Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

driver_x ::
Meni se zdi pa to, da se morajo dirkači F1 uriti v "računalniških igricah" in ne na stezi, precej patetično.

Dr_M ::
Meni se pa zdi, da so igrice ze prerastli in so sli na simulatorje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

TribesMan ::
10 let nazaj so pač med 14 dnevnimi premori med dirkami testirali na najbližji pisti.
Potem se je nekdo odločil da je to bistveno predrago, in so testiranja praktično popolnoma prepovedali (razen tistih par v naprej določenih dni med sezono).
In zdej imaš samo še simulacije...
Kaj je bolj smiselno?
Potem se je nekdo odločil da je to bistveno predrago, in so testiranja praktično popolnoma prepovedali (razen tistih par v naprej določenih dni med sezono).
In zdej imaš samo še simulacije...
Kaj je bolj smiselno?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

driver_x ::
Upam samo, da se ne bo nekdo spomnil, da so tudi dirke predrage in bodo potem tudi tekmovali v simulatorjih.
Sicer pa tudi razvoj in posledično uporaba simulatorja nista poceni.
Sicer pa tudi razvoj in posledično uporaba simulatorja nista poceni.

broken/link ::
Kaj je bolj smiselno?
to vprašanje je dejansko na mestu. Če bi sam deloval v dirkaških vodah se mi bi zdelo veliko bolj smiselno to, da testiram in razvijam avto, ne pa simulatorja.
Me pa tudi zanima, koliko moštva s tem dejansko privarčujejo, ker nekih velikih prihrankov ne more biti. Po drugi strani je pa tudi res, da ne moremo enačit recimo Ferarija (ki ima testno stezo na dvorišču) in recimo Sauberja (ki steze nima). Ampak glede na to, da se moštva glede tega ne pritožujejo, se tudi nam ni treba.

Sriple Tix ::
6 mio dolarjev, kar je za ekipe drobiž, dodelani rFactor2 software in veselica se lahko začne.
http://blog.axisofoversteer.com/2012/01...
http://www.rfactor-pro.com/
http://blog.axisofoversteer.com/2012/01...
http://www.rfactor-pro.com/

billy ::
Kurc je, ker očitno simulator ne simulira dovolj dobro realnega sveta, ker razvoj je očitno prepočasen. V časih MSja je bil on cele dneve v avtu in testiral do onemoglosti, da so potem pripeljali ferari v formo, kot je bil.
Danes imam občutek, da kaj tekega ni možno, ker je skoraj vedno tako, kot se sezona začne, vmes moštva ne vlovijo priključka, edino takrat, ko je brawn bil, se je to zgodilo, od takrat naprej pa ne vem če?
Danes imam občutek, da kaj tekega ni možno, ker je skoraj vedno tako, kot se sezona začne, vmes moštva ne vlovijo priključka, edino takrat, ko je brawn bil, se je to zgodilo, od takrat naprej pa ne vem če?

AvtoR ::
Zadnjih par sezon je tako, da je Ferarri na začetku sezone bolj konkurenčen, kot na koncu sezone. Ne vem kaj vzrok temu, ampak med sezono jih ponavadi več ekip dohiti, kakšna tudi prehiti. Upam, da ta trend letos obrnejo na bolje.

šernk ::
Ferrari pač zanima izključno prvo mesto. vožnja na tretjem mestu jih ne zanima kaj dosti in zato sredi sezone pomoje če niso v boju za prvaka so že daleč v prihodnosti z mislimi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

broken/link ::
pri motoGP so lepo zrihtali stvari. Razvoj za najboljše ekipe je ravno tako onemogočen, če pa ekipa celo sezono ni osvojila nobene zmage (oz določeno število stopničk) se ji omogoči razvoj tekom sezone, dokler ne doseže zmage (oz določenega števila stopničk). Tako da tisti, ki so rahlo zaostali v razvoju, lahko to nadoknadijo.
in kako super je to pravilo se vidi letos, ko se za vrh borijo yamaha, honda in ducati, suzuki je pa iz dirke v dirko bližje.
in kako super je to pravilo se vidi letos, ko se za vrh borijo yamaha, honda in ducati, suzuki je pa iz dirke v dirko bližje.

