» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
33 / 69
»»

PredatorX ::

vilser je izjavil:

Prve točke za McLaren Hondo. Buttonu se je tokrat dobro izšlo. Njegovemu moštvenemu kolegu pa ne. Alonsu se na zadnjih dveh dirkah skoz kvari dirkalnik. Naprej so mu šle zavore fuč, pol ga je dirkalnik pustil na cedilu in predvčerajšnjem mu je šel menjalnik fuč. Te okvare se morajo 1x končat. Dovolj je tega.



Tukaj dirkalnik niti ne zgleda tako slab. Na stezah kjer ni ključnega pomena moč motorja, McLarnu Hondi gre solidno. Se pravi, da glavni krivec za njihovo štalo je PU.



http://www.motorsport.com/f1/news/honda...
http://www.autosport.com/news/report.ph...

billy ::

Super Sonic je izjavil:

To pa zato, ker električnega dela pogonskega sklopa ne spravijo na max performance. Ali pa vsaj za malo dalj časa relativno gledano na konkurenco. Vse je povezano. Zelo težko delat sklepe vsaj do točke, ko bodo sami "priznali" ali pa bo zanesljivost že na taki ravni, da bomo lahko tudi malce gledali tudi na to.


Ja, dobro razloženo, hkrati pa za posledico: dirkalnik Honde je bil pač toliko težji v dirki od ostalih; sej to je že vseskozi, samo prostor za izboljšanje je pri njih zares velik in avto se je odlično držal obziraje nato kaj ga poganja.


Tole je stanje pred nesrečo, torej Vettel, če bi šel v bokse samo on, bi izgubil 3 mesta v vprašanju je bil pa celo Perez. Kaj hočem s tem povedat: tveganje na strani Vettla je bilo izjemno visoko.


Hmm...a ni šel rikiardo v bokse, ker če se ne motim je bil unleashan z super soft gumami, oz ga je kiviat zato spustil predse?

Malo me sicer čudi, da ni ferrari vrgel dummija mercu, kar bi šele pognalo paniko v njihove kosti...mogoče bi tako celo poklicali rosberga not, pa bi vettel zmagal ;)

billy ::

Heh, malce olja na ogenj:

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3260...

In the key moment of the race I?aki Rueda, our race strategist, told everybody to keep calm and stay out on track, while the Mercedes came in for fresh tyres.

PredatorX ::

billy je izjavil:

Heh, malce olja na ogenj:

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3260...

In the key moment of the race I?aki Rueda, our race strategist, told everybody to keep calm and stay out on track, while the Mercedes came in for fresh tyres.



haha, outsmarted?
Ja itak...

Super Sonic ::

Inaki Rueda ni dolgo pri Ferrariju, pripeljan je bil iz Lotusa če se ne motim in letos je dobro začel sezono, saj ima kar nekaj izvrstnih potez med dirkami. Po mojem mnenju je glavni krivec za njegov prihod Allison, skratka, Ferrari letos, v nasprotju s prejšnjimi sezonami, taktično kar blizu popolnosti z zelo malo napakami, ter odličnim razpenjanjem med dirko če dirkalnik in dirkača to dopuščata. V spomin se mi je vtisnila predvsem dirka v Bahrainu letos, kjer so naredil (ob pomoči dirkača, jasno) taktični masterpiece.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

"Anyway, so far we've always been on the podium this year, and the gap is not massive. Maybe on some tracks we will experience the same issues that we had in Barcelona, but on other circuits we can be stronger."


Me je SuperSonic sicer prehitel, a jaz bi še poudaril, da očitno za štirikratnega prvaka ni bil "kriv" samo Adrian Newey. In obdobje Alonsa v Ferrariju si bom zapomnil kot grdo črno piko, ker so po vsaki dirki "iskali krivca", zakaj niso bili boljši.

Upam, da Mercu še močneje dihajo za ovratnik.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::

Meh... Cela drama ker so se nekje zakalkuliral za pol sekunde. Mislim dejansko pogledano, ni falilo kaj veliko več kot pol sekunde, pa bi prišel ven pred Rosberga. Hamilton je bil 2 dolžine avta za Rosbergom, ko je prečkal SC črto.
Ja pač se zgodi. Kolikokrat pa voznik zajebe pol sekunde, pa zaradi tega ne poslušamo jokcanja še en teden.

