece 10€, ki ga kasneje nevede placate 20€, vi pa ob tem ploskate ...vas sirsi in dolgorocen pogled je pa do naslednje oddaje na Nova24...jebeni retardirani minjoni pac;((

darkolord ::

Pobranih cestnin od tovornega prometa je precej več kot od vinjet.

Buggy ::

Ocitno se premalo, ce je LJ obvoznica z enim pasom zasedena zgolj in samo tranzit sleparji, ter romunskimi kombiji s prikolicami nalozenimi z avti

Utk ::

Ste pac tik-tok generacija, ki ne zna razmislati dlje od svojega nosa, koncentracija je pa na nivoju majmunov...kaj naj pol z vami, ce je edino zadoscenje, ko vam iz drzavnega korita arestant zmece 10EUR, ki ga kasneje nevede placate 20EUR, vi pa ob tem ploskate ...vas sirsi in dolgorocen pogled je pa do naslednje oddaje na Nova24...jebeni retardirani minjoni pac;((

To napiše retardiranec, ki mu ni jasno, da te kolone kamionov odplačujejo naše avtoceste in jih brez njih ne bi niti imeli toliko, vinjeta bi pa stala 300 evrov.
Retardiranec vidi samo gužvo in vinjeto za 110 evrov, ne zna pa preračunat, da s tem pač ne bi zneslo imet avtoceste. Ne vidi, da bi brez kamionov imeli še zmeraj tiste "hitre" ceste, ki so bile čisto navadna cesta, samo pol metra širša, in na katerih je vsak dan nekdo umrl, verjetno pa celo misli, da se bi po njih vozil hitreje kot zdaj po avtocesti. Kolk je neumen, bi to sigurno vsaj poskušal.
In potem drugim očita kratko pamet. Tipičen leftard, ki misli, da je središče vesolja in da je nekdo zgradil avtocesto samo da se bo on vozil 180 na kavo v Portorož. Lej, ne gre, ne za ta denar, niti še za 2x večjega ne. 3. pas bo slej ko prej, ampak zarad njega situacija ne bo bistveno boljša, bojo pač kamioni na dveh pasovih namesto enem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

AvtoR ::

Pred leti sem se vsak dan vozil iz Ljubljane na Vrhniko. Vedno neki zastoji, ampak od Vrhnike naprej je pa kar šlo brez zastojev. Se pač pozna da je še tretji pas v vrhniški klanec. Nato pa so se začela dela med Ljubljano in Vrhniko. Ob avtocesti so naredili 3 metre širok nasip. Končno, sem si mislil zgradili bodo tretji pas.
Jok, grdo sem se zmotil. Zgradili so protihrupnih ograjo in to tik ob odstavek pasu, tako da širitev ni več mogoča. Če bi pustili nek prostor za širitev bi še razumel, tako pa...
Očitno smo država brez vizije, brez vizije razvoja...
Se spomnim, da so to takrat očitali DARSu, pa je nek uradnik takrat razladal da ni problem prestaviti protihrupne ograje (mimogrede gre za globoko temeljenje ograje). Seveda ni problem, za tuj denar, da o dveletnem prometnem kolapsu zaradi prestavitve ograje ne govorim...
Dokler imamo take uradnike nam res ni pomoči. Še enkrat ni vizije. Edina njihova skrb je višina njihove plače, za ostalo jih b.k.

cvalsr ::

AvtoR, tako je! Ker imamo vedno na položajih "naše" pasjefuke ne glede na to, kakšni nesposobneži in lopovi so. Proti Vrhniki baje "niso imeli zemljišč". A za ograjo so jih pa imeli?!

Na višnjegorskem klancu že četrtič ali petič v zadnjih 10 letih menjajo odbojne ograje! Stare so bile samo malce umazane, kolikor ni dež opral. Grem stavit, da jih samo očistijo, mogoče celo na novo pocinkajo in spet montirajo, zaračunajo pa kot nove! Za ves ta porabljeni lopovsko pokradeni prigoljufani denar bi lahko naredili že vsa zemeljska dela za prepotrebni tretji pas, ki ga ta del "avtoceste" nima, niti odstavnega pasu sploh nima! "Avtoput bratstva i jebanstva"" ostaja, kakršnega so zgradile "omladinske radne brigade". Ograje ima pa bleščeče nove, to pa ja.

