Forum » Igre » Elex
Elex
yoco ::
Lojzze ::
A je možno da je voiceacting še slabši kot v originalu...je,ta varianta Diega je grozna,deluje mi kot en nancy boy,ampk ewo gothic remake je očitno v kartah kar me veseli neizmerno. May the Sleeper awaken! *me making happy noises*
Izi ::
Očitno je večina spregledala, da ne gre za Gothic 1 Remaster ampak za Remake, kar pomeni nova igra, ki naj bi bila čim bolj podobna originalu, kar pa jim kot kaže ne uspeva najbolje. Kolikor je moj Translator razbral iz švabskega žlobudranja je večina nezadovoljna in razočarana iz do sedaj videnega.
In sedaj vprašanje: Kaj Gothic debata počne v Elex temi? Vsi Gothici imajo svoje odprte teme.
Je kaj znanega kako napreduje Elex 2 ?
In sedaj vprašanje: Kaj Gothic debata počne v Elex temi? Vsi Gothici imajo svoje odprte teme.
Je kaj znanega kako napreduje Elex 2 ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
The Player ::
Get Hyped!
Izgleda, da je izdaja Gothic remake-a pokazala veliko zanimanje za Elex 2 in se vsi sprašujejo kaj dela ekipa pri PB?
No, danes so tvitnili, da delajo na novem naslovu in, da lahko pričakujemo novico naslednje leto 2020, kar pomeni potencialni izid konec leta ali polovica 2021.
https://twitter.com/Piranha_Bytes/statu...
V 99% to pomeni, da delajo na Elex 2
Izgleda, da je izdaja Gothic remake-a pokazala veliko zanimanje za Elex 2 in se vsi sprašujejo kaj dela ekipa pri PB?
No, danes so tvitnili, da delajo na novem naslovu in, da lahko pričakujemo novico naslednje leto 2020, kar pomeni potencialni izid konec leta ali polovica 2021.
https://twitter.com/Piranha_Bytes/statu...
V 99% to pomeni, da delajo na Elex 2
oo7 ::
The Player je izjavil:
V 99% to pomeni, da delajo na Elex 2
Ja najbrž bo triologija tako kot Gothic in Risen.
Izi ::
O čem sploh debatirate? Da delajo na ELEX 2 je znano že od leta 2017, ko je EU sofinancirala izdelavo igre s 150k Euri. Piranha Bytes igro mora izdelati, tukaj sploh ni nobenega vprašanja.
ELEX 2 je v izdelavi že skoraj 3 leta. Edina novost je da sedaj vemo, da jo bodo uradno začeli promovirati leta 2020. Kdaj bo izid pa še vedno ne vemo. Tovrstne igre ponavadi potrebujejo 4 do 5 let za izdelavo, tako da bo izid najverjetneje šele 2021.
ELEX 2 je v izdelavi že skoraj 3 leta. Edina novost je da sedaj vemo, da jo bodo uradno začeli promovirati leta 2020. Kdaj bo izid pa še vedno ne vemo. Tovrstne igre ponavadi potrebujejo 4 do 5 let za izdelavo, tako da bo izid najverjetneje šele 2021.
tevy ::
Glede na reviewe sem pričakoval okorno igro polno bugov. Ampak na koncu se izkaže, da je situacija čisto drugačna. Patchana verzija 1.0.2828.0 katero sem preigral je odlična.
Igra ima odlično zgodbo, vpliv lastnih odločitev in načina igranja (coldness) na razvoj zgodbe je izjemen, buggov omenjenih v reviewih nisem zasledil.
Bojevanja in sodelovanja s companioni se je na začetku potrebno privaditi ampak, ko to osvojiš je izkušnja odlična. Vodenje pri opravljanju misij je izredno podrobno in natančno določeno, kar mogoče (vsaj meni) poslabša igralno izkušnjo.
Komentar sem napisal, da tudi ostali RPG navdušenci (predvsem tisti, ki jim je bil všeč Gothic - kajti "vibe" je izredno podoben) igro, če je še niso preigrajo.
Igra ima odlično zgodbo, vpliv lastnih odločitev in načina igranja (coldness) na razvoj zgodbe je izjemen, buggov omenjenih v reviewih nisem zasledil.
Bojevanja in sodelovanja s companioni se je na začetku potrebno privaditi ampak, ko to osvojiš je izkušnja odlična. Vodenje pri opravljanju misij je izredno podrobno in natančno določeno, kar mogoče (vsaj meni) poslabša igralno izkušnjo.
