» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
14 / 69
»»

broken/link ::

3dan testiranj

17:03 And here's the final lap count:
Hulkenberg 158
Raikkonen 136
Sainz 132
Ricciardo 128
Ericsson 123
Grosjean 116
Massa 102
Hamilton 76
Magnussen 39

17:02 Here's how they finished...
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m23.022s
2 Felipe Massa Williams 1m23.262s +0.240
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m23.276s +0.254
4 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m24.191s +1.169
5 Romain Grosjean Lotus 1m24.200s +1.178
6 Marcus Ericsson Sauber 1m24.477s +1.455
7 Nico Hulkenberg Force India 1m24.939s +1.917
8 Kevin Magnussen McLaren 1m25.225s +2.203
9 Daniel Ricciardo Red Bull 1m25.742s +2.720

broken/link ::

No, malo sem se potrudil, pa naredil statistični povzetek teh 3.dni

št. odpeljanih krogov v 3.dneh (ekipe)
Sauber Ferrari 386
Ferrari Ferrari 359
Torro Rosso Renault 357
Lotus Mercedes 331
Williams Mercedes 295
Red Bull Renault 287
Force India Mercedes 235
Mercedes Mercedes 230
McLaren Honda 147

Št. odpeljanih krogov v 3.dneh (proizvajalci motorjev)
Mercedes 1091
Ferrari 745
Renault 644
Honda 147

Najhitrejši odpeljan čas (v vseh 3dneh)
Nico Rosberg Mercedes 1m22.792s
Valtteri Bottas Williams 1m23.995s
Lewis Hamilton Mercedes 1m23.022s
Felipe Massa Williams 1m23.262s
Kimi Raikkonen Ferrari 1m23.276s
Felipe Nasr Sauber 1m24.071s
Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m24.191s
Romain Grosjean Lotus 1m24.200s
Marcus Ericsson Sauber 1m24.276s
Nico Hulkenberg Force India 1m24.939s
Kevin Magnussen McLaren 1m25.225s
Sebastian Vettel Ferrari 1m25.339s
Jenson Button McLaren 1m25.590s
Daniel Ricciardo Red Bull 1m25.742s
Daniil Kvyat Red Bull 1m25.947s
Pastor Maldonado Lotus 1m26.705s
Max Verstappen Toro Rosso 1m26.766s

BT52 ::

@broken/link

Lahko dodaš pri vsakem času še gume, da bo bolje razvidno.

MaterVola ::

PrimozR ::

Toel je dejansko tam neka pena? Morda testirajo kako se obnaša guma, kako blizu pride karbonu med vožnjo.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Toel je dejansko tam neka pena? Morda testirajo kako se obnaša guma, kako blizu pride karbonu med vožnjo.


Jup! :D

TribesMan ::

V Barcelono prispel nov RB... tokrat pobarvan v "prave barve".

Zgleda da bo mel RB jutri filming day.

http://www.f1today.net/en/photos/album/...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

The Hype!



Kdo bo koga?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

The Hype!



Kdo bo koga?

Pomojem bo Vettel hitrejši, leta pa to.

Ampak naj mi Kimi dokaže nasprotno! :)

Super Sonic ::

Ne pozabit, da je ta steza "Kimijeva" steza; na njej je bil vedno hiter, lani celo eden redkih trenutkov, ko je stresel Alonsa (ki je potem med dirko gemblal in dobil s taktiko).

Vettel bi moral rabiti še nekaj časa, da pade v sam ritem moštva, čeprav osebno računam, da bo prvo polovico leta Kimi bil spredaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Zelo verjetno bo tesno... Samo če pa bi enemu ali drugemu uspelo močno premagati svojega sotrpina v moštvu, bi to verjetno precej negativno vplivalo na podobo slednjega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Vse drugo, kot ownanje vettla (podobno kot je ownal alonso) bo za mene kar veliko presenečenje.

vilser ::

Torej testiranja so zaključena. Čez 13 dni bo dirka.
Zdi se mi, da je situacija podobna kot lani. Se pravi Mercedes dobesedno leti po stezi, Red Bull je po mojem drugo najboljše moštvo, in pol vidim Williams za nekaj desetink pred Ferrarijem.

