» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
5 / 69
»»

BT52 ::

Meni je zanimivo kako sta Mcl in Ferrari na podoben način oblikovala konico nosu in temu primerno močno zavila nosilce krilca. Zgleda, da tukajšnje stagnacijsko separacijsko območje potrebuje nekaj dodatne spodbude, da se prej "razbije in posledično verjetno bolje deluje z ostalimi deli. Zanimivo.

MaterVola je izjavil:

Ima Vettel za vsak primer na bolidu napisano 'ups'?


Ja Kimmi pa bo imel Pampers in Shell baby oil.

TribesMan je izjavil:

PIPI a si opazil še nekaj drugega, da ni več FIAT logota na nosu?


Sej pravim Alfa se vse kriva oni so grešni kozel. LOL

Ej bv Tribes kaj praviš ali bo Ferrari naredil evolucijo in revolucijo PU-ja? Delam anketo ROFL

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

AvtoR ::

Ma meni je Ferrari lepši kot lanski, ker je bil ta za moje pojme najgrši v karavani.
So pa novi nosovi precej daljši od lanskih.
Očitno nas vlečejo za nos :))

springfield ::

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Tale Ferrari je pa na hitro spacan skupaj, leva stranica zadnjega krilca je popolnoma drugačna od desne :D


Hja meni je to tudi postalo takoj čudno, Mogoče je tole "leak" novega f duct pihanja v difuzor LOL Pač tisti dizajner, ki je tole delal bi ga kar odpustil ali pa ga za kazen postavil v kot.

Kje je pa razlika? Jaz je ne opazim 8-O

PrimozR ::

Redesign v smislu krajšega nosu... Večkrat je bilo že rečeno, z daljšim nosom je lažje prestati crash teste, ker imaš zmečkljivo cono daljšo, pospeški niso tako visoki. Tudi Mercedes je recimo lani na novo homologiral nos, ker jim končnega (višjega, krajšega) dizajna ni uspelo spraviti skozi crash teste dovolj hitro.

Na desni stranici imaš spodaj navpična krilca, ki tok zraka še bolj in hitreje razširijo (pomagajo difuzorju), na levi strani jih pa ni oz. so neka vodoravna.

TribesMan ::

BT52 je izjavil:

Ej bv Tribes kaj praviš ali bo Ferrari naredil evolucijo in revolucijo PU-ja? Delam anketo ROFL


Vsi bodo delal evolucijo. Pomojem za komplet premetat vse ni dovolj tokenov.

Sicer pa najbolj važno je da povečajo turbo-kompresor, in omogočijo čimvečji harvesting energije na ERS-H.

https://pbs.twimg.com/media/B8md0Y2IAAA...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

vilser je izjavil:





Že v prejšnem posnetku so imeli kup asociacij na Back to the Future.
Ampak tole je pa res skropucalo in mi je postalo slabo, ko sem gledal.

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

springfield je izjavil:

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Tale Ferrari je pa na hitro spacan skupaj, leva stranica zadnjega krilca je popolnoma drugačna od desne :D


Hja meni je to tudi postalo takoj čudno, Mogoče je tole "leak" novega f duct pihanja v difuzor LOL Pač tisti dizajner, ki je tole delal bi ga kar odpustil ali pa ga za kazen postavil v kot.

Kje je pa razlika? Jaz je ne opazim 8-O


 No tole je  boljša slika. Poglej tisti horizontalni rebrast grill desno ob levi strani gume na spodnji podpori leve stranice krilca.

No tole je boljša slika. Poglej tisti horizontalni rebrast grill desno ob levi strani gume na spodnji podpori leve stranice krilca.




