» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
16 / 69
»»

TribesMan ::

Van der Garde je zgleda zmagal v tožbi proti Sauberju... to bo še zabavno...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Ja, bodo lepo izgubili doto enega dirkača v moštvu, kar zna biti že kar mal kritično, so že tko v rdečih številkah. Bi rekel velika nespretnost pravne službe pri Sauberju. Hecno je tudi, da nimajo sedeža odlitega za Van der Garda.

Še bolj "hecno" pa bo, če jih bodo tožili še tisti, ki bodo sedež izgubili (Nasr/Erikson). Bi recimo fasal en precedes v F1, ko bi napačno spisana pogodba z dirkačem lahko potopila celo moštvo, bi bilo mogoče za nauk, da se dirkače plačuje, ne pa od njih denar pobira.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

McClane ::

Upam da bo tale Sauberjeva pravna zmešnjava dobra lekcija za vse ostale.
Tako se pač ne dela, tudi če nekdo pomaha z šopom denarja, ne moreš kar po domače zamenjati voznikov in spreminjati obstoječih pogodb. Je pa res to hud fail pravnikov ali pa so računali na dogovor z Van der Gardom ki ga pa nato ni bilo.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

TribesMan ::

Renaultov motor:

https://twitter.com/tgruener/status/575...

On the related news... Vettel named his car Eva.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

http://www.auto-motor-und-sport.de/bild...

Kul galerija, nekje polovica je v povezavi z novimi avti, Sauber, Force India, Williams in še kdo pokažejo kar precej, od tukaj je slika Renaultovega motorja iz Tribesovega posta, vidi se tudi Red Bullov menjalnik, itd. Druga polovica je pa na splošno nekaj škljocev iz Melbourna, priprave steze, vozni park obiskovalcev, dirkači, fani, itd.

Opisi so, jasno, nemški, ampak ni panike, Google Translate zna prevesti precej okej (ker se nemško še učim zraven pogosto preverjam pomen, pa se kar da razbrati). Za Chrome mimogrede obstaja extension, ki pokaže gumbek za prevod ob označenem tekstu, da bo šlo hitreje.

TribesMan ::



:D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Ups:

(do danes je bilo potrebno oddati seznam voznikov)

Giedo van der Garde ne bo vozil. Tole bo še veselo, ker očitno ne spoštujejo sodbe sodišča.

Manorjeve barve:
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/03/12/m...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Super Sonic ::

Manorju se slabo piše; čedalje bolj se govori, da ne bodo naredili niti kroga ta vikend, sicer pa bodo bili ogorčen boj s 107% časa najboljšega. Vemo, da so dirkalniki letos zelo napredovali v hitrosti, narejenega pa nimajo niti kilometra.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

To ne bi bil ravno nek šok, bolj me zanima kaj bo s mclarnom, oni so tudi kandidati za 107%, še posebej če bo merc pritisnil na plin (moral)

Super Sonic ::

http://www.miranalisic.com/

Sedaj je že jasno, da Miran Ališič letos ne bo komentator F1 na RTV. :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

wtf, ja kdo pa pol bo? Pri nazaj legenda med komentatorji motošporta?

MaterVola ::

Ališič mi je fantastičen za prispevke s terena, njegovo komentiranje v živo pa naravnost neprebavljivo.

billy ::

Vseeno pa mislim, da je najboljši, kar ga premoremo, vsaj tako je bilo videti v preteklosti, ko so ga že poskušali zamenjati.

Čeprav skupaj s miheličem na tisti eni dirki sta bila pa meni zelo solidna, ne vem zakaj niso nadaljevali s tem!

MaterVola ::

Zaradi njega ne morem gledati formule, prav tako smučanja (njemu španska vas). Enostavno gledam ali na ORF-u, Eurosportu ali SKY-u.

BT52 ::

Kdo ugotovi razliko? :P





Če ne potem: http://www.motorsportretro.com/2012/03/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

MaterVola ::

Druge slike ne naloži.

šernk ::

Bilo je samo še vprašanje časa, glede nato da je moral dirke spremljati iz studia že lani če se ne motim? No na nekatere mislim, da je odpotoval ampak ne na vse.

