Forum » Na cesti » Nesramna vožnja za "ritjo"
Nesramna vožnja za "ritjo"
Temo vidijo: vsi
Zheegec ::
Lahko greš čez začasno čez omejitev, ko prehitevaš, ne pa ko si že nazaj na desnem pasu. Saj imate vsi gor povezave na zakonodajo, pa lahko preverite.Nikjer v zakonodaji ni omenjeno, da greš lahko začasno čez omejitev. Tudi pri prehitevanju velja normalna omejitev hitrosti.
Jap, dejansko drži. To je veljalo nekaj časa nazaj, sedaj pa ne več. Se opravičujem :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tilen ::
Seveda ni, potem bi nekdo vozil 60km/h po mestu in bil oglobljen, nekdo bi pa z 80km/h tega istega prehiteval in odšel z nasmeškom.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Mare2 ::
Kmalu bo konec...
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
sumoborac ::
Imam denar za takšne neutemeljene kazni, upam, da ostali za svoje bistveno hujše prekrške tudi. Provida me lahko neštetokrat ustavi in izda priporočilo. Se bom javil, ko me prvič oglobijo.
Better then others. Imaš denar za !neutemeljene! kazni :) Zame je tudi neutemeljena kazen da me policaj ustavi na avtocesti k vozim 150. Če nisem pa nikogar ogrožal, kaj mi potem težijo???
Fantje odločt se morte, al se držite zakona, al pa ne. Neka my-way-or-the-high-way je najbolj neumna varjanta. Jst se zavestno odločim in vozim 150 na avtocesti zaradi lastnih odločitev. In sem tudi pripravljen plačat kazen če me v zavestni kršitvi dobijo.
Tisti, ki bi radi pa špilali policaje na cesti in "učite" druge da naj vozijo tko kokr je treba, pa priporočam obisk obisk zdravnika za napotnico za naprej.
Tisti trenutek ko je voznik prepričan, da je dober voznik, rata šele najbolj nevaren.
Prid sm al pa tm ostan...
MadMax ::
Za 150 po števcu te itak ne bodo kaznovali... (tam kjer je omejitev 130 seveda, ne skozi mitnico )
Drugače se pa strinjam s tem kar si napisal.
Drugače se pa strinjam s tem kar si napisal.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
sheeshkar ::
Glede na nekatere komentarje v tej temi, na naših cestah očitno vozi veliko psihopatov. Eni se brezsramno lepijo na rit pri izjemno visokih hitrostih, blendajo in nato še prehitevajo po desni. Po drugi strani pa imamo očitno tudi "šerife", ki "ritolepnike" želijo prevzgojiti na svoje neumne načine, kot so načrtno in nepotrebno zmanjševanje hitrosti ali celo zaviranje z ročno zavoro. Obojim bi bilo potrebno na mestu vzeti vozniške izpite in jih poslati na kakšne psiho teste, ker takšni se očitno ne zavedate, da je avto orožje, ki v napačnih rokah lahko ubija. Resnično upam, da se vam vaše neumno obnašanje na cesti ne bo nikoli maščevalo (ne samo zaradi vas, temveč tudi zaradi ostalih udeležencev), ampak nesreče s smrtnim izidom povročajo ravno takšni "schumacherji", ki se povsem požvižgajo ne samo na prometne predpise, temveč tudi na zdravo pamet.
Sam se nimam za nekega izjemnega voznika, niti ne trdim, da vedno in povsod vozim po predpisih (največ, kar lahko rečem, je, da se trudim). Sem mnenja, da je bolje zavestno podcenjevati svoje vozniške sposobnosti, kot da jih precenjuješ. Če v določeni situaciji nisem povsem prepričan v nek manever, raje počakam (tudi, če zaradi tega za mano nekdo izgubi živce). Trudim se spoštovati omejitve, na avtocesti ponavadi vozim med 125 in 135 km/h (upam si trditi, da je med vožnjo na števcu največ prisotna številka 130 - ob normalnih razmerah seveda). Če je na avtocesti veliko tovornjakov, se vozim večinoma po prehitevalnem pasu (kadar je dovolj velika razdalja na voznem pasu, se seveda umaknem tja, ne trdim pa, da vozim 100% pravilno). Če za mano pripelje hitrejše vozilo, se seveda umaknem (ne glede na to, ali je za menoj vzgojen voznik, ki ohranja varnostno razdaljo ali kreten, ki se mi zalepi na rit - nikoli ne igram "šerifa"). Iz prehitevalnega na vozni pas se umaknem, ko ocenim, da mi za ta manever ne bo potrebno zavirati, saj je zaviranje na avtocesti lahko zelo nevarno (s tem mislim dejansko bremzanje, ni mi problem dati nogo z gasa in na ta način zmanjšati hitrost ter se umakniti hitrejšim). Tudi mene so že prehitevali po desni, ampak ne zato, ker se jim ne bi želel umakniti, temveč zato, ker mi niso dali niti priložnosti, da bi se varno umaknil na vozni pas. V situacijah, kjer se mi zalepijo na rit, živčno blendajo in pričakujejo, da se bom umaknil med 2 tovornjaka (takrat seveda ne prehitevajo po desni, ker za to ni prostora) in bremzal na avtocesti samo zato, da bo nek psihič pridobil 2 minuti do cilja, si včasih želim, da bi bil policaj pod krinko in jim napisal kakšno kazen.
Vsakemu od nas se lahko zgodi, da ima na kakšem odseku "pretežko" nogo, da spregleda kakšen (upajmo, da manj pomemben) znak ali da morda predolgo vozi na prehitevalnem pasu. Dokler zavestno ne ogroža ostalih udeležencev v prometu (kar "ritolepniki" in "šerifi" vsak dan počnejo na cestah), je pač povprečen voznik, ki kdaj naredi napako, za katero je v primeru, da ga dobi policija, ustrezno sankcioniran. Če torej nekdo vozi 130 po prehitevalnem pasu, tudi ko bi se že lahko umaknil na voznega, je v prekršku - ampak niti približno v tako hudem, da si nekdo lahko vzame pravico in se mu zalepi na rit ali celo prehiteva po desni. Prvi je v prekršku, drugi pa ogroža življenja. Če vas počasnejša vozila tako spravljajo ob živce, da čutite jezo ali bes, se jim nalepite na rit in začnete blendati ali razmišljate o prehitevanju po desni, ali po drugi strani želite sankcionirati z načtrnim zaviranjem ali čim podobnim - imate težave, prosim najdite si pomoč, preden bo prepozno za vas ali nekoga nedolžnega.