Kar se pa tiče McLarna Honde. Hmm ...
Projekt je zelo ekstremen in skoz imajo težave. Sam, ko jih bodo rešli in, če ima dirkalnik potencial, pol bo prišu ven.

vilser ::


TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

barakus ::

Meni je bila prejsnja grafika bolj kul :)

PrimozR ::

A nos je že ves čas isti? Nisem vedel da je tako kratek...

Aja, v introtu Motorsport Mondaya EiC stavi na McLaren kot drugo najboljšo ekipo, če ne bodo imeli težav z motorjem. Da naj bi bil ta z vidika dizajna sicer res dober.

http://motorsportmonday.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TribesMan ::

Ja, če Honda naredi čudež v naslednjih 10 dneh... :D

Sicer pa kaj veš, mogoče so pa full dobro fejkal med vsemi testiranji, in bodo prišli v Melbourne in stresli vse za pol sekunde... who knows.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Veliko folka pričakuje Alonsa med top 6 po kvalifikacijah Avstralije. Mogoče je malo nerealno, po drugi strani pa drži, da njihov čas v Barceloni (okoli 1:25:2+//Magnusen) niti slučajno ni bil "power lap", motor pa naj bi bil nekje le na 70-75% perfomansa (prakično ERS ni deloval). To so seveda zgolj in samo ugibanja, hkrati pa tudi sam McLaren govori o tem, da imajo najprej težave z zanesljivostjo in da v bistvu kakšnih resnih testov sploh še niso delali. Celoten opravljen program ocenjujejo na od 45% do 50%, kar pa postavlja ta Magnusov čas v čisto drugo luč.

Drugi pogled je pa ta, da bodo na peti dirki vgrajeval peti motor obema dirkačema. Enako kot Ferrari, tudi oni računajo na dirko v Barceloni in nato v začetku drugega dela sezone, po premoru, z večjimi posodobitvami.

Jaz mislim tako: MB bo v začetku leta zgodba zase, bo pa veliko dogajanja zadaj. Zdej koliko bo pa vse to zanimivo bomo pa še videli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

A nos je že ves čas isti? Nisem vedel da je tako kratek...


Jup, nič sprememb skozi teste. Skratka to je "launch version".

Aja, v introtu Motorsport Mondaya EiC stavi na McLaren kot drugo najboljšo ekipo, če ne bodo imeli težav z motorjem. Da naj bi bil ta z vidika dizajna sicer res dober.


Recimo meni je z vidika dizjana Torro Rosoo še boljši. Ampak kaj vemo, pač lahko upamo, da že zaradi Honde same se bodo težave tekom dirk hitro noramalizirale vsaj do te mere da ne bodo spet prehitro spakirali kufre...

Sicer pa je velik opriloćnosti za popravljanje napak od varnostnih, vzdržjivostnih razlogov in token sitema, tako da bodo imeli priloćnosti za izboljšanje.

PrimozR ::

Ma fejkali niso, to je strel v nogo. Ne vem, upam da jim uspe, navsezadnje lani ni bilo dram na drikah, bile so pa na testiranjih. Stresli ne bodo, Mercedes je predaleč. Ampak to, da bodo relativno zraven oz. pri vrhu druge jakostne skupine (vsi, razen Merca torej :D) je pa realno, ČE bo motor delal.

Aja, Renault načeloma spet kupuje ekipo. Pa v Motorsport Monday so omenjali, da bi lahko ponujali keš Mateschitzu za matični Red Bull, ki bi s tem iz cele zadeve celo potegnil denar. Renault bi pa naredil isto kot že konec 90ih ;)

Druge opcije so bolj zavrnili, ker naj bi želeli UK moštvo - Sauber in Torro Rosso torej odpadeta. Za Force Indio so pa rekli, da ima preveč v razsulu infrastrukturo, torej da je en kup sijočih ekip, ki so pa precej kisle pod kožo ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

vilser ::

Fernando Alonso: A Medical Update

Posted on Tuesday, 03 Mar 2015 12:05 (GMT)

Having performed an exhaustive series of tests and scans – some of them as recently as yesterday evening – McLaren-Honda driver Fernando Alonso’s doctors have informed him that they find him asymptomatic of any medical issue; that they see no evidence whatsoever of any injury; and that they therefore describe him as entirely healthy from neurological and cardiac perspectives alike.

