Forum » Na cesti » Nesramna vožnja za "ritjo"
Nesramna vožnja za "ritjo"
Temo vidijo: vsi
matobeli ::
Pa noben ne zna dat desni zmigavec in se umaknit proti desni ter upocasnit? tako se spusti tistega zadaj naprej.
Včasih je vseeno kaj naredi, kontra promet lahko obvoz onemogoča. Sem že imel tak primer da se je voznik skoraj ustavil z desnim žmigovcem, cesta ožja, kontra prometa veliko. To šele povzroči zastoj. naj fura njegovih 60-70, če se hoče umaknit to naredi na varnem mestu, ne pa se ustavit sred ceste. Bomo že počakali zadaj, bolje 70 kot 0
markezii ::
Bolj ko berem, bolj se mi zdi, da ste tukaj eni kupili izpit za avto. Predlogi z zaviranjem / ročno in ne vem kaj še vse prav izzivajo nesrečo. Bravo res...
Nihče ne bo ne prvi ne zadnji, da se mu nekdo "nalima na rit". Ampak da v tem momentu sam odreagiraš kot tele, pa mi ni jasno zakaj. Nadaljuješ svojo vožnjo normalno naprej in to je to. Jaz takim osebam, ki se mi limajo na rit nakažem z vsemi 4 smerniki, da naj prehitijo ali pa naj držijo varnostno razdaljo. Pa si morate mislit, da to celo deluje? Presenečenje a ne? Vsi ostali predlagani manevri, so popolnoma nepotrebni in nevarni.
Ne vem če veš, ampak upoštevanje predpisane hitrostne omejitve je nekaj drugega kot voziti prepočasi?
Hehe, ja se vsi spomnimo naših prvih avtov. Ampak tole, da ti nihče ne trzne pri 120km/h? Ok ne vrjamem, ker sem 100% da če se voziš po "prehitevalnem" 120km/h, da slej ali prej nekdo pride za tabo z večjo hitrostjo. Kaj pa takrat? Pa še eno vprašanje, si se takrat s prvim avtom umaknil (kljub hitrosti 150km/h) na vozni pas, če je kdo želel še hitreje?
Ok, to da je bil un za tabo živčen in blendal pove dosti o tipu voznika glede na zgoraj napisano situacijo. Ampak zakaj te je moral on prehitevati po desni in se mu sam nisi takoj umaknil, ko si imel možnost?
Nihče ne bo ne prvi ne zadnji, da se mu nekdo "nalima na rit". Ampak da v tem momentu sam odreagiraš kot tele, pa mi ni jasno zakaj. Nadaljuješ svojo vožnjo normalno naprej in to je to. Jaz takim osebam, ki se mi limajo na rit nakažem z vsemi 4 smerniki, da naj prehitijo ali pa naj držijo varnostno razdaljo. Pa si morate mislit, da to celo deluje? Presenečenje a ne? Vsi ostali predlagani manevri, so popolnoma nepotrebni in nevarni.
jaz reagiram v taki situaciji tako da take avtošole kot si ti prehitim čimprej.
Ne vem če veš, ampak upoštevanje predpisane hitrostne omejitve je nekaj drugega kot voziti prepočasi?
se strinjam. Prvi avti, ki sem jih vozil so bili majhni (pač primerni statusu študenta) in je bilo na avtocesti vedno lepljenje za rit, blendanje, vklapljanje smerokazov čeprav sem šel pogosto 140-150 kmh. V zdajšnjem grem lahko tudi 120 in nihče niti trznil ne bo.
Hehe, ja se vsi spomnimo naših prvih avtov. Ampak tole, da ti nihče ne trzne pri 120km/h? Ok ne vrjamem, ker sem 100% da če se voziš po "prehitevalnem" 120km/h, da slej ali prej nekdo pride za tabo z večjo hitrostjo. Kaj pa takrat? Pa še eno vprašanje, si se takrat s prvim avtom umaknil (kljub hitrosti 150km/h) na vozni pas, če je kdo želel še hitreje?
..da se jaz primaknem svojih 50 centov. nocem zalit kogarkoli. opazam, da na avtocesti so najvecji frajerji z LJ tablicami. zadnjic sem vozil po prehitevalnemu pasu mimo tovornjakov in se mi je zadaj prilepil LJ. blendal in bil nervozen. nisem se imel kam umakniti. ok. pod tovornjak. ko smo prisli mimo me je tip prehitel po desni strani od hudega in mi pokazal iztegnjen palec (ne sredinec :) ) v smislu "bravo", ker se nisme umaknil pold tovornjak.
Ok, to da je bil un za tabo živčen in blendal pove dosti o tipu voznika glede na zgoraj napisano situacijo. Ampak zakaj te je moral on prehitevati po desni in se mu sam nisi takoj umaknil, ko si imel možnost?
Tezaab ::
Po moje ni hotel skocit takoj pred tovornjak in je nabiral varnostno razdaljo, frajer je pa videl luknjo in takoj zapeljal na desno in mimo.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
markezii ::
Po moje ni hotel skocit takoj pred tovornjak in je nabiral varnostno razdaljo, frajer je pa videl luknjo in takoj zapeljal na desno in mimo.
Ok dajem to možnost, samo to pomeni, da je t.i. frajer hudo izzival. Bolj se nagibam k svojim izkušnjam, ko lepo nakažem osebi pred sabo s smernikom, da bi rad šel mimo in on rabi še ohoho časa, da se premakne na vozni pas. Po desni pač ne prehitevam, ampak nekateri enostavno nimajo občutka kdaj že lahko zapeljejo na vazni pas in se po domače povedano "jajcajo" na "prehitevalnem"...
bambam20 ::
Kako dokažeš, da je letela čez cesto mačka in si na polno zabremzal? Mislim, da v takšnih primerih ni dovoljeno bremzanje na polno.
Eni prav nimate kulture in še dodatno izzivate.
če se plejše v naselju 50 km/h in se ti nekdo nalima na odbijač se pač nalima.
Vožnja za ritjo pomeni, da ti vozi 2 metra za dobijačem. Eni nimate občutka, da vožnja 5 metrov narazen ni vožnja za ritjo.
Eni prav nimate kulture in še dodatno izzivate.
če se plejše v naselju 50 km/h in se ti nekdo nalima na odbijač se pač nalima.
Vožnja za ritjo pomeni, da ti vozi 2 metra za dobijačem. Eni nimate občutka, da vožnja 5 metrov narazen ni vožnja za ritjo.
AndrejO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mene pa bolj motijo vozniki, ki sploh ne poznajo prometnih predpisov...v tej akciji "maraton" se folk vozi 50 izven naselja, pa to je za vozniške pobrat.
