Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

TribesMan ::
Mclaren je tako podhranjen da tud v ovinkih vozijo s polnim gasom:
http://gfycat.com/PointedExhaustedCow
(joke)
Tole je bil pa tudi en bolj smešnih trenutkov:
http://s1.webmshare.com/Pz4Vo.webm
http://gfycat.com/PointedExhaustedCow
(joke)
Tole je bil pa tudi en bolj smešnih trenutkov:
http://s1.webmshare.com/Pz4Vo.webm
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::
Teorije zarote?
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3232...
Kako je sploh v pravilih, mora dobavitelj motorjev vsem dobavljat identične motorje, ali to ni nikjer posebej omenjeno?
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3232...
Kako je sploh v pravilih, mora dobavitelj motorjev vsem dobavljat identične motorje, ali to ni nikjer posebej omenjeno?

Super Sonic ::
Ne vem, če je obstaja kakšen člen s strani FIA, ki bi določal, da mora dobavitelj dobavljat točno določeno vrsto motorjev. To je prepuščeno trgu: če dobavljaš zanič motorje te bodo menda zamenjali.
Je pa tudi meni malo sumljivo, da je bil Williams tako daleč zadaj. Praktično so bili res daleč stran od ritma in zagotovo je pomislek v tej smeri. MBjeva šasija ne deluje blazno mega bombastično (čeprav je odlična kot celota pa na njej težko najdemo nek presežek), je pa to začetek sezone in tople vode je lahko še veliko.
Rosberg je sedaj uradno povabil Vettla na sestanek z inženirji.
http://www.grandprix247.com/2015/03/17/...
Si ne predstavljam, da mu povedo vse kar imajo; ali pa da mu in ga še dodatno zamorijo. ;)
Je pa tudi meni malo sumljivo, da je bil Williams tako daleč zadaj. Praktično so bili res daleč stran od ritma in zagotovo je pomislek v tej smeri. MBjeva šasija ne deluje blazno mega bombastično (čeprav je odlična kot celota pa na njej težko najdemo nek presežek), je pa to začetek sezone in tople vode je lahko še veliko.
Rosberg je sedaj uradno povabil Vettla na sestanek z inženirji.
http://www.grandprix247.com/2015/03/17/...
Si ne predstavljam, da mu povedo vse kar imajo; ali pa da mu in ga še dodatno zamorijo. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::
Mogoče je del programske opreme motorja odvisen od same ekipe in razlika nastane v tem delu.

billy ::
Sonic, kako to misliš, da so bili blazno zadaj? Massa se je skoraj boril s vettlom in če bi vozil bottas, bi mogoče bil celo pred vettlom. Torej 3. mesto oz 4. je super za williams, rekel bi da je to veliko več, kot lahko realno pričakujejo, vsaj glede na ostale ekipe, ki bi "morale" biti pred njimi.
Pa magari imajo raketo namesto pogona.
Pa magari imajo raketo namesto pogona.

Super Sonic ::
Sonic, kako to misliš, da so bili blazno zadaj?
Tko mislim to:
Massa 1.391s zadaj v kvalifikacijah, Bottas (+1,7s) ni toliko merodajen.
Dirka pa sploh ni važna, ker že Hamilton je rekel, da ni pritiskal gum do konca, enako verjamem, da če imaš pol minute prednosti lahko ujameš dirkalni ritem in je to - to. Ne verjamem, da so W06 tišal do amena celo dirko. Tako da ja; če pogledamo lanske zaostanke in tisto kar smo videli v Avstraliji: so blazno zadaj.
Ampak to še nič ne pomeni v tej fazi, Avstralija nikdar ni bla pretirano refenčna točka, čeprav je posredno dostikrat napovedala prvaka. Prva dirka je prva dirka, stvari, ki gredo lahko narobe je pa miljon.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::
Kaj se pa dogaja v Indiju s temu aero livery-i? A je kdo kaj na tekočem?
http://www.f1fanatic.co.uk/groups/indyc...
http://www.f1fanatic.co.uk/groups/indyc...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Sriple Tix ::
SS, bolj kot tehnično področje spremljam dirkanje, ampak tule vseeno (površno) prebiram, kaj imajo povedati Indy freaki. Uživaj, ker je tega precej, predvsem na strani #2
.
http://www.racedepartment.com/threads/i...

http://www.racedepartment.com/threads/i...

