» »

Risen 3: Titan Lords

Risen 3: Titan Lords

strani: « 1 2 3

The Player ::

Kot sem že omenil v risen 2 temi, je Nemško podjetje Piranha Bytes 24.2.2014 oznanilo tretji del Risen-a: Titan Lords

http://www.pcgames.de/Risen-3-Titan-Lor...

Napovedan naj bi bil za avgusta letos oz. kot naj bi bilo razvidno iz prednaročila iz amazona 15. avgust 2014 (nekje sem opazil datum 14.8.2014, pa ne vem kje)

http://www.amazon.de/Risen-3-Titan-Lord...

Tu je uradni synopsis igre in obnova:

http://www.pluto13.de/docs/20140225_Ris...

The world of Risen 3 is abandoned by all gods and suffers from the Titan Wars when a new
threat rises from the soil. A young warrior is attacked from the shadows and deprived of
his soul. He sets off to reclaim what is lost amidst the darkness that is spreading
throughout the world. The banned Mages could be powerful allies on his quest. To get
their help, he needs to find the Mage sanctuary on Taranis, also known as the Island of
Thunder. Protected by the Guardians, the Mages search the mines of Taranis for crystals
loaded with magic energy. Will the player join the Guardians to get in contact with the
Mages? Or will he choose one of the other guilds in Risen 3 to reach his goals?


Kot so avtorji omenili, so se spet vrnili na klasične tirnice RPGjev, v domišljiski svet vitezev in čarodejev. Slednje je razvidno tudi iz slik, kar se tiče piratske tematike, ni ne duha ne sluha. Izgleda, da ni šla v promet ali pa je bil drugi del šibkejši zaradi slabše izvedbe?






Tu imate zbrane vse povezave do raznih socialnih omrežij, kjer dobite več info:

http://risen3.deepsilver.com/

Ste že nestrpni?
If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

Izi ::

Malo slabši oceni 2. dela je po mojem mnenju botrovala izključno piratska tematika, ki v računalniških igrah nima za burek proti fantazijski tematiki. Izvedba je bila v redu, ampak manjkal je tisti neprecenljivi "Gothic" občutek, ki je serijo Gothic, ki je potem prešla v Risen naredil legendarno.
V Risen 1 jim je še uspelo pričarati "Gothic" občutek, v Risen 2 pa je le ta povsem izginil. Zato ni čudno, da se v Risen 3 spet vračajo h koreninam se pravi h Gothic seriji.

Za to franšizo je fantazijska tematika ključna. Prav tako pa se pričakujejo vsaj tri različne poti zgodbe, ki se ločijo ko se priključiš eni izmed frakcij. Ena mora biti obvezno Čarovniška frakcija.
Kot kaže so avtorji to dojeli in to bomo tudi dobili.

Ponavadi je sicer običajno, da v takih "zgodbah" začnemo popolnoma neizkušeni in z izgubljenim spominom, potem pa počasi raziskujemo kaj se je zgodilo in na koncu še ubijemo glavnega krivca za zmešnjavo. Tokrat so začeli malenkost drugače.
Nam, mlademu vojaku, iz zasede ukradejo dušo :))
Potem pa gre spet bolj ali manj po starih tirnicah. Spet smo neizkušeni (brez duše) in spet se odločimo, da bomo zadevi prišli do dna in nazaj pridobili svojo dušo in seveda na koncu pokončali glavnega krivca za zmešnjavo, ki je zavladala v deželi. Vmes pa se bomo seveda priključili eni izmed frakcij, ki nam bo pomagala doseči zastavljeni cilj. Vsaka seveda malo na drugačen način.

The Player ::

ne vem, vsake oči imajo svojga malarja, tko, da bi težko določili kaj je ok in kaj ne, seveda pa več manjših stvari tvori celoto, tko, da vsako mnenje šteje.

Meni osebno je bil risen 2 ok, ni bila pa igra, ki bi bila nek waw kot npr. gothic ali prvi del risen-a.

Seveda stvar je spet relativna, me je pa motilo, ker proti koncu je izgledalo kot da "rushush" proti koncu. Tudi obračun z Maro ni bil nič posebnega in tudi težak ni bil. Predvsem je zanimivo, kako je težavnostna stopnja padla, medtem ko sem se v prvem delu dobesedno mučil, da sem kam prišel.

Skratka, drugi del se konča z porazom Mare, od tam se nič ne napove, kam bo igra šla naprej in ali bo sploh se nadaljevala v tretji del, tako, da lahko spustimo domišljijo in si mislimo svoje.

sinopsis nekaj omenja kristale, mogoče bo kaj v stilu gothic 2 in 3, kjer si iskal artefakte in si imel opravka z ljudmi, ki so imeli nadzor nad njimi? Bomo videli.
If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

Good Guy ::

gothic pa pika.. vse ostale špile so za bruhat slabe
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

The Player ::

Prvi vpogled v Risen 3 in studijo Piranhe Bytes. (prvi 2 minuti in 30 sekund)

http://www.dw.de/wollen-die-nur-spielen...
If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

Lonsarg ::

Zanimivo, meni je pa Risen 2 daleč boljši od Risen 1. Ne sicer tematike, tu mi je res ljubša Risen1/Gothic. Ampak tematika ni vse, Risen 2 ima res dodelano RPG shemo raziskovanja/levlanja, Risen 1 je vidno nahitro narejen recimo.

Meizu ::

Problem Risen 1 je bil vsaj zame ta, da se je res prehitro končal. Vse ostalo je blo pa kr bomba. Tudi svet in interakcija zakon.

The Player ::

Izšel je dražilnik za Risen 3

If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

puma982 ::

Haha, dražilnik :)) Dobra.

