» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
15 / 69
»»

PrimozR ::

Mehanik stoji na tleh in tako sklene krog med zemljo in potencialom. Dirkaču se rit zaenkrat še ne drsa po tleh, ta ima pa največjo možnost za to, ker je najnižje.

600 W ni nič narobe, pač energija, ki jo je fasal dirkač. Za 600 V itak nekako nimaš vira v avtu, KERS baterije imajo mislim da nižjo napetost.

GnuceLee ::

Ne vem če imajo še, ampak včasih so imeli v pit stopih nameščene na tleh aluminijaste trakove, ki so razelektrili bolid, ko je pripeljal.

MaterVola ::

Ja, ampak ti so tam zaradi statične elektrike.

Ktj ::

Dvomim, da ga je streslo preko zemlje. Bi prej rekel, da ga je streslo, ker se je prijel dveh različnih točk na dirkalniku brez rokavic.

billy ::

El Pais piše, da ko so do Alonsa pritekli medicinci, je Alonso povedal: Moje ime je Fernando Alonso, dirkam s karti in sanjam, da bi nekoč nastopil v Formuli 1.

Izguba spomina Španca je trajala kar nekaj dni, prvi pa je Bild napisal, da je Španec v italijanščini razlagal in mislil, da je še vedno pri Ferrariju.

Španec bo počival vse do VN Malezije.


in še...

Kot poročajo kolegi pri Sport Bildu, naj bi nekatera moštva formule 1 zahtevala več informacij v zvezi z nenavadno nesrečo Fernanda Alonsa. V nasprotnem primeru nameravajo bojkotirati prvo dirko sezone, v Melbournu.


Kot rečeno, nihče ne verjame lažem mclarna.

MaterVola ::

PrimozR ::

Sam vseeno, od električnega šoka ne bo imel pretresa možganov, ne vem pa kako je z izgubo spomina.

billy ::

Vprašanje če je pretres sploh bil, možno da je to pač PR stuff, ker je kao odličen razlog, da se ga obdrži na opazovanju v bolnici, ipd...

Lahko pa da ga je pač fasal, ker je nezavesten trčil v steno. Ne vem sicer kako je po tem, ko te strese, ampak če so mišice "ohlapne" potem je trk čisto drugačen, kot če bi bilo telo pri polni zavesti.

Super Sonic ::

Še enkrat: enigma te nesreče je sam vzrok, zakaj je Alonso zapeljal s steze in kasnje doživel 30G ob steni. Tribes je napopal link, kjer se nekako izpostavlja vse anomalije te nesreče.

In ker je slabih novinarjev ogromno, twitta se pa vse povsod, se hitro zgodi, da "kredibilen" vir polinka nekaj, kar vse vrže na rit.

Uradno je treba slediti samo dejstvom in ta so, da bo Alonso dirkal v Maleziji, 30G ga je pa spravilo v nezavest -> pretres možganov -> (začasna) izguba spomina. Vseeno smo lahko še kako skeptični okoli samega vzroka trčenja, največ pa je dal vedeti prav Vettel, ki, čeprav je bil tam nek gusty wind, je peljal mimo in opazoval v ogledalih kaj se dogaja, ter označil za "čudno".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Vettel je tam vozil precej počasneje kot normalo, ker je v 2. ovinku zapeljal dol s proge in spustil Alonsa mimo. Saj obstaja nek posnetek tega prehirevanja. Samo v trenutko ko je Alonso zgubil nadzor je bil Vettel že precej za Alonsom. Pa tudi dvomim da je full natačno gledal kaj Alonso počne.
Ponavadi je pravilo da gledaš tja kamor hočeš it, ne pa v avte ki se zaletavajo naokoli, ker se ti lahko hitro pripeti da končaš polek.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

šernk ::

Še enkrat: enigma te nesreče je sam vzrok, zakaj je Alonso zapeljal s steze in kasnje doživel 30G ob steni.