tony1 ::

AvtoR je izjavil:

Pred leti sem se vsak dan vozil iz Ljubljane na Vrhniko. Vedno neki zastoji, ampak od Vrhnike naprej je pa kar šlo brez zastojev. Se pač pozna da je še tretji pas v vrhniški klanec. Nato pa so se začela dela med Ljubljano in Vrhniko. Ob avtocesti so naredili 3 metre širok nasip. Končno, sem si mislil zgradili bodo tretji pas.
Jok, grdo sem se zmotil. Zgradili so protihrupnih ograjo in to tik ob odstavek pasu, tako da širitev ni več mogoča. Če bi pustili nek prostor za širitev bi še razumel, tako pa...
Očitno smo država brez vizije, brez vizije razvoja...
Se spomnim, da so to takrat očitali DARSu, pa je nek uradnik takrat razladal da ni problem prestaviti protihrupne ograje (mimogrede gre za globoko temeljenje ograje). Seveda ni problem, za tuj denar, da o dveletnem prometnem kolapsu zaradi prestavitve ograje ne govorim...
Dokler imamo take uradnike nam res ni pomoči. Še enkrat ni vizije. Edina njihova skrb je višina njihove plače, za ostalo jih b.k.


Štos je v tem, da so zanje pridobili EU denar in v investicijo šli z idejo "saj je zastonj". K***** je zastonj, ta denar smo sami najprej vplačali v proračun EU :))

Matevz96 ::

Curve Ball je izjavil:

Utk je izjavil:


Lahko bi pa zato kasirali "premium" vinjeto za tovornjake, ce hocejo robo spraviti po najkrajsi poti iz Bolgarije na drugo stran.

Najprej se pozanimaj kolk plača en tovornjak, da gre čez Slovenijo, potem pa začni fantazirat o premiumu. A če bi plačali še 2x več, bi pa leteli čez Slovenijo namesto vozili, al kako?



Promet tovornjakov je pri nas tak tudi zaradi tega ker si je Avstrija v okviru EU izpogajala sistem dovolilnic in je s tem zelo omejila tovorni promet preko svojih cest. Slovenija si pač ni (ni to kritika pogajalcev, ker menim da bi bilo to nemogoče če smo želeli takrat v EU). Tudi sedaj nimamo nobenih birokratskih (EU ni šans da dovoli dovolilnice), cenovnih možnosti. Če nabijemo cene jim moramo tudi našim tovornjakov kar pa je seveda no-go politično(nam zaprejo ceste takoj tikataka).


To se elegantno reši tako da se zmanjša letno dajatev (cestnino) in poviša ceno avtocest. Domač tovornjak bo plačal enako le da se mu bo razporedilo skozi leto tuji pa bo plačal več.
#hooldthedoor

feryz ::

Ne gre, so Nemci nekaj migali v to stran. Da bi samo tujcem kasirali ali jim kasirali več.
Sicer pa je cestnina za kamione vse prej kot poceni. Kam gre denar, je pa druga pesem.

stara mama ::

Država se boji, da lahko zlati kuri v Kopru pade promet, zato tud ne vidiš dobrih cest na jug države.

energetik ::

Kaj ima veze promet in tovornjaki z avtomatikom?
vires in numeris

feryz ::

Tovornjaki imajo tudi avtomatske menjalnike.
Debata, pač.

Mato989 ::

feryz je izjavil:

Ne gre, so Nemci nekaj migali v to stran. Da bi samo tujcem kasirali ali jim kasirali več.
Sicer pa je cestnina za kamione vse prej kot poceni. Kam gre denar, je pa druga pesem.


Ja Nemci so zajebali oni so hotli podražit vinjete x2 ali x3 in dat subvencijo če si državljan dojčlanda... to je drugo

Kar predlaga tu uporabnik je to da bi cestnino dali /10 in dali vinjeto x2/3/4 za vse...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

V bistvu so tudi oni hoteli točno tako, kaj bluziš?
Le da jo niso hoteli podražiti, ampak uvesti.