BlackMaX ::

Hahhaahah dražilnik...slovenski prevodi never cease to amaze me.

nejcek74 ::

Simpatičen prevod :), me kar .... podraži

NaikJoy ::

Ne se obadat znjimi.. Piranha Bytes se je spremenu ful.
Glej raje to.. Povejmi kej lepega da me motivira delat naprej še moj del
http://www.gothic-reloaded-mod.de/?page...

M-Power ::

Risen 3: Titan Lords - Official CGI Trailer
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

sash69 ::

Hmmm...mislim da bo čas, da zopet preigram Gothic 1, 2 ter Risen 1. :)
So, Eclipse and Xdebug walk into a bar, and then my Apache server dies.

Izi ::

Izid se nezadržno približuje: 12. avgust 2014

Začuda je še vedno znanega precej malo, čeprav je do izida že manj kot mesec dni.
Menda bodo v igri trije guildi. Pridružili se bomo lahko enemu guildu kar bo močno spremenilo potek zgodbe in našega lika. Zaenkrat so predstavili samo Guardiane in Demon Hunterje.

Guardians - Čarovniki, ki so bili včasih spoštovani, zaščitniki in svetovalci Kralja, potem pa jih je Inkvizicija pregnala in prepovedala. Sedaj živijo na nekem odročnem otoku. Če se jim pridružimo bomo postali hudi čarovniki, in se naučili njihove tako imenovane "kristalne magije". In ne bomo čisto navadni čarovniki ampak bomo menda še vedno uporabljali oklepe in meče in se med napredovanjem po lestvici Guardianov urili mečevanja in dobivali boljše oklepe. Vseeno bo magija v ospredju.

Demon Hunters - Bojevniški guild na severo zahodu zemljevida ob obali, kjer je veliko železove ruda in najboljši kovači. Če se jim pridružiš boš imel na voljo najboljše oklepe in orožje v deželi.
In celo nekaj malega magije obvladajo Demon Hunterji. Na primer Thunderclap, ki odbije sovražnike nazaj ali priklic nekih bitij iz sence za pomoč. Pa rune tudi znajo uporabljati na primer za naostritev orožja in utrditev oklepa.

Natives - Ta tretji guild še ni uradno potrjen ampak menda gre za domačine, ki so bili že v Risen 2. Šamanske zadeve z voodoo magija verjetno.

V igri bodo še 2 frakcije (Pirati in Inkvizicija) iz Risen 2, katerim pa se ne bo dalo pridružiti.
Kot kaže bodo vse tri poti do neke mere uporabljale tako melee kot magijo. Samo vsak guild bo imel drugačne oklepe, drugačno magijo, predvsem pa drugačno zgodbo.

M-Power ::

Beta
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Meizu ::

Samo naj naredijo igro malce bolj interaktivno in večjo, namreč Risen 2 je bil vzaj zame podn od igre, Risen 1 je bil a TOP, le s problemom, da si ga lahko praktično obrnil v parih dneh, ali pa še prej. Odvisno koliko si zageekal.

Tudi malce več izbire pri oklepu in orožjih ne bi škodilo, v Risen si jih imel le peščico, pa še te si dobival glede na game progress.

Izi ::

Popolnoma nerazumljivo mi je, zakaj so prav vsi intervjuji, vsi trilerji in prav vse v vezi te igre izključno samo v tej obskurni Nemščini, ki jo razen njih, Avstrijcev, severnih Italijanov in naših Štajercev, ne razume nihče na svetu. Isto je bilo s prvimi tremi Gothici in prvima dvema Risenoma.
Potem ni čudno, če se večina teh iger proda na Nemškem trgu, v ostalem svetu pa bolj malo.

Sicer vem da Piranha Bytes piše igre izključno v nemščini in jim šele po koncu izdelave dodajo ostale jezike. Vseeno pa dvomim, da prav noben izdelovalec ne zna toliko angleško, da bi vsaj twittnil kakšen stavek v angleščini.
Še bolj nerazumljiv pa je založnik Deep Silver, ki prav nič ne da na reklamo. Ne potrudijo se niti toliko, da bi v karkoli razumljivega prevedli intervjuje, ki jih daje Piranha Bytes in jih morajo oni kot založnik seveda odobriti. Za E3 so skupaj spravili en sam Trailer namenjen svetovnemu trgu, pa še ta je bil brez govora in nič iz igre.

M-Power ::

Izi je izjavil:

Popolnoma nerazumljivo mi je, zakaj so prav vsi intervjuji, vsi trilerji in prav vse v vezi te igre izključno samo v tej obskurni Nemščini, ki jo razen njih, Avstrijcev, severnih Italijanov in naših Štajercev, ne razume nihče na svetu. Isto je bilo s prvimi tremi Gothici in prvima dvema Risenoma.
Potem ni čudno, če se večina teh iger proda na Nemškem trgu, v ostalem svetu pa bolj malo.

Sicer vem da Piranha Bytes piše igre izključno v nemščini in jim šele po koncu izdelave dodajo ostale jezike. Vseeno pa dvomim, da prav noben izdelovalec ne zna toliko angleško, da bi vsaj twittnil kakšen stavek v angleščini.
Še bolj nerazumljiv pa je založnik Deep Silver, ki prav nič ne da na reklamo. Ne potrudijo se niti toliko, da bi v karkoli razumljivega prevedli intervjuje, ki jih daje Piranha Bytes in jih morajo oni kot založnik seveda odobriti. Za E3 so skupaj spravili en sam Trailer namenjen svetovnemu trgu, pa še ta je bil brez govora in nič iz igre.



