» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
53 / 69
»»

TribesMan ::

Nevem a ljudje pozabljajo kaj Renault pomeni v F1?
V zadnjih 20 letih so bili prvaki 9 krat! Večkrat kot kdorkoli drug (Ferrari 6, Mercedes 5).

Ti ljudje znajo delat motorje, brez skrbi. So se pač zajebal malo s konceptom, potem jim je pa še pravilnik vzel možnost da karkoli popravijo v kratkem roku, ampak verjemite da vedo kaj delajo.

To da čakajo s tokeni je popolnoma logično. Jaz sem praktično 100% da letos ne bodo dal ven izboljšanega motorja (sploh po tem splitu z RedBullom, ne vidim smisla zakaj bi ga). Počakali bodo do konca sezone, in v motor za 2016 vložili 12 letošnjih in še vse tokene za naslenjo leto.
Kar pomeni da lahko praktično obrnejo motor 3x na glavo, popolnoma zamenjajo koncept. In do takrat imajo še časa čez glavo da vse stestirajo po dolgem in počez.
Sploh ne bom presenečen če bo drugo leto Renault boljši od Ferrarija.

To kar je pa RedBull naredil pa je milo rečeno neumnost, zdej so praktično obsojeni na to kar jim bo Ferrari vrgel na mizo, pa še plačat bodo mogli za to (Renault jim je šenkal motorje, zraven pa še dal nekaj denarja za sponzorstvo).
Trenutno nekdo ki ni "factory" moštvo nima šans za uspeh. Neglede kako dobro šasijo ima, pa kateri motor ima.

Tovarniško moštvo bo imelo vedno več podatkov o tem kako iz motorja stisnit 100%.
Tudi če je HW popolnoma isti, je še vedno ogromno odvisno od SW, prilagojenosti šasiji, tipa goriva.

Za primer, lani McLaren. Tovarniško moštvo je laufalo super integrirani vodni intercooler ki je bil skrit med šasijo in motorjem, McLaren pa zračnega z 3x daljšimi povezavami (a mislite da je Mercedes povedal Mclarnu kako mislijo oni zapakirat motor in šasijo skupaj? Jok...).
Mercedes je imel Petronasovo gorivo, prilagojeno motorju do zadnje malenkosti, Mclaren pa Mobilovo (zaradi pogodbe z mobilom so moral uporabljat njihovo gorivo), ki pač ni bilo optimalno in so v primerjavi s FI in Williamsom, ki sta tudi vozila s Petronasom izgubljali do 40HP. Bogve kakšne so bile še razlike v softwareu, ne verjamem da je Mercedes vložil v optimizacijo softwarea za customerje 10% tolk časa kot za svoje moštvo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PredatorX ::

Ja fino bi blo videt naslednje leto vsaj tri moštva, ki se bodo potegovala za zmago!

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

Ravno včeraj sem videl statistiko za zadnjih tekočih 12 mesecev... od Imole 14 do Imole 15.

http://imgur.com/gAUIv91

Hamilton je v teh zadnjih 12 mesecih pokasiral dobrih 22 točk na dirko (če pa šteješ "dvojne točke za abu dabi pa več kot 23)!
Torej v povprečju konča bližje 1. kot 2. mesta.
Rosbergova statistika pa je 7 točk na dirko manj.

Imole? :D

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

To da čakajo s tokeni je popolnoma logično. Jaz sem praktično 100% da letos ne bodo dal ven izboljšanega motorja (sploh po tem splitu z RedBullom, ne vidim smisla zakaj bi ga). Počakali bodo do konca sezone, in v motor za 2016 vložili 12 letošnjih in še vse tokene za naslenjo leto.
Kar pomeni da lahko praktično obrnejo motor 3x na glavo, popolnoma zamenjajo koncept. In do takrat imajo še časa čez glavo da vse stestirajo po dolgem in počez.
Sploh ne bom presenečen če bo drugo leto Renault boljši od Ferrarija..

