» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
13 / 69
»»

Super Sonic ::

Kar pa seveda pomeni, da tak človek ne sodi v bolid F1, čeprav se lahko, recimo, čisto normalno sprehaja naokoli.

Vsakršno omedlevanje za volanom je nezaželjeno, v najvišjem razredu dirkanje še toliko bolj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

No, pa še nekaj lahko sklepamo. Če je res, da je alonsov naslop v melbournu vprašljiv, potem ziher to FIA ve. In če bi bilo res kaj z dieto, potem potrebe po preiskavi nesreče ne bi bilo.
Torej mora biti nekaj povezano s samim dirkalnikom in zato zadevo preiskujejo, kajti če bi bila kriva dieta, potem preiskava nesreče ne bi bila potrebna, edino če je pač to dodaten show za gledalce.

Super Sonic ::



No... bomo videli če bo tu kaj novega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

galimim ::

It twitterja:
Ron to the media right now: There was no 'electrification' that caused the accident to Alonso. It was wind.

Dennis confirms Alonso was "unconscious in the car for a short period of time". He added that they've rested him on doctors orders

Ron Dennis on @alo_oficial:
"Completely lucid, normal and wants to go testing"

Alonso will need to be declared fit by FIA to take part in first race, but McLaren see no reason why he won't pass
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Super Sonic ::

Se pravi čedalje bolj je jasno, da je zdravje dirkača tisto, ki je razlog za vso to skrivanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Alonso je imel strašno nesrečo v tem, da se je vsa sila prenesla na kokpit brez kakršnega koli pojemka zaradi zmečkljivih con.

TribesMan ::

We're bringing the shutters down on today - a hydraulic leak means we need to change the engine. #TestingIsTesting


Jao jao jao...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

MaterVola ::

McLaren bo imel na peti dirki že kazen zaradi 5. motorja :)

šernk ::

MaterVola je izjavil:

McLaren bo imel na peti dirki že kazen zaradi 5. motorja :)


isto se je lani govorilo praktično za celotno karavano z izjemo mercedesovih motorjev, pa smo bili potem vsi presenečeni že na prvi dirki :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

billy ::

Smo bili ja, ob koncu sezona pa so se potrdila predvidevanja iz testiranj, da je merc pometel s konkurenco.

Kaj pomaga hondi, da res ne bo porabila 5 motorjev, če bo dirkala tam s force indijo in sauberjem.

vilser ::

Jaz sem bil mnenja, da se je Alonso slabo počutil in to je to, ampak pri McLarnu se dogajajo čudne zadeve.

McLaren je pred testiranjem zamenjal ERS, in so ga zamenjali z ERSOM, ki so ga uporabljali lani.

Celotna zadeva se popolnoma ujema z vsem kar se je zgodilo, in zadeva potrjuje to kar sta povedala fotograf in Vettel, dinamika nesreče, izguba zavesti, vznemirjenost dirkača, kaj dirkača po električnem šoku se ga ne omami? morda ne, ampak noben ni povedal kaj so mu v resnici dali, da so ga umirili in 3 noči je bil v bolnici.

Pa amnezija se popolnoma ujema z električnim šokom.

In poleg tega se je odpovedal zadnjemu testiranju in za McLaren je pripravljen Button, dirkalnik, ki je bil po nesreči malo ali skoraj nič poškodovan in, ki mora pod nujo naredit kilometrino.

Je ziher, da je bil to problem? Ne.
Je možno, da bi lahko bilo to glede nato, da smo prišli do te točke? Da.

In to pojasni zakaj ni posnetkov od dirkališča, pa čivki vznemirjenosti iz več strani s strani FIE v nedeljo popoldan, in team, ki molči.

Kot zgleda možnost je, da se dirkači cvrejo v teh dirkalnikih.
Priznati tole nebi bilo dobro za nobenega, ne za Hondo, ne za Fio, ne za nobenega.

Vlagati milijone v projekt ibrido in molčati, ker je verjetnost, da pride elektrika v stik z dirkačem zelo, zelo majhna. To je najboljše za vse.