Super Sonic ::
Super, hvala! Res zanimivo, prav zbodlo me je v oči tole:
Initial aero kit costs are set at $75,000 in 2015, and with updates to the kit allowed for 2016, those new pieces are limited to a maximum of $15,000. To prohibit the use of painfully expensive materials, a minimum weight of 55 pounds for the road course/short oval kit, minus optional pieces, has been established. Downforce figures have been kept private, but rumors of an additional 600 pounds of downforce - or more - have been mentioned in association with the Honda RC/SO.
Pa prav friky zgledajo končni modeli, me prav zanima ali se bo aero učinek poznal na stezi v smislu dirkanja (v minus šovu).
Initial aero kit costs are set at $75,000 in 2015, and with updates to the kit allowed for 2016, those new pieces are limited to a maximum of $15,000. To prohibit the use of painfully expensive materials, a minimum weight of 55 pounds for the road course/short oval kit, minus optional pieces, has been established. Downforce figures have been kept private, but rumors of an additional 600 pounds of downforce - or more - have been mentioned in association with the Honda RC/SO.
Pa prav friky zgledajo končni modeli, me prav zanima ali se bo aero učinek poznal na stezi v smislu dirkanja (v minus šovu).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::
Če je bil 1.33 postavljen z istimi konji kot na testiranjih, pol je McLaren boljši od Mercedesa.
Button ne da niti v 8 brzino. Pa zavira 30 metrov prej od vseh ostalih, pa zgubijo nekaj časa pri zaviranju. Bi bilo pa zanimivo najdet kakšen onboard od kakšnega drugega dirkalnika, ko je bila dirka, za primerjat in analizirat hitrost v zavojih.
https://vimeo.com/122121195
Zna biti, da, če rešijo kopico težav, ki jim imajo, pol bodo stopli na stopničke. Če se to zgodi, ne bom prav nič presenečen.
Ozek zadek = hiter dirkalnik
Button ne da niti v 8 brzino. Pa zavira 30 metrov prej od vseh ostalih, pa zgubijo nekaj časa pri zaviranju. Bi bilo pa zanimivo najdet kakšen onboard od kakšnega drugega dirkalnika, ko je bila dirka, za primerjat in analizirat hitrost v zavojih.
https://vimeo.com/122121195
Zna biti, da, če rešijo kopico težav, ki jim imajo, pol bodo stopli na stopničke. Če se to zgodi, ne bom prav nič presenečen.
Ozek zadek = hiter dirkalnik

BT52 ::

vilser ::
Jaz sem vseeno mnenja, da ozek zadek, bi znal pomeniti, da je dirkalnik realno zelo hiter, pa čeprav ima kopico težav, ki jih moštvo mora rešit.

BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Ne vem, če je obstaja kakšen člen s strani FIA, ki bi določal, da mora dobavitelj dobavljat točno določeno vrsto motorjev. To je prepuščeno trgu: če dobavljaš zanič motorje te bodo menda zamenjali.
Mehansko ni mogoče, preberi nekaj postov nazaj, ker se mi ne da vedno znova lajnat eno in isto (zgoraj imaš iskalnik in prebrskaj temo). Vsi morajo imeti enake motorje... Razlika je samo v periferni postavitvi in sami vgraditvi v celotni koncept dirkalnika. Ponavadi to v večini 90% pomeni kompromis PU layout v prid AERO pridobitev. Ni pa govora o deljenju programske koda, slednja se mora sprogramirat preko nasvetov Merc ekipe ali pa popolnoma "inhouse". Če pa imate eni res čas poglejte na FIA stran pod zavihku F1 boste našli gumbek "regulations" in se prepričajte na lastne oči.
Je pa tudi meni malo sumljivo, da je bil Williams tako daleč zadaj. Praktično so bili res daleč stran od ritma in zagotovo je pomislek v tej smeri.
Pa da nisi pričakoval kaj več? Za polovico vsote vloženega denarja, je tole kar delajo več, več kot zadovoljivo. Zaostanek pa je pač trenutno velik, ampak še malce počakamo do evropske sezone, da ekipe pridejo v "grif", ter se bolj reprezentativno pokažejo zaostanki z večih tipov stez (stop&go, long sweeperji, odprti speedsterji...). Čeprav so celo imeli ta vikend, kar nekaj smole z po mojem mnenju njihovim 1 dirkačem Valterijem, tako da še nismo videl polnega dirkaškega potenciala.
MBjeva šasija ne deluje blazno mega bombastično
Inženirji v padocku se s tabo ne bodo strinjali. Merc ima od vseh ravno najboljšo lego v "downforce" delih, ter podoben dokaj nizek top speed, kar nakazuje že večkrat videno "RB" strategijo, ko so podobno kraljevali z Vettlom na čelu karavane.
(čeprav je odlična kot celota pa na njej težko najdemo nek presežek)
Khmm. Če začnem naštevat številne detajle na PU-ju, ter geometriji vzmetenja, oblik obes, raznih pregibov in netopirskih kril bi zaspalo pol foruma od dolgočasja (lahko pa na željo v ZS-ju tole storim, če bo interes seveda, pa kaka tortica ha ha)...
, je pa to začetek sezone in tople vode je lahko še veliko.,
To je tudi res, ampak glede tokenov jih je Merc porabil še največ (zakaj, bom napisal v obljubjenem update-u)
Tokens left za medsezonski razvoj:
M: 7
Fer: 10
R: 12
H: 9 (povprečje 29/3 zaokroženo navzdol)
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/03/14/m...
Torej kaj to točno pomeni za medsezonski razvoj? Teoretično bi se Merc mogel najhitreje približat "optimumu" razvoja sezona in bi se ostali mogli približat, na vsaj pod 1s zaostanka. Že Ferrari je s Kimmijem imel spodoben stint. To je sicer na SOFT gumah, tako je bolj pravilno VETlovih povprečnih 0.8s razlike).
http://www.jamesallenonf1.com/2015/03/h...
Rosberg je sedaj uradno povabil Vettla na sestanek z inženirji.
http://www.grandprix247.com/2015/03/17/...
Si ne predstavljam, da mu povedo vse kar imajo; ali pa da mu in ga še dodatno zamorijo. ;)


BT52 ::
Jaz sem vseeno mnenja, da ozek zadek, bi znal pomeniti, da je dirkalnik realno zelo hiter, pa čeprav ima kopico težav, ki jih moštvo mora rešit.
Ok to je točno to predikcija, mnenje in nič več.:D Žal


BT52 ::
Mogoče je del programske opreme motorja odvisen od same ekipe in razlika nastane v tem delu.
a) Točno to oz. kar jim Merc svetuje ali pomaga je odvisno od pogodbe do katere meje jim njihovi tehniki zapečatijo kodo "eletronskega" hardware-ja.
TECH ALERT; Da pa se razume tukaj ne gre za grozne razlike v %. Ampak za enak nivo vendarle za popolni približek terja izjemeno vsote denarja. Tole bolj v smislu porabe resursov in uporabe simulacij povezavi poznavanja točnih interakcije pogonskega sklopa z šasijo.
Recimo lani je FI ugotovila, da lahko na račun spremembe programske kode spremenijo oz. zmanjšajo režim hlajenja. Tole so letos uporabili na letošnjem dirkalniku. Recimo ta detajl je Merc z resursi odkril in že vprogramiral v predsezonskih testih 2014.
Tole so majhni detajli, ki se na večji makroskali seštejejo v veliko prednost (še posebaj če je prisoten AERO gain, recimo zmanjšanje toplotnega odtisa). Ampak Merc še vedno dobavlja vsem ekipam enak material. Samo intelektualna lastnina je pač pri tovarniških moštvih opravljena z večjo "brutalno" inženirsko silo (500+ ljudi) od privatnikov in si po verjetnostnem izračunu naj-verjetne vedno korak zadaj.
b)++teoretično se lahko še spreminja olja in gorivo, ampak se iz razlogov zanesljivosti zelo modro držati tovarniška priporočil
c)Ampak po mojem mnejenju je največja slabost ta, da imaš popolno nezmožnost pravočasno spoznati in detajlno analizirati, ter primerno odreagirati na konstrukcijske spremembe. Merc naredil zelo velike spremembe na glavi motorja in sami postavitvi izpuha, ter povečanega toplotnega odtisa.

