» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
56 / 69
»»

Super Sonic ::

Vsaj glede voznikov sem bil prepričan, da bo GRO v primeru resnega zanimanja Renaulta ostal v moštvu.

Dva dirkača, ki sta takoj na voljo, sta Magnusen in di Resta, Maldonado je itak podpisan. Vemo, da če RB oddide iz športa, kar sedaj že javno govorijo, bodo na voljo 4 vrhunski dirkači, vsekakor pa bi se lahko odcepil vsaj Sainz mlajši, ker to kar mu delajo v moštvu ni vredno nobenega dirkaškega truda.

Da ne govorim o dirkačih, ki si lahko sedež plačajo.

Me od zadaj letos preseneča en dirkač: Magnusen. Tip se prav dobro razvija.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

Tak plastičen prikaz situacije je pri Red Bullu, kjer nič ni dovolj dobro in so kar naenkrat pozabil na progresivno-tehnološki razvoj, ter "ne morejo počakati" kakšno še kakšno leto.


To je srčika problema pri odgovornih v RB. Konec koncev jih ne rabimo naj spokajo. Mi je zelo žal do vseh odličnih ljudi, ki delajo v Milton Keysu.

Super Sonic je izjavil:

Vsaj glede voznikov sem bil prepričan, da bo GRO v primeru resnega zanimanja Renaulta ostal v moštvu.

Dva dirkača, ki sta takoj na voljo, sta Magnusen in di Resta, Maldonado je itak podpisan.


Pa Joylon Palmer tudi je na razpolago. Škoda pa da je Hulk podpisal za FI, bi mogoče še ujel zadnji vlak.

Me od zadaj letos preseneča en dirkač: Magnusen. Tip se prav dobro razvija.


No ja kako pa to veš? Kolikor vem je testni dirkač McH. Torej nimam nobenega uradnega merila forme ali pač?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

vsekakor pa bi se lahko odcepil vsaj Sainz mlajši, ker to kar mu delajo v moštvu ni vredno nobenega dirkaškega truda.


No ja vsekakor je mlajši v ekipi deležen celotne pozornosti, ampak mu ne moreš oporekati, da jo prekleto dobro uvnovčuje. Nekako zgodba podobna že nekaterim izpetim talentom. Primeri kot so Barichelo-MSC, Webber-VET, Heifeld-RAI+KUB, S Moss-Fangio, Senna-De Angelis; G Villeuneve-Pironi. Tale zadnja je malce specifika (pač kako kruto se je ta par poslovil od dirkanja) ampak vemo kdo je bil v soju žarometov od "Ill comadatore-ja". Mogoče še kdo doda kak par? Zanimiva tematika...

Vsekakor pa ima Sainz ogromne težave z močnimi zaviranji. Tukaj ga dejansko VES šiša. Pa naj slendnji ima boljši občutek za "brake bleed off" ali pa bolje sprogramiran "BBW" sistem njegovih potrebam. Vsekakor pa je možno, da je Sainz malce v offsetu kaj se sloga tiče. Saj je slenji veliko bolj agresiven in če se ne motim je bolje understeer dirkač?

Sem pa nekaj brskal pa sem po dolgem času obiskal F1 metrics: https://f1metrics.wordpress.com/2015/09...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::

No ja kako pa to veš? Kolikor vem je testni dirkač McH. Torej nimam nobenega uradnega merila forme ali pač?

Lapsus! Marcus Ericsson je bil v mojih mislih...

No ja vsekakor je mlajši v ekipi deležen celotne pozornosti, ampak mu ne moreš oporekati, da jo prekleto dobro uvnovčuje.

Max ima prednost v letih; za ta leta je fenomenalen dirkač. Ampak trenutno je zame Sainz enostavno boljši dirkač. Je 3 leta starejši, bolj kompleten in extremno hiter. Problem pač je, ker v moštvu vedno faše B variatno vsega. Tko, da trenutno bi rekel, da gledamo Maxa na F1 inženirskih steoridih in downsizanga Sainza, ki oboleva, konstantno. Zato ker je z vrha moštva priletelo, da mora biti tko.