Komentar sem napisal, da tudi ostali RPG navdušenci (predvsem tisti, ki jim je bil všeč Gothic - kajti "vibe" je izredno podoben) igro, če je še niso preigrajo.
Izi ::
Najava igre ELEX 2, ki je bila predvidena za letos je premaknjena v naslednje leto. Letos torej ne premikajo samo izidov, ampak že tudi najave iger
Ker igra še ni uradno najavljena sicer nikjer ne omeni ELEX 2, ampak govori samo o projektu. Je pa to trenutno njihov edini projekt tako da ni dvoma.
Video je v nemščini ampak ima podnapise:
Skratka, Piranha Bytes še vedno brca, večinoma delajo od doma, njihov projekt (ELEX 2) pa lepo napreduje in so zadovoljni z njim. Imajo že precej za pokazati, ampak so se zaradi trenutnih razmer odločili, da igro uradno najavijo šele drugo leto.
Ker igra še ni uradno najavljena sicer nikjer ne omeni ELEX 2, ampak govori samo o projektu. Je pa to trenutno njihov edini projekt tako da ni dvoma.
Video je v nemščini ampak ima podnapise:
Skratka, Piranha Bytes še vedno brca, večinoma delajo od doma, njihov projekt (ELEX 2) pa lepo napreduje in so zadovoljni z njim. Imajo že precej za pokazati, ampak so se zaradi trenutnih razmer odločili, da igro uradno najavijo šele drugo leto.
oo7 ::
Piranha Bytes najavili igro Elex 2. Na Steamu piše, da naj bi igra izšla še letos.
ELEX II - Announcement Trailer
ELEX II - Announcement Trailer
Izi ::
Bliža se počasi ampak zanesljivo
Drugi del bo tukaj prej kot sem pričakoval. Morda že letos. Oktobra bo minilo šele 4 leta od prvega dela.
Še nekaj detajlov:
Od konca prvega dela, ko je naš Jax premagal Hibrida je minilo kar precej let in iz neba prihaja nova nadloga. Temni Elex, ki ogroža celotno življenje na planetu Magalan.
Jax se bo moral spet podati na reševanje planeta in svoje družine. Spet bo treba prepričevati in združiti vse sprte klane v boju proti skupnemu sovražniku in zraven najti še svojega sina Dexa, ki se je nekam izgubil...
- Imeli bomo popolno svobodo pri raziskovanju planeta Magalan z uporabo našega zvestega Jetpacka s katerim bomo lahko tudi letali naokoli.
- Boj bo spet po izbiri na blizu ali na daleč z močno izboljšanim nadzorom našega junaka.
- Zgodba bo polna težkih in moralnih odločitev, ki bodo vplivale na cel svet.
- Srečevali bomo na kupe unikatnih NPC-jev, ki bodo reagirali na vsa naša dejanja, kar jih bo naredilo prijateljske ali sovražne. Vsi bodo lahko tudi umrli, kar bo močno vplivalo na zgodbo.
Drugi del bo tukaj prej kot sem pričakoval. Morda že letos. Oktobra bo minilo šele 4 leta od prvega dela.
Še nekaj detajlov:
Od konca prvega dela, ko je naš Jax premagal Hibrida je minilo kar precej let in iz neba prihaja nova nadloga. Temni Elex, ki ogroža celotno življenje na planetu Magalan.
Jax se bo moral spet podati na reševanje planeta in svoje družine. Spet bo treba prepričevati in združiti vse sprte klane v boju proti skupnemu sovražniku in zraven najti še svojega sina Dexa, ki se je nekam izgubil...
- Imeli bomo popolno svobodo pri raziskovanju planeta Magalan z uporabo našega zvestega Jetpacka s katerim bomo lahko tudi letali naokoli.
- Boj bo spet po izbiri na blizu ali na daleč z močno izboljšanim nadzorom našega junaka.
- Zgodba bo polna težkih in moralnih odločitev, ki bodo vplivale na cel svet.
- Srečevali bomo na kupe unikatnih NPC-jev, ki bodo reagirali na vsa naša dejanja, kar jih bo naredilo prijateljske ali sovražne. Vsi bodo lahko tudi umrli, kar bo močno vplivalo na zgodbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
The Player ::
Super novica! Na tole sem že čakal kako leto.
Upam samo, da bodo sistemske zahteve primerljive s prejšnjim delom, ker nebi ravno novega sistema kupoval. Tudi po slikah se ne vidi nekega grafičnega napredka.
Na steamu piše samo coming soon.