Sam se nimam za nekega izjemnega voznika, niti ne trdim, da vedno in povsod vozim po predpisih (največ, kar lahko rečem, je, da se trudim). Sem mnenja, da je bolje zavestno podcenjevati svoje vozniške sposobnosti, kot da jih precenjuješ. Če v določeni situaciji nisem povsem prepričan v nek manever, raje počakam (tudi, če zaradi tega za mano nekdo izgubi živce). Trudim se spoštovati omejitve, na avtocesti ponavadi vozim med 125 in 135 km/h (upam si trditi, da je med vožnjo na števcu največ prisotna številka 130 - ob normalnih razmerah seveda). Če je na avtocesti veliko tovornjakov, se vozim večinoma po prehitevalnem pasu (kadar je dovolj velika razdalja na voznem pasu, se seveda umaknem tja, ne trdim pa, da vozim 100% pravilno). Če za mano pripelje hitrejše vozilo, se seveda umaknem (ne glede na to, ali je za menoj vzgojen voznik, ki ohranja varnostno razdaljo ali kreten, ki se mi zalepi na rit - nikoli ne igram "šerifa"). Iz prehitevalnega na vozni pas se umaknem, ko ocenim, da mi za ta manever ne bo potrebno zavirati, saj je zaviranje na avtocesti lahko zelo nevarno (s tem mislim dejansko bremzanje, ni mi problem dati nogo z gasa in na ta način zmanjšati hitrost ter se umakniti hitrejšim). Tudi mene so že prehitevali po desni, ampak ne zato, ker se jim ne bi želel umakniti, temveč zato, ker mi niso dali niti priložnosti, da bi se varno umaknil na vozni pas. V situacijah, kjer se mi zalepijo na rit, živčno blendajo in pričakujejo, da se bom umaknil med 2 tovornjaka (takrat seveda ne prehitevajo po desni, ker za to ni prostora) in bremzal na avtocesti samo zato, da bo nek psihič pridobil 2 minuti do cilja, si včasih želim, da bi bil policaj pod krinko in jim napisal kakšno kazen.
Vsakemu od nas se lahko zgodi, da ima na kakšem odseku "pretežko" nogo, da spregleda kakšen (upajmo, da manj pomemben) znak ali da morda predolgo vozi na prehitevalnem pasu. Dokler zavestno ne ogroža ostalih udeležencev v prometu (kar "ritolepniki" in "šerifi" vsak dan počnejo na cestah), je pač povprečen voznik, ki kdaj naredi napako, za katero je v primeru, da ga dobi policija, ustrezno sankcioniran. Če torej nekdo vozi 130 po prehitevalnem pasu, tudi ko bi se že lahko umaknil na voznega, je v prekršku - ampak niti približno v tako hudem, da si nekdo lahko vzame pravico in se mu zalepi na rit ali celo prehiteva po desni. Prvi je v prekršku, drugi pa ogroža življenja. Če vas počasnejša vozila tako spravljajo ob živce, da čutite jezo ali bes, se jim nalepite na rit in začnete blendati ali razmišljate o prehitevanju po desni, ali po drugi strani želite sankcionirati z načtrnim zaviranjem ali čim podobnim - imate težave, prosim najdite si pomoč, preden bo prepozno za vas ali nekoga nedolžnega.
Unknown_001 ::
Nekaj metod ki vsaj pri meni preverjeno delujejo pa so mogoče bile že omenjene:
Špricanje z vitreksom iz zadnje šobe - v sončnem jasnem vemenu
Kratek prižig zadnjih meglenk - tema in deževno vreme
Nikoli ampak res nikoli pa ne strašim z zaviranjem, to je pa najbolj idiotsko in neodgovorno ravnanje v taki situaciji, ker nikoli ne veš kako se bo zadajvozeči odzval in lahko v primeru paničnega odziva privede do težke pizdarije.
Sem pa drugače bil redno tarča takih mojstrov ker pač vozim lahkega dostavnika in se marsikateremu zdi fajn zajebavat okol. Zdej ko imam za spomladi in poleti nove gume erste klasse tega problema vsaj v ovinkih ni več Je pa bilo en cajt zanimivo ko so me včasih zamenjali za policijo v civilu ker imajo isti avtomobil za radar postavljat in v času prometnih akcij včasih čudežno nekateri celo 2x več varnostne razdalje držijo, kot bi bilo treba.
ps. se je tudi že zgodilo 2x da so mi policaji poblendali oz. pozdravili (ps. ni bilo opozorilo za meglenke ali luči)
Je pa tako, da ko vozim večji kombi razreda MB Sprinter,R Master,VW Crafter itd. redkokateri upa kaj preveč zajebavat. Celo umaknejo se na kakšnih ožjih poteh. Najbolj pa je zabavno ko take mojstre potem v ovinkih ujameš in tudi opaziš da začnejo bolj agresivno pospeševat in bremzat da bi ti ušli (ja marsikateri se ne znajo po ovinkih peljat).
Špricanje z vitreksom iz zadnje šobe - v sončnem jasnem vemenu
Kratek prižig zadnjih meglenk - tema in deževno vreme
Nikoli ampak res nikoli pa ne strašim z zaviranjem, to je pa najbolj idiotsko in neodgovorno ravnanje v taki situaciji, ker nikoli ne veš kako se bo zadajvozeči odzval in lahko v primeru paničnega odziva privede do težke pizdarije.
Sem pa drugače bil redno tarča takih mojstrov ker pač vozim lahkega dostavnika in se marsikateremu zdi fajn zajebavat okol. Zdej ko imam za spomladi in poleti nove gume erste klasse tega problema vsaj v ovinkih ni več Je pa bilo en cajt zanimivo ko so me včasih zamenjali za policijo v civilu ker imajo isti avtomobil za radar postavljat in v času prometnih akcij včasih čudežno nekateri celo 2x več varnostne razdalje držijo, kot bi bilo treba.
ps. se je tudi že zgodilo 2x da so mi policaji poblendali oz. pozdravili (ps. ni bilo opozorilo za meglenke ali luči)
Je pa tako, da ko vozim večji kombi razreda MB Sprinter,R Master,VW Crafter itd. redkokateri upa kaj preveč zajebavat. Celo umaknejo se na kakšnih ožjih poteh. Najbolj pa je zabavno ko take mojstre potem v ovinkih ujameš in tudi opaziš da začnejo bolj agresivno pospeševat in bremzat da bi ti ušli (ja marsikateri se ne znajo po ovinkih peljat).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
markezii ::
Seveda lahko in potem, ko se pri 80km/h v naselju priključiš nazaj, lepo plačaš kazen na radarju. V zagovoru napišeš, da si vendar prehiteval in se izogneš kazni.
&
Nikjer v zakonodaji ni omenjeno, da greš lahko začasno čez omejitev. Tudi pri prehitevanju velja normalna omejitev hitrosti.
Vrjamem na besedo, da to po zakonu ni dovoljeno. Ampak iz prakse lahko povem, da za to nisem dobil kazni. Točno v takšni situaciji sem padel na radar (da sem varno prehitel, sem prekoračil dovoljeno hitrost za 10km/h) in policaj ni niti trznil name, ker je videl situacijo. Seveda pa sem prepričan da bi bilo drugače, če bi nekdo pred mano vozil 55km/h jaz pa 70km/h mimo njega...
Unknown_001 ::
Vrjamem na besedo, da to po zakonu ni dovoljeno. Ampak iz prakse lahko povem, da za to nisem dobil kazni. Točno v takšni situaciji sem padel na radar (da sem varno prehitel, sem prekoračil dovoljeno hitrost za 10km/h) in policaj ni niti trznil name, ker je videl situacijo. Seveda pa sem prepričan da bi bilo drugače, če bi nekdo pred mano vozil 55km/h jaz pa 70km/h mimo njega...
