Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

TribesMan ::
Mislim da presenečenje dneva je Sauber... po lanski sezoni, in po tehle kolobocijah v petek...
Ferrari je več kot očitno dobro izkoristil tokene za upgrade motorja.
Ferrari je več kot očitno dobro izkoristil tokene za upgrade motorja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Imperfect ::
Presenetljivo button skoraj v točkah.
Heh. Mclaren je letos tako slab, da imajo celo težave bit zadnji.

Gregor5816 ::
Stavil sem na Bottasa in Ricciarda, da bosta zmagala v moštvenih dvobojih, pa ni bilo nič iz tega


leiito ::
se zdi samo meni, ali je F1 postala dolgočasna? Vsa ta varnost in previdnost ne gre ravno na roko gledljivosti. Botasa malo zvije v hrbtu in mu FIA takoj preventivno prepove nastop. Alonso je po nesreči za par minut mislil, da je nadebudni 15-letni dirkač gokarta, sploh se ne ve, če se bo še vrnil v F1.
Tudi komentatorski par MIhelič/? se ne zdi posebej posrečen. Pri nenapovedano odpuščenem Ališiču (medtem na svojem blogu zliva žolč po, baje neprofesionalni, nacionalki) je večino motilo, da je (melo)dramatiziral, poskušal kompenzirati pomanjkanje tehničnega znanja s tabloidnimi temami in se izgubljal v času in prostoru, ampak tale dva sta pa živa uspavanka, vsaj na prvi dirki, morda se sčasoma popravita.
Tudi komentatorski par MIhelič/? se ne zdi posebej posrečen. Pri nenapovedano odpuščenem Ališiču (medtem na svojem blogu zliva žolč po, baje neprofesionalni, nacionalki) je večino motilo, da je (melo)dramatiziral, poskušal kompenzirati pomanjkanje tehničnega znanja s tabloidnimi temami in se izgubljal v času in prostoru, ampak tale dva sta pa živa uspavanka, vsaj na prvi dirki, morda se sčasoma popravita.

šernk ::
Sauber je tudi mene presenetil. Kimija se pa smola iz lanske sezone očitno še naprej drži. Že lani je pogosto po dobrem štartu pri izhodu iz prvega ovinka ostal nekje uklinjen, da je izgubil precej mest.
Se pa vidi da je Ferrari popolnoma drug dirkalnik kot zadnja leta. Sedaj pa vprašanje ali je bilo za vse skupaj krivo konstantno prilagajanje dirkalnika izključno Alonsovim željam ali pa so imeli popolnoma nesposobne inžinirje na vrhu. Glede na lanski rompompom, ko je odletelo praktično pol ekipe, je očitno nekje bilo nekaj konkretno narobe.
za komentatorja pa: nista bila tako slaba (ja sem 4x zaspal vmes), ne vem pa kaj bo naslednje dirke ko jim bo zmanjkalo za razlagat osnovne stvari in novosti.
Se pa vidi da je Ferrari popolnoma drug dirkalnik kot zadnja leta. Sedaj pa vprašanje ali je bilo za vse skupaj krivo konstantno prilagajanje dirkalnika izključno Alonsovim željam ali pa so imeli popolnoma nesposobne inžinirje na vrhu. Glede na lanski rompompom, ko je odletelo praktično pol ekipe, je očitno nekje bilo nekaj konkretno narobe.
za komentatorja pa: nista bila tako slaba (ja sem 4x zaspal vmes), ne vem pa kaj bo naslednje dirke ko jim bo zmanjkalo za razlagat osnovne stvari in novosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::
ali pa so imeli popolnoma nesposobne inžinirje na vrhu
To bo. Vsa leta so konstantno sprejemali slabe odločitve in napačne poteze. Človeški ego je zelo velik, na teh nivojih pa lahko že čudovito seka čez vsako pamet. Novo jedro moštva in samo nekaj korekcij v fazi nastavitev, razvoja, ter razultat je na dlani.
za komentatorja pa: nista bila tako slaba (ja sem 4x zaspal vmes), ne vem pa kaj bo naslednje dirke ko jim bo zmanjkalo za razlagat osnovne stvari in novosti.
Mihelič je šel parkrat čist mim, ampak res čist mim in mi je že začel najedat. Če temu prištejem še morje reklam...
Mislim da presenečenje dneva je Sauber... po lanski sezoni, in po tehle kolobocijah v petek...
Jaz bi pa rekel, da mogoče niti niso posebej hitri, bolj so zanesljivi in glede na štart 15 dirkalnikov, kjer večina ni oddelala niti pol tega programa v sklopu prevoženih km, kot so ga oni, je ta zanesljivost zelo skočila ven. Jasno, največje razočaranje je Renault.
Za Hondo se je že prej vedelo, da ne bo nič (čeprav je Button prišel do konca), potem obe Force Indiji enako; skoraj brez kilometraže z novim dirkalnikom, no in potem še skoraj popoln kolaps Renaulta. Če upoštevamo še smolo Bottasa in Kimija... Potem recimo Sauber takole pride naprej. Sicer pa ne bi rekel, da so nekaj zelo hitri.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

ttommy ::
Mercedesa sta res razred zase. Kimi je pa po ponesrečenem štartu po prvem postanku vozil res fenomenalno. In morda, morda bi celo prehitel Masso, če ne bi bilo smole z zadnjim levim kolesom.
Gamer

Super Sonic ::
http://www1.skysports.com/f1/news/12433...
Opala... Renault sicer v najboljšem položaju kar se tiče razvoja (še razpoložljivi žetoni v tej sezoni):
MERCEDES 7
FERRARI 10
RENAULT 12
HONDA 9
Pa vendar, so le 100 konjev zadaj + težave z zanesljivostjo.
Opala... Renault sicer v najboljšem položaju kar se tiče razvoja (še razpoložljivi žetoni v tej sezoni):
MERCEDES 7
FERRARI 10
RENAULT 12
HONDA 9
Pa vendar, so le 100 konjev zadaj + težave z zanesljivostjo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Scorpia ::
Tudi mene veseli Kimi, na zacetku prvega kroga je bil malo izgubljen, oz. so ga kr vsepovprek napadali... nato je lahko koncno napadalno vozil. Je pa res da je bil 2x na mehkih, medtem ko so ostali sli na medium in 2x v boxe.
Mercedes pa ocitno ima vrhunski aero paket, ferrari pa kar se tice motorja, pa skoraj nadoknadil zaostanek. Tudi porabo so postimali.
Mercedes pa ocitno ima vrhunski aero paket, ferrari pa kar se tice motorja, pa skoraj nadoknadil zaostanek. Tudi porabo so postimali.
////

