» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
55 / 69
»»

globoko grlo ::

Kdaj je štart ju3?
A bom mogu zgodej vstat?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

krucymucy ::

Ob sedmih.

Jst ::

Paddy Lowe je na konferenci povedal, da je Singapur specifično dirkališče, ki njim ne odgovarja in da so bili slabi tudi lani.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BorutK-73 ::

billy je izjavil:

Mislim da je to to, merc wins again ;)

Počasi bom začel verjet teorijam zarote, da je pač Bernie hotel malce več zanimivosti od prvenstva, in so pač naredili eno "nenavadno" dirko, tolko da se poveča zanimanje in pritok denarja ;)

Možno, ker nihče noče gledat nezanimivih dirk kjer ima marcedes prednost pred ostalimi. Kakšen halo je bil ko je bil Ferrari tako dober, še pravila so spremijal da bi ostali dohiteli.

Super Sonic ::

Ena najbolj dolgočasnih dirk v zadnjih letih, kjer praktično komentar ni potreben (niti željen). Najbolj po dirki odmeva Alonsova izjava, da vozi "GP2 engine" in ker je bila dirka totalno brez kakršnekoli vsebine, bo sedaj tole na tapeti naslednje dni. Najbolj zloglasna teorija zarote pravi, da bi Alonso rad odšel nazaj k Renaultu drugo leto in da hoče na vsak način razred pogodbo ;) Sicer sta pa oba dirkača Honde precej nervozna, Ron Dennis je v intervjuju za SKY dal vedeti, da JB lahko ostane.

Hamko je, poleg vsega, še izenačil Senno v zmagah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Alonso ne more iz svoje kože :)

Veron ::

Kje so tisti komentarji, da Alonso z nekonkurenčnim avtom zmore zmagat? :D

Modri dirkač ::

Veron je izjavil:

Kje so tisti komentarji, da Alonso z nekonkurenčnim avtom zmore zmagat? :D

...in da je naboljši, najbolj zrel, najbolj kompleten itd.
Tole danes je bilo toliko potrebno kot sol v sladoledu.
Oba dirkača se obnašata kot otroka, zdaj bi se s situacijo že lahko sprijaznila, 2015 žal ne bo bolje.
In oba poznata japonsko kulturo, pa še na domači dirki, na lastni stezi...
Everybody lies!

MaterVola ::

Vettel tudi ne more iz svoje kože:

Q: (Andrea Cremonesi - La Gazzetta dello Sport) For all of you: some of your colleagues yesterday were worried about the tyre pressures. They said there was too much pressure and they were worried they might have some problems during the race. Have you been affected in the race by that?

NR: No, not at all. Everything was perfect. No problems at all.

SV: Were you low again? I'm joking. You can laugh as well. It was a joke, come on.

NR: I'm smiling!

LH: I don't know really. All I know is that the tyres were... we don't say it very often but the tyres were pretty amazing, particularly in the last stint. They were the best they've felt for a long time. They really felt really good but it must have been how it felt for him (Vettel) in the last race. Through qualifying, they were good but generally in the race it was getting better and better as the car gets lighter and stuff but I don't think they were a problem this weekend.

SV: No comment really.

Super Sonic ::

...in da je naboljši, najbolj zrel, najbolj kompleten itd.

To lahko brez problema drži; verjetno ne samo zanj, ampak tudi še za dva do tri ostale dirkače. Znano pa je, vsakemu, ki F1 vsaj malček razume, da je maksimalni doseg dirkača cca 0,5s. Dirkalnika, ki je bil 3s zadaj v suhem, nihče v zgodovini ni pripeljal do naslova in tako bo ostalo vse dokler ne bodo vse dirke v sezoni dežne ali pa bo šport kot tak nehal obstajati.

Da je pa Alonso slab poraženec pa mislim, da tudi že čisto vsi, ki F1 od blizu spremljamo, vemo. In tudi to bo ostalo do konca njegove kariere.

Največji problem Honde (to je občutek, ki se meni zdi) je v tem, da tudi za naslednje leto vedo, da ne bodo niti blizu. To je problem motivacije. Glede letošnjega dirkalnika pa čisto prav, da sta oba dirkača kritična tekom sezone, saj konec koncev dirkalnik za seboj nosi čudno nesrečo iz letošnjih testiranj in obema dirkačema prinaša obilo nelagodja. To govorim čisto iz športnega vidika. Pa ne da bi se kdo komu smilil, konec koncev sta oba bogato plačana zato in oba tudi že svetovna prvaka, ampak verjetno je frustrirajoče terat tisto gajbo celo sezono do meje, pri čemer te je na smrt strah (Button/Španija, letos).