če se ne motim po vsem prebranem je dirkalnik doživel 30G, na glavi Alonsa so pa izmerili 16G? Razen če google tisti članek od auto motor und sport narobe prevede. Če je 16G delovala na njegove možgane dovolj časa, da ga je vrgla v nezavest je potem nekaj na varnosti vseh dirkalnikov konkretno narobe.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TribesMan ::

Čaki, hočeš rečt da je dirkanje nevarno?!? O_O
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

šernk ::

To seveda da je nevarno. Ampak da te 16G sila, ki deluje na tvoje možgane spravi v nezavest in do tega da izgubiš spomin?

ker kar razumem je dirkalnik v steno zadel z 30G, na čeladi (oz. v slušalki (earplug?)), se je izmerilo ob prvem udarcu 16G, ob drugem 8G. Iz tega lahko za zdravje dirkača 30G pojemka, praktično izključimo in obratujemo s podatkom 16G.

16G je pa iz vidika nevarnosti mnogo manj nevarna sila kot 30G (ki je lahko tudi že smrtna) in bi morala delovati ogromno časa za resneje škodovat zdravju. Sama velikost sile je neuporabna, če ne vemo časa njenega trajanja in rekel bi, da dolgo ni mogla trajat, saj neke velike hitrosti glede na zid pa tudi ni imel. 135km/h se je premikal naprej, če bi se premikal 72km/h (20m/s) v smeri proti zidu, bi sila 30G delovala nanj 0,066 sekunde, če se nisem kje uštel pri računanju? Hitrost bi rekel da je glede na posnetek bila mnogo nižja od 72km/h.

Nisem zdravnik ampak 16 G-jev, ki niti niso vertikalni (kateri so mnogo nevarnejši), ki delujejo na telo max 0,066 sekunde? Jaz sem resno v dvomih, da lahko to povzroči izgubo zavesti glede na vse prebrano.

po nekaterih neuradnih podatkih sem zasledil, da naj bi sila trajala 54ms, torej je njegova hitrost glede na zid bila 16,2m/s oziroma 58km/h. če G silo prepolovimo na 16G, kot je bila izmerjena na čeladi je to enako 8,5m/s, kar znese da se zaustaviš iz 30km/h na 0 v 0,054 sekunde. Praktično če se s to hitrostjo zabiješ z glavo v zid bi moral biti tam tam (kdor bo testiral, ne odgovarjam za razbito lobanjo).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TribesMan ::

Ja... 30km/h z glavo v zid... to pa res ni nič takega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Saj pa nekaj mora tudi čelada prevzet nase?

driver_x ::

Mislim da tukaj nima smisla preveč posploševati okoli teh G-jev, ker je zraven v enačbi še precej enih parametrov, ki jih ne poznamo. Da zapletenosti možganov sploh ne omenjam, saj verjetno ni vseeno, iz katere smeri deluje sila, ali je bila vmes prisotna rotacija in podobno. Sam se že videl precej nedolžen padec pri smučanju, pri katerem je oseba izgubila spomin (in ne zavesti!) in bila nato kar precej časa v bolnišnici in kasneje na bolniški. Kar hočem reči je, da nekega pravila tukaj ni in da samo na podlagi izmerjenega pojemka ne moremo delati nobenih zaključkov.

Super Sonic ::

Jaz si predstavljam tako, da je Alonso že bil v nezavesti (ali je izgubljal zavest), ko je doživel 30G, kar je pa čist druga zgodba, saj glava nima kontrole in imajo sile toliko večji vpliv na celotno telo.

Po drugi strani pa kot pravi Tribes; še vedno gre za izjemne pojemke in vse skupaj je popolnoma logično in celo daleč najbolj verjetno, zato je treba uradnim podatkom verjet, čeprav smo lahko o samem uradnem vzroku nesreče, skeptični.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::

Če je bil v nezavesti že prej, to pomeni da je bilo telo ob trku "mlahavo" (dirkači imajo sicer navodilo, da pred trkom prekrižajo roke pred prsnim košem in kar se da napnejo vse mišice v telesu) in v tem primeru so pojemki na glavi lahko večji, saj je potrebno upoštevati še krožno gibanje. Vendar bi bila v tem primeru zelo verjetna tudi poškodba hrbtenice v vratnem delu. Tudi meni se uradna razlaga zdi logična.

billy ::

driver_x je izjavil:

Vendar bi bila v tem primeru zelo verjetna tudi poškodba hrbtenice v vratnem delu.