Kdaj smo nazadnje slišal šefa moštva, da je javno! dal dirkaču prav, ko se ni hotel umakniti? Sploh nekje v sredini polja, ko se grebejo za tiste točke... Pa ne samo to, šlo je samo za to, da bi Sainz dobil poiskus zaradi boljših gum (govorim za Singapur).

Max ima še en problem: prazen je. To pa zaradi tega, ker ga silijo naprej in mu vse urejajo sproti. Nič ni v njem. Brez karizme... tak brezvezen se mi zdi (kot oseba). Škoda, ker se mi zdi, da bi se dosti boljše osebno počutil, če bi jima pustil boj in bi se mal bolj boril za svojo pozicijo. Tko pa... absolutno je eden od ljudi, ki bodo krojil tole F1 tam do 2030, ampak vseen... mene to ne prepriča.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Jest sem glede Maxa enakega mnenja. Tako je to samo zaradi fotra. Ocitno ima stari nekje dobre veze.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

billy ::

Max mi deluje podobno kot lojza, čeprav je on imel še večji zegen, ker so ga porinli takoj v top ekipo, zdaj pa vidimo kaj je iz njega nastalo - mislim njegovo zunanjo podobo. Sem kar zadovoljen, da vettel deluje veliko bolj zrelo, ker toliko kot je "otročarije" letos na kupu med vozniki...pa je res višek..in to v nekem top shit tehnološkem športu.

TribesMan ::

Max je sicer dober voznik, ampak premlad. Ni zrel za tole...

In potem dobiš od njega take reakcije kot v soboto na kvalifikacijah, ko namenoma parkira čez racing line :/
Take otročarije niso za v F1. Me prav čudi da mu niso prilimal kake hujše kazni.
Je pa hype okoli Maxa prav neverjeten, mediji tukaj zelo pomagajao pri napihovanju situacije.

Drugače pa in related news:
- Koledar so premetal še enkrat za 2016
- začetek 20. marca :)
- 4 tednski domor v avgustu :(
- zdaj se Baku in Lemans pokrivata... torej ne bo F1 dirkačev v Lemanu :/
- uvedli so neko novo pravilo, da mora biti izpuh wastegatea izpeljan ločeno od ostalega izpuha, to naj bi vplivalo na glasnost O_o
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Dodatek...

Govori se da je McLaren prekinil pogodbo z Magnusnom.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

In potem dobiš od njega take reakcije kot v soboto na kvalifikacijah, ko namenoma parkira čez racing line :/

Jaz sem tudi pričakoval kakšno sankcijo več, ampak je že pod vtisom celotna FIA za kako izjemnega mladca gre. Ni problema, res ni veliko 17 letnikov na planetu, ki bi takole obvladovali sodobno F1 (njegov letošnji SPA gre lahko v anale tega športa brez problema), še vedno je pa tu zadaj en čist prevelik hype izkrivljanja podobe. Nekako po vzoru MS, Alonsa in tudi Hamiltona.

- 4 tednski domor v avgustu :(
- zdaj se Baku in Lemans pokrivata... torej ne bo F1 dirkačev v Lemanu :/

oboje sux big time

- uvedli so neko novo pravilo, da mora biti izpuh wastegatea izpeljan ločeno od ostalega izpuha, to naj bi vplivalo na glasnost O_o

Me prav zanima kako bo s tem drugo leto... :)

Govori se da je McLaren prekinil pogodbo z Magnusnom.

