Forum » Na cesti » Avtomatski menjalnik v avtu
Avtomatski menjalnik v avtu
Temo vidijo: vsi
WizzardOfOZ ::
meni je ev brcanje mrtvega konja. ni prihodnosti v ev, ampak v vodiku.
če bi res hoteli vse met na elektriko, bo treba ugriznit tudi v obnovo in nadgradnjo celotnega omrežja. tega pa zaenkrat noben noče. bodo prej tretji pas gradil po celotni avtocestni infrastrukturi, ker je cenej, kot pa nadgradit omrežje.
če bi res hoteli vse met na elektriko, bo treba ugriznit tudi v obnovo in nadgradnjo celotnega omrežja. tega pa zaenkrat noben noče. bodo prej tretji pas gradil po celotni avtocestni infrastrukturi, ker je cenej, kot pa nadgradit omrežje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matobeli ::
"Trudijo" se z brcanjem mrtvega konja.
Jah lej, EVji so tako zelo bistveno bolj simpel mašine da je danes popolnoma vse odvisno samo od baterije. Praktično je vse ostalo pogruntano že ogromno let. Mazda kot butični proizvajalec mora met nekaj odličnih inženirjev in precej prilagodljivo proizvodnjo da se gre, kar se gre, VW ali Toyota se tega ne moreta it ker lrinaša premalo dobička. Ampak razvoj novih baterij ali pogona na vodik, to sem pa prepričan da pri mazdi nimajo niti 1% potrebnih sredstev.
Nekaj pa morajo delat vmes preden bodo tudi za njih dostopne baterije ki jih bodo lahko vgrajevali v avtomobile. Vse ostalo pa že imajo. Mazda je tudi ena izmed tistih proizvajalcev ki nikoli ni šla napihovat njihovih modelov v višave, vedno so dajali poudarek na tem da ohranjajo nizko težo in neke vrste " skromnost", kar jim bo zelo koristilo pri razvoju EVjev. In ker očitno imajo znanje in nekaj prostega časa so šli razvijat obstoječk tehnologijo dalje. Že to da niso šli v downsizing in ostali, oziroma celo utrdili svoj položaj, je super, potem so pa začeli s svojimi bencinskimi Skyactive X motorji in sedaj še z 3.3l dizl šestakom z lepo učinkovitostjo... Nekaj kar pač nihče nikoli ni delal ker se ni splačalo. Kot da bi že 15let nazaj vedeli da je EV way to go na dolgi rok.
Na žalost pa niso pomembni za odvijanja na trgu, ker bi bili lahko idealana konkurenca na precej zaspanem trgu.
tony1 ::
"avtomobili bojo pa sam se relikt preteklost :)"
Tako je. Razen seveda Muskovih igračk z zanič podvozjem, zanič notranjostjo, brez števcev, čudnim dizajnom, in brez enega samega fizičnega knofa.
Kdaj si nazadnje sedel v tesli? Iz komentarja sodeč enkrat leta 2012...
a) Leta 2012 je bilo pri nas Tesel na cesti za pol prstov roke mesarja.
b) Kot da so od takrat kaj spremenili podvozje na novejših modelih. To tovarne preprosto ne zanima, če na to opozoriš, te pa Elonovi verniki pribijajo na križ. Točno zdajle to počneš.
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
meni je ev brcanje mrtvega konja. ni prihodnosti v ev, ampak v vodiku.
če bi res hoteli vse met na elektriko, bo treba ugriznit tudi v obnovo in nadgradnjo celotnega omrežja. tega pa zaenkrat noben noče. bodo prej tretji pas gradil po celotni avtocestni infrastrukturi, ker je cenej, kot pa nadgradit omrežje.
ah, spet debatirama o vodiku, čeprav smo to ze 15x premlel, kaksn nesmisel je.
Če mislis, da je problem omrezje upgrejdat, kaksen problem bo sele zgradit celo infrastrukturo in pumpe za vodike; ker hočes nočes nič obstoječega nemors ponucat, ker you know, vodik.
Pa da o tem, da rabis ene 3-5x več energije da prefuras en kilometer z vodikom, namest direktno na elektriko, tut rajs nebi. Ker to vejo ze otroc v osnovni soli.
EV je prava pot za to stoletje in to je jasno skoraj vsem. No razn japoncim. Posledice sevanj i guess.
"avtomobili bojo pa sam se relikt preteklost :)"
Tako je. Razen seveda Muskovih igračk z zanič podvozjem, zanič notranjostjo, brez števcev, čudnim dizajnom, in brez enega samega fizičnega knofa.
Kdaj si nazadnje sedel v tesli? Iz komentarja sodeč enkrat leta 2012...
a) Leta 2012 je bilo pri nas Tesel na cesti za pol prstov roke mesarja.
b) Kot da so od takrat kaj spremenili podvozje na novejših modelih. To tovarne preprosto ne zanima, če na to opozoriš, te pa Elonovi verniki pribijajo na križ. Točno zdajle to počneš.
In kaj točno od podvozja bi rad na nečem, kar je za vozit za vsak dan, ne za polagat ovinke?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
"Trudijo" se z brcanjem mrtvega konja.