However, Fernando’s doctors have recommended to him that, following the concussion he sustained in a testing accident at the Circuit de Barcelona-Catalunya on February 22nd, for the time being he should seek to limit as far as is possible any environmental risk factors that could potentially result in his sustaining another concussion so soon after his previous one, so as to minimise the chances of second impact syndrome, as is normal medical procedure when treating athletes after concussions.

In order to limit those environmental risk factors, specifically, his doctors have advised that he should not compete in the imminent Australian Grand Prix meeting, which will take place on March 13th, 14th and 15th.

Fernando has understood and accepted that advice, and the two McLaren-Honda cars will therefore be driven in Australia by Fernando’s team-mate Jenson Button and the team’s test and reserve driver Kevin Magnussen.

Fernando’s doctors acknowledge that he feels fit and well, and that he regards himself as ready to race, and, that being the case, they are comfortable with the fact that he has already recommenced physical training, with a view to preparing for a return to the cockpit of his McLaren-Honda car for the Malaysian Grand Prix meeting on March 27th, 28th and 29th. Indeed, his doctors are supportive of that ambition, satisfied as they are that he sustained no damage whatsoever during his testing accident on February 22nd.

All at McLaren-Honda fully support Fernando’s decision in respect of his doctors’ advice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Super Sonic ::

Hmmmm... Hekkie Kovalainen je na twitterju pribil tole: "I raced 2 weeks after my concussion in 2008 so he'll be back soon!"

Tko da res me zanima ali se bo kdaj zvedelo kaj se je zgodilo tisti dan v kokpitu Alonsa.

Bi znal biti, da ga tudi v Maleziji ne bo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

ma to je nekaj z zdravjem povezano, tako kot smo predvidevali...izčrpanost telesa zaradi diete + posledice nesreče.

PrimozR ::

Ma fora je, da se z možganskimi poškodbami res ni za igrati. Cel kup igralcev NFL-a je popolnoma defektnih zaradi konstantnih micro-concussionov, ljudje so pa tudi že umirali zaradi drugega udarca v glavo po relativno hudi poškodbi. Če koga zanima ta svet naj pogleda HBO-jev Crash Reel. Pa ta dva filma: https://vimeo.com/77008826 https://vimeo.com/77456396

vilser ::

Če mu je trk v zid res povzročil potres možganov, to pomeni, da, ko je trčil je bil že v nezavesti. Če bi bil pri sebi, mu nesreča ne bi pustila takšnih posledic, ali pa nesreče sploh ne bi bilo. Razen, če nas hočejo prepričat, da je Alonso zgubil kontrolo nad dirkalnikom pri 130 km/h.

suhi ::

Nekaj podobnega sem že sam razmišljal. Če bi bil pretres posledica enega takega 'mimogrede' trka, bi bili ti v F1 veliko pogostejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: suhi ()

billy ::

Vsekakor je zadeva še naprej sumljiva in dela samo škodo mclarnu.

PrimozR ::

Potres? Srsly?? Pretres. Zakaj bi moral biti v nezavesti? Z izjavo o potresu mi ne deluješ ravno ekspert, da bi ti verjel tole, sploh upoštevajoč, da zlahka fašeš pretres in sploh ne izgubiš zavesti.

Ne vem od kje si pobral to logiko.

Pa povedali smo že, za 150 km/h trk avto praktično ni bil poškodovan. Pa Alonso je bojda fasal 30g. Za vas ne vem, sam jaz bi se takšnim trkom v vsakem primeru rad izognil, ne morejo biti ravno udobni in zdravi.

vilser ::

Alonso je trču v zid minimalno. Dirkalnik je bil skoraj cel.
Pri takšnih trkih ne dobiš potres možganov, če si pri zavesti, ker pol bi imeli vsi dirkači potres možganov, ko oplazijo in ruknejo v zid, in jim gre glava levo in desno. Seveda, če si v nezavesti je sila večja in pusti večje posledice.

Super Sonic ::

Alonso je trču v zid minimalno. Dirkalnik je bil skoraj cel.


Skoraj zadeto bistvo; Alonsu se je nekaj zgodilo v dirkalniku, da ga je odneslo iz smeri in je potem nenadzorovano drajsal po zidu. Sej pravim, največ od vseh je povedal Vettel, ki se mu je vozil za ritjo.

