Forum » Na cesti » Nesramna vožnja za "ritjo"
Nesramna vožnja za "ritjo"
Temo vidijo: vsi
Olórin ::
Ne. Teleta so tisti, ki prepočasi vozijo in ovirajo promet. Vsekakor je zame tele tudi tisti, ki vozi 130km/h po prehitevalnem in ima možnost, da se umakne na vozni pas.
fant, če misliš da bom zaradi tebe divje skakal med 2 tovornjaka, se zbudi in malce razmisli še enkrat. Svoje prehitevanje s točno 130 kmh bom zaključil, ko bom zaključil prehitevanje. Če želiš divjati mimo z ilegalno hitrostjo, boš to storil ko jaz zaključim svoj manever.
In da slučajno ne vidim blendanja, smerokazov in vožnje za ritjo, ker boš dogodek samo drastično podaljšal. To naj ti bo kristalno jasno.
r3dkv1c4 ::
Nummy>40cm asfalta??? Resno?
čisto za res, ponekod tudi več.....italija, španija in še kje.
Nemci položijo najpej beton in potem čez nekje med 20-30cm asfalta.
Stem, da italijani imajo fenomenalen asfalt po AC-ju, t.i. drenažni asfalt, ki tudi pri največjih nalivih sploh ne opaziš vode, kaj šele pršenja izpod koles, predteboj vozečega.
čisto za res, ponekod tudi več.....italija, španija in še kje.
Nemci položijo najpej beton in potem čez nekje med 20-30cm asfalta.
Stem, da italijani imajo fenomenalen asfalt po AC-ju, t.i. drenažni asfalt, ki tudi pri največjih nalivih sploh ne opaziš vode, kaj šele pršenja izpod koles, predteboj vozečega.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Olórin ::
Seveda, poraba je višja. Na podlagi tega je tebi dovoljeno prehitevati z 110km/h?
ja, je dovoljeno. Tudi z 90 kmh, če prehiteva nekoga, ki vozi 89 kmh. 130 km/h je zgornja omejitev hitrosti, ne statična omejitev ki jo moraš vnesti v temponat.
Stem, da italijani imajo fenomenalen asfalt po AC-ju, t.i. drenažni asfalt, ki tudi pri največjih nalivih sploh ne opaziš vode, kaj šele pršenja izpod koles, predteboj vozečega.
ja, italijanski asfalt, kjer zgornja plast asfalta dopušča pronicanje vode skozi, ki nato odteka proč v spodnjih plasteh asfalta je izjemna pogruntavščina.
Kot prvo nimaš vode na cesti, kot drugo pa izničiš uničevanje cestišča z vožnjo čez vodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
SimplyMiha ::
Zato pa je sanacija cestišča toliko dražja in zamudnejša. Saj zato smo izbrali najugodnejšega (beri: najcenejšega) ponudnika za gradnjo avtocest.
Kakor smo si postlali, tako tudi spimo.
Kakor smo si postlali, tako tudi spimo.
Olórin ::
SimplyMiha je izjavil:
Zato pa je sanacija cestišča toliko dražja in zamudnejša. Saj zato smo izbrali najugodnejšega (beri: najcenejšega) ponudnika za gradnjo avtocest.
Kakor smo si postlali, tako tudi spimo.
Sanacija dražja? Težko tako rečeš, če upoštevaš da morajo naši asfalt menjat na največ 5 let. V tujini imajo ponekod avtoceste stare nekaj desetletij.
markezii ::
Kot da bi se tat razburjal, ker so mu zaklenili vrata.
Tvoja primerjava je čisto mimo. Še 1x prehitevalni pas se imenuje prehitevalni z razlogom. Pa nikakor se ne razburjam, razlagam
ja, je dovoljeno. Tudi z 90 kmh, če prehiteva nekoga, ki vozi 89 kmh. 130 km/h je zgornja omejitev hitrosti, ne statična omejitev ki jo moraš vnesti v temponat.
Ok sem se blesavo izrazil Dovoljeno ti je, dejstvo. Ampak, ali je smotrno to početi če je za tabo 1 ali 10 vozil, ki bi radi vozili 130km/h ampak ne morejo, ker si se ti pač odločil delati kolono?
Ne. Teleta so tisti, ki prepočasi vozijo in ovirajo promet. Vsekakor je zame tele tudi tisti, ki vozi 130km/h po prehitevalnem in ima možnost, da se umakne na vozni pas.
fant, če misliš da bom zaradi tebe divje skakal med 2 tovornjaka, se zbudi in malce razmisli še enkrat. Svoje prehitevanje s točno 130 kmh bom zaključil, ko bom zaključil prehitevanje. Če želiš divjati mimo z ilegalno hitrostjo, boš to storil ko jaz zaključim svoj manever.
In da slučajno ne vidim blendanja, smerokazov in vožnje za ritjo, ker boš dogodek samo drastično podaljšal. To naj ti bo kristalno jasno.
Divjanje je prehitevanje z 130km/h? Potem imava različne definicije divjanja. Če bi prebral moje objave, bi videl na kakšen način nakažem jaz, da bi rad šel mimo tebe. Ja uporabim smernik, če je to napačno in provokacije, pa se posipam s pepelom. Vožnje za ritjo in blendanja se ne poslužjem. Pa še to naredim samo takrat (smerokaz opcija), ko vidim, da se lahko un pred mano varno spravi na vozni pas. Beri prosim dosledno, nisem govoril za prehitevanje z 130km/h (kar je za moje pojme čisto super) ampak za vožnjo po prehitevalnem pasu z mislijo v glavi "ker lahko". Bistvena razlika.
ZaphodBB ::
Divjanje je prehitevanje z 130km/h? Potem imava različne definicije divjanja. Če bi prebral moje objave, bi videl na kakšen način nakažem jaz, da bi rad šel mimo tebe. Ja uporabim smernik, če je to napačno in provokacije, pa se posipam s pepelom. Vožnje za ritjo in blendanja se ne poslužjem. Pa še to naredim samo takrat (smerokaz opcija), ko vidim, da se lahko un pred mano varno spravi na vozni pas. Beri prosim dosledno, nisem govoril za prehitevanje z 130km/h (kar je za moje pojme čisto super) ampak za vožnjo po prehitevalnem pasu z mislijo v glavi "ker lahko". Bistvena razlika.
