» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
52 / 69
»»

billy ::

tako ferrari RBR kot merc RBR ne bo uspešno moštvo, ker matično moštvo (ferari ali merc) ne bosta dovolila, da je "drugo" moštvo uspešnejše od njih. Zamislite si negativno reklamo, enormna.

Torej RBRju ostane kaj...ford s haasom, renault ali honda?

Je pa škoda, ker očitno je RBR edino moštvo, ki ima boljši aero paket kot merc, tako da edini z nekaj možnostmi, ampak renault očitno (namerno?) nesposoben.

Gregor5816 ::

>Torej RBRju ostane kaj...ford s haasom, renault ali honda?

Kakšen Ford, a ne bo imel Haas Ferrarijevih motorjev? Renaulta bi se radi losali, Honda je pa še bolj tvegana kot Renault. RBR je v težkem položaju.

BT52 ::

billy je izjavil:

Torej RBRju ostane kaj...ford s haasom, renault ali honda?

Je pa škoda, ker očitno je RBR edino moštvo, ki ima boljši aero paket kot merc, tako da edini z nekaj možnostmi, ampak renault očitno (namerno?) nesposoben.


Čeprav bi si tudi sam želel Ford v obliki Coswortha v F1 ima Haas eksluzivno tesno vlogo 2 moštva Scuderije. Celo tako močno, da uporabljajo Ferrarijev vetrovnik. Pa čeprav imajo v v ZDA svoj zelo moderen widshear windtunnel. Pravzaprav je Ferrari nategnil FIA, saj so elegantno zaobšli pravilnik, ki omejuje CFD in vetrovniške ure posameznega moštva.

Če vzamejo Hondo bodo šli iz dežja pod kap. Konec koncev ima še Renault še vedno 12 žetonov za zapravit. Tako, da imajo še nekaj dirk časa, da tudi sami vržejo še zadnje upanje...

Vsekakor pa bi bila izguba Renaulta iz F1 po toliko letih grozna. Si pa želim, da vsaj kupijo Lotus, katerih motorji bi potem lahko "pripadli" RB-ju. Za Ferrari pa dvomim, da imajo jajca da se spustijo v dir z RB na AERO področju. Pravzaprav mislim, da jih agleži z lahkoto povozijo. Veliko bolje za njih, da izničijo spremenljivke, ter se gredo še naprej dolgoletno tradicijo oligarhije, kar se tiče opremljanja moštev.

Bi pa dodal, da vsa "consumer" moštva dobijo 100% enake motorje do zadnjega šraufa. Razlika je samo v dodelanem softwaru, ki krmili srce teh hibridov. Je pa moštvo RB pravgotovo z svojimi sredstvi sposobno premodrit Mercedes ekipo, ko spozna agregat, saj se po drugem letu v smislu osrčja konfiguracije sistem nebo več mogel ali dal drastično spremijat (pravila tokenov in pa disminisihing returns law). In s tem tovarniško moštvo nebo imelo toliko prednosti pri načtovanju šasije vnaprej. Sam se raje nebi igral z ognjem. :D Je pa Mercov tehnični oddelek vsekakor (očitno) vsekakor spoštovanja vreden, Geoff Willis in Aldo Costa na čelu, genija z nekaj izjemnimi idejami v preteklosti; potem Andy Cowel z tem odbitim pogonskim sklopom...

No kakorkoli bodo pa potem v Formuli E toliko več investirali v razvoj baterije in pogonskega sklopa. V tej seriji so letos skupaj z Audijem, Virginom (DS Citrojen :D) po testiranjih sodeč glavni pretendenti za naslov. Recimo letos se je v tej seriji odprl razvoj pogonskih sklopOV. Tako recimo že neuradno vemo, da je DS Citroen vključil CVT menjalnik (zvok je kar izdajujoč); Ostala tovraniška moštva pa so večinoma delala optimizacijo sistema z novimi kompomentami elektromotorjev; krmilne elektronike; št predstav; direktnim pogonom ipd.

Modri dirkač ::

BT52 je izjavil:

billy je izjavil:

Torej RBRju ostane kaj...ford s haasom, renault ali honda?

Je pa škoda, ker očitno je RBR edino moštvo, ki ima boljši aero paket kot merc, tako da edini z nekaj možnostmi, ampak renault očitno (namerno?) nesposoben.


Čeprav bi si tudi sam želel Ford v obliki Coswortha v F1 ima Haas eksluzivno tesno vlogo 2 moštva Scuderije. Celo tako močno, da uporabljajo Ferrarijev vetrovnik. Pa čeprav imajo v v ZDA svoj zelo moderen widshear windtunnel. Pravzaprav je Ferrari nategnil FIA, saj so elegantno zaobšli pravilnik, ki omejuje CFD in vetrovniške ure posameznega moštva.

Če vzamejo Hondo bodo šli iz dežja pod kap. Konec koncev ima še Renault še vedno 12 žetonov za zapravit. Tako, da imajo še nekaj dirk časa, da tudi sami vržejo še zadnje upanje...