Upam samo, da bodo sistemske zahteve primerljive s prejšnjim delom, ker nebi ravno novega sistema kupoval. Tudi po slikah se ne vidi nekega grafičnega napredka.
Na Steamu piše, da naj bi igra izšla še letos.
Na steamu piše samo coming soon.
oo7 ::
Developers promise an extensive storyline offering about 60 hours of fun and improvements compared to the first installment.
Pri prvi igri imam tudi okoli 60 ur.
Pri prvi igri imam tudi okoli 60 ur.
Izi ::
Pravijo, da ima potencial, tako kot je Gothic 2 povsem nadkrilil svojega predhodnika zna ELEX 2 preseči ELEX.
Začeli bomo spet brez vseh skillov iz nule. Kako je to mogoče, ko pa je isti junak začel prvi del kot treniran super vojak in se potem še buildal celo igro, še ni jasno. Očitno nas je vmes med prvim in drugim delom tako premikastilo, da smo izgubili vse moči in znanja. Ali pa je par desetletij poležavanja na kavču v naši koči pustilo take pogubne posledice
Spet se bomo lahko drogirali, kar nam bo dalo super moči ampak nas hkrati počasi spreminjalo v brezsrčno pošast in močno vplivalo na zgodbo.
V prvem delu smo balansirali med Cold in Emotional, tokrat pa bo ena skrajnost Creative, druga pa Destructive.
Omenjeno je, da če bomo ubili nedolžno živalco, na primer podgano, bomo sicer dobili običajen XP zraven pa še točke, ki nas bodo porinile nekoliko proti Destructive strani.
Glede na dejstvo, da se pri Piranha Bytes začetne levele dobiva predvsem s pobijanjem malih nedolžnih živalic, bo Creative stran verjetno precej težko doseči
Glavni bodo spet pogovori, kjer se dogajajo vse težke in glavne odločitve v igri.
Novost so uvedli pri NPC-jih in sicer do sedaj so v vseh Piranha Bytes igrah nastopali pretežno moški, žensk je bilo komaj za vzorec, otrok pa do sedaj še ni bilo videti. Sedaj bo več žensk in naokrog tekali tudi otroci in bili vpleteni celo v queste. Za povrh bo naš junak imel otroka, sina. Revolucija za Piranha Bytes
Otrok v igri ne bomo mogli napasti. Nemška cenzura glede nasilja v igrah je ena najstrožjih na svetu. Igra pa cilja na rating PEGI 16.
Open world bo popolnoma Open že takoj od začetka, seveda kot se spodobi za Piranha Bytes, bomo takoj umrli, če bomo zatavali kam predaleč stran.
Podobno kot pri Gothic 2, kjer smo obiskali ista ampak postarana območja iz prvega dela, bo tudi tukaj. Potikali se bomo po istem svetu kot v prvem delu, seveda bo ta spremenjen zaradi vojn in časa.
Na primer Tavar, ki je bil v prvem delu mrtva puščava v kateri so prebivali Outlaws in v kateri so Berserkerji ravno začeli ozelenjevanje in pogozdovanje, je sedaj zelen in poln življenja.
Svet bo torej enako velik kot v prvem delu. Piranha Bytes to recikliranje starih ozemelj opravičuje z boljšo atmosfero, ki jo prinašajo znane lokacije in vse skupaj menda nudi boljšo zgodbo. Pri Gothic 2 se je to izkazalo za odlično potezo.
Kot običajno se bomo spet lahko pridružili eni sami frakciji, ostale pa bodo potem zaklenjene za nas.
Medtem ko smo se v prvem delu lahko pridružili trem frakcijam, jih bo v drugem delu na voljo kar 5 različnih, ki nas bodo voljne sprejeti, če bomo seveda naredili kup questov za njih. Omenjajo celo šesto frakcijo, ki se ji bo možno pridružiti, ampak samo pod zelo specialnimi pogoji in odločitvami, ki jih večina verjetno ne bo dosegla.
Eno povprečno preigranje 2. dela naj bi trajalo okoli 60 ur, kar naj bi bilo malenkost dlje kot v prvem delu. Bo pa večje število frakcij nudilo občutno večji replyability.
Medtem ko smo 1. del igrali 3-krat, da smo obdelali kompletno zgodbo, bo 2. del potrebno igrati vsaj 5-krat da bomo obdelali celotno zgodbo iz vseh zornih kotov
Tudi po koncu zgodbe bo menda precej za početi in igra ne bo imela "Level cap". Z dovolj potrpežljivosti bomo lahko levelali do popolnega Supermana.