vilser ::
Bodo začele padat bombe? :D
http://www.inautonews.com/mclarens-arai...
Sem bral, da ima nov predsednik Honde v mislih prestrukturirati celoten motošportni oddelek Honda (od F1, IndyCar pa do prototipa LMP2). Šef Hondinega F1-razvoja Arai bo skoraj zagotovo prvi dobil brco.
Pri Hondi iščejo ljudi z izkušnjami. Kaj več bi morali izvedeti med dirko SPA in Monza. Tako pravijo čivki.
Osebno sem mnenja, da Japonci morajo naredit eno orenk čistko, ker to kar so naredili do sedaj je nesprejemljivo in živa sramota.

PrimozR ::
Sriple Tix je izjavil:
Sedaj, ali me učiš teorije dežne vožnje z motorjem ali avtom, kajti štirikolesnikov se v mojih prejšnjih prispevkih nisem niti dotaknil.
Ne učim nikogar ničesar, samo pravim, kaj so na to temo povedali profiči. Za primer Suzuke na motorju je bil nekdo, ki je takrat Suzuko vozil za zabavo, sicer pa dirkal v MotoGP. Ne vem pa kdo je to bil. Niti ne najdem vira.
Ne vem pa, kaj naj bi bilo tako nelogično pri tem načinu.
Meni se zdi pa to, da se morajo dirkači F1 uriti v "računalniških igricah" in ne na stezi, precej patetično.
Lucas Ordonez & co disagree with you.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

billy ::
Glede na to, da je F1 najbolj tehnološko dovršen in napreden šport, je do neke mere prav, da se opravi nekaj dela v simulatorjih. Škoda je edino, da na račun tega ni nekega pretiranega razvoja med sezono, ali pa ga mi ne vidimo, ali pa je, zaradi pravil, skoraj nemogoč? Ali pa je pač narava F1 postala tako kompleksna da je skoraj nemogoče v kratkem času spremeniti zadeve in se večina moštev gre logike, če niso uspešni do sredine sezone, gre fokus na naslednje leto, ipd.

Super Sonic ::
Škoda je edino, da na račun tega ni nekega pretiranega razvoja med sezono, ali pa ga mi ne vidimo, ali pa je, zaradi pravil, skoraj nemogoč?
Razvoj je omejen. Aero je porezan, motor zamrznjen, gume enake za vse, elektronika do neke mere tudi, ipd.
Zakaj?
Zato, ker so pred tem zmagovala moštva z največ denarja. Niso zmagovali tisti, ki so bili najbolj sposobni pri razvoju "česarkoližepač", ampak tisti, ki so lahko v določen del dirkalnika zmetali največ denarja. MSovih 5 naslovov je nakak začetek te moderne ere; od takrat naprej FIA samo lovi in dela proti najbolšim moštvom kontra pravila. Vse to, z nekaj lobiranja, nas je pripeljalo do situacije kjer smo.
Razvoj torej je, samo je omejen. Ekstremno je pomemben začetek, ker mislim, da sedaj pa res mineva že 8 ali 9 leto, ko moštvom tekom sezone ni uspelo na področju razvoja praktičn nič. Tisti, ki začne najbolje sezono, jo tudi konča.
Button se mi zdi je siknil, da tudi v 2016 ne pričakujejo nič pri McLarnu s tem motorjem in da na nek način ne obstaja pot do naslova, ker je MB enostavno predaleč spredaj. Očitno je letošnji boost konjev v moštvu MB dodobra prestrašil vse. Tudi "dober" Ferrari iz začetka sezone se je povsem izgubil (recimo Sauber z motorji ne pride več nikamor, oba Ferrarija pa se največ lahko borita za tretje mesto).
No, bomo videli, objektivno je pa upanja zelo malo. Letošnja sezona bo šla ali v roke Rosberga ali Hamiltona, nekako pa vse diši, da bo tako tudi 2016. Za 2017 se obetajo neke spremembe, več bodo povedali že letos, nekaj novosti v dirkanje naj bi dali že v 2016. Zagotovo bodo pravila spisana tako, da bodo delovala proti MBju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::
Super Sonic je izjavil:
Zato, ker so pred tem zmagovala moštva z največ denarja.
A je sedaj kaj drugače?