ALonso ne gre iz svoje kože in udari tam kjer najbolj boli. Bi bilo pa neznansko hecno, da bi šel nazaj v Renault drugo leto. Kot sem že rekel, pa mislim, da nisem edini, ki deli to mnenje, Renault bo naslednje leto lahko zelo nevaren, saj je prišparal skoraj vse žetone v sezoni. Če bo jasno sploh ostal v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Nevem, a mu je za zamerit? Ubistvu je kar smešno gledat:

https://streamable.com/wz4o



Še Renaulti, ki imajo sami en kup problemov z motorjem, padajo mimo kot za stavo.

Mogoče pa tole Alonsovo jamranje niti ni bilo namenjeno Hondi, ampak vodstvu F1.

Saj je dovolj dobro obveščen, da mu mora bit jasno. Honda ne more letos narediti nič, da bi odpravili težave, ker imajo zvezane roke s pravilnikom in premalo tokenov.
Ostali so jim mislim da trije tokeni, in s tem si nimajo kaj pomagat. Oni morajo premetat kompleten ERS sistem, turbino, kompresor, ES, elektroniko... Manjka jim tudi še variabilni intake na ICE, pa verjetno bodo spremembe na ERS-H sistemu vplivale tudi na izgorevanje. Realno rabijo 30 tokenov da bodo vsaj približno tam kot je treba.

Do konca leta lahko samo čakajo, potem pa ko bo jasna odločitev ali jim pripada 24 ali 32 tokenov (to se baje še pogajajo v strateški skupini), pripravijo posodobljen motor za 2016 in upajo da bo malo bolj konkurenčen.

Je pa pomojem trenutno v "ozadju" zelo pestro glede motorjev. Drugo leto bodo kar rošade.

Red Bull se je spravil v konkretno godljo s temi motorji. Pomojem jim mora bit jasno, da karkoli bodo dobil, ne bo niti približno konkurenčno fabrškim ekipam. Tudi če dobijo motor najnovejše specifikacije (kar ubistvu morajo, ker proizvajalec ne more homologirat dveh različnih motorjev), je samo v softwareu toliko manevrskega prostora, da jih lahko komot držijo 50HP zadaj. Se jim zna še konkretno kolcat po Renaultu.

Zaenkrat zgleda precej sigurno da bo Lotus postal Renault, Manor bo dobil Mercedesove motorje, in zelo verjetno bo Toro Rosso ostal na Renaultu. Red Bull pa bo iskal srečo pri Ferrariju.

Zanimivo pa je bilo videti tudi več kot očitno namerno blokiranje Mercedesa v današnjem prenosu. Zgleda da Bernie ni zadovoljen z njihovo odločitvijo da ne daje motorjev Red Bullu... :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

MaterVola ::

Je bil danes Mercedes tako malo na zaslonu, ker so zavrnili Red Bull? Bernie pa to ;)

Dr_M ::

Mislim, da je cas, da gre Bernie pocas v penzijo in pusti F1 kaksnemu bolj kompetentnemu cloveku. On je svoje naredil (dobro ali slabo, vsaj si naj svoje misli).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

billy ::

Kaj pa vem, če se ne moti gredo zaslužki v F1 v višave, in je iz leta v leto boljše, torej delničarje kaj drugo ravno ne zanima :)

Malce me zanima kako bo v rusiji, če jim je uspelo narediti dirkališče, ki bo delovalo bolj atraktivno za te nove bolide, ker se mi zdi da dirkališča, ki so bila "super" pred 20, 30 ali več leti, za moderno F1 niso najbolj primerna...

connel ::

Fernando Alonso ?@alo_oficial 5h5 hours ago

1/3 Some things from today that seem not clear to everybody:
-Today was our 3rd best result of the season !! we keep working hard.

2/3. When we are fighting in group is difficult, we all want to win, and sometimes transmit the team radios, but it should be private chats.

3/3. No one should have any doubt that I have 3 years with McLaren and my career in F1 will end with this team, hopefully winning everything

Very simple. So now a few days off and Russia will be another race to keep closing the gap to the top!

JB ima pa še 2 letno pogodbo, tko da, f..k pa te teorije, k jih nekateri klatite.

pirat ::

V F1 so pogodbe bolj, kako bi rekel... 'informativnega' znacaja :-)

TribesMan ::

JB ima 2 letno pogodbo... za 2015 in 2016.
Alonso ima 3 letno, do 2017.