Zato, ker so razvijalci igre Risen in Gothic Nemci.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Lonsarg ::

Zato ker je Gothic in Risen bolj hardcore RPG, ki se prodaja zaradi reviewov in lastnih izkušenj in ne neka populistična igrca, ki nabira kupce z tono reklam. Meni so reklame čisto zakon, zaradi Nemščine zvenijo precej RAW:)

M-Power ::

Ta je v Angleščini.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Izi ::

M-Power je izjavil:

Zato, ker so razvijalci igre Risen in Gothic Nemci.

Vem da so Nemci, ampak poglej CD Project Red, ki delajo Witcher serijo, so pa Poljaki, pa vsi vedno komunicirajo izključno samo v Angleščini in tudi Witcher igro izdelujejo kar v Angleščini, čeprav so knjige iz katerih vlečejo scenarij v Poljščini.
Pa Poljakov nikakor ni malo (40 milijonov) in kljub temu vedno komunicirajo v svetovnem jeziku. Nemci pa še ko so v tujini kar naprej šprehajo. Tudi zato Nemcev nikoli nisem maral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

djabi ::

Nemci v osnovi delajo za lasten trg in prav je tako. Tudi jaz bi delal tako.

No, ne glede na to, me zanima ena zadeva: ali bo igra spet vezana na Steam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: djabi ()

Izi ::

djabi je izjavil:

me zanima ena zadeva: ali bo igra spet vezana na Steam?

Risen 1 in 2 sta na GOG obe DRM free. Verjetno bo z Risen 3 enako.
Na nemškem Amazonu pa ima škatelna verzija za Risen 3 (PC) celo napisano na škatli, da je DRM free.
www.amazon.de/Risen-3-Titan-Lords-PC/dp...

djabi ::

@Izi: super, najlepša hvala za odgovor! To sploh nisem opazil, pa sem ravno na nemškem Amazonu gledal ceno ...

Aha, zdaj vidim, da je specialne variante priklenjene na Steam. Osnovna različica pa naj bi bila DRM Free. Bomo videli in upam, da pride tudi na GOG.

Kundenfragen und -antworten

F:
Diese Version ist nur in der Sprache Englisch zu haben. Was soll ich in Deutschland mit einer Englischen Version verdammt?Gilt für die Spezial Edition.

A:
Da das Spiel in der Retail an Steam gebunden sein wird, wird man auch die Sprache dort umstellen können. Aber momentan ist nur bekannt, das egal welche Version es ist Menü, Ton und Untertitel nur auf Englisch sind. Risen 2 ist auch komplett auf deutsch, warum sollte es hier anders werden, zumal der Release erst am 15 August 2014 ist. Update (25.06.2014): Risen 3 wird in der Retail DRM frei sein, allerdings besteht dennoch die Möglichkeit das Spiel mit seinem Steamaccount zu verknüpfen. http://www.gbase.ch/global/news/Risen-3...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: djabi ()

Izi ::

Evo, končno en predogled v angleščini.
Rrisen 3: Titan Lords - Preview/

Pisec prewieva, ki je očitno igral igro, ne daje svoje ocene ampak samo navaja dejstva, tako da gre za odlično predstavitev.


Povzetek:

- Risem 3 je RPG stare šole. Nič vodenja za roke, namigov, puščic,...

- Zgodba je precej generična (kar pa ne pomeni nujno da bo slaba). Našemu junaku ukradejo dušo in odpravi se na epsko potovanje iskanja legendarnih čarovnikov, ki mu jo bodo pomagali povrniti.

- Začnemo že z vnaprej pripravljenim likom. Nič izbiranja rase, poklica in spola. Vedno smo moški. Ker pa so nam ukradli dušo, začnemo popolnoma iz nule, brez vseh znanj in veščin. Kam pa se bo razvijal naš lik pa je potem popolnoma prepuščeno nam.
Vnaprej pripravljen lik pa ima tudi nekaj velikih prednosti. Imeli bomo precej dodelano osebnost, zgodba bo humorna in bolj podrobno pisana na kožo točno našemu liku.

- Vandrali bomo po napol odprtem svetu (semi open world). Kaj točno to pomeni ni razloženo ampak jaz si predstavljam, da gre za več posameznih zemljevidov, ki pa so posamezno popolnoma odprti.

- Bojevanje je pisec predogleda označil kot zelo spodobno.
Imamo standardne napade, protinapade, lahko se izmikamo ali pa kotalimo naokoli in vmes seveda uporabljamo magijo.
Bistvena razlika od Risen 2 je, da je strelna orožja spet zamenjala dobra stara magija.

- Pri sovražnikih pa je izpostavljeno, da uporabljajo večino bojnih zmožnosti, ki jih imamo na voljo tudi sami. Se pravi sovražniki se izmikajo, kotalijo naokoli,... To je pravzaprav značilmnost Gothic/Risen serije, da je sovražnikov malo ampak so pa hudičevo težavni.

- Naokoli po ozemlju je posejanih precej zakladov, kar pomeni, da je raziskovanje ozemlja nagrajeno.

- Odklepanje (lockpick) skrinj in vrat je narejeno kot mini igrica. Ali bo zraven potrebno nadgrajevati kakšen vlomilski skill pa ni nič omenjeno.

- Igra je težka ko hudič >:D Celo tako, da avtorja predogleda malo skrbi, da zna huda težavnost marsikoga odvrniti od igranja.
Izpostavljeno je zelo zahtevno in težavno bojevanje ob dejstvu, da moramo popolnoma sami nadgrajevati svoj lik kar se tiče atributov, statistik in skillov. Kar seveda pomeni, da "napačno" nadgrajevanje naših statistik že tako težavno bojevanje hitro naredi nemogoče težavno in začeti je treba znova ali pa obupati, kar se zna zgoditi marsikateremu ne hardcore RPG igralcu.