A ti ne razumeš, da boš lahko prehiteval, ko bo vozilo pred teboj zaključilo prehitevanje. In vsakršno siljenje, naj oni pred teboj prej zaključi prehitevanje, ker si ti nestrpen asshole je nesprejemljivo. A to razumeš?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
Divjanje je prehitevanje z 130km/h? Potem imava različne definicije divjanja. Če bi prebral moje objave, bi videl na kakšen način nakažem jaz, da bi rad šel mimo tebe. Ja uporabim smernik, če je to napačno in provokacije, pa se posipam s pepelom. Vožnje za ritjo in blendanja se ne poslužjem. Pa še to naredim samo takrat (smerokaz opcija), ko vidim, da se lahko un pred mano varno spravi na vozni pas. Beri prosim dosledno, nisem govoril za prehitevanje z 130km/h (kar je za moje pojme čisto super) ampak za vožnjo po prehitevalnem pasu z mislijo v glavi "ker lahko". Bistvena razlika.
Se strinjam. Prehitevanje in "vožnja" po prehitevalnem pasu sta različni stvari. Mene kar malo razjezijo ljudje, ki se ne znajo premikat levo/desno po avtocesti ampak se zabetonirajo na prehitevalni pas.
A ti ne razumeš, da boš lahko prehiteval, ko bo vozilo pred teboj zaključilo prehitevanje. In vsakršno siljenje, naj oni pred teboj prej zaključi prehitevanje, ker si ti nestrpen asshole je nesprejemljivo. A to razumeš?
no ja. Tehnično gledano je nesprejemljivo tudi da nekdo vozi po prehitevalnem pasu, čeprav je med 2 voziloma na navadnem pasu 500 metrska luknja, on/ona pa "prehiteva" s hitrostjo nižjo od 130 kmh.
Kako takšnim na kulturen način sporočiti da bi jih rad prehitel, je bistvo te debate, se mi zdi. Sam jim navadno zelo na kratko poblendam iz varne razdalje. Zato ker sem opazil, da praktično nihče ne opazi, da si za njimi vklopil levi smerokaz. (koliko je blendanje početje kulturno pa je čisto nekaj drugega).
Če ima kdo boljši predlog, kar na dan z njim. Kako na "kulturen" način takšnim sporočiti, da naj se prestavijo na svoj pas?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
markezii ::
A ti ne razumeš, da boš lahko prehiteval, ko bo vozilo pred teboj zaključilo prehitevanje. In vsakršno siljenje, naj oni pred teboj prej zaključi prehitevanje, ker si ti nestrpen asshole je nesprejemljivo. A to razumeš?
OK, kot kaže se ne razumeva.
Če osebek pred mano prehiteva ali z 110 ali z 130km/h ga nikakor ne silim, da ga zaključi, ampak počakam da naredi svoje. S smernikom mu nakažem šele za tem, ko ima on možnost se prestaviti na desni pas varno in ne med dva šleparja, kjer je komaj kaj prostora. Sem napisal zdaj bolj razumljivo?
ZaphodBB ::
Če osebek pred mano prehiteva ali z 110 ali z 130km/h ga nikakor ne silim, da ga zaključi, ampak počakam da naredi svoje. S smernikom mu nakažem šele za tem, ko ima on možnost se prestaviti na desni pas varno in ne med dva šleparja, kjer je komaj kaj prostora. Sem napisal zdaj bolj razumljivo?
Smrenik ni problematičen. Kako ti voziš ne vem. Vem pa, da podobne argumente uporabljajo liki, ki tudi v koloni mislijo, da se morajo njihovi gnadi ljudje umikati kot kakemu rešilcu na nujni vožnji.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
Če osebek pred mano prehiteva ali z 110 ali z 130km/h ga nikakor ne silim, da ga zaključi, ampak počakam da naredi svoje. S smernikom mu nakažem šele za tem, ko ima on možnost se prestaviti na desni pas varno in ne med dva šleparja, kjer je komaj kaj prostora. Sem napisal zdaj bolj razumljivo?
Smrenik ni problematičen. Kako ti voziš ne vem. Vem pa, da podobne argumente uporabljajo liki, ki tudi v koloni mislijo, da se morajo njihovi gnadi ljudje umikati kot kakemu rešilcu na nujni vožnji.
znorim, ko je na avtocesti kolona vozil na prehitevalnem pasu, pa pride nekdo za mano in mi blenda da naj se mu umaknem, ob tem pa agresivno vozi skoraj pod moj odbijač.
V takem primeru je pač potrebno prilagoditi (znižati) hitrost vožnje, da se zagotovi varnost.
Kot sem rekel, agresivnost bo bilokak manever samo drastično podaljšala. Pri tem debate ni. Se ne mislim ubit na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
markezii ::
Smrenik ni problematičen. Kako ti voziš ne vem. Vem pa, da podobne argumente uporabljajo liki, ki tudi v koloni mislijo, da se morajo njihovi gnadi ljudje umikati kot kakemu rešilcu na nujni vožnji.
Kako vozim sem ti zgoraj napisal OK cool, lepo da je še en tak, ki ga smernik ne moti. Uf ja, kot sem že v tej temi napisal, tudi mene taki zmotijo, ker če je kolona je kolona.
Če osebek pred mano prehiteva ali z 110 ali z 130km/h ga nikakor ne silim, da ga zaključi, ampak počakam da naredi svoje. S smernikom mu nakažem šele za tem, ko ima on možnost se prestaviti na desni pas varno in ne med dva šleparja, kjer je komaj kaj prostora. Sem napisal zdaj bolj razumljivo?
Smrenik ni problematičen. Kako ti voziš ne vem. Vem pa, da podobne argumente uporabljajo liki, ki tudi v koloni mislijo, da se morajo njihovi gnadi ljudje umikati kot kakemu rešilcu na nujni vožnji.
znorim, ko je na avtocesti kolona vozil na prehitevalnem pasu, pa pride nekdo za mano in mi blenda da naj se mu umaknem, ob tem pa agresivno vozi skoraj pod moj odbijač.
V takem primeru je pač potrebno prilagoditi (znižati) hitrost vožnje, da se zagotovi varnost.
Kot sem rekel, agresivnost bo bilokak manever samo drastično podaljšala. Pri tem debate ni. Se ne mislim ubit na cesti.