McClane ::
Ne zagovarjam Ališiča ampak tudi tale dva komentatorja nista čisto nič posebnega. Mihelič govori tako monotono da ne veš ali gledaš šah ali prenos F1, dejansko te uspava.
Ne vem zakaj jim takih osnovnih problemov s komentiranjem ne sporočijo? Za Ališiča se je reklo da preveč dramatizira, preveč govori o zakulisju in politiki pa ni bilo nič..zdaj se pa spet isto ponavlja z Miheličem, ki je živ dolgčas. In ja, danes je ene parkrat konkretno usekal mimo.
Ne vem zakaj jim takih osnovnih problemov s komentiranjem ne sporočijo? Za Ališiča se je reklo da preveč dramatizira, preveč govori o zakulisju in politiki pa ni bilo nič..zdaj se pa spet isto ponavlja z Miheličem, ki je živ dolgčas. In ja, danes je ene parkrat konkretno usekal mimo.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

Super Sonic ::
Mislim, barva in ton glasu mora biti že res nadležna, da nekoga ne poslušaš, sicer pa to nima nesredne veze. Če kdo(rkoli) govori kaj pametnega, ga poslušaš. Mene je zbodlo v oči pri Miheliču to, ko je razlagal, da je Raikkonenu šel pogonski sklop (čeprav se je z avijona vidlo mahanje mehanika pri pritrjevanju gume), enako je pri Raikkonenu natrobental še nekaj nebuloz; od te, da se je sam odločil, da gre prej v bokse (kot da ne bi razumel kako funkcionira moštvo F1 v smislu taktike), pa do tega, da Raikkonen nima ritma (kot da ni razumel, da je obtičal v prometu in da mu je prvi postanek odvzel dodatnih +10 sekund). Bilo je pa še kar nekaj drugega, tudi v povezavi z vodilnima, predvsem pa gume, marija! To niso več devedeseta.
Napake se spregleda, večji problem je pa nepoznavenje koncepta F1. Po drugi strani pa sta postregla z nekaj novostvmi in vsaj približno skupaj skladala težave posameznikov/moštev. Enako sta sledila dogajanju na stezi, kar je velik plus. Predvsem Leon Andrejka ni natrostil večjih neumnosti in komentira previdno, z nekaj dinamike; kar je super.
Miran je po drugi strani absolutno pozabljal ta tehnični del in dirkača vrgel v nek boksarski supermedo-ring, kjer je sedaj s pomočjo Đesike Mičibate in Nikol Širinceger, dirkač vliv v dirkalnik super energijo, ter zmagal, hkrati pa odplaval z zgodbico v neznano in jo prekinil šele dokler ni en dirkalnik letel po luftu. Kar ga je v večini vleklo ven oz. njegov način komentiranja je bil za vse rumene, elitne medije, enako je vedno povedal tisoč in eno zgodbo, kar je za povprečnega gledalca relativno dovolj, da je nad njim navdušen.
Sedaj pa tisti glavni del: http://supervizor.kpk-rs.si/organ/35513...
487.298,83€
Tole je znesek, ki ga je Ališič prejel za svoje komentiranje v 4 letih, recimo. To so res bruto zneski, marsikdaj je notri še cena hotela, letalske karte in ostalih stroškov, vendar pa, resnici na ljubo, to je drago. Za te naše razmere v tej državi je tole komentiranje resnično drago in menim, da na koncu cena odloči, saj taledva komentirata za manj denarja, pa še to, verjetno z velikim veseljem, celo sezono iz studija.
Kar me je pa še posebej zbodlo v oči dans so bile pa reklame. To ni več gledljivo, neglede nato, kdo komentira, ker mislim, da si nihče ne želi gledat odločitev sv. prvaka v počasnem posnetku.
Napake se spregleda, večji problem je pa nepoznavenje koncepta F1. Po drugi strani pa sta postregla z nekaj novostvmi in vsaj približno skupaj skladala težave posameznikov/moštev. Enako sta sledila dogajanju na stezi, kar je velik plus. Predvsem Leon Andrejka ni natrostil večjih neumnosti in komentira previdno, z nekaj dinamike; kar je super.
Miran je po drugi strani absolutno pozabljal ta tehnični del in dirkača vrgel v nek boksarski supermedo-ring, kjer je sedaj s pomočjo Đesike Mičibate in Nikol Širinceger, dirkač vliv v dirkalnik super energijo, ter zmagal, hkrati pa odplaval z zgodbico v neznano in jo prekinil šele dokler ni en dirkalnik letel po luftu. Kar ga je v večini vleklo ven oz. njegov način komentiranja je bil za vse rumene, elitne medije, enako je vedno povedal tisoč in eno zgodbo, kar je za povprečnega gledalca relativno dovolj, da je nad njim navdušen.
Sedaj pa tisti glavni del: http://supervizor.kpk-rs.si/organ/35513...
487.298,83€
Tole je znesek, ki ga je Ališič prejel za svoje komentiranje v 4 letih, recimo. To so res bruto zneski, marsikdaj je notri še cena hotela, letalske karte in ostalih stroškov, vendar pa, resnici na ljubo, to je drago. Za te naše razmere v tej državi je tole komentiranje resnično drago in menim, da na koncu cena odloči, saj taledva komentirata za manj denarja, pa še to, verjetno z velikim veseljem, celo sezono iz studija.
Kar me je pa še posebej zbodlo v oči dans so bile pa reklame. To ni več gledljivo, neglede nato, kdo komentira, ker mislim, da si nihče ne želi gledat odločitev sv. prvaka v počasnem posnetku.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::
Sem gledal samo posnetek (pa še to samo polovico posnetka, do nekega 36. kroga, kjer so iz 4. po prvem SC skočili v 26. krog), pa sem dvakrat ujel Miheličevo bluzenje o gumbkih na volanu. Pred dirko (in potme tam v ~25. korgu) so Hamiltonu sporočili, da je na stezi olje, v ovinkih 3, 4 in 5 (pred štartom) ter v drugo v ovinku 13 in 14 se mi zdi, za Miheliča so pa to navodila za klikanje gumbkov na volanu :D
A je res lahko še slabše od Ališiča? :D
A je res lahko še slabše od Ališiča? :D