Ne vemo pa če te pogodbe garantirajo sedež.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::



Za pogledat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Ne vem kaj ron bluzi, če pa ne bi bilo omejitev, pa bi spet bila najboljša ekipa, ki bi z največ denarja naredila največ testiranj, tako kot ferari v zlatih MS časih.

Vedno je tisti on top, ki ima največ denarja, z nekaj izjemami, ampak pravilo obvelja.

Jst ::

Za letos sta se Ron Dennis (25%) in drug enakovreden lastnik Mansour Ojjeh (25%) "skregala", kdo bo poleg Alonsa. Ron je hotel Magnusna, drug pa Buttna. Tako da Button nima zagarantiranega sedeža naslednje leto.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MaterVola ::

Super Sonic je izjavil:



Za pogledat.


Rona se celo da poslušat, če gre njegovi ekipi slabo :) Drugače je pa bolj neprebavljiv.

Dr_M ::

Kaj pa vem, če se ne moti gredo zaslužki v F1 v višave, in je iz leta v leto boljše, torej delničarje kaj drugo ravno ne zanima :)


Ma sej to je to. Denar vse zjebe.
Da si clovek njegovega kova nekomu rece, da on pa ni dober za njegov biznis...? Se vid, da so tej pokvarjeni ljudje popolnoma brezobrazni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Glavno sporočilo Rona je bilo: če nimaš tovarne, ki ti bo izdelala motor za seboj, ne boš prvak. Z nekim najetim motorjem ne moreš nič.

In to je bistveno sporočilo za prihodnost F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Nekako tako sem ugibal že jaz, ko je prišlo na dan, da se RBR in Renault ločujeta. Jasno je bilo, da ne morejo zmagovati z mercovimi ali ferarijevimi motorji.

Edino, če so res govorice o vstopu VW v F1, potem bi pač RBR zdaj šel za nekaj let v "hibernacijo", potem pa spet resno naskakovali zmagovalna mesta.

Je pa to po eni strani dobro za F1, ker se lahko nadejamo da bo več tovarniških moštev, kar je sicer lahko edino logično, garažna moštva ala williams, mclaren, pa se bodo žal morala posloviti oz bila kupljena iz strani večjih...

Modri dirkač ::

Uf, avtomobilski koncerni že nestrpno čakajo v vrsti ...
Everybody lies!

Super Sonic ::

Edino, če so res govorice o vstopu VW v F1, potem bi pač RBR zdaj šel za nekaj let v "hibernacijo"

Zakaj bi šel v hibernacijo, če že imajo tovarniško moštvo (Renault)? To samo kaže kako pomemben je tehnični aspekt tega športa. V bistvu so pri Red Bullu na vrhu prav bukavi, ampak so tekom svojih bukavih procesov nekje zadeli z izborom "Adrian Newey", in le-ta je, ob pomoči kolegov ter denarja, tehnično spravil stvari do naslova.

V bistvu se obnašajo kot kakšna ljubljanska primadona, ki so jo financirali tekom življenja in se je revici sedaj svet podrl, ker dvakrat ni dobila pravih zaves v stanovanje. Tak plastičen prikaz situacije je pri Red Bullu, kjer nič ni dovolj dobro in so kar naenkrat pozabil na progresivno-tehnološki razvoj, ter "ne morejo počakati" kakšno še kakšno leto. Taka vrsta razmišljanja pelje v propad (moštva) in po tem kopitu, so že odpisani. Tudi če VW prihaja v F1 ga ne čaka nič kaj manj ali bolj prijetna situacija, kot je čakala Hondo. Problem je, ker ljudje živijo v pravljicah, ki jim jih dovolj denar. Pri Hondi so bili pred vstopom vsi prepričani, da so taglavni asi in vsem se je zagotavljalo, da so "tam kjer morajo biti". To pride od ljudi, ker imajo napačno predstavo o svojih zmožnostih. Tko so pa z vstopom v F1 dobili po luli, vsak posebej.

Renault je danes izdal pismo o nameri za prevzem Lotusa, torej je jasno, da je RB odpikan.

Uf, avtomobilski koncerni že nestrpno čakajo v vrsti ...