Kot že napisano zgoraj, če je kolona je kolona za vse. Jaz govorim za primer osebka, ki dela to kolono in je vse prosto pred njem in jaz za njem, a on vztraja na prehitevalnem pasu kljub temu, da ima varno možnost se prestavit na vozni pas. Ker pač lahko, nima veze da ni sam na cesti. Jaz brez izjeme uporabljam prehitevalni pas za prehitevanje, ne vem zakaj je to tako logistično nemogoče ostalim?
ZaphodBB ::
Kot že napisano zgoraj, če je kolona je kolona za vse. Jaz govorim za primer osebka, ki dela to kolono in je vse prosto pred njem in jaz za njem, a on vztraja na prehitevalnem pasu kljub temu, da ima varno možnost se prestavit na vozni pas. Ker pač lahko, nima veze da ni sam na cesti. Jaz brez izjeme uporabljam prehitevalni pas za prehitevanje, ne vem zakaj je to tako logistično nemogoče ostalim?
Ampak še vedno zanimivo, da se sam praktično ne spomnim primera take vožnje - razen z Ljubljanske obvoznice, pa še to samo na mestih kjer so gosto nasrani pospeševalni in zaviralni pasovi. Se strinjam, da je moteče - ampak očitno strašno redko početje.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
Tehnično gledano je nesprejemljivo tudi da nekdo vozi po prehitevalnem pasu, čeprav je med 2 voziloma na navadnem pasu 500 metrska luknja, on/ona pa "prehiteva" s hitrostjo nižjo od 130 kmh. Ker dela kolono.
Kako takšnim na kulturen način sporočiti da bi jih rad prehitel, je bistvo te debate, se mi zdi. Sam jim navadno zelo na kratko poblendam iz varne razdalje. Zato ker sem opazil, da praktično nihče ne opazi, da si za njimi vklopil levi smerokaz. (koliko je blendanje početje kulturno pa je čisto nekaj drugega).
Če ima kdo boljši predlog, kar na dan z njim. Kako na "kulturen" način takšnim sporočiti, da naj se prestavijo na svoj pas?
Kako takšnim na kulturen način sporočiti da bi jih rad prehitel, je bistvo te debate, se mi zdi. Sam jim navadno zelo na kratko poblendam iz varne razdalje. Zato ker sem opazil, da praktično nihče ne opazi, da si za njimi vklopil levi smerokaz. (koliko je blendanje početje kulturno pa je čisto nekaj drugega).
Če ima kdo boljši predlog, kar na dan z njim. Kako na "kulturen" način takšnim sporočiti, da naj se prestavijo na svoj pas?
ZaphodBB ::
Tudi mene včasih najdeš na levem pasu - predvsem tam kjer je cesta zjebana do onemoglosti na voznem pasu (kakšen odsek Maribor-Tepanje).
Ti kulturno sporoči Darsu naj popravijo zjebane ceste.
Tehnično gledano je nesprejemljivo tudi da nekdo vozi po prehitevalnem pasu, čeprav je med 2 voziloma na navadnem pasu 500 metrska luknja, on/ona pa "prehiteva" s hitrostjo nižjo od 130 kmh. Ker dela kolono.
Kako takšnim na kulturen način sporočiti da bi jih rad prehitel, je bistvo te debate, se mi zdi. Sam jim navadno zelo na kratko poblendam iz varne razdalje. Zato ker sem opazil, da praktično nihče ne opazi, da si za njimi vklopil levi smerokaz. (koliko je blendanje početje kulturno pa je čisto nekaj drugega).
Če ima kdo boljši predlog, kar na dan z njim. Kako na "kulturen" način takšnim sporočiti, da naj se prestavijo na svoj pas?
Ti kulturno sporoči Darsu naj popravijo zjebane ceste.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
Utk ::
Tehnično gledano je nesprejemljivo tudi da nekdo vozi po prehitevalnem pasu, čeprav je med 2 voziloma na navadnem pasu 500 metrska luknja, on/ona pa "prehiteva" s hitrostjo nižjo od 130 kmh. Ker dela kolono.
To se dogaja zato, ker med avti ni prave varnostne razdalje. On se bi sicer lahko premaknil desno, ti ga bi prehitel in on bi šel nazaj levo. Ampak v resnici to zgleda tako, da si ti 10 metrov za njim (če še tolk), on bi šel desno, ti bi se scijazil s 3 km/h hitreje od njega mimo, ta čas bi on dohitel avto pred njim, 10 metrov za tabo na levem pasu je pa spet še en avto, ki bi šel še 3 km/h hitreje kot ti, in tist revež se bo vozil še naprej 100 na desnem pasu, ker na levega normalno več ne more prit, njegovega levega žmigavca pa itak nihče ne upošteva. Naaah, boljše ostat na levem dokler ne prehitiš vseh pa je.
Večini ljudi ni problem da se vozijo 130 namesto 135, sej končno je čisto vseeno in morda niti nočejo iti hitreje, problem jim predstavlja samo to, da se nekdo vozi pred njimi. In oni ga bi v vsakem primeru radi preskočili. In potem imamo to, da če gledaš 10 avtov se po avtocesti prehitevajo kot kolesarji v vlakcu...tist, ki se umakne desno, gre na konc "kolone", ko se sprazni, gre spet levo, in se počasi pomika na začetek, itd...To nima nobenga smisla.
Buggy ::
Ti kulturno sporoči Darsu naj popravijo zjebane ceste.
Avtoceste imate/imamo se prelepo zrihtane, samo vozniki so/ste teleta. Denar naj se nameni raje za obnovo regionalk, ki pa so katastrofa in se mocno obremenjene z dnevnimi migranti.
Kar se pa DARSA-a tice pa skoz nekaj "nujno" popravljajo in strihajo samo zato, da lahko opravicijo svoj obstoj.
Me prav zanima kaj je zdej tako nujnega da so v predoru Golovec odprte plocnik plosce. Upam, da so spodaj kaksne instalacije, ker ce obnavljajo plocnik, pol pa res ne vem
ZaphodBB ::
Avtoceste imate/imamo se prelepo zrihtane, samo vozniki so/ste teleta. Denar naj se nameni raje za obnovo regionalk, ki pa so katastrofa in se mocno obremenjene z dnevnimi migranti.