A lahko naredijo to? Al bo polovičen upgrade pred koncem leta, potem pa pred Avstralijo še polovičen upgrade z žetoni naslednjega leta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Kakor sem jaz razumel takrat vse skupaj je bilo zamišljeno takole, citiram: "but Ferrari spotted a loophole in the regulations that now means tokens can be spent at any point throughout the year."

Tko, da karkoli pri Renaultu mislijo narediti, morajo v tem letu porabiti žetone, s tem, da ne vem, ali je to leto mišljeno kot športno leto (29.11.2015) ali dejansko leto (31.12.2015).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Zdej teoretićno lahko tik pred silvestrovim pri FIA homologirajo letošnje žetone (oz. takrat ko zadnjič uradne ure FIA :d). Drugače jim teh 12 žetonov za to leto zapade. To pa zato, da za uveljavitev sprememb rabijo homologacijo oz. sklop morajo uradno zapečatiti. Gledam pravila in nikjer ne piše, da se mora tudi uporabiti.

Only power units which have been homologated by the FIA in accordance with Appendix 4 may be used at an Event during the 2014-2020 Championship seasons.
Mislim, da bi lahko na podlagi tega z naftalina potegneš bilokaj homologiranega.

To je teoretično. Praktično pa bi bilo verjetno smotrneje tole storti vsaj kako dirko pred koncem ,da še lahko takoj potestiraš zadevo in preneseš podatke dalje, ter čez zimo pripraviš ali popraviš ustaljen plan za 2016 in uporabo naslenjih žetonov.

Verjetno pa obstaja tudi gentlementski dogovor med ekipami, da morajo vsaj podobljen motor vsaj enkrat pognati na eventu to pomeni tudi v primeru prekoračitve tudi kazen na kvalifikacijah (pa magari na zadnjih v ABD).

Recimo letos lahko v primerjavi z 2016 zadnjič spemeniš parametre okoli pozicije valja, hladilnih tunelov&plašč in glavne razporeditve odmične in ročične gredi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Pozicije valja? Kaj točno pa pri položaju valja lahko spreminjaš? Center na center vrtine je določen, kot med bankama tudi, maksimalna vrtina in ozko definirana delovna prostornina spet ne dajeta neke svobode, itd. Malce se lahko igraš le s kompresijskim razmerjem in z dolžino ročične gredi ter ojnice in s tem variiraš višino bloka, kjer pride tesnilo glave. Ampak predvidevam, da nekih hudih razlik tukaj itak ni bilo skozi razvoj, ali pač?

Sriple Tix ::

Razmišljanje o kršenju pravila vožnje z vsemi štirimi kolesi preko linije, ki omejuje dirkalno površino steze. Strinjam se z ugotovitvami, naj vrnejo pesek ali travo na njen rob, potem pa naj vozijo preko bele črte po mili volji.
http://www.racedepartment.com/threads/f...
Kar se tiče varnosti, redke so ameriške ali angleške steze z asfaltiranimi izletnimi conami in tam dirkajo tudi s precej hitrimi zadevami, pa se nihče ne pritožuje.

billy ::

Nihče se ne pritožuje? Koliko pa je bilo smrtnih žrtev (med vozniki) v drugih serijah vs F1, v zadnjih 20 letih?

AvtoR ::

Izletne cone so lahko tudi asfaltne. Jaz bi dal vmes nekaj metrov peščene posteljice. Če drugega ne bi bila kazen ob izletu s steze, ker bi si s tem umazal gume in bi rabil kak krog ali dva, da bi jih očistil in znova spravil na delovno temperaturo.

Super Sonic ::

Track limiti se dogovorijo vsak četrtek/petek pred vikendom kaj je dovoljeno in kaj ne. Nekje je narave steze pač taka, da bi eno zaviranje morda lahko ogrozilo varnost ali pa recimo gre za neke navade (kroga). Ampak tisto kar se pa letos dogaja je pa čist mim.

Pač zaposliš 20 ljudi, ki spremlja onboard dirkače in gleda kako je s tem. Simpl.