Vsekakor pa bi bila izguba Renaulta iz F1 po toliko letih grozna. Si pa želim, da vsaj kupijo Lotus, katerih motorji bi potem lahko "pripadli" RB-ju. Za Ferrari pa dvomim, da imajo jajca da se spustijo v dir z RB na AERO področju. Pravzaprav mislim, da jih agleži z lahkoto povozijo. Veliko bolje za njih, da izničijo spremenljivke, ter se gredo še naprej dolgoletno tradicijo oligarhije, kar se tiče opremljanja moštev.

Bi pa dodal, da vsa "consumer" moštva dobijo 100% enake motorje do zadnjega šraufa. Razlika je samo v dodelanem softwaru, ki krmili srce teh hibridov. Je pa moštvo RB pravgotovo z svojimi sredstvi sposobno premodrit Mercedes ekipo, ko spozna agregat, saj se po drugem letu v smislu osrčja konfiguracije sistem nebo več mogel ali dal drastično spremijat (pravila tokenov in pa disminisihing returns law). In s tem tovarniško moštvo nebo imelo toliko prednosti pri načtovanju šasije vnaprej. Sam se raje nebi igral z ognjem. :D Je pa Mercov tehnični oddelek vsekakor (očitno) vsekakor spoštovanja vreden, Geoff Willis in Aldo Costa na čelu, genija z nekaj izjemnimi idejami v preteklosti; potem Andy Cowel z tem odbitim pogonskim sklopom...

Ni čist tko, no...
Everybody lies!

BT52 ::

Modri dirkač je izjavil:

BT52 je izjavil:


Bi pa dodal, da vsa "consumer" moštva dobijo 100% enake motorje do zadnjega šraufa. Razlika je samo v dodelanem softwaru, ki krmili srce teh hibridov.

Ni čist tko, no...

Razloži prosim, saj smo na forumu ane... Poglej pravilnik z stališča strojne opreme, kot take, kaj so primorana tovarniška moštva dobavljat. V domeni moštev je samo periferija (hladilnik, končni del izpuha od turbine, airbox; potem razni zaščitni sloji, kot so recimo kaki premazi po motornih delih tj. izpuh, plenum, glava motorja, turbina).

Aha za gorivo pa nisem prepričan... Sicer vem, da je le to po pravilniku zelo omejeno, pa še v večini gre zgolj v groben za tistih par zadnjih kW (kvali) oz. decilitrov/100km (dirka).

Torej na moštvih je:
-programska koda
-periferija
-gorivo ?

connel ::

Če drži, kar so povedali na Sky-u med dirko, naj bi Ferrari samo na račun drugačnega, izboljšanega goriva pridobil 40KM od začetka sezone pa do zadnje dirke. Zgleda se že s samim gorivom da pridobit ogromno, kje so potem še vsi ostali deli v domeni moštev.

Za motorje, vsaj za Mercedes, so povedali v tovarni, da so vsi motorji, do zadnjega vijaka, enaki. Raten če ima kdo podatke, da to ne drži, jim kar verjamem.

BT52 ::

connel je izjavil:

Če drži, kar so povedali na Sky-u med dirko, naj bi Ferrari samo na račun drugačnega, izboljšanega goriva pridobil 40KM od začetka sezone pa do zadnje dirke. Zgleda se že s samim gorivom da pridobit ogromno, kje so potem še vsi ostali deli v domeni moštev.

Za motorje, vsaj za Mercedes, so povedali v tovarni, da so vsi motorji, do zadnjega vijaka, enaki. Raten če ima kdo podatke, da to ne drži, jim kar verjamem.


3/4 od tega je marketing; pa še tole moraš upoštevati, da je tole tesno povezani z spremembami z kontrukcijskimi parametri in ne od samega goriva, oboje je medsseboj močno povezano. Sam pa ne verjamem v pravljice okoli goriva, to je tak PR da glava peče.

BT52 ::

Še 18+ kategorija: Honda Power Unit
http://www.f1technical.net/forum/viewto...

Lepa stvarca. Sicer nima vodnega intercoolerja v čem vidim rahlo možnost za bodoče spremembe. Drugače ideja z batery packom, ter globoko integriranim kompresorjem zbuja začudenje. V bistvu cenim, da skušajo tole naredit aka Honda style. Pa sami so rekli, da nočejo nabaviti kakega inženirja iz Mercedesa. Ampak da imajo sami dovolj zaupanja v razvojni oddelek v Sakuri, ter da bodo tole skušali tudi zavoljo PR, ter lastnega cestnega programa izpeljati sami.