Jaz bi rekel, da je vzrok nesreče 50 % počutje od dirkača in 50 % od dirkalnika. Lahko je eno, ali drugo. Oboje zagotovo ni.

win64 ::

šernk je izjavil:

MaterVola je izjavil:

McLaren bo imel na peti dirki že kazen zaradi 5. motorja :)


isto se je lani govorilo praktično za celotno karavano z izjemo mercedesovih motorjev, pa smo bili potem vsi presenečeni že na prvi dirki :)

Hamiltonu je že na prvi dirki deloma odpovedal motor, zaradi tega je tudi odstopil po nekaj krogih.

TribesMan ::

Očitno če hočeš bit danes cool, moraš met v moštvu eno žensko testno voznico:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

vilser ::

BT52 video se ne vidi. Kaj je na njemu?

broken/link ::

vidi se, samo na "youtube" je treba kliknit, embed ne dela.

BT52 ::

Kaj pa tale?

Super Sonic ::

Vse kar lahko rečem je to, da je zelo suvereno sam stopil iz avta. (sarkazem off)

Jaz mislim, da bo še zelo, zelo pestro tole z Alonsom, ker imam občutek, da je z njim nekaj narobe.

Očitno če hočeš bit danes cool, moraš met v moštvu eno žensko testno voznico:

Ha, ha, ne, ne, ona je, citiram "Development Driver" (Carmen Jorda; en.wikipedia.org/wiki/Carmen_Jordá ).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

Nesreča od Alonsa. Možnosti sta 2, ali je prišlo do stika med dirkačem in elektriko, ali pa se je slabo počutil Alonso. Moštvo molči in pred testiranji menja ERS. Morda je to le naklučje, ampak hmmm ...
In McLaren se skoz izgovarja na veter. Mslim, da ne bomo nikoli izvedli resnice, razen, če jo Alonso ne bo povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Super Sonic ::

Glede te nesreče je najbolj kredibilen vir pravzaprav Vettel, ki se mu je vozil za ritjo in je povedal, kar je povedal. Iz tiste njegove izjave je povsem jasno in nedvoumno, da je dirkalnik upočaasnil in nekontrolirano zavil iz steze, kar v bistvu, glede nato, da McLaren govori resnico (telemetrija je pač ena taka dovolj zgovorna reč in tam ne moreš lagat oz. ni kaj dosti smisla; recimo obstajajo tudi fotografije s prižgano zeleno lučko nad Alonsovo glavo), povsem jasno pove, da je Alonso že med vožnjo izgubil zavest, ter, da je bila izguba zavesti povod za nesrečo. To je sicer špekulacija in seveda bo uradno veter, ampak recimo, da na glas razmišljamo.

Kar je pa seveda s stališča vsakega dirkača in tudi samega FIA pravilnika precej zagatna zadeva; lahko se mu zgodi kaj takšnega med dirko in bodo posledice mnogo hujše, ogrožena pa je tudi varnost ostalih dirkačev. In dokler si ne bodo 100% na jasnem zakaj je Alonsu postalo slabo med vožnjo , ter je posledično izgubil zavest, ne more dirkat.

To lahko pusti seveda tudi hude psihične težave (nekje je pisalo, da je Alonso prestrašen) na dolgi rok. Eno je če lažeš ostalim, drugo pa, da sebi; tam je malo težje, kajne (čeprav so ljudje, ki jim uspešno ratuje tudi to).

Ob tej priložnosti naj obudim eno zgodbo, ni podobna, ampak je pa zgodba, in sicer o Richardu Burnsu. Tudi on je bil popolnoma "zdrav" človek, ki se je boril celo za naslov tisto leto, potem pa je dobil blackout med vožnjo in odkrili so mu tumor na možganih; če se prav spomnim.