Jah lej, EVji so tako zelo bistveno bolj simpel mašine da je danes popolnoma vse odvisno samo od baterije. Praktično je vse ostalo pogruntano že ogromno let. Mazda kot butični proizvajalec mora met nekaj odličnih inženirjev in precej prilagodljivo proizvodnjo da se gre, kar se gre, VW ali Toyota se tega ne moreta it ker lrinaša premalo dobička. Ampak razvoj novih baterij ali pogona na vodik, to sem pa prepričan da pri mazdi nimajo niti 1% potrebnih sredstev.
Nekaj pa morajo delat vmes preden bodo tudi za njih dostopne baterije ki jih bodo lahko vgrajevali v avtomobile. Vse ostalo pa že imajo. Mazda je tudi ena izmed tistih proizvajalcev ki nikoli ni šla napihovat njihovih modelov v višave, vedno so dajali poudarek na tem da ohranjajo nizko težo in neke vrste " skromnost", kar jim bo zelo koristilo pri razvoju EVjev. In ker očitno imajo znanje in nekaj prostega časa so šli razvijat obstoječk tehnologijo dalje. Že to da niso šli v downsizing in ostali, oziroma celo utrdili svoj položaj, je super, potem so pa začeli s svojimi bencinskimi Skyactive X motorji in sedaj še z 3.3l dizl šestakom z lepo učinkovitostjo... Nekaj kar pač nihče nikoli ni delal ker se ni splačalo. Kot da bi že 15let nazaj vedeli da je EV way to go na dolgi rok.
Na žalost pa niso pomembni za odvijanja na trgu, ker bi bili lahko idealana konkurenca na precej zaspanem trgu.
V resnic je tudi okoli baterij ze vse nastudirano. Mazda, če bi mela kaksne resne namere, bi naredila novo platformo, ki je grajena okoli EVja (ne nek downov sindrom transplantiran iz ICE v elektriko) baterije se lahko kupi od kitajcov (kot to počnejo vsi ostali). Če pa tega niso sposobni, se pač naj povezejo s katerimi veliki kot so SAIC, BYD...
Mazda, če se nisi opazil, se gre precejsn upmarket zadnja leta. Tistga budgeta praktično ni več. In ti kupci majo denar in bojo slej k prej hotl EV tut od Mazde. Lahko so pa japonska low cost Dacia, kot so bli nekoč in prodajajo naprej ICE, dokler bo se aktualn.
#brezpodpisa
starfotr ::
Mazda se je že spekla z wankel motorji.
Odločitev, da se ne gredo nekega neumnega downsizinga je odlična.
Odločitev, da ne grizejo v trenutno vsesplošno EV mrzlico je tudi premišljena.
Ko se bo trg razvil, bodo kupili najboljše baterije in najboljše motorje, jih vgradili v avte in poskrbeli za ustrezno razporeditev mase in bo to to.
EVji so danes polizdelki. Pol stvari ne dela dobro, stalno delajo neke posodobitve.
Pa najbrž ne bodo dali ven nekega vesoljskega vozila, kot so danes vsi EV z nekimi čudnimi oblikami in neuporabnimi detajli, kot je recimo odstranitev volana.
Odločitev, da se ne gredo nekega neumnega downsizinga je odlična.
Odločitev, da ne grizejo v trenutno vsesplošno EV mrzlico je tudi premišljena.
Ko se bo trg razvil, bodo kupili najboljše baterije in najboljše motorje, jih vgradili v avte in poskrbeli za ustrezno razporeditev mase in bo to to.
EVji so danes polizdelki. Pol stvari ne dela dobro, stalno delajo neke posodobitve.
Pa najbrž ne bodo dali ven nekega vesoljskega vozila, kot so danes vsi EV z nekimi čudnimi oblikami in neuporabnimi detajli, kot je recimo odstranitev volana.
hojnikb ::
Odločitev, da se ne gredo nekega neumnega downsizinga je odlična.
Ali strel v koleno. Z razlogom je sla prakticno cela industrija v razvitem svetu (sans amerika) na manjse motorje. Poleg izkoristka ima to tudi davčne oljasave v marsikateri dezeli. In tle pač nemors konkurirat, k tvoj 2.5 motor proizvaja 170 konjev, medtem pa to konkurenca stisne iz 1.0 turbaca.
Odločitev, da ne grizejo v trenutno vsesplošno EV mrzlico je tudi premišljena.
ali pa strel v koleno...
Ko se bo trg razvil, bodo kupili najboljše baterije in najboljše motorje, jih vgradili v avte in poskrbeli za ustrezno razporeditev mase in bo to to.
Ko se bo trg razvil, bos brez zrele EV platforme sel dobesedno v obskurnost. To ni nekaj kar perfectas cez noc, ampak zahteva par generacij. In zdej spat zarad tega, ker trg se ni razvit, je pač totalna neumnost, če hočes prezivet.
Kot sem rekel, s taksno vizijo bojo čez 20 let prodajal obeske za kjuce.
A morn vedno znova ponavljat Kodak, Nokia, BlackBerry, Blockbuster....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
A morn vedno znova ponavljat Kodak, Nokia, BlackBerry, Blockbuster....
Al pa bo čez 20 let ob Nokii kar Tesla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
matobeli ::
V resnic je tudi okoli baterij ze vse nastudirano.