Kaj pa če Lewisov "in-lap" ni bil tak kot treba, je mogoče preveč cjazil ko je lovil SC in sta Ros in Vet cjazila ravno toliko manj da mu je uneslo? Sej mogoče je bila odločitev čisto pravilna, časa so imeli, če gledamo zadnjo meritev pred SC, popolnoma dovolj. Mogoče je bila čisto voznikova napaka. :)

Ne razumem pa vsega hypea okoli Ferrarija.
OK v primerjavi z lani so boljši, samo lani so imeli katastrofalen dirkalnik, zaradi vsem dobro znanih vzrokov.
Ampak kaj je drugače če letošnjo sezono primerjamo z 2010, ali pa 2012?
A delajo kaj "bolje"? Meni se ne zdi nič bistveno drugače. Edino kar je razlika, prej so bila pričakovanja visoka, in potem smo poslušal jokanje vsakič ko je bil rezultat malo bolj "meh". Letos so pričakovanja majhna, in poslušamo slavospeve ob vsakem tretjem mestu. Meh.

Ekipa je frišna, mogoče zato malo več zanosa, dvomim pa da bo honeymoon trajal prav dolgo, če rezultati ne bodo čedalje bliže srebrnim.
Sej se že dela v "pravi smeri", Kimija so že delegiral v drugega voznika (ok, tud sam pri tem precej pomaga), zdej majo novo ljubico v moštvu... Par flop dirk, pa bomo imeli spet nazaj "stari dobri Ferrari".
Italjanska potrpežljivost je bolj kratke sorte.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

A delajo kaj "bolje"? Meni se ne zdi nič bistveno drugače. Edino kar je razlika, prej so bila pričakovanja visoka, in potem smo poslušal jokanje vsakič ko je bil rezultat malo bolj "meh". Letos so pričakovanja majhna, in poslušamo slavospeve ob vsakem tretjem mestu. Meh.

To je čista resnica, hkrati je pa res, da se je potrebno v F1 z določenimi stvarmi sprijazniti in ena takšni stvari je tudi, da ima Ferrari vedno posebno obravnavo. Tako v medijih, pri navijačih, kot v poziciji pogajanj v F1, ipd. Edino pravilnika ne pišejo v njihovo korist ;)

"Dobro" pri Ferrariju je to, da imajo precej dobro na novo zastavljeno ekipo (z zelo simpatičnim šefom), ki je že prvo sezono naredila iz neke "konzerve" precej uravnotežen dirkalnik, hkrati so se pa okrepili na vseh ostalih področjih.

Se bo pa videlo ali bo imel čez čas prav Fernando Alonso, ki je že poudaril pravzaprav isto kot Tribes: tudi on je imel take sezone (razen lanske), celo boril se je za naslov prvaka (2x; bil enkrat res blizu), pa so novinarji vse skupaj označili za "neuspeh", sedaj pa tretja mesta Vettla veljajo za zelo dobra in ne vem kakšna.

Meni osebno še najbolj paše od vsega tega pri Ferrariju opazovati Vettla, ki je/bo postal zelo merljiv s tem svojim prestopom. Točno se vidi kje je močan, kje ni, pa tudi, kako bo postopal v prihodnje. Pri Red Bullu je imel toliko ene podpore znotraj same infrastrukture moštva in takoj, ko so mu postavili enakovrednega tekmeca, je "zbežal" oz. šel v drugo smer. Tako da bo zelo zanimivo gledati dogajanje (ali pride Bottas ali Hulk; oba bi bila precej velik zalogaj za Vettla) v smislu politizacije dirkača.

