» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
6 / 69
»»

Daedalus ::

Tole bo spet en Mercedes borefest. Mercedes 100+ krogov, pa so komaj dobro začeli. Pa uporabljajo lansko specifikacijo motorja, ker se bodo še odločali, kam vtaknit development tokene.

Zvok motorja je malo čuden. Zgleda kot, da ga nekaj draži. Govori se, da je težava pri PU Honda "misfiring".


Lani so na začetku vsi zveneli zelo grobo. To bojo že porihtali, ko malo bolj spoznajo PU.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

"Sebastian Vettel has just returned to the track and posted the fastest two times of the day so far - 1:22.999 followed by 1:22.958. It was just a four-lap run mind you as the Ferrari immediately returned to the pits."

MB je bil zjutraj pri postavljanju časov na "long-runu".

Pa uporabljajo lansko specifikacijo motorja, ker se bodo še odločali, kam vtaknit development tokene.

Njihova dinamika, ko lahko nadzorujejo konkurenco, je res velika.

Se da kje v zivo gledat?

Ne. Bodo potem povzetki na yt.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

vilser ::



Pa, da ni takšen čuden zvok motorja, morda zaradi kakšnega omejevalnik moči in, da imajo to namerno, ker če bi imeli res kakšno težavo ne bi pošiljali dirkača na stezo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Gregor5816 ::

Na f1.avtomanija.com piše tole:

Ob stezi se je zbralo kar 30 tisoč gledalcev, da bi pozdravili rojaka Alonsa pri McLarnu, ki pa dela kroge zelo konzervativno. Honda ima globok glas, uporablja pa omejevalnik vrtljajev nekje pri 10.000 in tako so zaostanki McLarna tudi temu primerni .

Super Sonic ::

Vilser&Gregor:


Itak da je namerno to kar počnejo oz. ni smisel tega dne, da bodo sploh postavili kakšen resen čas (#Button). Potrebno je pregledati vse sisteme in verjetno progresivno nadaljevati začrtano. Kaj to je, vedo trenutno samo pri Hondi.

Bo pa problem če se bodo takole vozil na zadnjih testiranjih, pa še to ni nujno; RB je lani stal skoraj celotna testiranja pa je prišel v Avstralijo konkretno hiter.

Tko da easy, zaenkrat se samo opazuje kaj se dogaja (in malo čveka zraven).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Zveni kot da je brez boosta s popolnoma odprtim izpuhom...

Turbina na minimumu, nič harvestinga na ERS-H. Pa obrati krepko pod 10k.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Turbina na minimumu, nič harvestinga na ERS-H. Pa obrati krepko pod 10k.

Podpišem tole takoj, zato je brezveze o čemer okoli Honde diskutirat. Sej pravim, bo pa problem če bo tole zadnja testiranja na ta način oz. 28.02. ko je za njih obvezen rok, da dajo mašino pred FIA.


___________

"The Honda guys are still ironing out the system glitches. They fire up the car occasionally to see if the fixes work, everyone looks hopeful and for the last couple of times they have cut the engine and the work continues. On the last occasion, Fernando left the garage to take lunch in the McLaren hospitality unit to spend lunch with his father, manager and new girlfriend Lara.

"Something I did find interesting is that when Fernando is in the garage he is mostly talking to Peter Prodromou - presumably Fernando now has all the time he wants to quiz the ex-Red Bull aero whizz on what made that car so quick and what he has planned for the McLaren. Ron Dennis is also keen to stay in the garage to keep an eye on proceedings - he hasn't left the pits for the last hour. Ron spends his time gazing at the car and talking to Eric Boullier."

(Ted Kravitz)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

V čem je finta, da bi sploh, honda, imela težave s motorjem v mclarnovem bolidu? Saj so imeli več kot leto dni razvoja za sabo, sicer je razvoj "na mizi", ampak ob današnji tehnologiji to ne bi smel bit tak problem, da bi zaradi testa v bolidu prihajalo do nekega misfire-a ipd težave.

Razumel bi, da bi pač furali na polno in bi prihajalo do pregrevanja ipd težav, ampak da niti ne zmorejo v normalnih pogojih vozit?

Super Sonic ::

V čem je finta, da so lani, po treh letih razvoja, vsi krepal na testiranjih (razen MBja)?