Kar se pa DARSA-a tice pa skoz nekaj "nujno" popravljajo in strihajo samo zato, da lahko opravicijo svoj obstoj.
Me prav zanima kaj je zdej tako nujnega da so v predoru Golovec odprte plocnik plosce. Upam, da so spodaj kaksne instalacije, ker ce obnavljajo plocnik, pol pa res ne vem
Samo, da si ti popoln.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
Ti kulturno sporoči Darsu naj popravijo zjebane ceste.
Avtoceste imate/imamo se prelepo zrihtane, samo vozniki so/ste teleta. Denar naj se nameni raje za obnovo regionalk, ki pa so katastrofa in se mocno obremenjene z dnevnimi migranti.
Kar se pa DARSA-a tice pa skoz nekaj "nujno" popravljajo in strihajo samo zato, da lahko opravicijo svoj obstoj.
Me prav zanima kaj je zdej tako nujnega da so v predoru Golovec odprte plocnik plosce. Upam, da so spodaj kaksne instalacije, ker ce obnavljajo plocnik, pol pa res ne vem
kak denar? avtoceste in regionalne ceste so ločene.
In stanje cest zelo vpliva na kulturo voznikov. Če je cesta luknjasta, polna hribčkov in dolinic se mi zdi da ljudje vozijo agresivnejše. Morda mislijo da so v gliserju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
r3dkv1c4 ::
Za vse ki samo pizdite, nisem 100% ampak npr severna lj obvoznica mislim da nima prehitevalnega in voznega pasu, ampak sta oba enakovredna ker to ni AC.
Kaj podobnega je verjetno tudi Crnuce do Tomacevskega rondoja.
Alo pa kaj je s tabo, si kaj močnega pokadil, si opazil kakšno tablo, ki označuje kategorijo ceste?
NISI, KER NE GLEDAŠ ZNAKOV IN KER TI JE BIL IZPIT PODARJEM, s tem, da potem še kvašiš bedarije tu gor.
Črnuče- Tomačevo tudi ni AC, niti hitra cesta ampak je navadna štiripasovnica, ki je omejena z 70 km/h.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
facepalm ::
kako to izgleda, da sta 2 pasova "enakovredna"? pomeni, da lahko prehitevas po desni?
kolikor vem, je po desni dovoljeno "prehitevati" oz zapeljati mimo tistega na levi, le na "dvopasovnicah" z omejitvijo 50 ali manj. pac v mestu, kjer se moras pred kriziscem razvrstit itd..
kolikor vem, je po desni dovoljeno "prehitevati" oz zapeljati mimo tistega na levi, le na "dvopasovnicah" z omejitvijo 50 ali manj. pac v mestu, kjer se moras pred kriziscem razvrstit itd..
ZaphodBB ::
Črnuče- Tomačevo tudi ni AC, niti hitra cesta ampak je navadna štiripasovnica, ki je omejena z 70 km/h.
Samo do križišča z Brnčičevo. Ne vem kdo je kupil izpit.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
aha. promet po Sloveniji se spet gleda na mikro Ljubljani.
In še to očitno domačini niti ne vedo po kakšnih cestah vozijo, je kar malo na blef.
In še to očitno domačini niti ne vedo po kakšnih cestah vozijo, je kar malo na blef.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
lukaz ::
Nekdo zgoraj je napisal, da je cesta med Tomačevskim rondojem in Brnčičevo, enakovredna Celovški cesti, v resnici pa je ta odsek iste kategorije, kot mestna obvozica Brdo - Nove jarše, torej omejitev je 110, levi pas je prehitevalni. Zanimivo, da tega ne ve nebroj domžalčanov in tistih okoliških voznikov z domžalskim znakom in veselo parkirajo na prehitevalnem pasu, če tudi nikogar ne prehitevajo.
Kdaj si se pa ti nazadnje peljal po tej cesti? Namreč že nekaj časa je tam ena tabla na kateri je številka za omejitev...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lukaz ()
Olórin ::
kaj ima 1 cesta v ljubljani veze lepljenjem na zadnji odbijač? A če nekdo vozi manj kot je omejitev to pomeni da ga moraš zrinit s ceste?
Mislim saj vem da tako Ljubljančani vozijo samo ne si mislit da je tako prav. :)
Mislim saj vem da tako Ljubljančani vozijo samo ne si mislit da je tako prav. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Oktan ::
Črnuče- Tomačevo tudi ni AC, niti hitra cesta ampak je navadna štiripasovnica, ki je omejena z 70 km/h.
wait what? http://tinyurl.com/l8lqaj5
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oktan ()
m0LN4r ::
Uni, ki pa bi od MB do LJ šli od 130 navzgor konstantno po levem,
pa se tudi ne umikajo desno pogosto. Več so na levem, kot desnem.
V dvojnem prekršku cca. 150km.
Pomurska "nova" AC je bila že 10x zaprta in popravljana, če ne več. Pa ni starejša od 5 let.
pa se tudi ne umikajo desno pogosto. Več so na levem, kot desnem.
V dvojnem prekršku cca. 150km.
Pomurska "nova" AC je bila že 10x zaprta in popravljana, če ne več. Pa ni starejša od 5 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Olórin ::
no saj to sem prej vprašal. Kako takšnim, ki ne prehitevajo nikogar temveč le vozijo po levem pasu na AC na nek "kulturen" a tudi očiten način pokazati da naj se prestavijo na desni vozni pas.
Levi smerokaz je najbolj očitna opcija vendar se mi zdi bedna do obisti, saj gre za posiljevanje tistega spredaj, obenem pa vsem za sabo sporočaš da bi rad vozil hitro. Kar je brezveze.
Morda kratko blendanje?
Pustimo opičje prijeme. Zanimajo me kakšni realni kulturni predlogi. Morda obstaja kaj, za kar še nisem slišal.
Levi smerokaz je najbolj očitna opcija vendar se mi zdi bedna do obisti, saj gre za posiljevanje tistega spredaj, obenem pa vsem za sabo sporočaš da bi rad vozil hitro. Kar je brezveze.
Morda kratko blendanje?
Pustimo opičje prijeme. Zanimajo me kakšni realni kulturni predlogi. Morda obstaja kaj, za kar še nisem slišal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
WarpedGone ::
Uni, ki pa bi od MB do LJ šli od 130 navzgor konstantno po levem,
pa se tudi ne umikajo desno pogosto. Več so na levem, kot desnem.