Začeli bomo spet brez vseh skillov iz nule. Kako je to mogoče, ko pa je isti junak začel prvi del kot treniran super vojak in se potem še buildal celo igro, še ni jasno. Očitno nas je vmes med prvim in drugim delom tako premikastilo, da smo izgubili vse moči in znanja. Ali pa je par desetletij poležavanja na kavču v naši koči pustilo take pogubne posledice
Spet se bomo lahko drogirali, kar nam bo dalo super moči ampak nas hkrati počasi spreminjalo v brezsrčno pošast in močno vplivalo na zgodbo.
V prvem delu smo balansirali med Cold in Emotional, tokrat pa bo ena skrajnost Creative, druga pa Destructive.
Omenjeno je, da če bomo ubili nedolžno živalco, na primer podgano, bomo sicer dobili običajen XP zraven pa še točke, ki nas bodo porinile nekoliko proti Destructive strani.
Glede na dejstvo, da se pri Piranha Bytes začetne levele dobiva predvsem s pobijanjem malih nedolžnih živalic, bo Creative stran verjetno precej težko doseči
Glavni bodo spet pogovori, kjer se dogajajo vse težke in glavne odločitve v igri.
Novost so uvedli pri NPC-jih in sicer do sedaj so v vseh Piranha Bytes igrah nastopali pretežno moški, žensk je bilo komaj za vzorec, otrok pa do sedaj še ni bilo videti. Sedaj bo več žensk in naokrog tekali tudi otroci in bili vpleteni celo v queste. Za povrh bo naš junak imel otroka, sina. Revolucija za Piranha Bytes
Otrok v igri ne bomo mogli napasti. Nemška cenzura glede nasilja v igrah je ena najstrožjih na svetu. Igra pa cilja na rating PEGI 16.
Open world bo popolnoma Open že takoj od začetka, seveda kot se spodobi za Piranha Bytes, bomo takoj umrli, če bomo zatavali kam predaleč stran.
Podobno kot pri Gothic 2, kjer smo obiskali ista ampak postarana območja iz prvega dela, bo tudi tukaj. Potikali se bomo po istem svetu kot v prvem delu, seveda bo ta spremenjen zaradi vojn in časa.
Na primer Tavar, ki je bil v prvem delu mrtva puščava v kateri so prebivali Outlaws in v kateri so Berserkerji ravno začeli ozelenjevanje in pogozdovanje, je sedaj zelen in poln življenja.
Svet bo torej enako velik kot v prvem delu. Piranha Bytes to recikliranje starih ozemelj opravičuje z boljšo atmosfero, ki jo prinašajo znane lokacije in vse skupaj menda nudi boljšo zgodbo. Pri Gothic 2 se je to izkazalo za odlično potezo.
Kot običajno se bomo spet lahko pridružili eni sami frakciji, ostale pa bodo potem zaklenjene za nas.
Medtem ko smo se v prvem delu lahko pridružili trem frakcijam, jih bo v drugem delu na voljo kar 5 različnih, ki nas bodo voljne sprejeti, če bomo seveda naredili kup questov za njih. Omenjajo celo šesto frakcijo, ki se ji bo možno pridružiti, ampak samo pod zelo specialnimi pogoji in odločitvami, ki jih večina verjetno ne bo dosegla.
Eno povprečno preigranje 2. dela naj bi trajalo okoli 60 ur, kar naj bi bilo malenkost dlje kot v prvem delu. Bo pa večje število frakcij nudilo občutno večji replyability.
Medtem ko smo 1. del igrali 3-krat, da smo obdelali kompletno zgodbo, bo 2. del potrebno igrati vsaj 5-krat da bomo obdelali celotno zgodbo iz vseh zornih kotov
Tudi po koncu zgodbe bo menda precej za početi in igra ne bo imela "Level cap". Z dovolj potrpežljivosti bomo lahko levelali do popolnega Supermana.
Buggy ::
@Izi...svaka cast za tale (p)opis, zdej sem sicer se bolj nestrpen, ker Gothic 2 je bil in je pri meni se vedno zapisan z zlatimi crkami. Torej nekje pozno jeseni jo lahko ze pricakujemo na Steamu?
Izi ::
Torej nekje pozno jeseni jo lahko ze pricakujemo na Steamu?
Nič še ni uradno.