Ne, definitivno nimajo. Danes se uporablja spimpan 90s tech (zasnovan v 70ih). Praktično počnejo proizvajalci to kar praviš za ICE. Brcajo mrtvo tehnologijo. Ne sicer EV kot celoto, ampak baterije v obliki kot jih danes največ uporabljajo. Solid state nekaj obljubljajo, ampak nič kaj dost oprijemljivega. In ker pri ICE ne morš pogruntat nič hudo novega, sploh pa ne po toliko letih razvoja, razen malo izboljšati zadevo, je to pri baterijah povsem možno in se tudi bo zgodilo, vprašanje samo kdaj.
Tudi če bo šlo tako naprej kot do sedaj bodo današnji električarji staro železo čez 10let, ker do takrat bomo ravno podvojili kapaciteto, mogoče še celo več če se kaj novega pogrunta, ali nekaj manj če bodo druge težave. Ampak to bo pomenilo končno doseg okoli 900km z "golfom". Ne sicer da se z 350km ne da nič nardit, ni pa ravno da se vsedeš in odpelješ do morja in nazaj.
starfotr ::
Jaz elektrike ne vidim kot neke prihodnosti, glede na neumnosti, ki se jih gre Nemčija, katera je zaprla vse nuklearke, plan ima pa it na elektro avte in toplotne črpalke. Tu nastane neenačba.
Glede na to, da imamo mi iste plane, kot Nemčija, torej zapret TEŠ in NEK, nove nuklearke pa po vsej verjetnosti ne bomo izgradili, bo tole še precej pestro. Oz. nič ne bo pestro. Še naprej bo delež ICE vozil višji kot je predvideno. To je to.
Tesla dela zelo slabo kakovost avtov. Se vidi, da je proizvodnja vzpostavljena kratek čas. Ok, saj imajo res dober sistem z tistim ogromnim strojem za odlitke, vendar zelo šepajo ostale stvari.
Glede na to, da imamo mi iste plane, kot Nemčija, torej zapret TEŠ in NEK, nove nuklearke pa po vsej verjetnosti ne bomo izgradili, bo tole še precej pestro. Oz. nič ne bo pestro. Še naprej bo delež ICE vozil višji kot je predvideno. To je to.
Tesla dela zelo slabo kakovost avtov. Se vidi, da je proizvodnja vzpostavljena kratek čas. Ok, saj imajo res dober sistem z tistim ogromnim strojem za odlitke, vendar zelo šepajo ostale stvari.
Lonsarg ::
Kaj eni res mislite da se bo kar ustavil trend lol. EV+PHEV delez (s tem da je EV vec kot PHEV) v EU je ze nad 20%.
V Sloveniji je res zgolj okoli 10%, zato eni mislite da gre zadeva pocasi, ampak pocasi gre le pri nas, drugje gre hitro. Da je povprecje nad 20% pomeni da so marsikje precej visje (Danska 50%, Norveska 90% ...)
V Sloveniji je res zgolj okoli 10%, zato eni mislite da gre zadeva pocasi, ampak pocasi gre le pri nas, drugje gre hitro. Da je povprecje nad 20% pomeni da so marsikje precej visje (Danska 50%, Norveska 90% ...)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
starfotr ::
Se bo ustavilo. Takoj, ko bodo kake redukcije/izpadi in visoke cene elektrike.
Si že pozabil kaka panika je bila s tankanjem, ker se je podražilo gorivo za 10 ali 20 centov? Ljudje so tankali v cisterne, pumpam je zmanjkalo goriva. Kvas si tudi že pozabil?
Bodo npr. z novim mesecem podražili elektriko, pa bodo vsi hkrati hoteli nafilat avte, da bodo prihranili nekaj denarja. Katastrofa, sistem bo padel ob preobremenitvi.
Trend gre tudi v opuščanje plina in montažo toplotnih črpalk. Hkrati pa kurimo plin za pridobivanje elektike. To bo še veselo.
Si že pozabil kaka panika je bila s tankanjem, ker se je podražilo gorivo za 10 ali 20 centov? Ljudje so tankali v cisterne, pumpam je zmanjkalo goriva. Kvas si tudi že pozabil?
Bodo npr. z novim mesecem podražili elektriko, pa bodo vsi hkrati hoteli nafilat avte, da bodo prihranili nekaj denarja. Katastrofa, sistem bo padel ob preobremenitvi.
Trend gre tudi v opuščanje plina in montažo toplotnih črpalk. Hkrati pa kurimo plin za pridobivanje elektike. To bo še veselo.
Lonsarg ::
Ceneje, ali pa vsaj enako drago, je kurit nafto v elektrarni, spumpat v elektricni avto in nato vozit, kot direkt kurit nafto v avtu. Skratka ce zmanjka elektrike bomo pac prizigali TE, se vedno bolje kot direkt kurit v avtih. Pa se filtri v TE so mnogo boljsi kot v avtih, ni razloga kurit na cesti zadev.
Tudi v temi o avtomatikih vidimi da najbolsi avtomatik je EV, nato so tle hibridni avtomatiki in sele nazadnje so obicni bencinski avtomatiki.
Tudi v temi o avtomatikih vidimi da najbolsi avtomatik je EV, nato so tle hibridni avtomatiki in sele nazadnje so obicni bencinski avtomatiki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
starfotr ::
Če ti avto skuri 15-25 kWh ali več, je to ekvivalent 1,5-3 litrom goriva. Tu ni upoštevanih izgub za pridobitev elektrike in prenosno omrežje itd.
