Forum » Na cesti » Nesramna vožnja za "ritjo"
Nesramna vožnja za "ritjo"
Temo vidijo: vsi
Madmax_ ::
Moti me ko se peljem čez vasi po omejitvi 50 km/h oz. največ do 10 km/h več od omejitve in potem se mi za "ritjo" prilima kak osebek z velikim avtom (ponoavadi gre za BMW ali Audije) in potem se vozi za mano na veliko premali varnostni razdalji.
Lahko bi me prehitel v trenutku, ker je cesta pregledna, ni veliko nasproti vozečih vozil, kolesarjev in pešcev, ampak ne frajer me poskuša "potisniti".
Ampak jaz se ne dam, ker sem se odločil, da bom vozil po omejitvah ali vsaj blizu omejitev (zaradi kazni, ki sem jih plačal zaradi prehitre vožnje) in vozim še bolj počasi - čisto po predpisani hitrosti in gledam levo-desno-levo-desno in potem je frajer kar naekrat 20 m za mano. Včasih sem še malo pohodil zavoro, prižgal zadnjo meglenko, zdaj niti tega ne delam več, ampak se še bolj počasi peljem kot prej.
Razmišljam, da bi si namontiral na zadnjo steklo avto-kamero (tako kot imajo Rusi) in bi potem snemal dogajanje zadaj in posnetke nesel na policijo ali pa bi si celo nalepil nalepko "Ne vozi za ritjo!" (:
Kako pa vi reagirate v takšnih situacijah?
p.s. v mestih vozijo večinoma po omejitvi 50 km/h, nisem imel problema s tem
Lahko bi me prehitel v trenutku, ker je cesta pregledna, ni veliko nasproti vozečih vozil, kolesarjev in pešcev, ampak ne frajer me poskuša "potisniti".
Ampak jaz se ne dam, ker sem se odločil, da bom vozil po omejitvah ali vsaj blizu omejitev (zaradi kazni, ki sem jih plačal zaradi prehitre vožnje) in vozim še bolj počasi - čisto po predpisani hitrosti in gledam levo-desno-levo-desno in potem je frajer kar naekrat 20 m za mano. Včasih sem še malo pohodil zavoro, prižgal zadnjo meglenko, zdaj niti tega ne delam več, ampak se še bolj počasi peljem kot prej.
Razmišljam, da bi si namontiral na zadnjo steklo avto-kamero (tako kot imajo Rusi) in bi potem snemal dogajanje zadaj in posnetke nesel na policijo ali pa bi si celo nalepil nalepko "Ne vozi za ritjo!" (:
Kako pa vi reagirate v takšnih situacijah?
p.s. v mestih vozijo večinoma po omejitvi 50 km/h, nisem imel problema s tem
- zaklenil: bluefish ()
Miha 333 ::
Opažam podobno, velikokrat vozim 5-10 km/h čez omejitev in me nekateri želijo "zriniti s ceste".
Primer: Maribor, Lent. Cona 30. Peljem 40 km/h in se mi vsi lepijo na rit in me prehitevajo (so mi domačini potem povedali, da v Mariboru od afere z radarji policaji ne upajo več kaj dosti meriti - ali to drži?).
2. primer: Avtocesta, delo na cesti, zožitev na en pas. Omejitev 60 km/h. Peljem 65 km/h. Zadaj se mi na pol metra prilepi tovornjak in mi trobi. WTF? In to v tunelu, kjer je znak za minimalno varnostno razdaljo 100 m.
3. primer: cesta Celje - Vojnik, kjer je večji del omejitev 50 km/h. Skoraj vedno se mi zadaj kdo nalepi tako blizu, da v ogledalu ne vidim žarometov.
Očitno so kazni še prenizke. Ampaj jaz vem, da je ne bom plačal.
Primer: Maribor, Lent. Cona 30. Peljem 40 km/h in se mi vsi lepijo na rit in me prehitevajo (so mi domačini potem povedali, da v Mariboru od afere z radarji policaji ne upajo več kaj dosti meriti - ali to drži?).
2. primer: Avtocesta, delo na cesti, zožitev na en pas. Omejitev 60 km/h. Peljem 65 km/h. Zadaj se mi na pol metra prilepi tovornjak in mi trobi. WTF? In to v tunelu, kjer je znak za minimalno varnostno razdaljo 100 m.
3. primer: cesta Celje - Vojnik, kjer je večji del omejitev 50 km/h. Skoraj vedno se mi zadaj kdo nalepi tako blizu, da v ogledalu ne vidim žarometov.
Očitno so kazni še prenizke. Ampaj jaz vem, da je ne bom plačal.
Miha 333 ::
theBill ::
Kadar mi kdo vozi preblizu za ritjo, tudi na AC, si ponavadi malo sprednjo šipo spucam, posledično pa še njemu zadaj. Je precej efektivno, hitro naredi varnostno razdaljo.
Buggy ::
Kadar mi kdo vozi preblizu za ritjo, tudi na AC, si ponavadi malo sprednjo šipo spucam, posledično pa še njemu zadaj. Je precej efektivno, hitro naredi varnostno razdaljo.
sploh afne, ki imajo manikirane avtocke to zaboli. Jaz imam se istocasno pranje zarometov, tako da tak sunek v navezi s sobami za vetrobrasko steklo vedno rezultira gnev zadnjega in posledicni vklop brisalcev zadaj vozecega.