So 2. možnosti.
Lahko si naletel na razumevajoče policiste ki so videli kako je bilo s situacijo, kar verjamem, da se je lahko zgodilo ker sem tudi imel podobno situacijo.
Druga pa je ta, da zaradi prehitevanja niso morali narest veljavne meritve. Vsaj kolikor sem gledal so določeni pogoji da ti "pravilno" izmerijo hitrost (čas meritve, pozicija, kot...)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
MadMax ::
In tretja, da se za 10 po števcu, torej za pod 5 realno, niso hoteli delat pametnjakoviče.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Unknown_001 ::
In tretja, da se za 10 po števcu, torej za pod 5 realno, niso hoteli delat pametnjakoviče.
Imaš prav.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
PandaFlow2 ::
dejstvo je da tisti ki vozi počasi ni prepričan v svoje sposobnosti in sposobnosti vozila.
Večina povprečnih avtomobilov srednjega razreda dosega hitrosti 200 km/h (sposobnost vozila). Rekel bi, da se je vsaj polovica voznikov med 25 in 45 letom sposobna voziti po avtocesti s to hitrostjo (sposobnost voznika).
Se pravi, vsi ki pademo v to kategorijo in ne vozimo 200 km/h po avtocesti, smo budale, ki ne znamo vozit?
bambam20 ::
Še enkrat, da bo zadosti jasno - če te nekdo uspe prehiteti po desni si avtomatično tudi ti v prekršku, ker to pomeni, da bi se lahko varno umaknil na desni pas ker očitno nisi imel nikogar vzporedno na desnem pasu. Makes sense?
Neumnost. Lahko kak link do ZVCP?
Jaz sem mnenja, da nihče nima pravice (razen intervencijskih vozil) po desni prehitevati pri 160 km/h in mene, ki vozim po omejitvi s tem kakorkoli postaviti v prekršek.
Tudi ti nimaš pravice vozit po levem pasu 130 km/h v nedogled , če je desni prazen. Levi je prehitevalni, desni pa potovalni pas, če nisi vedel.
In seveda, te bomo prehitevali po desni, če oviraš na levem pasu. Če se peljem z višjo hitrostjo kot ti in opazim, da se nimaš namen premakniti na desni pas, ki je prazen in ker tabi frajerju tako paše, da oviraš promet na levem pasu bom šel mimo po desnem. Vedno.
PandaFlow2 je izjavil:
dejstvo je da tisti ki vozi počasi ni prepričan v svoje sposobnosti in sposobnosti vozila.
Večina povprečnih avtomobilov srednjega razreda dosega hitrosti 200 km/h (sposobnost vozila). Rekel bi, da se je vsaj polovica voznikov med 25 in 45 letom sposobna voziti po avtocesti s to hitrostjo (sposobnost voznika).
Se pravi, vsi ki pademo v to kategorijo in ne vozimo 200 km/h po avtocesti, smo budale, ki ne znamo vozit?
Budale so tisti, ki vozijo po levem pasu tako, da vlečejo kolono za seboj ( tovornjaki in delno kombiji so izzvzei ven ).
Ostale je pa lahko sram, da se niso sposobni peljat minimalno 130 km/h, če to razmere dopuščajo in v večini primerov dopuščajo.
N
Na AC je potrebno skrbati za hitro pretočnost, da se lahko peljemo. Tako se zadnej čase dogaja, da so hitrosti med 110-120 km/H , kar je podobno recimo ljubljanksi obvoznici ..
AC je edina opcija, da se pelješ hitreje ( 180-220 km/h) kot se vozim povprečno .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
solatko ::
Nekdo zgoraj je napisal, da je cesta med Tomačevskim rondojem in Brnčičevo, enakovredna Celovški cesti, v resnici pa je ta odsek iste kategorije, kot mestna obvozica Brdo - Nove jarše, torej omejitev je 110, levi pas je prehitevalni. Zanimivo, da tega ne ve nebroj domžalčanov in tistih okoliških voznikov z domžalskim znakom in veselo parkirajo na prehitevalnem pasu, če tudi nikogar ne prehitevajo.
Hitrejši pa lepo šponajo po desnem (voznem pasu) mimo njih. Tem kretenom na prehitevalnem pasu ne pomaga nič, ne blendanje, niti hupanje niti to, da vidijo veliko vozil, ki jih prehitevajo po desni, kar je pa še bolj kretenski manever, kot vožnja po prehitevalnem pasu.
Tako pač je in to bi morale vcepit voznikom predvsem že avtošole, ki se ravno na tem odseku obnašajo popolnoma enako, tako, da se večkrat vprašam, kašni so inštruktorji, če osnov pravil vžnje po hitri mestni cesti, ne poznajo.
Ko takemu idiotu ob semaforju poveš, da je prevozil celo pot v prekršku, ti mirno odvrne, zakaj me pa nisi prehitel po desni, če ne znaš vozit, pa daj izpit nazaj.
Dragi Domžalčani in okolišani, zabijte si v te svoje trde glave, da se hitra mestna cesta, s pravili obnašanja kot na AC začne v križišču z Brnčičevo in ne šele v Tomačevskem rondoju!!!!!
Drugim pa, ki prehitevate po desni, pa, da je to izredno nevarno početje, ki lahko pripelje do hude katastrofe, ko se bo tisti, ki ve po kakšni cesti vozi, po prehitevanju umaknil na vozni pas, vi pa boste v njega prileteli s 130+ (nekajkrat videno v zadnjih letih).
Sam se vedno postavim na varnostni razdalji za zadnjim na levem pasu, ter čakam, če namerava zaviti na vozni pas, nikoli namreč ne prehitevam po desni. Zgodi se mi, da vozniki za menoj, pričnejo trobit, blendat, kazat vse žive znake, se končno spravijo na prehitevalni pas in v stilu črne alfe na posnetku, prehitijo mene in potem po desni še celo kolono (v tem času se vozni pas skoraj sprazni) po voznem pasu.
Sedaj pa ugotavljajte, kdo izmed teh, ki se nahajamo na cesti med Brnčičevo in Tomačevskim rondojem, ne zna vozit, oziroma se ne zna obnašat.
Ker sem v življenju videl kar nekaj izredno hudih nesreč v podobnih situacijah, doma in v svetu, mi niti na misel ne pride, da bi prehitel kogarkoli po desni na AC ali hitri mestni cesti.
Ko to počnete (sem na tej cesti vsak dan vsaj 3x), pomislite na svoje otroke, ki jih imate v varnih stolčkih in jih ravno vozite v vrtec ali šolo, ter svojo rit v službo ali kamorkoli že.
Hitrejši pa lepo šponajo po desnem (voznem pasu) mimo njih. Tem kretenom na prehitevalnem pasu ne pomaga nič, ne blendanje, niti hupanje niti to, da vidijo veliko vozil, ki jih prehitevajo po desni, kar je pa še bolj kretenski manever, kot vožnja po prehitevalnem pasu.
Tako pač je in to bi morale vcepit voznikom predvsem že avtošole, ki se ravno na tem odseku obnašajo popolnoma enako, tako, da se večkrat vprašam, kašni so inštruktorji, če osnov pravil vžnje po hitri mestni cesti, ne poznajo.