Matheus ::

Ima kdo izkušnje z avtomatskim menjalnikom DSG 7 - DQ200 (suha sklopka). Naj bi bila najbolj problematična pa me zanima kakšna izkušnja. Je pretiran strah odveč pri novem avtomobilu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

WizzardOfOZ ::

Ob rednem menjavanju olja in brez kickdownov (gas do podna iz nule) bo delal dobro dolgo časa. Ko se enkrat premikaš, ga lahko zahodiš na polno, iz nule pa ga uničuješ. Enako kot vsak CVT menjalnik. Niso narejeni za hitra speljevanja, ko pa že voziš, pa si lahko daš duška.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Mohimm ::

Matheus je izjavil:

Ima kdo izkušnje z avtomatskim menjalnikom DSG 7 - DQ200 (suha sklopka). Naj bi bila najbolj problematična pa me zanima kakšna izkušnja. Je pretiran strah odveč pri novem avtomobilu?

Imam v kombinaciji z najbolj problematično 1.6 tdi mašino. Kupljeno rabljeno, ampak sedaj v uporabi že par let. Kmalu po nakupu sicer menjal olje. Zaenkrat brez posebnih opažanj. Sploh pri novem pač vržeš ključe serviserju in ni tvoj problem :)

Avto ima sedaj cca 220k km. Pri majhnih hitrostih morda še malenkost bolj cuka kot "mokri" dsg-ji. Ko se segreje se obnaša identično. V kombinaciji s podhranjeno 1.6 mašino je na AC glasen, in žre vsaj pol litra preveč. Če uporabljaš ACC v koloni se občasno zdi kot da speljuje mladi šofer ker cuka, v drugi zdsruje sklopko,... :) Če imaš odprto okno se občasno pri prestavljanju sliši "TUNK", ki sem ga opazil samo pri avtih s suho sklopko.

Odvisno na avto/mašino/proizvajalca je lahko uradni termin menjave olja 60k ali 120k km, ali pa "po servisnih intervalih ni potrebe po menjavi". Ker sem 90% časa na ac, bom verjetno naslednjo menjavo olja delal na 80-100kkm...

Za umirjeno vožnjo je ok, in verjetno povsem racionalno gledano ni vredno € za prehod na 2.0 mašino, čeprav se nekoliko lepše vozi...

WizzardOfOZ ::

Če je olje dovolj poceni, delaš menjavo olja na najkrajši opisan interval (60k km). Se pozna pri vsakem menjalniku, da je sveže olje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

ombre ::

Pri DSG s suho sklopka ni predvidena menjava na 60k km. Tako so mi povedali na servisu.
Imel sem ga na polotu - dobra stvar - kot so rekli malo cuka pri speljevanju. Se mi je pa pri 140.000
začela pojavljati napaka "ERROR WORKSHOP ONLY LEAVE VEHICLE IN P POSITION". Izginila po tem, ko sem dal avto v rikverc...
OmbreMan - Galaxy of knowledge

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če je olje dovolj poceni, delaš menjavo olja na najkrajši opisan interval (60k km). Se pozna pri vsakem menjalniku, da je sveže olje.

Ja, olje za menjalnik plus derlo, ziher ni več kot 50 eur.

Se splača menjati, čeprav vsak mehanik pravi da ni treba...

Če ne bi bilo treba, ne bi bilo luknje za izpust olja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

ombre je izjavil:

Tako so mi povedali na servisu.


Meni so tudi na servisu trdili, da je olje v menjalniku doživljensko, po vprašanju, koliko je življenjska doba avta, da bi mi takrat olje zamenjal, so pa sam z odprtimi gobci ostal.
Poanta je da si poglej v servisna navodila in ne poslušaj serviserjev, ki se jim delat ne da.
Menjava olja v menjalniku je pri mojem avtu predpisana na 60k kilometrov in te servise delam (137€ je cena), pa se na avtu res pozna, ker po menjavi veliko lepše prestavlja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Sparkxl ::

Matheus je izjavil:

Ima kdo izkušnje z avtomatskim menjalnikom DSG 7 - DQ200 (suha sklopka). Naj bi bila najbolj problematična pa me zanima kakšna izkušnja. Je pretiran strah odveč pri novem avtomobilu?