Tako, da še enkrat: dirkači so dobri športniki, dobro trenirani in v dobri telesni kondiciji, zato ne padejo skupaj kar tako.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Če se malo osredotočimo na možnost "elektrifikacije", kakšne so sploh variante, da se sklene tokokrog skozi voznika, na pamet bi ugibal, da sila majhne, oz nične?

vilser ::

Jaz pa McLarnu ne verjamem prav nič. Zame je več kot očitno, da lažejo in da, nekaj prekrivajo. Sam vprašanje je kaj. Tega mislim, da javnost ne bo nikoli izvedla, razen, če njihov dirkač ne spregovori, kar močno dvomim, da bo.

billy je izjavil:

Če se malo osredotočimo na možnost "elektrifikacije", kakšne so sploh variante, da se sklene tokokrog skozi voznika, na pamet bi ugibal, da sila majhne, oz nične?

največje možnosti so, da pride do stika preko volana, in v tem primeru vse mišice pri človeka ohromijo. praktično zgledaš kot mrtev, nimaš kontrole nad dirkalnikom, zgubiš zavest in si v šoku

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Super Sonic ::

Če se malo osredotočimo na možnost "elektrifikacije", kakšne so sploh variante, da se sklene tokokrog skozi voznika, na pamet bi ugibal, da sila majhne, oz nične?

Glede nato, da je avto na štirih gumah, malo verjetne.
Faradayeva kletka @ Wikipedia

največje možnosti so, da pride do stika preko volana

Preko volana bo težko, ker je tudi tam guma, dirkač pa v kombinezonu, ter s primernimi rokavicami.

Še vedno ni povsem nemogoče, da ga je kaj streslo; to je dejstvo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

OK, mislim da je čas da nehate s to "elektrifikacijo", ker za kaj takega ni možnosti.

Razlog za to je da je komplet cel avto v zelo dobrem električnem stiku. Karbon ni izolator ampak je prevodnik, precej dober prevodnik. Motor je prevodnik, in praktično vse česar bi se lahko "dotaknila" visoka napetost je prevodnik.
Kar pomeni da če bi kjerkoli prišlo do stika kateregakoli dela visokonapetnostnega sistema na šasijo/motor, bi bila kompletna šasija na istem potencialu. Hkrati pa je avto izjemno dobro izoliran ker je na gumi. In če so vsi deli avta na istem potencialu, je na tem istem potencialu tudi dirkač. In ga preprosto ne more strest... Isti primer kot ptice ki sedijo na visokonapetostnem kablu, jaz nisem še videl da bi katero "streslo". Zato da te strese mora obstajati neka razlika napetosti. Ni dovolj da se dotakneš nekega vodnika pod napetostjo in te strese, brez razlike v potencialu ni nič.

Če ne verjameš stopi na par cm debel stiropor in vtakni prst v vtičnico brez da se dotikaš česa drugega...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

Super Sonic je izjavil:

največje možnosti so, da pride do stika preko volana

Preko volana bo težko, ker je tudi tam guma, dirkač pa v kombinezonu, ter s primernimi rokavicami.

Še vedno ni povsem nemogoče, da ga je kaj streslo; to je dejstvo.

Dejansko imaš prav. Dirkači imajo kombinezon in rokavice in znotraj dirkalnika so dobro zaščiteni tako, da je praktično nemogoče, da bi prišla elektrika v stik z dirkači. Pol se je Alonso najrž slabo počutil.

TribesMan ::

Glede "Lotusove" Carmen:

[-]willbuxton 192 points 4 hours ago*
Just for reference, in Spa last season her BEST race lap was 19 seconds off the pace. That's 1 second per turn. She was lifting in the middle of Eau Rouge.
That's all I'm going to say on the matter.


Her boyfriend is Alexandre Molina, "Master of Ceremonies" of F1 (the guy that gives the caps to the drivers at the podium). You can google it...
His email, revealed in his new twitter accounts, is from Romelle Swire. The CEO of that company is Scott Harvey-Nicholls, boyfriend of... Tamara Ecclestone.
PS: She is the slowest driver I've ever seen and this announce is a bad joke for the women drivers...


Za crknit...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

1:23:500s za Masso dans... in to na soft gumi. To je že kar spodobno hitro, tudi Ferrari se mi zdi, da je imel nekaj hitrih serij...

Honda ima še res dolgo pot v letošnjem prvenstvu.

