» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
11 / 69
»»

broken/link ::

13:49 And the current times:

1 Raikkonen 1m25.598s
2 Perez 1m26.888s
3 Nasr 1m27.307s
4 Ricciardo 1m27.363s
5 Maldonado 1m27.510s
6 Verstappen 1m27.951s
7 Button 1m28.182s
8 Wehrlein (Force India) 1m28.329s
9 Wolff 1m28.906s
10 Wehrlein (Mercedes) 1m29.286s
11 Hamilton 1m30.429s

13:47 While we're paused, lap count update:

Wolff 83
Nasr 68
Maldonado 48
Raikkonen 41
Verstappen 35
Wehrlein (Force India) 32
Button 21
Ricciardo 19
Perez 8
Hamilton 11
Wehrlein (Mercedes) 6

Daedalus ::

1 Raikkonen 1m25.598s


Tole pa ni več daleč od lanskega pole position časa....
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

broken/link ::

Raikkonen immediately improves the pace to a 1m25.167s on medium tyres, putting Ferrari 1.6s clear.

Super Sonic ::

Tole pa ni več daleč od lanskega pole position časa....

1:22:6++s so šli 2013 na tem testu. Jaz mislim, da so že blizu časom 1:23s, ker KR ni šel flat out, imel naj bi gor celo neke winter tyers (ne spremljam danes prav tekoče vsega in me lahko kdo popravi).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Skyman ::

bla je ze akcija na dirkaliscu
Felipe Nasr and Susie Wolff appear to have collided, bringing out the Red Flag


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

springfield ::

Menda je bil na medium. Pred tem je z neko testno verzijo brez obrobe vozil. Je pa ta cas hitrejsi od lanskega pole-a. Skoda, da Hamilton ne vozi, da bi se videlo, koliko ta cas dejansko pomeni.

billy ::

Opa, honda celo tokrat že na 20+ krogih?

win64 ::

billy je izjavil:

Opa, honda celo tokrat že na 20+ krogih?

Je Button zjutraj naredil kar spodobne čase, potem pa je prišlo do težav. Sedaj premikajo oz čakajo na dele za MGU-K. Žal jih pred soboto ne bodo dobili.

billy ::

Ojoj....neresnost?

TribesMan ::

Pomojem bodo do jutri zamenjali pogonski sklop s "staro" verzijo komponente, in probali odpeljat nekaj krogov, pač kolikor bo možno. Potem pa v soboto namestiti popravljeno verzijo.

Ne verjamem da bodo kar vrgli puško v koruzo in cel dan čepeli v garaži.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

McLaren has confirmed that its running on the first day of the second test at the Circuit de Barcelona-Catalunya has been brought to a premature halt due to a faulty seal on the MGU-K led to a further issue.

Kaj bi naj to bilo krivo? Dihtunga, ali kakšen FIA security seal?

galimim ::

Če prou razumem dihtunga. Pomoje kako olje teče kam k nebi smelo.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Gregor5816 ::

Zgodovina sprememb…

win64 ::

Pa se je začelo tudi danes:
MERCEDES: Rosberg
RED BULL: Ricciardo
WILLIAMS: Bottas
FERRARI: Raikkonen
MCLAREN: Alonso
FORCE INDIA: Perez
TORO ROSSO: Sainz
LOTUS: Palmer
SAUBER: Ericsson

Alonso je mimogrede že na progi.

vilser ::

Časi in gume:

1. Perez Force India VJM08 1:26.447 21 : Medium
2. Alonso McLaren MP4-30 1:26.741 +0.294 15: Development tyre PIT
3. Rosberg Mercedes GP W06 1:27.242 +0.795 34 : Development tyre PIT
4. Räikkönen Ferrari SF15-T 1:27.424 +0.977 19 : Development tyre PIT
5. Massa Williams FW37 1:27.445 +0.998 19 : Hard PIT
6. Ericsson Sauber C34 1:30.439 +3.992 23 : Medium
7. Sainz jr Toro Rosso STR10 1:30.536 +4.089 14 : Medium PIT
8. Ricciardo Red Bull Racing RB11 no time 21 : Soft PIT
9. Palmer Lotus E23 no time 5 : Hard PIT

vilser ::

Pri Alonsu se je fajn kadilo iz dirkalnika. Sam zgleda, da je vse v redu, ker pol je šel na stezo brez problema.

