Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015
broken/link ::
1 Raikkonen 1m25.598s
2 Perez 1m26.888s
3 Nasr 1m27.307s
4 Ricciardo 1m27.363s
5 Maldonado 1m27.510s
6 Verstappen 1m27.951s
7 Button 1m28.182s
8 Wehrlein (Force India) 1m28.329s
9 Wolff 1m28.906s
10 Wehrlein (Mercedes) 1m29.286s
11 Hamilton 1m30.429s
13:47 While we're paused, lap count update:
Wolff 83
Nasr 68
Maldonado 48
Raikkonen 41
Verstappen 35
Wehrlein (Force India) 32
Button 21
Ricciardo 19
Perez 8
Hamilton 11
Wehrlein (Mercedes) 6
Daedalus ::
1 Raikkonen 1m25.598s
Tole pa ni več daleč od lanskega pole position časa....
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
broken/link ::
Raikkonen immediately improves the pace to a 1m25.167s on medium tyres, putting Ferrari 1.6s clear.
Super Sonic ::
Tole pa ni več daleč od lanskega pole position časa....
1:22:6++s so šli 2013 na tem testu. Jaz mislim, da so že blizu časom 1:23s, ker KR ni šel flat out, imel naj bi gor celo neke winter tyers (ne spremljam danes prav tekoče vsega in me lahko kdo popravi).
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Skyman ::
Felipe Nasr and Susie Wolff appear to have collided, bringing out the Red Flag
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
springfield ::
win64 ::
TribesMan ::
Ne verjamem da bodo kar vrgli puško v koruzo in cel dan čepeli v garaži.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
Kaj bi naj to bilo krivo? Dihtunga, ali kakšen FIA security seal?
galimim ::
win64 ::
MERCEDES: Rosberg
RED BULL: Ricciardo
WILLIAMS: Bottas
FERRARI: Raikkonen
MCLAREN: Alonso
FORCE INDIA: Perez
TORO ROSSO: Sainz
LOTUS: Palmer
SAUBER: Ericsson
Alonso je mimogrede že na progi.
vilser ::
1. Perez Force India VJM08 1:26.447 21 : Medium
2. Alonso McLaren MP4-30 1:26.741 +0.294 15: Development tyre PIT
3. Rosberg Mercedes GP W06 1:27.242 +0.795 34 : Development tyre PIT
4. Räikkönen Ferrari SF15-T 1:27.424 +0.977 19 : Development tyre PIT
5. Massa Williams FW37 1:27.445 +0.998 19 : Hard PIT
6. Ericsson Sauber C34 1:30.439 +3.992 23 : Medium
7. Sainz jr Toro Rosso STR10 1:30.536 +4.089 14 : Medium PIT
8. Ricciardo Red Bull Racing RB11 no time 21 : Soft PIT
9. Palmer Lotus E23 no time 5 : Hard PIT
vilser ::
Super Sonic ::
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Ti časi so itak nepomembni, samo vseeno napredek napram lani bo velik.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Ricciardov čas je 1.5s boljši kot njegov lanski pole.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
TribesMan ::
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
onitam ::
broken/link je izjavil:
13:49 And the current times:
1 Raikkonen 1m25.598s
2 Perez 1m26.888s
3 Nasr 1m27.307s
4 Ricciardo 1m27.363s
5 Maldonado 1m27.510s
6 Verstappen 1m27.951s
7 Button 1m28.182s
8 Wehrlein (Force India) 1m28.329s
9 Wolff 1m28.906s
10 Wehrlein (Mercedes) 1m29.286s
11 Hamilton 1m30.429s
13:47 While we're paused, lap count update:
Wolff 83
Nasr 68
Maldonado 48
Raikkonen 41
Verstappen 35
Wehrlein (Force India) 32
Button 21
Ricciardo 19
Perez 8
Hamilton 11
Wehrlein (Mercedes) 6
Pascal Wehrlein dvakrat?