V konkurenci. Iztisnit ven iz teh "motorčkov" z baterijami, z omejenim pravilnikom, cca 750HP in ob dejstvu, da imaš lahko le 4 motorje na sezono, ni toliko easy oz. nihče nima čarobne palčke tam v garažah.

Je treba delat, znanstveno delo pa poteka počasi (in včasih tudi smešno).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

Gregor5816 je izjavil:

Na f1.avtomanija.com piše tole:

Ob stezi se je zbralo kar 30 tisoč gledalcev, da bi pozdravili rojaka Alonsa pri McLarnu, ki pa dela kroge zelo konzervativno. Honda ima globok glas, uporablja pa omejevalnik vrtljajev nekje pri 10.000 in tako so zaostanki McLarna tudi temu primerni .

Se pravi Honda uporablja omejevalnik vrtljajev. Se mi je kar zdelo. To se sliši po zvoku motorja.

billy ::

Super Sonic je izjavil:

V čem je finta, da so lani, po treh letih razvoja, vsi krepal na testiranjih (razen MBja)?



Ja, ampak nihče ne sodeluje tako tesno, kot mclaren+honda. Recimo ferari je najbližje, ampak oni so imeli aktualne sezone v igri in se niso mogli osredotočat na razvoj, mclaren pa letos v drami in tudi lani, tako da komot so šli 100% v razvoj s hondo.

TribesMan ::

Ja, ampak nihče ne sodeluje tako tesno, kot mclaren+honda.


LOL. Kaj si pa ti kadil?

Ferrari, Mercedes, in Renault-RedBull imajo vsaj tako tesno sodelovanje kot McLaren Honda.

Zato pa je bilo logično da mora McLaren dobiti motornega partnerja, ki se bo odredotočal na 100% sodelovanje z njimi, ker pri Mercedesu je že zdavnaj postalo jasno da so druga violina.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Ampak RBR je imel aktualno sezono za sabo, mclaren+honda pa ne. Mclaren že verjetno tam od odhoda lewisa razmišlja samo o hondi in enem top dirkaču (verjetno so že takrat o alonsu sanjali...) in je šel razvoj v to smer...vse ostale ekipa pa so imele sezone, kjer so se borili za "nekaj", RBR recimo za naslov.

TribesMan ::

Ja pa vseeno pri Mclarnu niso mogli lansko leto (ali predlansko) kar vrečt sezone stran, avto je bilo treba vseeno sestavit in spravit na pisto, in če ne drugega že zaradi Aero dela je treba furat razovj naprej z avtom ki ga imaš, ne pa čakat 2 leti na Hondo...

Treba je delat na avtu, iz tega se največ naučiš. Če bi preprosto čakali 2 leti, nimajo šans...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

Razviti konkurenčen motor oz PU in ga uspešno integrirati v šasijo pač ni enostavno. Očitno, če imajo firme tipa Honda in moštva tipa McLaren kopico dela s tem.

Se bo pa vedno našel kak vseznalec, ki se bo čudil in razlagal, da ne more biti kaj posebej težko. No, naj vseznalec sam razvije in sestavi en ICE, lahko je dvotaktni, za začetek. Pa pol komentira.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

billy ::

Here's a look at the times and lap counts as we approach the final hour: VET - 1:22.958 (33), ROS - 1:23.106 (136), RIC - 1:23.338 (35), BOT - 1:23.906 (51), ERI - 1:24.383 (48), SAI - 1:25.327 (41), ALO - 1:40.738 (6)

Super Sonic ::

Seba hiti po stezi, z nekimi kratkimi stinti.


RB bo imel letos display na volanu:


Aero flow pri MBju:


Do konca je še slabo uro, občutek je pa nekako takšen:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Daedalus je izjavil:

Razviti konkurenčen motor oz PU in ga uspešno integrirati v šasijo pač ni enostavno. Očitno, če imajo firme tipa Honda in moštva tipa McLaren kopico dela s tem.

Se bo pa vedno našel kak vseznalec, ki se bo čudil in razlagal, da ne more biti kaj posebej težko. No, naj vseznalec sam razvije in sestavi en ICE, lahko je dvotaktni, za začetek. Pa pol komentira.

Zakaj bi bil pa dvotaktni motor lažji za razvoj od štiritaktnega?

Super Sonic ::

Za McLaren se že cel dan govori (čivka), da bodo spremenili livery do začetka prve dirke.