Letos pa delajo točno to, kar morajo menjavajo posamezne dele, kot gate, kar je edino prav. VELIK plus ZA PRISTOP. Tile podatki so zlata vredni. Zdaj do zime imajo čas, da še naredijo svoj "polidelek" do max performance ravni brez komropmisov pri vzdržjivosti. POtem pa drugo leto tudi zavojo vzdržjivosti še popravijo napakice. Realnost pa je taka, da je vprašanje, če si Honda oz. Mcl lahko privošči še eno testno leto? Mogoče bi tole šlo, če bi bili izjemno hitri? Podobno, kot je tole bilo pravtako z Mclarnom leta 2005. Ko je bil Mclaren Mp4-19 po hitrosti razred zase.

billy ::

BT52, že recimo ta motor v monzi, od merca, je uporabil samo merc in še to samo hamilton. Ga bodo dobila druga moštva tudi ja, ampak pač z zamikom...kar pa seveda nekomu, ki bi se boril z mercom, pomaga en k... za williamsa je pač kul ja, ki nikoli ne bo vodilno moštvo, RBR pa ima druge ambicije.

Vseeno bi rekel, da je novica o razvezi RBR - renault nekoliko prehitra, mogoče so v ozadju kakšne spletke...

Če se ne motim sem pred kratkim bral članek, kjer je hamilton pojokal, da mora merc resno razmisliti o dobavi motorjev RBRju, ker bi to lahko realno ogrozilo njihov primat...kar pomeni, ob vseh privilegijih, ki jih ima lojza pri mercu, da lahko tudi on vpliva na odločitev o dobavi motorjev...ker... konec koncev ga lahko zgubijo in odide k RBR...recimo.

PS, haas s fordom pa sem pač tako rekel...pobožne želje, sa je bil na koncu vprašaj :)
PSS, ampak ja...RBR nima nobene druge realne možnosti, kot renault, ker lahko le tako ostane primarno moštvo pri dobavitelju motorjev.

globoko grlo ::

RBR + Honda = Dominatrix 2017
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

connel ::

Novi motor sta imela oba, tako Ham kot Ros, Ros je imel fluid leak v soboto dopoldne, če se ne motim, in s tem kompomintiran motor, zato so mu dali stari motor noter.

Modri dirkač ::

connel je izjavil:

Novi motor sta imela oba, tako Ham kot Ros, Ros je imel fluid leak v soboto dopoldne, če se ne motim, in s tem kompomintiran motor, zato so mu dali stari motor noter.

Res je, onadva in nihče drug...
Everybody lies!

billy ::

Če sem še malce žleht, me ta sezona RBRja spominja na vettlovo sezono 2014. Ko ga je noob premagoval, skupno je bil zelo slab, da je potem lahko izkoristil "luknjo" v pogodbi in predčasno odšel k ferrariju.

Mogoče se kaj podobnega gredo tudi tokrat, le zdaj na nivoju celone ekipe ;)

PS, tudi sam vidim edino realno možnost v hondi, če se losajo renaulta.

TribesMan ::



Razlika v velikosti ERS-K enote pri Hondi in Mercedesu...

Ni čudno...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

win64 ::

pirlo je izjavil:

roCkY je izjavil:

Ferrari bo priključil, če/ko se bo Mercedes ustrelil v koleno. Je bilo v soboto in včeraj lepo vidno koliko je napredka pri Mercedesu in kaj je zmogel stari pogonski sklop. Zaostanek Vettla na dirki je bil ogromen.

Je pa bil Rosberg s starim motorjem počasnejši od Vettla, razen čist na koncu preden je razneslo motor. Ali so to razlog pnevmatike (s tršimi ima Ferrari vedno več problemov), ali pa je razlog da so navili motor, ne vem. Bi reko, da je Ferrari sedaj na nivoju prejšnje verzije Mercedesovega motorja.


Jaz bi rekel, da so pri Rosbergu šparali z materijalom, kar je edino logično, če uporabiš 5 dirk star motor.

billy ::

Če pa se rosberg bori za prvaka, zakaj bi mu dali motor, kjer je treba šparat, potem je bolje novega pa fasat kazen, ker merc pa res nima problemov pri prehitevanju..še posebej v monzi.

Verjetno bi bila to tudi boljša odločitev. Ampak ja..merc se koncentrira samo okoli lojze, rosberg postaja nov baričelo.

PredatorX ::

Upam, da bo ferrari naslednje leto bolj konkurenčen... enako za HONDO.

Ja, mogoče je Mclaren-Honda pravi korak... da razvijejo svoj motor. Imajo dva zelo izkušena voznika.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Ferrari team boss Maurizio Arrivabene says the outfit is open to supplying rival Red Bull with engines next season, a move that would revive its previous partnership from 2006.

Upravni odbor Mercedesa se je odločil, da ne odobri opremljanja Red Bulla s svojimi motorji. *heh*

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

win64 ::

billy je izjavil:

Če pa se rosberg bori za prvaka, zakaj bi mu dali motor, kjer je treba šparat, potem je bolje novega pa fasat kazen, ker merc pa res nima problemov pri prehitevanju..še posebej v monzi.

Verjetno bi bila to tudi boljša odločitev. Ampak ja..merc se koncentrira samo okoli lojze, rosberg postaja nov baričelo.