billy ::
Razvoj je omejen. Aero je porezan, motor zamrznjen, gume enake za vse, elektronika do neke mere tudi, ipd.
No..ampak..po neki logiki bi to naj olajšalo razvoj, ker namreč kar drugi naredijo, hitro skopiraš in ujameš priljuček. Če ne bi bilo omejitev, pa bi lahko eni imeli boljše gume, drugi motor, tretji aero in bi šel denar v veliko več smeri razvoja, zdaj pa gre le v "nekaj".
Še vedno mi je fascinantno, da, recimo, mercov avto je znan vsem že nekaj let, pa še ga vedno niso uspeli skopirati, ob takšni koncetranciji inženirskega znanja.
Spustite kitajce v F1, pride nov merc čez par tednov in zmagujejo magari s kobajašijem ;)

driver_x ::
Še vedno mi je fascinantno, da, recimo, mercov avto je znan vsem že nekaj let, pa še ga vedno niso uspeli skopirati, ob takšni koncetranciji inženirskega znanja.
Očitno so bolidi tako kompleksni, da ti samo poznavanje nekaj podrobnosti nič ne koristi, če ne poznaš celotnega koncepta.

Super Sonic ::
A je sedaj kaj drugače?
Ne. Kar pove samo to, da jim vse skupaj ne gre ravno najbolj od rok. Edino pravo vprašanje je koliko kapitala je zadaj in koliko napak bo le-ta lahko prenesel. F1 je drastično izgubila v smislu gledanosti; se vidi letos. Dokler je bil zadaj V8 je še šlo (nekak). Jaz mislim, da je ogled v živo in ogled za TVjem povezan. Šport, ki fizično nima gledalcev, je avtomatično manj zanimiv za vse.
Še vedno mi je fascinantno, da, recimo, mercov avto je znan vsem že nekaj let, pa še ga vedno niso uspeli skopirati, ob takšni koncetranciji inženirskega znanja.
Trenutna PU enota je najbolj komplicirana v zgodovini športa in je močno povezana tudi s programskim jezikom. Tega se enostavno ne da skopirat, razen če kupiš njihov motor. Še vedno boš pa ti. "druga kura". Nekako kot pri šahu, če ponavljaš vse poteze za nasprotnikom, boš na koncu brezpogojno matiran. Poleg tega lahko prideš po svoje do istega rezultata.
Pravilnik je čisto fajn zastavljen, vendar pa, je nekje vmes fasal člen, ki ga je naredil katastrofalnega. Po mojem mnenju je govora o tokenih in zamrznitvi razvoja. 3 leta časa so imeli, da so spravili na mizo nekaj. Tisti, ki je bil v tem času najboljši bi lahko dobil največ 1 naslov (tako bi bilo prav, da je). Zgodilo se je pa tako, da tisti, ki je v tem času naredil najboljši motor, bo dobil lahko 10, 20, 30 ali 40 naslovov, če ne bodo SPET drastično spremenil pravilnika. Ponavadi v tem "realnem" sektorju nekdo plača svoje napake.
Šparanje tu je pa čisto brezvezen argument, ker proizvajalci motorjev niso revna moštva, ki životarijo zato, da zadaj nekdo vrti denar, ampak so multinacionalke, ki lahko zmečejo miljarde v šport, če so le dovolj motivirane.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

driver_x ::
To šparanje oz. ekologija, ki se jo grejo zadnja leta pa je diametralno nasprotje od tega, ker F1 predstavlja. Po drugi strani pa uvajajo nočne dirke, kjer samo za razsvetljavo steze porabijo več, kot vsi dirkalniki skupaj.
Drugače se mi pa zdi dobra ideja, da bi moštva z manj točkami dobila dodatne tokene, čeprav po drugi strani, s tem kaznuješ dobre ...
Drugače se mi pa zdi dobra ideja, da bi moštva z manj točkami dobila dodatne tokene, čeprav po drugi strani, s tem kaznuješ dobre ...

broken/link ::
ne kaznuješ jih, ker še vedno mora slabo moštvo te dohitet. in te tudi prehitet. in če morebiti malo zaspiš z razvojem in padeš zadej, imaš pa potem ti možnost dodatnih žetonov. če hočejo izenačene dirke in varčevanje je to še najboljši koncept. kot sem že prej omenil, pri motoGP to deluje super.