V dvojnem prekršku cca. 150km.
Ja, so. Motijo pa le tiste, ki hočejo delat še hujši prekršek.
Cry me a river. Ni vsak greh enak vsakemu drugemu grehu.
Zbogom in hvala za vse ribe
m0LN4r ::
Ne rabi tega (nič) počet, naj počaka sprednji avto na varni razdalji.
Stem, ko bi se rad +100km vozil nad omejitvijo na levem pasu, pa še sili druge na desni pas predčasno tako, da ovira še tistega pred katerega se bo tisti umaknil.
Prvo potezo naredi torej on, potem pa še pričakuje 2 stvari:
- on se ne rabi premaknit desno, ker nima ne časa, ne volje, ne prostora.
Kako se bo pa z 200kmh po prehitevanju umaknil? Saj na vsakih 500m maš en avto za izgovor.
- on lahko vozi 200km/h do ljubljane, po levem pasu, saj v tem času res ne ogroža nikogar, niti slučajno
- aja in on lahko seveda prehiteva kolono z 200km/h čisto normalno, saj ni šans da kdo pred njega skoči z _omejeno hitrostjo_
Še niste stali v koloni, kjer na levi strani vsi letijo mimo, potem se pa gužvajo spredaj v vrsto? Le zakaj nastane ozko grlo...
Stem, ko bi se rad +100km vozil nad omejitvijo na levem pasu, pa še sili druge na desni pas predčasno tako, da ovira še tistega pred katerega se bo tisti umaknil.
Prvo potezo naredi torej on, potem pa še pričakuje 2 stvari:
- on se ne rabi premaknit desno, ker nima ne časa, ne volje, ne prostora.
Kako se bo pa z 200kmh po prehitevanju umaknil? Saj na vsakih 500m maš en avto za izgovor.
- on lahko vozi 200km/h do ljubljane, po levem pasu, saj v tem času res ne ogroža nikogar, niti slučajno
- aja in on lahko seveda prehiteva kolono z 200km/h čisto normalno, saj ni šans da kdo pred njega skoči z _omejeno hitrostjo_
Še niste stali v koloni, kjer na levi strani vsi letijo mimo, potem se pa gužvajo spredaj v vrsto? Le zakaj nastane ozko grlo...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
r3dkv1c4
Tukajle si postavil vprašanje o znaku za označitev tega dela ceste, ko si se spravil na moj post! Vsaj svoje poste poglej, preden hočeš komu zajedat.
Znak je takoj za križiščem z Brnčičevo in do Tomačevskega rondoja je hitra cesta z voznim in prehitevalnim pasom, omejitev 110km/h, modre table.
Iz smeri Brnčičeva proti Domžalam pa je hitra mestna cesta, enako kot Celovška od prečkanja AC prodi Šentvidu. Tam je omejitev 70 in oba pasova sta enakovredna, vožnja mimo je dovoljena tudi po desni.
Modre oznake so tudi od Brda do Novih Jarš, tudi tam sta vozni in prehitevalni pas, omejitev 110 in strogo prepovedano prehitevanje po desni. Modra oznaka je enakovredna zeleni, samo omejitev hitrosti je na zeleni 130, drugih razlik, glede vožnje in obnašanja ni.
Enaki sta cesti Razdrto - Nova gorica in Maribor - MS.
Sedaj pa CPP v roke in obnovit kaj se na teh cestah sme in kaj ne.
solatko>Nekdo zgoraj je napisal, da je cesta med Tomačevskim rondojem in Brnčičevo, enakovredna Celovški cesti, v resnici pa je ta odsek iste kategorije, kot mestna obvozica Brdo - Nove jarše, torej omejitev je 110, levi pas je prehitevalni. Zanimivo, da tega ne ve nebroj domžalčanov in tistih okoliških voznikov z domžalskim znakom in veselo parkirajo na prehitevalnem pasu, če tudi nikogar ne prehitevajo.
..in znak, ki to označuje, stoji kje??
Tukajle si postavil vprašanje o znaku za označitev tega dela ceste, ko si se spravil na moj post! Vsaj svoje poste poglej, preden hočeš komu zajedat.
Znak je takoj za križiščem z Brnčičevo in do Tomačevskega rondoja je hitra cesta z voznim in prehitevalnim pasom, omejitev 110km/h, modre table.
Iz smeri Brnčičeva proti Domžalam pa je hitra mestna cesta, enako kot Celovška od prečkanja AC prodi Šentvidu. Tam je omejitev 70 in oba pasova sta enakovredna, vožnja mimo je dovoljena tudi po desni.
Modre oznake so tudi od Brda do Novih Jarš, tudi tam sta vozni in prehitevalni pas, omejitev 110 in strogo prepovedano prehitevanje po desni. Modra oznaka je enakovredna zeleni, samo omejitev hitrosti je na zeleni 130, drugih razlik, glede vožnje in obnašanja ni.
Enaki sta cesti Razdrto - Nova gorica in Maribor - MS.
Sedaj pa CPP v roke in obnovit kaj se na teh cestah sme in kaj ne.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
markezii ::
no saj to sem prej vprašal. Kako takšnim, ki ne prehitevajo nikogar temveč le vozijo po levem pasu na AC na nek "kulturen" a tudi očiten način pokazati da naj se prestavijo na desni vozni pas.
Levi smerokaz je najbolj očitna opcija vendar se mi zdi bedna do obisti, saj gre za posiljevanje tistega spredaj, obenem pa vsem za sabo sporočaš da bi rad vozil hitro. Kar je brezveze.
Morda kratko blendanje?
Pustimo opičje prijeme. Zanimajo me kakšni realni kulturni predlogi. Morda obstaja kaj, za kar še nisem slišal.