roCkY ::
Napake delamo vsi. Sam sem Ališiča sprejel takega kot je. Ko mi je odpeljalo sem poslušal nekaj drugega. Najvećkrat avstrijca. Dostikrat ostal na ORF po reklamah na našem kanalu. V zadnjih letih em tudi britanski prenos gledal sem in tja. Včasih je bil Ališič res nadležen, ko je na kvalifikacijah in dirkah iz leta v leto govoril več kot podobne zadeve. Najbolj mi je zadeva odbila v Austinu.
Serijo spremljam še iz časa ko je bil tu pod karavankami le ORF za dobavo signala. Kot gledalec, ki ga nekaj zanima tehnika in tudi šov serije kot celota.
Vmes se je ogromno spremenilo. Dobili smo internet in je precej težko govoriti novitete in še brez napak. Ališič je ubral neko vmesno pot, ki suma sumarum niti ni bila slaba, če si jo sprejel za dejstvo. Dokaj malo o tehniki, nekaj zgodovine, precej trača... No bivša Hamiltonova tudi včeraj ni ostala neomenjena. Dostikrat mu je kaj ušlo kar je nenazadnje normalno. Nato smo prek enterneta dobili žive rezultate... in takrat je nekako postal problematičen glede točnosti informacij z dirke.
V prvem obdobju Miheleiča kot rečeno ni bilo interneta. Še revij večinoma nismo imeli. Torej je bilo vse povedano suho zlato. Sedaj je to praktično nemogoče. Treba je priznati, da je komentiranje veliko težje. Sploh za ljudi, ki pišete v ta forum. Ostali, ki bolj pasivno spremljamo zadevo pa smo en malo bolj drugi malo manj seznanjeni z dogajanji. Sam recimo se vsaj enkrat na mesec spravim malo brati okoli F1 po tujih virih. Na YT poiščem kake intervjuje in podobno. Skratka ravno vsak sravek mi nikakor ne more biri nova informacija.
Letošnja sezona pa kot zaenkrat kaže bo zanimiva od 3 mesta navzdol. Upajmo da Ferrari ali nekdo drug nekako najde priključek Mercedesu še v tej sezoni.
Serijo spremljam še iz časa ko je bil tu pod karavankami le ORF za dobavo signala. Kot gledalec, ki ga nekaj zanima tehnika in tudi šov serije kot celota.
Vmes se je ogromno spremenilo. Dobili smo internet in je precej težko govoriti novitete in še brez napak. Ališič je ubral neko vmesno pot, ki suma sumarum niti ni bila slaba, če si jo sprejel za dejstvo. Dokaj malo o tehniki, nekaj zgodovine, precej trača... No bivša Hamiltonova tudi včeraj ni ostala neomenjena. Dostikrat mu je kaj ušlo kar je nenazadnje normalno. Nato smo prek enterneta dobili žive rezultate... in takrat je nekako postal problematičen glede točnosti informacij z dirke.
V prvem obdobju Miheleiča kot rečeno ni bilo interneta. Še revij večinoma nismo imeli. Torej je bilo vse povedano suho zlato. Sedaj je to praktično nemogoče. Treba je priznati, da je komentiranje veliko težje. Sploh za ljudi, ki pišete v ta forum. Ostali, ki bolj pasivno spremljamo zadevo pa smo en malo bolj drugi malo manj seznanjeni z dogajanji. Sam recimo se vsaj enkrat na mesec spravim malo brati okoli F1 po tujih virih. Na YT poiščem kake intervjuje in podobno. Skratka ravno vsak sravek mi nikakor ne more biri nova informacija.
Letošnja sezona pa kot zaenkrat kaže bo zanimiva od 3 mesta navzdol. Upajmo da Ferrari ali nekdo drug nekako najde priključek Mercedesu še v tej sezoni.

Jst ::
>Nova uradna stran F1 je pa poraz.
Jaz sem bil pa prav presenečen, ko sem jo odprl na mobilcu. Če je pa takšna tudi za Destop je pa obup.
Squarespace, stran ki je namenjena delanju spletnih strani, imajo "Responsive Design," kar pomeni, da se vsebina prilagodi glede na napravo na kateri gledaš. F1.com očitno uporabljajo, čeprav mi je bila prejšnja Desktop stran boljša, bolj pregledna.
---
Dokaj zanimiva dirka, če odmisliš Mercedes.
Jaz sem bil pa prav presenečen, ko sem jo odprl na mobilcu. Če je pa takšna tudi za Destop je pa obup.
Squarespace, stran ki je namenjena delanju spletnih strani, imajo "Responsive Design," kar pomeni, da se vsebina prilagodi glede na napravo na kateri gledaš. F1.com očitno uporabljajo, čeprav mi je bila prejšnja Desktop stran boljša, bolj pregledna.
---
Dokaj zanimiva dirka, če odmisliš Mercedes.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

win64 ::
Tista izjava o pokvarjenim Raikonovem pogonskem sklopu je tudi vsega zlata. Leva guma se nazaj vrti je izjavil :D
Če že dela na televiziji bi lahko slišal za podvzorčenje
primer:
Če že dela na televiziji bi lahko slišal za podvzorčenje
primer:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: win64 ()

AvtoR ::
Še ena Miheličeva cvetka je bila, ko je razlagal o lanskih grdih stopničastih nosovih. Malo ga je že čas povozil. Lani je bilo leto 2014 in ne 2013, ko so bili stopničasti nosovi!

Ktj ::
Meni se zdi, da je Renault naredil korak nazaj medtem, ko je Ferrari naredil korak naprej glede motorjev. Je pa bilo zanimivo spremljati Pereza, kako je rabil več kot pol dirke, da je prehitel Buttna. Ob koncu dirke pa je imel prednost 40s pred Buttnom. Zgleda se Mclarn res dobro pelje po ovinkih, samo moči jim pa še kronično primanjkuje.