Sedaj je to (ne)posredno povedal tudi Ron Dennis:
Ron Dennis: "Our 2015 livery will change, but I'm not going to say when..."
(McLaren Twit)

Sicer odpravljajo težavo na PU in upajo da danes še pridejo enkrat ven.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

1) VET - 1'22.620
2) ERI - 1'22.777
3) ROS - 1'23.106
4) RIC - 1'23.338
5) BOT - 1'23.906
6) SNZ - 1'25.327
7) ALO - 1'40.738

To bo to za dans.

Glede McLarna:
"The problems that we're experiencing today are really stemming from the tense packaging that goes on inside the engine. At this moment in time we don't have exact understanding, but we've got some sensors that aren't talking correctly to other parts of the system. Therefore, whilst we can turn them off and circumvent them, this is what testing's about so right now the guys are disassembling the car again to try and eliminate some short-circuiting on some sensors.

"Nothing's overheating, which is normally what happens when you get it wrong on packaging, we've got no burning of heat shields. There is every indication that the mechanical design of the car has been well executed."
(Ron Dennis)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

broken/link ::

16:00 And that's the chequered flag. Vettel and Ferrari top the first day of pre-season testing in 2015. Raikkonen did the same last year...
vir: http://live.autosport.com/commentary.ph...

Mercedes odpeljal neverjetnih 150krogov+. Ostali veliko veliko manj. Nekaj čez 50 samo Ferrari, Williams in Sauber, ostali pa še manj.

PrimozR ::

Kaj pa glede na motorje? Kater proizvajalec ima (drugi) največ krogov? Mercedes jih ima dobrih 200 (FI niso bili prisotni, če se prav spomnim)...

TribesMan ::

Rosberg - 157 laps
Ericsson - 73 laps
Bottas - 73 laps
Vettel - 60 laps
Sainz - 46 laps
Ricciardo - 35 laps
Alonso - 6 laps

Merc: 230
Ferrari: 133
Renault: 81
Honda: 6
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::



Mercedes: 230 krogov,
Ferrari: 133 krogov,
Renault: 81 krogov,
Honda: 6 krogov.

(me je Tribes prehiteL)

ps
Jutri pride za Mercedes še Lotus, ampak verjetno bodo z malo krogov.

ps 2
So že tam:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Zakaj bi bil pa dvotaktni motor lažji za razvoj od štiritaktnega?


Manj premikajočih se delov.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Zanimivi "brake ducti" na Mclarnu:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

PrimozR ::

McLaren je gladko najožji, tudi na najširšem delu sidepodov, kaj šele zadaj. Sicer pa izredno kratek nos Mercedesa...

Super Sonic ::

Radikalno, ni kaj. Šele sedaj se vidi koliko ožji je, sploh zadaj. Prodromou si je dal duška. Sicer se mi zdita pa Red Bull in Willams kar podobna.

Dobra stran, da se je Honda vključila v ta projekt šele zdaj, je ravno to, da so začel iz nule leto dni kasneje in s tem dobili smernice, ki bodo mogoče štele čez kakšno sezono, samo implentacijo ter izdelavo PU-ja pa načrtovali že sedaj...

Ampak kot si rekel, PIPI, pomemben je celostni paket, ne samo en zadek.

Tko da dejmo počakat, da pride Honda na obrate.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Daedalus je izjavil:

Zakaj bi bil pa dvotaktni motor lažji za razvoj od štiritaktnega?


Manj premikajočih se delov.


Hja če pa boš delal CFD analize pa si boš, kar hitro namatral bučo. Razmontiraj kak Husqvarnim XtorqueTM motor pa boš videl, da je stvar veliko bolj kompleksna, kot navaden Ottov cikel.

PrimozR ::

Ma večja indikacija tako ozkega avta je, da ima Honda precej nizek toplotni odtis. Samo da to ne pomeni podhranjenega motorja, kakor je bil lanski namen Ferrarija.

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

"Sebastian Vettel has just returned to the track and posted the fastest two times of the day so far - 1:22.999 followed by 1:22.958. It was just a four-lap run mind you as the Ferrari immediately returned to the pits."


Pa še postavljeno z nekimi "razvojnimi" Pirelli gumami. Te so namreč neoznačene.

MB je bil zjutraj pri postavljanju časov na "long-runu".


Jup v enajstem krogu je postavil najhitrejši čas.

Pa uporabljajo lansko specifikacijo motorja, ker se bodo še odločali, kam vtaknit development tokene.