Tehnično sem sicer zelo tudi za pesek ob stezi, samo to so drage investicije, pa tudi marsikje bi verjetno bila potem varnost v precepu. Tudi ideja AvtoRja ni slaba.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Sriple Tix ::

@billy, se jeziš nekaj v tri dni, me sprašuješ retorično ali si globoko seznanjen s problematiko, redno spremljaš kaj več od F1 in MotoGP ter tako poznaš zadeve v srž težave?
Da se ne boš trudil, zaradi peščene ali travnate izletne cone ni bilo izven formule (pa tudi v F1 je bila zadnja žrtev tega Mihova zlomljena noga v Silverstonu) že dolgo, vsaj jaz ne pomnim, kakšne smrtne žrtve. Asfaltiranje vsega okrog proge je bolj povezano s krilatico "show must go on", kar dirkači s pridom izkoriščajo (beri goljufajo), kot z njihovo varnostjo.

Miha se na asfaltu ne bi ustavil pred zidom:


Gonzalo Rodriguez, itak ga nihče ne pozna, je pa v tem letu zmagal s formulo 3000 (predhodnico GP2) v Monacu in močno trkal na vrata moštev F1, se ne bi ustavil, tudi če bi bil nad corkscrewom asfalt:

PrimozR ::

Sem precej prepričan, da bi Schumacher veliko bolj upočasnil na asfaltu, kot na pesku. Ustavil se morda ne bi, noge pa verjetno prav tako ne bi zlomil.

Problem peska je, da če nanj priletiš prečno, lahko zahaklaš gume in se prevrneš. Potem pa letiš bolj po zraku kot po pesku. Torej si naredil fuck all za zmanjševanje hitrosti, v nesrečo si malo da ne vpeljal več energije. Na asfaltu je takšna situacija težje dosegljiva.

Sriple Tix ::

Prepričan si, morda in verjetno v dveh stavkih ter s tem utemeljuješ svoje besede? OK, verjamem.

Raje bi videl posnetek kakšne tragične nesreče v formuli 1, kjer bi asfaltirana cona zanesljivo preprečila takšne posledice in verjel vam bom.

Super Sonic ::

Več asfalta enostavno pomeni v možganih to, da dirkač letvico pomakne višje v glavi, ker ve, da tudi če ga bo odnesno ven, bo še kar nekaj korekcij (odvisno od ovinka) na razpolago. En tak tipičen ovinek je Pouhon v SPAju. Včasih je bila to res drama za dirkača če je nastavil vhodno linijo pred ovinkom previsoko, danes praktično s tem ni težav. Zdej če je kvaliteta dirkača boljša/slabša zaradi tega se jaz ne bi opredelil. Treba se je tudi vprašati kako je z gumami v teh časih, če bi sploh preživele en ali dva taka izleta iz steze, glede nato, da so malo manj kot iz "marmelade".

Po drugi strani so pa analize pri FIA pokazale, da asfalt na izletni coni pripomore k varnosti (nekje v rangu varnostnega pasu v običajnem prometu) in ker je to del tega športa, so praktično poasfaltiral vse steze kjer so lahko. Določenih nesreč se pač ne da preprečiti, je pa, kot sem že rekel, blazen problem s temi track limiti ratal, ker pač ni neke fore, da je tolk dirkačev izven linije.

Rodrigezu ne bi pomagalo popolnoma nič, za MSa pa vprašanje. Če recimo dirkalnik izgubi zavore zna bit pesek boljša rešitev, če jih dirkalnik ne izgubi in dirkač lahko zavira, je pa jasno asftalt na boljšem, ampak je to spet odvisno od ovinka in dolžine izletne cone. Tu je recimo tudi nesreča Masse, ki ga je pesek ustavil nekoliko bolj, kot bi ga sicer asfalt, glede nato, da je bila brake/trotel situacija.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

no comment ::

Sriple Tix je izjavil:


Raje bi videl posnetek kakšne tragične nesreče v formuli 1, kjer bi asfaltirana cona zanesljivo preprečila takšne posledice in verjel vam bom.

Narobe sprašuješ. Pravo vprašanje je, v katerih situacijah je asfalt zanesljivo bolj nevaren kot pesek?