Pa nikoli nisem meckac na cesti, ne maram p egotriperjev za sabo, sploh ce grem cez naselje. Ce imas mocan avto potegni, ce se pa zgolj s plstiko kitis in znacko na haubi, se bo pa ohladil kako drugace.
jacal ::
Še ena taka zgovorna podrobnost:
Pogosto se kam peljem s prijateljico, zelo izkušeno voznico, včasih za špas, včasih po opravkih. Ali z razmajano hondico ali s precej velikim (službenim) beemvejem. Vozi vselej enako, kvečjemu malo hitreje, kot je predpisano, nikoli se pa po polževo ne vleče.
Obnašanje socestnikov pa je popolnoma odvisno od avtočka, ki ga uporablja. V skromnem vozilcu je deležna stalnih lepljenj na rit, blinkanja in trobljenja, v tavelikem avtočku se pa to skorajda ne dogaja. Na avtocesti lahko v miru prehiteva s 140 km/h in le izjemoma kdo tik za njo zganja nestrpnost. Ponavadi kdo, ki ima "še večjega", včasih pa tudi kdo v naviti francoski ali italijanski mašinici, ki dokazuje, da "njemu tudi leti". Ti praviloma odpadejo, ko začne iti pot navkreber. Zelo opazna je nekakšna cehovska solidarnost: če si v bemfeljnu, ti drugi bemfeljni radi prepustijo prednost, ustavijo, da se prebiješ s stranske ceste, požmirkajo, če je kje blizu radar. Če si v razmajani hondici, bi te živega požrli.
Najbližje temu, da bi odmrl v avtomobilski nesreči, sem bil, ko sem, kot skoraj vsak dan, pešačil iz vaške trgovinice, po pločniku, skozi gozdiček, kjer je en tak zahrbten blagi ovinek med tablama, kjer se eno naselje konča in drugo začne. Premišljeval sem o Heglu, častna beseda. Zasanjana, dokaj mlada babnica v zelo velikem "terencu" je skoraj zletela v gozd, se reševala po dveh kolesih in priletela na drugo stran na pločnik par metrov pred mano. Nakar si je, vidno presunjena, jela ogledovati morebitno škodo na podvozju. (Upam, da jo je dec namahal.)
Na tem kratkem kosu ceste že leta opazujem voznike, voznice. Kadar so jezni, in jezni so za vsako figo, strašno grdo gledajo, hupajo, se spakujejo in se temu primerno "udeležujejo" prometa.
Nekajdnevno življenje v Kopenhagnu me je očaralo, največji vtis pa je name naredil mestni promet. Vračajoč se iz dobro plačane službe mama v vrtcu pobere svoja otroka, ju naloži v na bicikel priklopljeno prikolico in hajdi skozi center mesta, kjer ima vselej samoumevno prednost pred avtomobili. Pogled, ko se desettisoče takšnih kolesark in kolesarjev hkrati vrača iz službe, vzradosti srce. Ne bom omenjal, kako bi jo tam odnesel alpski kreten z bemfeljnom.
Pogosto se kam peljem s prijateljico, zelo izkušeno voznico, včasih za špas, včasih po opravkih. Ali z razmajano hondico ali s precej velikim (službenim) beemvejem. Vozi vselej enako, kvečjemu malo hitreje, kot je predpisano, nikoli se pa po polževo ne vleče.
Obnašanje socestnikov pa je popolnoma odvisno od avtočka, ki ga uporablja. V skromnem vozilcu je deležna stalnih lepljenj na rit, blinkanja in trobljenja, v tavelikem avtočku se pa to skorajda ne dogaja. Na avtocesti lahko v miru prehiteva s 140 km/h in le izjemoma kdo tik za njo zganja nestrpnost. Ponavadi kdo, ki ima "še večjega", včasih pa tudi kdo v naviti francoski ali italijanski mašinici, ki dokazuje, da "njemu tudi leti". Ti praviloma odpadejo, ko začne iti pot navkreber. Zelo opazna je nekakšna cehovska solidarnost: če si v bemfeljnu, ti drugi bemfeljni radi prepustijo prednost, ustavijo, da se prebiješ s stranske ceste, požmirkajo, če je kje blizu radar. Če si v razmajani hondici, bi te živega požrli.
Najbližje temu, da bi odmrl v avtomobilski nesreči, sem bil, ko sem, kot skoraj vsak dan, pešačil iz vaške trgovinice, po pločniku, skozi gozdiček, kjer je en tak zahrbten blagi ovinek med tablama, kjer se eno naselje konča in drugo začne. Premišljeval sem o Heglu, častna beseda. Zasanjana, dokaj mlada babnica v zelo velikem "terencu" je skoraj zletela v gozd, se reševala po dveh kolesih in priletela na drugo stran na pločnik par metrov pred mano. Nakar si je, vidno presunjena, jela ogledovati morebitno škodo na podvozju. (Upam, da jo je dec namahal.)
Na tem kratkem kosu ceste že leta opazujem voznike, voznice. Kadar so jezni, in jezni so za vsako figo, strašno grdo gledajo, hupajo, se spakujejo in se temu primerno "udeležujejo" prometa.