Super Sonic ::
V bistvu je to "DSP" (dodatna strokovna pomoč). :)
Po moje je treba pravilnik glede motorjev pustit odprt, naj pride čim več proizvajalcev in naj čim več testirajo. Tako kot so V8 pripeljal vsak v svoj kotiček, bi tudi obstoječe motorje slej ali prej. Vmes pobira smetano tisti, ki je boljši/hitrejši/bogatejši.
Po moje je treba pravilnik glede motorjev pustit odprt, naj pride čim več proizvajalcev in naj čim več testirajo. Tako kot so V8 pripeljal vsak v svoj kotiček, bi tudi obstoječe motorje slej ali prej. Vmes pobira smetano tisti, ki je boljši/hitrejši/bogatejši.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

win64 ::
Super Sonic je izjavil:
Razvoj torej je, samo je omejen. Ekstremno je pomemben začetek, ker mislim, da sedaj pa res mineva že 8 ali 9 leto, ko moštvom tekom sezone ni uspelo na področju razvoja praktičn nič. Tisti, ki začne najbolje sezono, jo tudi konča.
Problem je tudi, ker kdor začne "novo dobo" dobro je praktično dober do naslednjih sprememb pravil.
Posledično imaš na stezi:
- serijske zmagovalce(RedBull recimo),
- nekatere, ki po 6ih dirkah obupajo in se pripravljajo že na naslednjo sezono(recimo Ferrari). Na ostalih dirkah se zgolj trudijo, da ostanejo 2. moštvo na razpredelnici.
- nekatere, ki se pripravljajo na naslednja pravila, ki bodo čez 3 leta (Mercedes, v preteklosti(2005) recimo Renault)
- nekatere, ki nimajo nobenih možnosti za spodobno uvrstitev (Marussia, HRT, zadnja leta(ne samo zadnje) Mclaren)
Lani in predlani je izgledalo tako, letos so morda malo bolj skupaj, ampak v osnovi je to to. Torej imamo borbo za 2. moštvo, ter borbo za točke.
Button morda odhaja? http://www.bbc.com/sport/0/formula1/334...

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

MaterVola ::
Button morda odhaja? http://www.bbc.com/sport/0/formula1/334...
Pri takem pegleznu, kot so ga sestavili letos, je bolje, če se posveti triatlonu. Bo bolj užival :)

billy ::
Očitno so imeli na Sky prav, ko je bilo govora, da so "lažni" pit stopi prepovedani:
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3279...
Škoda sicer, da ni dobil merc neke kazni...
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3279...
Škoda sicer, da ni dobil merc neke kazni...

PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Zato, ker so pred tem zmagovala moštva z največ denarja.
A je sedaj kaj drugače?
Red Bull je kje? Kje je bil lani Ferrari? Itd.
Razvoj je omejen. Aero je porezan, motor zamrznjen, gume enake za vse, elektronika do neke mere tudi, ipd.
No..ampak..po neki logiki bi to naj olajšalo razvoj, ker namreč kar drugi naredijo, hitro skopiraš in ujameš priljuček. Če ne bi bilo omejitev, pa bi lahko eni imeli boljše gume, drugi motor, tretji aero in bi šel denar v veliko več smeri razvoja, zdaj pa gre le v "nekaj".
Še vedno mi je fascinantno, da, recimo, mercov avto je znan vsem že nekaj let, pa še ga vedno niso uspeli skopirati, ob takšni koncetranciji inženirskega znanja.
Spustite kitajce v F1, pride nov merc čez par tednov in zmagujejo magari s kobajašijem ;)
THe devil is in the details. 'Vsem' je 'znan' od nekje sredine lanskega leta. Pa znan je splošen layout, torej poleno-izpuh (ki ga ne uporabljajo več) ter velika turbina (kar je recimo Ferrari skopiral). Hudič je pa v detajlih, ki se jih ne vidi, tudi v energijskih tokovih med posameznimi PU enotami, softwarom, ki skrbi za to, itd.
Lahko vzameš tudi en banalen primer s ceste, VW-jev DSG. Komot Ford, Fiat, Renault, itd. kupi nekega VW-ja (magari 10, 100), vzame ven menjalnik, ga razdre, premeri, dobi vse značilnosti, torej bistveno več, kot ekipe v F1 dobijo od Mercovega motorja (tudi če ga uporabljajo same! Podiranja verjetno namreč ni, motorje verjetno odpirajo samo pri Mercedes HPP). Vseeno pa ne dobijo celega kupa specifikacij o postopku izdelave posameznih delov, toleranc ter, ključno, softwarskega paketa, ki vse to vozi. Pri DSG-jih je večina namreč v optimizaciji krmiljenja, da zadeva prestavlja tako, kot mora. Kar mi je znano pa nekako še ni menjalnika z dvojno sklopko za plebejske avtomobile, ki bi šel ob bok VW-ju. Ali se morda motim?
Reverse engineering je daleč od simpl stvari. Vidiš neke rezultate, a ne veš, zakaj so ti rezultati takšni, kot so. V primeru Merc F1 motorja pa še rezultatov ne vidiš (izgorevalna komora recimo, profil odmičnih, itd.).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::
To šparanje oz. ekologija, ki se jo grejo zadnja leta pa je diametralno nasprotje od tega, ker F1 predstavlja. Po drugi strani pa uvajajo nočne dirke, kjer samo za razsvetljavo steze porabijo več, kot vsi dirkalniki skupaj.
Drugače se mi pa zdi dobra ideja, da bi moštva z manj točkami dobila dodatne tokene, čeprav po drugi strani, s tem kaznuješ dobre ...
Aaaaam... Poračunaj malo količino energije, ki jo imaš v 2 tonah bencina. To ti pokrije izključno dirko ;)
To šparanje oz. ekologija, ki se jo grejo zadnja leta pa je diametralno nasprotje od tega, ker F1 predstavlja. Po drugi strani pa uvajajo nočne dirke, kjer samo za razsvetljavo steze porabijo več, kot vsi dirkalniki skupaj.
Drugače se mi pa zdi dobra ideja, da bi moštva z manj točkami dobila dodatne tokene, čeprav po drugi strani, s tem kaznuješ dobre ...
Kako boš dal tokene moštvom, če imajo pa večinoma med seboj 'enake' motorje. Oz. boš kaj, dajal tokene Mercedesu, zaradi slabih performans Force Indie? Jih boš dajal Ferrariju, čeprav je ta hitrejši od Williamsa? Itd. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

win64 ::
Lahko bi ločil šasijo ter tokene za motor.
Če ekipa z Mercedes motorjem zmaga v sezoni(ali 3 stopničke recimo) potem ima Mercedes(proizvajalec motorjev) omejeno število tokenov za razvoj motorja.
Če ekipa XY ni dosegla neke kvote(recimo 2 točke na dirko v povprečju) ima neomejeno testiranj.
Se pa to lahko hitro izrodi, saj večja moštva lahko ustvarijo še eno ekipo, znotraj katerega testirajo.
Drugi problem, ki ga vidim pa je da nekatera moštva si niti ne morejo privoščiti neomejeno testiranj.
Če ekipa z Mercedes motorjem zmaga v sezoni(ali 3 stopničke recimo) potem ima Mercedes(proizvajalec motorjev) omejeno število tokenov za razvoj motorja.
Če ekipa XY ni dosegla neke kvote(recimo 2 točke na dirko v povprečju) ima neomejeno testiranj.
Se pa to lahko hitro izrodi, saj večja moštva lahko ustvarijo še eno ekipo, znotraj katerega testirajo.
Drugi problem, ki ga vidim pa je da nekatera moštva si niti ne morejo privoščiti neomejeno testiranj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: win64 ()

billy ::
Končno nekdo ki mu ni všeč ta novodobni ghetto nigga style imiđ: http://www.zurnal24.si/hamiltona-zavrni...