Vse ostalo se razume (jasno, pretres ni kar tako, ravno v Melburnu pa ni prav veliko izletnih con in je zid zelo blizu). Gary Hartstein ponavadi najbolje obrazloži vse skupaj, je vendarle potrebno vedeti, da tudi pretres možganov ima različne stopnje in me prav zanima kakšno stopnjo nesreče mora dirkač imeti, da en mesec ne sme dirkat. Vedno mi pride pred nos Kubica, ki je naslednjo dirko že dirkal.


ps
Čeprav pomoje ni res, ZDA (naslednja dirka) je takrat izpustil in je za moštvo dirkal -> Vettel. Eno kasneje se je vrnil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

PrimozR je izjavil:

Pa Alonso je bojda fasal 30g.


To je mclaren potrdil?

Možno sicer je, da alonso vidi, da je mclaren v drami, da niti ne bo prišel do konca dirke v avstraliji in igra na "safe card", ampak tu so potem sponzorji ki ga zahtevajo.

Super Sonic ::

Možno sicer je, da alonso vidi, da je mclaren v drami, da niti ne bo prišel do konca dirke v avstraliji in igra na "safe card", ampak tu so potem sponzorji ki ga zahtevajo.

Ne, zraven razvoja je on prvi, to je v bistvu zanj tudi ključno, ker vedno manipulira s tem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

O Jezus kake teorije zarote spet. Mislim da dol padeš. Od kje potegnete zaključke, da so posledice nesreče hujše če je oseba v trenutku trka v"nezavesti"... wtf? Sami specialisti za traumo in neurologi tle okol očitno.

Glede nesreč. Bolj kot zadeve letijo naokoli (beri, bolj kot dramatično zgleda), bolje je to za samega voznika. Ker se v tem primeru sprosti veliko energije. V primeru da samo zadaneš v zid in se nič ne polomi, to pomeni da praktično ni material absorbiral nobene energije in najebe tisti ki je v avtu.

McLaren je dal podatke da je bil zaznan sunek 30g v senzorju v avtu, sprožil se je tudi alarm, in 16g znotraj čelade (senzor je integriran v slušalko). Nevem kaj se vam zdi, ampak jaz mislim da je 16g na glavo hudičevo veliko. In 16g ne fašeš če malo "podrsaš" po zidu. Mora bit kr dober šus.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

vilser je izjavil:

Alonso je trču v zid minimalno. Dirkalnik je bil skoraj cel.
Pri takšnih trkih ne dobiš potres možganov, če si pri zavesti, ker pol bi imeli vsi dirkači potres možganov, ko oplazijo in ruknejo v zid, in jim gre glava levo in desno. Seveda, če si v nezavesti je sila večja in pusti večje posledice.

KAJ?? Da ne bom od smeha zdajle omedlel na stolu in tako močno udaril v (mehko) naslonjalo za glavo, da mi bo počila lobanja. Ker bo sila večja!!!

Glava oz. možgani so ena precej black magic zadeva. Eni se razmažejo po zidu z avtom, pa jim ni (skoraj) nič. Drugi pa na prvi pogled malce faceplantajo z bordom (Crash Reel) in fašejo traumatic brain injury. Te zadeve so popolnoma nepredvidljive, tako da govoriti 0s Kubico je bilo vse v redu' je tako-tako. Kar nekaj ljudi je preživelo tudi hujše trke od Bianchijevega, pa poglejte kaj je z njim. Poglejte kaj je s Schumacherjem. Sam sem pa recimo letel čez belanco in na glavo priletel na skalo z navadno cestno/xc čelado brez posledic (ne, težak sem že od prej).

Za 30 g ne vem, če je potrjeno, pač govorilo se je o tej cifri in meni se pretres ne zdi nemogoč, če je recimo z glavo udaril še v obroč v kokpitu. Je penast, a vseeno so pospeški lahko precej veliki, gibi pa neugodni.

Če bi bilo z njim kaj resneje narobe, v stilu kakih tumorjev, bi že povedali, itak ne morejo skrivati pred sponzorji in itak v takšnem primeru en bi več smel dirkati. Razen če skrivajo pred javnostjo, ker Alonso ne želi imeti vsega na očeh publike.

