Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015
billy ::
Če me spomin ne vara, je tudi lani bil ferari zelo soliden na testiranjih, potem pa...
Pred kratkim sem zasledil izjavo "nekoga" (ne spomnim se več koga), ki je malo pokritiziral alonsa, da ni znal razviti bolida v isto smer, kot je to recimo znal šumaher. Mogoče bo tu prednost vettla.
Aha, našel...evo izjave: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Pred kratkim sem zasledil izjavo "nekoga" (ne spomnim se več koga), ki je malo pokritiziral alonsa, da ni znal razviti bolida v isto smer, kot je to recimo znal šumaher. Mogoče bo tu prednost vettla.
Aha, našel...evo izjave: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
BT52 ::
Sej majo podatke o lastnostih gum, vedo pa tudi kakšne obremenitve se lahko pričakuje. Relativno simpl torej v primerjavi z nekaterimi drugimi stvarmi. Pa magari oblečeš potencialna mesta dotika s kakim materialom, ki ne poškoduje gume tako zelo, če pride do stika.
Bravo. :D Evo za pivo pa bo. Caterham je naredil leta 2012 izvedel enostaven "ruski" način izmeritve dopustne odprtine skozi stint po progi (mislim, da je to Valencia). Raje vrabec v roki kot golob na strehi. ;) Tisto leto so bile gume po več letih za mnoge presenečeje. Tako z vidika obrabe in dokaj slabe nekonstatne kvalitete izdelave (še posebej 60% gum za vetrovnike).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Če me spomin ne vara, je tudi lani bil ferari zelo soliden na testiranjih, potem pa...
Pred kratkim sem zasledil izjavo "nekoga" (ne spomnim se več koga), ki je malo pokritiziral alonsa, da ni znal razviti bolida v isto smer, kot je to recimo znal šumaher. Mogoče bo tu prednost vettla.
Aha, našel...evo izjave: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Jaz prej vidim prednost v tem, da je Vet veliko bolj komunikativen oz. sproščen mladenič. Ima smisel za humor in nekako bi znal povezat ekipo skupaj. Alonso je pač z leta v leto izgubljal tisto zaupanje v moštvo. Sicer se je z Alo dobro začelo ampak zaradi izgubljenih leto je bil medsebojni razhod neka naravna pot. Pač profesionalno so si priznali napake in rekkli bobu bob, da niso več za skupaj.
Glede tiste opazke o razvoju pa nebi, mogoče bolj iz vidika pritiskanja na moštvo skozi medije. Ko imaš težave bi mogli stopit skupaj, ker pa je nekdo izgubil zaupanje pa pač ni šlo.
Ps danes je Vet postavil čas v stintu dolgem 7 krogov na Med gumah.
Pa za orentacijo:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Mclaren ima nov nos
Tio ni nov nos! Bv tista grba je laser, ki se obija ob "odbojnih" nalepk na stranici prednjega krilca. Nalepke nemestijo recimo 1-3 mestih potem pa lahko izračunaš preko geomerije premikov iz mirovalne lege uklon in torzijo krilca. Recimo pred leti so za podobne meritve uporabljali že kake palice, kot nek vlečni mesanizem povezan na "load cell".
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vilser ::
Če me spomin ne vara, je tudi lani bil ferari zelo soliden na testiranjih, potem pa...
Pred kratkim sem zasledil izjavo "nekoga" (ne spomnim se več koga), ki je malo pokritiziral alonsa, da ni znal razviti bolida v isto smer, kot je to recimo znal šumaher. Mogoče bo tu prednost vettla.
Aha, našel...evo izjave: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Forghieri bi moral pojasnit kaj in kako dirkač razvija dirkalnik? Kakšno vlogo ima tukaj dirkač?
Če gledam tako kot gleda on, pol je bil leta 2009 kriv Raikkonen, da je bil Ferrari katastrofalen.
Button glede na upad McLarna v zadnjih 2 letih, kot dirkač bi moral dobiti brco, ker je slab.
Hamilton po osvojenem naslovu leta 2008 z moštvom McLarnom ni osvojil več nič za britanski team, in tukaj je kriv 100% on, ker ni v pravo smer razvijal dirkalnika?
Ferrari leta 2010 in 2012 ni bil slab.