Super Sonic ::

Alonso je v 15 krogih z 3/4 delujočim McLarnom prehitel svoj lanski kvalifikacijski čas. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

S tem da je steza hladna.

Ti časi so itak nepomembni, samo vseeno napredek napram lani bo velik.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Kaj bi naj pomenile te PIT gume? Verjetno tajna, niti moštva ne vedo?

TribesMan ::

Kakšne PIT gume?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

PIT pomeni, da se takrat dirkač nahaja v garaži. PIT gume. Hehe.

TribesMan ::

Smo že skoraj sekund pod lanskim pole timeom...

Ricciardov čas je 1.5s boljši kot njegov lanski pole.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

billy ::

billy je izjavil:

Kaj bi naj pomenile te Development gume? Verjetno tajna, niti moštva ne vedo?


*fixed.

PrimozR ::

TribesMan ::

Ups...

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Jenson Button stops out on track in the McLaren #f1

onitam ::

broken/link je izjavil:

13:49 And the current times:

1 Raikkonen 1m25.598s
2 Perez 1m26.888s
3 Nasr 1m27.307s
4 Ricciardo 1m27.363s
5 Maldonado 1m27.510s
6 Verstappen 1m27.951s
7 Button 1m28.182s
8 Wehrlein (Force India) 1m28.329s
9 Wolff 1m28.906s
10 Wehrlein (Mercedes) 1m29.286s
11 Hamilton 1m30.429s

13:47 While we're paused, lap count update:

Wolff 83
Nasr 68
Maldonado 48
Raikkonen 41
Verstappen 35
Wehrlein (Force India) 32
Button 21
Ricciardo 19
Perez 8
Hamilton 11
Wehrlein (Mercedes) 6


Pascal Wehrlein dvakrat? :O
bleh

vilser ::

BEN ANDERSON has news from McLaren: The car shut down unexpectedly and Button switched it off. The team is investigating the cause now.

McLaren Honda bi moral določene zadeve menjat in dat nove pri dirkalniku, ampak to niso naredili, in so se odločli, da bodo tvegali, ker bi jim vzelo vse skupaj čist preveč časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

vilser ::

Kaj je to?

TribesMan ::

IR kamera
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

Zdaj sem prebral, da ta zadeva kaptira zvok od ostalih PU in kalkulira koliko konjev imajo ostali dirkalniki. Sem že slišal za tole zadevo, ampak je nikoli nisem videl. Zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Sriple Tix ::

Full testing times from the second F1 test of the 2015 pre-season from the Circuit de Catalunya - Saturday 3pm

1. Max Verstappen Netherlands Toro Rosso-Renault 77 laps 1m 24.739s
2. Lewis Hamilton Britain Mercedes-Mercedes 48 laps 1m 26.142s
3. Sebastian Vettel Germany Ferrari-Ferrari 61 laps 1m 26.407s
4. Daniil Kvyat Russia Red Bull-Renault 52 laps 1m 26.589s
5. Felipe Massa Brazil Williams-Mercedes 55 laps 1m 26.912s
6. Pascal Wehrlein Germany Force India-Mercedes 41 laps 1m 27.699s *
7. Pastor Maldonado Venezuela Lotus-Mercedes 43 laps 1m 27.966s
8. Jenson Button Britain McLaren-Honda 12 laps 1m 29.151s
9. Marcus Ericsson Sweden Sauber-Ferrari 15 laps 1m 41.931s

BT52 ::

POZOR Mini hitri tehnološki pregled testov, katerega ne zanima, naj ne bere; ;)

Ker so to vendarle testi in realno gledano časi in končne hitrosti so irelevantni in je nemogoče njati pravi pokazatelj stanja moči. Še dirkaški stinti z "napol" ogretimi gumami v teh dokaj hladnih razmerah so dokaj nepomembni, razen za "DATA-loging" inženirje. Recimo slednji morajo zbrati čim več podatkov okoli pnevmatik, da jih lahko "dešifrirane" ponudijo v uporabo v simulatorju in strateški pripravi na 1 vikend (samo 1/1000 dela "data-loginga", ki se uporablja na testih).