Nekajdnevno življenje v Kopenhagnu me je očaralo, največji vtis pa je name naredil mestni promet. Vračajoč se iz dobro plačane službe mama v vrtcu pobere svoja otroka, ju naloži v na bicikel priklopljeno prikolico in hajdi skozi center mesta, kjer ima vselej samoumevno prednost pred avtomobili. Pogled, ko se desettisoče takšnih kolesark in kolesarjev hkrati vrača iz službe, vzradosti srce. Ne bom omenjal, kako bi jo tam odnesel alpski kreten z bemfeljnom.
francek1 ::
Ponoči zelo pomaga zadnja meglenka....drugače pa; vzvratna ogledala se dajo premikati, ne? In kar ne vidiš, ne boli, če si že občutljiv na to.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
noraguta ::
vdihneš, pelješ normalno naprej. predvsem mestna gospoda pri nas rada pritisnejo čez gozd, kjer je polno srn. pa prehitevala bi na dokaj ozki cesti. sem zadnjič skoraj skloftal neko damo kje še prav trapasto trobila medtem ko me je prehitevala v ovinku.
še boljši so pa tisti ki prehitevajo traktor s priključkom v križišču.
še boljši so pa tisti ki prehitevajo traktor s priključkom v križišču.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
ttommy ::
Jaz pritisnem na bremzo in poberem kuponček ;)
Ja, ampak če zaviraš brez razloga, je lahko hitro deljena krivda.
Če steče pes čez cesto in hitro zaviraš, oni od zadaj se pa vate zaleti- nosiš ti del krivde? Ne me basat. Varnostna razdalja je zato, da lahko zmeraj varno ustaviš. Je pa res ponavadi več takoh z BMW in Audi, ko vozijo za ritjo. Prekratka varnostna razdalja je isto, kot če bi skozi naselje vozil 30 km/h več kot je dovoljeno.
Gamer
no comment ::
Zheegec ::
Ravno kakšen mesec ali dva nazaj se mi je v naselju za rit zalepil en Porsche. Potem me je na polno prehitel, jaz sem itak zavijal takoj za tem iz glavne ceste dol. 15min kasneje sem šel v Lj in je rešilec ravno odpeljal motorista, ki ga je ta Porsche zbil, ko je prečkal glavno cesto in ni pogledal levo-desno.
Žalostno
Žalostno
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
irCAR81 ::
Tipični razlogi za vožnjo za ritjo razvrščeni verjetnosti:
1. sploh ne mislijo na vožnjo, so nekoga dohiteli, ker itak vozijo na pamet in ne vejo kakšna je omejitev na tem odseku. Sedaj se pač "vlakcajo" za njim, vzdrževanje razdalje jim žre možganske resourse, ki jih pač nimajo več na voljo ker jih med vožnjo uporabljajo za druge stvari
2. jim gre na živce da je nekdo pred njimi, najbolj verjetno je, da če bi bili sami sploh nebi vozili hitreje. V bistvu ne glede na to kako hitro boš peljal (razen če res hitro), bodo vedno za ritjo. Večinoma se te psihične motnje še sami ne zavedajo.
3. varčujejo z gorivom in peljejo čim bolj v zavetrju
Načeloma pa pametne rešitve zate kot voznika, ki ga moti vožnja za ritjo ni. Zaviranje je dejansko najbolj neumna zadeva, razen če s tem samo zbudiš zaspan vagonček. Če pride do trka in tudi če izsiliš kuponček in vse obrneš v svojo korist imaš cel kup jajcanja. Najprej evropsko poročilo, potem na zavarovalnico, si brez avta, avto je karamboliran..
Moj nasvet, ne se sekirat in ne nagajat. Nesreča se že sama hitro zgodi, nima smisla izzivat.
1. sploh ne mislijo na vožnjo, so nekoga dohiteli, ker itak vozijo na pamet in ne vejo kakšna je omejitev na tem odseku. Sedaj se pač "vlakcajo" za njim, vzdrževanje razdalje jim žre možganske resourse, ki jih pač nimajo več na voljo ker jih med vožnjo uporabljajo za druge stvari
2. jim gre na živce da je nekdo pred njimi, najbolj verjetno je, da če bi bili sami sploh nebi vozili hitreje. V bistvu ne glede na to kako hitro boš peljal (razen če res hitro), bodo vedno za ritjo. Večinoma se te psihične motnje še sami ne zavedajo.
3. varčujejo z gorivom in peljejo čim bolj v zavetrju
Načeloma pa pametne rešitve zate kot voznika, ki ga moti vožnja za ritjo ni. Zaviranje je dejansko najbolj neumna zadeva, razen če s tem samo zbudiš zaspan vagonček. Če pride do trka in tudi če izsiliš kuponček in vse obrneš v svojo korist imaš cel kup jajcanja. Najprej evropsko poročilo, potem na zavarovalnico, si brez avta, avto je karamboliran..
Moj nasvet, ne se sekirat in ne nagajat. Nesreča se že sama hitro zgodi, nima smisla izzivat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: irCAR81 ()
GrimReaper ::
Zadnjič ko sem opazil da se mi en BMW približuje 160, če ne 180 (regionalka in ne AC), sem tistih par 100m do naselja vozil tako kot ponavadi, samo da sem ga opazoval v ogledalu.