Zadeva je zelo preprosta. Eno moštvo je pač takrat boljše delalo in več vlagalo v razvoj.
Tukaj govorimo o razvoju dirkalnika in ne kako je treba dirkalnik vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
vilser ::
Dirkač ti bo povedal kako želi imeti dirkalnik, če govorimo o razvoju.
Inžinirji ga poslušajo, popravijo, pošljejo dele na njihovo bazo, in v tem primeru Ferrari v teh letih je potreboval celo večnost, da so prišli deli na dirkališče, in poleg tega ... dirkači slednje dele ne smejo probat, razen na prostih treningih čez weekend, ko imajo dirko, da vidijo, če delajo ali ne.
In to je razvoj dirkalnika?
Kaj lahko še dirkači naredijo poleg tega, glede nato, da ni več prostih testiranj kjer si lahko probal vse in še več?
Kot jaz vem dirkači nimajo diplome inžinirjev.
V današnji F1 ne moreš nič drugega narediti kot prinesti dele na dirkališče, ker prosta testiranja niso dovoljena in robat "one shot" na prostih treningih v petkih, če so inžinirji in ne dirkač zadeli.
Dej Forghieri ne piši neumnosti.
Inžinirji ga poslušajo, popravijo, pošljejo dele na njihovo bazo, in v tem primeru Ferrari v teh letih je potreboval celo večnost, da so prišli deli na dirkališče, in poleg tega ... dirkači slednje dele ne smejo probat, razen na prostih treningih čez weekend, ko imajo dirko, da vidijo, če delajo ali ne.
In to je razvoj dirkalnika?
Kaj lahko še dirkači naredijo poleg tega, glede nato, da ni več prostih testiranj kjer si lahko probal vse in še več?
Kot jaz vem dirkači nimajo diplome inžinirjev.
V današnji F1 ne moreš nič drugega narediti kot prinesti dele na dirkališče, ker prosta testiranja niso dovoljena in robat "one shot" na prostih treningih v petkih, če so inžinirji in ne dirkač zadeli.
Dej Forghieri ne piši neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
BT52 ::
Dirkač ti bo povedal kako želi imeti dirkalnik, če govorimo o razvoju.
Inžinirji ga poslušajo, popravijo, pošljejo dele na njihovo bazo, in v tem primeru Ferrari v teh letih je potreboval celo večnost, da so prišli deli na dirkališče, in poleg tega ... dirkači slednje dele ne smejo probat, razen na prostih treningih čez weekend, ko imajo dirko, da vidijo, če delajo ali ne.
In to je razvoj dirkalnika?
Kaj lahko še dirkači naredijo poleg tega, glede nato, da ni več prostih testiranj kjer si lahko probal vse in še več?
Kot jaz vem dirkači nimajo diplome inžinirjev.
V današnji F1 ne moreš nič drugega narediti kot prinesti dele na dirkališče, ker prosta testiranja niso dovoljena in robat "one shot" na prostih treningih v petkih, če so inžinirji in ne dirkač zadeli.
Dej Forghieri ne piši neumnosti.
To debato smio že imeli. Dirkač samo pove svoje občutke, če se je kaj spremenilo ali popravilo.
Potem dobro je še seveda, da dirkač opravi svoje delo profesionalno. Potem mogoče še da skuša motivirati ljudi okoli sebe, da delajo složno. Ni vse v delih, gre se tudi za socialne dejavnike dela v skupini. Vedite, da lahko z složno ekipo povprečnih inženirjev zmaguješ prvenstva. Lahko pa z ekipo samih top znastvenikov postaneš kanta za nabijanje. Poglejte primere iz zgo... polno jih je...
vilser ::
Ni vse v delih, gre se tudi za socialne dejavnike dela v skupini. Vedite, da lahko z složno ekipo povprečnih inženirjev zmaguješ prvenstva. Lahko pa z ekipo samih top znastvenikov postaneš kanta za nabijanje. Poglejte primere iz zgo... polno jih je...
Za postati svetovni prvak moraš biti najboljši v vsem. Imeti najboljše inžinirje, mehanike, pa močno moraš vlagat v razvoj in moraš točno vedet kaj delaš, pa na najvišjih stolčkih mora vse štimat in moštvo mora imeti odlične dirkače. Skratka vse se mora poklopit, če hočeš zmagat.