Kaj je pa nekulturnega pri tem, da nakažem unemu pred sabo, da bi rad šel mimo njega s smernikom? Kako ste eni občutljivi, če je to posiljevanje, kaj je pa potem limanje na rit in/ali blendanje? Mogoče bi moral pri sebi premisliti zakaj odreagiraš na ta način, da je to zate posiljevanje in da bi taki radi vozili hitro? Samo hitreje kot on na prehitevalnem z 110km/h. Jaz vklopim smernik kot nakaz, da bi rad prehitel ker:
a) osebek vozi na prehitevalnem pasu 110-130km/h in ga uporablja kot vozni pas
b) dela za sabo kolono s počasnim prehitevanjem v stilu "un na voznem vozi 80km/h jaz ga bom pa po prehitevalnem z 85km/h"
V življenju pa še nisem nakazal s smernikom, da bi rad šel mimo če je tisti pred mano prehiteval z cca 130km/h in se po zaključku prehitevanja premaknil na vozni pas ob prvi normalni šansi.
videc ::
r3dkv1c4
solatko>Nekdo zgoraj je napisal, da je cesta med Tomačevskim rondojem in Brnčičevo, enakovredna Celovški cesti, v resnici pa je ta odsek iste kategorije, kot mestna obvozica Brdo - Nove jarše, torej omejitev je 110, levi pas je prehitevalni. Zanimivo, da tega ne ve nebroj domžalčanov in tistih okoliških voznikov z domžalskim znakom in veselo parkirajo na prehitevalnem pasu, če tudi nikogar ne prehitevajo.
..in znak, ki to označuje, stoji kje??
Tukajle si postavil vprašanje o znaku za označitev tega dela ceste, ko si se spravil na moj post! Vsaj svoje poste poglej, preden hočeš komu zajedat.
Znak je takoj za križiščem z Brnčičevo in do Tomačevskega rondoja je hitra cesta z voznim in prehitevalnim pasom, omejitev 110km/h, modre table.
Sedaj pa CPP v roke in obnovit kaj se na teh cestah sme in kaj ne.
Modra tabla "Cesta, rezervirano za motorna vozila" pri nas, v Sloveniji, omejuje hitrost na 100km/h. Ne na 110km/h.
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
Olórin ::
V življenju pa še nisem nakazal s smernikom, da bi rad šel mimo če je tisti pred mano prehiteval z cca 130km/h in se po zaključku prehitevanja premaknil na vozni pas ob prvi normalni šansi.
verjameš da to nikogar več ne zanima?
bravo, čestitam, super. To je tvoj največji dosežek do sedaj. Si zdaj zadovoljen, ko sem opazil kako kulturen si, da nisi še nikomur s smernikom nakazal da bi ga rad prehitel? ...
Kaj je pa nekulturnega pri tem, da nakažem unemu pred sabo, da bi rad šel mimo njega s smernikom? Kako ste eni občutljivi, če je to posiljevanje, kaj je pa potem limanje na rit in/ali blendanje?
Tako se obnašajo opice. Levega smernika navadno ne opazijo, saj ne gledajo v ogledala. Ali pa ga namerno ignorirajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
sumoborac ::
Če osebek pred mano prehiteva ali z 110 ali z 130km/h ga nikakor ne silim, da ga zaključi, ampak počakam da naredi svoje. S smernikom mu nakažem šele za tem, ko ima on možnost se prestaviti na desni pas varno in ne med dva šleparja, kjer je komaj kaj prostora. Sem napisal zdaj bolj razumljivo?
Smrenik ni problematičen. Kako ti voziš ne vem. Vem pa, da podobne argumente uporabljajo liki, ki tudi v koloni mislijo, da se morajo njihovi gnadi ljudje umikati kot kakemu rešilcu na nujni vožnji.
znorim, ko je na avtocesti kolona vozil na prehitevalnem pasu, pa pride nekdo za mano in mi blenda da naj se mu umaknem, ob tem pa agresivno vozi skoraj pod moj odbijač.
V takem primeru je pač potrebno prilagoditi (znižati) hitrost vožnje, da se zagotovi varnost.
Kot sem rekel, agresivnost bo bilokak manever samo drastično podaljšala. Pri tem debate ni. Se ne mislim ubit na cesti.
Egotrip na višku. Wanna be a cop ftw! Boš ti mene učil, evo ti jeb**č, bom zanalašč bremzu. Klasični primer slovenskega nacionalnega voznika. Go Left Lane!
Če je kolona vozil na levem pasu in je desni pas prazni in pride nekdo za teboj, potem spadaš na desni pas, saj na levem očitno ne prehitevaš ane ;)
In če idejo razvlečeš na avto pred teboj in na avto pred tega, bi prišel do zaključka, da večina vozečih v koloni misli isto kot ti in jim niti na kraj pameti ne pade, da bi se premaknili desno. Ker če bi se, bi ta težak za teboj brez problema mimo peljal, ti pa bi v isti koloni vozil po desnem pasu, oz. če bi želel prehiteti, bi to storil tako, da nihče na levem pasu ne potrebuje zaradi tega bremzati. Osnove bontona na cesti pa to.
Prid sm al pa tm ostan...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumoborac ()
Utk ::
Isto bi lahko zate zadaj rekli. Kaj pa delaš za njim na levem pasu, če ga očitno ne moreš prehitet, ker je pač na levem pasu? Postavi se 50 metrov za njim na desni pas in čakaj, če si tako strašno kulturen.
Zakaj se bi on moral, tebi se pa ni treba?
Zakaj se bi on moral, tebi se pa ni treba?
ZaphodBB ::
Egotrip na višku. Wanna be a cop ftw! Boš ti mene učil, evo ti jeb**č, bom zanalašč bremzu. Klasični primer slovenskega nacionalnega voznika. Go Left Lane!
Če je kolona vozil na levem pasu in je desni pas prazni in pride nekdo za teboj, potem spadaš na desni pas, saj na levem očitno ne prehitevaš ane ;)
In če idejo razvlečeš na avto pred teboj in na avto pred tega, bi prišel do zaključka, da večina vozečih v koloni misli isto kot ti in jim niti na kraj pameti ne pade, da bi se premaknili desno. Ker če bi se, bi ta težak za teboj brez problema mimo peljal, ti pa bi v isti koloni vozil po desnem pasu, oz. če bi želel prehiteti, bi to storil tako, da nihče na levem pasu ne potrebuje zaradi tega bremzati. Osnove bontona na cesti pa to.
Govora je o tem, da imajo eni občutek, da bi morali takole oliko spoštovati vsi razen njih, ob pol štirih popoldan. Na uvozu/izvozu Domžale, ko je vse zabito in desni pas služi izključno vključevanju/izključevanju voznikov iz prometa.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
facepalm ::
Modra tabla "Cesta, rezervirano za motorna vozila" pri nas, v Sloveniji, omejuje hitrost na 100km/h. Ne na 110km/h.