Potem sem pa gledal da se čimprej umaknem, in to je blo že čez 100m. Sicer ga poznam, in vem da ne gre čez 50 po naseljih, ampak pred takim nerad vozim. Pa tudi vedel sem da ko bo konec naselja, bo hotel spet na polno pospeševat in prehitevat, in bi lahko še mene spravil v nevarnost.
Teh vaših rešitev se pa sam ne poslužujem, ker najslabše je pa, da v prometu živciraš druge voznike. Zastopim da čez 50 ne želiš iti, ampak kar lahko narediš je pa to, da počasi zmanjšaš na 30 ali pa se ustaviš na prvi avtobusni.
Potem sem pa gledal da se čimprej umaknem, in to je blo že čez 100m. Sicer ga poznam, in vem da ne gre čez 50 po naseljih, ampak pred takim nerad vozim. Pa tudi vedel sem da ko bo konec naselja, bo hotel spet na polno pospeševat in prehitevat, in bi lahko še mene spravil v nevarnost.
Teh vaših rešitev se pa sam ne poslužujem, ker najslabše je pa, da v prometu živciraš druge voznike. Zastopim da čez 50 ne želiš iti, ampak kar lahko narediš je pa to, da počasi zmanjšaš na 30 ali pa se ustaviš na prvi avtobusni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Buggy ::
scipascapa je izjavil:
Premalo Polciije in kaznovanje, to je dejstvo.
Policija take primere na regionalkah in naseljih tezko sfiltrira in sankcionira, razen na AC, kjer je pred casom bila cela panika ko so javno napovedali tako kontrolo razdalje.
Gre izkljucno za voznisko mentaliteto, kar pa potegne stvari tudi v drugo smer. Jaz bi kot zakon dovoljuje, kaznoval tudi meckace, ki neopraviceno delajo kolone (to v OP primeru ni problem), ko se ukvarjajo z vsem drugim razen z voznjo ne (telefoni, sminkanje,itd...).
Heavy ::
Kontra dogodek od včeraj. Vozim iz LJ proti Kopru po avtocesti in vidim kako v daljavi po desni prehitevajo enega na prehitevalnem pasu. Mu pridem blizu, frajer je v Audijo (verjetno zaposlen pri Porsche Koper - registerska KP PIA-01*) vozil 110 po prehitevalnem pasu z isto hitrostjo kot avtomobili na voznem pasu (pred njim pa prosta avtocesta). Dam smerokaz - nič, mu poblendam - pritisne na zavoro in začne sredinec kazat. Po par kilometrih se je naveličal pa gre na vozni pas.
In potem se policaji hvalijo kakšno maratonsko akcijo so izvedeli.
In potem se policaji hvalijo kakšno maratonsko akcijo so izvedeli.
zenith1 ::
Kontra dogodek od enga tedna nazaj. Vozim s svojim 16let starim Audijem od Loga proti Vrhniki, 88kmh na 80 omejitve. Zadaj mi trobi tovornjakar.
noraguta ::
pr tovornjakarjih je vsaj nekolk bolj "razumljivo". ko enkrat izubi zagon se precej bolj jebe, dobit nazaj hitrost. ni ravno opravičljivo ampak, nekak za razumet ...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
trololo2 ::
Zatemnim srednje ogledalo in cepca ignoriram. Čeprav ta ideja s pranjem šip se mi zdi dobra, probam pri naslednjem BMW.
hojnikb ::
Iste izkušnje (sploh tam kjer je 50KM). Maš kakega frajerja z bavarcem, ki se ti nasadi na rit. Ali pa prehiteva tako, kot da mu je vseeno za pleh (pa še kej drugega)...
Mentaliteta, nimaš kej.
+1 !!
Mentaliteta, nimaš kej.
Čeprav ta ideja s pranjem šip se mi zdi dobra, probam pri naslednjem BMW.
+1 !!
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blinder ::
So pacienti taki ko se ti lepijo na rit tudi če voziš 5 kmh nad omejitvami. Samo so še bolj pacienti (take bi treba tudi prej kaznovat) taki ko vozijo 70 kjer je omejitev 90.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
zenith1 ::
pr tovornjakarjih je vsaj nekolk bolj "razumljivo". ko enkrat izubi zagon se precej bolj jebe, dobit nazaj hitrost. ni ravno opravičljivo ampak, nekak za razumet ...
Zagon bo lahko dobival kjer bo pač imel priliko. Omejitve so pa za vse. Tistih 80kmh omejitve je tam z razlogom. Razlog: delavci v bližini cestišča. Upam, da ti je to razumljivo.
blindb ::
Zanimivo... jaz imam pa precej vec izkusenj, da ne upostevajo teh varnostnih razdalj vozniki kaksnih spuscenih in zatemnjenih golfov, starih alf in cliov 1.
Ce ti pa na avtocesti na prehitevalnem prileti od zadaj je normalno, da se mu umaknes takoj ko je mozno. Pa ni vazno, koliko peljes.
Cez Trbovlje je tudi omejitev 50, ob sobotah in nedeljah je pa ustaljen promet na nekje 35 - 40. Pac se navadis, sploh ko vidis kaksni ljudje so za volanom, raje vidis da peljejo 35 kot 50 pa cetudi zato prides par minut pozneje na cilj.