Ni v ta namen sistem HANS?

http://www.formula1.com/inside_f1/safet...

win64 ::

billy je izjavil:

driver_x je izjavil:

Vendar bi bila v tem primeru zelo verjetna tudi poškodba hrbtenice v vratnem delu.


Ni v ta namen sistem HANS?

http://www.formula1.com/inside_f1/safet...

Ravno zaradi HANSA je teorija o mlahavosti malo verjetna. Ker te tako ali tako HANS gor drži.

driver_x ::

Na Hansa sem pozabil.

billy ::

Me zanima efekt na možgane pri polni zavesti in nezavesti, ob identičnem trku. Ugibal bi, da neka razlika mora biti, saj je v nezaveti telo že v "stand by načinu", medtem ko pri polni zavesti laufa na polno. Telo gre namensko v nezavestno stanje, ne zaradi lepšega, ampak zaradi nuje in marsikateri proces se potem spremeni, upočasni, ugasne...travma na travmo je pomoje veliko hujše, kot zgolj ena travma.

šernk ::

Jaz si predstavljam tako, da je Alonso že bil v nezavesti (ali je izgubljal zavest), ko je doživel 30G, kar je pa čist druga zgodba, saj glava nima kontrole in imajo sile toliko večji vpliv na celotno telo.


saj ravno ta del mene moti pri razlagi. Da naj bi bila izguba zavesti posledica trka. Sila 16G je ogromna, ampak pri takšni hitrosti ti kaj precej škode ne bi smela narediti.

Ja... 30km/h z glavo v zid... to pa res ni nič takega.


večino posledic boš čutil zaradi koncentracije sil (razbita glava), in ne zaradi pospeška.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

šernk je izjavil:

To seveda da je nevarno. Ampak da te 16G sila, ki deluje na tvoje možgane spravi v nezavest in do tega da izgubiš spomin?

ker kar razumem je dirkalnik v steno zadel z 30G, na čeladi (oz. v slušalki (earplug?)), se je izmerilo ob prvem udarcu 16G, ob drugem 8G. Iz tega lahko za zdravje dirkača 30G pojemka, praktično izključimo in obratujemo s podatkom 16G.

16G je pa iz vidika nevarnosti mnogo manj nevarna sila kot 30G (ki je lahko tudi že smrtna) in bi morala delovati ogromno časa za resneje škodovat zdravju. Sama velikost sile je neuporabna, če ne vemo časa njenega trajanja in rekel bi, da dolgo ni mogla trajat, saj neke velike hitrosti glede na zid pa tudi ni imel. 135km/h se je premikal naprej, če bi se premikal 72km/h (20m/s) v smeri proti zidu, bi sila 30G delovala nanj 0,066 sekunde, če se nisem kje uštel pri računanju? Hitrost bi rekel da je glede na posnetek bila mnogo nižja od 72km/h.

Nisem zdravnik ampak 16 G-jev, ki niti niso vertikalni (kateri so mnogo nevarnejši), ki delujejo na telo max 0,066 sekunde? Jaz sem resno v dvomih, da lahko to povzroči izgubo zavesti glede na vse prebrano.

po nekaterih neuradnih podatkih sem zasledil, da naj bi sila trajala 54ms, torej je njegova hitrost glede na zid bila 16,2m/s oziroma 58km/h. če G silo prepolovimo na 16G, kot je bila izmerjena na čeladi je to enako 8,5m/s, kar znese da se zaustaviš iz 30km/h na 0 v 0,054 sekunde. Praktično če se s to hitrostjo zabiješ z glavo v zid bi moral biti tam tam (kdor bo testiral, ne odgovarjam za razbito lobanjo).