Moderni avti pa imajo realno porabo goriva od 4 do 5 litrov.
Moderni avti pa imajo realno porabo goriva od 4 do 5 litrov.
WizzardOfOZ ::
Če ti avto skuri 15-25 kWh ali več, je to ekvivalent 1,5-3 litrom goriva. Tu ni upoštevanih izgub za pridobitev elektrike in prenosno omrežje itd.
Moderni avti pa imajo realno porabo goriva od 4 do 5 litrov.
dokler tankaš doma. ko moraš na pumpi je to ekvivalent 15 litrov goriva
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
A morn vedno znova ponavljat Kodak, Nokia, BlackBerry, Blockbuster....
Al pa bo čez 20 let ob Nokii kar Tesla.
mogoče. Ampak sigurno ne zaradi tega, ker so ljudje nehal kupovat EVja, ampak kvečjemu zaradi kakšnih avtističnih potez muska...
#brezpodpisa
hojnikb ::
V resnic je tudi okoli baterij ze vse nastudirano.
Ne, definitivno nimajo. Danes se uporablja spimpan 90s tech (zasnovan v 70ih). Praktično počnejo proizvajalci to kar praviš za ICE. Brcajo mrtvo tehnologijo. Ne sicer EV kot celoto, ampak baterije v obliki kot jih danes največ uporabljajo. Solid state nekaj obljubljajo, ampak nič kaj dost oprijemljivega. In ker pri ICE ne morš pogruntat nič hudo novega, sploh pa ne po toliko letih razvoja, razen malo izboljšati zadevo, je to pri baterijah povsem možno in se tudi bo zgodilo, vprašanje samo kdaj.
Tudi če bo šlo tako naprej kot do sedaj bodo današnji električarji staro železo čez 10let, ker do takrat bomo ravno podvojili kapaciteto, mogoče še celo več če se kaj novega pogrunta, ali nekaj manj če bodo druge težave. Ampak to bo pomenilo končno doseg okoli 900km z "golfom". Ne sicer da se z 350km ne da nič nardit, ni pa ravno da se vsedeš in odpelješ do morja in nazaj.
Zanimivo, da je benchmark vseh slovencov, kako lahko pridejo z avtomom do splita in nazaj. Kot da to počnejo vsak teden, pomoznosti odfurajo celo pot brez prestanka. Res smešno in _vedno_ je to argument, ko se pogovarjamo o dosegu. Nihče se pa ne pogovarja o tem, kolk te (glede energenta) stane tak avtomobil vsakih 100km. Ker nihče ne računa v €/100km, ampak vsi v litrih na 100ko, ker to so pač počel njihovi dedki in pradetki in to razumejo.
Da o ostalih storških lastništva ne govorim; vsi vidijo začetno nakupno ceno (čeprav jih itk potem 95% vzame lizing) ne pa koliko jih bo avto stal skozi celo zivljensko dobo. Uglavnem, ljudje so izjemno neumni.
Pa da se dotaknem baterij; ja, litijska tehnologija je ze izpred prejšnega stoletja. Ampak s celico iz 90tih bo mela današnja moderna iz kakšnega avtomobila bolj malo skupnega, razn litija.
V resnic so baterije dovolj dobre za 95% ljudi. Cycle life je še predobr, če gledamo LFP, doseg je adekvaten za 90-95% vozenj (da ni treba vmes filat), polnjenje je vsak dan bolj hitro. Ampak ljudje pač morejo nardit miselni preskok, da z enim povprečnim avtom pač nebojo mogl še en čas naredit 1000km v enem kosu. V praksi to pomeni še kakšno generacijo ljudji, ker tega danes od boomerjov nemorš pričakovat.
#brezpodpisa
hojnikb ::
Jaz elektrike ne vidim kot neke prihodnosti, glede na neumnosti, ki se jih gre Nemčija, katera je zaprla vse nuklearke, plan ima pa it na elektro avte in toplotne črpalke. Tu nastane neenačba.
Glede na to, da imamo mi iste plane, kot Nemčija, torej zapret TEŠ in NEK, nove nuklearke pa po vsej verjetnosti ne bomo izgradili, bo tole še precej pestro. Oz. nič ne bo pestro. Še naprej bo delež ICE vozil višji kot je predvideno. To je to.
Tesla dela zelo slabo kakovost avtov. Se vidi, da je proizvodnja vzpostavljena kratek čas. Ok, saj imajo res dober sistem z tistim ogromnim strojem za odlitke, vendar zelo šepajo ostale stvari.
V resnic niti naši niti nemci niso tako neumni. Nikomur ni v interesu bit z premal energije. Jim bo ze kapnal, da bi pa vseen blo dobr nardit kakšno nuklearko. Al jih bojo pa francozi in bojo nemci na veliko uvazal. Works either way. Pri nas pa, če zgradimo dovolj velik blok JEK2, lahk ze takoj po tem zapremo TEŠ. JEK1 tudi nebodo zaprl kr jutr, ker imajo dovoljenje da delovanje vsaj še do 2043 (pa tudi takrat se zna še podaljšat za 10-20 let). Sepravi naslednjih 40 let JEK1 + JEK2 v naslednjih 10-15 letih, pa ne potrebujemo nobene termo več. Računaj tudi, da bo v teh letih tudi porast uporabe OVE. Dons ima človek ze občutek, da ima vsaka druga bajta SE, kar tudi nanese kakšn % potrebne energije.