TribesMan je izjavil:

McLaren je dal podatke da je bil zaznan sunek 30g v senzorju v avtu, sprožil se je tudi alarm, in 16g znotraj čelade (senzor je integriran v slušalko). Nevem kaj se vam zdi, ampak jaz mislim da je 16g na glavo hudičevo veliko. In 16g ne fašeš če malo "podrsaš" po zidu. Mora bit kr dober šus.

Hvala za tale konkreten info. Naredi stvari bolj jasne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

vilser ::

Super Sonic je izjavil:

Alonso je trču v zid minimalno. Dirkalnik je bil skoraj cel.


Skoraj zadeto bistvo; Alonsu se je nekaj zgodilo v dirkalniku, da ga je odneslo iz smeri in je potem nenadzorovano drajsal po zidu. Sej pravim, največ od vseh je povedal Vettel, ki se mu je vozil za ritjo.

Če se prav spomnem pri Alonsu so pregledi pokazali, da ima poškodbo glave, pa sum je bil, da ima potres možganov, sam pol se ugotovili, da nima.

Sicer pa, če imaš poškodbo glave je zadeva dost je**na in zelo nevarno je.

V takšnih primerih (seveda je tudi odvisno za kakšno poškodbo se gre), svetujejo zdravniki počitek 15 dni, in še vsaj +15 dni brez športne aktivnosti, ki bi lahko povzročila ponovno kakšno poškodbo tako, da jaz pri temu ne vidim nič čudnega, da pač Španca ne bo na prvi dirki v Avstraliji.

Super Sonic ::

https://formerf1doc.wordpress.com/2015/...

Lastly, I'm immensely proud of this sport. This is a mature decision, clearly prioritising what's important. It indicates just how pervasive the culture of safety regarding head injury is in Formula 1 - a wonderful legacy of Prof Sid!


No, zdej ko je vse na mestu, bo počas čas za dirko. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Ampak če je zgolj pri 150kmh doživel 30G, kolikšna sila bi bila, če bi imel takrat neko max hitrost, recimo 250kmh ali koliko je tam možno? 50G ali še več? Koliko sploh glava "prenese" preden pride do resnih poškodb?

Ker če je to res, bo morala FIA začeti razmišljat tudi o teh vrstah nesreč oz kako narediti avto "bullet proof" all around, ne pa da obstaja neka točka trka, kjer se vse sile prenesejo na voznika...

Daedalus ::

Maksimalni zabelezen pospesek (oziroma pojemek) v dirkanju je 214g. Ni pa zgolj sila vprasanje, je tudi na kaj deluje. Je pac treba imeti nekaj srece, da ni hujsih posledic. Ne glede na razvajenost mlajsih gledalcev in voznikov F1, je dirkanje se vedno nevaren sport. In vedno bo.

Pa zgolj 150 km/h? Resno? 150 km/h je prekleto hitro, sploh za se kam zaleteti. Probaj enkrat kak dirkalni gokart pelat, pa se pol javi...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Vse je odvisno od tega kako se avto "zmečka"...

Če je "head on" imaš spredaj dolg nos, ki ga FIA zelo natančno stestira, da ustreza vsem crash testom in ustvari kontroliran pojemek.

Če pa maš smolo in se zaletiš tako čudno na stran in se nobena stvar ne polomi, potem maš pa problem. Obes pač noben ne testira. Si pa mislim, če se izkaže da bo mel Fernando kake dolgotrajnejše posledice zaradi tega, bo FIA hitro uvedla tudi kaj takega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Veliko je G silah napisanega tule: http://www.formula1-dictionary.net/g_fo...

Sicer pa zelo pomemben/ključen podatek pri teh silah: koliko časa traja sila traja na dirkača. V absolutnem preživi tudi +200G ampak za zelo, zelo kratek čas. Sicer tudi sam nisem vedel podatka, da imajo pri McLarnu defacto zabeleženih 15G v čeladi.

Fernando je, očitno, imel pri tej nesreči ogromno smole.

ps
Še nekaj malega o samih crash testih v F1: http://www.formula1-dictionary.net/cras...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Zgolj 150 kmh sem rekel zato, ker je pač na stezi na tistem delu to zelo majhna hitrost, normalno se mislim da peljajo preko 200kmh, ali 250? V glavnem, če bi med dirko prišlo do tega, bi lahko bile posledice hujše, zato je pač potrebno delati tudi v smeri varnosti na vseh področjih.