Kam je pa šla tista energija na račun razlike v pospešku pri enakem času? Hint: manjši pospešek, daljši čas. DeltaV mora biti enak. Če je pospešek manjši, je čas/pot daljša. Zato je daljši nos lažji za konstruiranje, ker na daljši razdalji da nižji (dovolj nizek) zaviralni pospešek.

driver_x je izjavil:

Če je bil v nezavesti že prej, to pomeni da je bilo telo ob trku "mlahavo" (dirkači imajo sicer navodilo, da pred trkom prekrižajo roke pred prsnim košem in kar se da napnejo vse mišice v telesu) in v tem primeru so pojemki na glavi lahko večji, saj je potrebno upoštevati še krožno gibanje. Vendar bi bila v tem primeru zelo verjetna tudi poškodba hrbtenice v vratnem delu. Tudi meni se uradna razlaga zdi logična.

Prej manjši, ker glava zaniha dlje. Spet, daljša pot, nižji pospešek. Druga stvar je, da tako glava lažje kam udari, kar privede do špic v pospeških, zarotira, itd.

billy je izjavil:

Me zanima efekt na možgane pri polni zavesti in nezavesti, ob identičnem trku. Ugibal bi, da neka razlika mora biti, saj je v nezaveti telo že v "stand by načinu", medtem ko pri polni zavesti laufa na polno. Telo gre namensko v nezavestno stanje, ne zaradi lepšega, ampak zaradi nuje in marsikateri proces se potem spremeni, upočasni, ugasne...travma na travmo je pomoje veliko hujše, kot zgolj ena travma.

Edina razlika je, da mišice v vratu delajo. A ko govorimo o ~20g ne vem koliko te mišice sploh lahko držijo. Tako da neke tako hude razlike IMO ne more biti. Kar se tiče samih možganov, itak so samo potnik, mehko tkivo v tekočini pa to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

galimim ::

This just in
Fernando Alonso suffered 'temporary memory loss' after his crash in testing
McLaren have confirmed to Sky Sports that Fernando Alonso suffered 'temporary memory loss' following his accident in testing at Barcelona.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Skyman ::

Teorije o tem, da je Alonsa v Barceloni stresla elektrika iz okvarjenega sistema za obnovo energije in je nezavesten zapeljal v zid, podkrepljuje ta slika, na kateri McLarnovi mehaniki ob razbitini dirkalnika nosijo gumijaste zaščitne rokavice
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/...

TribesMan ::

To je popolnoma standardna procedura za vsak avto s hibridnim sistemom v primeru nesreče...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Modri dirkač ::

TribesMan je izjavil:

To je popolnoma standardna procedura za vsak dirkalni avto s hibridnim sistemom


Popravek... :)
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Kaj pa vem če maš prav...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

In the mean time, FA attends Dubai international boat show.

http://i.imgur.com/a7cFd2C.jpg?1

Ali pa je mogoče samo pozabil kje je doma? O_o
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

win64 ::

In že odštevamo, še 5 dni :)

broken/link ::

čelade dirkačev za letošnjo sezono
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/03/09/2...

ena grša od druge :)

Skyman ::

nc kej posebnega,ce sm cist iskren sm pricakoval mal bolj zanimivo barvo od vettla- ta bela pa una nemska zastava mi tko dolgocasno deluje.Glede na njegove prejšnje čelade

billy ::

Zdaj so se celo pojavile govorice, da ferrari želi hamiltona zraven vettla za 2016, ko kimi odide.

Ne bi bilo tako slabo, ampak dvomim da kdo sploh resno razmišlja v tej smeri...

Jst ::

Glede čelad: edina, ki mi izstopa, je Rosbergova. Ostale so ... "generic Hofer* variacije"

*Hofer, Spar,... prvo kar mi je padlo na misel.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

win64 ::

Meni so všeč: Rosberg, Massa, Grosjean. Ostale so bolj tako tako.

Super Sonic ::

Ne bi bilo tako slabo, ampak dvomim da kdo sploh resno razmišlja v tej smeri...