Mene pa v tej akciji že glava boli od skoraj non-stop blendanja nasproti vozečih vozil. Ni za pobrati dovoljenja, lahko pa bi jim začeli deliti položnice za kolikorkoli je že predpisana globa za takšne "ponarodele" neumnosti.
francek1 ::
Zakaj bi se sploh z njim pogovarjal v primeru nesreče? Ni ti treba. Pokličeš policijo in se pogovarjaš samo z njimi. Poveš, da se je gospod zaletel, ker najverjetneje ni imel zadostne varnostne razdalje, oni pa naj diskutirajo z njim, če je potrebno. V primeru, da imaš urejeno ustrezno zavarovanje se izogneš marsikaterim težavam. Debate in pogajanja o tem ali se bo klicalo policijo ali ne ni nikoli, ker nekatera zavarovanja zahtevajo obvezen policijski zapisnik v primeru nesreče.
To ni res. Zavarovalnice (tiste bolj glupe)zahtevajo, da se obvesti policijo. To pomeni, da pokličeš 113 in poveš, da si imel nesrečo 1.kategorije. Zapisnikov za take nesreče se ne dela več, preveri se samo psihofizično stanje voznikov.
m0LN4r ::
Če se sprednjemu avtu kaj zgodi, je čisto vseeno al maš 2m al 5m al 10m časa, da stopiš na bremzo. Velike razlike nebo. Zato da se izogneš nesreči,
bo treba nekaj metrov več razdalje in bolj mirne živce.
1. Koliko je varnostna razdalja na AC ?
- 100m pri 30kmh ali 130kmh ne izgleda niti približno isto.
2. Eni bi radi snemali sprednje vozilo, kako ti je blizu zabremzal?
- Mene zanima kaj bo zav./113. rekla, ko jim pokažeš posnetek, da snemaš sprednji avto od zelo blizu nekaj časa.
bo treba nekaj metrov več razdalje in bolj mirne živce.
1. Koliko je varnostna razdalja na AC ?
- 100m pri 30kmh ali 130kmh ne izgleda niti približno isto.
2. Eni bi radi snemali sprednje vozilo, kako ti je blizu zabremzal?
- Mene zanima kaj bo zav./113. rekla, ko jim pokažeš posnetek, da snemaš sprednji avto od zelo blizu nekaj časa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
SimplyMiha ::
Taka je ta prometna kultura v Sloveniji, ko drug drugemu svetujemo, kako zajebat druge...
sumoborac ::
Nekaterim komentarjem se je res za nasmejat :D
Če te nekdo uspe prehiteti po desnem pasu na avtocesti pomeni, da je voznik na levem pasu v prekršku zaradi vožnje po PREHITEVALNEM pasu in se ni umaknil na vozni pas kot je to potrebno. Torej v tej situaciji sta idiota OBA. Izgovor, da se nabira "varnostno razdaljo" do prehitevajočega tovornjaka pa itq zmaga.
Če se nekdo približa, ta čas ko prehitevate, lepo prižgete desni smernik in se ob prvi priliki poberete na desni pas. V takšnem primeru se 99% voznikov umiri in počaka do se ob prvi priliki umaknete. Ne pa da se prehiteva 10 tovornjakov vmes med njimi pa po 50m lufta.
Klasični primer je vrhniški klanc, kjer se jasno vidi folk, ki prehiteva še un tovrnjak ... tm dol za ovinkom ...
Jst osebno večkrat pripeljem "za rit" ljudem, ki vozijo po levem pasu in NE prehitevajo (desni pas jasno prazen). V upanju, da mi ne bo potrebno bremzati iz 140 na 105, zaviram do njih in manjše varnostne razdalje. Večina opazi avto v ogledalu šele ko prideš pod varnostno razdaljo in takrat panično umikajo in žugajo, da kaj se grem. Najdejo se tudi primerki, ki poskušajo na prazni avtocesti na levem pasu bremzati v "poduk". Takšni so največji zmagovalci. Seveda sem jst the-bad-guy, ironija.
Resnica je ta, da je vožnja po levem pasu na avtocestah nacionalni šport. Kdor ne vrjame, naj se postavi na cestninsko postajo Brezovica in opazuje prazni desni pas in kolono na levem pasu vsako jutro. Kje so kle policaji, ki bi pisali kazni?!?!
Da seveda niti ne omenjamo delov avtocest z 3 pasovi, kjer je desni pas očitno rezerviran samo za tovornjake?! in je očitno prepovedano voziti po njem z osebnim avtom? :o
Sumoborac
Če te nekdo uspe prehiteti po desnem pasu na avtocesti pomeni, da je voznik na levem pasu v prekršku zaradi vožnje po PREHITEVALNEM pasu in se ni umaknil na vozni pas kot je to potrebno. Torej v tej situaciji sta idiota OBA. Izgovor, da se nabira "varnostno razdaljo" do prehitevajočega tovornjaka pa itq zmaga.
Če se nekdo približa, ta čas ko prehitevate, lepo prižgete desni smernik in se ob prvi priliki poberete na desni pas. V takšnem primeru se 99% voznikov umiri in počaka do se ob prvi priliki umaknete. Ne pa da se prehiteva 10 tovornjakov vmes med njimi pa po 50m lufta.
Klasični primer je vrhniški klanc, kjer se jasno vidi folk, ki prehiteva še un tovrnjak ... tm dol za ovinkom ...
Jst osebno večkrat pripeljem "za rit" ljudem, ki vozijo po levem pasu in NE prehitevajo (desni pas jasno prazen). V upanju, da mi ne bo potrebno bremzati iz 140 na 105, zaviram do njih in manjše varnostne razdalje. Večina opazi avto v ogledalu šele ko prideš pod varnostno razdaljo in takrat panično umikajo in žugajo, da kaj se grem. Najdejo se tudi primerki, ki poskušajo na prazni avtocesti na levem pasu bremzati v "poduk". Takšni so največji zmagovalci. Seveda sem jst the-bad-guy, ironija.
Resnica je ta, da je vožnja po levem pasu na avtocestah nacionalni šport. Kdor ne vrjame, naj se postavi na cestninsko postajo Brezovica in opazuje prazni desni pas in kolono na levem pasu vsako jutro. Kje so kle policaji, ki bi pisali kazni?!?!
Da seveda niti ne omenjamo delov avtocest z 3 pasovi, kjer je desni pas očitno rezerviran samo za tovornjake?! in je očitno prepovedano voziti po njem z osebnim avtom? :o
Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...
Vikking ::
Jaz pa ne razumem zakaj se nekateri obremenjujete in sekirate če vam nekdo za ritjo vozi. Pa špricate, pa meglenke vžigate, pa zamnjšujete hitrost.
To preprosto pomeni da kot šofer, niste sposobni v življenju voziti nobene prikolice. Ker če bi jo že morali voziti, bi skozi pritiskali na zavoro, vžigali brisalce in meglenke, ter se jezili in sekirali do nezavesti.
Preprosto mu daš več prostora za prehitevati in te obvozi. Kaj je tukaj še za dodati?
To preprosto pomeni da kot šofer, niste sposobni v življenju voziti nobene prikolice. Ker če bi jo že morali voziti, bi skozi pritiskali na zavoro, vžigali brisalce in meglenke, ter se jezili in sekirali do nezavesti.