Imam tega najbolj problematičnega v navezi z najbolj problematično mašino...1.2 tsi. Po skoraj 8 letih in 200.000 km ne en in drugi nista upravičila svojega (večinoma forumskega) slovesa problematičnosti.
Koliko je meni znano, so problemi bili s prvo generacijo, ki so jih hitro odpravili.

tony1 ::

ombre je izjavil:

Pri DSG s suho sklopka ni predvidena menjava na 60k km. Tako so mi povedali na servisu.
Imel sem ga na polotu - dobra stvar - kot so rekli malo cuka pri speljevanju. Se mi je pa pri 140.000
začela pojavljati napaka "ERROR WORKSHOP ONLY LEAVE VEHICLE IN P POSITION". Izginila po tem, ko sem dal avto v rikverc...


Ta izkušnja bi te morala nekaj naučiti o luftu v serviserjevi glavi.

Seveda ni nujno, da bi redna menjava olja napako preprečila, bi pa menjalniku zagotovo podaljšala življ. dobo.

Matheus: v bistvu ni večjih težav, je pa jasno, da bodo enkrat šle k vragu sklopke (začne se počasi, kot je opisano zgoraj). Takrat pač daš menjalnik na servis (teh firm je sedaj že več v Slo), odkartaš par jurjev in avto je kot nov. Ne bo zaradi tega konec sveta, le pripravljen bodi na ta strošek enkrat v življ. dobi avta.

Matheus ::

Hvala vsem za odgovore. Stalna praksa torej. Redno vzdržuj, normalno vozi (brez hitrih nepotrebnih pospeškov v nizkih prestavah) in akcija.

wcpapir ::

Doma imam enega bavarca 450.000km, servis menjalnika še ni bil narejen.

Naredit servis ali počakat da crkne in potem kupit delujoč menjalnik ? Zaenkrat dela dobro.

denabiker ::

wcpapir je izjavil:

Doma imam enega bavarca 450.000km, servis menjalnika še ni bil narejen.

Naredit servis ali počakat da crkne in potem kupit delujoč menjalnik ? Zaenkrat dela dobro.


kaj še olja nisi menjal???

feryz ::

Zakaj bi pa ga, če se olje ne menjuje?

wcpapir ::

denabiker je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Doma imam enega bavarca 450.000km, servis menjalnika še ni bil narejen.

Naredit servis ali počakat da crkne in potem kupit delujoč menjalnik ? Zaenkrat dela dobro.


kaj še olja nisi menjal???

Nič še ni bilo narejeno. Avto dela normalno. Zdaj pa me je začelo malo skrbet ker se vozimo dlje pa decembra imamo namen iti po evropi malo na sever...sicer še nikoli nismo potrebovali asistence.

WizzardOfOZ ::

DSG menjalnik?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

wcpapir ::

BMW nima dsg. 8 stopenjski ne vem kater ZF je bil v starejših v teh ne vem kater je.

sbawe64 ::

feryz je izjavil:

Zakaj bi pa ga, če se olje ne menjuje?

To trdijo samo ex burekmakerji, ki so sedaj wannabe avtomehaniki.

Še na Tomos avtomatiku smo olje menjali.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

deco16 ::

Sej ketne oziroma verižice tudi ni blo potrebno menjat baje, zato so jo pa dali na zadek motorja ;)

Potegnit motor ven ni problema, olje zamenjat usput v menjalniku pa kot zgleda je.

wcpapir ::

Veriga se je menjala. Ima kdo nasvet kaj sedaj menjat olje na menjalniku ali še vozit do 700k ?

WizzardOfOZ ::

Tukaj je govora o DSG menjalnikih. Ti imaš pa ZF. Ampak tudi tam se menja olje:
ZF recommends that you change this transmission oil once every 80,000 to 120,000km (depending on general conditions and driving style), or at the very least, once every eight years. Oil acts as a lubricant for your transmission components, helping to reduce unnecessary wear
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Tastari ford ima pol milijona kilometrov in se tudi menjalnika ne dira.
Dočim pri tanovih fordih menjujemo olje v menjalniku na 60 kkm. Tako, kot je predpisano.

tony1 ::

Vlečeš v temo o avtomatikih ročni menjalnik? Tukaj govorimo o motorjih, ne o biciklih.

wcpapir je izjavil:

Doma imam enega bavarca 450.000km, servis menjalnika še ni bil narejen.

Naredit servis ali počakat da crkne in potem kupit delujoč menjalnik ? Zaenkrat dela dobro.