Magnusen je rekel, da ne želi biti še eno leto rezervni dirkač in da bo drugo leto dirkal (to je njegov osebni cilj). Da verjame, da pod okriljem McLarna, ampak je bilo med vrsticami očitno za prebrat, da mu trenutno stanje ne pomeni nič in da bo šel dirkat drugo; pa ni važnjo kje to je. Vprašanje je kaj bo z Red Bullom. Če gredo, bo na trgu (hass, renault) kar nekaj aktualnih vrhunskih dirkačev na voljo. Če RB ostane, pride vsa ostala falanga na vrstu in tam ima Magnusen dobre karte.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Button tudi v 2016 v Mclarnu.

http://www.mclaren.com/formula1/team/je...

TribesMan ::

Ni problema, res ni veliko 17 letnikov na planetu, ki bi takole obvladovali sodobno F1 (njegov letošnji SPA gre lahko v anale tega športa brez problema)


To je bolj odraz v kakem obupnem stanju je F1 trenutno. Avtomobili so počasni in fizično nezahtevni za vožnjo.
Več energije gre v razmišljanje katero stikalo kam obrnit, kot pa v vožnjo.

Mislim da bi imel s kakim avtom tam okoli 2005 veliko več težav.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

connel ::

Manor F1 Team ?@ManorF1Team 4m4 minutes ago

We are delighted to share the exciting news that we will race with Mercedes-Benz Hybrid power from 2016 onwards.

Super Sonic ::

Connel; to verjetno pomeni, da bosta oba RedBulla vrtela Ferrarijeve konjičke.

Mislim da bi imel s kakim avtom tam okoli 2005 veliko več težav.

Se absolutno strinjam, sploh v vožnji med dirko - 2017 se bo videlo marsikaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Mal sarkazma sedajle: Manor bo pravi izziv za McLaren v 2016. :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

galimim ::

Super Sonic je izjavil:


Max ima še en problem: prazen je. To pa zaradi tega, ker ga silijo naprej in mu vse urejajo sproti. Nič ni v njem. Brez karizme... tak brezvezen se mi zdi (kot oseba). Škoda, ker se mi zdi, da bi se dosti boljše osebno počutil, če bi jima pustil boj in bi se mal bolj boril za svojo pozicijo. Tko pa... absolutno je eden od ljudi, ki bodo krojil tole F1 tam do 2030, ampak vseen... mene to ne prepriča.

To je večn problem današnjega časa. Vsi od športnikov do glasbenikov so "sproducirani" do amena. PR, manegerji, press officerji in usi ostali stalno govorijo kako se morejo obnašat, kako morajo odgovarjat na novinarska uprašanja, kakšn image morajo furat, na katere evente morajo hodit, itd. In na koncu maš občutek da gledaš robota in ne osebe. Tako da jst dvomim da bomo v bližni prihodnosti vidli kult osebnosti kot so bli Senna, MS, Alonso....
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Super Sonic ::

Manor je objavil tudi, da bodo dobili "transmission and suspension components" od Williamsa. :O

To je večn problem današnjega časa.

Gre nekako v "profesionalizacijo" vse skupaj, pa vendar... fantje so dans po kvaliteti tako blizu, da so take stvari res boleče. Sploh recimo v tem dotičnem primeru.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Tako da jst dvomim da bomo v bližni prihodnosti vidli kult osebnosti kot so bli Senna, MS, Alonso....


Jah sej vidiš kako se vsi zgražajo ko je Alonso pošimfal Hondo med dirko, pa ne moreš rečt da je bilo neupravičeno :D
Tolk PR bullshita kot ga je danes v F1...
Ampk jebiga, če hočeš dobit denar moraš požret ta drek.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

No to z navezo Mercedes - Manor je jasno že nekaj časa.
Mercedes hoče junior team, da bodo lahko tam testirali svoj podmladek. Wehrlein bo skoraj 100% prvi voznik, Rossi pa ima dobre šanse da bo zraven.

Manor bo pravi izziv za McLaren v 2016.