Zaznavam neko fobijo pred vozniki BMWjev in Audijev v tej temi :)
Ce ti pa na avtocesti na prehitevalnem prileti od zadaj je normalno, da se mu umaknes takoj ko je mozno. Pa ni vazno, koliko peljes.
Cez Trbovlje je tudi omejitev 50, ob sobotah in nedeljah je pa ustaljen promet na nekje 35 - 40. Pac se navadis, sploh ko vidis kaksni ljudje so za volanom, raje vidis da peljejo 35 kot 50 pa cetudi zato prides par minut pozneje na cilj.
Zaznavam neko fobijo pred vozniki BMWjev in Audijev v tej temi :)
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
GrimReaper ::
Saj za kakšne stare mame 60+ še zastopiš, da gredo tolk počas, pa tudi nekaterim se pač nikamor ne mudi, take bodo težko prisilili da bodo vozili 90.
Sploh pa policaji niso nič boljši, saj se enako cijazijo, zadnjič je bil eden še tolk pokvarjen da je imel vklopljene modre luči, čeprav pri 60km/h ni mogel biti na nujni vožnji, niti ne verjamem da je tak sploh sposoben vozit hitro. Možno da jim kontrolirajo porabo bencina, ampak sam bi v tem primeru iz svojega žepa dal, tudi za boljše gume, če smo že pri tem.
Zame je bolj problem to, da vozijo tako, tudi če imajo za sabo kolono, tako da še največji problem na naših cestah je umikanje.
Sploh pa policaji niso nič boljši, saj se enako cijazijo, zadnjič je bil eden še tolk pokvarjen da je imel vklopljene modre luči, čeprav pri 60km/h ni mogel biti na nujni vožnji, niti ne verjamem da je tak sploh sposoben vozit hitro. Možno da jim kontrolirajo porabo bencina, ampak sam bi v tem primeru iz svojega žepa dal, tudi za boljše gume, če smo že pri tem.
Zame je bolj problem to, da vozijo tako, tudi če imajo za sabo kolono, tako da še največji problem na naših cestah je umikanje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Golnar ::
kadar se mi nekdo na avtocesti ne umakne iz prehitevalnega na vozni pas, kljub temu da še naslednjih 300m ne bo prehitel nikogar, mu poblendam 1x, se nalimam na rit, če ne pomaga pa pač mirno prehitim po desni, sicer se po izkušnjah lahko za njim jajcam še nadaljnih 50km.... po deželnih cestah pa je pač problem ko se ljudje vozijo 60 tam ko je omejitev 90, vendar tu je limanje na rit nesmiselno, če (z)moreš prehitet, pač prehiti, sicer pa se je treba sprijaznit in večkrat globoko vdihnit.
RedDrake ::
So pacienti taki ko se ti lepijo na rit tudi če voziš 5 kmh nad omejitvami. Samo so še bolj pacienti (take bi treba tudi prej kaznovat) taki ko vozijo 70 kjer je omejitev 90.
Poznam odseke, kjer je omejitev 90 (ni tabel, izven naselja), pa bi za 70+ verjetno rabil kar konkreten sportni oz. se bolje rally avtomobil.
Pa kaksen vrsic (kjer je recimo omejitev tudi 90) mi pade na pamet. So tam tudi pacienti, ker ne grejo 90 cez ovinke?
Nimajo vsi enako dobrih avtomobilov, nimajo vsi enako dobrih odzivnih casov, nimajo vsi novih letnih gum za 500 EUR, etc ...
To da nekdo vozi 70 in ga _ne_ mores prehiteti, pomeni da je ali veliko ovinkov, ali pa da je veliko kontra prometa. V obeh primerih je povsem logicno da nekdo, ki se pac ne pocuti varno, vozi pocasneje. Je pa res, da je potrebno v takem primeru spuscati naprej, ko se nabere kolona. Se mi sicer redko dogaja, ampak kadar se mi ne da vozit agresivno, pac spuscam.
Se furam vsaj 40x letno na relaciji Tolmin - Logatec, pa tam lahko vozis se tako divje (90 itak cez ovinke ne gre), vedno se najde pacient ki se ti nalima na rit, ce ne drugega s kako 15 let staro sportno kripo.
Osebno se tudi meni dozdeva da so luksuzne znamke precej bolj dovzetne za to da jih imajo v lasti pacienti, bi pa morda bilo pametno si dat neko kamero zadaj in pofilmat take ljudi, pa potem naredit pravo statistiko.
Obcutki lahko varajo!
PandaFlow2 ::
Ni treba na bremzo pritisnit, samo sputiš gas in upočasniš na omejitev -20, pa malo stekla opereš, kot je že bilo predlagano :)
gtu ::
Jaz pritisnem na bremzo in poberem kuponček ;)
Ja, ampak če zaviraš brez razloga, je lahko hitro deljena krivda.
Slišal sem za primer, ko je nekdo tovornakarju "pritisnu na bremzo" in želel pobrat kuponček. Ker se 40t šleper ne more kar tako ustavit, je namesto kupončka dobil hudo poškodbo hrbtenice, nato pa je nekako še tovornjakarju uspelo dokazat da ni bil kriv. Tole z bremzanjem je skrajno nevarno!
m0LN4r ::
Eni bi pač meli radi na števcu 90 iz sredine enega naselja pa sredine drugega, če je vmes samo 2km in 4 ovinki pa hribček.