billy ::
Med dirkači, vseeno izjemna statistika, pozitivna, za tako nevaren šport, ker v ostalih serijah je veliko več tragičnih nesreč.
Kaj se je potem sploh raziskala nesreča "do konca", bianchijeva?
Kaj se je potem sploh raziskala nesreča "do konca", bianchijeva?

BT52 ::
Med dirkači, vseeno izjemna statistika, pozitivna, za tako nevaren šport, ker v ostalih serijah je veliko več tragičnih nesreč.
Kaj se je potem sploh raziskala nesreča "do konca", bianchijeva?
Se je ja. Pač policisti bi temu rekli neprilagojena hitrost. Je pa za akvaplaning situacije v dirkanju težko biti pameten. Pač bil je žrtev lastnega brezkompromisnega načina vožnje in splet nesrečnih okoliščin, ki so privedle do streznitve v proceduri SC-ja. Vsaj nekaj.

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

billy ::
Se že ve, kakšno bo kaj vreme zdaj ta vikend na dirki? Pri nas so v petek napovedane neke nevihte, da se ne bo to potem prestavilo čez vikend na mađarsko in bomo spet imeli ne-vročo dirko.
Ker bi res rad videl merc vs ferari, na stezi, kjer se guma kar topi od vročine :)
Ker bi res rad videl merc vs ferari, na stezi, kjer se guma kar topi od vročine :)

AvtoR ::
Upam, da bo vroče in da bo Ferrari bližje Mercedesu. Se pa bojim, da bo na koncu celo Williams pred Ferrarijem.

Super Sonic ::
Pač policisti bi temu rekli neprilagojena hitrost.
Pol resnice je v tem, druga polovica resnice je pa v tem, da je FIA s svojo nesposobnostjo dovolila, da se med rumenimi zastavami dirka in če vzamemo v precep še delovni stroj v izletni coni ter izredno nihajoče kriterije kaj je kdaj vozno (v Suzuki je bilo na stezi veliko vode in gume, ki jih nima nihče nikjer testirat, hladne; še danes se spomnim izjave NR, ki je rekel, da še zanj je bilo težko v smislu delovanja gum, pa je imel najboljši avtomobil v polju) ima FIA in direktno vsi muzlerji zaposleni tam nekaj masla na glavi pri tej nesreči. Čarli je pa itak stisnu rep med noge in se šel neko jebeno diplomacijo.
Škoda izgubljat besed, Julesa ni več, nesreča je preteklost; FIA ne bo nikoli ničesar kriva. Bil je izjemen dirkač, s 3,5 leta postavljen v gokard, ampak mu ni bilo usojeno.
Da še malo čez FIA plunem: kekci so sedaj upokojili številko 17, ki pa Julesu ni pomenila pravzaprav ničesar. Konkretno je Jules zaprosil z uvedbo številk 7, 27 in 77 -> vse so bile zasedene. In šele četrta, torej 17, mu je bila odobrena. Jules je osvojil sicer 3 naslove (franconski Renault 2.0, Master formulo 3 in F3; nikoli pa ni bil GP2 prvak). In v bistvu dve številki, ki sta ga redno spremljali čez dirkaški razvoj, sta bili 4 in 8.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

pirlo ::
Imeli so rešitev omejitve hitrosti iz WEC ampak, ker hočejo biti bolj pametni oni predpišejo (in trmasto vztrajajo) sektorske čase. Še zdaj mi ni jasno zakaj so rabili toliko časa, da so uvedli VSC.
Ta nesreča je tudi njihovo maslo, zato pa rezultat nikoli ni bil popolnoma javen ampak predstavljen samo za zaprtimi vrati izbranim poročevalcem.
Ta nesreča je tudi njihovo maslo, zato pa rezultat nikoli ni bil popolnoma javen ampak predstavljen samo za zaprtimi vrati izbranim poročevalcem.