Ker tudi na tem zadnjem dnevu testov ne pričakujemo večjih AERO posodobitev večine ekip, razen par svetlih izjem (Merc, Sauber). Pa še te bomo videli v "Ted-ovem razvojnem kotičku" danes večer ali pa jutri zjutraj na YT kanalu (Ne pozabiti, priporočam).

Tako se je bolje osredotočit na prve "vohunske" zbrane slike laboratorijskih izvedenk inačic vseh pogonskih sklopov proizvajalcev za 2015:

HINT: Za vse tiste ki vas motorna tehnologija zelo zanima in bi radi razumeli o čem blebetam, ter si še hkrati malce osvežili spomin iz lani si prej preberite tole:
http://somersf1.blogspot.co.uk/2014/04/...


 Honda PU: ločen kompresor in turbina, drugačen hladilni režim od ostalih proizvajalcev, sklepamo lahko, da je lab različica zelo podobna tisti v ABD to poeni: nizek tubolarni izpuh aka RB lani, zrak to zrak intercooler ki je sicer na drugi strani kot v ABD

Honda PU: ločen kompresor in turbina, drugačen hladilni režim od ostalih proizvajalcev, sklepamo lahko, da je lab različica zelo podobna tisti v ABD to poeni: nizek tubolarni izpuh aka RB lani, zrak to zrak intercooler ki je sicer na drugi strani kot v ABD


 Ferrari Sauber PU: nizki cevni izpušni sistem skozi menjalnik, kar verjetno pomeni premaknjen oljni tank pred motor v gorivno celico, kompaktnejši  wastegate sistem po sliki sodeč možno celo ločen na levo in desno stran, potem predelan intake plenum po poročanjih brez VLIM  sistema (preveč mase za malo gaina, če še upoštevamo domnevano prekomerno težo PU sklopa iz lanske sezone kar logičen korak, torej KUDOS @tribesmanu v tej špekulaciji :D), vsaj sauber je uporabil zanimivo postavitev radiatorja, nova inačica (verzija 3) končnega dela izpuha tj zelo podobno mini lavalovi šobi

Ferrari Sauber PU: nizki cevni izpušni sistem skozi menjalnik, kar verjetno pomeni premaknjen oljni tank pred motor v gorivno celico, kompaktnejši wastegate sistem po sliki sodeč možno celo ločen na levo in desno stran, potem predelan intake plenum po poročanjih brez VLIM sistema (preveč mase za malo gaina, če še upoštevamo domnevano prekomerno težo PU sklopa iz lanske sezone kar logičen korak, torej KUDOS @tribesmanu v tej špekulaciji :D), vsaj sauber je uporabil zanimivo postavitev radiatorja, nova inačica (verzija 3) končnega dela izpuha tj zelo podobno mini lavalovi šobi



 Reanult Torro Rosso PU: Zelo čudna slika zgolj iz tega razloga, ker Torro Rosso pristopa v notranji AERO zelo različno od številnih ekip v padock-u, turbini zgledata zaenkrat še vedno v konvencianalni združeni obliki, mogoče so z toplotnimi ščiti hoteli malce bolj nadzorovat temperaturne spremembe vseh zračnih kanalov pred in po kompresorju, namreč po po poročanjih vemo, da so imeli lani velike težave z izgorevalnim procesom detonacije znotraj izgorevalne komore, kakorkoli gola slika RB dirkalnika bo povedala malce več nataćnih detajlov, kaj je Renaultova glavna strategija za 1 dirke, edino sumim, da so kopirali Ferrari intercooler v V-ju motorja, tista škatla mi ne da miru, saj to območje zelo drugačno od 2014 letnika

Reanult Torro Rosso PU: Zelo čudna slika zgolj iz tega razloga, ker Torro Rosso pristopa v notranji AERO zelo različno od številnih ekip v padock-u, turbini zgledata zaenkrat še vedno v konvencianalni združeni obliki, mogoče so z toplotnimi ščiti hoteli malce bolj nadzorovat temperaturne spremembe vseh zračnih kanalov pred in po kompresorju, namreč po po poročanjih vemo, da so imeli lani velike težave z izgorevalnim procesom detonacije znotraj izgorevalne komore, kakorkoli gola slika RB dirkalnika bo povedala malce več nataćnih detajlov, kaj je Renaultova glavna strategija za 1 dirke, edino sumim, da so kopirali Ferrari intercooler v V-ju motorja, tista škatla mi ne da miru, saj to območje zelo drugačno od 2014 letnika