Plus, a mora res nekdo umret (naj tisti, ki nujno hočejo po TV gledat kako ugašajo življenja, prestavijo kanal), da lahko začnejo razmišljat o bolj varnih rešitvah?

PrimozR ::

Sriple Tix je izjavil:

Prepričan si, morda in verjetno v dveh stavkih ter s tem utemeljuješ svoje besede? OK, verjamem.

Raje bi videl posnetek kakšne tragične nesreče v formuli 1, kjer bi asfaltirana cona zanesljivo preprečila takšne posledice in verjel vam bom.

Če ti v glavo posvetijo besede 'prepričan', 'morda' in 'verjetno', drugega pa nič, morda potrebuješ tečaj bralnega razumevanja. Dajmo razčlenit.

Prvič. Precej prepričan sem, da bi bila hitrost udarca v gume pri asfaltu manjša. Nisem 100 % prepričan, a logika naredi svoje. Blokiral je, na asfaltu bi še vedno blokiral, guma sicer nima idealnega trenja z asfaltom ko blokira, a je ta vseeno precej visok. Alternativa (uporabljena) je pesek, kjer je jasno, da guma nima tako dobrega oprijema. Načeloma se uporablja za izletne cone globok, sipek pesek, v katerega naj bi se avto vkopal. A se je? Poglej videoposnetek, če ne verjameš, ampak ne, čez pesek je skakal ko žabica, tisti ploščat kamen, ki poskakuje čez vodo.

Tukaj nisem več samo precej prepričan, ampak 100 %, zagotovo prepričan, da VEM, da guma v zraku _NIMA_ boljšega trenja, kot guma v stiku s podlago. Ne glede na to, a blokira ali ne.

Torej, kje je zaviranje boljše, ko z blokirano gumo drsiš po asfaltu ali ko poskakuješ čez pesek?

Drugič. Morda se ne bi ustavil. Verjetno se ne bi ustavil. Torej bi še vedno razbil avto. Druga situacija, ki s hitrostjo same nesreče nima veze, prav tako ne s poškodbo. Pač samo ocenjevanje, ali bi se ustavil pred gumami ali ne. Tudi če se ne bi, prva točka lepo razjasni, da bi bila hitrost udarca v gume nižja.

Tretjič. Verjetno ne bi zlomil noge. Razen če je imel težave s kostmi (malo verjetno) ali pa je bil avto nevaren (neka pregrada ali karkoli če, na kateri je zlomil nogo) je precej smiselno reči, da bi nižja hitrost udarca bistveno zmanjšala silo, ki je delovala na nogo (predvidevam, da je bil oprt na pedal zavore, udarec mu je nekako polomil nogo, ne vem detajlov), kar, spet z vidika logike, precej poveča verjetnost, da ne bi zlomil noge. Če pogledamo prvo točko, vidimo, da bi bila hitrost udarca manjša. Če se pogleda drugo, se vidi, da do udarca morda sploh ne bi prišlo. Zato se lahko reče, da verjetno ne bi polomil noge.

Bo šlo zdaj?

Dr_M ::

Pri visokih hitrostih, je vsaj na oko videt, da je pesek slabsa izbira za izletno cono. Mogoce bi to lahko resili, da bi imel teren rahel vzpon, da bi avto imel vec stika s podlago, ne pa da bi bil vecino casa v zraku.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Sriple Tix ::

S SuperSonicom se da super podajati različna mnenja in enkratno zagovarja svoje ugotovitve, ki jih logično podkrepi s primeri in v tem primeru mu moram dati prav. Vsa ostala ugibanja pa niso nič drugega kot - ugibanja.

vilser ::


Charlie Whiting: «Closed cockpit is the future of the F1.»

Dr_M ::

Predogled novega F1 bolida.

The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Sriple Tix ::

Vidljivost iz cockpita pa kot pri P4/5 Competizione 8-O

vilser ::

FIA reveals closed F1 cockpit designed by Red Bull Factory team.