Mogoče niso imeli drugega na zalogi(malo verjetno). Bi pa v situaciji, ko bi dobil svež motor s starimi specifikacijami, bil primoran le-tega uporabljati še 4 dirke. Zdej pa tehtaj kaj se ti bolj splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

Sriple Tix ::

V 2017 naj bi bili avti za 6 sekund v povprečju hitrejši od današnjih (najbrž mišljeno na 1:30 minutnih progah), agresivnejši videz, mogoče format dveh dirk in Bernie bi rad nazaj V8 mashine z jurja konjenice. Prav, jaz sem za, le nekako mi ne gre v glavo, kje je tisto šparanje, če vsakih pet let popolnoma tehnično prevetrijo komplet dirkalnike.

http://www.crash.net/f1/news/222803/1/t...

AvtoR ::

Če se bodo V8 mašine vrtele z 12000 obrati, tako kot sedaj V6, potem je to brez veze!
Jaz sem za V10 in omejitev na 18-19000 obratov. In brez turbine!
To je to. Zvok in slika kot se šika!

PredatorX ::

Meni je bolj pomembno to, da je konkurenca. No, pa tud zvok mora bit :)

PrimozR ::

Kje je bil zvok v tako pogosto opevani turbo dobi proti koncu 80-ih let? A je takrat kdo jamral? A zdaj kdo jamra, da ni bilo zvoka?

Sriple Tix ::

Ne vem, od kje ta vprašanja.


ali

Dr_M ::

Heh ja kot noc pa dan.
In vseeno so imeli na izbiro turbo ali atmosferca.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Sriple Tix ::

Vsi bi izbrali turbaka, če bi imeli možnost (beri $) :)

Dr_M ::

Ja mal se spomnim, atmosferci niso mel sans.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::

Hja, za tiste, ki opevajo V10 in V8 atmosferce izpred nekaj let, so tudi stari turbaki meh, so precej bolj zadušeni in se vrtijo nižje. Imajo drugačen zvok, od današnjih, ampak to je pri naravi turbine danes in pri napredku v izgorevanju povsem pričakovano.

Zanimivo mi je, da je tega jamranja nad zvokom BISTVENO manj v Le Mansu, če je sploh prisoten. Je res, da so bili tam tudi prej večinoma vsi avtomobili turbobencinarji. Ampak vseeno, nekega jamra nad temle ni:


Se raje uživa v tehniki. Stvari se razvijajo, če bomo jamrali nad preteklimi stvarmi, lahko začnemo jamrati, zakaj ni več tega:

Daleč od tega, da so vse spremembe dobre, a veliko le-teh je neizbežnih. For better or for worse.

Scorpia ::

Posneteke Kimijevega štarta http://www.formula1.com/content/fom-web...

Če primerjam s štartom iz belgije, je vse prav naredil v monzi

Zanimivo da Vettel ima sklopko na levi (mogoče levičar?)

Čeprav je povedano, da sta obe ročici za sklopko, ena za fino nastavljanje, je očitno, da imata glavno sklopko obrnjeno.
////

Super Sonic ::

Če primerjam s štartom iz belgije, je vse prav naredil v monzi

Sej, temu se reče anti-stall in dejansko je to dokaz, da je sam kriv.

Dirkač mora sklopko spustit in vmes pohoditi gas. Sklopka je dvojna: prva je "reakcijska" (desno na volanu Kimi), drugo pa spustijo po cca 50,60m, ko imajo oprijem (levo na volanu Kimi). Če v tem postopku vmes "avto zahodi" (po domače povedano) bo pri prvi sklopki notri skočil anti-stall, ki bo prestavil v N in preprečil, da se motor ugasne, če bo dirkač "zahodil" pri drugi sklopki, bomo pa dobil nekaj podobnega kar se je zgodilo Rosbergu v SPAju (se pravi kolesa v prazno).

In tega dogajanja iz kamer ne moreš opaziti, ker nimaš podatka o dirkačevi nogi odnosno na volan. Enostavno je bil Kimi v Monzi prehiter in je spustil sklopko prehitro: šlo je za tipični anti-stall.

Za motorje, vsaj za Mercedes, so povedali v tovarni, da so vsi motorji, do zadnjega vijaka, enaki. Raten če ima kdo podatke, da to ne drži, jim kar verjamem.

Fizično zagotovo, ker se jim enostavno ne splača delat dveh platform, sploh v tem točnem smislu, ker je motor precej odvisen od programske opreme in tam lahko delaš kar želiš. Jaz jim ne verjamem, da MB nima določene lastne prednosti proti vsem moštvom z njihovim motorjem (kar je tudi logično in bi naredili čisto vsi).

Ferrari je v tem pogledu pa še malenkost bolj "italjanski" in vidimo s kakšnimi zamiki Sauber dobiva enote. RedBull pa je sedaj žrtev lastne strategije, kjer niso delali prav. Enostavno so prepuščeni trgu. Kaj če sedajle reče Ferrari -> ne? Praktično jim potem ostane samo Honda, kjer pa McLaren niti slučajno ne bi pustil, da bi prišli drugo leto in pobrali morebitno smetano od motorja.