Hkrati pa tudi upam, da bo to Kimijeva zadnja sezona, kljub temu, da sem njegov velik pristaš že od kar je prišel v F1, ne bi rad videl, da bo kariero končal na tak način, da bo igral eno dirkaško oprodo, ker si to glede na svoj velik talent, ne zasluži.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Scorpia ::

Kimi ze od sezone 07, ne vozi vec tako hitro oziroma niti ne vozi vec tako dobro, kot je npr. pri Mclarnu. Imel je sicer prebliske, da je znal pritisnit, ampak vsa ta pravila in varcevanje gum, niso za njega. Sicer je pri Lotusu bil hiter, ampak na racun dirkalnila, ker je vedno prisel visje, ko so drugi sparali gume. To kar se od lani dogaja, niti ne morem rect da je neko dirkanje. Dva-tri kroga napadanja, pol pa vsi k parmezan zalepljeni na idealno linijo in 5-6 sekund vozijo pocasneje. Me vsaj veseli, ker letos vsaj napada, lani je bilo zalostno ga gledati, ko ga vsi do 10 mesta napadajo z leve in desne.
////

PrimozR ::

Kam naj gre torej Kimi, DTM? WEC je tako-tako zanj, tam z vidika gum divjajo vseh 6 ur na polno, a po drugi strani izvajajo lift & coast na koncu ravnin, da šparajo z energijo.

TribesMan ::

V penzijo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Imel je sicer prebliske, da je znal pritisnit, ampak vsa ta pravila in varcevanje gum, niso za njega.

Pomoje se pa odlično znašel na količno truda, ki ga (je) vnaša(l) v svoje delo.

2008 je res prelomnica, ampak samo v segmentu hitrega kroga. Enostavno koncentracije nima več za ta en hiter krog ob pravem času, pa tudi pogoji se tako spremenijo v parih urah na stezi, da ti kompleksni dirkalniki marsikdaj rabijo prenastavitve, ipd, kar pa mora dirkač sam razvijat in kazen je bila leta 2008 kar velika (zaradi goriva; ampak takrat so imeli še druge fešte v moštvu), da se je potem prikrival tisti njegov race pace, ki je bil takrat še vedno najboljši v karavani in še danes je odličen, čeprav na čedalje več prograh šepa; njegova forma pa vidno varira. Arivabene mu lahko 10x ne da pogodbe za podpisat, ampak to ni vzrok, da on včeraj ni bil hitrejši in Arivabene lahko 10x reče, da ne bo več pol sekunde razlike v moštvu (po vzoru Alonsa), ampak če Kimija v Maranelu ni toliko kot Vettla/Alonsa/kogarkoli se bo zgodilo točno kar se dogaja (praktično že od Masse naprej): pa če hoče ali noče.

On to je razliko v svojih letih lahko kompenziral s surovim talentom, kar pa v športu, kjer se ničesar ne prepušča naključju, čez leta ni dovolj.

Mogoče kakšen WEC/Le Man, v ostalem ga ne vidim; je pa tudi vprašanje ali bo vozil ali ne. Kakšnega blaznega vtisa da bi si še želel voziti, ne daje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

V Top Gearu pred leti je bila oddaja o kulturi rally vožnje na Finskem.

Tam se recimo dvakrat na mesec zberejo na kakšni progi, od mladičev (8 letna punčka) do starih dedov, kjer imajo neko pravilo, da lahko menjajo avte, to pa zato, da ne bi kdo vlagal preveč denarja in imel zaradi boljšega avta prednost. To je pri njih zabavno-kulturni dogodek, ki traja večino dneva. Vsi lahko tekmujejo po v naprej dogovorjenih pravilih. Zvečer pa kaj spečejo, pojejo in kaj spijejo.

Tam vidim Kimija, da bi še najbolj užival.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Ni bil rally, so bile krožne dirke na vseh površinah. Pravilo je, da če ti nekdo reče, da kupi avto, mu ga moraš prodati. Cena je fiksna, 1500 € oz. nekaj v tej smeri. Je pa res zato, da ne bi kdo preveč vložil v avto. Če bi, bi ga hitrop nekdo odkupil.

BT52 ::

a) Jaz ne vem zakaj taki gnev nad Kimmija. Mislim ,da je do zdajšnji del sezone odpeljal odlično, če ne boljše, kot Seb v nekaterih pogledih. Dobro, zadnji 2 dirki je predvsem iz razlogov slabe kvali forme in tudi nesrečnega razumevanja posodobitev, ter ogrevanja gum v MOonaku pač odplejal pod pričakovanji. Vemio pa kako Kimmija zmotijo malenkosti, kot je balans dirkalnika ipd. Pač tole je njegovo prekletsvo že od začetka v tem pogledu res ni Alonso. Se spomnim, leta 06 ko sta dirkalna skupaj z Juanom v Mclarnu je moštvu vsakemu zaradi težav z prendjim delom izdelalo po 5 konfiguracij prednjega vzmetenja! Kaj zdaj? Ga bomo pribijali na križ? Sploh pa je tip je star 35 let in končno se mu je življenje nekako popredalčkalo (družina, prijatelji), uživa na polno tako, da so nihanja tudi pričakovana. To je enostavno Kimmi.