Ko takemu idiotu ob semaforju poveš, da je prevozil celo pot v prekršku, ti mirno odvrne, zakaj me pa nisi prehitel po desni, če ne znaš vozit, pa daj izpit nazaj.
Dragi Domžalčani in okolišani, zabijte si v te svoje trde glave, da se hitra mestna cesta, s pravili obnašanja kot na AC začne v križišču z Brnčičevo in ne šele v Tomačevskem rondoju!!!!!
Drugim pa, ki prehitevate po desni, pa, da je to izredno nevarno početje, ki lahko pripelje do hude katastrofe, ko se bo tisti, ki ve po kakšni cesti vozi, po prehitevanju umaknil na vozni pas, vi pa boste v njega prileteli s 130+ (nekajkrat videno v zadnjih letih).
Sam se vedno postavim na varnostni razdalji za zadnjim na levem pasu, ter čakam, če namerava zaviti na vozni pas, nikoli namreč ne prehitevam po desni. Zgodi se mi, da vozniki za menoj, pričnejo trobit, blendat, kazat vse žive znake, se končno spravijo na prehitevalni pas in v stilu črne alfe na posnetku, prehitijo mene in potem po desni še celo kolono (v tem času se vozni pas skoraj sprazni) po voznem pasu.
Sedaj pa ugotavljajte, kdo izmed teh, ki se nahajamo na cesti med Brnčičevo in Tomačevskim rondojem, ne zna vozit, oziroma se ne zna obnašat.
Ker sem v življenju videl kar nekaj izredno hudih nesreč v podobnih situacijah, doma in v svetu, mi niti na misel ne pride, da bi prehitel kogarkoli po desni na AC ali hitri mestni cesti.
Ko to počnete (sem na tej cesti vsak dan vsaj 3x), pomislite na svoje otroke, ki jih imate v varnih stolčkih in jih ravno vozite v vrtec ali šolo, ter svojo rit v službo ali kamorkoli že.
Delo krepa človeka
PandaFlow2 ::
Ostale je pa lahko sram, da se niso sposobni peljat minimalno 130 km/h, če to razmere dopuščajo in v večini primerov dopuščajo.
Poraba med 110 in 130 km/h je lahko tudi 1l/100km. Boš ti dal za razliko v ceni goriva vsem voznikom, ki se bodo zaradi tebe vozili hitreje kot je najbolj ekonomično?
Na AC je potrebno skrbati za hitro pretočnost, da se lahko peljemo. Tako se zadnej čase dogaja, da so hitrosti med 110-120 km/H , kar je podobno recimo ljubljanksi obvoznici ..
Teorija pravi drugače ( http://www.wsj.com/articles/traffic-eng... ), ampak kaj pa drugi vedo, kajne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PandaFlow2 ()
mitja73 ::
Za vse ki samo pizdite, nisem 100% ampak npr severna lj obvoznica mislim da nima prehitevalnega in voznega pasu, ampak sta oba enakovredna ker to ni AC.
Kaj podobnega je verjetno tudi Crnuce do Tomacevskega rondoja.
Kaj podobnega je verjetno tudi Crnuce do Tomacevskega rondoja.
sumoborac ::
Hitra cesta ima prav tako vozni in prehitovalni pas. Modra tabla pa te fore. Predlagam ponovno opravljanje cppja. Obeomenjeni lokaciji STA hitri cesti in pasova NISTA enakovredna... (in pol se cudimo voznji po levem pasu :o )
Prid sm al pa tm ostan...
delavec44 ::
Za vse ki samo pizdite, nisem 100% ampak npr severna lj obvoznica mislim da nima prehitevalnega in voznega pasu, ampak sta oba enakovredna ker to ni AC.
Kaj podobnega je verjetno tudi Crnuce do Tomacevskega rondoja.
Preberi si pravila vožnje po cesti rezervirani za motorna vozila. Pa do takrat bolje, da ne sedeš v avto, če so ti že izpit podarili.
AndrejO ::
To pomeni, da ljudje stalno vozijo po srednjem in prehitevalnem pasu, tudi če je skrajno desni prazen, misleč, da je tisti skrajno desni za počasna vozila.
Ampak so v VELIKI ZMOTI, ker tisti pas se razlikuje od ostalih dveh le po najmanjši določeni omejitvi(je ni).
V zmoti si ti.
38. čl. ZPrCP:
"(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju."
Torej zakon jasno pravi, da je v takšnem primeru dovoljena vožnja po dveh na desni. Vozniku avtomobila (ali kombija) se ni potrebno premakniti na skrajno desnega, če to ne zahtevajo pogoji vožnje.
Osnoven bonton je seveda ta, da ne delaš dreka in se umakneš, če je to možno še zlasti, če vidiš, da boš s tem pripomogel k večji pretočnosti prometa. Ni pa to z zakonom zapovedano.
Če meniš da je, citiraj člen v katerem je navedena kazen za ta prekršek.
Mare2 ::
Eni ne znajo niti čitat, kaj šele da bi poznali prometne predpise. Sicer je pa kupovanje vozniških dovoljenj pri nas, kot izgleda, dovoljeno. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
sumoborac ::
To pomeni, da ljudje stalno vozijo po srednjem in prehitevalnem pasu, tudi če je skrajno desni prazen, misleč, da je tisti skrajno desni za počasna vozila.
Ampak so v VELIKI ZMOTI, ker tisti pas se razlikuje od ostalih dveh le po najmanjši določeni omejitvi(je ni).
V zmoti si ti.
38. čl. ZPrCP:
"(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju."
Torej zakon jasno pravi, da je v takšnem primeru dovoljena vožnja po dveh na desni. Vozniku avtomobila (ali kombija) se ni potrebno premakniti na skrajno desnega, če to ne zahtevajo pogoji vožnje.
Osnoven bonton je seveda ta, da ne delaš dreka in se umakneš, če je to možno še zlasti, če vidiš, da boš s tem pripomogel k večji pretočnosti prometa. Ni pa to z zakonom zapovedano.
Če meniš da je, citiraj člen v katerem je navedena kazen za ta prekršek.
Ubistvu tvoj navedek ničesar ne spodbija kar si citiral. Kadar je 3-pasovnica sta sredinski in desni pas enakovredna. Miselnost slovenskih voznikov je drugačna - skrajno desni pas je rezerviran za počasna vozila in se je po njemu prepovedano voziti.
Prid sm al pa tm ostan...
AndrejO ::
Kar je r3dkv1c4 zapisal(a), je pač napača (citiral sem premalo, manjka še njegovo negodovanje nad vožnjo po pasu v sredini), saj lahko po zakonu vozimo po tem pasu, ker je to v zakonu izrecno dovoljeno, saj sta v tem primeru srednji in skrajno desni enakovredna. Ravno tako je napačen zapis, da je ta "počasen pas" enakovreden ostalima dvema, ker to ni. Skrajno levi pas je še vedno prehitevalen in namenjen prehitevanju, ne pa kampiranju in tako ni enakovreden skrajno desnemu.