Dr_M ::

Airbag bo tudi serijsko? Ali bi dirkaca v primeru nesrece raje na hitro v propen zalili?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Pozicije valja? Kaj točno pa pri položaju valja lahko spreminjaš? Center na center vrtine je določen, kot med bankama tudi, maksimalna vrtina in ozko definirana delovna prostornina spet ne dajeta neke svobode, itd. Malce se lahko igraš le s kompresijskim razmerjem in z dolžino ročične gredi ter ojnice in s tem variiraš višino bloka, kjer pride tesnilo glave.


Paralelni premik recimo oz. spreminjanje ročice, kot praviš. Pravzaprav ga lahko premakneš bilokam. Seveda pa je tole odvisno od primera do primera. Zato pa verjamem, da imajo FIA tehnični delegati skupaj z proizvajlci veliko veliko debate, kaj lahko sploh še počenš s tem žetonom, da ne krši oz posega v območje drugega žetona.

Ampak predvidevam, da nekih hudih razlik tukaj itak ni bilo skozi razvoj, ali pač?


MIsliš, da bi imel tole informacijo? :D Verjamem, pa da je recimo možno kako premikanje za kak 1-2mm. Seveda vse tole je hipotetično, da se razume.

PrimozR je izjavil:

Sriple Tix je izjavil:

Prepričan si, morda in verjetno v dveh stavkih ter s tem utemeljuješ svoje besede? OK, verjamem.

Raje bi videl posnetek kakšne tragične nesreče v formuli 1, kjer bi asfaltirana cona zanesljivo preprečila takšne posledice in verjel vam bom.

Če ti v glavo posvetijo besede 'prepričan', 'morda' in 'verjetno', drugega pa nič, morda potrebuješ tečaj bralnega razumevanja. Dajmo razčlenit.

Prvič. Precej prepričan sem, da bi bila hitrost udarca v gume pri asfaltu manjša. Nisem 100 % prepričan, a logika naredi svoje. Blokiral je, na asfaltu bi še vedno blokiral, guma sicer nima idealnega trenja z asfaltom ko blokira, a je ta vseeno precej visok. Alternativa (uporabljena) je pesek, kjer je jasno, da guma nima tako dobrega oprijema. Načeloma se uporablja za izletne cone globok, sipek pesek, v katerega naj bi se avto vkopal. A se je? Poglej videoposnetek, če ne verjameš, ampak ne, čez pesek je skakal ko žabica, tisti ploščat kamen, ki poskakuje čez vodo.

Tukaj nisem več samo precej prepričan, ampak 100 %, zagotovo prepričan, da VEM, da guma v zraku _NIMA_ boljšega trenja, kot guma v stiku s podlago. Ne glede na to, a blokira ali ne.

Torej, kje je zaviranje boljše, ko z blokirano gumo drsiš po asfaltu ali ko poskakuješ čez pesek?

Drugič. Morda se ne bi ustavil. Verjetno se ne bi ustavil. Torej bi še vedno razbil avto. Druga situacija, ki s hitrostjo same nesreče nima veze, prav tako ne s poškodbo. Pač samo ocenjevanje, ali bi se ustavil pred gumami ali ne. Tudi če se ne bi, prva točka lepo razjasni, da bi bila hitrost udarca v gume nižja.

Tretjič. Verjetno ne bi zlomil noge. Razen če je imel težave s kostmi (malo verjetno) ali pa je bil avto nevaren (neka pregrada ali karkoli če, na kateri je zlomil nogo) je precej smiselno reči, da bi nižja hitrost udarca bistveno zmanjšala silo, ki je delovala na nogo (predvidevam, da je bil oprt na pedal zavore, udarec mu je nekako polomil nogo, ne vem detajlov), kar, spet z vidika logike, precej poveča verjetnost, da ne bi zlomil noge. Če pogledamo prvo točko, vidimo, da bi bila hitrost udarca manjša. Če se pogleda drugo, se vidi, da do udarca morda sploh ne bi prišlo. Zato se lahko reče, da verjetno ne bi polomil noge.

Bo šlo zdaj?