TribesMan ::
Sej so rekli pri Hondi, da namenoma vozijo s precej zmanjšano močjo motorja, da ne rizkirajo motorjev.
Verjetno so kakih 200HP za mercom.
Verjetno so kakih 200HP za mercom.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

Gregor5816 ::
Še ena Miheličeva cvetka je bila, ko je razlagal o lanskih grdih stopničastih nosovih. Malo ga je že čas povozil. Lani je bilo leto 2014 in ne 2013, ko so bili stopničasti nosovi!
Mene je najbolj motilo, kako je nenehno govoril DSR namesto DRS in da Jan Magnussen vozi za McLaren namesto Alonsa. Ti 2 stvari ni v celem vikendu niti enkrat pravilno povedal. Zmotiš se enkrat ali mogoče dvakrat kar je popolnoma razumljivo, nihče ne pričakuje da bo nekdo komentiral dirko 2 uri in ob tem naredil nobene napake. Drugi komentator bi ga lahko opozoril na take napake.
Po eni dirki je težko oceniti komentiranje, ampak če bi moral izbirat, bi danes raje poslušal Ališičeve uuuuuu-je kot pa tole. Mogoče tudi zato, ker je bila dirka tako zgodaj in sem bil še malce zaspan. Treba jima dati priložnost, mogoče bo čez nekaj dirk bolje.

PrimozR ::
Saj Magnussen vozi za McLaren, le da vozi Kevin, ne Jan. Jan, fotr, vozi Corvetto med drugim v Le Mansu.
Kevin Magnussen je član ekipe in je (bil), za ta vikend vsaj, dirkač McLarna.
Kevin Magnussen je član ekipe in je (bil), za ta vikend vsaj, dirkač McLarna.

billy ::
Sej so rekli pri Hondi, da namenoma vozijo s precej zmanjšano močjo motorja, da ne rizkirajo motorjev.
Verjetno so kakih 200HP za mercom.
Zakaj pa počenjo to, saj a ni tako, da pač fašeš kazen, če porabiš več/preveč motorjev? Al računajo da se bodo borili za točke in bi jih kazen vrgla preveč nazaj al kaj :)
Honda bi morala asap porabit vse tokene in reskirat vse kazni, da spravijo pogonski sklop letos na nek nivo in se lahko drugo leto, mogoče, borijo za točke ali mogoče mogoče mogoče mogoče za stopničke, če alonsu uspe čudež.

MaterVola ::
Honda je še tako na začetku z vsem skupaj, da se raje počasi vozi in nabira informacije, kot pa da hitro prepelje tri ovinke in je potem konec cele dirke. Zdaj šele dobro testirajo ;)

Gregor5816 ::

videc ::
Mogoče se je Jan-a spomnil, ko je ta vozil še za Stewart, preden je ta postal Jaguar in preden je ta postal Red Bull.

vilser ::
Honda je še tako na začetku z vsem skupaj, da se raje počasi vozi in nabira informacije, kot pa da hitro prepelje tri ovinke in je potem konec cele dirke. Zdaj šele dobro testirajo ;)
Točno tako. Dennis je rekel, da vsaj 4 dirke bodo šli čist po polževo, da se kaj ne pokvari. Pa mislim, da uporabljajo pol moči motorja. In pol bodo šli počasi naprej.

Jst ::
Funny Info: Ko je BBC zaposlil nekdanjega prvaka Hunta za so-komentatorja in ker je Hunt neprestano skakal v besedo drugemu, so jima dali samo en mikrofon.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

McClane ::
Je pa bila danes povedana ena dobra stvar. Moštva bi potrebovala več testiranj, ker tole, da pridejo na prvo dirko z nevoznim avtom, ala Manor ali pa šele dobro tipajo teren kot McClaren ni ničemur podobno. Vsaj zadnji mesec naj jim odprejo testiranja, da se vsaj takih blamiranj potem ne gleda.
Me je pa Honda z McClarnom kar malo razočarala, kaj so delali vse do sedaj?? Avto komaj da se vozi, kje je šele hitrost in pa konkurenčnost ostalim?
Me je pa Honda z McClarnom kar malo razočarala, kaj so delali vse do sedaj?? Avto komaj da se vozi, kje je šele hitrost in pa konkurenčnost ostalim?
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

Modri dirkač ::
Mihelič je enostavno obup in pika, predvsem strokovno, Andrejka pa ne zna enega stavka normalno povedat (tiste parkrat, ko mu je Mihelič seveda dovolil izustit nekaj besed).
Everybody lies!

win64 ::
No ja, Mihelič vsaj ustavi vsak poizkus omembe Mičibate :)
Tehnično pa ja, nekje 10 let nazaj. Včerajšnja debata ob koncu kvalifikaciji.
Andrejka začne: ".. letos so enaka pravila glede porabe goriva"
Mihelič nadaljuje: "ja, prepovedano dotakanje goriva.." :D
Tehnično pa ja, nekje 10 let nazaj. Včerajšnja debata ob koncu kvalifikaciji.
Andrejka začne: ".. letos so enaka pravila glede porabe goriva"
Mihelič nadaljuje: "ja, prepovedano dotakanje goriva.." :D

GTX970 ::
Mihelič je bil obup že 10 let nazaj, ko so mu pustili komentirati motogp.
Sedaj je razlika samo ta, da ga je čas povozil.
Sedaj je razlika samo ta, da ga je čas povozil.