Kakor razumem se jim ponuja Ferrarijeva A-spec enota, ki pa definitivno ne bo na nivoju Ferrarija. Vsekakor boljše za njih da so za konkurenco zadaj le 10HP kot pa recimo 40HP. Tatretja stvar v enačbi je pa še Newey, ki ima še nekaj prstov vmes pri teh dirkalnikih in vemo kako izbirčen je pri izbiri motorja in koliko zna RB potem premetavati dele motorja po šasiji.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

RB se je zgleda kr lepo v koleno ustrelil.

Še najbolj smešno pa bo, če bo drugo leto Renault uletel z zelo konkurenčnim motorjem.
Mislim da je verjetnost za to precej velika.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Mislim da je verjetnost za to precej velika.

A veš da tudi jaz mislim tako, ker očitno zelo šparajo z žetoni in vozijo dva vzporedna programa. Enega pri Illienu, drugega pa znotraj tovarne. Pomoji oceni ima Renault drugo sezono lahko zelo konkurenčen motor oz. so možnosti zato kar velike. Mogoče je bila napaka le ta, da so letošnjo sezono povsem opustili.

Je pa sedaj vse odvisno od tega kam (v katero moštvo) ga bodo lahko sploh inštaliral + denarni vložek, ki ga Renault mora vložiti v Lotus.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Modri dirkač ::

Super Sonic je izjavil:

Mislim da je verjetnost za to precej velika.

A veš da tudi jaz mislim tako, ker očitno zelo šparajo z žetoni in vozijo dva vzporedna programa. Enega pri Illienu, drugega pa znotraj tovarne. Pomoji oceni ima Renault drugo sezono lahko zelo konkurenčen motor oz. so možnosti zato kar velike. Mogoče je bila napaka le ta, da so letošnjo sezono povsem opustili.

Je pa sedaj vse odvisno od tega kam (v katero moštvo) ga bodo lahko sploh inštaliral + denarni vložek, ki ga Renault mora vložiti v Lotus.

Ilien je že zdavnaj odpadel kot knof od gat, z AVL-jem sta bila tako ali tako "podtaknjena" Renaultu.

Super Sonic je izjavil:

Če primerjam s štartom iz belgije, je vse prav naredil v monzi

Sej, temu se reče anti-stall in dejansko je to dokaz, da je sam kriv.

Dirkač mora sklopko spustit in vmes pohoditi gas. Sklopka je dvojna: prva je "reakcijska" (desno na volanu Kimi), drugo pa spustijo po cca 50,60m, ko imajo oprijem (levo na volanu Kimi). Če v tem postopku vmes "avto zahodi" (po domače povedano) bo pri prvi sklopki notri skočil anti-stall, ki bo prestavil v N in preprečil, da se motor ugasne, če bo dirkač "zahodil" pri drugi sklopki, bomo pa dobil nekaj podobnega kar se je zgodilo Rosbergu v SPAju (se pravi kolesa v prazno).

In tega dogajanja iz kamer ne moreš opaziti, ker nimaš podatka o dirkačevi nogi odnosno na volan. Enostavno je bil Kimi v Monzi prehiter in je spustil sklopko prehitro: šlo je za tipični anti-stall.

Za motorje, vsaj za Mercedes, so povedali v tovarni, da so vsi motorji, do zadnjega vijaka, enaki. Raten če ima kdo podatke, da to ne drži, jim kar verjamem.

Fizično zagotovo, ker se jim enostavno ne splača delat dveh platform, sploh v tem točnem smislu, ker je motor precej odvisen od programske opreme in tam lahko delaš kar želiš. Jaz jim ne verjamem, da MB nima določene lastne prednosti proti vsem moštvom z njihovim motorjem (kar je tudi logično in bi naredili čisto vsi).

Ferrari je v tem pogledu pa še malenkost bolj "italjanski" in vidimo s kakšnimi zamiki Sauber dobiva enote. RedBull pa je sedaj žrtev lastne strategije, kjer niso delali prav. Enostavno so prepuščeni trgu. Kaj če sedajle reče Ferrari -> ne? Praktično jim potem ostane samo Honda, kjer pa McLaren niti slučajno ne bi pustil, da bi prišli drugo leto in pobrali morebitno smetano od motorja.

Kakor razumem se jim ponuja Ferrarijeva A-spec enota, ki pa definitivno ne bo na nivoju Ferrarija. Vsekakor boljše za njih da so za konkurenco zadaj le 10HP kot pa recimo 40HP. Tatretja stvar v enačbi je pa še Newey, ki ima še nekaj prstov vmes pri teh dirkalnikih in vemo kako izbirčen je pri izbiri motorja in koliko zna RB potem premetavati dele motorja po šasiji.

Če je bil tipični "stall" pač ne moreš vedet, lahko je šlo marsikaj narobe...
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Ilien je že zdavnaj odpadel kot knof od gat, z AVL-jem sta bila tako ali tako "podtaknjena" Renaultu.

Ker je "en" javno znan projekt padel v vodo in ker so pri Renaultu izbrali lastno rešitev za naprej, še ne pomeni, da je odpadel. So javno povedal, da z njim vodijo dva vzporedna programa. Je pa res, da cel projekt lahko pade v vodo, kakor tudi cel Renault izstopi ven iz F1.