 Ponavadi ekipe upravljajo z difuzorskimi in kolesnimi turbolencami z temi  vertikalnimi usmerjevalci glej desno spodnjo stran na sliki, seveda vse je v mejah dovoljene max širine 20mm stranice

Ponavadi ekipe upravljajo z difuzorskimi in kolesnimi turbolencami z temi vertikalnimi usmerjevalci glej desno spodnjo stran na sliki, seveda vse je v mejah dovoljene max širine 20mm stranice



Zadeva je tako povezana z krilastimi zadnjimi brakeduct-i in tokom od spredaj, da je nemogoče reči za kaki efekt oz posledico gre. Kvečjemu lahko rečem, da skušajo povečati ekstrakcijo difuzorja na povsem nekonvencionalen način, katere še jaz do zdaj v teh 5ih-7letih še nisem videl.

PrimozR je izjavil:

Redesign v smislu krajšega nosu... Večkrat je bilo že rečeno, z daljšim nosom je lažje prestati crash teste, ker imaš zmečkljivo cono daljšo, pospeški niso tako visoki. Tudi Mercedes je recimo lani na novo homologiral nos, ker jim končnega (višjega, krajšega) dizajna ni uspelo spraviti skozi crash teste dovolj hitro.


True that, toda vseeno za Sauber, ali pa Lotus FI ne verjamem, da bi tole počele. Še kot sem rekel za Mcl in Ferrari nisem ziher. Bomo videli.

Na desni stranici imaš spodaj navpična krilca, ki tok zraka še bolj in hitreje razširijo (pomagajo difuzorju), na levi strani jih pa ni oz. so neka vodoravna.


Cela packarija od slike so slike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Hja, Lotus je lani že na novo homologiral tisti nizek nos, ki je kao klapal z letošnjimi regulacijami. Torro Rosso je tudi homologiral novega, ki je imel višje postavljene, bolj zaobljene nosilce, da so zajemali več zraka. Kot rečeno Mercedes podobno, morda pa še kdo.

springfield ::

BT52 je izjavil:

springfield je izjavil:

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Tale Ferrari je pa na hitro spacan skupaj, leva stranica zadnjega krilca je popolnoma drugačna od desne :D


Hja meni je to tudi postalo takoj čudno, Mogoče je tole "leak" novega f duct pihanja v difuzor LOL Pač tisti dizajner, ki je tole delal bi ga kar odpustil ali pa ga za kazen postavil v kot.

Kje je pa razlika? Jaz je ne opazim 8-O


 No tole je  boljša slika. Poglej tisti horizontalni rebrast grill desno ob levi strani gume na spodnji podpori leve stranice krilca.

No tole je boljša slika. Poglej tisti horizontalni rebrast grill desno ob levi strani gume na spodnji podpori leve stranice krilca.




 Tu je tudi na desni stranici ta zadeva, malo slabo se vidi, ampak je tam

Tu je tudi na desni stranici ta zadeva, malo slabo se vidi, ampak je tam



Je pa res, da so ene slike renderi, druge so pa dejanski avto, in verjetno prihaja do določenih razlik.

PrimozR ::

Ja, na desni je, na levi je pa nekaj drugega. To je ta catch. Na levi strani so vodoravne reže s slike, ki jo je dal BT52 (nisem vedel, da se uporabljajo tudi takšne), ni pa navpičnih, ki recimo so prisotne na tej drugi sliki. Na desni strani so pa samo navpične.

Splošna tendenca je, da so avtomobili simetrični. Lani je Lotus kar malce zakvačkal z nesimetričnostjo, ker ti to povzroči probleme pri CFD simulacijah (poganja se samo polovico avtomobila s simetrijo).

vilser ::



McLaren je bolj eleganten. Meni je všeč. In neverjetno kakšen ozek zadek ima. Zdaj ali so Japonci naredili fenomenalen motor in McLaren Honda bo dominiral, ali pa se bo kadilo iz dirkalnika na vsaki dirki.




In McLaren je manj robusten ob straneh in zaradi tega je tudi ožji.

BT52 ::

vilser je izjavil:

Zdaj ali so Japonci naredili fenomenalen motor in McLaren Honda bo dominiral, ali pa se bo kadilo iz dirkalnika na vsaki dirki.


Težko rečt tole, čeprav sam oseno tudi občutek, da je tole kar dobra usmeritev (kot smo debatirali zgoraj).