Preprosto mu daš več prostora za prehitevati in te obvozi. Kaj je tukaj še za dodati?
LeQuack ::
Nekaterim komentarjem se je res za nasmejat :D
Če te nekdo uspe prehiteti po desnem pasu na avtocesti pomeni, da je voznik na levem pasu v prekršku zaradi vožnje po PREHITEVALNEM pasu in se ni umaknil na vozni pas kot je to potrebno. Torej v tej situaciji sta idiota OBA. Izgovor, da se nabira "varnostno razdaljo" do prehitevajočega tovornjaka pa itq zmaga.
Če se nekdo približa, ta čas ko prehitevate, lepo prižgete desni smernik in se ob prvi priliki poberete na desni pas. V takšnem primeru se 99% voznikov umiri in počaka do se ob prvi priliki umaknete. Ne pa da se prehiteva 10 tovornjakov vmes med njimi pa po 50m lufta.
Klasični primer je vrhniški klanc, kjer se jasno vidi folk, ki prehiteva še un tovrnjak ... tm dol za ovinkom ...
Jst osebno večkrat pripeljem "za rit" ljudem, ki vozijo po levem pasu in NE prehitevajo (desni pas jasno prazen). V upanju, da mi ne bo potrebno bremzati iz 140 na 105, zaviram do njih in manjše varnostne razdalje. Večina opazi avto v ogledalu šele ko prideš pod varnostno razdaljo in takrat panično umikajo in žugajo, da kaj se grem. Najdejo se tudi primerki, ki poskušajo na prazni avtocesti na levem pasu bremzati v "poduk". Takšni so največji zmagovalci. Seveda sem jst the-bad-guy, ironija.
Resnica je ta, da je vožnja po levem pasu na avtocestah nacionalni šport. Kdor ne vrjame, naj se postavi na cestninsko postajo Brezovica in opazuje prazni desni pas in kolono na levem pasu vsako jutro. Kje so kle policaji, ki bi pisali kazni?!?!
Da seveda niti ne omenjamo delov avtocest z 3 pasovi, kjer je desni pas očitno rezerviran samo za tovornjake?! in je očitno prepovedano voziti po njem z osebnim avtom? :o
Sumoborac
Seveda si ti bad guy, ker hočeš divjati ne glede na to, koliko življenj ogroziš. Navkljub temu da nekateri trdijo da so oni sposobni voziti 200 varno, se zakonom fizike ne da ubežati.
Quack !
roCkY ::
Preprosto mu daš več prostora za prehitevati in te obvozi. Kaj je tukaj še za dodati?
Pa saj model največkrat nikakor ne gre naprej. On bi se skozi naselje peljal 80+ za tabo. Če bo lizika se bo pa smejal ker bo mim prišel.
Zaritnika se v praksi lepo oddalji s tempomatom. Lepo od znaka do znaka toliko kot je dovoljeno. Pospeševanje n zaviranje normalno. Ne bo dolgo noge držal na povsem konstantni hitrosti. Mimgrede bo 10 metrov zadaj ali odšel naprej. Seveda se najdejo tudi večji mojstri ki te po nekaj km prehiti in zmanjša kakih 20 pod omejitev. Če ostaneš 20 metrov zadaj ga v pol minute ne boš videl pred sabo do naslednjega semaforja.
Na AC pa sem alirgičen na vračanje na vozni pas 2 metra pred tabo in nato še zaviranje po možnosti. Dogaja pa se zelo pogosto kadar sem v kombiju. Za kombiji se v SLO ne vozi, če pa je pa največkrat zaritnik prve stopnje, ki lovi zaveterje. Najbolj "prijetno" je, ko prideš na avtocesto. Tip(inja) se nekako skida na prehitevalni pas in te spusti na voznega. Nato pa pospešiš in ga ni od nikoder. No čez pol minute-minuto pride iz mrtvega kota in direkt pred tebe in zmanjša hitrost...
WarpedGone ::
Stvar je čist simpl: stvari se drastično spremenijo z razmerjem trenutne hitrosti in omejitve.
Dokler vozim po omejitvah, mi je ganz egal za kretene za mano, tudi če morajo iz 200 bremzat na 130 medtem ko se js cijazim s 130 mimo šleperjev in ne skočim v prvo luknjo dolgo 50 metrov, kjer bi moral bremzat na 100 samo zato da bo frajer za mano lahko čimprej oddivjal naprej. Na desno grem ko je luknja dovolj velika da mi ne bo treba šlatat bremz.
Ko sm pod omejitvijo sm ovira zato ali pospešim na 130 in/ali se spokam v prvo luknjo.
Je pa zmagal en kreten na Lj obvoznici, ki se mi je zalimal na rit ko sm šel povsem legitimnih 110, nato me/nas prehitel po odstavnem, se parkiral pred mano in zabremzal na 70. Ta je bil pol prsta daleč od tega da peljem za njim dokler ne ustavi in mu jih naložim enepar okrog kepe.
Nism edini, ki je nagnjen k talanju klofut kljub temu da ne sili z avtomobili v druge zato ko naslednjič koga buzerirate na cesti pazite, da to ne bom js.
Dokler vozim po omejitvah, mi je ganz egal za kretene za mano, tudi če morajo iz 200 bremzat na 130 medtem ko se js cijazim s 130 mimo šleperjev in ne skočim v prvo luknjo dolgo 50 metrov, kjer bi moral bremzat na 100 samo zato da bo frajer za mano lahko čimprej oddivjal naprej. Na desno grem ko je luknja dovolj velika da mi ne bo treba šlatat bremz.
Ko sm pod omejitvijo sm ovira zato ali pospešim na 130 in/ali se spokam v prvo luknjo.
Je pa zmagal en kreten na Lj obvoznici, ki se mi je zalimal na rit ko sm šel povsem legitimnih 110, nato me/nas prehitel po odstavnem, se parkiral pred mano in zabremzal na 70. Ta je bil pol prsta daleč od tega da peljem za njim dokler ne ustavi in mu jih naložim enepar okrog kepe.
Nism edini, ki je nagnjen k talanju klofut kljub temu da ne sili z avtomobili v druge zato ko naslednjič koga buzerirate na cesti pazite, da to ne bom js.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
r3dkv1c4 ::
sumoborac, ko si ravno omenil vrhniški klanec, je pri nas nacionalni šport tudi ignoriranje vožnje po skrajno desnem voznem pasu.
To pomeni, da ljudje stalno vozijo po srednjem in prehitevalnem pasu, tudi če je skrajno desni prazen, misleč, da je tisti skrajno desni za počasna vozila.
Ampak so v VELIKI ZMOTI, ker tisti pas se razlikuje od ostalih dveh le po najmanjši določeni omejitvi(je ni).