Če je bil tipični "stall" pač ne moreš vedet, lahko je šlo marsikaj narobe...

Tipičen stall se izvede točno tko. Jaz sem gledal tole dirko preko ORFa in je tudi Wurz takoj povedal da je šlo za stall. V kolikor bi imel kakršne koli probleme druge narave bi verjetno moral z roko korigirati na volanu, tko je pa spustil sklopko in obstal. To je nekak definicija stalla, je pa spet res, da mu je lahko vmes skočil software. Itak ne bomo izvedeli in pravzaprav ni važno več.

Jaz bi samo poudaril, da je Kimi že v Spaju dokaj slabo štartal in da je v Monzi obstal. Lahko da je oboje slučaj, je pa zaenkrat razvidno, da od kar mu inženir ne sporoča več bite-point točke, da ima težave.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Modri dirkač ::

Super Sonic je izjavil:

Ilien je že zdavnaj odpadel kot knof od gat, z AVL-jem sta bila tako ali tako "podtaknjena" Renaultu.

Ker je "en" javno znan projekt padel v vodo in ker so pri Renaultu izbrali lastno rešitev za naprej, še ne pomeni, da je odpadel. So javno povedal, da z njim vodijo dva vzporedna programa. Je pa res, da cel projekt lahko pade v vodo, kakor tudi cel Renault izstopi ven iz F1.

Če je bil tipični "stall" pač ne moreš vedet, lahko je šlo marsikaj narobe...

Tipičen stall se izvede točno tko. Jaz sem gledal tole dirko preko ORFa in je tudi Wurz takoj povedal da je šlo za stall. V kolikor bi imel kakršne koli probleme druge narave bi verjetno moral z roko korigirati na volanu, tko je pa spustil sklopko in obstal. To je nekak definicija stalla, je pa spet res, da mu je lahko vmes skočil software. Itak ne bomo izvedeli in pravzaprav ni važno več.

Jaz bi samo poudaril, da je Kimi že v Spaju dokaj slabo štartal in da je v Monzi obstal. Lahko da je oboje slučaj, je pa zaenkrat razvidno, da od kar mu inženir ne sporoča več bite-point točke, da ima težave.

Z Renault-jevega vidika je odpadel, kaj pa RBR napleta pa sam bog ve...
Everybody lies!

videc ::

Na tem posnetku ne zgleda, da bi bil prehiter https://www.formula1.com/content/fom-we...

b3D_950 ::

Kakorkoli obrneš, na koncu je bila vsaj za odtenek dirka bolj zanimiva, . Vettla pa ravno ne štekam zakaj se veseli drugih in tretjih mest, ker s tem ne bo osvojil nič, razen če se mu gre za statistiko.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

billy ::

Veseli se pač zato, ker kaže, vsaj navidezno, da je v igri za naslov in to prvo leto v novem moštvu, česar nihče ni pričakoval, ali pač?

Pa..premagati enega merca je le stopničko vstran od premagati oba :)

Sriple Tix ::

Rosbergov fotr je bil leta ´82 svetovni prvak z zgolj eno zmago v sezoni, Emilio Alzamora leta 1999 v 125ccm kategoriji motorizma pa celo brez ene same. Vse šteje, če si pravi borec :).
1982 Formula One season @ Wikipedia
1999 Grand Prix motorcycle racing season @ Wikipedia

PrimozR ::

Ne, če se ti poklopi. Ampak za postati prvak z eno/nič zmagami mora biti konkurenca na vrhu huda, obenem pa tudi nezanesljiva, da se poklopijo med seboj zmagovalci, ki redno odstopajo. Ti si pa pač najbolj konstanten. V letih 2014/2015 ni mogoče biti prvak brez zmage, ker zmagujeta praktično le dva voznika. Lep dokaz za to dejstvo je Rosberg, ki je bil lani bolj konstanten, je imel manj odstopv, pa se mu vseeno ni poklopilo.

BT52 ::

Ja več zmagovalcev pa odstopi. Al pa recimo, kot zdaj prebiram nesrečna nesreča Pironija leta 82, ko je Keke postal tako famozno prvak.

Dr_M ::

Vcasih se je blo lazje presvercat z malo zmagami, ko je bilo 9,10 dirk na sezono, danes bolj tezko, sploh ce eden pobere vecino zmag.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

TribesMan ::

Ravno včeraj sem videl statistiko za zadnjih tekočih 12 mesecev... od Imole 14 do Imole 15.

http://imgur.com/gAUIv91

Hamilton je v teh zadnjih 12 mesecih pokasiral dobrih 22 točk na dirko (če pa šteješ "dvojne točke za abu dabi pa več kot 23)!
Torej v povprečju konča bližje 1. kot 2. mesta.
Rosbergova statistika pa je 7 točk na dirko manj.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Hmmm:

Medtem, ko se partnerstvo med Red Bullom in Renaultom bliža koncu, pa je vse bolj jasno, da bodo dirkalnike moštva iz Milton Keynesa v prihodnje poganjali Ferrarijevi motorji. Pogajanja z Mercedesom so namreč padla v vodo, kar pa Helmuta Marka ni ravno prizadelo: ''Pogovori z Mercedesom so se končali še preden smo prešli na detajle. Obstajali so namreč specifični pogoji, katerih pa se nismo nikoli dotaknili, saj pogovori niso prišli tako daleč. Sedaj pa bomo pač videli, katere motorje bomo uporabljali. Mogoče pa nam jih bo z novim paketom uspelo celo premagati. To pa bi bilo za njih bistveno bolj neprijetno kot, če bi jih premagali z Mercedesovimi motorji.''