Se bo ustavilo. Takoj, ko bodo kake redukcije/izpadi in visoke cene elektrike.
Si že pozabil kaka panika je bila s tankanjem, ker se je podražilo gorivo za 10 ali 20 centov? Ljudje so tankali v cisterne, pumpam je zmanjkalo goriva. Kvas si tudi že pozabil?
Bodo npr. z novim mesecem podražili elektriko, pa bodo vsi hkrati hoteli nafilat avte, da bodo prihranili nekaj denarja. Katastrofa, sistem bo padel ob preobremenitvi.
Trend gre tudi v opuščanje plina in montažo toplotnih črpalk. Hkrati pa kurimo plin za pridobivanje elektike. To bo še veselo.
Ja, ampak povprečen Janez si danes lahko dela elektriko, nafto pa ne.
WizzardOfOZ je izjavil:
Če ti avto skuri 15-25 kWh ali več, je to ekvivalent 1,5-3 litrom goriva. Tu ni upoštevanih izgub za pridobitev elektrike in prenosno omrežje itd.
Moderni avti pa imajo realno porabo goriva od 4 do 5 litrov.
dokler tankaš doma. ko moraš na pumpi je to ekvivalent 15 litrov goriva
Prenosno omrezje ima pri nas 3-4% izgub. Tako malo, da je brezveze upoštevat pri kalkulaciji.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
matobeli ::
Res smešno in _vedno_ je to argument, ko se pogovarjamo o dosegu. Nihče se pa ne pogovarja o tem, kolk te (glede energenta) stane tak avtomobil vsakih 100km. Ker nihče ne računa v €/100km, ampak vsi v litrih na 100ko, ker to so pač počel njihovi dedki in pradetki in to razumejo.
Da o ostalih storških lastništva ne govorim; vsi vidijo začetno nakupno ceno (čeprav jih itk potem 95% vzame lizing) ne pa koliko jih bo avto stal skozi celo zivljensko dobo. Uglavnem, ljudje so izjemno neumni.
Se popolnoma strinjam.
Ampak težava se bo rešila sama od sebe, boomerji čez 15let ne bodo več kupovali novih avtov, ostali bodo imel pa na voljo marsikaj novega in zih bo na voljo tudi golf/pasat z 900km dosega za tiste najbolj ortodoksne. Pričakujem da bo pri bajti en manjši z nekih 300km dosega in en večji z 900km.
Oziroma, poznam že nekaj ljudi z kombinacijo id3+dizl pasat, in so večinoma kar navdušeni nad EVji in samo še vprašanje časa je kdaj bodo ugotovili da je pasat eknomsko popolnoma neupravičen.
tony1 ::
"In kaj točno od podvozja bi rad na nečem, kar je za vozit za vsak dan, ne za polagat ovinke?"
Avto za vsak dan ni avto za 50k. Halo?
Da bi avto za 50k (ja, ja, saj so ceno znižali) izgledal znotraj podoben avtu za 50k (ja, ja, saj so ceno znižali) in se peljal tako dobro (ker ti tako paše, si se sprdnil, da ne tako športno, pa izberem po želji: tako udobno po luknjah, ki so jih naše ceste polne) kot običen avto za 25k.
Tesla ima nekaj občutnih plusov (tiha vožnja, nastavitev gretja kabine vnaprej, zastonj gorivo - če si le dovolj pri sebi, da daš SE na steho bajte), je pa to čudež od avta samo za 20 let staro mularijo v kratkih hlačah IN reklcih, ki boljšega avta še niso videli, ker so presmrkavi. Kakšen se gre še prepirati, da je boljši UI na smartphonu kot na PCju z miško in tipkovnico. Ha-ha.
Avto za vsak dan ni avto za 50k. Halo?
Da bi avto za 50k (ja, ja, saj so ceno znižali) izgledal znotraj podoben avtu za 50k (ja, ja, saj so ceno znižali) in se peljal tako dobro (ker ti tako paše, si se sprdnil, da ne tako športno, pa izberem po želji: tako udobno po luknjah, ki so jih naše ceste polne) kot običen avto za 25k.
Tesla ima nekaj občutnih plusov (tiha vožnja, nastavitev gretja kabine vnaprej, zastonj gorivo - če si le dovolj pri sebi, da daš SE na steho bajte), je pa to čudež od avta samo za 20 let staro mularijo v kratkih hlačah IN reklcih, ki boljšega avta še niso videli, ker so presmrkavi. Kakšen se gre še prepirati, da je boljši UI na smartphonu kot na PCju z miško in tipkovnico. Ha-ha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
hojnikb ::
glavn da je plush notranjost z mehkimi plastikami, sedezov iz pristnega naravnega usnja in 451 gumbov na armaturki pa seveda "infotainment" na osnovi Gameboy Color. Po drugi strani pa vse okol avta škripa, poka in rjavi, ampak to pozabiš, ker se pač morš hvalit vsem, da voziš nemško premijo :)
sj si bojo tut tisti najbolj orto boomerji enkrat gor pršl, da passata z 1200km dosega v resnic ne rabijo, ker itk v penziji ne grejo drugam kot do prve štacune, gostilne pa žlahte. Ampak miseln preskok je jeba...