M-Power ::

Igra težka kot hudič potem bo za igralce serije Dark souls nekaj srednjega>:D
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Buggy ::

- Igra je težka ko hudič >:D Celo tako, da avtorja predogleda malo skrbi, da zna huda težavnost marsikoga odvrniti od igranja.


to deluje zelo optimisticno :) Se spomnim Gothic 1, kjer sem igro zaradi graficne zahtevnosti (diapozitivi) in same zasnove bojevanja (svojstven pristop) pospravil z ihto v predal, se preden sem prisel po tistemu prvem klancu dol :P
No cez kaksen mesec ali dva, ko sem nadgradil racunalnik in se zraven se trmasto zavzel pri igranju je postal G1 zame spil, ki ga se vedno jemljem za referenco kako vzdusje, igralnost in zgodbo mora zame imeti dober RPG spil.

Izi ::

Buggy je izjavil:

Se spomnim Gothic 1, kjer sem igro zaradi graficne zahtevnosti (diapozitivi) in same zasnove bojevanja (svojstven pristop) pospravil z ihto v predal, se preden sem prisel po tistemu prvem klancu dol :P

Da nisi že malo zamešal ;) Bi rekel, da opisuješ Gothic 2. Tam smo začeli na hribčku v Xardasovem stolpu in smo se potem spuščali po klancu dol proti mestu, vmes pa nas je velikokrat ubila vsaka najmanjša živalca, ki smo jo srečali.
V Gothic 1 smo začeli spodaj pri jezeru, kjer smo srečali Diega. Začetek je bil pravzaprav čisto lahek, saj si po pogovoru lahko sledil Diegu do Old Campa, zdi se mi, da je šlo navzgor in ne navzdol, in Diego je z lahkoto sam pobil vse kar se je nevarnega našlo na poti. Potem ko si bil v Campu pa si hitro lahko opravil nekaj questov.

Buggy ::

hehe, ko bi vsaj bilo tako...sem pogledal na YT in bo kar Gothic1, ki me je znerviral. Klanec dol, preden si prisel v mesto..sel sem pa sam, pa se rusty sworda nisem nasel.. ja za stare RPG borce je ze bil mogoce lahek, meni je na zacetku pozrl zivce zaradi opisanih okoliscin, pa mislim da so bile se tipke nekaj cudno mapirane. V dvojki sem bil pa ze prekaljen igralec z dobro masino ;)

Izi ::

Zgleda, da je moje razburjenje o manjku angleških trailerjev obrodilo sadove :D
Dobili smo en zelo dober trailer v angleščini, po katerem bi se lahko zgledovali vsi igričarski izdelovalci v bodoče. Podroben, pregleden in lepo razdeljen na poglavja z menijem na vrhu.



Zadeva zgleda naravnost fantastično. Vizualno sicer ne bo nek presežek, ampak vidi se tisto pravo Gothic vzdušje iz prvih dveh Gothicov 8-)
In to ves čas prikrito poudarjajo. Vrnitev h koreninam. In če pazljivo poslušate niti enkrat v 12. minutah niso omenili Risen 2. Ves čas se omenja Risen 1 in nekajkrat Gothic. Zgleda da niso ravno ponosni na Risen 2 :P

- Naš nameless hero se je naučil plavati.
- Iz Gothic in Risen 1 se vračajo 3 med seboj skregane frakcije. Tokrat so to Guardians, Voodoo Pirates in Demon Hunters in pridružimo se lahko samo enim, kar spremeni zgodbo in nam odpre popolnoma drugačne queste.
- Scraftati se bo dalo praktično vse in to najboljše kakovosti, samo raziskovati bo potrebno precej za redkimi recepti in sestavinami. Na srečo je, kot se za Gothic serijo spodobi, naša malha neomejena. Prav vse kar najdemo lahko nosimo s seboj saj nikoli ne veš kaj ti bo prišlo prav.
- Najbolj znana zadeva Gothica in Risena so seveda NPCji, ki živijo svoje življenje ne glede ali smo mi v bližini ali ne. Imamo spreminjanje dneva in noči in NPCje moramo iskati na različnih lokacijah glede na uro dneva ali noči, kar zna biti včasih tudi problem, ko je treba koga najti zaradi questa. Hodijo na delo, v prostem času so spet drugje in ponoči ponavadi spijo. Takrat se je pametno odpraviti na tatinske pohode po hišah ;)

Lonsarg ::

Risen 2 sicer ni imel zgodbe čisto v stilu prvotnih iger od Pyranthe bytes, so pa po mojem mnenju vse ostalo na zelo visok nivo dali in upam da ohranijo(leveling naprimer) tako da ja, Risen 3 zna biti zakon:)

The Player ::

Izi je izjavil:

Izid se nezadržno približuje: 12. avgust 2014

Začuda je še vedno znanega precej malo, čeprav je do izida že manj kot mesec dni.


Sicer sem malo pozen, a bistvo je ta, da se mi zdi, da so samo igro kar konkretno promoviral, če ne celo še bolj kot sam Risen 2. Npr. na Facebooku so bili zadnje 3 mesece zelo aktivni, kazal so razne izseke iz igre, kratke video prispevke o igri in samem podjetju, imeli so celo "showcase" vseh pošasti, ki bodo v igrah ipd.

Zanimivo mi je tudi to, da so prestavli izid za tri dni prej, kar ponavadi ni praksa, in po vsem videnem upam, da igra ne bo pustila na cedilu.