Zakaj pa da ne?

Biti svetovni prvak s tremi moštvi? Kr dober izziv če mene kdo kaj vpraša. Tudi sicer bo MB slej ali prej ujet (še vsako dominanco so pri FIA nekak s pravilnikom uničili in tudi to bodo), vprašanje je le - kdaj.

V Maranellu ne dela slabo te dni in bodo verjetno imeli precej dober dirkalnik že kaj kmalu, tako, da sam ne vidim prav nič spornega, če letos še oddirka pri MB, potem se pa ne veže več dolgoročno na to moštvo.

Glede čelad ima najbolj generične Red Bull, ostali imajo vsi neke lastne barvne zasnove; vsaka je po svoje zanimiva. Button je malo razočaral, sem mislil, da bo ostal na roza.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Sam sem se večkrat spraševal, kaj bi si izbrali dirkači: moštvo z avtom za naslov prvaka ali 10x večjo plačo?

Super Sonic ::

Menda bi si izbrali avto za naslov; denar v svetu F1 ni pomemben, saj revežev ni. Tisti, ki so, služijo dobro sami po sebi, tisti, ki si plačujejo sedež pa tako ali tako imajo denar.

Manor je uspel priti na dirko:


Vprašanje je koliko bodo dirkal, drugi voznik pa bo Roberto Merhi.
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Zato, ker dvojec vettel hamilton ne bi funkcioniral, oba sta namreč zelo problematične osebnoti, kar se tiče naduvanosti in zavračanja avtoritete. Oba sta velikokrat preslišala moštvene ukaze, ipd neresnosti.

vilser ::

Melbourne je dirkališče kjer je zelo pomemben mehanski grip dirkalnika. Mercedes je razred zase, pol za njimi so pa zadeve bolj komplicirane, globalno Williams in Ferrari zgledata malenkost boljše od Red Bulla, vendar preteklost pravi, da slednjemu moštvu zelo ustreza steza v Avstraliji, in da vse postavijo pravočasno na svoje mesto za prvo dirko, torej zna biti, da bo Red Bull drugo najboljše moštvo, ali vsaj na isti ravni kot Williams in Ferrari, ki sta imela lani težave z oprijemom pnevmatik.
Toro Rosso/Lotus/Force India jih vidim precej blizu pri borbi za točke. Ta prvi dirkalnik zgleda, da ima zelo dobro šasijo, in Verstappen je presenetil dost folka v padoku v Barceloni (Sainz pa manj), Lotus je bil pa nepričakovano počasen na testiranjih, Force India ... hmm, pri njih je velika zamuda, da bi bili lahko zares konkurenčni.

Manor, ki med staro šasijo, PU 2014, in brez nobene prisotnosti na testiranjih, zelo, zelo težko se bodo pojavili na štartu, in če bodo, jih vidim na zadnjem mestu.

McLaren Honda, pojma nimam, kaj si misliti o slednjem moštvu. Button odlično dirka v Avstraliji, vendar na testiranjih je imel McLaren skoz težave s PU Hondo, pa dirkalnik pri aerodinamiki ni mogel napredovati, in praktično nikoli niso pritisnili na plin, lahko bodo predzadnji, lahko pa bodo za Red Bullom, ker šasija od McLarna zgleda mnogim zelo dobra.

billy ::

Ne pozabit, kdo je lani zmagal v Melbournu, pomoje je RBR še vedno najboljše moštvo, kar se tiče "mehanskega gripa" in če je renault naredil kak korak naprej s PU bi znalo bit zanimivo, predvsem na dirki. Qualy formo, oz one lap formo, pa ima merc najboljšo že nekaj let...

PrimozR ::

Zmagal je Rosberg, ne vem na kaj ciljaš.

Skyman ::

Evo Super Sonic so te prebrali
http://imgur.com/a/2wjOB

PrimozR ::

A bejž bejž, da ima Red Bull svojim svetovno znanim Red Bull čeladam podobne... čelade? Ki so stvar hrepenjenja skorajda vsakega mulca, ki se ukvarja oz. navdušuje nad akcijskimi športi?