Gregor5816 ::
A kdo ve, kakšen je pravilnik o številu motorjev na sezono? Imajo 4 motorje na dirkača ali na dirkalnik ali kako drugače? Oziroma konkretno vprašanje, če bo treba pri Magnussenu menjat motor, zaradi okvare pred dirko v Melbournu, ostanejo Alonsu še 3 ali 4 motorji?

TribesMan ::
Na dirkalnik...
Alonsu ostanejo še trije motorji.
Alonsu ostanejo še trije motorji.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

win64 ::
Ko je že nekdo omenil število motrojev.
Hipotetično se Mclaren "odpove" letošnji sezoni in vse dirke uporabi za testiranje. Kaj jim preprečuje, da na vsako dirko pripeljejo svež motor in ga vsakič dodobra obremenijo? Za testne namene seveda.
S tako taktiko lahko celo pridejo do kake točke. Namreč 4 mesta pridobit na dirki na tak način, ne bi smel bit problem.
Hipotetično se Mclaren "odpove" letošnji sezoni in vse dirke uporabi za testiranje. Kaj jim preprečuje, da na vsako dirko pripeljejo svež motor in ga vsakič dodobra obremenijo? Za testne namene seveda.
S tako taktiko lahko celo pridejo do kake točke. Namreč 4 mesta pridobit na dirki na tak način, ne bi smel bit problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: win64 ()

TribesMan ::
Verejtno bi bila to hudo slaba reklama za Hondo... Sej veš, corporate image pa to...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::
O tem sem jaz že pisal ja, letos bi morala honda razvijat kolikor le lahko, pa magari "nov motor na vsako dirko". Če pripeljejo motor na nivo merca do konca sezone, jih tudi tiste qualy kazni +10 mest ne bi smele motit, saj bi z lahkoto prehitevali.
Edino če verjamejo temu, ko je nekdo izjavil, ne vem če Dennis, da mislijo letos celo zmagat vsaj 1x :)
Edino če verjamejo temu, ko je nekdo izjavil, ne vem če Dennis, da mislijo letos celo zmagat vsaj 1x :)

McClane ::
Meni še vedno ni jasno, kaj je Honda počela vso lansko sezono..tole sedaj ni nič.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

broken/link ::
nekje sem bral/poslušal, da so se ostala moštva pripravljala 3leta na prehod na turbomotorje, honda je pa vse skp hotela speljat v 1letu - kar jim pač, očitno, ni uspelo.

BT52 ::
broken/link je izjavil:
nekje sem bral/poslušal, da so se ostala moštva pripravljala 3leta na prehod na turbomotorje, honda je pa vse skp hotela speljat v 1letu - kar jim pač, očitno, ni uspelo.
Vir prosim? Sicer pa 95% v to dvomim. Pravzaprav je neodgovorno širiti tovrstne govorice, češ da razvoj motorja pač poteka nekaj v stilu na vrat na nos. Smešno kako novinarji (ponavadi so oni leglo vsega) iščejo neke razloge v nevem kakih zarotah proti zmagovalcem&poražencih. Recimo podobno v primerih naštevanja razlogov Merc dominacije za razne fantazmične vodikove siteme, potem namernioh goljufij z "detunajem" Willamsa ipd bedarij. Kaj pa če je enostavno izjemno težko narediti res konkurečen pogonski sklop?