billy ::
Žal je vedno tako bilo, da so se največji premika v varnosti pač zgodili po tragičnih dogodkih.
VSC je zame bedarija, ne sodi to v F1, ker je videt krnekaj, ampak na račun varnosti bom požrl tudi to, ker raje tako urejeno, kot pa smrtni izidi, ker očitno niso vozniki sposobni sami oceniti, kako hitro lahko vozijo in so tudi v nevarnih razmerah "tiščali do konca".
Ampak...20 let brez tragične nesreče, to je zelo lepa statistika, v kakšni indy seriji (ki jo nekateri tako radi omenjajo, češ da si naj F1 jemlje vzor), je bilo v tem času že koliko smrtnih nesreč?
VSC je zame bedarija, ne sodi to v F1, ker je videt krnekaj, ampak na račun varnosti bom požrl tudi to, ker raje tako urejeno, kot pa smrtni izidi, ker očitno niso vozniki sposobni sami oceniti, kako hitro lahko vozijo in so tudi v nevarnih razmerah "tiščali do konca".
Ampak...20 let brez tragične nesreče, to je zelo lepa statistika, v kakšni indy seriji (ki jo nekateri tako radi omenjajo, češ da si naj F1 jemlje vzor), je bilo v tem času že koliko smrtnih nesreč?

vilser ::
Med dirkači, vseeno izjemna statistika, pozitivna, za tako nevaren šport, ker v ostalih serijah je veliko več tragičnih nesreč.
Kaj se je potem sploh raziskala nesreča "do konca", bianchijeva?
Osebno dajam največ krivde za nesrečo Bianchiju. FIA je naredila vse po pravilih. Bile se postavljene dvojne rumene zastave, kar pomeni, da treba upočasniti in on tega ni upošteval.

PredatorX ::
Honda spet mlati prazno slamo?
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3282...
Upam da ne. Več konkurence, bolj zanimivo je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()

h1427096 ::
Osebno dajam največ krivde za nesrečo Bianchiju. FIA je naredila vse po pravilih. Bile se postavljene dvojne rumene zastave, kar pomeni, da treba upočasniti in on tega ni upošteval.
če prav razumem rumene zastave pomenijo, da dirkači ne smejo postaviti PB časa sektorja. Glede na to, da so se razmere zaradi dežja drastično poslabšale, tega časa tako ali tako niso mogli doseči. Torej so dirkali na polno (kar je njihov job).
Če je to res, ne moremo niti kančka krivde pripisati Bianchiju...

McClane ::
Honda spet mlati prazno slamo?
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3282...
Itak, to pomeni da bosta oba dirkača spet brez dirke ker bo vse skup crknilo že na prostih treningih.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

vilser ::
Osebno dajam največ krivde za nesrečo Bianchiju. FIA je naredila vse po pravilih. Bile se postavljene dvojne rumene zastave, kar pomeni, da treba upočasniti in on tega ni upošteval.
če prav razumem rumene zastave pomenijo, da dirkači ne smejo postaviti PB časa sektorja. Glede na to, da so se razmere zaradi dežja drastično poslabšale, tega časa tako ali tako niso mogli doseči. Torej so dirkali na polno (kar je njihov job).
Če je to res, ne moremo niti kančka krivde pripisati Bianchiju...
Dvojna rumene zastave pomenijo, da mora dirkač v tistem sektorju počasneje vozit, ker nekaj komisarji počnejo. Naznanja tudi nevarnost na tistem delu.
Ja seveda treba je vozit na polno, ker je to njihov job in ignorirat dvojne rumene zastave, ki naznanjajo nevarnost. Bianchi je naredil točno to in poglej kaj se je zgodilo .....
Za tole ima največjo krivdo Bianchi, ker ni upošteval dvojnih rumenih zastav.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 190685 (122244) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 257100 (162926) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 191972 (155217) | WarpedGone |