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
to je star in netocen podatek.
hitrostne omejitve v slo so take:
130kmph avtocesta
110kmph hitra cesta
90kmph regionalka
50kmph v naselju
ob vstopu v drzavo, je tabla na kateri je to jasno napisano:)
videc ::
Res je. :) Moja napaka, hvala za popravek.
Modra tabla "Cesta, rezervirano za motorna vozila" pri nas, v Sloveniji, omejuje hitrost na 100km/h. Ne na 110km/h.
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
to je star in netocen podatek.
hitrostne omejitve v slo so take:
130kmph avtocesta
110kmph hitra cesta
90kmph regionalka
50kmph v naselju
ob vstopu v drzavo, je tabla na kateri je to jasno napisano:)
Olórin ::
In če idejo razvlečeš na avto pred teboj in na avto pred tega, bi prišel do zaključka, da večina vozečih v koloni misli isto kot ti in jim niti na kraj pameti ne pade, da bi se premaknili desno. Ker če bi se, bi ta težak za teboj brez problema mimo peljal, ti pa bi v isti koloni vozil po desnem pasu, oz. če bi želel prehiteti, bi to storil tako, da nihče na levem pasu ne potrebuje zaradi tega bremzati. Osnove bontona na cesti pa to.
nimaš ti meni kaj se limat na rit že v osnovi. Če je pa pred mano kolona vozil pa bodi brez skrbi da bom upočasnil če se mi boš limal. Zato da poskrbim za varnost. In ne, to ni zaviranje. To je spustitev gasa, da hitrost pade na recimo 100 kmh.
Pač hebiga, moram gledat kaj dela jackass, ki vozi 50 cm za mano in temu primerno moram vozit počasneje, saj moja pozornost ni v večji meri preusmerjena pred avto, kamor bi mogla bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Smurf ::
Sej ne vem, keri so hujsi. Tisti, ki se prilimajo na rit in blendajo, ali tisti, ki bremzajo in cistijo sipe. Oboji so nevarni za okolico, njihovo zivljenje pa mora biti precej stresno, ce jih vsaka taka malenkost vrze iz tira.
Jaz svojih frustracij ne resujem na cesti in se vedno odmaknem, ko lahko to varno naredim, hkrati pa sem strpen do pocasnejsih. Mogoce sem v zadnjih 100kkm na avtocesti blendal 2x (npr. ko je avto vozil konstatno po prehitevalnem pasu, ceprav je bil desen popolnoma prazen in se tja ni umaknil tudi po parih minutah), ni pa padilo na kraj pameti, da bi mu lezel v rit.
Jaz svojih frustracij ne resujem na cesti in se vedno odmaknem, ko lahko to varno naredim, hkrati pa sem strpen do pocasnejsih. Mogoce sem v zadnjih 100kkm na avtocesti blendal 2x (npr. ko je avto vozil konstatno po prehitevalnem pasu, ceprav je bil desen popolnoma prazen in se tja ni umaknil tudi po parih minutah), ni pa padilo na kraj pameti, da bi mu lezel v rit.
Olórin ::
In če idejo razvlečeš na avto pred teboj in na avto pred tega, bi prišel do zaključka, da večina vozečih v koloni misli isto kot ti in jim niti na kraj pameti ne pade, da bi se premaknili desno. Ker če bi se, bi ta težak za teboj brez problema mimo peljal, ti pa bi v isti koloni vozil po desnem pasu, oz. če bi želel prehiteti, bi to storil tako, da nihče na levem pasu ne potrebuje zaradi tega bremzati. Osnove bontona na cesti pa to.
očitno še nisi ob 16 uri vozil iz večjega mesta po avtocesti nekam. Bi videl da sta oba pasa polna.
Oglasi se, ko boš naredil izpit.
m0LN4r ::
Isto bi lahko zate zadaj rekli. Kaj pa delaš za njim na levem pasu, če ga očitno ne moreš prehitet, ker je pač na levem pasu? Postavi se 50 metrov za njim na desni pas in čakaj, če si tako strašno kulturen.
Zakaj se bi on moral, tebi se pa ni treba?
Tako.
b) dela za sabo kolono s počasnim prehitevanjem v stilu "un na voznem vozi 80km/h jaz ga bom pa po prehitevalnem z 85km/h"
Če nebi ti in tebi podobni rinli v druge na prehitevalnem, potem tudi kolone nebi blo.
Počakaj na desnem pasu, preden greš na levega še TI gužvo delat. Po možnosti pa še tako, da od zadaj provociraš ostale.
Sej ne vem, keri so hujsi. Tisti, ki se prilimajo na rit in blendajo, ali tisti, ki bremzajo in cistijo sipe. Oboji so nevarni za okolico, njihovo zivljenje pa mora biti precej stresno, ce jih vsaka taka malenkost vrze iz tira.
Kako neveš? Če prvega dejanja ni, potem tudi drugega ni. Drugo dejanje je le posledica prvega, ki ne more 200m za njim z isto hitrostjo počakat.
Boknedaj, da bi na desnem moral počakat, kako minutkico.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
markezii ::
V življenju pa še nisem nakazal s smernikom, da bi rad šel mimo če je tisti pred mano prehiteval z cca 130km/h in se po zaključku prehitevanja premaknil na vozni pas ob prvi normalni šansi.
verjameš da to nikogar več ne zanima?
bravo, čestitam, super. To je tvoj največji dosežek do sedaj. Si zdaj zadovoljen, ko sem opazil kako kulturen si, da nisi še nikomur s smernikom nakazal da bi ga rad prehitel? ...
Kaj je pa nekulturnega pri tem, da nakažem unemu pred sabo, da bi rad šel mimo njega s smernikom? Kako ste eni občutljivi, če je to posiljevanje, kaj je pa potem limanje na rit in/ali blendanje?
Tako se obnašajo opice. Levega smernika navadno ne opazijo, saj ne gledajo v ogledala. Ali pa ga namerno ignorirajo.
Ne vem, sem mislil da tebe ko tako pridno pišeš, a kot kaže bolj selektivno bereš
Opice se tako obnašajo? Ah ja...brez argumenta in potem na ta nivo. Super. Potem je v meni problem, če nakažem s smernikom? Nikakor pa ne v osebi, ki ne gleda v ogledala (pustimo kako nevarno je takšno početje) in/ali pa se odloči biti šerif in ignorira. Eni pa ste res...