Edini razlog, da nekdo uporabi skrajno desni pas in tako sprosti srednji, je tako zgolj in samo njegov prometni bonton, kar pa v Sloveniji tako ali tako šepa.
Morda tudi zato, ker zakon v istem členu predvideva, da se v primeru združevanja pasov na takšnih cestah (tri v dva pasova ali pa dva v enega, če je na pasu zapora) uporablja načelo zadrge. Kar je v Sloveniji žal veliko voznikom nerazumljiv pojem.
Edini razlog, da nekdo uporabi skrajno desni pas in tako sprosti srednji, je tako zgolj in samo njegov prometni bonton, kar pa v Sloveniji tako ali tako šepa.
Morda tudi zato, ker zakon v istem členu predvideva, da se v primeru združevanja pasov na takšnih cestah (tri v dva pasova ali pa dva v enega, če je na pasu zapora) uporablja načelo zadrge. Kar je v Sloveniji žal veliko voznikom nerazumljiv pojem.
solatko ::
Če prav sta oba vozna pasova enakovredna, pa ni dovoljeno prehitevati po desnem pasu, za počasna vozila, tistih na voznem pasu, kar tudi vidiš na naših cestah vsak dan, predvsem, ko je prehitevalni pas zaseden s tistimi, ki v klanec prehitevajo s 100, tiste, ki gredo po voznem pasu 95.
Kogar moti malenkost večja poraba pri 130, naj se jype-tovo vozi s kolesom, ki gre na 1pir/nkm
Kogar moti malenkost večja poraba pri 130, naj se jype-tovo vozi s kolesom, ki gre na 1pir/nkm
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
francek1 ::
Glede na nekatere komentarje v tej temi, na naših cestah očitno vozi veliko psihopatov. Eni se brezsramno lepijo na rit pri izjemno visokih hitrostih, blendajo in nato še prehitevajo po desni. Po drugi strani pa imamo očitno tudi "šerife", ki "ritolepnike" želijo prevzgojiti na svoje neumne načine, kot so načrtno in nepotrebno zmanjševanje hitrosti ali celo zaviranje z ročno zavoro. Obojim bi bilo potrebno na mestu vzeti vozniške izpite in jih poslati na kakšne psiho teste, ker takšni se očitno ne zavedate, da je avto orožje, ki v napačnih rokah lahko ubija. Resnično upam, da se vam vaše neumno obnašanje na cesti ne bo nikoli maščevalo (ne samo zaradi vas, temveč tudi zaradi ostalih udeležencev), ampak nesreče s smrtnim izidom povročajo ravno takšni "schumacherji", ki se povsem požvižgajo ne samo na prometne predpise, temveč tudi na zdravo pamet.
Sam se nimam za nekega izjemnega voznika, niti ne trdim, da vedno in povsod vozim po predpisih (največ, kar lahko rečem, je, da se trudim). Sem mnenja, da je bolje zavestno podcenjevati svoje vozniške sposobnosti, kot da jih precenjuješ. Če v določeni situaciji nisem povsem prepričan v nek manever, raje počakam (tudi, če zaradi tega za mano nekdo izgubi živce). Trudim se spoštovati omejitve, na avtocesti ponavadi vozim med 125 in 135 km/h (upam si trditi, da je med vožnjo na števcu največ prisotna številka 130 - ob normalnih razmerah seveda). Če je na avtocesti veliko tovornjakov, se vozim večinoma po prehitevalnem pasu (kadar je dovolj velika razdalja na voznem pasu, se seveda umaknem tja, ne trdim pa, da vozim 100% pravilno). Če za mano pripelje hitrejše vozilo, se seveda umaknem (ne glede na to, ali je za menoj vzgojen voznik, ki ohranja varnostno razdaljo ali kreten, ki se mi zalepi na rit - nikoli ne igram "šerifa"). Iz prehitevalnega na vozni pas se umaknem, ko ocenim, da mi za ta manever ne bo potrebno zavirati, saj je zaviranje na avtocesti lahko zelo nevarno (s tem mislim dejansko bremzanje, ni mi problem dati nogo z gasa in na ta način zmanjšati hitrost ter se umakniti hitrejšim). Tudi mene so že prehitevali po desni, ampak ne zato, ker se jim ne bi želel umakniti, temveč zato, ker mi niso dali niti priložnosti, da bi se varno umaknil na vozni pas. V situacijah, kjer se mi zalepijo na rit, živčno blendajo in pričakujejo, da se bom umaknil med 2 tovornjaka (takrat seveda ne prehitevajo po desni, ker za to ni prostora) in bremzal na avtocesti samo zato, da bo nek psihič pridobil 2 minuti do cilja, si včasih želim, da bi bil policaj pod krinko in jim napisal kakšno kazen.
Vsakemu od nas se lahko zgodi, da ima na kakšem odseku "pretežko" nogo, da spregleda kakšen (upajmo, da manj pomemben) znak ali da morda predolgo vozi na prehitevalnem pasu. Dokler zavestno ne ogroža ostalih udeležencev v prometu (kar "ritolepniki" in "šerifi" vsak dan počnejo na cestah), je pač povprečen voznik, ki kdaj naredi napako, za katero je v primeru, da ga dobi policija, ustrezno sankcioniran. Če torej nekdo vozi 130 po prehitevalnem pasu, tudi ko bi se že lahko umaknil na voznega, je v prekršku - ampak niti približno v tako hudem, da si nekdo lahko vzame pravico in se mu zalepi na rit ali celo prehiteva po desni. Prvi je v prekršku, drugi pa ogroža življenja. Če vas počasnejša vozila tako spravljajo ob živce, da čutite jezo ali bes, se jim nalepite na rit in začnete blendati ali razmišljate o prehitevanju po desni, ali po drugi strani želite sankcionirati z načtrnim zaviranjem ali čim podobnim - imate težave, prosim najdite si pomoč, preden bo prepozno za vas ali nekoga nedolžnega.
V tem tvojem razpreganju je ena nelogična zadeva. Če ima namreč nekdo prostor, da te prehiti po desni, bi imel tudi ti prostor, da se mu umakneš. Tako da močno dvomim, da si res tako vzoren, kot si predstavljaš.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
LeQuack ::
Je vzoren, ker preprečuje da bi kdo nehote vozil prehitro in s tem ogrožal sebe in druge v prometu. Odnos tipa "kdo si ti da mi boš preprečeval prehitro vožnjo in ogrožanje drugih" pač ne spada na cesto.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
m0LN4r ::
Tam kjer vsi vozijo na levem pasu bi blo fajn videt kak regularni posnetek.
Še bolj pa bi rad videl posnetek za izjavo, da je desni prazen in vsi so na levem.
Ja kaj pa rinete vsi na prehitevalnega. Ni dovolj očitn problem?
Vsi bi radi pridobili tiste 2-3 minute in se potem vsi gužvate na levem pasu...
+hitrostne razlike med prehitevalci so prevelike (100-200) in zato se štopate sami sebe non-stop.
Še bolj pa bi rad videl posnetek za izjavo, da je desni prazen in vsi so na levem.
Ja kaj pa rinete vsi na prehitevalnega. Ni dovolj očitn problem?