Po drugi strani pa so se lahko lotili tega projekta podobno, kot Ferrari z podhranjenim motorjem z veliko manj potrebe po hlajenju (bilokje na PU verigi). :D

BT52 ::

Zanimivo, da se najde na Ferrariju kar nekaj "Merc" elementov. Recimo Y spodnja prednja nihajna vilica.

 Y nihajka z F15T

Y nihajka z F15T

vilser ::

springfield ::

PrimozR je izjavil:

Ja, na desni je, na levi je pa nekaj drugega. To je ta catch. Na levi strani so vodoravne reže s slike, ki jo je dal BT52 (nisem vedel, da se uporabljajo tudi takšne), ni pa navpičnih, ki recimo so prisotne na tej drugi sliki. Na desni strani so pa samo navpične.

Splošna tendenca je, da so avtomobili simetrični. Lani je Lotus kar malce zakvačkal z nesimetričnostjo, ker ti to povzroči probleme pri CFD simulacijah (poganja se samo polovico avtomobila s simetrijo).

Mislim, da sta identični stranici, ampak se jim je render rahlo ponesrečil. :D

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Ganon ::

vilser je izjavil:

McLaren je bolj eleganten. Meni je všeč. In neverjetno kakšen ozek zadek ima. Zdaj ali so Japonci naredili fenomenalen motor in McLaren Honda bo dominiral, ali pa se bo kadilo iz dirkalnika na vsaki dirki


Dve stvari sta ključni.

1. Hondi je uspelo narediti izjemno kompakten motor
2. Ker je McLaren Hondin "works team", so lahko šasijo v popolnosti prilagodili motorju

Ta naveza bo kmalu obrodila sadove. Pa še Alonsa imajo za volanom, kar je ogromen plus.

ttommy ::

vilser je izjavil:



Kaj to pomeni?
Gamer

vilser ::

ttommy je izjavil:

vilser je izjavil:



Kaj to pomeni?

To pomeni, da kdo bo jutri na stezi testiral dirkalnik. Jutri bodo na stezi Vettel, Rosberg, Alonso, Ricciardo, Ericsson, Bottas, Sainz in Maldonado.

MaterVola ::

Pa gotovo še kakšen voznik vlečne službe :)

Super Sonic ::

Cool ;)



Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

MaterVola ::

Red Bull zna poskrbeti za reklamo.

Super Sonic ::

Tale livery je bolj za zakrivanje tehničnih stvari. So pa prišli letos neverjetno pripravljeni, čeprav so šele včeraj homologirali šasijo, je trenutno Riccardo edini, ki že vozi prve kroge (inšalacijskega so pravili domala že vsi).

Nov Ferrari je daleč od lepega (moje mnenje):
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

MaterVola ::

Res je, ampak tekmeci s tem ne bi smeli imeti preveč težav ;)

Bolid pa naravnost pade v oko, ker je res nekaj drugačnega.

Super Sonic ::

Ja, če jim uspe samo eno stvar spregledat, so dosegli svoj namen. Pri čemer o času, ko se porabi za razkrivanje podrobnosti, niti ne govorim. Jasno pa je, da ga bodo zrisal dokaj hitro. Vettel je rekel, da recimo, za novim Ferrarijem stoji 700 ljudi in še 700 ljudi zadaj posredno.

Rosberg je šel zelo hitro "po gasu" (zunaj v Jerezu je le nekaj stopinj nad ničlo):
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Zdele vsak čas pride še Alonso ven.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

McLaren pokašljuje :)

Super Sonic ::

Inštalacijski krog so naredil, zvok je bojda fenomenalen... Je pa dejstvo, da so oni tam kjer so bili ostali lani.

Bomo videl, testiranj bo še kar nekaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Fenomenalen zvok pomeni nič ERS-H :/
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

McLaren je nazaj na stezi. Očitno imajo svoj program, kar je logično, ki bo drugačen od ostalih moštev.

Pričakovati karkoli od njih že v prvi sezoni je res nad realnim. Vseeno je testnih dni "še kar nekaj".