Me zanima kako bo igro ocenil Angry Joe, ki je oba dela ocenil kot krš ;)

Kar se pa jezika tiče, bi blo mogoče res fajn, da mal več angleščine dajo, ker kakih 60% ali več je blo vse v nemščini kar se FB prispevkov tiče.
If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

Izi ::

The Player je izjavil:

Me zanima kako bo igro ocenil Angry Joe, ki je oba dela ocenil kot krš ;)

Angry Joe ima sicer zanimive in humorne opise, ampak včasih tudi zgreši oceno. Opazil sem, da je bolj navdušen nad lahkotnimi RPG-ji, ki te ves čas vodijo za roke, kar pa Gothic/Risen definitivno ni. Gothic/Risen serija je zelo hardcore RPG, in nikakor ni za "nedeljske" RPG igralce in iz Joejevega opisa Risen je lepo videti, da je bil ves čas v igri precej izgubljen.
Druga, verjetno bistvena stvar za njegovo slabo oceno pa je, da on igra izključno Xbox 360 igre. Piranha Bytes pa izdeluje izključno igre samo za PC. Predelavo za Xbox360, tako za Risen 1 kot Risen 2, je prevzela ena leva Francoska firma (Wizarbox), ki je naredila popolno katastrofo. Tako Risen 1 kot Risen 2 za Xbox 360 sta katastrofalno slaba porta in naprimerljivo slabša od verzije za PC.
Wizarbox firma, ki je delala port na Xbox 360, je decembra 2012 bankrotirala :P

Alamar ::

Po trailerjih sodec zgleda totalno nenavdihnjeno in genericno.

Hindsight ::

Zanimivo, da toliko ljudi pozna Gothic serijo (ki je odlična, res najboljši RPG kar sem jih igral). Risen je bla še dokaj v redu, Risen 2 sem pa igral par urc pa me je minilo, tako da resno upam, da se bodo vrnili bolj v smer enke. Še bolje bi bilo će bi se spravil delat Gothic, glede na to, da so dobili pravice nazaj. Upamo lahko.

Izi ::

Risen 3: Titan Lords Broadcast #2
Tukaj je drugi del (1. del ni tako zanimiv) igranja v živo. Angleške verzije igre, da se lahko vsak sam odloči ali je igra vredna nakupa.

Posnetka je kar za celo uro. Igralec komentira svoje odločitve.
Če se ne motim je še bolj na začetku igre na okoli 15 ur igranja in je še čisti začetnik, ki precej umira.
Hoče se pridružiti skupini Guardians (ena izmed treh), ki je frakcija posvečena Magiji in poskuša priti dovolj visoko po njihovi lestvici, da bi se lahko končno naučil prvi magični urok. V upanju, da bo potem malo močnejši, ker sedaj sovražniki pometajo z njim.
Ampak pot ga takoj zanese na otoček Calador, ki je dom Demon Hunterjev, ki so bojevniška frakcija...

Izi ::



Odpiranje škatle za Limited Shadow Lord Edition
Zadeva je v nemščini, tudi če ne razumeš se splača pogledati. Odpiranje škatle se pravzaprav začne na 1:20
En čuden nemški tip s brado povezano v kitko je precej navdušen in lepo predstavi vsebino.

Če se bo kdo navdušil, je treba omeniti, da je ta posebna omejena zbirateljska izdaja na voljo samo v nemščini in zaenkrat nič ne kaže, da bi kaj razmišljali tudi o angleški zbirateljski izdaji.

Figurico je dobil malo polomljeno :P
Tisti dobrih 100 strani debel Almanah pa zgleda zelo zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

M-Power ::

Risen 3: Titan Lords - Video Review


IGN ocena 5.2 / 10 :|

Na Metacritic so malo boljše osene.
http://www.metacritic.com/game/pc/risen...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: M-Power ()

Izi ::

M-Power je izjavil:

IGN ocena 5.2 / 10 :|

Na Metacritic so malo boljše osene.
http://www.metacritic.com/game/pc/risen...

Evo tukaj imaš dobro oceno.
PC Gamer - Risen 3: Titan Lords review - 83/100

Kot sem že zgoraj omenil ta igra ni za vsakega in na ocene se ne gre najbolj zanašati. Nekje znajo biti zelo nizke nekje pa zelo visoke. To je že od začetka značilno za Gothic/Risen franšizo.

Grem stavit, da bo glavna zamera bojevanje. Vsak stari borec od prvega Gothica naprej ve, je bojevanje na začetku v tej franšizi vedno zelo težavno in precej leseno. Šele nekje od polovice igre naprej, kar v tej franšizi pomeni 50 ur, bojevanje počasi postane znosno. Na koncu pa kot se spodobi melješ vse pred sabo.
Večina konzolašev danes pričakuje, da boš že v prvi uri igranja super junak po 10. urah pa bog, skozi zgodbo pa te morajo ves čas voditi puščice, ki jih tukaj spet ni in je spet nižja ocena.
Ampak z malo potrpljenja ta igra nudi veliko več kot običajni moderni akcijski RPGji. Pogledal sem kar dosti igralnih videov in sem prepričan, da je Risen 3 kar na ravni Risen 1, ki je imel povprečno oceno malenkost čez 80, ampak je bilo opaziti tudi nekaj ocen okoli 40, predvsem na konzolah.

Kot sem že omenil vedno glej ocene samo za PC verzijo. Konzolne verzije so v tej franšizi opazno slabše, pa še ta stil igre nikakor ni narejen za konzole in igralni plošček. To je čista PC igra, na konzolah je samo slab port.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

dolenc ::

Ta konkreten špil(franšiza) je opazno slabši na konzoli, rpgji pa so čisto fejst na konzoli.
Jaz bom tole probov na PCju pa čeprov raje igram na ps3, ker pač vem da bo port spet porazen. Pričakovanja pa so dosti nizka, gothic 1/2 je bil vredu, 3jka mal na meji, vse ostalo je blo pa sranje, pa niso krive ne konzole, ne janša.