 Merc Lotus PU verzija: zgleda, da je Andy Cowell  govoril resnico o dvigu moci ICE dela pogonskega sklopa na račun izgube v notranji aerodinamiki z tubolarnim enako-dolžnim izpušnim sistemom do turbine, še vedno pa lahko proizvajalci uživajo prednosti tesne integracije prednjega kompresorja in bližine radiatorjev združen tesno skupaj z monokokom, po pričakovanjih bo Merc pač počakal na ostale proizvajalce da naredijo prve spremembe na ktere se bodo pač odzvali nekoliko kasneje, prednost z lani je bila zajetna in si tole lahko privoščijo

Merc Lotus PU verzija: zgleda, da je Andy Cowell govoril resnico o dvigu moci ICE dela pogonskega sklopa na račun izgube v notranji aerodinamiki z tubolarnim enako-dolžnim izpušnim sistemom do turbine, še vedno pa lahko proizvajalci uživajo prednosti tesne integracije prednjega kompresorja in bližine radiatorjev združen tesno skupaj z monokokom, po pričakovanjih bo Merc pač počakal na ostale proizvajalce da naredijo prve spremembe na ktere se bodo pač odzvali nekoliko kasneje, prednost z lani je bila zajetna in si tole lahko privoščijo



Kaj lahko pričakujemo za prve dirke. Po moje ne bo veliko sprememb od zgornjih slik, vsaj za prvo obdobnje uporabe 1-5 dirk (to je kvota koliko morajo zdržati posamezni 1 od 4ih pogonskih sklopov). Seveda za nadaljnje razprave in iskanje tehničnih člankov tipa ala scarbsa in sommersa potrebujemo še malce več slikovnega gradiva od več konstruktorjev, predvsem tovarniških moštev, katera zaenkrat uspešno skrivajo skrivnosti.

Zavedati se moramo, da lahko konstruktorji, kar se območja Pu-ja tiče spreminjajo poljudno notranji AERO (razni toplotni ščiti usmerjevalci) in hladilni režim (motorna periferija). Praviloma bi mogel vsak konstruktor imeti dostop do enakega tovarniškega pogonskega sklopa/paketa. Vendar tukaj se še da zaprosit za dovoljenja ekip (gentlemansko glasovanje) glede kakih variacij glede intercoolerjev in izpuhov (predvsem tisti del od ICE pa to turbine, končni del izpuha za turbino vel ni del PU-ja), tako da lahko prihaja iz tega naslova do nekaterih minimalnih vendar gledano v paketu, konceptualno kar korenitih sprememb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

MaterVola ::



Alonso pa s helikopterjem v bolnišnico. Ni še poročila, kaj se je zgodilo.

EDIT: http://www.bbc.com/sport/0/formula1/315...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaterVola ()

Skyman ::

Fernando Alonso je na testiranjih v Barceloni le deset minut pred enournim premorom za kosilo močno trčil v zid. Njegovega mclarna je v tretjem zavoju zavrtelo, nato pa naj bi vzvratno trčil v betonski zid. Dirkalnik na prvi pogled ni bil močneje poškodovan, osebje, ki je Alonsu priskočilo na pomoč na mestu dogodka pa je poročalo, da je bil pri zavesti. Bivši dirkač Ferrarija je sicer iz dirkalnika izstopil sam, nato pa so ga prisotni na dirkališču videli ležati ob dirkalniku, do prihoda reševalcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

BT52 ::

Bojda niti ni šlo za klasični spin ampak nekaj bolj s stilu izgube "zavesti". Dirkalnik sloh ni toliko poškodovan, kot bi pri spinu ob 100-150 mph lahko pričakovali.

AMUS twitt: http://www.f1technical.net/forum/viewto...