Ja... :)
Sam nevem če je to dovolj da bodo v rit skakal Hondi. Razen če misli Honda še eno leto zaglavit na polno.
Dober motor sicer velja nekaj, ampak ni pa dovolj. Manorjeva šasija in aero sta totalno v riti...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Ne bi rekel, da je hype okoli maxa, ampak to dela PR formule 1, da si pridobi mlajše gledalce.

Kaj je boljša reklama, kot: tudi otrok lahko vozi F1 in je dober v tem.

Bolan PR sicer, ampak očitno to želijo.

GnuceLee ::

galimim je izjavil:

Tako da jst dvomim da bomo v bližni prihodnosti vidli kult osebnosti kot so bli Senna, MS, Alonso....


Seveda da ga bomo, saj od tega ta cirkus živi! Če ga ni, se ga pa ustvari! Ljudje se identificirajo z "junaki" ali "zvezdniki" in to je sestavni del vsakega šov-biznisa.

TribesMan ::

Mal za smejat:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

lol

pirat ::

Epsko !
:D

billy ::

btw dečki, čez vikend sem bil v LJ na kartingu in sicer tukaj: http://karting-ljubljana.si/

definitivno priporočam, karti so najhitrejši v sloveniji, tako da ali to, ali nič, ker tisto kaj je v BTC ali recimo kje drugje (9KM karti) je za otroke.

MaterVola ::

Hmm, vožnja s kartingom?

billy ::

Ponavadi tisti, ki spremljamo dirkanje, imamo tudi interes dejansko participirat v tej dejavnosti, zato sem tu omenil :) in ker je ta scena pri nas relativna boga, sem izpostavil kam se edino splača it...

Sicer so verjetno izjeme, tisti ki jih F1 vleče bolj iz tehnične plati :)

BT52 ::

Samo nekaj bom dodal. Tole, da se prekriva LeMan in F1 dirka je ena velikika svinjarija. Če bo tako ostalo bi jaz na Hulkovem mestu vseeno šel pa vsaj branil lansko zmago. S tem bi FOrceIndia hkrati pokazala sredinec FIA, ker jih tako ali tako kot manjhno ekipo nihče ne upošteva.

Ravno ko sem par dni nazaj bral tale metrics članek je jasno kje je največji problem F1. Rešitev na katero so ravno oni zadnji čas še najbolj jasno izrazili. Zraven tega, da večje ekipe nočejo rešitve umazanega zraka, saj bi jih oropalo 90% pridobljenega naskoka pred manjhnimi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::

BT52, točno to sem jest razmišljal...

Mislim pa da je Vijay zadost deca, da reče Hulku naj gre v Lemans in brani naslov.
S tem bi itak naredil moštvu več promocije, kot je naredijo celo leto z vožnjami v F1, in hkrati FII primazal eno sočno... :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Da vidimo, če veljajo teorije iz singapurja, po njih bi namreč merc moral imeti spet težave na sledeči dirki:

Lani je Pirelli v Soči pripeljal srednje trdo različico, s katero je Nico Rosberg prevozil praktično celo dirko, zato so letos izbrali dve najmehkejši različici, s katerima je imel Mercedes v Singapurju obilo težav, saj se jim nikakor niso ogrele na delovno temperaturo.

PS, napovem, da merc ne bo imel problemov, ker je bilo "more to it", kot pa tiste teorije o gumah pri mercu.

TribesMan ::

On that matter:
http://www.autosport.com/news/report.ph...

Jaz mislim da bo Ferrari spet zelo zelo blizu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

V singapurju je bil ferari še več spredaj, kot je ponavadi merc, tako da če bodo blizu, pomeni to podobno kot v suzuki ;)

TribesMan ::

V Suzuki ne moreš rečt da so bli "blizu", če so pa večino časa vozil več kot pol sekunde počasneje. To ni blizu. Res so bili prvi zasledovalci, ampak to je še daleč od blizu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Hja, kako pa potem lahko rečeš, da so bili v singapurju blizu, če so bili skoraj 2sec spredaj @ qualy?