Preseneča bolj variiranje Red Bullovih čelad zadnja leta, če pogledamo samo Flisarjevo z osenčenimi brki, kromirano, shiny Jona Olssona (švedska, smučar prostega sloga
), Gwinova temno modra mat (skoraj vijolčna? ZDA, MTB -
), nekaj podobnega za Jamesa Stewarta (ZDA, motokros -
) in tako dalje

Red Bullove čelade zadnjih par let celo postajajo nekoliko različne, tole, kar je zdaj v F1 je za njih nekako standard. Pa verjetno moraš tudi nekaj pokazati, da si lahko dovoliš nek divji dizajn čelade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

PrimozR je izjavil:

Zmagal je Rosberg, ne vem na kaj ciljaš.


Za zeleno mizo ja, na stezi pa je stanje bilo drugačno.

PrimozR ::

Aja?

Daniel Ricciardo snatched second in front of his home crowd, making him the first Australian Formula One driver to finish on the podium in his home race as a world championship round.


Daniel Ricciardo was disqualified from the results of the Australian GP.


Od kdaj je drugo mesto enako zmagi? Mercedes je dominiral, blizu jima je Ricciardo prišel le redko, pa še to bolj v drugem delu sezone, ko se je forma Renaulta morda malo dvignila. V Avstraliji bi verjetno mirno videli 1-2, če ne bi Hamiltonu odletela svečka.

Modri dirkač ::

billy je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Zmagal je Rosberg, ne vem na kaj ciljaš.


Za zeleno mizo ja, na stezi pa je stanje bilo drugačno.


Huh? lolwut?
Everybody lies!

billy ::

PrimozR je izjavil:

Aja?

Daniel Ricciardo snatched second in front of his home crowd, making him the first Australian Formula One driver to finish on the podium in his home race as a world championship round.


Daniel Ricciardo was disqualified from the results of the Australian GP.


Od kdaj je drugo mesto enako zmagi? Mercedes je dominiral, blizu jima je Ricciardo prišel le redko, pa še to bolj v drugem delu sezone, ko se je forma Renaulta morda malo dvignila. V Avstraliji bi verjetno mirno videli 1-2, če ne bi Hamiltonu odletela svečka.


ups, mea culpa, je bilo toliko slavja okoli rikiarda da se mi je v spomin vtisnila njegova zmaga...bil pa je le drugi, hah.

Super Sonic ::

RB dela sistematično, njihov mladinski pogon je fantastičen in vse okoli tega tudi. Edino kar boli je politika na koncu: pred vstopom v F1 in v tem času, ko se je treba odločat v prid določenim dirkačem. Vergne je bil odličen dirkač, ki je imel ritem Ricarda, pa je odletel kot gumb od gat. Praktično celoten Lotusov in Ferrarijev program ni sposoben potisnit nekaj podobno kvalitetnega naprej, čeprav je bil Jules verjetno še boljši, ampak je šlo v tem primeru bolj za naključe.

In menda bo vsak dirkač fural njihov model čedale, sej praktično dirkajo zastonj skozi mladinski pogon. Plače imajo nizke, ampak mislim, da se prav nihče ne pritožuje. Jasno pa, da če komu uspe dobit 4 naslove, bo lahko vsak dan na glavo natikal drugo čelado. Ta urejena hirarhija v modelu samega razvoja voznikov, kjer nihče ni "Mclarnovsko" zategnjen, jim dela odlično. Osebno sem celo prepričan, da bo ta vikend padlo presenečenje z njihove strani.

Vseeno pa kamot zapišem, da imajo bedno/dolgočasne čelade. Vsaj v F1. Pri drugih športih jim pa uspelo predvsem to, da če vidiš RB čelado na glavi (včasih je že znakec dovolj) veš že v naprej, da bo nekaj extremnega. Zgodba brez primere, zato tudi miljoni v žepu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

««
15 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251191506 (123065) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258143 (163969) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192572 (155817) WarpedGone

Več podobnih tem