Buggy ::

Sem vceraj malo sprobal zadevo in moram reci, da je zame fantasticen spil. Preigranega imam cca. 2 uri, tako da sem dodobra precesal Crab coast in z veseljem ugotovil, da je raziskovanje zopet mocno nagrajeno, istocasno pa dozivljal frustracije, saj sem samo na tej mali obalici v raznih luknjah in vrhovih nasel 4-5 zaklenjenih skrinj, ki jih seveda nisem mogel odkleniti.
Ko so mi ispili duso na portalu in se je Patty zalostno poslovila od mene (jao kera sestra) sva z Bone-om odvihrala na Thief island, kjer upam da bom lahko pridobil skill lockpickinga oz. kupil lockpicke, karkoli se pac rabi za odklep skrinj. Sem pa na tem otoku zaradi firbca in neposlusanja direktiv ze zafrknil prvi task, kjer nebi smel pobiti tistih spirit shamanov al kaj so ze v kampih, ker naj bi s tem poklical nesreco nad otok. Bo potrebno se enkrat zaceti otok malo bolj previdno.

Igram na medium tezavnosti, pa mislim da bi bilo skoraj boljse da prestavim na hard, ker je napredovanje kar hitro boj pa ko enkrat osvojis sintakso napadalcev in pravilnega napada ter obrambe dokaj netezavno. Grafika je prav spodobna (vse na max) in tece brez tezav ali dolgih nalaganj. Okolje je tudi tako da te hitro povlece notri in se lahko prepustis fantaziranju, ki ga zmoti le kaksen nepricakovan napad skritega Watter lizarda ali kaj podobno hitrega in ti po hrbtu dvigne kocine ;)

Res navdusen nad dosedaj videnim in preigranim.

eatinggrin ::

Igra je baje totalen jajc, vsaj kolikor sem gledal gameplay videe prvih par ur.
Tutorial je posmeha vreden, UI je konzolistični, prav nič me ne spominja na Gothic franšizo, kvečjem na porazni Risen 2.
Pirranha Bytes umri že, prosim ne uniči Gothic serije z rebootom.

Edit: $5 in $5 za day one DLC. Mi gre že na smeh kakšen polom je tole...

Zgodovina sprememb…

amacar ::

Tudi jaz sem sedaj igral 40minut in se mi špil zdi kar zanimiv. Crab coast je zanimiv otok, odlično predstavljen. V kakšnih detajlih grafika malo pošepa (vse na max), overall solidna.
Bojevanje je mogoče malo leseno ampak se da navaditi, pri gothicu je bilo za moje pojme še bolj leseno. Bom videl, kako se bo špil razvil naprej.

Izi ::

Odlična zadeva. Visoko nad pričakovanji. Spet tisto pravo Gothic vzdušje. Moja ocena 85 :D

eatinggrin ::

Holy shit.
Tole je pa res polom.
Igral sem ~2 ure in moram priznati, da slabšega rpgja še nisem igral.
Igra je klon Risen 2, se pravi sami pirati levo desno, kamor pogledaš, vsake toliko ima kakšno referenco na Gothic 1 al pa 2, še te so tako blage, da jih zazna samo ljubitelj serij (Stop running through my hut z G1), pa Scavenger in podobna imena mobov.
Gameplay je, kot se spodobi za portan RPG totalno šit. Combat je veliko slabši še od Gothic 3, ki je imel zame osebno najslabšega s cele franšize.
Proti tej igri je Gothic 3 fenomenalen.

Zdaj pa ne vem, ali sem se jaz toliko postaral, ali pa ne znajo več naredit kvalitetne igre, kot so jih znali pred cca. 10 leti?
Pirranha Bytes ma pa tudi fetiš na te pirate še s časov Die Nacht Des Raben.
Izbris igre in isota po parih urah.
Skratka, nikakor ne priporočam "legalnega prenašanja" te igre, kaj šele nakup. Veliko rajši s Steama ubavite Gothic pack, ki vsebuje 1, 2 in 3

The Player ::

Ponavadi sem sam zelo potrpežljiv človek in dam mnogim možnost, mene žal špil ni prepričal, a bom vztrajal.

Moti me, da je preveč podobno risen 2, tudi piratske tematike na začetku nisem pričakoval, čeprav jim to oprostim, ker mora bit neka povezava z dvojko. Začetek na ladji mi je bil še najbolj všeč do sedaj :D, taka epska bitka.

Mal mi je čudn, da je bil karakter v vseh delih drugačen, tut patty se je "poredila" in spremenila glas.

Crab Island mi je pa čist linearen, ne vem od kje si našel 4 skrinje? Razen če misliš un del, kjer te Bones oživi od mrtvih tam pa itak nism raziskoval, k te 3 scavangerji takoj ubijejo.

Tut sm bil čist zmeden ko ti dajo nešteto lokacij pol se pa odloč, nisem videl neke logične povezave na kater otok bi šu.

Kar sem ugotovil je to, da pri novejših špilih zavlačujejo z bistvom in dajejo stvari k jih ne rabš. Pri gothic 1, 2, 3 in risen 1 si takoj, ko si prispel do mesta začel z akcijo. Pri risen 2 in 3 pa neki okol rit ovaržaš, pa pejt tja pa sm pa ta cutscene pa un cutscene in na konc ugotoviš, da je minila že 1 ura pa še na začetku nisi.