Žal boljšega za F1 v SLO nimamo, s tem se je treba sprijaznit, v F1 je pa že toliko časa, da mu najbrž niti Eclestona ni problem potegnit za rokav. Za kvaliteten program bi se rabilo poleg njega le še nekoga, ki ni novinar ampak tehnik. Drugi imajo kot strokovne komentatorje bivše dirkače, kje ga boš pri nas našel? :)

kdo ve za koliko časa ima RTVSLO zakupljeno F1? Ker po mojem mnenju se Ališič ne bo kar tako predal in bo probal zadevo prenesti na drugo TV, ki mu bo omogočila boljše pogoje in pri poganjanju za odkup TV pravic verjetno on spet nima konkurence.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

driver_x ::

BT52 je izjavil:

Kdo ugotovi razliko? :P


Hribar in Novosel.

šernk je izjavil:

Žal boljšega za F1 v SLO nimamo, s tem se je treba sprijaznit,


Koliko slovenskih komentatorjev pa si sploh slišal? Pri Miheliču se pozna, da zadev ne spremlja več preveč podrobno, Ališič pa je komentiral vse drugo, samo dirke ne. Sam menim, da bi slabšega komentatorja od Ališiča že težko dobil. Ne pravim, da se ne spozna na šport in da ne pozna zakulisja, ampak kar se tiče pa komentiranja je pa brezupen primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

billy ::

driver_x je izjavil:



Koliko slovenskih komentatorjev pa si sploh slišal?


Hja..to je to....ni jih, če bi bili, bi že zamenjali ališiča, saj so poskušali pred leti, pa je bila tista sezona katastrofalna.

Sriple Tix ::

Saj jih ne more biti, če se MA že vsa leta štuli ravno tja, kamor ne sodi (in da ne bi bil zgolj kritičen, njegove pisane prispevke izredno rad prebiram, le za mikrofon enostavno ne sodi).

šernk ::

Koliko slovenskih komentatorjev pa si sploh slišal?


več kot dovolj pri spremljanju drugih motošportov. Pred leti sem una dva "tepca" na pop tv prenehal poslušat na tretji dirki. Tudi drugje, kar se je prenašalo kakšne dirke, motoGP je še nekako na ravni, ostalo pa ni bilo za gledat. Če misliš da poznaš boljšega, predlagaj ga na RTVSLO.

70 krogov pa ne mislim spremljat: Na prvem mestu je Hamilton povišal prednost pred Rosbergom za desetinko sekunde ta krog, na tretjem mestu jima sledi v počasnejšem ritmu Ricciardo z red bullom, še sekundo za njim je Bottas.

če daš pa nekoga, ki bo 70 krogov govoril o nastavitvah sprednjega krilca pa spet ne dosežeš nič. Za kvalitetno komentiranje v F1 bi morala biti vedno 2, drugače kvalitetnega programa sploh ne moreš naredit. Ališič jasno ni na nivoju tistih, ki nas zanima tehnika ampak če pogledamo nogomet...drugega kot kdo ima žogo ne povejo sploh.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

driver_x ::

Saj smučanja ni nič bolje komentiral.

driver_x ::

Ko smo že pri slovenskih komentatorjih: Stare je izvrsten: je ravno prav duhovit oz. piker, ima zelo bogat besedni zaklad, postreže z ravno prav statistničnimi podatki in razume se na šport, ki ga komentira.
Ališič in Jerančič sta me pri prenosih F1 najbolj spominjala na komentatorsko verzijo ta lesenih dveh Čehov iz risanke. Verjetno je Ališič res boljši od ostalih cvetk nacinalke (Milovanovič, Bergant, ....), kar pa še ne pomeni, da tudi on ni poden od podna.

billy ::

Stare je legenda res je, še posebej pri skokih ko je v paru.

driver_x ::

billy je izjavil:

Stare je legenda res je, še posebej pri skokih ko je v paru.


Jaz sem na OI gledal atletiko samo zaradi njega, ko je komentiral v paru še z enim in sta potem pod######la eden drugega.

driver_x ::

Če se vrnem vsaj delno nazaj na temo, točneje na Ališičev blog. Tam se pa moram z njim strinjati, da je odnos do tega športa pri nas katastrofalen. Na nacionalni televiziji nikoli niso problem prenosi raznih vaških veselic, maš, evrovizije ter razne povitve 10 let starih oddaj z narodnozabavno glasbo in podobno. RTV naj bi skrbela tudi za kulturo in izobraževalne tematike, tehnično kulturo in podobno. Formula 1 zaradi svoje tehnične dovršenosti in športne narave gotovo sodi v vrh spiska tematik, ki bi jih nacionalna televizija morala pokrivati. Ob tem pa ne morem mimo vprašanja, koliko potencialnih gledalcev je od spremljanja F1 odvrnil prav Ališič.

billy ::

Mučke:

http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

"Še vedno se pogovarjamo z ekipo McLaren o tehničnih stvareh in zdravniški institut se pogovarja z zdravniki, ki so v bolnici bdeli nad Alonsom," je povedal Whiting in s tem še enkrat podčrtal, da tesno sodelujejo z McLarnom in da želijo zbrati vse informacije. "Seveda nisem kvalificiran, da bi govoril o zdravniških zadevah. To je vse, kar lahko povem. Zaradi tega si ne moremo določiti časovnega okvirja," še zaključi Whiting.