Dejstvo je, da policija ignorira vsa ta početja, od vožnje po levem(prehitevalnem), do neumikanja ob prvi priliki na vozni pas, do vožnje s premajhno varnostno razdaljo, itd...
Dejstvo pa je tudi, da največ prometnih nesreč na AC, se zgodi ravno zaradi premajhne varnostne razdalje.
To pomeni, da ljudje stalno vozijo po srednjem in prehitevalnem pasu, tudi če je skrajno desni prazen, misleč, da je tisti skrajno desni za počasna vozila.
Ampak so v VELIKI ZMOTI, ker tisti pas se razlikuje od ostalih dveh le po najmanjši določeni omejitvi(je ni).
Dejstvo je, da policija ignorira vsa ta početja, od vožnje po levem(prehitevalnem), do neumikanja ob prvi priliki na vozni pas, do vožnje s premajhno varnostno razdaljo, itd...
Dejstvo pa je tudi, da največ prometnih nesreč na AC, se zgodi ravno zaradi premajhne varnostne razdalje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
sumoborac ::
Seveda si ti bad guy, ker hočeš divjati ne glede na to, koliko življenj ogroziš. Navkljub temu da nekateri trdijo da so oni sposobni voziti 200 varno, se zakonom fizike ne da ubežati.
Dober povzetek. Zato ker vozim po prehitevalnem pasu ker želim prehiteti vozilo, ki vozi na prazni avtocesti na levem pasu sem jst bad guy. Odlicen primerek slovenske miselnosti na avtocestah ;)
Vsi bi radi druge vzgajali na avtocesti ane, sami ste vedno popolni vozniki. Kako že gre ... ko misliš da si dober voznik si v resnici največja nevarnost na cesti. In pri večini teh komentarjev ... kapo dol vsem profesionalnim voznikom na naših cestah
sumoborac, ko si ravno omenil vrhniški klanec, je pri nas nacionalni šport tudi ignoriranje vožnje po skrajno desnem voznem pasu.
To pomeni, da ljudje stalno vozijo po srednjem in prehitevalnem pasu, tudi če je skrajno desni prazen, misleč, da je tisti skrajno desni za počasna vozila.
Ampak so v VELIKI ZMOTI, ker tisti pas se razlikuje od ostalih dveh le po najmanjši določeni omejitvi(je ni).
Natančno tako. Mogoče sem premalo ironično napisal :)
Prid sm al pa tm ostan...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumoborac ()
roCkY ::
V 90% in več bo severni tujec, ki je vozil 150+ na prehitevalnem lepo ostal na varnostni razdali za tabo neglede na to ali se giblješ 145 ali 120. SLO tablic pa skoraj videl ne boš. No saj tudi onih ne ker so predaleč.
feryz ::
Jaz sem tisti, ki vozi za ritjo!
Zakaj!
Ker če ne voziš tako, se bo osebek peljal od Ljubljane do Maribora 110 km/h, ker je največji car in misli, da tudi vsi ostali radi vozijo tako.
Šele ko se mu nalimaš za rit, mu užge, da bi nekateri morda radi šli hitreje in se mogoče, ampak res zgolj mogoče, umakne na desno.
Da ne govorimo o tem, da take osebe prehitijo en kamion in presodijo, da se do drugega ne splača umakniti ali pa mogoče presodijo, da jim ne bo zneslo, da bi ga prehitelo par avtov in bi potem šel nazaj na prehitevalni.
Tako osebo seveda nič ne moti, da jo v tem istem času in isti prevoženi poti, kaki trije ali štirje prehitijo po desni in se precej pred kamionom, uvrstijo nazaj na prehitevalni pas.
Včeraj sem naredil preko 1000 km in lahko rečem, da po Evropi vozijo dosti hitreje, kot pri nas.
Po Avstriji recimo voziš cel čas med 160 in 170 km/h po avtocesti (z ostalimi vozniki, da ne bo pomote), razen tistih par odsekov, ki so posebej označeni in varovani z radarji.
Po "navadnih" cestah, ki so zelo široke in hitre, 100 - 120 km/h, policaji to lenobno tolerirajo. Potovanje je resnično hitro in relativno varno.
Da ne govorimo o Češki, Poljski... Tam se vozi dosti hitreje kot pri nas. Res pa je, da velja zakon močnejšega.
Ko se vrneš v SLO, je kot počasni posnetek.
Največja razlika pa je, da v tujini spoštujejo tiste, ki hočejo iti hitreje in se jim umikajo. Ter ne moralizirajo, da imajo zaradi omejitev sveto pravico ustvarjanja kolon.
Zakaj!
Ker če ne voziš tako, se bo osebek peljal od Ljubljane do Maribora 110 km/h, ker je največji car in misli, da tudi vsi ostali radi vozijo tako.
Šele ko se mu nalimaš za rit, mu užge, da bi nekateri morda radi šli hitreje in se mogoče, ampak res zgolj mogoče, umakne na desno.
Da ne govorimo o tem, da take osebe prehitijo en kamion in presodijo, da se do drugega ne splača umakniti ali pa mogoče presodijo, da jim ne bo zneslo, da bi ga prehitelo par avtov in bi potem šel nazaj na prehitevalni.
Tako osebo seveda nič ne moti, da jo v tem istem času in isti prevoženi poti, kaki trije ali štirje prehitijo po desni in se precej pred kamionom, uvrstijo nazaj na prehitevalni pas.
Včeraj sem naredil preko 1000 km in lahko rečem, da po Evropi vozijo dosti hitreje, kot pri nas.
Po Avstriji recimo voziš cel čas med 160 in 170 km/h po avtocesti (z ostalimi vozniki, da ne bo pomote), razen tistih par odsekov, ki so posebej označeni in varovani z radarji.
Po "navadnih" cestah, ki so zelo široke in hitre, 100 - 120 km/h, policaji to lenobno tolerirajo. Potovanje je resnično hitro in relativno varno.
Da ne govorimo o Češki, Poljski... Tam se vozi dosti hitreje kot pri nas. Res pa je, da velja zakon močnejšega.
Ko se vrneš v SLO, je kot počasni posnetek.
Največja razlika pa je, da v tujini spoštujejo tiste, ki hočejo iti hitreje in se jim umikajo. Ter ne moralizirajo, da imajo zaradi omejitev sveto pravico ustvarjanja kolon.
markezii ::
WarpedGone je izjavil:
Ko sm pod omejitvijo sm ovira zato ali pospešim na 130 in/ali se spokam v prvo luknjo.
Je pa zmagal en kreten na Lj obvoznici, ki se mi je zalimal na rit ko sm šel povsem legitimnih 110, nato me/nas prehitel po odstavnem, se parkiral pred mano in zabremzal na 70. Ta je bil pol prsta daleč od tega da peljem za njim dokler ne ustavi in mu jih naložim enepar okrog kepe.
Nism edini, ki je nagnjen k talanju klofut kljub temu da ne sili z avtomobili v druge zato ko naslednjič koga buzerirate na cesti pazite, da to ne bom js.