Skyman ::
Red bull pa kr brez krilca testira
kvayt razbil predno krilce a ekipa nima na zalogi nobenega zato vozijo brez
kvayt razbil predno krilce a ekipa nima na zalogi nobenega zato vozijo brez
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
kvayt razbil predno krilce a ekipa nima na zalogi nobenega zato vozijo brez
Huda napaka dirkača, to je res bruka. Predpostavljam, da sta se oba dirkača zavedala kako moštvo stoji z rezervnimi deli in da potem odbiješ prednji del, je res bruka. Celotni program jim je šel po vodi za danes, verjetno niso kaj posebej dobre volje.
Bomo ostali še brez enega moštva?
A ni tako, da en od lastnikov celo sedi v zaporu? Tadrug bo šel pa zelo kmalu tja...
Kakšen posebno dober čas teh testiranj bi bil po 1:18s, vse ostalo je megla.
Honda ga serje že drugi dan... tam so kjer so bili včeraj. MB je po drugi strani našopal že čez 1000km v dnevu in pol.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
Huda napaka dirkača, to je res bruka.
Ma, prej slaba pripravljenost moštva. Shit happens, lahko gre v ograjo tudi zaradi kake mehanske napake. Da jim ni v tem času ratalo sproducirati in s seboj pripeljati rezerve... je golo zanašanje na srečo. Tokrat je niso imeli.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
videc ::
Baje niso imeli več kot eno krilce, ker so šele par dni nazaj opravili crash test.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
Super Sonic ::
Ma, prej slaba pripravljenost moštva.
Ma če gre za mehansko okvaro vsekakor, če pa gre za "čisti spin", kar sem razumel, da je šlo, potem tu ni opravičila. Namreč ravno iz tega naslova ven se dirkačem pred testiranjem pove česa ne delat. RB je pač imel vseskupaj dolgo namizi/tunelu in lovil zadnje sekunde. Sej krilce dobijo danes zvečer in bo jutri zjutraj že namotirano na RB11, tudi dež pada, in tudi sicer so odpeljal en ducat krogov za test motorja, samo vseeno. Ni fajn, sploh če si novinec.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Novost za 2015:
Titanium skid plates.
Med tem pa McLaren pravi da so našl napako... verjetno... upajo... or else... :>
Titanium skid plates.
Med tem pa McLaren pravi da so našl napako... verjetno... upajo... or else... :>
We think we've fixed the issue - hopeful of getting MP4-30 out again before the end of the day. #Jerez #SizeZeroF1Car
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Upam, da jim je uspelo in da bo jutri kej boljši dan in da naredijo vsaj +50 krogov. Če bo šlo še dva dni takole, bo že alarm pel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
Tudi Lotus v drami, maldonadotu crknil avto sredi steze.
Torej tudi FI ne kaže rožnato, kaj bodo zdaj naredili, končno 3 bolide per team, ker če bo tam okoli 15 voznikov, potem bo tudi dull...
Torej tudi FI ne kaže rožnato, kaj bodo zdaj naredili, končno 3 bolide per team, ker če bo tam okoli 15 voznikov, potem bo tudi dull...
Gregor5816 ::
A recovery truck has been sent out to retrieve the broken-down Lotus. At least we think it has broken down. When Pastor is at the wheel, you can't take anything for granted....
Na sky sports
Super Sonic ::
Ena stvar je že jasna: zvok letos je "boljši".
http://www.f1technical.net/development/...
http://www.f1technical.net/development/...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
billy ::
Končno težave tudi pri mercu:
The team discovered a water leak from a failed part after Hamilton's earlier stoppage, and has opted to focus on a clean start to tomorrow's running
Mercedes confirms that its test day is over
The team discovered a water leak from a failed part after Hamilton's earlier stoppage, and has opted to focus on a clean start to tomorrow's running
Mercedes confirms that its test day is over
billy ::
Timing screen update: VET - 1:20.984 (77), NAS - 1:21.867 (73), BOT - 1:22.319 (61), HAM - 1:22.490 (91), VER - 1:24.167 (58), MAL - 1:25.802 (41), BUT - 1:54.655 (5), KVY (18)
Super Sonic ::
Sej ena večja ploha tam, je konc za dans (več ali manj).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
PrimozR ::
[Tio ni nov nos! Bv tista grba je laser, ki se obija ob "odbojnih" nalepk na stranici prednjega krilca. Nalepke nemestijo recimo 1-3 mestih potem pa lahko izračunaš preko geomerije premikov iz mirovalne lege uklon in torzijo krilca. Recimo pred leti so za podobne meritve uporabljali že kake palice, kot nek vlečni mesanizem povezan na "load cell".