Zato je še toliko večji uspeh McLarna, da so uspeli dobiti na svojo stran tovarno. Čeprav zgleda trenutno brezupno in na trenutke strašljivo, je na koncu tunela vendarle luč za McLaren. Pri čemer za Red Bull zgleda trenutno ravno obratno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Modri dirkač ::

Amen!
Everybody lies!

billy ::

Tako..zdaj je tudi uradno RBR najebal:

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3308...

Torej četudi ostanejo z renojevimi motorji, bodo postali "drugorazredno" moštvo. Edino če pač vseeno vstrajajo še naprej, pa pač upajo da jih kakšno "tovarniško" moštvo spet zahakla, ampak glede na odnos, ki ga je RBR imel do renaulta....vprašanje če bo komu drugemu to ustrezalo.

Me pa nekaj zanima...lotus ima letos merc motorje...2016 kupi renault lotus moštvo...kaj se zgodi z 2015 merc motorji? jih lahko renault "razkoplje" in samo skopira ali vseeno morajo ostati "zapečateni", tudi po koncu sezone?

MaterVola ::

Mogoče bo veliko kadra iskalo službo drugje ;)

McClane ::

Jaz pa po eni strani razumem Red Bull. Eno ali dve leti stagniranja ozr. padca po lestvici se kar konkretno pozna na denarnici moštva. Sponzorji tudi gredo drugam - samo poglejmo kaj se letos dogaja z McLarnom, pa hitro postane jasno zakaj si moštva enostavno ne morejo privoščiti par sezon mrtvega teka.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

TribesMan ::

Me pa nekaj zanima...lotus ima letos merc motorje...2016 kupi renault lotus moštvo...kaj se zgodi z 2015 merc motorji? jih lahko renault "razkoplje" in samo skopira ali vseeno morajo ostati "zapečateni", tudi po koncu sezone?

To je zelo zanimiva zadeva okoli teh motorjev.
Kakor jaz vem moštva niso "lastniki" motorjev po koncu sezone. Jih imajo samo v uporabi med dirko.
Tudi med sezono, motorje dostavijo na dirkališče proizvajalci motorjev, ne moštva.
Poleg tega je zraven motorja dostavljena tudi ekipa mehanikov, ki skrbi za motor, in skrbi tudi da podatki ne uhajajo v napačne roke.

Vprašanje koliko vpogleda v sam motor imajo moštva, pomojem zelo malo. Zadeve se zelo skrivajo.
Vemo da se je McLaren pritoževal, da niso imeli točnih podatkov o tem kako bo Mercedesov motor sploh zgledal v 2014, do zadnjega momenta.

To niso več stari V8 atmosferci, ki so si bili podobni kot jajce jajcu :)
Zato mora biti vsakemu jasno da če nimaš 100% podpore fabrke, ne boš nikoli na vrhu.

Tovarniška moštva imajo že v naprej zamišljeno kako bo motor integriran v šasijo, in delajo prilagoditve na motorju in šasiji da jim potem zadeve klapajo. Pa seveda to se planira eno leto vnaprej.
Ostali "kupci", pa dobijo zadevo v roke par mesecev pred začetkom sezone in se morajo potem znajti kakor vejo in znajo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Dr_M ::

TribesMan pomoje bi tole res drzalo. Motorjev se nihce drug ne dotika, kot ljudje od proizvajalca.
Kot je Igor Jerman rekel za gume, ljudje od proizvajalca takoj po dirki vse poberejo, se morebitne ostanke gume pometejo po tleh in spakirajo. Bi znala bit situacija z motorji podobna.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

billy ::

Malce...pretirano :)

Potem niti ekipe, kot so williams, ipd, ne morejo "na črno" testirat, ker bi itak to morale mercu povedat, da bi si organizirale dostavo motorja.

Potem so pa res tovarniška moštva svetlobna leta spredaj.

PredatorX ::

Hmm... Rusija zna bit zanimiva. Ampak, se mi zdi da ima merc preveliko premoč.

TribesMan ::

Letos bo v Rusijo Pirelli pripeljal Soft/SuperSoft gume in glede na to kaj je bilo v Singapurju, zna bit spet težek vikend za Mercedes.
Razen če so se v tem času naučili kako bolj efektivno uporabljat supersoft gume.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PredatorX ::

TribesMan je izjavil:

Letos bo v Rusijo Pirelli pripeljal Soft/SuperSoft gume in glede na to kaj je bilo v Singapurju, zna bit spet težek vikend za Mercedes.
Razen če so se v tem času naučili kako bolj efektivno uporabljat supersoft gume.


upam, da bo vsaj zanimivo. Škoda v F1 je, da večinoma svetovne prvake določi AVTO. Itak, je kr velik dirkačev sposobnih zmagat... Ja bi bilo lepo, če bi recimo na prvih petih dirkah zmagalo 5 različnih dirkačev.. po možnosti še iz različnih moštev :) Že spet zanjam o zanimivi F1 dirki.