To, da ti je zabremzal pred tabo na 70km/h je definitivno znak teleta ja. Na katerem pasu pa si vozil 110km/h in sklepam, da je bila omejitev 100km/h na tem delu obvoznice? Ne me narobe razumeti, omejitve hitrosti so tukaj z razlogom. Če si bil na voznem pasu je bil osebek za tabo "special", če si bil pa na prehitevalnem pa ne vidim razloga zakaj se mu nisi umaknil, če si videl, da želi voziti hitreje in si mu bil ti pri tem edina ovira? Če je bila pa cela kolona pred tabo z enako hitrostjo, mu pa tako ni pomoči. Sem imel enkrat možnost naleteti na takega talenta, ki je mislil, da se mu bo cela kolona premaknila na vozni pas, ker se njemu mudi...
SimplyMiha ::
Kolikor vem, imajo vse države v Evropi omejitev 130 na avtocestah. Če vozite 170, pričakujte pošto.
Zheegec ::
Ja, takšni so zakon. Ko grem na prehitevalnem pasu 100km/h ker je pred menoj par avtov, ki grejo počasi in prehitevajo tovornjake. potem se pa najde nekdo za menoj, ki mi trobi ali pa prižiga dolge, da naj grem hitreje
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
markezii ::
SimplyMiha je izjavil:
Kolikor vem, imajo vse države v Evropi omejitev 130 na avtocestah. Če vozite 170, pričakujte pošto.
Veš narobe
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Kolikor vem, imajo vse države v Evropi omejitev 130 na avtocestah. Če vozite 170, pričakujte pošto.
Veš narobe
Link.
PandaFlow2 ::
Včeraj sem naredil preko 1000 km in lahko rečem, da po Evropi vozijo dosti hitreje, kot pri nas.
Po Avstriji recimo voziš cel čas med 160 in 170 km/h po avtocesti (z ostalimi vozniki, da ne bo pomote), razen tistih par odsekov, ki so posebej označeni in varovani z radarji.
Po mojih izkušnjah z vožnjo v Avstriji, povprečni Avstrijec vozi po omejitvah.
WarpedGone ::
Na katerem pasu pa si vozil 110km/h in sklepam, da je bila omejitev 100km/h na tem delu obvoznice?
Poupdataj omejitve - S Lj obvoznica je hitra cesta kjer velja splošna omejitev 110.
Če si bil na voznem pasu je bil osebek za tabo "special", če si bil pa na prehitevalnem pa ne vidim razloga zakaj se mu nisi umaknil,
Sem jasno napisal:
nato me/nas prehitel po odstavnem,
Kar pove, da je bil vozni pas zaseden s podobno hitro vozečimi vozili.
Zbogom in hvala za vse ribe
markezii ::
SimplyMiha je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
Kolikor vem, imajo vse države v Evropi omejitev 130 na avtocestah. Če vozite 170, pričakujte pošto.
Veš narobe
Link.
Poguglaj kako imajo v Nemčiji...
WarpedGone je izjavil:
Na katerem pasu pa si vozil 110km/h in sklepam, da je bila omejitev 100km/h na tem delu obvoznice?
Poupdataj omejitve - S Lj obvoznica je hitra cesta kjer velja splošna omejitev 110.
Če si bil na voznem pasu je bil osebek za tabo "special", če si bil pa na prehitevalnem pa ne vidim razloga zakaj se mu nisi umaknil,
Sem jasno napisal:
nato me/nas prehitel po odstavnem,
Kar pove, da je bil vozni pas zaseden s podobno hitro vozečimi vozili.
Vse jasno Kot sem že napisal, takim žal ni pomoči...
feryz ::
Avstrijci niti pod razno ne vozijo po omejitvah. Razen tam, kjer je to poudarjeno in nujno.
Še manj se jih držijo, pregovorno slabi ali počasni vozniki, Italijani.
Lani sem šel v Gardaland in imel povprečno hitrost do tja (okrog 300 km) 139 km/h. S tem, da sem večino časa preživel v koloni na prehitevalnem. Kolona je šopala preko 150 km/h, tudi skozi tunel, ki so ga renovirali in je bila hitrost omejena na 80 km/h.
Zavedajte se, da so določene službe odvisne od časa preživetega na cesti. In ko narediš 100k + kilometrov letno in ti vsaka minuta na cesti pomeni direktno izgubo dohodka, ti je zelo pomembno, koliko časa boš preživel na njej.
Čistunstvo v tej temi, je enako, kot čistunstvo pri piratiziranju. Ga ni človeka, ki ne krši, ampak ker krši malo manj, se ima zaradi tega boljši od ostalih. Ali pa ker ni dovolj sposoben.
Še manj se jih držijo, pregovorno slabi ali počasni vozniki, Italijani.
Lani sem šel v Gardaland in imel povprečno hitrost do tja (okrog 300 km) 139 km/h. S tem, da sem večino časa preživel v koloni na prehitevalnem. Kolona je šopala preko 150 km/h, tudi skozi tunel, ki so ga renovirali in je bila hitrost omejena na 80 km/h.
Zavedajte se, da so določene službe odvisne od časa preživetega na cesti. In ko narediš 100k + kilometrov letno in ti vsaka minuta na cesti pomeni direktno izgubo dohodka, ti je zelo pomembno, koliko časa boš preživel na njej.
Čistunstvo v tej temi, je enako, kot čistunstvo pri piratiziranju. Ga ni človeka, ki ne krši, ampak ker krši malo manj, se ima zaradi tega boljši od ostalih. Ali pa ker ni dovolj sposoben.
SimplyMiha ::
Omejitve hitrosti po Evropi
Samo za Nemčijo je ta 130 km/h "priporočena hitrost". Drugod je omejitev. Samo zato, ker imajo tako urejeno v Nemčiji, to še ne pomeni, da lahko toliko vozite tudi doma.
Samo za Nemčijo je ta 130 km/h "priporočena hitrost". Drugod je omejitev. Samo zato, ker imajo tako urejeno v Nemčiji, to še ne pomeni, da lahko toliko vozite tudi doma.
Daniel ::
Mene pa že malce preseneča, koliko je pravzaprav teh ritoljubcev na naših cestah. Pravila kulturne vožnje sicer velevajo, da če koga dohitiš daš levi smernik in na varni razdalji počakaš, da se tisti pred tabo umakne. S tem, da voziš par metrov za njim pri 130 na uro ne le da ogrožaš sebe pač pa zraven še tistega pred tabo in tiste na desnem pasu, če slučajno pride do prometne nesreče. Kar se mene tiče so ti vozniki še slabši kot tisti, ki kampirajo na prehitevalnem pasu.