Ne. Cowell (PU šef) je rekel (mislim, da za AMUS) da bodo pripeljali za vse ekipe PU 2015. Tekom testiranj bodo preverili nove dele in se na koncu odločili katere tokene bodo homoligirali pred začetkom sezone.

Se da kje v zivo gledat?


Tega ne boš pravzaprav nikoli doživel. Razen, če se par zaneseljakov spravi in namesti par online kamer. Se ne splača.

dzinks63 ::

Lahko bi bilo, ob progi je bilo kar nekaj kamer, že takšen prenos bi zadovoljil največje entuziaste.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Ma večja indikacija tako ozkega avta je, da ima Honda precej nizek toplotni odtis. Samo da to ne pomeni podhranjenega motorja, kakor je bil lanski namen Ferrarija.


Ali pa enostavno bolj "nore" inženirje.

Poudariti pa je še potrebno, da ima Mcl kljub vsemu še vedno kar velik osrednji centralni izhod hladilnega zraka. Tako, da gre večinoma za manipulacijo notranjega toka vs. zunanji "dejavniki". Tej iluziji še pripomore postavitev jedra radiatorja, ter posledično tudi zahtevana zunanja oblika sidepoda, ki je v nekaterih primerih namerno bolj obla. Skratka vse deluje, kot paket. Medtem, ko pa so dejanske VSE vstopne površine VSEH radiatorjev (rollhup vhod, sidepod) od ekipe do ekipe razlikujejo res malo.

TribesMan je izjavil:

Zanimivi "brake ducti" na Mclarnu:



Tribes nagradno vprašanje: Kako ekipe določijo minimalno še dovolj varno oddaljenost tistega karbonskega zavitega dela "brake ducta", ki je najbližje gumi? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Ps pa škoda, da RB ne bo imel take poslikave skozi celotno sezono. Sicer pa mi gre smeh, ko rabiš veliko več časa za opazovanje in iskanje že banalnih detajlov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::

Jah, lansko leto je mel Sky prenose v živo s kometatorji, vseh testiranj. Samo tisto je bilo videti kot da je FOM poskrbel za sliko... letos pa zgleda ni...

Ob 22h bo na Skyu dnevni report in ob 22:15 še Ted's notebok.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

Daedalus ::

Hja če pa boš delal CFD analize pa si boš, kar hitro namatral bučo. Razmontiraj kak Husqvarnim XtorqueTM motor pa boš videl, da je stvar veliko bolj kompleksna, kot navaden Ottov cikel.


Za boga milega, no. Onemu trolu sem zgolj vrgel rokavico. Če je mnenja, da je enostavno narediti ICE motor za F1, pa naj proba sam spraviti skupaj en simpl dvotakten motor. Ti so v osnovi verziji precej bolj enostavni, kot štiritaktni. Ne me zdaj trolati z sodobnimi cvajtakterji, prosim. Mi je jasno, da so to komplicirani stroji.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BT52 ::

Malce sem brskal po forumu in spletu pa sem naredi neko, res površno primerjavo Ferrari zvok Pu-ja oz. samega pristopa k mappingu, ter pontrecialom shranjevanja energije.

Namreč zdi se mi, da več ne uporabljajo toliko wastegata. Tistega pihljanja med zaviranjem ali pa med tistimi "hitrimi" odzivnimi prehodi gas bremza (in obratno) več ni opaziti.

Vettel:


vs Rai lani na enakem odseku steze



Potem še


vs.
Tukaj pri Alonsu se lahko še posluša tist del steze na katerem sta tudi Rai in Vet.

Seveda v vseh primerih ne vemo zagotovo, kako močno so pritiskali (precej očitno gre bolj za race pace cruzanje). Pa še vzorec posnetkov se mora za letos občutno povečati. Ampak neki namigi so. Že Allison je rekel, da bodo letos veliko bolj "matrali" elekronsko podporo PU-ja.

BT52 je izjavil:

Tribes nagradno vprašanje: Kako ekipe določijo minimalno še dovolj varno oddaljenost tistega karbonskega zavitega dela "brake ducta", ki je najbližje gumi? :D


Dejte no, evo za 1-2 pivi. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Kaj je pa problem določiti do kam gredo lahko brake ducti?

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Kaj je pa problem določiti do kam gredo lahko brake ducti?