TribesMan ::
To je povedal Eric Boullier. Honda je začela razvoj v sredini 2013 (verjetno so se takrat odločili za povratek v F1), medtem ko je Mercedes začel razvoj 3 leta pred menjavo pogonskih sklopov.
In ja, definitino ni enostavno narediti dober motor. Če je kdo mislil, da bo Honda prišla po 6 letih nenastopanja v F1 in razsula teren, se pač moti.
In ja, definitino ni enostavno narediti dober motor. Če je kdo mislil, da bo Honda prišla po 6 letih nenastopanja v F1 in razsula teren, se pač moti.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

broken/link ::
ecco, poiskal vir: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
je pa tudi dennis omenil, da zaostajajo v razvoju:
je pa tudi dennis omenil, da zaostajajo v razvoju:

MaterVola ::
Ko je bilo lani govora o alternativah, je Button govoril, da ne želi več dirkati, če se ne bo boril z zmage :) Kdaj bo nehal?

billy ::
To je povedal Eric Boullier. Honda je začela razvoj v sredini 2013 (verjetno so se takrat odločili za povratek v F1), medtem ko je Mercedes začel razvoj 3 leta pred menjavo pogonskih sklopov.
In ja, definitino ni enostavno narediti dober motor. Če je kdo mislil, da bo Honda prišla po 6 letih nenastopanja v F1 in razsula teren, se pač moti.
Pa tudi to jim verjetno ni škodilo: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
za dodatno mero nejevolje poskrbel kar Bernie Ecclestone, ki je v zadnjem intervjuju razkril, da vendarle obstaja razlog za Mercedesovo dominanco: ''O predlagani pogonski enoti so vedeli že nekaj več, saj so bili Mercedesovi ljudje, ko je govora o definiranju samega koncepta motorjev, v tesnih kontaktih s Fio. Zaradi tega pa so imeli tako odlično lansko leto, to prednost pa ohranjajo še sedaj.'' Ecclestone je sicer v isti sapi še dodal, da je potrebno to prednost zmanjšati in priznal, da je poskusil že Renault, a bil pri tem neuspešen.

no comment ::

billy ::
Z drugimi besedami: Mercedes si je prednost kupil, tako kot si jo je pred leti Ferrari.
Tako je, vložili so ogromne vsote dnarja in brezpogojno zahtevali uspeh. Zato je tudi lauda lahko pripeljal lojzo, ker je vedel, kaj bo avto zmogel. Meredes je bila zagotovljena zgodba. Čudi me, da honda, BMW, ipd v preteklosti niso uspeli, ali niso imeli dovolj denarja, ali pa pač čas ni bil primeren, ker pred leti je dominiral RBR, torej tovarna pijač, kar pa verjetno ni metalo dobro luč na motošport in je bil vsem v interesu da merc uspe, oz eno drugo "tapravo" moštvo.

driver_x ::
[. . .] ker pred leti je dominiral RBR, torej tovarna pijač, kar pa verjetno ni metalo dobro luč na motošport in je bil vsem v interesu da merc uspe, oz eno drugo "tapravo" moštvo.
"Tapravost" moštva se po moje ne določa s tem, kaj proizvaja njegov lastnik (spomnimo se samo uspehov proizvajalca oblačil v 90. letih), ampak po drugih kriterijih.

billy ::
No, samo ugibam, kaj bi lahko bilo, vsem je jasno da poteka v ozadju vsakega športa ogromno lobiranje.
Mogoče BMWju ni uspelo, ker je v tistem času bil glavni ferrari in ni bilo "prostora" za še eno moštvo...
Mogoče BMWju ni uspelo, ker je v tistem času bil glavni ferrari in ni bilo "prostora" za še eno moštvo...