Vsi bi radi pridobili tiste 2-3 minute in se potem vsi gužvate na levem pasu...
+hitrostne razlike med prehitevalci so prevelike (100-200) in zato se štopate sami sebe non-stop.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
m0LN4r - V glavnem so na prehitevalnem pasu zato, ker je cestišče manj uničeno, kot na voznem. Če nebi neznano kam izginil gornji sloj (cca 40cm asfalta), naših AC nebi bilo potrebno vsako leto popravljat, pa tudi vsi pasovi bi bili gladki in brez kolesnic tovornjakov.
Čemu tako pa je potrebno vprašat DARS in naročnike del na naših AC, ki so napram hrvaškim navadni kolovozi.
Pa ne zdej spet o Zidarju, Černigoju in Tovšakovi, ker oni so delali po projektih, ki jih je naredil nekdo drug (družba je tudi v državni lasti, kot DARS).
Ta ista družba je naredila tudi načrte za zgrešene bolnišnične objekte v LJ.
Čemu tako pa je potrebno vprašat DARS in naročnike del na naših AC, ki so napram hrvaškim navadni kolovozi.
Pa ne zdej spet o Zidarju, Černigoju in Tovšakovi, ker oni so delali po projektih, ki jih je naredil nekdo drug (družba je tudi v državni lasti, kot DARS).
Ta ista družba je naredila tudi načrte za zgrešene bolnišnične objekte v LJ.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
korenje3 ::
To pomeni, da ljudje stalno vozijo po srednjem in prehitevalnem pasu, tudi če je skrajno desni prazen, misleč, da je tisti skrajno desni za počasna vozila.
Ampak so v VELIKI ZMOTI, ker tisti pas se razlikuje od ostalih dveh le po najmanjši določeni omejitvi(je ni).
V zmoti si ti.
38. čl. ZPrCP:
"(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju."
Torej zakon jasno pravi, da je v takšnem primeru dovoljena vožnja po dveh na desni. Vozniku avtomobila (ali kombija) se ni potrebno premakniti na skrajno desnega, če to ne zahtevajo pogoji vožnje.
Osnoven bonton je seveda ta, da ne delaš dreka in se umakneš, če je to možno še zlasti, če vidiš, da boš s tem pripomogel k večji pretočnosti prometa. Ni pa to z zakonom zapovedano.
Če meniš da je, citiraj člen v katerem je navedena kazen za ta prekršek.
Ubistvu tvoj navedek ničesar ne spodbija kar si citiral. Kadar je 3-pasovnica sta sredinski in desni pas enakovredna. Miselnost slovenskih voznikov je drugačna - skrajno desni pas je rezerviran za počasna vozila in se je po njemu prepovedano voziti.
ne. miselnost slovencev je taka. vsi so reveži in ker imajo avte vredne 10kEUR, mislijo da so najjači na avtocesti in se morajo vozit po levem pasu.
m0LN4r - V glavnem so na prehitevalnem pasu zato, ker je cestišče manj uničeno, kot na voznem. Če nebi neznano kam izginil gornji sloj (cca 40cm asfalta), naših AC nebi bilo potrebno vsako leto popravljat, pa tudi vsi pasovi bi bili gladki in brez kolesnic tovornjakov.
Čemu tako pa je potrebno vprašat DARS in naročnike del na naših AC, ki so napram hrvaškim navadni kolovozi.
Pa ne zdej spet o Zidarju, Černigoju in Tovšakovi, ker oni so delali po projektih, ki jih je naredil nekdo drug (družba je tudi v državni lasti, kot DARS).
Ta ista družba je naredila tudi načrte za zgrešene bolnišnične objekte v LJ.
desni in levi pas sta praktično po celi sloveniji enaka na avtocestah. to kar si napisal je samo natolcevanje in izgovarjanje. pa v sloveniji še nisem videl odseka, ki bi imel kolesnice na avtocesti. nas lahko osvetliš?
pa še to, slovenske avtoceste so v primerjavi s hrvaškimi mercedesi, harvaške so pa yugoti. čist tko mislim da ima ring okoli ljubljane 30cm asvalta.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
ZaphodBB ::
desni in levi pas sta praktično po celi sloveniji enaka na avtocestah. to kar si napisal je samo natolcevanje in izgovarjanje. pa v sloveniji še nisem videl odseka, ki bi imel kolesnice na avtocesti. nas lahko osvetliš?
pa še to, slovenske avtoceste so v primerjavi s hrvaškimi mercedesi, harvaške so pa yugoti. čist tko mislim da ima ring okoli ljubljane 30cm asvalta.
Od Domžal do Maribora. Primorska avtocesta, na Gorenjski je pa res še za silo - je pa tudi najnovejši odsek.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
solatko ::
korenje3 - Od brezovice do Vrhnike te na desnem pasu, vsake toliko sune v rit, med Logatcem in Vrhniko je kar nekaj teh kolesnic (na hitro). Drugače je pa skoraj povsod levi pas bolj gladek in vožnja neprimirno mirnejša.
No saj je Zaphod napisal še več.
No saj je Zaphod napisal še več.
Delo krepa človeka
korenje3 ::
desni in levi pas sta praktično po celi sloveniji enaka na avtocestah. to kar si napisal je samo natolcevanje in izgovarjanje. pa v sloveniji še nisem videl odseka, ki bi imel kolesnice na avtocesti. nas lahko osvetliš?
pa še to, slovenske avtoceste so v primerjavi s hrvaškimi mercedesi, harvaške so pa yugoti. čist tko mislim da ima ring okoli ljubljane 30cm asvalta.
Od Domžal do Maribora. Primorska avtocesta, na Gorenjski je pa res še za silo - je pa tudi najnovejši odsek.
gorenjska avtocesta je v najboljšem stanju in praktično brez napak na cestišču. to vem zato ker se redno vozim na bled iz ljubljane.
mislim pa da nobena sosednja država ne pride blizu po kvaliteti, niti italija, niti avstrija.
korenje3 - Od brezovice do Vrhnike te na desnem pasu, vsake toliko sune v rit, med Logatcem in Vrhniko je kar nekaj teh kolesnic (na hitro). Drugače je pa skoraj povsod levi pas bolj gladek in vožnja neprimirno mirnejša.
No saj je Zaphod napisal še več.
glede na to da se po tej cesti vozim vsak dan v službo, vidim da nabijaš v prazno in si izmišljuješ z namenom da prepričaš javnost v svojo laž.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
solatko ::
Če se voziš vsak dan, potem glej dogajanje v dežju, če si drugače slep za prepoznavo kolesnic. Nobena slovenska cesta ni brez napak, ko je predana prometu, največja napaka pa je to, da nobena nima zaključnega sloja (40 cm asfaltne prevleke, čez tisto, po čemer se vozimo danes).
Je pa res, da so naše AC neprimerno kvalitetnejše, kot naše regionalke ali lokalne ceste in dejansko misliš, da je to, to.
Zapelji se enkrat do Reke, da boš videl kako mora zgledat vrhni sloj. Boš mislu, da ti je na naši strani ostal motor in podvozje, ker vožnja naenkrat postane mirna in skoraj neslišna.