Tut boj se mi zdi dost težk (sm šu takoj na taquarikijo)
If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

Buggy ::

Evo dobre 4 ure pocasnega uzivaskega raziskovanja in zanimivih bojev je za mano. Poleg Crab coasta sem pocistil in raziskal (vsako skalo, polico, luknjo) tudi ze skoraj cel Thieves island. Na obeh lokacijah trenutno opravljene vse naloge razen se zadnja, ko je dokoncno potrebno pregnati gobline z otoka in pokoncati Goblin kinga, ki sem ga tudi ze lociral v rudniku a sem se malce presvoh za pocistit cel kamp, posamicno pa jih je zelo tezko vleci ven enega po enega :(
Padli so tako Swamp golemi (400 grace-a vsak) kot Gnome eaterji. Najbolj tezavni in nepredvidljivi mobi so zame se vedno Aligatorji in Cave bati...ostalih se znebim relativno hitro in brez vecje izgube zdravja. Vlagal sem v Melee (30) Dexterity (20) Toughness (20) in Influence (20) na zalogi pa je se 6000 Glory pik, ki jih bom porazdelil na atribute v mestu (po potrebi).

Naucil (povecal) sem se lockpikinga ter koncno kupil lockpick. Vrnil sem sena Crab coast po skrinje in z zalostjo ugotovil da sem lahko odklenil zgolj dve, pa se v njih ni bilo nic dobrega/dragega kot sem z upanjem pricakoval. Torej skrinje te ne nagradijo toliko kot skriti itemi na najbolj cudnih mestih. Plezanje FTW :)
Me pa zanima kaj je hec teh teleport stonov (imam jih 5) enega sem ze aktiviral v Gnome kampu pa se zaenkrat se ne morem nikamor teleportirat (ce je to sploh namejenjo premikanju po mapi). Verjetno rabim aktivirati se kaksnega pa potem med njimi sibam?
Meni osebno je igra krasna in vsec mi je tudi da je boj tezak, kjer moras iskati razlicne pristope kako priti mimo in da ni vse eno samo sprehajanje in pocanje mobov za salo kot z vrocim nozem cez maslo. Vedno moras paziti da imas dovolj zdravja, ker nikoli ne ves v kaksno zasedo bos padel tam kjer najmanj pricakujes. To mi naredi vzdusje bolj pristno in ravno ta trud je potem ko pocistis neko ozemlje toliko bolj poplacan.

Skrinje na Crab coastu so tri ob obali ko prehodis vso od severa pa do juga kolikor gre, so pa dokaj dobro skrite, en ali dve pa so malo visje na pecinah. Kot pa sem rekel mislim da trenutno trud z vlaganjem tock v lockpicking ni najbolj optimalno. Moram malo sedaj v civilizacijo k poveljniku, ki me isce, da vidim ce bo tam kaj bolje.

Zame se vedno super igra..gothic 1/2 vzdusje je ze zaradi tezavnosti in raziskovanja zelo prisotno. Upam da se uzitek ob igri ne bo pokvaril v mestih oz drugih bolj poseljenih otokih kot je bil ta ki sem ga sedaj obdelal.

Ce bo slo tako naprej gre igra vsekakor v Steam library, ko pride ven oz. ko ji cena malce pade ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Izi ::

Buggy je izjavil:

Me pa zanima kaj je hec teh teleport stonov (imam jih 5) enega sem ze aktiviral v Gnome kampu pa se zaenkrat se ne morem nikamor teleportirat (ce je to sploh namejenjo premikanju po mapi). Verjetno rabim aktivirati se kaksnega pa potem med njimi sibam?

Tudi če je aktiviran samo en teleport ga že lahko uporabljaš!!!
Kjerkoli si, samo odpreš mapo, klikneš na teleport in se boš teleportiral na mesto teleporta.
Teleporti torej niso namenjeni za teportiranje iz enega na drugega ampak iz kjerkoli na katerikoli teleport. Včasih se izkaže, da če je stvar preveč enostavna in preveč učinkovita jo človek težje dojame kot če je zakomplicirana. Tudi jaz sem se praskal po glavi ko sem po prvi aktivaciji teleporta poskušal ugotoviti kaj zavraga sploh počne :D

In teleporti so ponavadi na vseh pomebnejših točkah po otoku. Na Thieves islandu sta 2. Je pa včasih kar težko opaziti tisti krog, ko še ni aktiviran. Dejansko je treba v tej igri pazljivo raziskovati okolico.

Je pa zanimivo, da igrava skoraj popolnoma enako. Tudi jaz sem se po obuditvi od mrtvih odpravil najprej na Otok tatov. Po količini zaklenjenih skrinj na začetni obali se mi je zdelo najpametneje, da se čim prej specializiram za tatinske dejavnosti ;) in ime Otok tatov me je navdajalo z upanjem, da bo šlo tam najhitreje.
Pa še otoček je prijetno majhen in nisem takoj na začetku hotel riniti na kateri izmed velikih otokov, kjer bi me zasuli s preveč questi.