Piranha Bytes še nič ne omenja datuma, založnik THQ Nordic pa upa na izid še letos. Upajmo da založnik ne bo preveč pritiskal na izdelovalce, saj so Piranha Bytes igre znane, da so on izidu precej bugaste.
oo7 ::
TheUnderd0g ::
Sem sem začel igrat Elex ene 3x, pa sem se vsako krat naveličal. Drugače sem velik fan Gothica. Ne vem, samo gibanje lika mi deluje tako leseno, da mi gre kar na živce.
opeter ::
Ravno prav. Do takrat pa na pocasi koncam Greedfall, ki sem ga ravnokar zacel.
Kakšna pa se ti zdi Greedfall? Ker si ga že nekaj časa ogledujem.
Od Spiders sem dosedaj igral samo eno igro in jo tudi končal -> Mars: Wars Logs. Zdela se mi je solidna in ne preveč dolga (cca. 20 ur).
Od Piranha Bytes pa sem poskusil edino tretji del Risena.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Buggy ::
Gothic/Risen vzdusje je prisotno. Zadeva z main questi in side questi je meni na nivoju. Zgodba te drzi v pricakovanju novega. Jaz sicer pretaknem vsak koticek in pogrindam vse kar je sovraznega (purane puscam zive :D). Spilam one hand melee/blunt/pistol combo.
Imam pa rahel problemcek, saj mi random crasha. Ni vezano na temperature CPU/GPU je pa spil na GPU-ju dost zahteven (pomoje ga segreje bolj kot Dirt Rally 2) imam vseeno okoli 75 stopinj...venti pa kar glasni a sesuvanje spila je vezano na nekaj drugega, ker vcasih imam lahko celo dvourno seanso brez sesutja. To malce unici izkusnjo, tako da zdej sem kar nekaj casa pavziral.
Vsekakor vredno vsaj probati, cisto verjetno je da te bo povlekla notri, ce ti je bil Risen vsec.
Imam pa rahel problemcek, saj mi random crasha. Ni vezano na temperature CPU/GPU je pa spil na GPU-ju dost zahteven (pomoje ga segreje bolj kot Dirt Rally 2) imam vseeno okoli 75 stopinj...venti pa kar glasni a sesuvanje spila je vezano na nekaj drugega, ker vcasih imam lahko celo dvourno seanso brez sesutja. To malce unici izkusnjo, tako da zdej sem kar nekaj casa pavziral.
Vsekakor vredno vsaj probati, cisto verjetno je da te bo povlekla notri, ce ti je bil Risen vsec.
dolenc ::
Greedfall je ok. Nič več, nič manj.
Dobro je ker lahko mešaš builde, sam svet pa kaže neki potenciala, sam je vse skupaj zlo "bland". 2jka bi bla verjetno že super.
Dobro je ker lahko mešaš builde, sam svet pa kaže neki potenciala, sam je vse skupaj zlo "bland". 2jka bi bla verjetno že super.
oo7 ::
Greedfall je OK edino kar me je najbolj zmotilo so velika mesta, ki so čisto prazna. Technomancer se mi je zdel malo boljši.
oo7 ::
Jutri THQ Nordic praznuje 10 let in jutri bodo delili več informacij o igri Elex 2.
Na Steamu se bo jutri začela tudi razprodaja njihovih iger.
Na Steamu se bo jutri začela tudi razprodaja njihovih iger.
Izi ::
Še vedno nobenega datuma. Resno dvomim da bomo tole igrali letos
Zgodba bo pa kot kaže zelo aktualna. Nihče nas ne bo jemal resno, ko bomo vse naokoli prepričevali ljudi da prihajajo Alieni in se bliža konec sveta. Ubogi Jax.
Kako znano. Vse gre k vragu, znanstveniki svarijo, ljudje pa še kar vpijejo, da je globalno segrevanje laž, pandemija virusa pa zarota
Zgodba bo pa kot kaže zelo aktualna. Nihče nas ne bo jemal resno, ko bomo vse naokoli prepričevali ljudi da prihajajo Alieni in se bliža konec sveta. Ubogi Jax.
Kako znano. Vse gre k vragu, znanstveniki svarijo, ljudje pa še kar vpijejo, da je globalno segrevanje laž, pandemija virusa pa zarota
oo7 ::
Še vedno nobenega datuma. Resno dvomim da bomo tole igrali letos
Zgodba bo pa kot kaže zelo aktualna. Nihče nas ne bo jemal resno, ko bomo vse naokoli prepričevali ljudi da prihajajo Alieni in se bliža konec sveta. Ubogi Jax.