Am... Je precej lažje, v bulo daš kamero pa zveš praktično vse. Nalepke pa pač sevajo glede na okoliški bodywork, da so dober marker. To je to kar potrebuješ (laserje, sonarje oz. kaj podobnega potrebuješ pri merjenju razdalje od tal, kjer ne moreš imeti nalepk in kjer se premikanje dogaja v osi kamere).
Hm, Mercedes s samo 91 krogi. For shame!! :)
BT52 ::
[Tio ni nov nos! Bv tista grba je laser, ki se obija ob "odbojnih" nalepk na stranici prednjega krilca. Nalepke nemestijo recimo 1-3 mestih potem pa lahko izračunaš preko geomerije premikov iz mirovalne lege uklon in torzijo krilca. Recimo pred leti so za podobne meritve uporabljali že kake palice, kot nek vlečni mesanizem povezan na "load cell".
Am... Je precej lažje, v bulo daš kamero pa zveš praktično vse. Nalepke pa pač sevajo glede na okoliški bodywork, da so dober marker. To je to kar potrebuješ (laserje, sonarje oz. kaj podobnega potrebuješ pri merjenju razdalje od tal, kjer ne moreš imeti nalepk in kjer se premikanje dogaja v osi kamere).
Mogoče pa res. Na F1T si niso bili enotni. Jaz sem mislil, da bi jih motila napaka uklona geometrije, ki bi bila prevelika, ampak če dobro pomislim na 800 mm uklona je okoli 1,5mm (na 50 mm povesa) enostavno nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
vilser ::
http://adamcooperf1.com/2015/02/02/jens...
McLaren endured another difficult day in Jerez as the Jenson Button failed to complete a flying lap on his first outing in the MP4-30, but the former World Champion says he’s not concerned about the teething problems with the package.
The car spent most of the day in the garage after running five stop-start laps early in the day, before Jenson re-emerged for a single lap on a damp track at the end of the day.
“It’s nice to be a part of the new era of McLaren-Honda,” he said. “I think it has a very exciting future, but as we all know things take a little bit of time. I feel that the atmosphere in the team is very good, and I when I say team, I mean McLaren-Honda. I think that it’s key for everyone to remember that it’s not McLaren with an engine manufacturer, it is one team, with one goal. It’s a good atmosphere.
“Obviously not the easiest start to the season, but as we know it’s a very complicated power unit. We will get our heads around it, and in terms of the problems we had today we had our head around it and understand the issue, and that’s what the last run of the day was in the wet, to really understand it, and I think we do now, which is good. So we’re hoping for a much more productive day three and day four.”
Button cited Red Bull’s 2014 testing problems as an example of a team turning things around: “You look at where the Red Bull was at the first couple of tests, and even the last test in Bahrain – obviously they got the result taken away from them, but they finished second at the first Grand Prix. So a lot can happen.
“And we always knew the first test was going to be difficult, it always is, it’s not as straightforward as it used to be with sticking an engine in the car and trying to power round. It’s a very complex system, the power unit. We’ve had a few little niggling things that we’ve been able to solve now. As I said tomorrow we’ll see where we stand.”
McLaren endured another difficult day in Jerez as the Jenson Button failed to complete a flying lap on his first outing in the MP4-30, but the former World Champion says he’s not concerned about the teething problems with the package.
The car spent most of the day in the garage after running five stop-start laps early in the day, before Jenson re-emerged for a single lap on a damp track at the end of the day.
“It’s nice to be a part of the new era of McLaren-Honda,” he said. “I think it has a very exciting future, but as we all know things take a little bit of time. I feel that the atmosphere in the team is very good, and I when I say team, I mean McLaren-Honda. I think that it’s key for everyone to remember that it’s not McLaren with an engine manufacturer, it is one team, with one goal. It’s a good atmosphere.