Avstrijske in Nemške AC so že precej stare, prometa je nekaj krat več, pa so v boljšem stanju, kot so bile naše nove.
Italijanske pa so stare večinoma betonske, nove pa veliko boljše, kot naše, pa če prav se delajo na enak način (po domače), kot so se naše. Bolj greš proti jugu, slabše so.
Je pa res, da so naše AC neprimerno kvalitetnejše, kot naše regionalke ali lokalne ceste in dejansko misliš, da je to, to.
Zapelji se enkrat do Reke, da boš videl kako mora zgledat vrhni sloj. Boš mislu, da ti je na naši strani ostal motor in podvozje, ker vožnja naenkrat postane mirna in skoraj neslišna.
Avstrijske in Nemške AC so že precej stare, prometa je nekaj krat več, pa so v boljšem stanju, kot so bile naše nove.
Italijanske pa so stare večinoma betonske, nove pa veliko boljše, kot naše, pa če prav se delajo na enak način (po domače), kot so se naše. Bolj greš proti jugu, slabše so.
Delo krepa človeka
mitja73 ::
40 cm asfalta? Ves kok bi sele pol blo kolesnic, ker asfalt je mehek poleti napram spodnjim slojem ki so za ucvrstitev.
korenje3 ::
Če se voziš vsak dan, potem glej dogajanje v dežju, če si drugače slep za prepoznavo kolesnic. Nobena slovenska cesta ni brez napak, ko je predana prometu, največja napaka pa je to, da nobena nima zaključnega sloja (40 cm asfaltne prevleke, čez tisto, po čemer se vozimo danes).
Je pa res, da so naše AC neprimerno kvalitetnejše, kot naše regionalke ali lokalne ceste in dejansko misliš, da je to, to.
Zapelji se enkrat do Reke, da boš videl kako mora zgledat vrhni sloj. Boš mislu, da ti je na naši strani ostal motor in podvozje, ker vožnja naenkrat postane mirna in skoraj neslišna.
Avstrijske in Nemške AC so že precej stare, prometa je nekaj krat več, pa so v boljšem stanju, kot so bile naše nove.
Italijanske pa so stare večinoma betonske, nove pa veliko boljše, kot naše, pa če prav se delajo na enak način (po domače), kot so se naše. Bolj greš proti jugu, slabše so.
zame si že dovolj povedal da nimaš pojma o cestah.
verejtno imaš lesena kolesa na avtu brez blažilcev in te moti ker naše ceste niso kontinuirane, tako kot nove na hrvaškem.
bi pa rad vidu katera avtocesta v evropi je debela 40cm. že ta debelina na ljubljanskem ringu me je impresionirala. ti pa sanjaš o 40cm.
40 cm asfalta? Ves kok bi sele pol blo kolesnic, ker asfalt je mehek poleti napram spodnjim slojem ki so za ucvrstitev.
kolesnice so zaradi slabega spodnjega sloja. vsaka medregionalna cesta ima več slojev. spodnji sloj mora biti pač ustrezno trši. zgornji sloj pa dovolj debel, da ne odpada. to je recimo 5cm.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
slotech5 ::
ne zagovarjam parkiranja na levem pasu na avtocesti in tudi ne vožnje pod omejitvami, vendar bi vseeno vse nestrpne voznike in tudi tiste, ki s prepočasno vožnjo ogrožate promet vprašal samo naslednje:
Ali se zavedate, da z nesramno vožno za "ritjo" ogrožate svoje življenje in življenje pred vam vozečega? Kakšen bo vaš občutek, ko boste zaradi teh nespametnih potez, da boste pridobili 5 min, povzročili da se boste vi, ali nekdo pred vami ponesrečil, morda celo ubil, ali se ubila cela družina?
Enako vprašanje velja za tiste, ki na vsak način ne greste iz vašega zakupljenega levega pasu. Ali je vredno, da za 5min (ker se boste šele čez 1km lahko nato zopet priključili na PREHITEVALNI pas) tvegate vaše življenje ter življenje sopotnikov in za vami vozečih?
Enako vprašanje velja za vooznike, ki vozijo pod vplivom alkohola.
Samo malo zdrave pameti je potrebno, niste/nismo sami na svetu.
Ali se zavedate, da z nesramno vožno za "ritjo" ogrožate svoje življenje in življenje pred vam vozečega? Kakšen bo vaš občutek, ko boste zaradi teh nespametnih potez, da boste pridobili 5 min, povzročili da se boste vi, ali nekdo pred vami ponesrečil, morda celo ubil, ali se ubila cela družina?
Enako vprašanje velja za tiste, ki na vsak način ne greste iz vašega zakupljenega levega pasu. Ali je vredno, da za 5min (ker se boste šele čez 1km lahko nato zopet priključili na PREHITEVALNI pas) tvegate vaše življenje ter življenje sopotnikov in za vami vozečih?
Enako vprašanje velja za vooznike, ki vozijo pod vplivom alkohola.
Samo malo zdrave pameti je potrebno, niste/nismo sami na svetu.
MadMax ::
Pamet: ena idealno porazdeljena zadeva, čisto nikomur na našem planetu je ne manjka
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
francek1 ::
Vsem tistim, ki nakladate o kakovosti avtocest tale fotka. Pesek iz podlage je prišel ven na voznem pasu v Slivnici pri Mariboru!
Zato lahko označim tole izjavo korenja :"desni in levi pas sta praktično po celi sloveniji enaka na avtocestah. to kar si napisal je samo natolcevanje in izgovarjanje. pa v sloveniji še nisem videl odseka, ki bi imel kolesnice na avtocesti. nas lahko osvetliš?" za najbolj butasto danes.
Zato lahko označim tole izjavo korenja :"desni in levi pas sta praktično po celi sloveniji enaka na avtocestah. to kar si napisal je samo natolcevanje in izgovarjanje. pa v sloveniji še nisem videl odseka, ki bi imel kolesnice na avtocesti. nas lahko osvetliš?" za najbolj butasto danes.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
francek1 ::
Avstrijski kolegi so na osnovi prikazane predstavitve ugotavljali, da je debelina zgornjih vezanih
asfaltnih plasti v Sloveniji pri avtocestnih odsekih zgrajenih do leta 2005 glede na Avstrijo občutno manjša (v
povprečju 17 cm v Sloveniji, v Avstriji vsaj 25 cm). Navedeno pomeni, da moramo v Sloveniji ob prvem ukrepu
na voziščni konstrukciji po 10 do 15 letih uporabe poleg zamenjave obrabne plasti, vgraditi tudi dodatno
asfaltno plast, kar znatno podraži (oziroma celo podvoji) izvedbo ukrepa.
asfaltnih plasti v Sloveniji pri avtocestnih odsekih zgrajenih do leta 2005 glede na Avstrijo občutno manjša (v
povprečju 17 cm v Sloveniji, v Avstriji vsaj 25 cm). Navedeno pomeni, da moramo v Sloveniji ob prvem ukrepu
na voziščni konstrukciji po 10 do 15 letih uporabe poleg zamenjave obrabne plasti, vgraditi tudi dodatno
asfaltno plast, kar znatno podraži (oziroma celo podvoji) izvedbo ukrepa.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Invictus ::
Če je kdo kdaj videl koliko asfalta ob preplastitivi poberejo dol v Nemčiji in koliko v Sloveniji, mu bo čisto jasno da so pri nas precej šparali ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Nummy ::
Če se voziš vsak dan, potem glej dogajanje v dežju, če si drugače slep za prepoznavo kolesnic. Nobena slovenska cesta ni brez napak, ko je predana prometu, največja napaka pa je to, da nobena nima zaključnega sloja (40 cm asfaltne prevleke, čez tisto, po čemer se vozimo danes).