Kje vam je užitek v tem?
Vožnja v riti je pač res fenomen. Celo tisti, ko se omenjali maribor in 30kmh. Tam se ti še, če se 50 pelješ v rit limajo in prehitevajo.
- bok ne daj, da ustaviš pešču, al ti potrobijo, koji k delaš ali pa bo na sosednjem pasu un zbil pešča.
Drugače pa, dvopasovni krožni maribor - ponedeljek:
dva gospoda en za drugim z večjim avtom, karavan (en bel/siv in črn)
oba po zunanjem pasu, vse do tretjega izvoza, nobenega smerokaza in še telefon v roki.
Efekt, ki sta ga ustarila je bil to, da se je cel promet v krožnem zakasnil. Ona dva pa seveda heroja, kako se je treba hitro čez krožnega zapelat.
Ja normalno, če pa vsi stojijo pa čakajo vse do tretjega izvoza, kam se bota ta dva odpelala.
Kje vam je užitek v tem?
Vožnja v riti je pač res fenomen. Celo tisti, ko se omenjali maribor in 30kmh. Tam se ti še, če se 50 pelješ v rit limajo in prehitevajo.
- bok ne daj, da ustaviš pešču, al ti potrobijo, koji k delaš ali pa bo na sosednjem pasu un zbil pešča.
Drugače pa, dvopasovni krožni maribor - ponedeljek:
dva gospoda en za drugim z večjim avtom, karavan (en bel/siv in črn)
oba po zunanjem pasu, vse do tretjega izvoza, nobenega smerokaza in še telefon v roki.
Efekt, ki sta ga ustarila je bil to, da se je cel promet v krožnem zakasnil. Ona dva pa seveda heroja, kako se je treba hitro čez krožnega zapelat.
Ja normalno, če pa vsi stojijo pa čakajo vse do tretjega izvoza, kam se bota ta dva odpelala.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Olórin ::
Ker se 40t šleper ne more kar tako ustavit, je namesto kupončka dobil hudo poškodbo hrbtenice, nato pa je nekako še tovornjakarju uspelo dokazat da ni bil kriv.
v bistvu imajo tovornjaki izjemno dobre zavore. Vsaj novi in vsaj tisti, ki so tehnično izpravni. Vem pa, da na naših cestah vozi mnogo tovornjakov s skurjenimi zavorami.
video glejte od 16 sekunde dalje.
Se pa strinjam. Namerno močno zaviranje je smrtno nevarno in skrajno kretensko. Če se že zavira nekomu namerno, se to stori postopoma, počasi in nadzorovano (z očmi uprtimi v ogledala, da vidiš če je tisti zadaj varen).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
bobby ::
Sem se tudi sam obremenjeval s tem pa potem, ce ze je kaksen tak, samo vzvratno ogledalo premaknem na stran, da ga ne gledam pa je.
Da pa priznam, tudi jaz se zalotim, da keremu preblizu vozim.
Da pa priznam, tudi jaz se zalotim, da keremu preblizu vozim.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Olórin ::
Obnašanje socestnikov pa je popolnoma odvisno od avtočka, ki ga uporablja. V skromnem vozilcu je deležna stalnih lepljenj na rit, blinkanja in trobljenja, v tavelikem avtočku se pa to skorajda ne dogaja.
se strinjam. Prvi avti, ki sem jih vozil so bili majhni (pač primerni statusu študenta) in je bilo na avtocesti vedno lepljenje za rit, blendanje, vklapljanje smerokazov čeprav sem šel pogosto 140-150 kmh. V zdajšnjem grem lahko tudi 120 in nihče niti trznil ne bo.
Tako imenovana cehovska solidarnost pa je tudi še kako očitna, sploh v kakšni koloni, ko moraš zamenjat vozni pas. Zdaj vklopim smerokaz in točno vem kdo me bo spustil in kdo ne. Nekoč, ko sem imel prvi avto, ki je bil pač majhen, se je bilo treba presneto dobro boriti, da je kdo odstopil prednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Aston_11 ::
Jaz ko grem cca 120 po AC, nekako uspem, da nimam nikoli nobenega za ritjo. Fašem jih na lokalnih cestah, tam pa imam neko taktiko, s katero jim malo (neopazno, upam) zmedem ritem, pa je hitro mir. Seveda pa ne vozim po štajerskem.
mat xxl ::
Olórin ::
m0LN4r ::
Hipotetično, med dvema vasema imaš 5km od table do table, vmes 3 ovinke in hribček.
Predpostavimo, da pospešita oba od table do table. Razlika med 70 in 90 bo manj, kot 1 minuta.
Če pa ima prvi maksimalno 90, drugi pa 100 s to razliko, da prvi pospešuje počasi. Bo razlika okol pol minute.
Zdaj pa naj vsak sam presodi, kaj se splača. Španat za brezveze al ne.
Jaz pa imam eno povsem drugo vprašanje. Od kdaj se je moderno voziti na avtocesti z dolgimi lučmi? Tisti na nasprotni strani?
Ograja na večini delih AC ni dovolj visoka in dejansko več kot polovica avtov sveti z dolgimi v oči drugim.
V gužvi se to ne dogaja, ampak ko je tak zmerno soliden tempo, torej 1-2 avta na 1km. Po 100km vožnje je to že nenormalno za zdržat...