Glede "Lotusove" Carmen

Denar je sveta vladar. Za par petkovih krogov bo kapnil v blagajno neki $$$. Drzno ugibam, da je tisti, ki bo plačal to, imel določeno korist od same dirkačiče. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

Pri Alonsu me čudi to, da so ga mogli na mestu nesreče omamit, in tega se ne naredi, če imaš recimo gripo ali zaradi kakšne slabosti. Mora bit kaj hujšega. Pa preskoču je tetiranje dirkalnika. Hmm ....

On ne bo nikoli povedal kaj mu je bilo. Je pa je*a, če se mu bo to ponovilo.

Čez 15 dni se začne prvenstvo. Spet bomo gledali dvoboj Rosberg/Hamilton in dominanten Mercedes.

Letos Hamiltonu potoče pogodba in ni je še podaljšal. Najbrž zahteva preveč in Mercedes mu noče toliko dat.

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Ob tej priložnosti naj obudim eno zgodbo, ni podobna, ampak je pa zgodba, in sicer o Richardu Burnsu. Tudi on je bil popolnoma "zdrav" človek, ki se je boril celo za naslov tisto leto, potem pa je dobil blackout med vožnjo in odkrili so mu tumor na možganih; če se prav spomnim.

Tako, da še enkrat: dirkači so dobri športniki, dobro trenirani in v dobri telesni kondiciji, zato ne padejo skupaj kar tako.

Je tako, blackout, rollover na stagu, to je bil pa njegov zadnji štartan stage. Par let kasneje je umrl zaradi tumorja na možganih.

billy ::

vilser je izjavil:


Letos Hamiltonu potoče pogodba in ni je še podaljšal. Najbrž zahteva preveč in Mercedes mu noče toliko dat.


Dvomim, kaj pa je za merc par 10mio gor al dol, za hamiltona pa je to ogromno, da namestno 50mio dobi 70mio. Toliko brko spuši v enem dnevu za F1 proračun..no..skoraj toliko ;)

vilser ::

billy je izjavil:

vilser je izjavil:


Letos Hamiltonu potoče pogodba in ni je še podaljšal. Najbrž zahteva preveč in Mercedes mu noče toliko dat.


Dvomim, kaj pa je za merc par 10mio gor al dol, za hamiltona pa je to ogromno, da namestno 50mio dobi 70mio. Toliko brko spuši v enem dnevu za F1 proračun..no..skoraj toliko ;)

Po mojem je keš problem, ker, če ne bi že podaljšal.

BT52 ::

1. Naziv troll dneva gre...

...Mercedesu



https://twitter.com/andihaupt1/status/5...

2. Po 1 dnevu zadnjih testov smo videli AERO posodobitev. Trenutno me še najabolj navdušuje Torro Rosso.


3.

TribesMan je izjavil:

OK, mislim da je čas da nehate s to "elektrifikacijo", ker za kaj takega ni možnosti.

Razlog za to je da je komplet cel avto v zelo dobrem električnem stiku. Karbon ni izolator ampak je prevodnik, precej dober prevodnik. Motor je prevodnik, in praktično vse česar bi se lahko "dotaknila" visoka napetost je prevodnik.
Kar pomeni da če bi kjerkoli prišlo do stika kateregakoli dela visokonapetnostnega sistema na šasijo/motor, bi bila kompletna šasija na istem potencialu. Hkrati pa je avto izjemno dobro izoliran ker je na gumi. In če so vsi deli avta na istem potencialu, je na tem istem potencialu tudi dirkač. In ga preprosto ne more strest... Isti primer kot ptice ki sedijo na visokonapetostnem kablu, jaz nisem še videl da bi katero "streslo". Zato da te strese mora obstajati neka razlika napetosti. Ni dovolj da se dotakneš nekega vodnika pod napetostjo in te strese, brez razlike v potencialu ni nič.

Če ne verjameš stopi na par cm debel stiropor in vtakni prst v vtičnico brez da se dotikaš česa drugega...


+1

So bile še prigode, ko je mogel dirkač skočiti iz dirkalnika ne da bi naredil "ozemljitve".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

vilser je izjavil:

billy je izjavil:

vilser je izjavil:


Letos Hamiltonu potoče pogodba in ni je še podaljšal. Najbrž zahteva preveč in Mercedes mu noče toliko dat.