Očitno želijo nekaj pomest pod preprogo...

BT52 ::

1.

MaterVola je izjavil:

Druge slike ne naloži.


Sem popravil. Vidiš zdaj?

OZADJE: Takrat je na dirki 1996 razen grozovite nesreče Brundla zaznamoval še 1 nenavaden dogodek. Namreč takrat je pred D Hillom vodečemu na dirki J Villeuneveu začel dirkalnik počasi spuščat olje. To je dalo njegovemu partnerju v moštvo Willamsa izvrstno priložnost, da ga kočno preheiti. Slednje se ni zgodilo vse do zadnjih 4ih krogov dirke. Do tedaj pa se je po lastnih besedah na trenutke Hill zaradi meglice olja, ki je obmetavalo njegov dirkalnik vozil kar miže. "Žak" je navkljub vsemu pripeljal dirkalnik do cilja na drugo mesto.

2. Mirko ima v nekaterih stvareh prav. Recimo v smislu "malo denarja malo muzike". RTV se res tole, kar prisilno trudi nekaj speljat. Najlažje je kritizirat sicer za F1 standarde iz preteklosti dokaj spodobno dirkanje, tehnologijo, postanke, gume in drugo slovensko nerganje, ki spada zraven. Sam sem tudi mislil, da bom opustil gledanje F1 ampak enostavno ne morem. Zakaj si nebi potrudili in skupali šport približati množici. Recimo Kanal A ima posrečene prispevke dveh sicer povprečnih tipov, ampoak sta vsaj z srcem pri stvari in se jima nekaj odpusti.


Ampak še vedno ne morem se znebit občutka, da je Miran malce izgubil ostrino ali motivacijo. natančnost pri spremljanju dogodkov, . Kako lahko zamenjaš dirkače, če ima FOM posebej zato določeno obarvanost varnostnih lokov (črno in fluorescentno rumeni ti. T cam "roll over" lok). Pa dobro se zmotiš ni kaj. Ampak, da bi pokazal malce več pestrosti; malce predvidevanja dogotkov, pogledaš kaki live timing, potem kaka statistika, mogoče na dirki 1 krat omeniš ali pojasniš čisto osnovo hibrida (lahko tole izplješ na ravni besed tehničnih oseb, ki si jih intervjujal ali citiral včeraj itd.). Ali recimo na onboardu se vidi in pojasni zakaj prestavi dirkač naprej zavorni bias ipd. Tole se da vse vnaprej pripravit ali če ne veš pač vsaj vprašaš kake znance itd.

BT52 ::

Tiste dirke, ko sta komentirala Miran in Niko v tandemu nisem gledal. Gledal sem samo kvalifikacije in sta bila kar posrečena. Dobil sem vtis, da Mirku nikakor ni odgovarjalo, da bi ga kdo "izrinil" z prestola 1 govorca. Mogoče je ravno tole problem, malce ponižnosti in samokritike mu tudi nebi škodilo. Če pa v SLO obstaja skriti talent, ki bi tole oddelal bolje pa ne vem (tukaj ne štejem Nika, njega ne vidim, kot 1 govorca). Res pa dvomim, da ga ni? Mogoče kaki uredniki na avtomagazinu (f1 avto-manija ali kako že je portal) tam se mi zdi, da bi se mogoče še našel kdo...

Recimo meni je Stare&Kavčič, ko malce gledam atletiko (sicer zelo zelo malo mogoče 2 uri na leto) nek idealen tandem. Ali pa Stare&Gros v skokih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Pomoje je tudi v tem problem. Miranu ustreza edino kak jerančič, torej nekdo s komer se lahko kosa, mihelič pa je bil kar dober nasprotnik in ga je pomoje prestrašilo to.

Ampak...čakajmo malo dečki...dirka je čez nekaj dni, kvalifikacije čez dva dni, kdo bo potem komentiral, ker na sporedu je oboje :)
Malo me čudi, da niso objavili te novice, da bo nekdo drug komentator, presenetilo me ne bo, če bo na koncu vseeno miran ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

BT52 ::

Ali veste kako zveš, če si obseden z F1?