Sedaj je že prepozno za 1. menjavo olja. Pusti tako kot je (če boš delal sam bi bilo sicer koristno izmeriti nivo olja pri predpisani temperaturi (rabiš tester) in ga po potrebi samo doliti, če ga je premalo - ampak nobenemu mehaniku se samo tega ne bo dalo delati), ob tako pozni menjavi olja pogosto pade tlak olja in menjalnik hitro odpove.

Najpomembnejši faktor življ. dobe olja je pregretje olja oz. temperatura delovanja.
Če ima avto hladilnik olja menjalnika, potem je vsakih 10-12 let zelo koristno ven dati hladilnik motorja in spucati hladilna rebra hladilnika motorja, menjalnika in klime.

wcpapir ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tukaj je govora o DSG menjalnikih. Ti imaš pa ZF. Ampak tudi tam se menja olje:
ZF recommends that you change this transmission oil once every 80,000 to 120,000km (depending on general conditions and driving style), or at the very least, once every eight years. Oil acts as a lubricant for your transmission components, helping to reduce unnecessary wear

Nimam ZF f11 niso imele več ZF menjalnikov. Mislim da so x5 imeli dlje ZF menjalnike na x5 nam je začel počasi menjat in smo menjali zadeve 350eur pa je bil mir. V 300.000 se je to zgodilo 2x, sedaj jih šteje že tudi proti 400.000.

Pri tej f11 pa nikoli ni menjalnik nič rekel.

Mohimm ::

@Invictus menjava olja za dsg je 250EUR+. Je pa res da je menjava menjalnika 2500+ :). Tudi če narediš doma (postopek je malenkost bolj kompliciran kot za menjavo olja v motorju + zanemariš nakup vcds-ja, orodja....) si samo z materialom 100EUR+... Po pogovorih z mehaniki ki jim zaupam tudi kakršnakoli odstopanja od vw "original" olja potencialno poslabšajo delovanje (ali je to bolj rekla-kazala... ne vem, nimam namena testirat...)

Teoretično (!), ker v dq200 olje ni v stiku s sklopko, mehatronika in aktuatorji pa so v svojem zaprtem sistemu je sicer povsem realno pričakovati da menjava dejansko ni potrebna. Ampak, noben sistem ni 100%, olje veže nase vodo, aktuatorji se izrabljajo, delci prahu verjetno pridejo mimo kakšnega tesnila.... Je verjetno že zaradi starosti vredno vsake toliko zamenjati....

@ombre - težava z "do not put in park" (z 95% gotovostjo) ni direktno težava menjalnika, ampak je krivo mikrostikalo v prestavni ročici. VW ima recall in 50EUR fix za to (če ne popravijo iz dobre volje). Je pa res da sem tudi sam porabil kar nekaj časa pregovarjanja s serviserjem po njihovi "strokovni diagnozi" (da je dejansko problem v menjalniku) končno namestili fix, in je sedaj mir.

e.g.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mohimm ()

settler ::

Mogoče kdo ve kako je s tem menjalnikom od PSA-ja EAT8? Sedaj ima avto 135kkm, nobenih problemov zaenkrat. Piše pa spet da je olje doživljensko :/
Je fotr govoril z mehanikom in je priporočal menjavo olja nekje na 160kkm.

fulgur ::

Bom kar tule vprašal.

Pri Passatu 2019 letnik z DSG menjalniku opažam, da ko se ustavljam pred semaforji, pri samodejnem prestavljanju prestav iz višje v nižjo (zlasti iz druge v prvo, torej preden se popolnoma ustavim), trenutna poraba goriva skokovito naraste, tudi do 20 litrov/100 km in več. Seveda je skos hipen, čez par trenutkov gre poraba spet na nič.

Mi lahko to kdo fizikalno pojasni, kako je to mogoče? Pričakoval bi, da ko bremzam - zlasti ker je pri DSG menjalniku avto ves čas v eni od prestav - da je poraba blizu nič in ne da med prestavljanjam žre nafto kot zmešan.

Hvala in lp.

P.s.: google mi ničesar ne najde!?

WizzardOfOZ ::

računalnik še ni dojel, da se ustavljaš, pa zračuna napačno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
13 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16723177 (1545) PARTyZAN
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370693 (22117) WizzardOfOZ
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10613056 (9698) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17938554 (34542) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754493 (47103) SuperVeloce

Več podobnih tem