V singapurju so jih hudo hudo poownali, tako zelo, kot še merc ni nikol letos nikoga poownal :)

TribesMan ::

Noben ni rekel da so bli blizu, bili so spredaj...

V rusiji ne bodo imeli prednosti, bodo pa blizu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

AvtoR ::

VW je objavil ostro varčevanje...
Po moje ne bo nič z VW v F1!

billy ::

Danes sem nekje tudi zasledil da je Wolfu všeč ideja o 3 avtih na ekipo.

Kot sem tudi jaz napisal, je pomoje to rešitev za F1. Pač imaš 3-4 tovarniške ekipe z 3-4 avti, pa se naj bodejo med sabo.

Na tak način bodo tudi lažje dirkači prišli do izraza, ker bo več možnosti za direktne dvoboje ne pa zdaj, ko se vsako sezono reče "eh, imel je najboljši avto, če..."

globoko grlo ::

4x4 je 16 avtov, mal premal

pa F bi verjetno v tretji avto naštimal remote bombice in jih metal po pisti
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

billy ::

No, saj bi še ostal kak williams, ipd, ampak pač resne ekipe bi imele več avtov.

MaterVola ::

Rešitev vidim v drugi smeri, poenostavitev pravil in posledično zmanjšanje stroškov.

billy ::

Ne bi s tem zgubili tehnični napredek, oz ziher ne bi bile več aktualne fancy tehnologije, kot so sedaj?

billy ::

Ravnokar zasledil članek, kjer pravi Bernie da lahko že letos proda F1...

PS, mogoče pa bo dietrich kupil F1, pa je v tem finta ;)

BT52 ::

billy je izjavil:

V singapurju je bil ferari še več spredaj, kot je ponavadi merc, tako da če bodo blizu, pomeni to podobno kot v suzuki ;)


No ja na dirkaškem tempu ni bil tole ravno "walk in the park". Čeprav je imel VET Ric na vrvici, ampak je še si niso smeli privoščiti napake v boksih.

Že z stališča "layouta" konfiguracije stez ti postane takoj jasno, da gre za povsem drugačni dikališči. Potem povsem drugačne klimatske razmere (ali podnebne okoliščine), teksturo asfalta. Pravzaprav je edini skupni faktor izbira mehkejših zmesi pnevmatik.

DIRKA; AVG_Race_lap, AVG_Qually
RUSIA 2014; 202 km/h, 213 km/h
SINGA_2014; 165 km/h, 172 km/h
SINGA_2015; 165 km/h, 175 km/h 


Zanimive izjave pred dirko:
Merc; počakajte ne razumemo še popolnoma dogajanja v Singapurju
Ferr; z presenečenja ne bo nič, ker steza nima dovolj oprijema (neabrazivna površina).
Pirelli: Pričakujemo 2-3 postanke.

Bomo videli kaj se bo izcimilo iz tega. Ferrari je vsekakor čuden primerek, saj so zelo zelo odvisni v kako območje padejo njihove pnevmatike. Vsekakor imeja tukaj kaj se glede tovrstne univerzalnosti tiče OGROMEN zaostanek za Mercom. Recimo trakcijske cone v Bahrajnu in Maleziji so bile v nekaterih primerih superiorne na pram Mercu. Potem pa recimo pogledamo sektor 3 iz Španije pa je bil tam celo boljši Mclaren (govorim o sami trakciji ne tisto cjazenje po ravnini, ko jim zmanjka moči).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Jst ::

Honda porabila zadnje 4 žetone za motor v Rusiji.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

Jst je izjavil:

Honda porabila zadnje 4 žetone za motor v Rusiji.


Ja bojda bodo vložili te žetone v ICE motor in nekaj v turbo pa kontrolno elektroniko. Torej vse z mislimi kako izboljšati izgorevalni proces za 2016 spremembe. Tako bodo spremmebe vidne šele 2016, ko bodo lahko resneje popravili ERS-H sitem v smislu kompresorja v območju znotraj V-ja motorja.