Res smešno in _vedno_ je to argument, ko se pogovarjamo o dosegu. Nihče se pa ne pogovarja o tem, kolk te (glede energenta) stane tak avtomobil vsakih 100km. Ker nihče ne računa v €/100km, ampak vsi v litrih na 100ko, ker to so pač počel njihovi dedki in pradetki in to razumejo.
Da o ostalih storških lastništva ne govorim; vsi vidijo začetno nakupno ceno (čeprav jih itk potem 95% vzame lizing) ne pa koliko jih bo avto stal skozi celo zivljensko dobo. Uglavnem, ljudje so izjemno neumni.
Se popolnoma strinjam.
Ampak težava se bo rešila sama od sebe, boomerji čez 15let ne bodo več kupovali novih avtov, ostali bodo imel pa na voljo marsikaj novega in zih bo na voljo tudi golf/pasat z 900km dosega za tiste najbolj ortodoksne. Pričakujem da bo pri bajti en manjši z nekih 300km dosega in en večji z 900km.
Oziroma, poznam že nekaj ljudi z kombinacijo id3+dizl pasat, in so večinoma kar navdušeni nad EVji in samo še vprašanje časa je kdaj bodo ugotovili da je pasat eknomsko popolnoma neupravičen.
sj si bojo tut tisti najbolj orto boomerji enkrat gor pršl, da passata z 1200km dosega v resnic ne rabijo, ker itk v penziji ne grejo drugam kot do prve štacune, gostilne pa žlahte. Ampak miseln preskok je jeba...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Poglejte si Bjornove 1000 km challange. S LR teslami in kakšnim drugim nad 100 jurjev tako hitro polni, da se nima časa niti poscat. V 1000 km izgubi proti ICE pol ure. V realnosti še to ne, ker bi normalno z ice in električnim naredu daljše postanke, ampak to je pač "dirka".
starfotr ::
V resnic niti naši niti nemci niso tako neumni. Nikomur ni v interesu bit z premal energije. Jim bo ze kapnal, da bi pa vseen blo dobr nardit kakšno nuklearko. Al jih bojo pa francozi in bojo nemci na veliko uvazal. Works either way. Pri nas pa, če zgradimo dovolj velik blok JEK2, lahk ze takoj po tem zapremo TEŠ. JEK1 tudi nebodo zaprl kr jutr, ker imajo dovoljenje da delovanje vsaj še do 2043 (pa tudi takrat se zna še podaljšat za 10-20 let). Sepravi naslednjih 40 let JEK1 + JEK2 v naslednjih 10-15 letih, pa ne potrebujemo nobene termo več. Računaj tudi, da bo v teh letih tudi porast uporabe OVE. Dons ima človek ze občutek, da ima vsaka druga bajta SE, kar tudi nanese kakšn % potrebne energije.
NEK2 je nadomestek za NEK1. NEK1 bodo zaprli in ugasnili. Nič ne bo delalo vzporedno. Ker če slučajno pride do NEK2, bodo to itak tako dolgo gradili in projekt se bo podražil za neverjetne denarje, da bo to smrdelo do neba.
Poleg NEK2, je treba čim prej naredit tretjo jedrsko elektrarno pri nas.
In ko si ravno omenjal OVE in %. Ja, res bomo dobili samo nekaj % elektrike od tega PV sranja. Medtem ko bomo v to sranje od PV mnogo preveč plačali, več kot je kadarkoli stal TEŠ z vsem premogom in podkupnimami vred.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
m0LN4r ::
Poglejte si Bjornove 1000 km challange. S LR teslami in kakšnim drugim nad 100 jurjev tako hitro polni, da se nima časa niti poscat. V 1000 km izgubi proti ICE pol ure. V realnosti še to ne, ker bi normalno z ice in električnim naredu daljše postanke, ampak to je pač "dirka".
Z ice delas kvecjemu dva krajsa postanka, ne daljse.
2x 3-5 minut tops. REGENSBURG - MARIBOR V OBE SMERI z pavzama vred manj kot 9 ur.
Razen, ce ti ni cilj biti cimprej na cilju. Potem je pa itak vseeno, lahko se prespis na poti v hostelu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tony1 ::
Da bo TEŠ6 sploh lahko obratoval, ga bo treba vse do zaprtja dokapitalizirati z več 100 mio EUR letno.
"glavn da je plush notranjost z mehkimi plastikami, sedezov iz pristnega naravnega usnja in 451 gumbov na armaturki pa seveda "infotainment" na osnovi Gameboy Color. Po drugi strani pa vse okol avta škripa, poka in rjavi, ampak to pozabiš, ker se pač morš hvalit vsem, da voziš nemško premijo :)"
Oh, dečko, z nemškimi premijami sem že pred leti zaključil. Pridem še nazaj, ampak samo na osemvaljnike.
Če na tesli poka, ko se voziš čez luknje, ni to vredno niti kritike. Normalen človek sploh opazi ne, ker ima že dovolj dela z držanjem glave malo v desno, da vidi na ipadu (ki ni ipad, in sploh so ga začeli delati prej kot Jobs ipada!!!!1ena ), kako hitro se sploh pelje. Saj ne da bi bil normalen števec na avtu, ki ima 3 sekunde do sto skoraj nujna oprema. Je že stric Jobs, pardon Elon, rekel, da ne rabite.