b) Kot se pojavljajo govorice okoli Kanade in Ferrarijeve domnevne PU posodobitve je tako: Kiril Varbanov (slenji poroča zelo alitično in objektivno na F1 blogu framework in za bolgarske medije) pravi, da ima dobre interne vire (na vprašnje glede kilovatov je dobil bojda "devil smile"), da bo res nekaj na tem:

Kiril Varbanov wrote:
Ferrari will have rather new engine setup|parts at Canada plus new fuel.

Tudi James Allen, ki citira Gazetto, ki gre tradicionalno še dlje:
Canada is the next round and, according to Gazetta, Ferrari will have a significant upgrade on the engine, which is believed to have used up half their remaining development ‘tokens’. Canada is a race which Ferrari has always traditionally targeted for upgrades over the years.

Mauricio Ariverbene pa pravi obratno:
"in Canada we won't use tokens, and don't ask me when we'll use new PU because i don't want to give info to Merc"

Ali gre za dvojni blef in namerno lansiranje deinformacij v medije? Gdo ve.

Relnost je taka, da Ferrari uporablja že nekatere 2 komponente oz. sklope pogonskega sklopa, kar pomeni, da bi imeli v primeru updejta manjše število posodobljenih sklopov. To pa tudi ne pomeni nič slabega, saj lahko letos tudi po "gentlemenskem" dogovoru obračajo in rotirajo cikle uporabe skozi sezono poljubno. Tako lahko stare in nove konpomente seveda v kolikor so homologirani, ter FIA "zapečateni" uporabljeni kasneje (ali obratno). Recimo tole trenutno (domnevno slabšo po moči) verzijo 059/4 bi lahko uporabljali na progah kjer čista moč ni pomembna tj. Singapur, Madžarska, Yas Marina.

billy ::

timing je zelo dober za blef ja in metanje dummijev. Merc je na tleh, v moštvu verjetno vlada huda panika in psihoterapevt, ki so ga najeli lani, dela na polno.

In če bi mogoče res ferrari pripeljal novi PU in potem konkretno nabrusil merca v "normalni" dirki, bi jim padlo vse dol in to je drama, ki jo čakamo, to lahko reši F1 letos ;)

dlje kot bojo čakali, ferrari, dlje časa bo imel merc, da se spravi k sebi in prepričan sem, glede na preteklost, da jim bo ratalo, tako da zdaj je čas da se jih zbinca :)

šernk ::

Ah daj no...nov motor lahko ferrariju prinese kakšne 3 desetinke, če bo sreča, še vedno bodo na večini dirk predaleč za kaj več kot sledit mercedesu.

letos ferrari lahko mercedesu pobere še kakšno zmago, ko se vse poklopi več pa ne. Prevelik optimist pa tudi ni treba bit :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

billy ::

Z 3 desetinkami bi ferari dobil bahrain in kitajsko, tako da to je ogromno. v monaku je pomoje imel merc srečo z vremenom, če bi žgalo bi jebali ježa.

bomo videli kanado, tudi če ne bo novega PU, zna biti ferari kar blizu, če bo vreme vroče. Trenutno je napoved za soboto sonce in blizu 30 stopinj, v nedeljo pa 27 stopinj in plohe, upajmo da bodo vsaj tokrat imeli vremenoslovci prav :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

PredatorX ::

billy ::

Hm?

Formula 1 field will be boosted by a major aerodynamic upgrade planned by their McLaren team for the Austrian Grand Prix.


Aero upgrejdajo, PU pa jim razpada? Naj prvo poštimajo srce, potem pa gradijo na ostalem.