Recimo, če si želiš kupit tole:
http://onasixpence.bigcartel.com/produc...
Izjemno domiselno delo.

billy ::

Škoda dnarja, čeprav je videt sexy, raje se zmenimo za kak slo-tech karting cup, da vidimo kdo od teoretika pride tudi do praktika ;)

McClane ::

RTVSLO seveda dol visi za F1, licenco imajo, ne bi se pa prav dosti ukvarjali z njo. Pa saj to je jasno vsakomur ki vsaj bežno spremlja prenose na RTVSLO.
Ko vidiš da prenose spustijo(čeprav imajo plačano licenco!!!) ali pa jo šele po posredovanju varuha pravic gledalcev prestavijo nazaj na kanal, veš da nekatere prav briga za F1 toliko kot za lanski sneg.

Mene pa tudi zanima koga bodo dali za komentatorja...tole sploh ni tako lahko kot se zdi.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

PrimozR ::

Uuuuuuuuuuuu, billy je dal besedo!!

Bivši Logatec team, kjerkoli že bodo letos, da se podirka ;)

Oz. še bolje, zbor poleti v Poreču, kjer je vsaj spodobna proga. Morda v Vrtojbi, tudi tam proga ne zgleda slabo.

billy ::

Kaj pa krško raceland, ni vredu? Logatec team pa ne vem sploh kaj pomeni? :)

Super Sonic ::

Pri nazaj legenda med komentatorji motošporta?

Dva komentatorja bosta, vse ostalo če koga zanima na ZS.

Ališič ima dva problema:
- je drag,
- je zahteven.

Koliko je on prinesel duha F1 v naš prostor bi težko ocenil, ampak dati mu je treba nek kredit. Je res, da je bolj domač v rumenem/glamurnem delu F1, ampak vseeno, ne RTV in ne Pop že nekaj let ne bi prenašala F1, če ne bi prav on vlagal toliko truda v to (kar je vzajemno, saj je za to vedno hotel kos pogače).

Do tedaj pa se je po lastnih besedah na trenutke Hill zaradi meglice olja, ki je obmetavalo njegov dirkalnik vozil kar miže.

Hill nima samo te klobase, ima še tisto, ko si je "pozabil" dati zamaške v ušesa pred dirko.

Za kakšno dobro dirko sem pa vedno ;P
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::

BT52 je izjavil:

OZADJE: Takrat je na dirki 1996 razen grozovite nesreče Brundla zaznamoval še 1 nenavaden dogodek. Namreč takrat je pred D Hillom vodečemu na dirki J Villeuneveu začel dirkalnik počasi spuščat olje. To je dalo njegovemu partnerju v moštvo Willamsa izvrstno priložnost, da ga kočno preheiti. Slednje se ni zgodilo vse do zadnjih 4ih krogov dirke. Do tedaj pa se je po lastnih besedah na trenutke Hill zaradi meglice olja, ki je obmetavalo njegov dirkalnik vozil kar miže. "Žak" je navkljub vsemu pripeljal dirkalnik do cilja na drugo mesto.


To je bila prva dirka Villeneuveja v formuli 1. Če ne bi imel tiste težave s puščanjem olja, bi jo tudi gladko dobil, saj je zelo agresivno za seboj zadrževal Hilla.

billy ::

Glede kartinga:

http://karting.raceland.si/dogodki/rent...

Tole je IMO najboljše, kar lahko najdemo pri nas, pa še rotaxa si lahko kdo sposodi, če ima jajca ;)

b3D_950 ::

BT52 je izjavil:

Kdo ugotovi razliko? :P





Če ne potem: http://www.motorsportretro.com/2012/03/...


Na drugi fotografiji je več bele barve.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

PrimozR ::

billy je izjavil:

Kaj pa krško raceland, ni vredu? Logatec team pa ne vem sploh kaj pomeni? :)

V logatcu je bilo včasih dirkališče oz. kar proper proga (primerna za gokarte), ki jo je izkoriščala ena ekipa. Ponujali so pač klasične 10-minutne vožnje pa race pakete, kvalifikacije + dirka (proper dirka) oz. oboje skupaj s treningom, vsaka seansa ~10 minut (torej skupaj 20 oz. 30 minut paket). Naenkrat je šlo do nekih 15 avtov.

Z letom 2013 so se preselili na streho City Parka, lani so bili pa pri Viator & Vektorju na Rudniku. Kje bodo letos bomo pa še videli.