Glugy ::
Res je. :) Moja napaka, hvala za popravek.
Modra tabla "Cesta, rezervirano za motorna vozila" pri nas, v Sloveniji, omejuje hitrost na 100km/h. Ne na 110km/h.
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
to je star in netocen podatek.
hitrostne omejitve v slo so take:
130kmph avtocesta
110kmph hitra cesta
90kmph regionalka
50kmph v naselju
ob vstopu v drzavo, je tabla na kateri je to jasno napisano:)
Sam je pa res da je še kr nekaj strani z starimi podatki.
Glede avtoceste pa normalno da pač prehitevaš na levi, voziš pa večino časa na desni. Edin če je pač desni pas zlo obremenjen da si lahko dlje časa tud na levi če vozš z največjo dovoljeno hitrostjo. Je pa treba pol pazt da res greš dost zgodej se vključevat na desno da ne greš pol na silo pred izvozom z vrat na nos direkt pred nekoga. Varnostno razdaljo pa normalno da morš imet velik večjo k pr ostalih cestah. Sam je pa kr mal smotan ker ti lahko kdo velikrat tisto dost velko varnostno "poje" s tem k se rine pred tabo tud če s tem v nevarnost spravlja tebe zarad totalno premajhne varnostne. Takrt morš pač mčkn zmanjšat da dobiš spet čimprej dost varnostne. Sam vseen se mi zdi da se res premal ljudi zaveda kok varnostna razdalja velik pomen. Kok to lahk omili nesreče. K te res nč ne stane imet primerno varnostno razdaljo. Mogoče ajde 2 sekundi..sam kaj je 2 sekundi v primerjavi z varnostjo k jo s tem pridobiš?
Če bi bla prava varnostna razdalja pri večini voznikov (pa mislm da je tistih k imajo pravo varnostno razdaljo res sam peščica) potem bi se preprečil al pa vsaj zlo omilil tud take nesreče: http://www.delo.si/novice/kronika/veriz...
Sej največji zbodljaj tega je da nisi odvisen sam od tega kakšno varnostno razdaljo sam držiš ampak tud od tega kakšno drži tisti za tabo...če jo voznik za tabo ne drži te lahk v taki kritični situaciji kjer je izjemoma treba na polno bremzat zbije v vozilo pred tabo in mal izniči tvoje prizadevanje za varnost zarad lastne neodgovornosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Smurf ::
m0LN4r ::
V bistvu ne, jaz sem med onimi ko prehitevajo, ampak ne na 2m ampak 200m.
Nisi nč kreten, če skrbiš za svojo varnost. Medtem ko prvi tega namena sigurno nima niti približno.
Nisi nč kreten, če skrbiš za svojo varnost. Medtem ko prvi tega namena sigurno nima niti približno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Smurf ::
V bistvu ne, jaz sem med onimi ko prehitevajo, ampak ne na 2m ampak 200m.
Nisi nč kreten, če skrbiš za svojo varnost. Medtem ko prvi tega namena sigurno nima niti približno.
V mojem primeru, eden se ti prilepi na rit, drugi pa bremza pred tabo, sta oba kretena.
Oz. drugace tvoja naloga kot voznik je, da vozis varno, ne da solas ostale udelezence prometa, oz. jim kazes svoj prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()
RedDrake ::
Kaksne frustracije.
Jaz zadnje case drugace nastavim tempomat in vozim kakih 100m za poljubnim sleparjem.
Poraba je 5L pri bencinarju, po poljubno kilometrih so zivci se vedno nedotaknjeni in na cilj, ce je v Sloveniji, ne pridem vec kot 20 min kasneje.
Vcasih sem drugace tudi jaz zgubljal zivce.
Recimo tipicno, LJ - Vrhnika, tam ob kakih 16h-17h. Desni pas je efektivno poln, in ce zelis vec kot cca 80-90 moras na levega. Tam je pa kolona ki povprecno vozi okoli 100-110. In potem prileti od zadaj avto z 140+, se ti prilepi na rit in drzi "varnostno razdaljo" 2-3m par kilometrov, potem pa ko se koncno pojavi na desni luknja in se mu umaknes, se prilepi na rit naslednjemu. Wow. Such great. Much fast! Skoda da ni na nasih cestah *veliko* policije, kot recimo v ZDA.
Tam taksni precej hitro koncajo na hladnem.
Jaz zadnje case drugace nastavim tempomat in vozim kakih 100m za poljubnim sleparjem.
Poraba je 5L pri bencinarju, po poljubno kilometrih so zivci se vedno nedotaknjeni in na cilj, ce je v Sloveniji, ne pridem vec kot 20 min kasneje.
Vcasih sem drugace tudi jaz zgubljal zivce.
Recimo tipicno, LJ - Vrhnika, tam ob kakih 16h-17h. Desni pas je efektivno poln, in ce zelis vec kot cca 80-90 moras na levega. Tam je pa kolona ki povprecno vozi okoli 100-110. In potem prileti od zadaj avto z 140+, se ti prilepi na rit in drzi "varnostno razdaljo" 2-3m par kilometrov, potem pa ko se koncno pojavi na desni luknja in se mu umaknes, se prilepi na rit naslednjemu. Wow. Such great. Much fast! Skoda da ni na nasih cestah *veliko* policije, kot recimo v ZDA.
Tam taksni precej hitro koncajo na hladnem.
m0LN4r ::
Recimo tipicno, LJ - Vrhnika, tam ob kakih 16h-17h. Desni pas je efektivno poln, in ce zelis vec kot cca 80-90 moras na levega. Tam je pa kolona ki povprecno vozi okoli 100-110. In potem prileti od zadaj avto z 140+, se ti prilepi na rit in drzi "varnostno razdaljo" 2-3m par kilometrov, potem pa ko se koncno pojavi na desni luknja in se mu umaknes, se prilepi na rit naslednjemu. Wow. Such great. Much fast!
Glih to ja. Ostalo kaj naštevajo pa so sami izgovori za taka dejanja postavljene v extreme, ko jih srečaš res samo tu pa tam, če se siliš. Drugače pa nikoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35641 (33393) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123841 (100863) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48601 (43996) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13573 (11400) | r3dkv1c4 |