TribesMan ::

Ja bi bilo lepo, če bi recimo na prvih petih dirkah zmagalo 5 različnih dirkačev.. po možnosti še iz različnih moštev


Saj smo imeli to situacijo leta 2012... na koncu je vseeno zmagal tisti z najboljšim avtom :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Zelo zelo redko se je zgodilo, da ni zmagal tisti z najboljšim avtom, gledano zadnjih 10, 20 let...ali še več

Gregor5816 ::

billy je izjavil:

Zelo zelo redko se je zgodilo, da ni zmagal tisti z najboljšim avtom, gledano zadnjih 10, 20 let...ali še več

Izjema je le 2007 :)

Super Sonic ::

Letos bo v Rusijo Pirelli pripeljal Soft/SuperSoft gume in glede na to kaj je bilo v Singapurju, zna bit spet težek vikend za Mercedes.

To bi jaz rekel, da delno drži. Ok, res je, Ferrari je ogromno delal na teh mehkejših gumah, pa vendar.

Singapure - 23 ovinkov! in povprečna hitrost dirkalnika okoli 165 km/h.
Soči - 16 ovinkov in povprečna hitrost dirkalnika okoli 205 km/h.

To sta dva bistvena podatka, ko vračunamo še specifične pogoje vlage in temperature zraka, mislim, da jim ne bo tako hudo (Mercedesu).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Ne pozabit tudi, da merc ni imel problemov v monacu, pa bi lahko tudi nekdo rekel, da je podobna steza singapurski...

Super Sonic ::

Ferrari je uradno ponudil RedBullu 2015-spec motorja ;)
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/09/29/f...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Gregor5816 ::

TOP ::

Red Bull že mal izsiljuje Ferarri stemi motorji.Č ejih ne bo dobil,bodo vsi s prstom kazali na njih,češ oni so krivi,zakaj smo mi od šli.Ma kdo bi tole sploh naredu.Če bi letos imel Red Bull njihove motorje,kot ga ma Vettel bi bili bliže Marcedesu,kot je to primer Ferarri,na račun aerodinamike.Upam da jim Ferarri ne bo ugodil,naj gredo.

billy ::

Počasi bo čas za 3 avte na ekipo, ker res nima smisla furat xy moštev, če itak že zaradi motorjev ne morejo konkurirat. Tako recimo williams nikoli ne bo zmagal prvenstva, fors indija tudi ne, itd.

Naj pač naredijo nekaj tovarniških moštev in 3 ali 4 voznike/bolide, pa bo. Hamilton, vettel, alonso...vsi v enem moštvu...to bi bilo zanimivo in v bistvu edina rešitev formule. Moštvom je vseeno kdo zmaga, glavno da zmaga moštvo, kar pa v tem primeru bo.

win64 ::

TOP je izjavil:

Red Bull že mal izsiljuje Ferarri stemi motorji.Č ejih ne bo dobil,bodo vsi s prstom kazali na njih,češ oni so krivi,zakaj smo mi od šli.Ma kdo bi tole sploh naredu.Če bi letos imel Red Bull njihove motorje,kot ga ma Vettel bi bili bliže Marcedesu,kot je to primer Ferarri,na račun aerodinamike.Upam da jim Ferarri ne bo ugodil,naj gredo.

Kolikor razumem lahko izsiljujejo tudi na račun razvoja motorjev med sezono. Glede tega se morajo vsa moštva strinjati in če Redbull reče ne, se žetoni ne smejo porabitljati med sezono, tako kot se je to počelo letos.
Vir: http://www.motorsport.com/f1/news/red-b...

CallMeAl ::

Če lahko vse živo okoli motorjev regulirajo, bi sigurno lahko prisilili proizvajalce motorjev, da zainteresiranim moštvom zagotovijo do zadnjega vijaka in do zadnje vrstice kode enakovreden motor kot tovarniški ekipi. Ampak očitno ni politične volje oz. Mercedes zelo uspešno drži status quo, ki mu zaradi sistema tokenov zagotavlja prednost, ki je roko na srce konkretno večja od tiste, ki jo je užival Red Bull pred tem (vsaj v povprečju). Očitno pa si s svojo nefleksibilnostjo (dobava enakovrednih motorjev konkurenci, sprememba token sistema) pridobivajo vse več sovražnikov, kar bi se jim znalo maščevati v prihodnje.
Kar se tiče Ferrarija, pa si želim, da bi dal Red Bullu enakovredne motorje. Tako bo večja verjetnost, da nekdo premaga Mercedes naslednje leto. Bi pa Ferrari mogoče lahko poskusil malo izsiljevati in od Red Bulla v zameno za motorje pripeljati kakšnega inženirja.