Pa alonso ni pomehkužen "mladič". Je pa res, da moderna F1 zahteva dirkača v stilu jockey-a, torej mini postava, mini kilaža, etc etc...kar seveda pomeni da telo ni ojačano in lahko prej pride do poškodb, katerih drugače ne bi smelo biti. Tudi o tem bi morala FIA razmisliti...

vilser ::

Kje se bi dalo videt kje so točno postavljeni komponenti znotraj dirkalnika oz tam kje sedi dirkač? Mislim na kakšno sliko z opisom.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

vilser je izjavil:

Kje se bi dalo videt kje so točno postavljeni komponenti znotraj dirkalnika oz tam kje sedi dirkač? Mislim na kakšno sliko z opisom.


Še vedno iščeš razloge, kako bi ga lahko streslo?

Potem bo tole za tebe ;)

Fabrizio Barbazza ex F1 driver (1991-1993) said that he has accurate information that Alonso got a 600W shock that gave him a temporarly blindness and vein obstraction. F1 and McLaren don't want to release this information. It is not normal to sit out the rest of the test and the first race for an 90mph accident. McLaren is now running with their own MGU unit and not the Honda unit. Why?!? The answer is obvious. I just wish the F1 teams and the FIA would treat Us, the fans, with more respect. The "Gust of Wind" accident is an insult to our intelligence.

McClane ::

Tudi jaz mislim da se za vsem skupaj skriva precej več, kot pa je McClaren uradno povedal.
Ni normalno, da zaradi takih trkov dirkač preventivno leži v bolnišnici par dni, nato spusti teste in še prvo dirko. Če je to znak da se bo v bodoče tako dogajalo z vsemi dirkači ki bodo imeli nesrečo...ne vem no, zna bit kar prazen grid na kakšnih dirkah.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

vilser ::

billy je izjavil:

Še vedno iščeš razloge, kako bi ga lahko streslo?

Potem bo tole za tebe ;)

Fabrizio Barbazza ex F1 driver (1991-1993) said that he has accurate information that Alonso got a 600W shock that gave him a temporarly blindness and vein obstraction. F1 and McLaren don't want to release this information. It is not normal to sit out the rest of the test and the first race for an 90mph accident. McLaren is now running with their own MGU unit and not the Honda unit. Why?!? The answer is obvious. I just wish the F1 teams and the FIA would treat Us, the fans, with more respect. The "Gust of Wind" accident is an insult to our intelligence.

Jaz mislim, da je problem pri dirkaču. Pač je imel kakšno težavo z zdravjem, ampak vseeno bi rad vedel kje točno so postavljeni komponenti v notranjosti dirkalnika tam kjer sedi dirkač?!

PrimozR ::

Pomojem je pri teh pospeških precej odvisno tudi kako pride do njih, kakšen je odvod pospeška, torej sunek (jerk). Če je ta visok, pospešek (in sila) hitro narastejo, v sistem skoraj naenkrat vneseš veliko energije. Pri manjših sunkih (a vseeno visokih pospeških) je pa to manj nasilno, a sile delujejo dlje.

b3D_950 ::

billy je izjavil:

vilser je izjavil:

Kje se bi dalo videt kje so točno postavljeni komponenti znotraj dirkalnika oz tam kje sedi dirkač? Mislim na kakšno sliko z opisom.


Še vedno iščeš razloge, kako bi ga lahko streslo?

Potem bo tole za tebe ;)

Fabrizio Barbazza ex F1 driver (1991-1993) said that he has accurate information that Alonso got a 600W shock that gave him a temporarly blindness and vein obstraction. F1 and McLaren don't want to release this information. It is not normal to sit out the rest of the test and the first race for an 90mph accident. McLaren is now running with their own MGU unit and not the Honda unit. Why?!? The answer is obvious. I just wish the F1 teams and the FIA would treat Us, the fans, with more respect. The "Gust of Wind" accident is an insult to our intelligence.


600 W? Bi blo bolj logično 600 V.

Nekaj podobnega mogoče: http://www.auto123.com/en/news/f1-bmw-m...

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
««
14 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251191437 (122996) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258089 (163915) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192528 (155773) WarpedGone

Več podobnih tem