Športni svetovalec pri Red Bullu je sicer še razkril, da se nameravajo kmalu dobiti tudi z Renaultovimi predstavniki: ''Lahko potrdim, da se bomo z Renaultom dobili v Singapurju. Ni pa še prišlo do odločitve, kdaj točno bo do tega prišlo. Toda na tem sestanku se nameravamo pogovoriti o vseh omenjenih zadevah ter priti do zaključka.''

''Red Bull ima zelo visoke tehnične standarde. Nismo pod tako velikim pritiskom, kot na primer Toro Rosso. Pri njih gre namreč za manjše moštvo. Ena stvar pa je jasna - prej, ko bomo prišli do odločitve, bolje bo. Za nas je to prvi korak k temu, da bomo končno znova imeli konkurenčen motor. Tako ne bomo hendikepirani že od samega začetka. O tem, kaj se bo zgodilo zatem, pa bomo lahko govorili šele potem, ko bomo znova imeli konkurenčne motorje,'' je še povedal 72-letni Avstrijec.


Tole mi je sila čudno...edino, če vse izhaja iz lanskega leta in prestopa vettla k ferariju. Mogoče so se možje v srajcah tudi zraven dogovorili, da pač RBR dobi ferarijev motor v zameno za vettla. To bi tudi pojasnilo zakaj je letos RBR tako v podnu in da tako na veliko napadajo renault in se ga želijo rešiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Super Sonic ::

Ni vse teorija zarote. Enostavno: Renault je izdelal slabši motor, ima težave in nasploh njihov razvoj ne daje kakšnega upanja šefom v RedBullu, da bodo kmalu konkurenčni. Odkrito povedano, če ima Honda recimo še nekaj bonusa, ker so v F1 prvo leto, Renault nima nič bonusa in vsa TOP moštva bi nekaj naredila v tem pogledu. To sedaj tako izgleda, da se išče dobavitelj motorja.

Kot sem že napisal, rak rana RedBulla v vsej svoji perfekciji je ta, da ne izdelujejo motorja sami. Oni so s tem, ko so se spravili v zelje tovarnam, letvico enostavno pomaknil tako visoko, da bi rabili eno tovarno (ali pa lasten razvoj motorja) zadaj v pogonu. Tako se je pa sedaj zgodilo, da je Renault klecnil in je praktično pred izhodom iz F1, na voljo imajo pa le dve možnosti, pri čemer so pri prvi dobil "kajlo v rit".

Allison se jih zgleda ne boji, recimo Neweyu izrazito ni ustrezal Ferrarijev V8, čeprav je bil malenkost močnejši od Renaultovega, so vseeno iz drugih razlogov izbrali Renault. Kaj bo sedaj ta motor prinesel v RedBullovo šasijo je eno samo golo ugibanje, dejstvo je, da RB čaka implementacija nove programske kode v dirkalnik in popolnoma (no, ne zdej pretiravat s to oceno, pa vendar) drugačna zasnova motorja. Jasno je vsem, da bodo dobili več HP, ni pa jasno kateri minusi jih čakajo.

Še ena stvar: MB je očitno pogojeval nekaj s čimer se pri RedBullu niso hoteli zaplesti (to je indic kaj ponuja MB konkurentom) in sedaj praktično morajo sprejeti tisto kar si bo Ferrari izmislil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Finta je, da če ne bi RBR verjel, da bo s ferarijevim motorjem boljši, ne bi šel v posel. Po drugi strani pa ferari ne bi šel v posel, če bi vedel, da bo RBR boljši od njih.

Torej dve strani, ki nista kompatibilni, ali se je nekdo zakalkuliral/zmotil, ali pa je v ozadju kaj več.

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

recimo Neweyu izrazito ni ustrezal Ferrarijev V8, čeprav je bil malenkost močnejši od Renaultovega, so vseeno iz drugih razlogov izbrali Renault.


Adrian se leta 2007 ni odločil za Ferrari, ker je njihov motor imel većjo potrebo po hlanjeju. Torej večji termalni odtis, kar pa je za mešetarjenje za aerodinamiko in učinkovitost difuzorja slabše. Tukaj se zraven prevsem potegne zahtevno oblikovanje stranic dirkalnika in prerazporenjanja komponent po dirkalniku za zmašanje prej omenjenih učikov in konec koncev performance celotne šasije.

+Renault V8 je imel po poravljanju konstrukcije leta 2009 zelo zelo dobro začrtan dizajn glave motorja, ki jim je omogočalo zelo zelo učinkovito vroče/hladno pihanje v difuzor. Pa še tunabillity motorja je bila izjemno prožna (izkapljanje posamezhnih cilindrov igranje z FIA pravilo glede stopalke za plin, startnih map za offtrotle pihanje itd.).