Je pa res, da so naše AC neprimerno kvalitetnejše, kot naše regionalke ali lokalne ceste in dejansko misliš, da je to, to.
Zapelji se enkrat do Reke, da boš videl kako mora zgledat vrhni sloj. Boš mislu, da ti je na naši strani ostal motor in podvozje, ker vožnja naenkrat postane mirna in skoraj neslišna.
Avstrijske in Nemške AC so že precej stare, prometa je nekaj krat več, pa so v boljšem stanju, kot so bile naše nove.
Italijanske pa so stare večinoma betonske, nove pa veliko boljše, kot naše, pa če prav se delajo na enak način (po domače), kot so se naše. Bolj greš proti jugu, slabše so.
40cm asfalta??? Resno? Prvič slišm, da bi kje na tako debelo alsfaltirali avtocesto... prej 40cm betona/peska spodej. V bistvu imajo navadne ceste in avtoceste pri nas spodaj pesek, ki je mehak, potem zgoraj naložen par cm finega peska, ki ga steptajo u nulo in potem asfalt čez. To zdrži max. 5 let. Pol pa vse popoka pa se "zguba", ko se vozjo 40 ton tovornjakarji čez...
Najboljši primer avtoceste so Nemške avtoceste, kjer imajo osnovno zasnovo enako že od 2. sv. vojne. Spodaj beton, zgoraj pa asfalt čez. Zdrži dolgo, in zelo podorno proti težkim tovornjakom. Je pa res, da taka cesta stane skorajda 10x več. Poleg betona je notri tudi betonsko železo za ojačitev, beton je malce težje "pridelati" kot pesek in traja nekaj časa, preden se strdi.
Sem bil pa par let nazaj zelo pozitivno presenečen nad avtocesto na Madžarskem od slo do Budimpešte. Dobesedno skoraj taka avtocesta kot v Nemčiji, brez lukenj in zelo malo rukanja. Ko pa prideš v samo Budimpešto v mesto pa čist druga zgodba, ceste sama jama, še huje kot pri nas. Ampak Madžari so bli tolk pametni, da so dali več v avtoceste in tako pospešili tranzit čez državo, pri nas pa ceste, kjer se je že nevarno peljati 130km/h in folk bi šel še več? Po teh luknjah? Ne se hecat...
korenje3 ::
nevarno peljati 130km/h zaradi poškodovane ceste? preverjeno povsod se da 250km/h v vse 4 smeri iz ljubljane. edino ovinki in veter so problem.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
francek1 ::
nevarno peljati 130km/h zaradi poškodovane ceste? preverjeno povsod se da 250km/h v vse 4 smeri iz ljubljane. edino ovinki in veter so problem.
Ni Ljubljana Slovenija. Zdaj se pa nehaj smešit!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
markezii ::
PandaFlow2 je izjavil:
dejstvo je da tisti ki vozi počasi ni prepričan v svoje sposobnosti in sposobnosti vozila.
Večina povprečnih avtomobilov srednjega razreda dosega hitrosti 200 km/h (sposobnost vozila). Rekel bi, da se je vsaj polovica voznikov med 25 in 45 letom sposobna voziti po avtocesti s to hitrostjo (sposobnost voznika).
Se pravi, vsi ki pademo v to kategorijo in ne vozimo 200 km/h po avtocesti, smo budale, ki ne znamo vozit?
Ne. Teleta so tisti, ki prepočasi vozijo in ovirajo promet. Vsekakor je zame tele tudi tisti, ki vozi 130km/h po prehitevalnem in ima možnost, da se umakne na vozni pas.
PandaFlow2 je izjavil:
Ostale je pa lahko sram, da se niso sposobni peljat minimalno 130 km/h, če to razmere dopuščajo in v večini primerov dopuščajo.
Poraba med 110 in 130 km/h je lahko tudi 1l/100km. Boš ti dal za razliko v ceni goriva vsem voznikom, ki se bodo zaradi tebe vozili hitreje kot je najbolj ekonomično?
Seveda, poraba je višja. Na podlagi tega je tebi dovoljeno prehitevati z 110km/h? Postavi se na desni pas in tam vozi s to hitrostjo? Če nisi pripravljen dodati nekaj EUR pač ne počni tega. Lahko pa prodaš tudi avto in si kupiš kolo. Veš koliko boš šele tukaj prihranka naredil + telo ti bo bilo hvaležno Ah eni ste pa res smešni no...
Aston_11 ::
matobeli ::
markezii:
Ne bodi tele, kar je nad 130 po avtocesti tretiraj kot "luksuz" in ne tako zelo samoumevno, ker je to, btw, prekršek pri igranju v našem peskovniku.
Ker, kdo hudiča si ti, da kršiš naša pravila na našiem igrišču?
En buli. In take je treba sistematsko izkorenint (ker ma drugače produktivna večina špeglarjev lahko hude travme ).
Ne bodi tele, kar je nad 130 po avtocesti tretiraj kot "luksuz" in ne tako zelo samoumevno, ker je to, btw, prekršek pri igranju v našem peskovniku.
Ker, kdo hudiča si ti, da kršiš naša pravila na našiem igrišču?
En buli. In take je treba sistematsko izkorenint (ker ma drugače produktivna večina špeglarjev lahko hude travme ).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Nummy ::
r3dkv1c4 ::
solatko>Nekdo zgoraj je napisal, da je cesta med Tomačevskim rondojem in Brnčičevo, enakovredna Celovški cesti, v resnici pa je ta odsek iste kategorije, kot mestna obvozica Brdo - Nove jarše, torej omejitev je 110, levi pas je prehitevalni. Zanimivo, da tega ne ve nebroj domžalčanov in tistih okoliških voznikov z domžalskim znakom in veselo parkirajo na prehitevalnem pasu, če tudi nikogar ne prehitevajo.
..in znak, ki to označuje, stoji kje??
..in znak, ki to označuje, stoji kje??
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
facepalm ::
Ne. Teleta so tisti, ki prepočasi vozijo in ovirajo promet. Vsekakor je zame tele tudi tisti, ki vozi 130km/h po prehitevalnem in ima možnost, da se umakne na vozni pas.Kot da bi se tat razburjal, ker so mu zaklenili vrata.
v bistvu, tudi ce vozis 180kmph po prehitevalnem in je desni pas prazen, si v prekrsku (dvojnem).
prehitevalni je namenjen prehitevanju. ko doloceno vozilo prehitis se moras takoj odmakniti na vozni pas!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35650 (33402) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123897 (100919) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48619 (44014) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13580 (11407) | r3dkv1c4 |