TribesMan ::

To da je PU problem je jasno, samo oni morajo zdaj v nekem doglednem času ocenit kaj je največji problem pri PU, in potem pametno porabit tistih 9 tokenov, ki jih imajo. Za zdaj itak izkoriščajo "luknjo" v sistemu ki jim omogoča upgrade določenih delov na osnovi zanesljivosti, cene, varnosti. Ko bodo izčrpali vse možnosti tukaj, pa bodo uporabili tokene.
To je najbolj smiseln način. Pa tudi na vrat na nos upgradeat mašino v tem trenutku nima smisla. Oni zdaj pač testirajo, in ko bo zadostna količina podatkov na mizi... potem pa akcija.

Da upgradeajo aero pa je edino logično, razvoj mora it naprej na vseh področjih, tudi aero in šasija, drugače bodo zaspali in bodo še bolj zadaj kot so.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

Super Sonic ::

Ali gre za dvojni blef in namerno lansiranje deinformacij v medije? Gdo ve.

Arrivabene je rekel, da ne bo lagal medijem. Prvo možnost ima že naslednji teden.

Jaz ne vem zakaj taki gnev nad Kimmija.

Ravno "zato gnev", ker ima ta ritem najboljših dirkačev na svetu, kljub temu, da je njegov razvoj šel daleč od tega kar so dali čez dirkači tipa Hamilton, Rosberg, Riciardo, Vettel, ipd. in da je po naravi manj analitičen in motiviran. Z vsemi temi minusi on lahko pelje celo dirko vse zadaj in to je, zame osebno, eden največjih talentov v zgodovini F1.

Problem je, ker se ga je začelo (malenkost preveč) komercializirat (in poneumljat, v smislu klovnizma "dej kimi reč neki da se bodo vsi smejal"), hkrat pa na športni plati ne zmore več kvalificirat dirkalnika v poziciji, da bi njegov race pace padel ven. Vidi se, da ga na long run Vettel ne drži, ampak mu to ne pomaga, če je 20 krogov pred koncem Vettel pol minute pred njim.

In ga škoda: vsaj meni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

billy je izjavil:

Z 3 desetinkami bi ferari dobil bahrain in kitajsko, tako da to je ogromno. v monaku je pomoje imel merc srečo z vremenom, če bi žgalo bi jebali ježa.


Odvisno na kak način dobiš te destinke. Če v danih pogojih na stezi na račun "preagresivne" navorne krivulje, katerega vzmetenje oz. šasija komaj lovita potem imaš, kaj hitro "tire eater". :)

Verjetno bodo iskali povišanje povprečne moči oz. "domet" hibridnega sklopa (učinkovitost). Menim, da so tukaj na race pace še največje rezerve.
"Throtle aplication" pa bodo mogli v večini popravit skupaj z šasijo. Skoraj nima smisla delat spremembe na navornih krivuljah, če ti gume v kombinaciji z pogoji na stezi v gani legi vozila ne dopuščajo "lepega" pospeška. Mercedes je recimo na tem področju veliko bolj univerzalen in dominanten.

Zapravljati energijo, sredstva za "top end" power pa je neučinkovito. Vsaj na dirki je tole pravilo 1. Na kvalifikacijah še tole gre na dirki pa pač ne.

BV. mislim, da je Allison pred sezono rekel, da je dvig za 10 HP vrednih 2.5 desetinki na krog.

billy ::

No, ferari ima kar nekaj rezerve pri "tire eatingu" glede na merce, morda so ravno zaradi tega toliko bolj prijazni do gum, oz ne samo ferari, vsa moštva glede na merca, ker pač nimajo toliko moči. Merca pa dejansko jebe tu njihov PU ker je tako zmogljiv, da požira gume. Mogoče so res na kitajskem in bahrainu igrali bolj na safe side, ker recimo v španiji pa je že bila razlika 40sec in narejena samo v zadnjem delu dirke, kjer se je rosberg unleashal in pokazal pravo moč merca.

Je pa seb v monacu pokazal, da ima ferari kar dobro trakcijo in pospeševanje, na najbolj kritičnih mestih, kjer bi ga lojza lahko ogrozil, se mu je lepo oddaljil, pa ni bilo to zgolj v enem ali dveh ovinkih, da bi nekdo rekel, da je to posledica KERSa, ampak je kar na ene 5 mestih bilo tako.

MaterVola ::

videc ::

FIA preverjala uporabo vetrovnika pri Ferrariju http://www.motorsport.com/f1/news/ferra...
Me zanima, kdo je sprožil preverjanje. Mogoče se jih je pa kdo celo začel bati.
Od preverjanja senzorja za gorivo do preverjanja vertrovnika. Tukaj mora biti nekaj zadaj.