Vettel neuradno potrjuje nenavadno zavijanje v notranjo stran zida.

http://www.marca.com/albumes/2015/02/22...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::

To pa se je zgodilo prej, ko se je RB zaustavil na koncu boxov :D

http://imgur.com/a/8Lh68
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

TribesMan je izjavil:

To pa se je zgodilo prej, ko se je RB zaustavil na koncu boxov :D

http://imgur.com/a/8Lh68


Ja ta slika me je danes že dobro nasmejala in me spomnila na eno prigodo, ko so 3o let nazaj dobili mehanika v garaži, pod avtomobilom z metrom in skicirko (sumim, da je šlo za ground effect ero). Na žalost pa mi je iz spomina ušla ekipa, dirka in leto anekdote.

Super Sonic ::

Vettel neuradno potrjuje nenavadno zavijanje v notranjo stran zida.

Na veliko se govori o "elektrifikaciji" voznika s strani ERS sistema.

Sicer pa zaenkrat McLaren:
"Today at 12:35 CET, while testing at the Circuit de Catalunya (Barcelona), during the fourth and final day of the current test, Fernando Alonso's McLaren-Honda car left the track at Turn Three, causing the right-hand side of his car to strike the wall.

"Fernando was driven to the circuit's medical centre where the circuit's doctors gave him first aid.

"He was conscious and spoke with the doctors.

"However, as per usual procedure in such circumstances, he was then airlifted to hospital where he is undergoing precautionary checks.

"We will issue a further update in due course."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Kako bi to sploh bilo možno? Predvidevam, da mora biti okoli varnosti na tem področju postorjenega ogromno, pa četudi se gre za testiranja...

PrimozR ::

Williams je bil žrtev se mi zdi.

BT52 ::

Ja za mehanike je zelo velika nevarnost. Onega mehanika pa je zmetalo zgoj iz razloga nenošenja neprevodnih rokavic. Slenje so postale po incidentu obvezne.

Sicer pa po načelih faradarjeve kletke in ozemljitve bi bil tovrstni šok skoraj nemogoč. Čeprav se ES nahaja skoraj dobesedno, pod dirkačevo ritjo zraven gorivne celice znotraj monokoka.

Super Sonic ::

Žal sem odklopljen te dni od testiranj, ampak McLaren je imel težave s tesnilom na MGU-K enoti, Teda sem slišal samo toliko, ko je govoril o slabi fizični izdelavi tesnila. Kakor sedaj berem namerava Honda predelat celo MGU-K zasnovo. Fotografi na tistem delu dirkališča so poročal, da je bil Alonso brez reakcij. Zaščiteni dirkači so, ampak ko se gre za testiranja in hitenje, se lahko zgodi marsikaj.

Vprašanje za nekaj $ - ali Button upa sedaj v avto ;).

ps
Spet rdeča zastava in rešilec na dirkališču (ovinek 3).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

The Toro Rosso has stopped at Turn 3

Super Sonic ::

Sicer pa po načelih faradarjeve kletke in ozemljitve bi bil tovrstni šok skoraj nemogoč. Čeprav se ES nahaja skoraj dobesedno, pod dirkačevo ritjo zraven gorivne celice znotraj monokoka.


Se strinjam, samo tresavica dirkača ob avtomobilu in inekcija šoka direktno v telo, dajeta vedeti, da je šlo za nekaj izredno neobičajnega.
"We just got the result of the CT scan and Alonso is uninjured and fine," McLaren have just told us.
#Sky


BT52 -> super update višje!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Tole z Alonsom je bilo res nekaj čudnega. Čeprav elektrifikacija dirkača se mi ne zdi možna opcija. Ne vidim možnosti kako bi se lahko tokokrog sklenil čez dirkača.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

galimim ::

Mercedes je pokazou mišice
2 Nico Rosberg Mercedes 1m24.321s +0.254
Na medium gumah. Za primerjavo prvi Grosjean:
1 Romain Grosjean Lotus 1m24.067s
Na Supersoft gumah....
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

krispe ::

Se bi dalo kje ogledati ta testiranja? Na partisu in piratebayu ne najdem.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Tamali ::

Racing for me
««
11 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251182718 (114277) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899246235 (152061) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189185393 (148638) WarpedGone

Več podobnih tem