Dvomim, kaj pa je za merc par 10mio gor al dol, za hamiltona pa je to ogromno, da namestno 50mio dobi 70mio. Toliko brko spuši v enem dnevu za F1 proračun..no..skoraj toliko ;)

Po mojem je keš problem, ker, če ne bi že podaljšal.


To je pač pederišenje lojze, ki se gre kao super zvezdnika.

TribesMan ::

billy je izjavil:

vilser je izjavil:


Letos Hamiltonu potoče pogodba in ni je še podaljšal. Najbrž zahteva preveč in Mercedes mu noče toliko dat.


Dvomim, kaj pa je za merc par 10mio gor al dol, za hamiltona pa je to ogromno, da namestno 50mio dobi 70mio. Toliko brko spuši v enem dnevu za F1 proračun..no..skoraj toliko ;)


Sej se ne gre za to ali je 10MIO gor ali dol kakšen resen denar za Mercedes. Gre se za to da Mercedes trenutno za zmage ne potrebuje Lewisa... In v biznisu je pač tko, da za nekaj kar ne rabiš nujno, hočeš izpogajat čimbolj ugodno ceno...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

To je res ja, verjetno se zato tako dolgo zavlačuje, da se vidi kje je konkurenca. Lani ga niso potrebovali, letos ga tudi verjetno ne bodo. Ob polomu hondu v letošnji sezoni pa tudi ne bodo imeli konkurence v 2016. Edino če letos ferrari preseneti, renault namreč že nekaj jamra...

Se je pa lojza lani razšel z njegovo PR firmo, ali kako se sploh tem reče, imiđ firma?, kakorkoli, mogoče bo zdaj šel bolj v umirjene vode, etc, in bo nova podoba bolj ustrezala mercu, ne pa da se gre razvajenega mulca, nekako ga ne vidim da bi pasal v tak resen brand, kot je merc, nemška dovršenost namreč.

bzp ::

Glede elektrifikacije in potencialov, vse navedeno (samo en potencial, faraday, ...) velja za avto ki nima lastnega izvora napetosti, torej če strela udari v vaš domači avto ipd.
Ko imaš pa enkrat v avtu zmogljivo baterijo (v F1 je ta precej blizu dirkačeve riti), imaš pa v avtu tudi dva različna potenciala. En + in en -. Tko da elektrifikacija vsekakor je možna, ampak mora bit pa res eno ogromno nesrečno naključje (oz. ogromen zajeb inženirjev) da se tokokrog sklene točno skozi dirkača in ne skozi N drugih kovinskih in karbonskih delov.

In ČE se je to res zgodilo, potem je čist razumljivo da se Alonso dobesedno boji avtomobila, in menjava ERSa nazaj na lastno rešitev McLarna (po tem ko ga je Honda celo leto razvijala) je najmanj kar lahko storijo, da ga (+ Buttona in Magnussena) delno pomirijo.

Sriple Tix ::

Malce sem pregledal statistiko Carmen Jorda in dejansko ne vidim tehnicnega razloga, zakaj bi jo Lotus najel za kar koli in da me ne bo kdo obtozil kaksnega seksizma, obstaja precej zensk v dirkaskem sportu, ki bi njeno delo zanesljivo opravile bolje. Na Wiki je razvidno, da je dosegla v zadnjih treh letih v GP3 tocno 0 zmag/stopnick, 0 pole positions, 0 najhitrejsih krogov/ 0 tock, skratka nic od nic. Se pa tam ne da prebrati, da jo je lani stiri dirke pred koncem zamenjal Dean Stoneman in v istem (ne enakem) avtu takoj dosegel pole position, zmagal dvakrat in bil enkrat drugi Koiranen GP @ Wikipedia , kar pove marsikaj. Se pa veselim za Mirsada, saj se je po Đesiki Mičibati spet pojavilo dekle, ki jo bo lahko omenjal vsake tri minute prenosa F1, ko ne bo ravno vedel, kaj pametnejsega bi pocel :).