Sedi PET. Pesek je dejasko gledano v povprečju za razred slabša rešitev, kot asfaltna cona. Vse ostalo pa je Fizika o kateri ne bo debate, ker je brezpredmetno. Asfalt pa ima edino resno pomakljivost samo v dežju, kar pa je spet vprašanje, če sploh tudi v tej ekstremni situaciji zmanšuje trenje manj od mokrega peska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Sriple Tix je izjavil:

Raje bi videl posnetek kakšne tragične nesreče v formuli 1, kjer bi asfaltirana cona zanesljivo preprečila takšne posledice in verjel vam bom.


Upam, da se zavedaš kako bedarijo si napisal. Torej dokler nimamo koga v krsti se nam ni potrebno podvizat in mogoče kaj naredit okoli varnosti?

Pa kak zgled bi HIPIJEVKA F1 dala celotni družbi? Aja lahko ga jagamo z starimi avti brez ABS, lahko se ga napijemo zbijemo par peščev. Proizvajalci lahko delajo čim lažje avtomobile, saj jim ni potrebo dajat noter zmečkljivih con...

Gre se za zrcalo celotne družbe...

BT52 ::

Sriple Tix je izjavil:

Razmišljanje o kršenju pravila vožnje z vsemi štirimi kolesi preko linije, ki omejuje dirkalno površino steze. Strinjam se z ugotovitvami, naj vrnejo pesek ali travo na njen rob, potem pa naj vozijo preko bele črte po mili volji.


Tale ideja z metrom peska ni praktična. Pa še nekako po nepotrebi izziva usodo. Zakaj bi, če pa obstaja enosavnejša rešitev.

Enostavna bi lahko dejansko imeli podobno, kot v DTM. Kjer imajo dirkači na papirju črno na bele 3 bonuse da lahko prevozijo belo črto (2 kolesi na stezi). Tako, kot pravi @SuperSonic 20 ljudi, ki so potrebni za opazovanje in morebitno dodatno montažo, ter vdrževanje kamer ob stezi bi bilo dovolj.

McClane ::

A ni bilo pred časom že v uporabi pravilo o teh prevoženih šikanah in belih črtah ter sekanju ovinkov? Vem da so nekaj opozarjali dirkače, ko so preveč sekali ali pa vozili po izletni coni, zdaj v zadnjem času je pa vse potihnilo..
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

Sriple Tix ::

@BT52 ne vem, zakaj je bilo potrebno qoutati quotane qoute, če sem se že malce višje strinjal z ugotovitvami, da je asfalt boljši. Zgolj za potrjevanje lastnega ega in znaka prisotnosti v temi?

MaterVola ::

Pred časom so radi kaznovali take "izlete", potem pa so kazni postale nezaželene in jih delijo samo še za težje prekrške.

Super Sonic ::

TribesMan -> Matthew Somerfield aka Somers' je predelal tisti video, ki si postal nekaj strani nazaj in podal nekaj iztočnic:
http://www.somersf1.co.uk/2015/09/mclar...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Sriple Tix je izjavil:

@BT52 ne vem, zakaj je bilo potrebno qoutati quotane qoute, če sem se že malce višje strinjal z ugotovitvami, da je asfalt boljši. Zgolj za potrjevanje lastnega ega in znaka prisotnosti v temi?


Oprosti ampak kje si se strinjal? NIkjer ni eksplicitno nakazano...8-O Drugače pa da odgovorim na vprašanje. Ja za pumpanje lastnega ega in samozavesti. Ha ha.

TribesMan ::

SS-> Sem že videl... nič takega ni napisal kar nebi že vedeli.

Dokler ne bodo porihtali ERS-H/K sranja so zapečateni.