BBC tehnični pisec Benson celo pravi, da so falili z premanjhnim kompresorjem? Od tod naj bi iz ICE dobili manj energije za tankanje v baterijo ali pa preferirano direktno v ERS-K. Je pa že splošno znano, da imajo v primerjavi z konkureco veliko manjšo uporabo ERS-K motorja in od tod manjšo povprečno in tudi peak kombinirano moč pogonskega sklopa. Past, ko so falili velikost kompresorja je ta, da navkljub dobro optimiziranemu izpušnemu traktu (turbina, kolektor, wastegate) imaš v peak demand trenutkih premalo energije za harvestat.

[F1T member="Crucial_Xtreme"]Charlie Whiting has informed teams that they may use their remaining tokens for upgrades and he told them they did not have to race the updated PU's, only prove they've been ran on the test bench.[/quote]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Super novica za Renault. :D Torej je razrešen problem do kdaj lahko vnočijo tokene za vsako leto.

Benson je v svojem spisu šel še dalje in celo pravi, da je njihov kompresor prehajhen zato, ker ne morejo dosegati dovolj velikih hitrosti 130 kRPM ne da bi kaj razneslo. Če je to res potem imajo v primerjavi z ostalili že res manjši kompresor, katerega morajo celo zaradi pravilnika v elektromotorjem povezati z zobniškim fiksim predstavnim razmerjem. Pravila omejujejo 125 kRPM na ERS-H gredi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Renault je passe. Edino če bodo alonsa dobili spet za 2017 ?

BT52 ::

billy je izjavil:

Renault je passe. Edino če bodo alonsa dobili spet za 2017 ?


MOčno upam zaradi zgo dirkanja, da še ne. Vsekakor pa bo potem Formula E bolj zanimiva.

billy ::

No saj bodo kupili Lotus, ampak preden bodo postavili ekipo...niti pametnega voznika ni več prostega in ga ne bo, edino če alonso...

BT52 ::

billy je izjavil:

No saj bodo kupili Lotus, ampak preden bodo postavili ekipo...niti pametnega voznika ni več prostega in ga ne bo, edino če alonso...


Mislim, da vsa z @Sonicom par komentarjev nazaj tole lepo predebatirala. Na trgu je veliko talentov, ki so na voljo. Di resta, Magnusen, konec koncev kaki odpadnik od RB-ja aka Kvyat, Sainz. Potem Palmer, Frinjs. Konec koncev še Stoffla in Ocona lahko speljejo za primerno ceno zavoljo obetavnosti projekta si predstavljam.

Vsekakor pa bi bil Sainz nekaka repriza ALO situacije in vemo kako se je tole izteklo za slenjega.

V tem več ne vidim problema tako, da je vse na delničarjih. Če jim je hibridna tehnologija in zaekrat TOP udejstvovanje v motošportu dovolj? Vsekakor Formula E in Eavti so še vedno marginalni (par %) in še zaekrat ni vredno vreči ZGO skozi okno.

No je pa Renault že leta 98 z desetvaljniki imel leto premora. Pa še takrat tole ni bil v bistvu premor, ker je Metronom kupil njihove motorje in jih "preoznačnil" v njihove barve.

Samo tega si trenutno F1 ne more privoščiti, Namreč je premalo proizvajalcev. Posel z Hondo pa je trenutno še preveč riskanten (skoz oči CEO razmišljanja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Petkov FP1 se je začel klavrno, steza je nekoliko mokra, pa še rusi so dizl polili gor, tako da so morali prestaviti začetek za 30min.

Kar pomeni skrajšan program in samo voda na mlin nam, ki upamo na še kakšen debakl merca, ker bodo imeli manj podatkov o delovanju gum, mogoče posledično kakšna panika, ipd, in je slab rezultat spet tu.
««
56 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251172679 (104238) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234068 (139894) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177302 (140547) WarpedGone

Več podobnih tem