Sam sem sicer med hitrejšimi na AC in rad vozim kakih 160 če ni dosti prometa vendar me kljub temu vsake toliko preseneti kaj se nekateri sploh gredo. Npr. včeraj zvečer sem na začetku AC proti Ptuju prehitel nek rumen avto, vem da je imel zadaj napis Baby on Board in to je šoferja tako ujezilo, da je začel pospeševati za mano in potem vozil za mano na razdalji kakih 10 - 15 metrov pri 150 km/h po desnem pasu, nato se je umaknil na levi pas in vozil še naprej za mano par km (sam sem ostal na desnem). Ker sem videl, da se približujem drugim avtom sem pospešil do 160, da sem se malce oddaljil od njega in šel na levi pas, potem spustil ne kakih 145 pri prehitevanju, da slučajno kdo ne uleti iz desnega brez smernika (zelo pogosto) in ta gumpec zadaj se mi med prehitevanjem zalima 10 metrov za odbijač. Takrat sem ga imel dovolj in sem mu prižgal meglenko, ker me spravlja ob živce ko se mi nekdo lima na odbijač, potem pa ne prehiti, ko ima par km prazne avtoceste. Na koncu je izginil na izvozu za Ptuj.
Sam sem sicer med hitrejšimi na AC in rad vozim kakih 160 če ni dosti prometa vendar me kljub temu vsake toliko preseneti kaj se nekateri sploh gredo. Npr. včeraj zvečer sem na začetku AC proti Ptuju prehitel nek rumen avto, vem da je imel zadaj napis Baby on Board in to je šoferja tako ujezilo, da je začel pospeševati za mano in potem vozil za mano na razdalji kakih 10 - 15 metrov pri 150 km/h po desnem pasu, nato se je umaknil na levi pas in vozil še naprej za mano par km (sam sem ostal na desnem). Ker sem videl, da se približujem drugim avtom sem pospešil do 160, da sem se malce oddaljil od njega in šel na levi pas, potem spustil ne kakih 145 pri prehitevanju, da slučajno kdo ne uleti iz desnega brez smernika (zelo pogosto) in ta gumpec zadaj se mi med prehitevanjem zalima 10 metrov za odbijač. Takrat sem ga imel dovolj in sem mu prižgal meglenko, ker me spravlja ob živce ko se mi nekdo lima na odbijač, potem pa ne prehiti, ko ima par km prazne avtoceste. Na koncu je izginil na izvozu za Ptuj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
detroit ::
feryz ne boš verjel človeka ali 10 ki jih povoziš ali fentaš zaradi tvoje izgube dohodka kjer si vozil 50% nad omejitvijo boli penis za tvoj dohodek. Je pa res da imamo mi čuda veliko nadnaravno sposobnih šoferjev z odzivnim časom 0ns, ki poleg tega še pretentajo fiziko.
Skero
m0LN4r ::
Za nesrečo je dovolj samo en, ki bo prehiteval desno, ker se mu ne ljubi čakat na varnostni razdalji.
To glede Avstrijcev tudi ni res. 90% se jih vozi po omejitvi, kjer koli in kadar koli. Ravnotako se 90% oz. večina slovencev vozi po/do omejitve.
Problem so tistih 10%, ki jim nič ne paše, če ni po njegovem in vidijo samo počasneže, ampak se ne zavedajo da so edini idiot, ki vozi zelo nevarno in neskladno z zakonom.
*številke so nazorne, ampak vsak ki spremlja promet, namesto naganjanja bo dojel da je tako
Nekdo je omenil, voznike na levem pasu in prazno cesto? Na leto srečam mogoče 2 taka. Ritoliza pa čisto vedno najdeš in je edini izmed 20 avtov, ki se nekaj naganja v tri krasne.
No včasih sta dva oz. trije norci v paru, ki se naganjajo, ampak večina - velika večina - vozi po/do omejitvi, kjerkoli.
Sem že videl dovojl nesreč na AC in izven, da bi ščitil te ritolizce oz. naganjače od table do table.
Sam vozim izredno hitro, pa nimam nobenga problema z počasneži. Do zdaj sem čisto vsakega prehitel in počakal.
Stem, ko prestopiš varnostno razdaljo si avtomatsko začel ogrožati voznika pred sabo, sebe in še ostale. Faktor nesreče pa dvignil za nekajkrat.
To glede Avstrijcev tudi ni res. 90% se jih vozi po omejitvi, kjer koli in kadar koli. Ravnotako se 90% oz. večina slovencev vozi po/do omejitve.
Problem so tistih 10%, ki jim nič ne paše, če ni po njegovem in vidijo samo počasneže, ampak se ne zavedajo da so edini idiot, ki vozi zelo nevarno in neskladno z zakonom.
*številke so nazorne, ampak vsak ki spremlja promet, namesto naganjanja bo dojel da je tako
Nekdo je omenil, voznike na levem pasu in prazno cesto? Na leto srečam mogoče 2 taka. Ritoliza pa čisto vedno najdeš in je edini izmed 20 avtov, ki se nekaj naganja v tri krasne.
No včasih sta dva oz. trije norci v paru, ki se naganjajo, ampak večina - velika večina - vozi po/do omejitvi, kjerkoli.
Sem že videl dovojl nesreč na AC in izven, da bi ščitil te ritolizce oz. naganjače od table do table.
Sam vozim izredno hitro, pa nimam nobenga problema z počasneži. Do zdaj sem čisto vsakega prehitel in počakal.
Stem, ko prestopiš varnostno razdaljo si avtomatsko začel ogrožati voznika pred sabo, sebe in še ostale. Faktor nesreče pa dvignil za nekajkrat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Matev ::
Jaz dnevno srečujem ljudi, ki te v naselju prehitijo kljub temu, da voziš nad omejitvijo in potem par sto metrov naprej zavijejo dol z glavne ceste.
markezii ::
SimplyMiha je izjavil:
Omejitve hitrosti po Evropi
Samo za Nemčijo je ta 130 km/h "priporočena hitrost". Drugod je omejitev. Samo zato, ker imajo tako urejeno v Nemčiji, to še ne pomeni, da lahko toliko vozite tudi doma.
Saj nisem nikjer rekel, da bi morali tako voziti? Napisal si, da koliko veš je povsod tako, pa pač ni. Vedel si do tega momenta narobe. Simple. Kot sem že napisal so omejitve hitrosti za to, da se upoštevajo.
Sem že videl dovojl nesreč na AC in izven, da bi ščitil te ritolizce oz. naganjače od table do table.
Sam vozim izredno hitro, pa nimam nobenga problema z počasneži. Do zdaj sem čisto vsakega prehitel in počakal.
A ni nekako logično, da za koncem naselja pospešiš na tistih 90km/h, ne pa da potrebuješ še 1km da prideš do te hitrosti, ker iz 50 na 90km/h je en manjši potisk plina...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: markezii ()
Tilen ::
Sem se še komu, razen intervencijskim vozilom, dolžan nujno umakniti pri 130 km/h na skrajno levem pasu? Menim da ne, saj na tak način skrbim za varnost v prometu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
sumoborac ::
Nekdo je omenil, voznike na levem pasu in prazno cesto? Na leto srečam mogoče 2 taka. Ritoliza pa čisto vedno najdeš in je edini izmed 20 avtov, ki se nekaj naganja v tri krasne.