šernk ::

Mah te omejitve uporabe vetrovnika so mal za lase privlečene, če mene vprašaš. Kako lahko to sploh nadzirajo? Zadeva je zaprt oddelek praktično in lahko gonijo vetrovnik v smislu "notri imamo novega laferrarija"
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Gregor5816 ::

V Monacu je štartal iz boksov, končal v točkah, sedaj sem pa še tole videl:

https://www.facebook.com/video.php?v=16...

Prepričan sem, da je Sainz prejšnji teden našel štiriperesno deteljico.:D

TribesMan ::

Ja, zelo blizu je bilo:



Mogoče celo malo preblizu:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Hm. Se ne spomnim a je blo to to, al je tut Verstappen izgubil del sprednjega krilca? Na podobno foro.

Gregor5816 ::

Tudi Verstappen, že na začetku dirke je Maldonada malce ruknil. Ampak za tole od Sainza se pa ne spomnim, da bi po TV videl.

TribesMan ::

Sej ni blo po TV... Posnetki on-board kamer, ki jih objavlja francoski Canal+ par dni po dirki so pokazali tole bližnje srečanje...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Dieter pa ni bil ravno zadovoljen s taktičnimi odločitvami na zadnji dirki :D

http://gfycat.com/OddballExhaustedAsian...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

TribesMan je izjavil:

Dieter pa ni bil ravno zadovoljen s taktičnimi odločitvami na zadnji dirki :D

http://gfycat.com/OddballExhaustedAsian...


Ahh res ne. :D Meni takoj gre skozi glavo Laudin glas "ašholes"...

billy ::

BT52 je izjavil:

TribesMan je izjavil:

Dieter pa ni bil ravno zadovoljen s taktičnimi odločitvami na zadnji dirki :D

http://gfycat.com/OddballExhaustedAsian...


Ahh res ne. :D Meni takoj gre skozi glavo Laudin glas "ašholes"...


Like this?

vilser ::

billy ::

It started?

BT52 ::

Domnevno ja. Mene seveda zanima kaj so spremenili? VLIM? Za Ferrai bi bila uvedba tovrstnega sistem, kar izziv. Namreč imajo, kar pestro glavo motorja za tako akrobacije z venturijevimi nastavljivimi "trobentami". Je pa tale rešitev verjetno edina, ki bi se dalo vizualno opazit. Vse drugo okoli izgorejevalnih komor in krone bata (kolikor vem se je o tem tudi govorili v ITA medijih) pa verjetno :Dne bomo opazili.

billy ::

http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

Po eni strani ima prav in tudi predlog je relativno razumljiv in pije vodo, ampak vseeno so zaslužki voznikov v F1 v primerjavi z ostalimi športniki relativno nizki.

Je pa res, da dandanes je voznik v bolidu le majhen del zgodbe o uspehu, velik del, večji del, je namreč odvisen od mašinerije.

Kot zanimivost...iz časov šumaherja, je mislim da bil le-ta najbolj plačan športnik določenega leta, hamilton pa trenutno dvomim da je sploh med 10 (čeprav mislim da je bil lani najbolj plačan UK športnik, ampak angleži niso nikol sloveli kot jaki športniki ;) ). Tudi to je zgovoren podatek o popularnosti F1, bi rekel. Lahko, da je to posledica zgoraj omenjenega dejstva, lahko pa pač ekonomskega stanja v F1.

PrimozR ::

Z ostalimi športniki? Nizki? V katerem (nogometnem?) balončku ti živiš???

billy ::

Hm...boksarji, košarkaši, nogometaši, golfisti, tenisači?

http://www.forbes.com/athletes/list/

No, pa recimo še lestvica, o kateri sem govoril prej, ko sem omenil šumaherja:

http://www.topendsports.com/world/lists...

Torej leta 99 in 00 je bil najbolje plačan šprtnik, če pa danes primerjamo floyda in hamiltona, pa je slednji le bleda senca največjega zaslužkarja...