Super Sonic ::
Malo prepucavanja je bilo na tiskovki (Vettel&Rosberg - dokaj neobičajno):
NR: I hope we can have a good fight. That would be awesome. I think the next couple of races we're going to be leading the way for sure, and we're going to try and keep it that way, but we know it would be good if they can come a bit closer, as long as they don't come too close...
SV: Be honest. Do you really hope so? Seriously? You finished 30 seconds ahead of us and you hope it's going to be closer? So you hope you slow down? Is that what you're saying?
NR: I hope that you can give us a challenge! Because it's important for the sport and for the fans. And I do think about the show. Half of me - or a part of me - thinks about the show because I want to give people a great time at home watching on TV or at the track. If you do come a bit closer, that would be awesome for everybody.
SV: First suggestion, if you don't mind, I think your garage becomes public for Malaysia and everyone can have a look. No? I'm joking.
NR: You can come if you want, we can invite you...
SV: OK, thank you for the invite, I'll come.
NR: Friday Malaysia, OK.
SV: Engineers' room? Debrief, I'll be there.
...
SV: As I said, Kimi didn't finish, which is a shame. We could have scored a lot more points today.
NR: ... that you find it a shame that your teammate didn't finish?
SV: Yes. I don't know how much you like each other but Kimi and myself we get along, so I think it is a shame.
NR: I thought as a racing driver you might like it that you have a couple of points advantage over him now. I don't want to get you off the foot there, sorry. Oops. Look at him, look at him go...
SV: I can see your point. No, no. I can see that at the moment, where we are, we want to make sure we catch you guys and to do that we both need to score. Yes, I honestly think so and I honestly didn't want to see the second car not finishing today.
NR: Because I'm ready for it now, you caught me a bit off guard before but now I'm ready for it!
Sicer pa Red Bull že lobira. Jasno je pa tudi, da jim ni v interesu špilat okol 10 mest in za razliko od Ferrarija, dejansko lahko jutri končajo celo zgodbo in gredo. Kakšen grid bi imel potem ;D
http://www.grandprix.com/ns/ns30261.htm...
NR: I hope we can have a good fight. That would be awesome. I think the next couple of races we're going to be leading the way for sure, and we're going to try and keep it that way, but we know it would be good if they can come a bit closer, as long as they don't come too close...
SV: Be honest. Do you really hope so? Seriously? You finished 30 seconds ahead of us and you hope it's going to be closer? So you hope you slow down? Is that what you're saying?
NR: I hope that you can give us a challenge! Because it's important for the sport and for the fans. And I do think about the show. Half of me - or a part of me - thinks about the show because I want to give people a great time at home watching on TV or at the track. If you do come a bit closer, that would be awesome for everybody.
SV: First suggestion, if you don't mind, I think your garage becomes public for Malaysia and everyone can have a look. No? I'm joking.
NR: You can come if you want, we can invite you...
SV: OK, thank you for the invite, I'll come.
NR: Friday Malaysia, OK.
SV: Engineers' room? Debrief, I'll be there.
...
SV: As I said, Kimi didn't finish, which is a shame. We could have scored a lot more points today.
NR: ... that you find it a shame that your teammate didn't finish?
SV: Yes. I don't know how much you like each other but Kimi and myself we get along, so I think it is a shame.
NR: I thought as a racing driver you might like it that you have a couple of points advantage over him now. I don't want to get you off the foot there, sorry. Oops. Look at him, look at him go...
SV: I can see your point. No, no. I can see that at the moment, where we are, we want to make sure we catch you guys and to do that we both need to score. Yes, I honestly think so and I honestly didn't want to see the second car not finishing today.
NR: Because I'm ready for it now, you caught me a bit off guard before but now I'm ready for it!
Sicer pa Red Bull že lobira. Jasno je pa tudi, da jim ni v interesu špilat okol 10 mest in za razliko od Ferrarija, dejansko lahko jutri končajo celo zgodbo in gredo. Kakšen grid bi imel potem ;D
http://www.grandprix.com/ns/ns30261.htm...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::
Tele izjave bi bilo fajn videt na posnetku, da se še vidi mimika in ton, ker glede na napisano se lahko pač zajebavata fajn ali pa orenk resno mislita :)

TribesMan ::
Hahaha... classic Kimi:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
billy
Novinarji so rekl, da je bilo mišljeno kot podjebavanje na malo bolj ostrem nivoju, ker je Vettel prvi skočil notri.
Kimi pa ja... haha.
Novinarji so rekl, da je bilo mišljeno kot podjebavanje na malo bolj ostrem nivoju, ker je Vettel prvi skočil notri.
Kimi pa ja... haha.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::
Gledam malo Speed Trap, ki sem ga objavil zgoraj. Perez je imel kar nekaj težav prehiteti Buttona, in če pogledam njuno hitrost nekaj ne štima. Button je bil hitrejši, ko je šel čez ciljno črto in ne takrat, ko je ravnina šla počasi proti koncu. Čudno tole.
Morda je Button zaviral pred Speed Trapom, ampak pol ne razumem kako je lahko njegov najhitrejši krog (1:33.3), ki je le 6 desetink počasnejši od Ricciarda. Pa, če bi zaviral pred Speed Trapom, bi se to vidlo na oko.
Kaj pravite?
Morda je Button zaviral pred Speed Trapom, ampak pol ne razumem kako je lahko njegov najhitrejši krog (1:33.3), ki je le 6 desetink počasnejši od Ricciarda. Pa, če bi zaviral pred Speed Trapom, bi se to vidlo na oko.
Kaj pravite?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()

billy ::
Očitno mclarna jebe elektro motor, ki doda tistih nekaj zadnjih kmh, oz ne nekaj, kar bisvetno nekaj? Tudi lani smo že imeli en primer, ko je nekdo vozil brez štroma, pa je bila podobna zadeva?

win64 ::
Sicer pa Red Bull že lobira. Jasno je pa tudi, da jim ni v interesu špilat okol 10 mest in za razliko od Ferrarija, dejansko lahko jutri končajo celo zgodbo in gredo. Kakšen grid bi imel potem ;D
http://www.grandprix.com/ns/ns30261.htm...
Mislim pa da ni težava samo v Renault in ni problem samo v RedBullu. Renaultovi motorji potrebuje hlajenje na mestih kjer to zelo vpliva na aerodinamiko avtomobila(sidepods).
Renaultev motor je že lahko pridobil 80-100hp čez zimo, vendar mislim, da so pri Red Bullu še malo zmanjšali hlajenje na račun voznosti in posledično ne morejo obremeniti motorja do take mere kot bi hoteli.
Prosim, da me kdo popravi, če vidi kakšno neumnost. Nisem ravno strojnik. :)