Al pa ljudem svetijo luči previsoko?
Predpostavimo, da pospešita oba od table do table. Razlika med 70 in 90 bo manj, kot 1 minuta.
Če pa ima prvi maksimalno 90, drugi pa 100 s to razliko, da prvi pospešuje počasi. Bo razlika okol pol minute.
Zdaj pa naj vsak sam presodi, kaj se splača. Španat za brezveze al ne.
Jaz pa imam eno povsem drugo vprašanje. Od kdaj se je moderno voziti na avtocesti z dolgimi lučmi? Tisti na nasprotni strani?
Ograja na večini delih AC ni dovolj visoka in dejansko več kot polovica avtov sveti z dolgimi v oči drugim.
V gužvi se to ne dogaja, ampak ko je tak zmerno soliden tempo, torej 1-2 avta na 1km. Po 100km vožnje je to že nenormalno za zdržat...
Al pa ljudem svetijo luči previsoko?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Olórin ::
Jaz ko grem cca 120 po AC, nekako uspem, da nimam nikoli nobenega za ritjo. Fašem jih na lokalnih cestah, tam pa imam neko taktiko, s katero jim malo (neopazno, upam) zmedem ritem, pa je hitro mir. Seveda pa ne vozim po štajerskem.
Verjemi da je to še neizmerljivo bolj tečno. Sam lahko vozim za nekom, ki vozi ves čas počasi. Če pa vozi tako, da ga niti prehiteti ne moraš normalno pa si zaželim da bi njegov avto pristal v prvem grabnu ob cesti. Kar pa seveda ne vpliva na moj način vožnje za takšnim kretenom.
Jaz pa imam eno povsem drugo vprašanje. Od kdaj se je moderno voziti na avtocesti z dolgimi lučmi? Tisti na nasprotni strani?
Kupi si močne meglenke. 2x poblendaš s tem in bo tisti takoj ugasnil svoje dolge.
Al pa ljudem svetijo luči previsoko?
Tudi to drži. To se pogosto zgodi če imajo polno naložen avto in ne vedo da obstaja gumbek za znižat nivo svetenja žarometov. Takšni bumbarji ti bodo ponavadi poblendali nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Aston_11 ::
Olórin ::
Verjemi da je to še neizmerljivo bolj tečno. Sam lahko vozim za nekom, ki vozi ves čas počasi.Nah, to se grem zgolj v naselju, ko je omejitev 50 in vozim 50 z možičkom v riti.
nasvet: sredinsko ogledalo se da brez problema malenkost premakniti s tistim gumbkom za zmanjšanje bleščanja ponoči. Naredi to in vozi normalno po omejitvi naprej. Drugače samo živčen postaneš.
Olórin ::
problem je v tem da če si preveč pozoren na kretena za sabo, se lahko zgodi da spregledaš kaj se dogaja pred tabo in se v koga zaletiš, zbiješ pešca. Saj moraš vedeti kaj se dogaja za sabo vedno, v vsakem primeru, ampak če vidiš da se ti nekdo lima na rit ga pač moraš nujno ignorirat, drugače boš povzročil nesrečo, on pa bo zbežal.
Namerno zaviranje v takšnih primerih je najslabše kar lahko narediš. zato ker se zna zgoditi da bo on zaradi tega popizdil in te ogrožal namerno. Ti svetil z dolgimi, se ti limal na rit itd itd itd. Pač nikoli neveš na koga naletiš.
Enostavno vozi naprej kot da ga ni in to je to. Če je možno, se mu na prvi možni lokaciji umakni. Tvoj ego bo trpel ampak situacijo pa boš imel pod nadzorom vseeno _ti_.
Namerno zaviranje v takšnih primerih je najslabše kar lahko narediš. zato ker se zna zgoditi da bo on zaradi tega popizdil in te ogrožal namerno. Ti svetil z dolgimi, se ti limal na rit itd itd itd. Pač nikoli neveš na koga naletiš.
Enostavno vozi naprej kot da ga ni in to je to. Če je možno, se mu na prvi možni lokaciji umakni. Tvoj ego bo trpel ampak situacijo pa boš imel pod nadzorom vseeno _ti_.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
Sam sem se v zadnjem času navadil da tempo vožnje upočasnim če se mi kdo lima na rit. kot prvo zato, da imam več reakcijskega časa za gledanje kaj je pred mojim vozilom in spremljanje kaj dela jackass za mano, kot drugo pa zato, da me gospod jackass lažje prehiti, kar mu seveda nakažem z uporabo desnega smerokaza. (oziroma se na avtocesti na prvi točki, kjer ocenim da se lahko udobno in varno umaknem, pač umaknem. Seveda to, dragi prijatelji, ne bo na točki kjer bi se moral stisnit med 2 šleperja ali pa se vrinit za nekoga kateremu bi potem jaz vozil 1 meter za ritjo!).
Pač če si nonstop na cesti, se ti ne da jajcat z vsakim bedakom, ki mu doma žena ne da in svoje frustracije trosi po cesti.