BT52 ::

Glede Haasa. Vprašanje, kaj pomeni ta razglasitev GRO za Lotus? Vsaj glede voznikov sem bil prepričan, da bo GRO v primeru resnega zanimanja Renaulta ostal v moštvu. No tole je bilo malce klišejsko, priznam. Pa še Estebana Ocona jim je ukradel Mercedes, tako da ne vidim svetle opcije za Renault. Že tako ali tako je tale regulacija glede pogonskih sklopov zelo frustrirajujoča, če jo primerjamo recimo v WEC...

Skratka škoda za Renault, nervorzni RB in obuožano Estonovo ekipo...

BT52 ::

CallMeAl je izjavil:

Če lahko vse živo okoli motorjev regulirajo, bi sigurno lahko prisilili proizvajalce motorjev, da zainteresiranim moštvom zagotovijo do zadnjega vijaka


To že morajo!!!

in do zadnje vrstice kode enakovreden motor kot tovarniški ekipi.


Tole ni izvedljivo, ker vsaka šasija ima drugačne karakteristike in potrebo po drugači optimizaciji programske kode, kar se že v izhodišču ne izzide. Torej je sam nadzor sam sebi namen. Prvovrstno bi mogli omogočit okolje, kjer bi bile možnosti uporabe različnih pogonskih tehnologij. Pa naj se tole potem zregulira z nekimi koefficienti za katere gledalci razen tehnični navdušenci jim ni potrebno vedeti.

Ampak očitno ni politične volje oz. Mercedes zelo uspešno drži status quo, ki mu zaradi sistema tokenov zagotavlja prednost, ki je roko na srce konkretno večja od tiste, ki jo je užival Red Bull pred tem (vsaj v povprečju). Očitno pa si s svojo nefleksibilnostjo (dobava enakovrednih motorjev konkurenci, sprememba token sistema) pridobivajo vse več sovražnikov, kar bi se jim znalo maščevati v prihodnje.


Pač če pa pogledaš z njihiove strani. Zmetali so milijone v projekt. Zdaj pa bi pustili, da jih napitkarji (kot nekateri pravijo) ponižajo? Delničarji nebi bili veseli.

Kar se tiče Ferrarija, pa si želim, da bi dal Red Bullu enakovredne motorje. Tako bo večja verjetnost, da nekdo premaga Mercedes naslednje leto. Bi pa Ferrari mogoče lahko poskusil malo izsiljevati in od Red Bulla v zameno za motorje pripeljati kakšnega inženirja.


Ja ponavadi se tako v F1 tudi zgodi. Ti meni jaz tebi.

Sploh pa če RB že dobi Ferrarijeve motorje jih bodo dobili za naslenjo sezono tako pozno, da lahko sezono 2015, kar odpišejo. Namreč arhitektura Ferrarija in predvsem potreba po hlajenju, prosturo, elektroniki je povem drugača, kot od FRA.
Že iz tega vidika bi mogel biti Ferrari navkljub najnovejšim sklpom vsaj pol leta spredaj še vsaij 1-2 let. Torej dovolj časa, da vidijo, če je Simone Resta z Allisonom na čelu sposoben spravit predvsem AERO del na podoben nivo, kot RB pred leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Bom tam iz 2 citata zadnjega komentarja še dodal plastični primer, kaj sem s tem mislil. RB bi lahko v okviru pravil še vedno uporabil bilokateri aftermarket racing motor na trgu. Izbira je ogromna lahko V6 turbo od HDD-pja brez ERS-a, potem lahko uporabijo Reno V8, ki jim je dobro poznan itd. Z pravili pretoka (omejil povprečno moč) in količine goriva pred dirko (učinkovitost skozi stint) pa bi pač tole zreguliral, da bi vsi imeli podobno začetno izhodišče. Predvsem slenje bi lahko bil magnet za proizvajalce ali pa vsaj tuning ekipe. :D
««
55 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251172523 (104082) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233933 (139759) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177202 (140447) WarpedGone

Več podobnih tem