BTW, če se tole ne bo porihtalo, zna bit da ostanemo brez dirke:

https://twitter.com/curlie_bro/status/6...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

billy ::

Tole bo itak ena bolj bednih dirk, tako da pomoje ne bi imel nič proti, ali pa jo naj prestavijo na december ;)

Jst ::

Imamo normalne razmere (sonce, oblaki - dry), dežne razmere (wet), sedaj bo treba - za šov seveda - uvesti še sandstorm. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MaterVola ::

Smokescreen ;)

billy ::

RBR ima zgleda še vedno superiorno šasijo, škoda za debakl z renojem, res škoda.

billy ::

Aha, to pa marsikaj razjasni:

http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

Po besedah Eddija Jordana naj bi nemški proizvajalec avtomobilov kupil moštvo in izdelal svoj motor, Red Bull pa bi ostal le kot sponzor.


Mogoče je tu razlog, da je vettel tako hitro spakiral kufre in pograbil priložnost @ ferrari, RBR se očitno potaplja.

Saj drugega ni bilo za pričakovati, z motorji "nekoga drugega" ne bi bil nikdar vodilno moštvo, torej je za nekaj let njihova zgodbica v F1 zaključena.

Dr_M ::

Prej kot bo RB spokal, bolje bo.
Dokler so bili na vrhu, so se posmehovali ostalim, zdej pa jokcajo in grozijo z odhodom.
Takih nocem gledat. Dirkaj ali spokaj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

barakus ::

KAj bo pa z Renaultom?

billy ::

Gregor5816 ::

Renault bo imel svojo tovarniško ekipo ali pa bodo zapustili F1. Motorjev ne bodo prodajali več. Razen če nimajo kakšnega dobrega načrta (12 žetonov od letos + ne vem koliko jih dobijo za naslednjo sezono), bi rekel da je odhod bolj verjetna možnost.

šernk ::

Kar vem Renault vstop pogojuje s tem da se ga uvrsti med velike ekipe z bonusom pri razdeljevanju denarja in če jim Bernie ne odobri tega, naj bi izstopili iz F1, drugače pa imeli svoje tovarniško moštvo nazaj.

in kakor izgleda so vse bližje izstopu, je pa seveda to edino logično. dokler je bil RBR na vrhu motorjev skoraj omenili niso, ko so pa izgubili primat pa že 2 leti serjejo izključno po Renaultu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Razen če nimajo kakšnega dobrega načrta (12 žetonov od letos + ne vem koliko jih dobijo za naslednjo sezono), bi rekel da je odhod bolj verjetna možnost.


Prihodnje leto jih čaka eventuelno 25 žetonov. Torej skupaj 37 žetonov in kot je rekel Tribes, s tem dejansko lahko premečejo 3/4 motorja na glavo.

Aha, to pa marsikaj razjasni:

Nič ne pove, ker takšnih nepreverjenih čivkov je vsak dan 1000 in več. Recimo pri Renaultu njihovi zaposleni na najvišjih položajih nimajo podatka kaj bo in mislim, da je ravno ta medij pisal že vsaj 5x kako bo Lotus naslednjo sezono tovarniško moštvo Renaulta, zgodilo se ni pa nič.

To je F1 in do zadnjega se ponavadi ne ve kako in kaj.

Tak tipičen dogodek na isto vižo se je ta teden zgodil tudi v dirkaški zasedbi Marussije, ko je Merhi najprej prišel v Singapur pa šele potem izvedel, da sploh dirkal ne bo. Menjal ga bo Alexander Rossi, ki bo dirkal 5 ali 6 dirk. Če bo, a ne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Čeprav je eddie neke vrste dvorni norček, se je marsikdaj, v preteklosti, izkazalo, da ima prav.

tako da jaz ne bi kar takoj zavrnil to zgodbico.

MaterVola ::

Eddie je prvi povedal, da Hamilton zapušča McLaren. Nihče mu ni verjel.

krucymucy ::

Vettel na kvalifikacijah danes :O

_koki_ ::

Čestitke Vettlu za ta pole position in čas ki ga je postavil, niso meli za burek...

BorutK-73 ::

Jutri bo prenos dirke na Slo 3?

ttommy ::

Ja, ker na Slo 2 bo kajak kanu.....
Gamer
««
53 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251182697 (114256) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899246218 (152044) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189185381 (148626) WarpedGone

Več podobnih tem