No včasih sta dva oz. trije norci v paru, ki se naganjajo, ampak večina - velika večina - vozi po/do omejitvi, kjerkoli.
Očitno nisi dosti na avtocesti. Še enkrat, vabim na ogled situacije katerokoli jutro na primorski avtocesti, odsek vrhnika - brezovica, posebaj vožnja čez cestninsko postajo Log. Desni pas je čez cestninsko postajo prazen, saj vsi vozijo po levem pasu. Tako boš lahko v slabi uri naštel nekaj sto primerov. Velika večina vozi 110 po avtocesti zaradi šparanja/drugih razlogov. Če bi vsi tako lepo vozili po predpisih, potem nebi bilo potrebe vozit 85/uro vsako jutro po avtocesti. Zdaj kot vedno imaš ekstremiste tako na eni kot na drugi strani. Ampak v splošnem ljudje vozijo obupno, misleč da s tem ko vozijo 110 po avtocesti se ne rabijo nikomur umikat, saj prehitevajo tovornjake in naj tisti zadaj kar lepo počakajo.
Sem se še komu, razen intervencijskim vozilom, dolžan nujno umakniti pri 130 km/h na skrajno levem pasu?
Seveda. Vsakič ko ne PREHITEVAŠ (prehitevalni pas ima z namenom tako ime) si se dolžan umaknit na desni pas. Pa ni važno če voziš po maksimum omejitvi. V nasprotnem primeru se igraš policaja (postavljaš se nad druge in usmerjaš promet) s čimer si v resnici ti tisti na egotripu ;)
Prid sm al pa tm ostan...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumoborac ()
Tilen ::
Pri 130 km/h v bistvu ves čas prehitevam počasnejše na desni, saj imam maksimalno dovoljeno hitrost.
Prepotentneži pri 160 km/h lahko seveda mirno prehitijo s prekrškom tudi po desni, zakaj bi se jim umikal in jim še delal prostor pri njihovem ogrožanju ostalih v prometu? Ne pravim, da to počnem, hipotetično me zanima.
Prepotentneži pri 160 km/h lahko seveda mirno prehitijo s prekrškom tudi po desni, zakaj bi se jim umikal in jim še delal prostor pri njihovem ogrožanju ostalih v prometu? Ne pravim, da to počnem, hipotetično me zanima.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
sumoborac ::
Pri 130 km/h v bistvu ves čas prehitevam počasnejše na desni, saj imam maksimalno dovoljeno hitrost.
Prepotentneži pri 160 km/h lahko seveda mirno prehitijo s prekrškom tudi po desni, zakaj bi se jim umikal in jim še delal prostor pri hudodelstvu? Ne pravim, da to počnem, hipotetično me zanima.
Prehitevaš prazni desni pas? Čestitke. Hitrost 130km ne pomeni da prehitevaš. Če imaš prazen vozni pas nimaš nič za početi na levem pasu. Simpl k pasulj. Pa nima veze a maš nekoga na riti al ne. Tudi če si čisto sam na avtocesti in voziš po levem pasu si v prekršku. Tko da se je treba odločt ... al se držimo zakonov, al spadaš pa v isti razred egotripistov, ki samo pomagajo ustvarjati situacije lepljenja na riti.
Še enkrat, da bo zadosti jasno - če te nekdo uspe prehiteti po desni si avtomatično tudi ti v prekršku, ker to pomeni, da bi se lahko varno umaknil na desni pas ker očitno nisi imel nikogar vzporedno na desnem pasu. Makes sense?
Prid sm al pa tm ostan...
Tilen ::
Še enkrat, da bo zadosti jasno - če te nekdo uspe prehiteti po desni si avtomatično tudi ti v prekršku, ker to pomeni, da bi se lahko varno umaknil na desni pas ker očitno nisi imel nikogar vzporedno na desnem pasu. Makes sense?
Neumnost. Lahko kak link do ZVCP?
Jaz sem mnenja, da nihče nima pravice (razen intervencijskih vozil) po desni prehitevati pri 160 km/h in mene, ki vozim po omejitvi s tem kakorkoli postaviti v prekršek.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
WarpedGone ::
Simple. Kot sem že napisal so omejitve hitrosti za to, da se upoštevajo.
Da, tudi tiste 60 ob delu na AC ko je odprt sam en pas v eno smer.
Tle konstantno ubodem tempomat na 60 in se zleknem na zic in vsem pravičnikom, ki se strnejo v koloni za mano demnostriram, kaj pomeni upoštevanje omejitve hitrosti.
Še nikoli se mi ni zgodilo, da se za mano *nebi* nabrala dolga strnjena kolona, tudi tovornjakov in vsega. Če bi folk dejansko vozil tako kot pametuje ostalim, kolona za mano nebi bila strnjena ampak bi bili v njej sorazmerni časovni mehurčki, enako kot izven delovnega območja. Ampak zgleda teh pravičnikov ni na naših AC.
Zbogom in hvala za vse ribe
IL_DIAVOLO ::
Če se sprednjemu avtu kaj zgodi, je čisto vseeno al maš 2m al 5m al 10m časa, da stopiš na bremzo. Velike razlike nebo. Zato da se izogneš nesreči,
bo treba nekaj metrov več razdalje in bolj mirne živce.
1. Koliko je varnostna razdalja na AC ?
- 100m pri 30kmh ali 130kmh ne izgleda niti približno isto.
2. Eni bi radi snemali sprednje vozilo, kako ti je blizu zabremzal?
- Mene zanima kaj bo zav./113. rekla, ko jim pokažeš posnetek, da snemaš sprednji avto od zelo blizu nekaj časa.
Varnostno razdaljo preveriš, da prešteješ "1-2". So tudi nekaj bile nekaj časa nazaj table temu namenjene, zdaj jih že nekaj časa nisem videl na AC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
noraguta ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
so še ampak zbledele in zdajsane od zimskega vzdrževanja. tiste glasne črte plugi lepo olupijo.Če se sprednjemu avtu kaj zgodi, je čisto vseeno al maš 2m al 5m al 10m časa, da stopiš na bremzo. Velike razlike nebo. Zato da se izogneš nesreči,
bo treba nekaj metrov več razdalje in bolj mirne živce.
1. Koliko je varnostna razdalja na AC ?
- 100m pri 30kmh ali 130kmh ne izgleda niti približno isto.
2. Eni bi radi snemali sprednje vozilo, kako ti je blizu zabremzal?
- Mene zanima kaj bo zav./113. rekla, ko jim pokažeš posnetek, da snemaš sprednji avto od zelo blizu nekaj časa.
Varnostno razdaljo preveriš, da prešteješ "1-2". So tudi nekaj bile nekaj časa nazaj table temu namenjene, zdaj jih že nekaj časa nisem videl na AC.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
r3dkv1c4 ::
V italiji redko kdo vozi hitreje od 140-150.....zakaj?