"glavn da je plush notranjost z mehkimi plastikami, sedezov iz pristnega naravnega usnja in 451 gumbov na armaturki pa seveda "infotainment" na osnovi Gameboy Color. Po drugi strani pa vse okol avta škripa, poka in rjavi, ampak to pozabiš, ker se pač morš hvalit vsem, da voziš nemško premijo :)"
Oh, dečko, z nemškimi premijami sem že pred leti zaključil. Pridem še nazaj, ampak samo na osemvaljnike.
Če na tesli poka, ko se voziš čez luknje, ni to vredno niti kritike. Normalen človek sploh opazi ne, ker ima že dovolj dela z držanjem glave malo v desno, da vidi na ipadu (ki ni ipad, in sploh so ga začeli delati prej kot Jobs ipada!!!!1ena ), kako hitro se sploh pelje. Saj ne da bi bil normalen števec na avtu, ki ima 3 sekunde do sto skoraj nujna oprema. Je že stric Jobs, pardon Elon, rekel, da ne rabite.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Poglejte si Bjornove 1000 km challange. S LR teslami in kakšnim drugim nad 100 jurjev tako hitro polni, da se nima časa niti poscat. V 1000 km izgubi proti ICE pol ure. V realnosti še to ne, ker bi normalno z ice in električnim naredu daljše postanke, ampak to je pač "dirka".
Z ice delas kvecjemu dva krajsa postanka, ne daljse.
2x 3-5 minut tops. REGENSBURG - MARIBOR V OBE SMERI z pavzama vred manj kot 9 ur.
Razen, ce ti ni cilj biti cimprej na cilju. Potem je pa itak vseeno, lahko se prespis na poti v hostelu.
Če imaš otroke, se boš v 1000 km sigurno ustavil za več kot 30-45 min, kot rabi tesla za polnjenje na 1000 km. Če nimaš otrok, ne vem zakaj bi bil problem se ustavit za pol ure.
Pa še to pomeni 2x po 15,20 min. Ne da moraš na enem mestu bit pol ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
V resnic niti naši niti nemci niso tako neumni. Nikomur ni v interesu bit z premal energije. Jim bo ze kapnal, da bi pa vseen blo dobr nardit kakšno nuklearko. Al jih bojo pa francozi in bojo nemci na veliko uvazal. Works either way. Pri nas pa, če zgradimo dovolj velik blok JEK2, lahk ze takoj po tem zapremo TEŠ. JEK1 tudi nebodo zaprl kr jutr, ker imajo dovoljenje da delovanje vsaj še do 2043 (pa tudi takrat se zna še podaljšat za 10-20 let). Sepravi naslednjih 40 let JEK1 + JEK2 v naslednjih 10-15 letih, pa ne potrebujemo nobene termo več. Računaj tudi, da bo v teh letih tudi porast uporabe OVE. Dons ima človek ze občutek, da ima vsaka druga bajta SE, kar tudi nanese kakšn % potrebne energije.
NEK2 je nadomestek za NEK1. NEK1 bodo zaprli in ugasnili. Nič ne bo delalo vzporedno. Ker če slučajno pride do NEK2, bodo to itak tako dolgo gradili in projekt se bo podražil za neverjetne denarje, da bo to smrdelo do neba.
Poleg NEK2, je treba čim prej naredit tretjo jedrsko elektrarno pri nas.
In ko si ravno omenjal OVE in %. Ja, res bomo dobili samo nekaj % elektrike od tega PV sranja. Medtem ko bomo v to sranje od PV mnogo preveč plačali, več kot je kadarkoli stal TEŠ z vsem premogom in podkupnimami vred.
Pa kaj tebi ni jasno? NEK1 bo delal še _vsaj_ 20 let, verjetno še več. Te dve nuklearke bodo sigurno delal vzporedno v neki točki. Nwm kaj ti plačuješ z OVE? Tistih par centov na poloznci?
#brezpodpisa
feryz ::
Če imaš otroke, se boš v 1000 km sigurno ustavil za več kot 30-45 min, kot rabi tesla za polnjenje na 1000 km. Če nimaš otrok, ne vem zakaj bi bil problem se ustavit za pol ure.Pozabil si povedati, da to velja, če se trajbaš max 100 km/h. Z avtom ki ima 300 konj plus. Ker če boš šel več, boš zelo pogosto stal 30-45 minut.
Pa še to pomeni 2x po 15,20 min. Ne da moraš na enem mestu bit pol ure.
Z otroki ali brez njih. Oz. če z, potem moraš znižati na celo 90 km/h.
Utk ::
Vsaj za tesle velja, da hitreje kot greš, hitreje boš na cilju. Če ti uspe pičit 200, boš hitreje prišel, čeprav boš več polnil. To velja za avte, ki se hitro polnejo in imajo dobro hlajenje baterij, itd. Za vsak nemški jajc to ne velja.
m0LN4r ::
Um 100 km fahren zu können, kann der Preis für das Aufladen zwischen 8 und 12 Euro betragen.
@Teslasupercharger ce ne picis 200
No saj ponekod hocejo ze 70centov za polnenje + takso.