Lateralni premiki gume, če gledaš kaki prehod bolida skozi kako šikano se tole v pretirani obliki nihanja še najbolje vidi. Drugače pa za hec in malo za res, resno vprašanje , kako se tole reši. Razen "try&error" načina. Takole za pokušino, ker še nikoli nismo pravzaprav debatirali o "duct less" brake ductih :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

vilser ::



To so pomisleki od enega Britanca, ki je gledal testiranja v Jerezu, in jih podal na forum od autosporta.

Mean time - heres a stroke of luck I had. I made a little video of Sebastian Vettel's fastest lap of the day in the afternoon. The Ferrari looks very well balanced and totally planted!

Yes, I know it is shaky! I was at 500mm free hand!

I haven't read much, so I will tell you things 'as I saw them'.

1. Mercedes AMG. Wow - long runs straight out the box. Still looks epic, and clearly not being pushed to its max today by Nico. Be afraid people!

2. Ferrari. Vettel just looked totally planted in that thing. Super balance, and fast! I am impressed.

3. Red Bull. Danny looked very fast, and the 'new' Renault seemed to have some more punch, especially out of slow corners

4. Toro Rosso. Great job by Carlos, looked 'Red Bull' like; similarly the Renault engine upgrade was noticable

5. Williams. Low track running it seemed; can't really cast a view; I'd say 'so-so'

6. Sauber. Marcus did a good job, still looks evil on the brakes and balance in corners still 'scary' at times. Still, must feel much nicer than the Caterham!

7. McLaren. As expected Fernando tootled the MP4-30 around. Engine sounds nice, but far from being fully revved. A deeper growl (for sure...)

8. Lotus. I saw the plane come in to Jerez airport at around 4.15pm carrying it! I look forward to seeing it tomorrow.

Zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

TribesMan ::

Folka na tribunah je blo pa več kot na kaki dirki v Bahrajnu :P
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Kaj je pa problem določiti do kam gredo lahko brake ducti?


Lateralni premiki gume, če gledaš kaki prehod bolida skozi kako šikano se tole v pretirani obliki nihanja še najbolje vidi. Drugače pa za hec in malo za res, resno vprašanje , kako se tole reši. Razen "try&error" načina. Takole za pokušino, ker še nikoli nismo pravzaprav debatirali o "duct less" brake ductih :D

Sej majo podatke o lastnostih gum, vedo pa tudi kakšne obremenitve se lahko pričakuje. Relativno simpl torej v primerjavi z nekaterimi drugimi stvarmi. Pa magari oblečeš potencialna mesta dotika s kakim materialom, ki ne poškoduje gume tako zelo, če pride do stika.

dzinks63 ::

Torej nov dan testiranj v Jerezu, dirkači po večini druga polovica ekipe:

Mercedes – Lewis Hamilton
Red Bull – Daniil Kvyat
Williams – Valtteri Bottas
Ferrari – Sebastian Vettel
McLaren – Jenson Button
Toro Rosso – Max Verstappen
Sauber – Felipe Nasr
Lotus – Romain Grosjean

Videli bomo kako bo danes šlo Hondi in zanimiv bo nastop Verstappna, kot nam da misliti včerašnji dan, se bo danes navozil Hamilton, saj Mercedes že v štartu deluje zanesljivo in že štepa dobre čase.

Live: Test day two

Daedalus ::

Bi bilo fino, da Ferrari sproducira nekaj spodobnega, kar bi v večini ustrezalo Kimiju in Vettlu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

billy ::

Super bi bilo, če bi ustrezal samo vettlu, da ne bo spet ena monotona sezona kar se tiče prevlade enega moštva.

billy ::

Here's a look at the times and lap counts so far: VET - 1:21.884 (20), HAM - 1:22.490 (21), NAS - 1:24.338 (17), BOT - 1:26.068 (10), VER - 1:28.893 (9), KVY (2), BUT (2), MAL (1)

Bottas improves to 1:24.923, but stays fourth

dzinks63 ::

Ferrari se zaenkrat kaže v zelo dobri luči, Vettel se je vklopil v ekipo in kaže svoj potencial, lepo znižuje čase krogov in sedaj je že dosegel 1m20.984s, kako bodo ostali odgovorili na to, če sploh bodo, ker lahko da testirajo vse kaj drugega, kot pa najhitrejšo nastavitev kroga.
««
6 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251181978 (113537) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245472 (151298) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184816 (148061) WarpedGone

Več podobnih tem