Sriple Tix ::

*bi dodal v prejsnji post pa ne morem.

Dirkaci, ki so imeli kdaj opravka z njo nimajo prevec dobrega mnenja, seveda bo to kdo opravicil z nevoscljivostjo, toda dejstva o njenem dirkaskem znanju ostajajo.

Mitch Evans, ki ga pomnimo po neverjetni borbenosti na zadnjih dveh dirkah GP3 prvenstva v letu 2012: https://www.facebook.com/wtf1couk/photo... (vmes najdete tudi komentar njenega ekipnega tovarisa iz leta 2012, ki ga raje ne bom navajal)

vilser ::

12:10 BEN ANDERSON: "Spent some of the morning watching the cars trackside.

"The Mercedes looks a joy to drive, smothered in grip, and the Williams is also impressive - much more consistent and stable at the rear than last year's car.

"The Ferrari wasn't turning in well at low speed, and couldn't carry the same momentum through Turn 3 as the Mercedes, but Vettel was on long runs, so it's possible the car was simply fat with fuel.

"Didn't see much of the Red Bull, but the 'new' Toro Rosso looked decent in Verstappen's hands. He was fighting to control some wheelspin exiting the slower corners, but looked very neat otherwise.

"The Lotus and the Sauber both look tough to drive. Maldonado and Nasr were both fighting the wheel mid-corner and Maldonado particularly was struggling to be consistent through turns one, two and three.

"It was good to see Button rack up some decent laps in the McLaren-Honda. The chassis looks good, but the fact it turns in very well may be accentuated by the engine not running at full power yet.

"The Honda still sounds unrefined compared to the others out there, so (unsurprisingly) plenty of work still to do."

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

billy ::

Prevod? oz kar povej o čem pišejo

vilser ::

Obstaja google prevajalnik. Jaz sem si s tem pomagal.

Skyman ::

rosberg 1:22:7 s soft gumam!!

https://twitter.com/Jamesallenonf1/stat...

TribesMan ::

Noro... 2.5s hitreje kot lanski pole position.
Pa verjetno lahko pričakujemo da bodo do maja, ko bo VN Španije, našli še kake pol sekunde.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Noro... 2.5s hitreje kot lanski pole position.

Ja, čist po (mojih) pričakovanjih. Tam nekje okoli 1:22+s se morajo voziti, jasno, ko bodo temperature prave in bo na stezi dovolj oprijema bodo ti časi še bistveno boljši. Je pa vprašanje katero zmes bo pripeljal Pirelli med sezono na to stezo in ali bo recimo padel kakšen "downsizing" na račun porabe 4 motorjev.

Fernando je živ ;) in zgleda ok, dejmo rečt, da bo na štartu v Avstraliji. Sicer pa McLaren danes super, +100 krogov in že kar spodoben čas, sploh če se vzame v premislek dejstvo, da motor še niti približni ni tam kjer ga pričakujejo da bo. Vsekakor velik plus za odpeljane kroge.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Sriple Tix -> mislim da so čisto vsi dirkači "zgroženi" nad tem, da spada Carmen v nek razvojni oddelek F1 moštva. Včeraj je padalo od vsepovsod, najbolj silovito seveda s strani njenih sotekmovalcev.

Glede MB motorja je bilo danes povedano tole:
"According to Wolff, Mercedes is still running the same engine they started the 2015 tests with (>5000kms). "We added some fresh parts.""
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

http://www.reddit.com/r/formula1/commen...

Tole spremembo pa mislim da vsi odobravamo:

http://imgur.com/a/ckp9U
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

billy ::

11:38

That's McLaren-Honda's fastest time in Barcelona so far




11:37

Magnussen, on Softs, goes third with a 1:25.225

TribesMan ::

16:11
It's official: McLaren are finished for the day. Just 39 laps for the team today and we will be hearing from Eric Boullier within the hour.

A spokesperson for the team has confirmed that the MP4-30 suffered an oil leak

:D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
13 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251191078 (122637) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899257794 (163620) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192364 (155609) WarpedGone

Več podobnih tem