“Obviously not the easiest start to the season, but as we know it’s a very complicated power unit. We will get our heads around it, and in terms of the problems we had today we had our head around it and understand the issue, and that’s what the last run of the day was in the wet, to really understand it, and I think we do now, which is good. So we’re hoping for a much more productive day three and day four.”
Button cited Red Bull’s 2014 testing problems as an example of a team turning things around: “You look at where the Red Bull was at the first couple of tests, and even the last test in Bahrain – obviously they got the result taken away from them, but they finished second at the first Grand Prix. So a lot can happen.
“And we always knew the first test was going to be difficult, it always is, it’s not as straightforward as it used to be with sticking an engine in the car and trying to power round. It’s a very complex system, the power unit. We’ve had a few little niggling things that we’ve been able to solve now. As I said tomorrow we’ll see where we stand.”
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Honda je že pokonci, sicer je pa trenutno malo "drizla" in se pričakuje lep dan.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
No, Honda zveni precej boljše, Alonso pa je naredil nekaj več krogov in dosegel spodoben čas (glede na vreme).
https://vine.co/v/OFZUOZmnYnP
https://vine.co/v/OFZUOZmnYnP
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Kaže bolje :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
Celo ratuje zdaj alonsu nekaj...sicer je še vedno na inters:
Alonso improves to 1:37.407, McLaren-Honda's fastest time this week
Alonso improves to 1:37.407, McLaren-Honda's fastest time this week
billy ::
A look at the times and lap counts so far: ROS - 1:33.059 (19), RIC - 1:34.776 (5), NAS - 1:35.127 (18), SAI - 1:36.868 (9), ALO - 1:37.407 (11), MAS - 1:45.928 (6), RAI (5)
Super Sonic ::
Časi so različni, McLaren naj bi šel 1:35.027s. Tretnutno je Nasr v pesku/red flag.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Wow, dat ignition cut... :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
In v čem je fora tega fotošopa?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
;) v tem, da so pravzaprav cel dan na stezi. Pomoje.
ps
Nico je trenutno že prevozil eno GP dirko: 367Km so far.
ps
Nico je trenutno že prevozil eno GP dirko: 367Km so far.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Ja, 305 km mora biti, Monaco je izjema okoli 260km se mi zdi.
Je Scarb včeraj napisal, da bo MB prišel na prvo dirko kar s svojim W06, ne z avijonom kot je to običaj. ;)
No, evo ga.
Rosberg's Mercedes has stopped on the track on the run to the chicane. Red flag here at Jerez
(Probably ran out of gas) ;)
Je Scarb včeraj napisal, da bo MB prišel na prvo dirko kar s svojim W06, ne z avijonom kot je to običaj. ;)
No, evo ga.
Rosberg's Mercedes has stopped on the track on the run to the chicane. Red flag here at Jerez
(Probably ran out of gas) ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
vilser ::
MOKY STOP MERCEDES
The Mercedes of Rosberg had smoke coming out of the airbox. It smelled like something had been burning underneath the cove.
The Mercedes of Rosberg had smoke coming out of the airbox. It smelled like something had been burning underneath the cove.
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Kaj pa McLaren počne zadnjo uro in pol?
Še vedno na kosilu?
Še vedno na kosilu?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Pomoje so dobil ogromen paket podatkov in je potrebno določiti kaj bo naslednje, kar bodo želel pogledat/stestirat. Mogoče ni kaj kar so imel po urniku, lahko je miljon stvari (škoda ugibat). Cajta za še eno rundo +30tih krogov je še na pretek, da bi naredil dans ene 60,70 krogov bi bil pa že zelo dober znak.
Sicer pa dejansko po uradnih twittih so na lunchbreaku že dobro uro. :/
A je kdo videl Tedov dnevnik od včeraj? Ma kdo link?
Sicer pa dejansko po uradnih twittih so na lunchbreaku že dobro uro. :/
A je kdo videl Tedov dnevnik od včeraj? Ma kdo link?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Emmmm nič ne bo več danes z McLarnom:
SS tukaj maš:
We've had a loss of cooling water pressure & have removed the power unit for inspection. That's a long process, so it ends today's running.
SS tukaj maš:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
Super Sonic ::
Tribes; sem ravnokar prebral, pa hvala!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181979 (113538) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245479 (151305) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184822 (148067) | WarpedGone |