Proga v Logatcu je bila dobra, se je dalo dirkati in prehitevati, lani na Rudniku pa nisem bil pretirano navdušen, je bila proga preveč zaprta, nekega prehitevanja se ni dalo iti.V tem pogledu je bil Logatec celo boljši od Poreča.

Krško je pa IMO kar daleč, vsaj za večino. Okej, Poreč je prav tako daleč, a imaš vsaj morje pa IMO bolj zanimivo progo. Bomo videli kaj bodo pogruntali bivši Logatčani (karting-center.si).

billy je izjavil:

Glede kartinga:

http://karting.raceland.si/dogodki/rent...

Tole je IMO najboljše, kar lahko najdemo pri nas, pa še rotaxa si lahko kdo sposodi, če ima jajca ;)

Rotax je precej bolj ugoden pri Hitrem Dirkaču, 25 EUR za 10 minut, samo ujeti moraš trening dan na enem izmed dirkališč, Krško, Vrtojba, Poreč, Pula, mislim da gredo tudi v Čedad, upajo pa, da bodo že letos lahko stestirali svež kartodrom v Reki (s pogledom na Krški most).

Glede Rotaxa, s kolegi smo bili v Predosljah na ledenem kartingu, zadeva je ves čas na počez (letos niso imeli vijakov, samo offroad gume), na eni ravnini je bilo pa ravno dovolj prostora, da se je zadevi strenalo. Skupinski zaključek je bil, da je Rotaxa NUJNO treba peljati tudi na asfaltu, zadeva mora biti odfukana! Mamo načeloma v letošnjih poeltnih planih eno seanso, sam nekako ciljam na Poreč oz. Pulo (v Puli proga zgleda zelo okej) :D
http://www.karting.hr/en/index.html

(aja, v Puli imajo redno v rentagokart shemi ene par 17-konjskih gokartov, sicer še vedno 4-taktnih, kar ni nujno slabo, 2-takta je precej težje voziti, ker ima bistveno manjše uporabno območje obratov)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Alexius Heristalski ::

šernk je izjavil:

Bilo je samo še vprašanje časa, glede nato da je moral dirke spremljati iz studia že lani če se ne motim? No na nekatere mislim, da je odpotoval ampak ne na vse.

Žal boljšega za F1 v SLO nimamo, s tem se je treba sprijaznit, v F1 je pa že toliko časa, da mu najbrž niti Eclestona ni problem potegnit za rokav. Za kvaliteten program bi se rabilo poleg njega le še nekoga, ki ni novinar ampak tehnik. Drugi imajo kot strokovne komentatorje bivše dirkače, kje ga boš pri nas našel? :)

kdo ve za koliko časa ima RTVSLO zakupljeno F1? Ker po mojem mnenju se Ališič ne bo kar tako predal in bo probal zadevo prenesti na drugo TV, ki mu bo omogočila boljše pogoje in pri poganjanju za odkup TV pravic verjetno on spet nima konkurence.

Ma jaz mislim, če je Proplus izračunal, da prenosi F1 niso vzdržni, potem pač niso. Če se na kaj spoznajo, se na finance. Nacionalka ima preveč denarja, pa ga razmetava. Po njegovem še premalo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

billy ::

Prvi trening: http://www.gpupdate.net/en/f1-results/9...

Mclaren je v drami.

PIPI, meni so sicer karting-center steze OK za kakšno amatersko solo dirkanje, za prehitevanje pa so preveč ozke,seveda...če so postavljene na parkiriščih narejenih iz gum. Pa podlaga ni primerna za karting, to je navadni asfalt, zraven so odtoki za odvajanje vode ali pa hude grbine.

Ravno zato je raceland super, ker je dirkališče. Pa tak blazno daleč tudi ni, saj smo v sloveniji kjer je vse blizu :)

billy ::

Potem pa še magnusen pikira bolid v steno, jao...

Še drug trening: http://www.gpupdate.net/en/f1-results/9...

button sicer naredil kar OK število krogov...mogoče pa le ne bodo izven 107% :)

Gregor5816 ::

Ricciardu so že prvi motor zamenjali.

MaterVola ::

Rešitev Sauberjevih težav :)

vilser ::

billy ::

merca nekaj jamrata nad nastavitvami, nikakor nista mogla najt pravih, da bi bila udobno v bolidih...boga...

win64 ::

Prva sta pa še vseeno, s pol sekunde prednosti :)
««
16 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251191595 (123154) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258314 (164140) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192683 (155928) WarpedGone

Več podobnih tem