Pač, zdi se mi, da plače F1 voznikov, globalno gledano vs drugi športi, padajo. No, pa saj je prav tako, obstajajo ljudje, znotraj moštev, ki so bolj zaslužni za zmage, kot vozniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

billy ::

Paddy malce umirja žogico okoli monaka: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3262...

driver_x ::

billy je izjavil:

Pač, zdi se mi, da plače F1 voznikov, globalno gledano vs drugi športi, padajo. No, pa saj je prav tako, obstajajo ljudje, znotraj moštev, ki so bolj zaslužni za zmage, kot vozniki.


Ne glede na to, kdo je zaslužen za zmage, so dirkači še vedno večje "blagovne znamke", torej tisto, kar nek šport v največji meri prodaja. Šport je šovbiznis, ki ne more obstajati brez zvezdnikov.

billy ::

Tole sem zasledil na F1 avtomanija:

Shell naj bi za Ferrari razvil novo gorivo,ki naj bi prineslo dodatnih 20 do 30 KM.


Sicer dvomim, da je kaj takega sploh možno, oz v kombinacijami z upgrejdami že, samo po sebi pa skoraj nemogoče, da bi gorivo toliko dodalo?

PrimozR ::

Floyd je dobil one time payout, boksarjev ne bi ravno primerjal s športniki, ki neko plačo dobijo vsako leto. Pri njem je vse odvisno od enega samega eventa. Košarkaši, nogometaši in hokejisti so pa bolje plačani v ZDA, kjer eno tekmo pač v živo gleda tudi pol milijona ljudi. Pa tekme so po dvakrat na teden. Do the math, koliko denarja se obrne. Tenis je tam-tam, golf mi ni jasen (okej, prestižni šport).

Sicer pa je stvar precej bolj enostavna. Primerjaj Hamiltonovo astronomsko plačo z ostalimi dirkači, pa ti bo hitro jasno, kakšna je situacija.

30 km samo iz goriva je pa IMO nemogoče, razen če so do sedaj 2 leti tankali totalno svinjarijo. 95 na 100 oktanski bencin je mogoče kak procent ali dva razlike, ko govorimo o zmogljivejših (~300 bhp) cestnih avtomobilih, tukaj je pa 30 km razlike 5 %. Nemogoče IMO.

EDIT: itak pa tudi Schumacher v najboljših časih ne bi konkuriral. Pomojem je v tistih dveh letih pač ujel en sweetspot, ko se je upokojil Jordan, Woods še ni bil tako dobro plačan, Ferrari je pa imel tone denarja. Kar se je kmalu končalo. Pa Schumacher je bil tudi svojevrstna anomalija, kar se tiče plač. Že Hakkinen je dobival po vsega ~10 mio na leto, pa je bil 2x boljši od Schumacherja (nazadnje ravno v 1999).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

mitja73 ::

Kolkor vem morajo uporabljati povsem standardno gorivo.
Kakih 10-20 let nazaj so lahko experimentirali, ampak so prepovedal ker je bilo vse skupi preveč strupeno in nevarno.

BT52 ::

mitja73 je izjavil:

Kolkor vem morajo uporabljati povsem standardno gorivo.


Nope to je samo v Le mansu. Je pa res, da so regulacije v F1 vseeno okoli aditivov, skladiščenja zelo zelo striktne. V teoriji naj bi uporabljali gorivo, ki ga lahko natankaš tudi ti v avto nekje po svetu. Ampak je v tem smislu v pravilniku velika siva cona, katero "petrokemiki" izkoriščajo kolikor se le da.

V praksi pa že recimo lastnosti goriva menjavajo od dirke do dirke (pri atmosfercih pa sploh). Skratka odvisno kaki so temp pogoji na dirkališču (gotota, temp, vlaga zraka) in posledilčno prilagajaš zahteve performance agregata.

Je pa možno, da je Ferrari v povezavi z zelo natančnimi raziskavami izgorevalnega procesa ugotovil neke anomalije, ki jih je potrebno popravit. Kar ERGO pomeni tudi neposredno prilagoditev "kemije" goriva. Se pa moramo zavedati, da je omemba goriva pri vsaki posodobitvi tudi morebiten PR spin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Še ena iz F1.avto...

Baje naj bi Ferrarijevi žetoni prišli šele v Austriji
««
33 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251189800 (121359) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899256364 (162190) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189191322 (154567) WarpedGone

Več podobnih tem