Vitrih (Lockpick) kupiš pri prodajalcu. Rabiš enega samega za celo igro. Šele ko ga imaš potem hitro ugotoviš, da tako simple le ne bo šlo in pri odklepanju skrinj je najpomembnejše znanje (lockpick skill). Če je znanje manjše kot ga zahteva ključavnica bo naš junak samo skomignil z rameni. Ampak ko imaš vitrih vsaj vidiš koliko znanja je zahtevanega za posamezno ključavnico.
Do sedaj sem opazil samo 20, 50, 80 in 110 skrinje. Vmesnih kaže da ni. Tako da pri učenju vedno ciljaj samo na eno izmed teh ševilk. Nesmiselno se je naučiti lockpick do 60 ali 70, ker ne bo nobene razlike kot če ga imaš 50. Šele ko se ti nabere toliko denarja in izkušenj, da se lahko naenkrat naučiš do 80 se splača vzeti inštrukcije (rabiš učitelja).
Jaz sem trenutno na lockpick 50 in odklenem lahko nekje tri četrtine vseh skrinj. Tiste 80 so kot kaže precej redke, tiste po 110 pa so tako ali tako samo ene dve na vsakem otoku.
Je pa treba omeniti, da v tistih zaklenjenih skrinjah 20 ni pravzaprav nič uporabnega. V tistih 50 se pa dejansko že najde kaj kar lahko dejansko navesiš nase, vsaj na začetku. Predstavljam si, da je oprema v 80 in 110 skrinjah že precej legendarna, ampak v prvi polovici igre na več kot 50 ni smiselno ciljati.
Pa še treba je vedeti, da za razliko od večine RPGjev, kjer lahko goljufaš in vsakič ko nalovdaš igro je loot drugačen, je loot v Gothic/Risen vedno fiksen. Vsaka skrinja ima skrbno izbran in vnaprej določen loot, kar pomeni, da ne dobiš kar nekega naključnega sranja kot je v navadi v običajnih RPG igrah.

Potem je še žeparjenje (pickpocket), pri katerem je treba omeniti, da ne moreš okrasti kar vsakega ampak samo določene NPCje. Možnost za pickpocket se pojavi sredi pogovora med odgovori.
Pokaže se na primer (Pickpocket 50/120), kar pomeni, da je tvoja spretnost 50 rabiš pa 120, če hočeš zanesljivo opraviti tatvino brez da bi te opazili. Vseeno lahko poskusiš, ampak če ne uspeš boš takoj napaden in sledi boj do nezavesti. Tukaj lahko malo goljufamo, ker v tej igri lahko vedno včitaš predhodno shranjeni položaj. Pameten RPG igralec shranjuje pozicijo pred vsakim pogovorom ;)

Na Otoku tatov sem se naučil še tiholazenja (sneaking), ki se sicer zaenkrat še ni izkazal za nepogrešljivega ampak vseeno sem ga nekaj krat že koristno uporabil na tatinskih nočnih pohodih po mestu.
Vse stavbe v igri so prosto dostopne, pravzaprav če kdo ni opazil v tej igri vrat sploh ne poznajo :P
Ampak prebivalci zasebnih prostorov pa reagirajo različno če vstopiš v njihove prostore. Večinoma lahko vstopiš v vsako stanovanje brez da bi razburil stanovalce. Ena mamca me je sicer nagnala iz ene hiše ker sem imel menda blatne čevlje in sem ji pomazal tla :)) ampak večinoma se ne zgodi nič dokler ne začneš v svojo malho tlačiti njihovih stvari. Morda je odvisno v ketero smer se nagiba naš junak (človek ali demon), ampak vsaj pri meni sicer vsi negodujejo, če jim kaj ukradeš ampak večinoma nihče ne stori nič.
Potem pa imaš prostore kamor ne smeš stopiti, čeprav ni vrat. Takoj ko vstopiš ti zagrozijo, da moraš prostor zapustiti, če ne odideš v parih sekundah te napadejo. Te prostore pa se da okrasti ponoči, ko prebivalci spijo, ampak samo če uporabiš sneaking, ki se ga moraš predhodno naučiti, drugače jih takoj zbudiš in spet sledi spopad.

Kar se tiče igre.
Tutorial je neumen in v tako igro ne sodi. Ali imajo igralce za take bebce, da ne vemo katero tipko je treba pritisniti? Verjetno je to namenjeno konzolašem. To naš junak samo sanja in se na srečo kmalu zbudi.
Potem sledi Uvod, ki je že precej boljši ampak ne da občutka o igri saj je nadaljevanje Risen 2. Tam je zgolj zato da predstavi začetek zgodbe. Začnemo namreč kot popolnoma opremljen, nabildan, in naskillan lik Pirata in skozi uvod poletimo brez najmanjših težav, tako da igre po tem delu ne moreš oceniti saj gre za lahkoten sprehod. Je pa vsaj ozemlje zanimivo in dober občutek pri raziskovanju starodavnega zapuščenega templje. Dokler ne umreš in te ne pokopljejo... >:D

Tu se začne Risen 3 šele zares začne. Začneš samo z polovico svoje duše in hkrati živiš v svetu živih in v svetu mrtvih. Med tema dvema svetovoma lahko preklapljamo s tipko Q. Ko gremo spat pa se včasih dejansko preselimo v deželo mrtvih.
Vse kar počnemo skozi celo igro vpliva na preostanek naše duše.
Z dobrimi dejanji dušo pridobivamo nazaj, z zlobnimi dejanji pa izgubljamo še tisto preostalo polovico duše. Na ekranu se ob naših dejanjih izpisuje +Spirit ali -Spirit ko pridobivamo ali izgubljamo dušo. Kaj točno se zgodi ne vem ampak Boone je omenil, da če bomo izgubili preveč duše se bomo spremenili v Demona :O, prebivalci v svetu živih se nas bodo začeli bati in nas bodo napadali, bomo pa po drugi strani pridobili prijatelje in simpatizerje v svetu mrtvih.

M-Power ::

Gamespot je dal kar dobro oceno tej igri.
http://www.gamespot.com/reviews/risen-3...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elex (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
2047610 (258) M-Power
»

Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
949128 (4400) kratos

RPG/MMORPG - a je kej hudga na sceni? (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
552915 (2002) Rotaidal
»

Arcania: Gothic 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25817951 (10843) Izi
»

Risen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1396656 (3060) Lonsarg

Več podobnih tem