win64 ::
Kot zanimivost, sem gledal včeraj dirko iz leta 2004, Barcelona. Še iz časov, ko so lahko neomejeno testirali. In je Flavio Briatore povedal, da so prepričani, da bodo naslednjo leto prvaki, saj že 3 leta v ozadju pripravljajo popolnoma prenovljen dirkalnik. In, če se ne motim je 2005 Alonso postal prvak. Torej toliko časa pomeni priprava zmagovalnega dirkalnika.
Tako iz glave mislim, da so v naslednji sezoni tudi prišle nekatere spremembe v pravilih, če se prav ne motim so precej omejili elektronska pomagala.
Na dirki so testirali novost: prenovljen Launch control. Truli(Renault) je na štartu takrat iz 4. mesta švignil na prvo mimo dominantnega Schumacher-ja. Montoyo(BMW) je bil v tisti sezoni najbolj blizu Ferrariju in je imel tudi kar ostro situacijo s Schumacherjem na progi na prejšnji dirki.
Tako iz glave mislim, da so v naslednji sezoni tudi prišle nekatere spremembe v pravilih, če se prav ne motim so precej omejili elektronska pomagala.
Na dirki so testirali novost: prenovljen Launch control. Truli(Renault) je na štartu takrat iz 4. mesta švignil na prvo mimo dominantnega Schumacher-ja. Montoyo(BMW) je bil v tisti sezoni najbolj blizu Ferrariju in je imel tudi kar ostro situacijo s Schumacherjem na progi na prejšnji dirki.

billy ::
Heh, si pa si izbral eno izmed bolj dull dirkališč, da si gledal posnetek, skoraj bi lahko kaj bolj pametnega, zanimivega :)

billy ::
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
FIA naj bi od dirke v Šanghaju uvedla novi nadzor pri pretoku goriva. Dva proizvajalca motorjev sta pod sumom, da sta prekoračila zgornjo mejo pretoka.
FIA naj bi od dirke v Šanghaju uvedla novi nadzor pri pretoku goriva. Dva proizvajalca motorjev sta pod sumom, da sta prekoračila zgornjo mejo pretoka.

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::
Butasti novinarji, butasti članki...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::
Tole je primerjava pri zavojih z Mercedesom.
A cause for optimism at McLaren?
One particularly interesting aspect of this graph is how highly McLaren's Jenson Button (black line) scores throughout the race, especially relative to the Mercedes drivers. Despite struggling for outright pace, the Briton ended the race with the fourth-highest Cornering Rating, behind only Massa, Hamilton and Rosberg. Indeed, on Lap 23 he almost matches Hamilton, and is ahead of Rosberg. At this point, his lap time was 1m 35.643s - more than two seconds slower than Rosberg, who managed a 1m 32.948s.
Of course, there are several reasons Button could rank so highly in this aspect, the first being driving style. Button is known to favour carrying speed into the corners, lending itself to a higher score in this category. But even so, the cornering data from Australia suggests the MP4-30, while uncompetitive overall, is not actually surrendering too much speed in the corners relative to other drivers - which hints at it having an inherently good level of downforce.

NemMy ::
Hmm...
http://www.zurnal24.si/alonsa-izdal-blo...
Komentarji?
niso rekli, da je izgubil spomin? Baje je mislil da je star 13 (ali 15) let, in da vozi karting. sele cez nekaj dni se mu je delno povrnil spomin, a se vedno samo toliko, da je mislil da dirka za ferrari.

TribesMan ::
Ufff... poka...
http://www.grandprix247.com/2015/03/24/...
Me prav zanima kolk časa bo tole še zdržalo skupaj. Sam problem je ker RB praktično nima kam it.
http://www.grandprix247.com/2015/03/24/...
Me prav zanima kolk časa bo tole še zdržalo skupaj. Sam problem je ker RB praktično nima kam it.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 191642 (123201) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258411 (164237) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192835 (156080) | WarpedGone |