Kako znano. Vse gre k vragu, znanstveniki svarijo, ljudje pa še kar vpijejo, da je globalno segrevanje laž, pandemija virusa pa zarota
Tudi če ne bo letos in bo drugo leto bo hitro za studio, ki ima samo 30 zaposlenih :)
Koraaz ::
Sem včeraj bral Hopsijev prispevek.
ELEX 2 novi napovednik je videti smešno zanič
Napovednik/igro je skurcal do konca, ampak po videnem se mi ne di tako slabo. Zapomnite si, lahko bi bilo vedno še slabše
Glede grafike mi je bolje, da se ni bistveno spremenila, ker upam, da s bodo s tem strojne zahteve ostale podobne kot pri predhodniku (ne mislim kupovat novega PC samo za 1 igro).
Se mi zdi pa čudno, da se je Jax vizualno spremenil, shujšal je in v obraz ni več badass, tudi brazgotina na obrazu mu je čudežno izginila.
Dolgo bo še trajalo...moja napoved je jesen/zima 2022/23
ELEX 2 novi napovednik je videti smešno zanič
Napovednik/igro je skurcal do konca, ampak po videnem se mi ne di tako slabo. Zapomnite si, lahko bi bilo vedno še slabše
Glede grafike mi je bolje, da se ni bistveno spremenila, ker upam, da s bodo s tem strojne zahteve ostale podobne kot pri predhodniku (ne mislim kupovat novega PC samo za 1 igro).
Se mi zdi pa čudno, da se je Jax vizualno spremenil, shujšal je in v obraz ni več badass, tudi brazgotina na obrazu mu je čudežno izginila.
Pre-beta ? Koliko je potem to ponavadi še od bete in izida igre ?
Dolgo bo še trajalo...moja napoved je jesen/zima 2022/23
Boobiz ::
A se ni špekuliralo, da so začeli izdajat cinematice in ostalo kramo ravno zato, ker planirajo release še letos? Še cinematici, če me spomin ne vara imajo vsi napisano "coming soon". Nekako nesmiselno bi blo "hypat" že eno leto in več prej, imo.
I'm drunk, what's your excuse?
Koraaz ::
A se ni špekuliralo, da so začeli izdajat cinematice in ostalo kramo ravno zato, ker planirajo release še letos? Še cinematici, če me spomin ne vara imajo vsi napisano "coming soon". Nekako nesmiselno bi blo "hypat" že eno leto in več prej, imo.
Do konca leta je še 3 mesece, dvomim, da jim bo uspelo izdati igro, če je komaj v pre-beta stanju.
Announcement trailer je bil izdan julija letos, tako, da bi teoretično lahko izdali igro že letos jeseni/pozimi, ampak po novih informacijah, ki jih imamo to ni več relevantno.
Coming soon si lahko razlagaš kot: Ne vemo kdaj bo igra izdana in si ne upamo napovedati kdaj.
Upamo, da kmalu, ampak dvomim, ker: korona, lockdown, Murphy, mama šefa umre v prometni nesreči in cela firma žaluje pol leta, založnik ugotovi, če bi naredili "mini" spremembo in je potrebno celotno igro razvijati od začetka, medtem pride do nove gospodarske "krize" in odpustijo vse...skratka lahko vpliva 100 in 1 razlog.
Izi ::
Brazgotina mu ni izginila, ampak je z leti samo malo zbledela. Še vedno ima iste 3 brazgotine na levem očesu, ki so posledica krempljev neke zverine.
Po moje je Jax videti bolj "Badass" kot v prvem delu, se je pa precej postaral, saj je minilo kakšno desetletje od prvega dela pa še precej težko življenje ima.
Pogledal sem si 1 uro igranja prebeta verzije in ni videti slabo. Daleč od "smešno zanič". Tisti Hopsijev članek si zasluži oznako smešno zanič
Treba je tudi vedeti, da je igra AA in ne AAA. Največja razlika med AA in AAA je ponavadi v bojevanju in animacijah bojevanja. Elex potrjuje to pravilo. Bojevanje je daleč od AAA iger, ampak v drugem delu se je bistveno popravilo, še vedno pa je daleč od AAA iger.
Med bojem še vedno nimaš občutka, da si sploh kaj zadel. So se pa animacije popravile, predvsem sovražniki po mojem mnenju precej lepše skačejo naokoli med bojem.
Treba je tudi vedeti, da je boj na začetku igre samo nabijanje po tipki za udarec in malo skakanja sem in tja, paziš samo da ti ne zmanjka stamine. Kasneje v igri se bojevanje precej spremeni in postane bolj taktično.