Nikjer ni Williamsa?


Tribes: http://instagram.com/p/yjdDELEoBn/
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

SS:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Ha, ha. Ok.

Thnx.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

galimim ::

SS:
http://live.autosport.com/commentary.ph...
"Just been chatting to Valtteri Bottas on the pitwall. Williams was delayed by some new car double checks yesterday. The team hopes to be out in around 15 minutes."
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Gregor5816 ::



Kakšne so to gume?

TribesMan ::

Tole itak ni merodajen zvok, ker ga vozi glih da ne v prostem teku (tole ni kej dost več kot 5000rpm). Verjetno brez vseh ERS pomoči.

Ampak kot si že rekel, majo svoj testni program in gredo lepo korak za korakom.

Red bull in smoke...

Mclaren prvi timed lap... 1:40
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

To mi ne zveni kot v8 sploh. A so DVF dovoljeni?

Butl, V6 sem mislil. A je dovoljeno imeti clinindre v parih in ali je sploh možnost pri 6 linindrih?

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Kakšne so to gume?

Lahko da Pirelli kej testira; to počne vsako testiranje. Ponavadi so takšne pnevmatike brez oznak.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::



Ugh...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Osebno dvomim, da je kakorkoli možno, da bo mclaren letos zmagoval, še vedno je RBR največji tekmec merca.

Po drugi strani pa kul, da je mclaren v središču pozornosti in se lahko RBR lepo v miru skoncentrira na svoje delo, mogoče pa uspejo presenetit letos.

MaterVola ::

Vzporedno vesolje :)

TribesMan ::

To da je Mclaren še daleč je jasno, saj se imajo za naučit precej več kot ostali.

Po drugi strani. Kaj točno dela Ferrari? Nekako nisem pričakoval da bodo prišli tako nepripravljeni... 9 krogov, 2.7s off pace.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Ferari je v podobnem "zosu", kot mclaren, 100% prenova moštva, it gonna take years.

Super Sonic ::

Po drugi strani. Kaj točno dela Ferrari?

Ja to je res. Dirkalnik je bil baje že decembra bolj ali manj fertik. Zjutraj so prišli takoj ven, potem pa...

Sicer pa tudi od njih ni veliko za pričakovat v začetku sezone, relativno veliko "žetonov" si bodo pustil za med sezono in pričakujejo močan finiš.

Kaj pa bo od vsega tega bomo pa vidl.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Electrical issues confirmed for the Ferrari SF15-T. That should be the reason of their low laps number amount so far.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Ja ravno na tem delu so skušal naredil velik korak, kakor sem razumel Allisona.

Po drugi strani pa če pogledamo W06 -> izgleda stvar strahovito in spoštovanja vredna. Takoj so prišli ven, po samo 3 krogih je Rosberg usekal 1:23+ (kar je hitreje od vseh lanskih testiranj) in sedajle so na +70 krogov.

Bi znala biti zelo podobna sezona lanski (z nekaj manj dirkalniki v polju, torej... (samo ugibam) ... da se ne bi kakšni McLarni in Ferrari na repu peljali, glede nato, da vsi gledajo dolgoročno).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

galimim ::

Tole je blo opaženo na twitterju
Ferrari, McLaren & Red Bull plan shorter nose for Melbourne - if they pass FIA crashtest. AMuS exclusive (German)

Vir
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

billy ::

Here is a look at the leaderboard, including times and lap counts: ROS (60), RIC (22), ERI (30), VET (9), SAI (20), BOT (4), ALO (6)

NemMy ::

Se da kje v zivo gledat?

vilser ::

Lani dirkalnik od Red Bulla na testiranjih ni mogel niti iz gareže. Letos McLaren Honda kroži. Zvok motorja je malo čuden. Zgleda kot, da ga nekaj draži. Govori se, da je težava pri PU Honda "misfiring".
««
5 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251181969 (113528) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245464 (151290) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184809 (148054) WarpedGone

Več podobnih tem