TribesMan ::
Gledam malo Speed Trap, ki sem ga objavil zgoraj. Perez je imel kar nekaj težav prehiteti Buttona, in če pogledam njuno hitrost nekaj ne štima. Button je bil hitrejši, ko je šel čez ciljno črto in ne takrat, ko je ravnina šla počasi proti koncu. Čudno tole.
Morda je Button zaviral pred Speed Trapom, ampak pol ne razumem kako je lahko njegov najhitrejši krog (1:33.3), ki je le 6 desetink počasnejši od Ricciarda. Pa, če bi zaviral pred Speed Trapom, bi se to vidlo na oko.
Kaj pravite?
Verjetno ima McLaren boljšo hitrost čez ovinek in trakcijo iz ovinka. Druga stvar je verjetno električni del, mogoče baterije ali ERS-K ne zdrži polne moči, in gre po par sekundah v "low power". Zato v prvem delu pospeševanja pridobi. Ko pa ERS ne dodaja več in ker je moč ICEja manjša ga začne močnejši mercedes lovit.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::
1) Še glede Miheliča. On me je vsaj po videnem posnetku zelo razočaral. Pričakoval bi vsaj osnovno razumevanje pravil pogoskega sklopa in modernega utroja ekip. Samo tole je še zdaleč od "strokovnjaka". Škoda. No ima še priloćnost, da se mogoče kaj nauči oz vsaj prebere in premisli zadeve še enkrat. Res se mi zdi, da ga je v razumevanju moderne dobe povozil čas, tako kot da bi ostal v 90ih letih. Jaz ga pač ne bom več gledal, preprosto.
2) Grožnje RB pa so vsaj za mene preveč otročje. Ja otročje, naj raje dajo glave skupaj in rešijo težave (glejte zdaj Ferrari, po dogem času lahko ekipa zadiha od pritiska, ki jih z ALO dušil). Po dolgih letih uspehov pa ne moreš samo tako odnehat. Z njihovim odhodom bi se strinjal samo pod pogojem, da jih zamenja kaki velikam v stilu "Audija (ali BMW-ja)" itd.
Renault PU pa niti ni tako slab (nekje ta teden bom naredil POSODOBITEV 1 komentarja z testov o posodobitvah pogonskih sklopih, tokenih itd). Če gledamo TR je tovarniško moštvo splegledala nekje trik v elektronskih kontrolnih enotah oz. v programskih vrsticah. Voznost TR je očitno veliko boljša, ter predvsem nadzorovljiva, celo za oba zelo mlada novinca.
3)
3a. Točno to. Pa še prvi ti. trakcijski deli predvsem v cestnih dirkah so zelo ti. "rear traction limited" (+ narava steze stop&Go). Torej imaš v območju 2-3-4 predstava dovolj moči in navora, da lahko brez težav induciraš "wheelspin", kar pa seveda ne pozna na par 100 manjšo povprečno moč HOndinega pogonskega sklopa, ker je vseeno.
3.b. Pa še race pace tempo itak je za kakih 5 sec počasnejši od TOP kvali krogov. Recimo Kvali top sped je bil za 20kmh večji od dirkaških (lift&coast) zato se še dodatni povprečni manjko moči še manj pozna.
3c. Plus Australija je zelo znana po skoraj nemogočih prehitevanjih in predvsem usrani, grbinasti, ozki stranski liniji*.
3d. Res za Mcl so res težki časi, geste na tem videju povedo vse, več kot tisoč besed:
To je zame pravi primer dostojnega odnosa do svojega opremljevalca.
RB pa po renoju zliva gnojnico že 2 leti. Pfuj. Z v8 so skupaj optimizirali ventilni timing in vetilsko izklapljanje, ter pogruntali mapping "pihanja" v difuzor brez da ti gre glava motorja v maloro. Slednjega ostali ni so mogli posnemati, ker je Reno tole namislil leto pred zamrznitvijo v8.
4) Še Ferrari res se je izkazalo, da veliko manj oz skoraj nič ne uporabljalo wastegatov spodaj 11 min videjo kimmija na "atack" runu na dirki. Vse torej gre v ES** ali v ERSK (to je neomejeno, podobno, ko super charger). BBW*** zgleda, da kočno obratuje sihronizirano.
https://www.facebook.com/video.php?v=10...
Recimo kako se je z prihodom Mauricija in Vettla spremenil pristop ekipe, kot ekipe.
@SupeSonic lepo napisal v enem zgornjem komentarju, da so včasih EGI veliki problem, če deluješ v ekipi. Zgleda, da Mauricijov slogam "skupaj zmagujemo, skupaj izgubljamo" končno pada na plodna tla, brez črnih ovc. kot človeka zmožna motivirati, stimulirati sodelavce
Opombe:
*kontra idealni liniji, linija za prehitevanje.
**ES=energy store=22kg akumulator
***BBw= brake by wire sistem
2) Grožnje RB pa so vsaj za mene preveč otročje. Ja otročje, naj raje dajo glave skupaj in rešijo težave (glejte zdaj Ferrari, po dogem času lahko ekipa zadiha od pritiska, ki jih z ALO dušil). Po dolgih letih uspehov pa ne moreš samo tako odnehat. Z njihovim odhodom bi se strinjal samo pod pogojem, da jih zamenja kaki velikam v stilu "Audija (ali BMW-ja)" itd.
Renault PU pa niti ni tako slab (nekje ta teden bom naredil POSODOBITEV 1 komentarja z testov o posodobitvah pogonskih sklopih, tokenih itd). Če gledamo TR je tovarniško moštvo splegledala nekje trik v elektronskih kontrolnih enotah oz. v programskih vrsticah. Voznost TR je očitno veliko boljša, ter predvsem nadzorovljiva, celo za oba zelo mlada novinca.
3)
vilser je danes ob 00:00:11 izjavil:
Gledam malo Speed Trap, ki sem ga objavil zgoraj. Perez je imel kar nekaj težav prehiteti Buttona, in če pogledam njuno hitrost nekaj ne štima. Button je bil hitrejši, ko je šel čez ciljno črto in ne takrat, ko je ravnina šla počasi proti koncu. Čudno tole.
Morda je Button zaviral pred Speed Trapom, ampak pol ne razumem kako je lahko njegov najhitrejši krog (1:33.3), ki je le 6 desetink počasnejši od Ricciarda. Pa, če bi zaviral pred Speed Trapom, bi se to vidlo na oko.
Kaj pravite?
Verjetno ima McLaren boljšo hitrost čez ovinek in trakcijo iz ovinka. Druga stvar je verjetno električni del, mogoče baterije ali ERS-K ne zdrži polne moči, in gre po par sekundah v "low power". Zato v prvem delu pospeševanja pridobi. Ko pa ERS ne dodaja več in ker je moč ICEja manjša ga začne močnejši mercedes lovit.
3a. Točno to. Pa še prvi ti. trakcijski deli predvsem v cestnih dirkah so zelo ti. "rear traction limited" (+ narava steze stop&Go). Torej imaš v območju 2-3-4 predstava dovolj moči in navora, da lahko brez težav induciraš "wheelspin", kar pa seveda ne pozna na par 100 manjšo povprečno moč HOndinega pogonskega sklopa, ker je vseeno.
3.b. Pa še race pace tempo itak je za kakih 5 sec počasnejši od TOP kvali krogov. Recimo Kvali top sped je bil za 20kmh večji od dirkaških (lift&coast) zato se še dodatni povprečni manjko moči še manj pozna.
3c. Plus Australija je zelo znana po skoraj nemogočih prehitevanjih in predvsem usrani, grbinasti, ozki stranski liniji*.
3d. Res za Mcl so res težki časi, geste na tem videju povedo vse, več kot tisoč besed:
To je zame pravi primer dostojnega odnosa do svojega opremljevalca.
RB pa po renoju zliva gnojnico že 2 leti. Pfuj. Z v8 so skupaj optimizirali ventilni timing in vetilsko izklapljanje, ter pogruntali mapping "pihanja" v difuzor brez da ti gre glava motorja v maloro. Slednjega ostali ni so mogli posnemati, ker je Reno tole namislil leto pred zamrznitvijo v8.
4) Še Ferrari res se je izkazalo, da veliko manj oz skoraj nič ne uporabljalo wastegatov spodaj 11 min videjo kimmija na "atack" runu na dirki. Vse torej gre v ES** ali v ERSK (to je neomejeno, podobno, ko super charger). BBW*** zgleda, da kočno obratuje sihronizirano.
https://www.facebook.com/video.php?v=10...
Recimo kako se je z prihodom Mauricija in Vettla spremenil pristop ekipe, kot ekipe.
@SupeSonic lepo napisal v enem zgornjem komentarju, da so včasih EGI veliki problem, če deluješ v ekipi. Zgleda, da Mauricijov slogam "skupaj zmagujemo, skupaj izgubljamo" končno pada na plodna tla, brez črnih ovc. kot človeka zmožna motivirati, stimulirati sodelavce
Opombe:
*kontra idealni liniji, linija za prehitevanje.
**ES=energy store=22kg akumulator
***BBw= brake by wire sistem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::
Očitno mclarna jebe elektro motor, ki doda tistih nekaj zadnjih kmh, oz ne nekaj, kar bisvetno nekaj? Tudi lani smo že imeli en primer, ko je nekdo vozil brez štroma, pa je bila podobna zadeva?
Elektromotor seveda ne da zadnjih par km/h, idiotizem prve klase je pospešiti z bencinskim motorjem in nato sprožiti KERS. Stran metanje energije.
KERS prožiš čimprej po ovinku, takoj ko nisi več traction limited, da je pospešek čim boljši. Tako na x km/h, kolikor zmore ICE glede na zračni upor, prideš hitreje, kot samo z ICE. Končna hitrost je bolj ali manj enaka, a površina pod hitrostjo, integral oz. kar pot v odvisnosti od časa, je pa večja. Ergo enako razdaljo prevoziš hitreje.
Zato v Le Mansu varčujejo z energijo na koncu ravnine, ker se tam najmanj pozna. Če nekih 20, 30 metrov prevoziš brez moči, izgubiš par 5 km/h glede na najvišjo hitrost. ABsolutno gledano je hitrost še vedno visoka, prihranil si pa kar nekaj energije. In seveda KERS prožijo takoj za ovinkom.
Da je bil Buttnov speedtrap nizek, Perez je pa imel probleme, samo govori, da Honda špara ICE. Ampak NE špara KERS-a, ker so pospeški še vedno dobri.