Svet je približno enako velik kot v prvem delu, kar pomeni zelo velik, je pa za razliko od prvega dela, kjer je bilo kar nekaj dokaj praznih področji, sedaj bolj poln s kupom podrobnosti vsepovsod.
Preskakovanje med igranjem in vmesnimi filmčki je videti precej grobo in nepričakovano.
Močno pa je presenetil "lip-syncing", ki je videti presenetljivo natančen in profesionalen bolj kot v večini AAA iger. Ker se v tej igri pogovarjamo ure in ure je to kar precej pomembno.
Jet pack dobimo že kmalu na začetku igre, ampak ima energije samo za par sekund letenja, kar povzroči kar precej nesrečnih smrti našega junaka. Jax se namreč ubije že če pade kakšne 4 metre globoko, ker pa nas Jet pack dvigne višje in če tam ostanemo brez energije je to neizogibna smrt. Vsaj na začetku bo treba biti močno previden pri uporabi Jat packa.
Prav vsi NPC-ji v igri lahko umrejo, kar je zelo neobičajno za RPG igre, ker zahteva ogromno dodatnega dela in predvidevanja saj lahko mimogrede uničimo zgodbo, če umre kakšen lik, ki je nujen za nadaljevanje zgodbe. Zato so prav v vseh RPGjih vsaj nekateri liki nesmrtni. Tukaj ni tako.
Tukaj bo treba biti pazljiv, da v pogovoru nekoga ne razjezimo preveč ker nas bo takoj napadel in potem mu priskoči na pomoč še cela vas in če je naš junak visok level je rezultat takoj celo mrtvo naselje in s tem izgubljenih kup questov in informacij. Enako se lahko zgodi, če nas zalotijo pri kraji.
Zgodba je razdeljena na poglavja in tudi tukaj moramo paziti kako napredujemo z glavno zgodbo, ki spreminja svet, da si ne uničimo in zapremo vse stranske queste. Zato je tukaj kar nekaj stranskih questov časovno omejenih.
RPG veterani vedo, da se vedno najprej dela stranske queste in šele ko jih zmanjka se gre naprej z glavnim questom. V tej igri je to še toliko bolj pomembno.
Predviden izid je bil za letos, ampak se zna zgoditi, da se bo zamaknil v naslednje leto. Izdelovalci Piranha Bytes, ki jih je trenutno menda 33, še vedno pravijo, da bo igra končana "Soon".
Ta pre-beta, ki so jo ta mesec talali naokoli za enourno igranje je stara že kar nekaj mesecev in sama igra je verjetno že precej naprej od te verzije. Igra je na splošno končana, jih pa glede na prebeto čaka še kar nekaj poliranja.
Po moje je Jax videti bolj "Badass" kot v prvem delu, se je pa precej postaral, saj je minilo kakšno desetletje od prvega dela pa še precej težko življenje ima.
Pogledal sem si 1 uro igranja prebeta verzije in ni videti slabo. Daleč od "smešno zanič". Tisti Hopsijev članek si zasluži oznako smešno zanič
Treba je tudi vedeti, da je igra AA in ne AAA. Največja razlika med AA in AAA je ponavadi v bojevanju in animacijah bojevanja. Elex potrjuje to pravilo. Bojevanje je daleč od AAA iger, ampak v drugem delu se je bistveno popravilo, še vedno pa je daleč od AAA iger.
Med bojem še vedno nimaš občutka, da si sploh kaj zadel. So se pa animacije popravile, predvsem sovražniki po mojem mnenju precej lepše skačejo naokoli med bojem.
Treba je tudi vedeti, da je boj na začetku igre samo nabijanje po tipki za udarec in malo skakanja sem in tja, paziš samo da ti ne zmanjka stamine. Kasneje v igri se bojevanje precej spremeni in postane bolj taktično.
Svet je približno enako velik kot v prvem delu, kar pomeni zelo velik, je pa za razliko od prvega dela, kjer je bilo kar nekaj dokaj praznih področji, sedaj bolj poln s kupom podrobnosti vsepovsod.
Preskakovanje med igranjem in vmesnimi filmčki je videti precej grobo in nepričakovano.
Močno pa je presenetil "lip-syncing", ki je videti presenetljivo natančen in profesionalen bolj kot v večini AAA iger. Ker se v tej igri pogovarjamo ure in ure je to kar precej pomembno.