vilser ::
McLaren Honda bi moral določene zadeve menjat in dat nove pri dirkalniku, ampak to niso naredili, in so se odločli, da bodo tvegali, ker bi jim vzelo vse skupaj čist preveč časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
TribesMan ::
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vilser ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
Sriple Tix ::
Full testing times from the second F1 test of the 2015 pre-season from the Circuit de Catalunya - Saturday 3pm
1. Max Verstappen Netherlands Toro Rosso-Renault 77 laps 1m 24.739s
2. Lewis Hamilton Britain Mercedes-Mercedes 48 laps 1m 26.142s
3. Sebastian Vettel Germany Ferrari-Ferrari 61 laps 1m 26.407s
4. Daniil Kvyat Russia Red Bull-Renault 52 laps 1m 26.589s
5. Felipe Massa Brazil Williams-Mercedes 55 laps 1m 26.912s
6. Pascal Wehrlein Germany Force India-Mercedes 41 laps 1m 27.699s *
7. Pastor Maldonado Venezuela Lotus-Mercedes 43 laps 1m 27.966s
8. Jenson Button Britain McLaren-Honda 12 laps 1m 29.151s
9. Marcus Ericsson Sweden Sauber-Ferrari 15 laps 1m 41.931s
BT52 ::
Ker so to vendarle testi in realno gledano časi in končne hitrosti so irelevantni in je nemogoče njati pravi pokazatelj stanja moči. Še dirkaški stinti z "napol" ogretimi gumami v teh dokaj hladnih razmerah so dokaj nepomembni, razen za "DATA-loging" inženirje. Recimo slednji morajo zbrati čim več podatkov okoli pnevmatik, da jih lahko "dešifrirane" ponudijo v uporabo v simulatorju in strateški pripravi na 1 vikend (samo 1/1000 dela "data-loginga", ki se uporablja na testih).
Ker tudi na tem zadnjem dnevu testov ne pričakujemo večjih AERO posodobitev večine ekip, razen par svetlih izjem (Merc, Sauber). Pa še te bomo videli v "Ted-ovem razvojnem kotičku" danes večer ali pa jutri zjutraj na YT kanalu (Ne pozabiti, priporočam).
Tako se je bolje osredotočit na prve "vohunske" zbrane slike laboratorijskih izvedenk inačic vseh pogonskih sklopov proizvajalcev za 2015:
HINT: Za vse tiste ki vas motorna tehnologija zelo zanima in bi radi razumeli o čem blebetam, ter si še hkrati malce osvežili spomin iz lani si prej preberite tole:
http://somersf1.blogspot.co.uk/2014/04/...
Honda PU: ločen kompresor in turbina, drugačen hladilni režim od ostalih proizvajalcev, sklepamo lahko, da je lab različica zelo podobna tisti v ABD to poeni: nizek tubolarni izpuh aka RB lani, zrak to zrak intercooler ki je sicer na drugi strani kot v ABD
Ferrari Sauber PU: nizki cevni izpušni sistem skozi menjalnik, kar verjetno pomeni premaknjen oljni tank pred motor v gorivno celico, kompaktnejši wastegate sistem po sliki sodeč možno celo ločen na levo in desno stran, potem predelan intake plenum po poročanjih brez VLIM sistema (preveč mase za malo gaina, če še upoštevamo domnevano prekomerno težo PU sklopa iz lanske sezone kar logičen korak, torej KUDOS @tribesmanu v tej špekulaciji :D), vsaj sauber je uporabil zanimivo postavitev radiatorja, nova inačica (verzija 3) končnega dela izpuha tj zelo podobno mini lavalovi šobi
Reanult Torro Rosso PU: Zelo čudna slika zgolj iz tega razloga, ker Torro Rosso pristopa v notranji AERO zelo različno od številnih ekip v padock-u, turbini zgledata zaenkrat še vedno v konvencianalni združeni obliki, mogoče so z toplotnimi ščiti hoteli malce bolj nadzorovat temperaturne spremembe vseh zračnih kanalov pred in po kompresorju, namreč po po poročanjih vemo, da so imeli lani velike težave z izgorevalnim procesom detonacije znotraj izgorevalne komore, kakorkoli gola slika RB dirkalnika bo povedala malce več nataćnih detajlov, kaj je Renaultova glavna strategija za 1 dirke, edino sumim, da so kopirali Ferrari intercooler v V-ju motorja, tista škatla mi ne da miru, saj to območje zelo drugačno od 2014 letnika
Merc Lotus PU verzija: zgleda, da je Andy Cowell govoril resnico o dvigu moci ICE dela pogonskega sklopa na račun izgube v notranji aerodinamiki z tubolarnim enako-dolžnim izpušnim sistemom do turbine, še vedno pa lahko proizvajalci uživajo prednosti tesne integracije prednjega kompresorja in bližine radiatorjev združen tesno skupaj z monokokom, po pričakovanjih bo Merc pač počakal na ostale proizvajalce da naredijo prve spremembe na ktere se bodo pač odzvali nekoliko kasneje, prednost z lani je bila zajetna in si tole lahko privoščijo
Kaj lahko pričakujemo za prve dirke. Po moje ne bo veliko sprememb od zgornjih slik, vsaj za prvo obdobnje uporabe 1-5 dirk (to je kvota koliko morajo zdržati posamezni 1 od 4ih pogonskih sklopov). Seveda za nadaljnje razprave in iskanje tehničnih člankov tipa ala scarbsa in sommersa potrebujemo še malce več slikovnega gradiva od več konstruktorjev, predvsem tovarniških moštev, katera zaenkrat uspešno skrivajo skrivnosti.