Ker se jim nikamor ne mudi...................ah, ni res.
Vozijo se tako, ker je po celotni AC sistem TUTOR, ki lepo meri hitrost oz. čas na prevoženi razdalji in v primeru prevelikega presežka omejitve, pošlje globo na dom.
Sliko pa si lahko kršitelj ogleda na netu.
O varnostni razdalji ne bom izgubljal besed, ker je ne poznajo.
Ampak trobijo, blendajo in kažejo kakšne ročne spretnosti pa tudi ne, če kamion ali kakšen počasen dolgo prehiteva drugega.
V bistvu so strpni ritolizniki, če se malo drugače izrazim.
Ker se jim nikamor ne mudi...................ah, ni res.
Vozijo se tako, ker je po celotni AC sistem TUTOR, ki lepo meri hitrost oz. čas na prevoženi razdalji in v primeru prevelikega presežka omejitve, pošlje globo na dom.
Sliko pa si lahko kršitelj ogleda na netu.
O varnostni razdalji ne bom izgubljal besed, ker je ne poznajo.
Ampak trobijo, blendajo in kažejo kakšne ročne spretnosti pa tudi ne, če kamion ali kakšen počasen dolgo prehiteva drugega.
V bistvu so strpni ritolizniki, če se malo drugače izrazim.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
sumoborac ::
Še enkrat, da bo zadosti jasno - če te nekdo uspe prehiteti po desni si avtomatično tudi ti v prekršku, ker to pomeni, da bi se lahko varno umaknil na desni pas ker očitno nisi imel nikogar vzporedno na desnem pasu. Makes sense?
Neumnost. Lahko kak link do ZVCP?
Jaz sem mnenja, da nihče nima pravice (razen intervencijskih vozil) po desni prehitevati pri 160 km/h in mene, ki vozim po omejitvi s tem kakorkoli postaviti v prekršek.
Nihče ni rekel, da te ima kdorkoli pravico prehiteti po desnem pasu. Voznik ki to dela, je prav tako v prekršku, tukaj ni debate. Pravim samo to, da če ima neko prostor da te varno prehiti po desni, pomeni, da si pravtako ti v prekršku.
Pojasnilo Policije:
Kakor izhaja iz določil 30. člena Zakona o pravilih cestnega prometa stalna vožnja po levem prometnem (prehitevalnem pasu) pasu avtoceste ni dovoljena. Po levem pasu izključno prehitevamo. Kadar se odločite za prehitevanje vozila pred seboj, bodite prepričani, da vozilo pred vami vozi dovolj počasi oziroma da boste vi dovolj hitri za varno prehitevanje. Pri tem ne pozabite na omejitev hitrosti, hkrati pa se prepričajte, da za vami na prehitevalnem pasu ni nikogar. Vozilu pred vami se približajte in ga prehitite v najkrajšem možnem času ter se nato vrnite na desni pas.
Ključna točki - Po levem pasu izključno prehitevamo. in zadnji stavek: Vozilu pred vami se približajte in ga prehitite v najkrajšem možnem času ter se nato vrnite na desni pas.
Torej, povzetek - Prehitevalni pas je namenjen PREHITEVANJU. Če ne prehitevaš, spadaš na desni pas. To da voziš maksimum dovoljene hitrosti, ti po zakonu ne daje možnosti stalne vožnje po levem pasu.
Prid sm al pa tm ostan...
r3dkv1c4 ::
IL DIAVOLO>Varnostno razdaljo preveriš, da prešteješ "1-2". So tudi nekaj bile nekaj časa nazaj table temu namenjene, zdaj jih že nekaj časa nisem videl na AC.
So jih umaknili, ker so ugotovili, da so brezveze tam, ker jih več kot 80% voznikov sploh ne zna prebrat, kaj šele upoštevat.
So jih umaknili, ker so ugotovili, da so brezveze tam, ker jih več kot 80% voznikov sploh ne zna prebrat, kaj šele upoštevat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
noraguta ::
ne drži. ti držiš v skupini varnostno razdaljo nekdo se pa stlači vmes.Pri 130 km/h v bistvu ves čas prehitevam počasnejše na desni, saj imam maksimalno dovoljeno hitrost.
Prepotentneži pri 160 km/h lahko seveda mirno prehitijo s prekrškom tudi po desni, zakaj bi se jim umikal in jim še delal prostor pri hudodelstvu? Ne pravim, da to počnem, hipotetično me zanima.
Prehitevaš prazni desni pas? Čestitke. Hitrost 130km ne pomeni da prehitevaš. Če imaš prazen vozni pas nimaš nič za početi na levem pasu. Simpl k pasulj. Pa nima veze a maš nekoga na riti al ne. Tudi če si čisto sam na avtocesti in voziš po levem pasu si v prekršku. Tko da se je treba odločt ... al se držimo zakonov, al spadaš pa v isti razred egotripistov, ki samo pomagajo ustvarjati situacije lepljenja na riti.
Še enkrat, da bo zadosti jasno - če te nekdo uspe prehiteti po desni si avtomatično tudi ti v prekršku, ker to pomeni, da bi se lahko varno umaknil na desni pas ker očitno nisi imel nikogar vzporedno na desnem pasu. Makes sense?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
trololo2 ::
GrimReaper ::
Še enkrat, da bo zadosti jasno - če te nekdo uspe prehiteti po desni si avtomatično tudi ti v prekršku, ker to pomeni, da bi se lahko varno umaknil na desni pas ker očitno nisi imel nikogar vzporedno na desnem pasu. Makes sense?
Tukaj je en video iz Alterja za lepšo predstavo, kjer se lepo vidi, da sivi ni imel nobenega namena zaviti na desni pas, se pravi sta res v prekršku tako sivi kot črna Alfa.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Tilen ::
Jaz ne poznam nikogar, ki bi za vožnjo po levem pasu pri 130 km/h dobil kazen, ker se ni umaknil nekomu, ki je priletel 160 km/h njemu na šipo. Jih pa poznam precej, ki so jo dobili za vožnjo pri 160 km/h ali celo za prehitevanje po desnem, neupoštevanje varnostne razdalje, ipd.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
sumoborac ::
ne drži. ti držiš v skupini varnostno razdaljo nekdo se pa stlači vmes.
Ti omenjaš že vožnjo v skupini - koloni (3 vozila zaporedno). Jst o temu nisem govoril. Čeprav bi tehnično vedno lahko pogledal na začetek katere koli kolone in videl prav to - nekdo ki prehiteva pod omejitvijo in nima želje da bi se umaknil ob prvi priliki, ker bi to pomenilo, da se je potrebno vključiti nazaj na levi pas kjer naenkrat vsi vozijo 20km hitreje in to je za večino voznikov velika stiska. Torej, ustrajajo na levem pasu.
Prid sm al pa tm ostan...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35650 (33402) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123899 (100921) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48621 (44016) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13580 (11407) | r3dkv1c4 |