PrimozR ::
Kar se tiče zamenjave Red Bulla z BMW-jem in Audijem, BMW-ja v tem položaju ne vidim, nedolgo nazaj so bili v igri, pa zdaj niso več. Pomojem je pri njih bolj verjetno, da bodo šli v kak Le Mans. Navsezadnje je že pred leti Mike z Mulsanne's Corner poročal, da je opažal presenetljivo veliko zadetkov na strani z 'določenega' naslova iz Minhna. Pri Audiju vztrajno zatrjujejo, da jih F1 ne zanima, da ostajajo v Le Mansu, a tukaj je vprašanje, Le Mansa so verjetno že siti, imajo 13 zmag iz zadnjih 15 let. Čeprav je res, da precej tega časa konkurenca morda ni bila ravno zahtevna, medtem ko so letos na štartni črti kar štiri tovarniške ekipe, od tega ena z lanskim praktično zmagovalnim avtom, ena pa z verjetno precej dodelanim.
Ampak vseeno, tovarniške ekipe v F1 (in v Le Mansu, če smo natančni) oz. nasploh v motošportu niso nujno dobra ideja, ker se njihove prioritete lahko hitro spremenijo, spokajo kovčke in gredo. Dirkanje je drago. Pravzaprav je za Porsche precejšne presenečenje, da so naredili 919ko, ker so še slabih 10 let nazaj govorili, da se LMP1 avtomobila ne bodo šli, ker enostavno ni računice v takšnem projektu. Takrat je Porsche VSE dirkaške projekte prodajal, vse dirkalne 911ke so bile na voljo za nakup, prav tako pa LMP2 RS Spyder.
Ampak vseeno, tovarniške ekipe v F1 (in v Le Mansu, če smo natančni) oz. nasploh v motošportu niso nujno dobra ideja, ker se njihove prioritete lahko hitro spremenijo, spokajo kovčke in gredo. Dirkanje je drago. Pravzaprav je za Porsche precejšne presenečenje, da so naredili 919ko, ker so še slabih 10 let nazaj govorili, da se LMP1 avtomobila ne bodo šli, ker enostavno ni računice v takšnem projektu. Takrat je Porsche VSE dirkaške projekte prodajal, vse dirkalne 911ke so bile na voljo za nakup, prav tako pa LMP2 RS Spyder.