Jet pack dobimo že kmalu na začetku igre, ampak ima energije samo za par sekund letenja, kar povzroči kar precej nesrečnih smrti našega junaka. Jax se namreč ubije že če pade kakšne 4 metre globoko, ker pa nas Jet pack dvigne višje in če tam ostanemo brez energije je to neizogibna smrt. Vsaj na začetku bo treba biti močno previden pri uporabi Jat packa.
Prav vsi NPC-ji v igri lahko umrejo, kar je zelo neobičajno za RPG igre, ker zahteva ogromno dodatnega dela in predvidevanja saj lahko mimogrede uničimo zgodbo, če umre kakšen lik, ki je nujen za nadaljevanje zgodbe. Zato so prav v vseh RPGjih vsaj nekateri liki nesmrtni. Tukaj ni tako.
Tukaj bo treba biti pazljiv, da v pogovoru nekoga ne razjezimo preveč ker nas bo takoj napadel in potem mu priskoči na pomoč še cela vas in če je naš junak visok level je rezultat takoj celo mrtvo naselje in s tem izgubljenih kup questov in informacij. Enako se lahko zgodi, če nas zalotijo pri kraji.
Zgodba je razdeljena na poglavja in tudi tukaj moramo paziti kako napredujemo z glavno zgodbo, ki spreminja svet, da si ne uničimo in zapremo vse stranske queste. Zato je tukaj kar nekaj stranskih questov časovno omejenih.
RPG veterani vedo, da se vedno najprej dela stranske queste in šele ko jih zmanjka se gre naprej z glavnim questom. V tej igri je to še toliko bolj pomembno.
Predviden izid je bil za letos, ampak se zna zgoditi, da se bo zamaknil v naslednje leto. Izdelovalci Piranha Bytes, ki jih je trenutno menda 33, še vedno pravijo, da bo igra končana "Soon".
Ta pre-beta, ki so jo ta mesec talali naokoli za enourno igranje je stara že kar nekaj mesecev in sama igra je verjetno že precej naprej od te verzije. Igra je na splošno končana, jih pa glede na prebeto čaka še kar nekaj poliranja.
Lojzze ::
Prav vsi NPC-ji v igri lahko umrejo, kar je zelo neobičajno za RPG igre, ker zahteva ogromno dodatnega dela in predvidevanja saj lahko mimogrede uničimo zgodbo, če umre kakšen lik, ki je nujen za nadaljevanje zgodbe. Zato so prav v vseh RPGjih vsaj nekateri liki nesmrtni. Tukaj ni tako.
Tukaj bo treba biti pazljiv, da v pogovoru nekoga ne razjezimo preveč ker nas bo takoj napadel in potem mu priskoči na pomoč še cela vas in če je naš junak visok level je rezultat takoj celo mrtvo naselje in s tem izgubljenih kup questov in informacij. Enako se lahko zgodi, če nas zalotijo pri kraji.
Zlato pravilo še iz prvega Gothic-a...Save often :)
oo7 ::
Nekatere trgovine na spletu so nekaj mesecev nazaj imele napovedan izid za igro Elex 2 19 oktober 2021. Ampak pri Piranha Bytes niso ne potrdili ne zanikali zaenkrat vse tiho.
oo7 ::
Igra ELEX II bo izšla 1 marca 2022.
ELEX II - Collector's Edition Trailer
Explore the planet of Magalan with unprecedented freedom, using your trusted jetpack to traverse the map and even fly!
Interact with a lived-in world, full of unique NPCs, who
will remember what you've done and react accordingly
will join or leave your group depending on how you behave
are able to be killed, which will have an effect on the story
Engage in fluid close and ranged combat with a massively improved control system
Experience a story where your actions have consequences, immersing you in a world of moral decisions
ELEX II - Collector's Edition Trailer
Explore the planet of Magalan with unprecedented freedom, using your trusted jetpack to traverse the map and even fly!
Interact with a lived-in world, full of unique NPCs, who
will remember what you've done and react accordingly
will join or leave your group depending on how you behave
are able to be killed, which will have an effect on the story
Engage in fluid close and ranged combat with a massively improved control system
Experience a story where your actions have consequences, immersing you in a world of moral decisions
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Koraaz ::
dolenc ::
Pa sej že kar dolg pacajo to.
Al je beta, alfa, je čist vseeno dandans k si vsak mal po svoje razlaga kaj to je.
Al je beta, alfa, je čist vseeno dandans k si vsak mal po svoje razlaga kaj to je.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 26991 (750) | oo7 |
» | Outcast Reboot HD (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7965 (929) | dolenc |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27843 (11608) | Jerry000 |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20860 (13043) | opeter |
» | Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 18284 (13556) | kratos |