Ce je mus je mus.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Vsaj za tesle velja, da hitreje kot greš, hitreje boš na cilju. Če ti uspe pičit 200, boš hitreje prišel, čeprav boš več polnil. To velja za avte, ki se hitro polnejo in imajo dobro hlajenje baterij, itd. Za vsak nemški jajc to ne velja.
Če bi le ceste bile idealne ravnine, knede?
Pol ga pa namaha en karavan s pol manj konjev
https://www.roadandtrack.com/news/a4031...
https://fastestlaps.com/tests/ajjrhp5jb...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
feryz ::
Vsaj za tesle velja, da hitreje kot greš, hitreje boš na cilju. Če ti uspe pičit 200, boš hitreje prišel, čeprav boš več polnil. To velja za avte, ki se hitro polnejo in imajo dobro hlajenje baterij, itd. Za vsak nemški jajc to ne velja.Kateri nemški jajc?
Primerjava med I4 in Teslo ne kaže kakšnih razlik. Niti v porabi, niti v polnjenju, niti karkoli drugega. Oba naredita malo čez 200 km z dinamično vožnjo in to je to.
Zdaj pa 1000 km deli z 200 km, dobil boš 4x polnjenje in potem povej da ni razlike s klasiko.
Ker je zraven vsakega Tesla superchargerja še mcdonalds, ti zraven grozi še instantna mašitev žil.
stara mama ::
Utk si pod nemški avto predstavlja golfe in pasate (pa eventuelno id3), dlje od tega on ne vidi.
Utk ::
i4 stane 30 jurjev več od primerljive tesle. Spredaj, namesto da bi imel frunk, ima plastični pokrov, ki prekriva luknjo, zrak, dobesedno nič. Niti tolk se niso potrudli, da bi dali tam eno plastično kišto, v katero bi vtaknil vsaj kabel.
Ampak stare mame in stari švabi ne vidijo dlje od značke na haubi.
Hitreje kot greš, več bo razlike proti dizlu, ki gre enako hitro, kar pa ne pomeni, da ne bo hitreje kot če bi se vozil počasneje. Vem pa da je to višja matematika za nekatere.
Ampak stare mame in stari švabi ne vidijo dlje od značke na haubi.
Zdaj pa 1000 km deli z 200 km, dobil boš 4x polnjenje in potem povej da ni razlike s klasiko.
Hitreje kot greš, več bo razlike proti dizlu, ki gre enako hitro, kar pa ne pomeni, da ne bo hitreje kot če bi se vozil počasneje. Vem pa da je to višja matematika za nekatere.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
i4 stane 30 jurjev več od primerljive tesle. Spredaj, namesto da bi imel frunk, ima plastični pokrov, ki prekriva luknjo, zrak, dobesedno nič. Niti tolk se niso potrudli, da bi dali tam eno plastično kišto, v katero bi vtaknil vsaj kabel.
Saj, si točno potrdil mojo izjavo, da kaj drugega od tega sploh ne poznaš.
Utk ::
No, pa dej ti, poznavalec nemškega pleha, povej kater nemc je konkurenčen tesli modelu 3/y.
Pa upam, da mi ne bo zdaj kupec 10 let starih avtov, na katerih dela generalke za par 100 evrov, začel ven vlečt panamere in eqse.
Pa upam, da mi ne bo zdaj kupec 10 let starih avtov, na katerih dela generalke za par 100 evrov, začel ven vlečt panamere in eqse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
Ne vem, kdo je večji kekec, on, al ti in tvojih 30 jurjev razlike
https://ibb.co/1G78GQp
Za tvojih 30+ dobiš neelektričarje, ki posekajo vse tesle skupaj.
https://ibb.co/1G78GQp
Za tvojih 30+ dobiš neelektričarje, ki posekajo vse tesle skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
Pri tesli je seveda vse možna oprema v osnovnem modelu, ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Praktično je, ja. Panoramska streha, skoraj vse asistence, ki jih premore bmw po doplačilu, ogrevani sedeži, itd. Doplačaš lahko samo autopilota, barvo in kljuko, ne vem če je še kaj drugega.
matobeli ::
Za 50k dobiš že long range, dual motor, kljuko in kovinsko barvo...
i4 pa zgleda kot bemfl, čeprav so pravi bemfli baje samo z šestakom ali več, bodo več boysi povedal kaj je fora...
Ni to več ročno poliranje ojnic, elektromotr zna tud kitajc navit.
i4 pa zgleda kot bemfl, čeprav so pravi bemfli baje samo z šestakom ali več, bodo več boysi povedal kaj je fora...
Ni to več ročno poliranje ojnic, elektromotr zna tud kitajc navit.
hojnikb ::
I4 je slapped together nemški polizdelek. Že teža in dejstvo, da je na ICE platformi, pove vse.
#brezpodpisa
Utk ::
i4 rešuje to, da je aerodinamičen. Ne mu dosti manjka, da bi bil res uporaben. Limuzina klase 3 pač ni za neko družino.
TheBlueOne ::
Zakaj ni uporaben? In kako je primerjava z M3? Meni M3 po kakovosti bolj disi na cenejse brende, prej kaksen Megane.
m0LN4r ::
Saj Model 3 je ranga dacie z meganovo opremo, ce odmislimo gameboy tablico na sredini.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25928 (4296) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79030 (30454) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15319 (11961) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44303 (40291) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57756 (50366) | SuperVeloce |