Pač če si nonstop na cesti, se ti ne da jajcat z vsakim bedakom, ki mu doma žena ne da in svoje frustracije trosi po cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
raceboy ::
..da se jaz primaknem svojih 50 centov. nocem zalit kogarkoli. opazam, da na avtocesti so najvecji frajerji z LJ tablicami. zadnjic sem vozil po prehitevalnemu pasu mimo tovornjakov in se mi je zadaj prilepil LJ. blendal in bil nervozen. nisem se imel kam umakniti. ok. pod tovornjak. ko smo prisli mimo me je tip prehitel po desni strani od hudega in mi pokazal iztegnjen palec (ne sredinec :) ) v smislu "bravo", ker se nisme umaknil pold tovornjak.
solatko ::
Golnar - Na AC po desni prehitevajo samo totalni idioti, ki se ne zavedajo, da lahko povzročijo pravo katastrofo. Če se ti model na prehitevalnem pasu ne umakne, se pač voziš po voznem pasu, malo za njegovo ritjo, dokler ne uvidi, da je moteč element.
Ko greš ti po voznem pasu mimo tistega na prehitevalnem, nikoli ne veš, kdaj se ima namen umaknit, brez da bi pogledal, če je vozni pas še prazen in seveda brez smerokaza.
Nekateri pacienti, se zaradi bolj zmahanih voznih pasov, za normalno vožnjo odločijo na prehitevalnem.
Ko greš ti po voznem pasu mimo tistega na prehitevalnem, nikoli ne veš, kdaj se ima namen umaknit, brez da bi pogledal, če je vozni pas še prazen in seveda brez smerokaza.
Nekateri pacienti, se zaradi bolj zmahanih voznih pasov, za normalno vožnjo odločijo na prehitevalnem.
Delo krepa človeka
Olórin ::
ljubljančani z nemškimi avti so itak najslabše kar vozi po naših cestah.
Italijani, ki se ustavljajo na povsem random mestih, vozijo počasi v končni fazi vsaj vozijo kulturno. Ti ne bodo nikoli blendali, te ne bodo izsiljevali in se ti ne bodo limali na rit na avtocesti.
in to, da rečeš da nekdo vozi slabše od italijana, tudi nekaj pove. Sicer ko se navadiš na kaos na italijanskih cestah ugotoviš da dejansko njihov način vožnje (v njihovi državi) špila dosti bolje kot naš način.
Italijani, ki se ustavljajo na povsem random mestih, vozijo počasi v končni fazi vsaj vozijo kulturno. Ti ne bodo nikoli blendali, te ne bodo izsiljevali in se ti ne bodo limali na rit na avtocesti.
in to, da rečeš da nekdo vozi slabše od italijana, tudi nekaj pove. Sicer ko se navadiš na kaos na italijanskih cestah ugotoviš da dejansko njihov način vožnje (v njihovi državi) špila dosti bolje kot naš način.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
francek1 ::
Ponoči zelo pomaga zadnja meglenka....
če na hitro utripneš z njo ponavadi pomaga. Če pa jo prižgeš in imaš za sabo norca s xenonom pa ti bo pametnjakovič bleščal z dolgimi lučmi še naslednjih xy kilometrov.
Ja in? Pač daš desni žmigavec in ustaviš. Za vsak primer pa imam za tako gamad na dosegu roke še CS spray...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Olórin ::
problem rata če naletiš na kretena, ki se bo ustavil za tabo in se ne bo hotel odlimat. Kakšnega cigana recimo.
Ne iščite konfliktov na cesti.
Vozite normalno dalje, če ne da mira se na varni lokaciji umaknite.
Ne iščite konfliktov na cesti.
Vozite normalno dalje, če ne da mira se na varni lokaciji umaknite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
m0LN4r ::
V bistvu je vseeno, ker jim nič ne paše:
Če daš smerokazes in se hočeš varno počasi umaknit -> jih moti da se odmikaš, ker to traja ane. On bi da se v 5 sekundah postaviš na avtobusno, kot v taxi 3
če upočasniš, da lažje prehiti -> si bo on rekel, še bolj me zajebava...
če malo pospešiš -> bo mislil da izzivaš in bi tekmoval
itn.
Vglavnem ta zadaj si bo našel oporno točko za tako vožno, kakorkoli boš ukrepal pa magari ga daš na ignore, ga bo potem spet to motilo.
Ravno v MB sm naletel na enega takega, ki mi je potem v križišči prišel potrkat na okno: "kaj se pa ti greš" da se vozim po omejitvah v centru, ojoj...
Očitno se mu že ni mudilo, da ma čas štalo delat na sred križišča.
Če daš smerokazes in se hočeš varno počasi umaknit -> jih moti da se odmikaš, ker to traja ane. On bi da se v 5 sekundah postaviš na avtobusno, kot v taxi 3
če upočasniš, da lažje prehiti -> si bo on rekel, še bolj me zajebava...
če malo pospešiš -> bo mislil da izzivaš in bi tekmoval
itn.
Vglavnem ta zadaj si bo našel oporno točko za tako vožno, kakorkoli boš ukrepal pa magari ga daš na ignore, ga bo potem spet to motilo.
Ravno v MB sm naletel na enega takega, ki mi je potem v križišči prišel potrkat na okno: "kaj se pa ti greš" da se vozim po omejitvah v centru, ojoj...
Očitno se mu že ni mudilo, da ma čas štalo delat na sred križišča.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35650 (33402) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123899 (100921) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48621 (44016) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13580 (11407) | r3dkv1c4 |