BT52 ::
Očitno mclarna jebe elektro motor, ki doda tistih nekaj zadnjih kmh, oz ne nekaj, kar bisvetno nekaj? Tudi lani smo že imeli en primer, ko je nekdo vozil brez štroma, pa je bila podobna zadeva?
Elektromotor seveda ne da zadnjih par km/h, idiotizem prve klase je pospešiti z bencinskim motorjem in nato sprožiti KERS. Stran metanje energije.
KERS prožiš čimprej po ovinku, takoj ko nisi več traction limited, da je pospešek čim boljši. Tako na x km/h, kolikor zmore ICE glede na zračni upor, prideš hitreje, kot samo z ICE. Končna hitrost je bolj ali manj enaka, a površina pod hitrostjo, integral oz. kar pot v odvisnosti od časa, je pa večja. Ergo enako razdaljo prevoziš hitreje.
Zato v Le Mansu varčujejo z energijo na koncu ravnine, ker se tam najmanj pozna. Če nekih 20, 30 metrov prevoziš brez moči, izgubiš par 5 km/h glede na najvišjo hitrost. ABsolutno gledano je hitrost še vedno visoka, prihranil si pa kar nekaj energije. In seveda KERS prožijo takoj za ovinkom.
Da je bil Buttnov speedtrap nizek, Perez je pa imel probleme, samo govori, da Honda špara ICE. Ampak NE špara KERS-a, ker so pospeški še vedno dobri.
Res je, čista fizika (moment, inercija, drag itd.)- Ampak to velja samo za proženje oz. trošenje energije iz ES-a. Z spremembo v 2014 se je tole rahlo spremenilo (če ne korenito) celotni pogled na motorni hibridni sklop. Pa saj je bil ravno to namen pravil.
Ne pozabimo Supercharger opcija* je še vedno odprta za uporabo. Tako se tu nahaja tisti "unliminited" gain, ki ga vsi novi motorni proizvajalci, ki ga niso spregledali (inercija turbine, ki gre običajno v nič, ko se boost ne potrenuje = neuporaba wastegate sistema) izkoristijo direktno v kinetično energijo na koncu ravnine (ali drugih over spull situacijah). Par % se še vedno lahko, dodaš. Konec koncev takole bolje upravičiš dodatno (nepotrebno) maso hibrida, če je la ta bolj aktiven (tudi tukaj nekaj prafraziram Allisonove besede).
TECH NERD ALERT!!! (to je moj nov znak za tehnično nakladanje

Torej če bi vse metal v ES bi vrgel, kar nekaj performance in izkoriska enote vstran. Angleško pravijo temu "self-sustainable PU mode". Ta krivulja je v primerjavi z full atack kvali mapo nekje do 70-85% (% natančneje ne vem, ker lahko bi ekstrapoliral graf coswortha, ampak ga žal trenutno nimam pri roki) je pa dovolj za race pace "fuel safe" mapping.
Pa tukaj nima veze 4MJ baterije, ker ti tole ne pomaga, ker je glavna omejitvi pri dizajnu pogonskega sklopa so masni pretok goriva v ICE***, ter 2MJ za porabo ERSK****. Tako postane unlimited bypass tankanje krasna češnja na torti za na koncu ravnine. Ravno tega "loophola" v energy managmentu LMP nima, škoda da niso pustili mehanskih in drugih direktnih povezav odprtih. Na trgu so številni sistemi za dizelske motorje z mehanskimi povezavami, superchargerji še iz časov grupe C itd.
OPOMBE za tiste, ki ne sledite redno F1 tematiki in tehničnemu žargonu:
*tj. tisto direktno "tankanje" preko bypassa ES-a direkt v žilo ERSK-a
** regen = regeneracija energije, zamislite si dinamo na kolesu, gre povsem enak princip
*** ice internal combustion engine
**** nekdanji KERS, ersk= energy recovery system kinetic
Bv vsi zgornji podatki bazirajo na realnih študijah in besedah tehničnega osebja v padocku. Tako lahko na prošnjo na ZS-ju tudi podam vir oz. usmeritev citata literature... (v sporočilu naj bo tema, in citat jasno razvidna


BT52 ::
Kar se tiče zamenjave Red Bulla z BMW-jem in Audijem, BMW-ja v tem položaju ne vidim, nedolgo nazaj so bili v igri, pa zdaj niso več. Pomojem je pri njih bolj verjetno, da bodo šli v kak Le Mans. Navsezadnje je že pred leti Mike z Mulsanne's Corner poročal, da je opažal presenetljivo veliko zadetkov na strani z 'določenega' naslova iz Minhna. Pri Audiju vztrajno zatrjujejo, da jih F1 ne zanima, da ostajajo v Le Mansu, a tukaj je vprašanje, Le Mansa so verjetno že siti, imajo 13 zmag iz zadnjih 15 let. Čeprav je res, da precej tega časa konkurenca morda ni bila ravno zahtevna, medtem ko so letos na štartni črti kar štiri tovarniške ekipe, od tega ena z lanskim praktično zmagovalnim avtom, ena pa z verjetno precej dodelanim.
Ampak vseeno, tovarniške ekipe v F1 (in v Le Mansu, če smo natančni) oz. nasploh v motošportu niso nujno dobra ideja, ker se njihove prioritete lahko hitro spremenijo, spokajo kovčke in gredo. Dirkanje je drago. Pravzaprav je za Porsche precejšne presenečenje, da so naredili 919ko, ker so še slabih 10 let nazaj govorili, da se LMP1 avtomobila ne bodo šli, ker enostavno ni računice v takšnem projektu. Takrat je Porsche VSE dirkaške projekte prodajal, vse dirkalne 911ke so bile na voljo za nakup, prav tako pa LMP2 RS Spyder.
+1 Trenutno v tem pravilniku oz. negativizmu gledalcev, ki ne vedo, kaj bi radi res NE. Ampak Upam, da bodo z pametnimi minimalnimi dodelavami za leto 2017 odkljukali vse tiste točk sprememb o katerih smo že debatirali (moč, meh prijem, stroški, nagrade).
Pač nekaj so želje, drugo pa realnost. Audi pa kar dobro prodaja LMP1 uspeha, čeprav so že klišejski. He he

vilser ::
Če dirkalnik nima fajn gripa, to kar je naredil Button proti Perezu na zavoju 11, ne moreš naredit.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 191633 (123192) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258375 (164201) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192820 (156065) | WarpedGone |