Na žalost dandanes bi jim podobne software prednosti v teoriji prišle zelo zelo prav (seveda vse drugo razen pihanja skozi izpuh, kateri je v turbačih kjer je poudarek na učlinkovitosti zaželjeno čim nižja). Upam, da so se po lanskeg debaklu odločili, da gredo počasi in tudi po zaslugi Ferrarija (tista homologacijska luknja v pravilih) ne hitijo toliko z medsezonskim razvojem. Ter skušajo biti bolj preudarni pri unovčitvi žetonov.

Razpoložjivi žetoni za oddobje 2015 pred dirko Singapurja:

Reno: 12 (ni se jih niti dotaknil; uporabljajo samo klavzule na podlagi vdržjivosti [acrn. KNV] Kitajska-celotni batni recipročni sestav)
Ferr: 4 (Kanada 3, Monza 3)
Merc: 0 (Monza 7; KNV Kitajska-ojnica ali bolcl-ne spomnim se kaj točno, Kanada-nekaj okoli krone bata)
Honda: 4 (Kanada 2, Spa 3; KNV-tudi ne vem natačno nekaj okoli tesnenja po opažanji @Tribesa, ter nekaterih z drugih forumov zelo manjhnega MGU-K; KNV-izpuh)

Ne vem, kaj si je RB mislil, ko je tako grdo oblatil Renault. Bolje bi bilo, da bi skupaj strnili vrste, ter premagali probleme... Res pa je, da je za kopiranje ali prestrukturiranje dveh po pricipih si zelo podobnih naprednih dizajnih pogonskih sklopov Ferrarija in Merca težje doseč z tokeni. Razen, če čakaš do zanjega trenutka in skušaš recimo z tokenov iztisnit maksimum z manj kompromisi. Čeprav rešitev bo napol frakenštanjska in še ne bodo toliko celovito optimizirana od konkurentov. Honda je pravtako konceptualno, kar spredaj pred Renaultom, kar pa je verjentno tudi poglavitna težava za RB moštvo. Vse te rešitve bi jim pomagale njihovem paketu AERO paketu.
Res pa da tudi pravijo, da iam bojda Renault daleč najbolj učinkovit ERS sistem, karkoli že to zajema, očitno to v polni moči ne deluje. :D

No kaj se je v ozadju resnično dogaja ne vemo. Mogoče pa je čakanje na posodobitve zgolj slab znak, kateri pomeni, da Viry obrat čaka na odločitev glavnega štaba Renaulta po novih sredstvih za razvoj ali pa kot drugo vsaj obdržati v zastavljenih okvirih projekt v teku.

To druga stvar mislim, da ni niti opcija pri marketiški sliki, ker pri lovljenju zaostanka si pač primoram investirat, če nočeš izgubit marketiško vrednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Modri dirkač ::

Honda konceptualno spredaj?
Renault daleč najboljši ERS sistem?

Fantje, a se vi hecate?
Everybody lies!

Super Sonic ::

Fantje, a se vi hecate?

Ne, sej to ni tako hudo. Dejansko se tudi sam strinjam z obojim (predvsem konceptom Honde), ampak to je samo na papirju. Je treba v življenje spravit te stvari in najboljše stvari so ponavadi tiste, ki so najbolj v celoti pretvorjene iz teorije v prakso/teoretične zasnove v fizično. Honda ima "velik" potencial s tem motorjem na papirju, ampak če ne bodo ven potegnili niti 70% tega kar želijo, bo pogreb.

Za Renault pa vidimo kako skrbno hrani žetone in to ni brezveze. Ampak spet: če se tega ne bo implementiralo jim nič kaj dosti ne bo pomagalo. Ena stvar je tudi, da F1 hiti naprej in kot vidimo, predno bo kdo rekel keks bodo imel Lewis dva naslova v žepu. Za 2017 so že napovedane bistvene razlike v zasnovah in vse te teorije, ki sedaj na papirjih držijo, bodo zvodenele v pozabo ali pa se jim bo zmanjšal pomen. Prišle bodo nove.

In spet bo zmagal tisti, ki bo uspel najbolje prenest stvari iz teorije v prakso.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Modri dirkač je izjavil:

Honda konceptualno spredaj?
Renault daleč najboljši ERS sistem?

Fantje, a se vi hecate?


Ja eno je koncept drugo je delujoći koncept. Za Reno pa ja, saj sem rekel, da ne vem od kod jim to. ;D Sarcasm. Samo povem vse, kar slišim iz teh medijev, če koga zanima, da malo podrezam. MI lahko pogledamo zgolj tole: http://www.f1technical.net/forum/viewto...

Lahko bi pocukal za rokav onega uprabnika in uporabila letošnje podatke. Bi postala zanimiva predikcija. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()
««
52 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251182697 (114256) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899246218 (152044) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189185381 (148626) WarpedGone

Več podobnih tem