Zavedati se moramo, da lahko konstruktorji, kar se območja Pu-ja tiče spreminjajo poljudno notranji AERO (razni toplotni ščiti usmerjevalci) in hladilni režim (motorna periferija). Praviloma bi mogel vsak konstruktor imeti dostop do enakega tovarniškega pogonskega sklopa/paketa. Vendar tukaj se še da zaprosit za dovoljenja ekip (gentlemansko glasovanje) glede kakih variacij glede intercoolerjev in izpuhov (predvsem tisti del od ICE pa to turbine, končni del izpuha za turbino vel ni del PU-ja), tako da lahko prihaja iz tega naslova do nekaterih minimalnih vendar gledano v paketu, konceptualno kar korenitih sprememb.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
MaterVola ::
Alonso pa s helikopterjem v bolnišnico. Ni še poročila, kaj se je zgodilo.
EDIT: http://www.bbc.com/sport/0/formula1/315...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaterVola ()
Skyman ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
BT52 ::
AMUS twitt: http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Vettel neuradno potrjuje nenavadno zavijanje v notranjo stran zida.
http://www.marca.com/albumes/2015/02/22...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
TribesMan ::
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
To pa se je zgodilo prej, ko se je RB zaustavil na koncu boxov :D
http://imgur.com/a/8Lh68
Ja ta slika me je danes že dobro nasmejala in me spomnila na eno prigodo, ko so 3o let nazaj dobili mehanika v garaži, pod avtomobilom z metrom in skicirko (sumim, da je šlo za ground effect ero). Na žalost pa mi je iz spomina ušla ekipa, dirka in leto anekdote.
Super Sonic ::
Vettel neuradno potrjuje nenavadno zavijanje v notranjo stran zida.
Na veliko se govori o "elektrifikaciji" voznika s strani ERS sistema.
Sicer pa zaenkrat McLaren:
"Today at 12:35 CET, while testing at the Circuit de Catalunya (Barcelona), during the fourth and final day of the current test, Fernando Alonso's McLaren-Honda car left the track at Turn Three, causing the right-hand side of his car to strike the wall.
"Fernando was driven to the circuit's medical centre where the circuit's doctors gave him first aid.
"He was conscious and spoke with the doctors.
"However, as per usual procedure in such circumstances, he was then airlifted to hospital where he is undergoing precautionary checks.
"We will issue a further update in due course."
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
BT52 ::
Sicer pa po načelih faradarjeve kletke in ozemljitve bi bil tovrstni šok skoraj nemogoč. Čeprav se ES nahaja skoraj dobesedno, pod dirkačevo ritjo zraven gorivne celice znotraj monokoka.
Super Sonic ::
Vprašanje za nekaj $ - ali Button upa sedaj v avto ;).
ps
Spet rdeča zastava in rešilec na dirkališču (ovinek 3).
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Sicer pa po načelih faradarjeve kletke in ozemljitve bi bil tovrstni šok skoraj nemogoč. Čeprav se ES nahaja skoraj dobesedno, pod dirkačevo ritjo zraven gorivne celice znotraj monokoka.
Se strinjam, samo tresavica dirkača ob avtomobilu in inekcija šoka direktno v telo, dajeta vedeti, da je šlo za nekaj izredno neobičajnega.
"We just got the result of the CT scan and Alonso is uninjured and fine," McLaren have just told us.
#Sky
BT52 -> super update višje!
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
galimim ::
2 Nico Rosberg Mercedes 1m24.321s +0.254
Na medium gumah. Za primerjavo prvi Grosjean:
1 Romain Grosjean Lotus 1m24.067s
Na Supersoft gumah....
krispe ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182718 (114277) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 246235 (152061) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185392 (148637) | WarpedGone |