Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015
BT52 ::
@Nadzvocni
Nič ni izključeno. Sicer pa gre za "novinarsko" špekuliranje v povezavi P Prodromou + lanski RB minus lanski Mclaren.
Sam menim, da bodo sicer šli podobno smer, kot Williams, ampak skladno z "evolucijo" prejšnjega znanja Petra in Mclarna. Kopiranje RB rešitev mislim, da v dobesednem pomenu ne bomo videli.
Če tvojim kolegom neka filozofija delovanja ali ustvarjanja pač ne ustreza potem je bolje, da potegneš iz njih tisto, kjer so najboljši. Ponavadi tole pomeni, zelo manjhno deviacijo od prejšnjih dizajnov ekipe.
Nič ni izključeno. Sicer pa gre za "novinarsko" špekuliranje v povezavi P Prodromou + lanski RB minus lanski Mclaren.
Sam menim, da bodo sicer šli podobno smer, kot Williams, ampak skladno z "evolucijo" prejšnjega znanja Petra in Mclarna. Kopiranje RB rešitev mislim, da v dobesednem pomenu ne bomo videli.
Če tvojim kolegom neka filozofija delovanja ali ustvarjanja pač ne ustreza potem je bolje, da potegneš iz njih tisto, kjer so najboljši. Ponavadi tole pomeni, zelo manjhno deviacijo od prejšnjih dizajnov ekipe.
Super Sonic ::
BT52 -> drži. Zadnje par dni pred odkritjem je malo več tega, sicer nisem pristaš ugibanja, ampak ker sta 29.01. in 30.01 zelo blizu, si lahko dam(o) mal duška.
Enako velja za RB/MB, saj imamo že zelo kmalu prva testiranja!
Enako velja za RB/MB, saj imamo že zelo kmalu prva testiranja!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
1) Kimmi je postal oče: https://twitter.com/K_RaikkonenF1/statu...
2) Renault razkril spremembe: http://www.crash.net/f1/news/213201/1/r...
+AMUS govorice= https://twitter.com/tgruener/status/560...
3) Jutri je predstavitev Mclaren Honde, pojutrišnjem pa še Sauber in Ferrarija...F1 2015 koledar https://www.google.com/calendar/embed?s...
4) Force Indie ne bo na prve teste, niti z lanskim dirkalnikom bojda se bodo raje osredotočili na Barcelono. Pa pojavljajo se neke govorice o prodaji, kaj se bo iz
tega izcinilo upam, da samo dobro in da ostanejo.
2) Renault razkril spremembe: http://www.crash.net/f1/news/213201/1/r...
+AMUS govorice= https://twitter.com/tgruener/status/560...
3) Jutri je predstavitev Mclaren Honde, pojutrišnjem pa še Sauber in Ferrarija...F1 2015 koledar https://www.google.com/calendar/embed?s...
4) Force Indie ne bo na prve teste, niti z lanskim dirkalnikom bojda se bodo raje osredotočili na Barcelono. Pa pojavljajo se neke govorice o prodaji, kaj se bo iz
tega izcinilo upam, da samo dobro in da ostanejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Glede Renaulta:
""We have used the majority of the tokens for the first race and our use of tokens during the course of the season will be relatively modest,""
Se pravi gredo po naslov. To je tisto o čemer sem že govoril, namreč če se hočeš podati za naslov, moraš na prvo dirko pripeljat maksimalno homologirano mašino z nekaj "žetoni", ki ostajajo za minimalne popravke čez sezono.
Po drugi strani me prav zanima kaj bo Ferrari pokazal v razmišljanju in koliko močna bo Honda. Honda jutri, Ferrari v petek, MB v nedeljo? In potem so že testiranja...
Za RB se govori, da dirkalnika še niso skupaj sestavli, včeraj naj bi imeli samo monokok na mizi.
Kar se tiče pa Force Indije pa ne bo nihče fasciniran, če jih kmalu ne bo več.
""We have used the majority of the tokens for the first race and our use of tokens during the course of the season will be relatively modest,""
Se pravi gredo po naslov. To je tisto o čemer sem že govoril, namreč če se hočeš podati za naslov, moraš na prvo dirko pripeljat maksimalno homologirano mašino z nekaj "žetoni", ki ostajajo za minimalne popravke čez sezono.
Po drugi strani me prav zanima kaj bo Ferrari pokazal v razmišljanju in koliko močna bo Honda. Honda jutri, Ferrari v petek, MB v nedeljo? In potem so že testiranja...
Za RB se govori, da dirkalnika še niso skupaj sestavli, včeraj naj bi imeli samo monokok na mizi.
Kar se tiče pa Force Indije pa ne bo nihče fasciniran, če jih kmalu ne bo več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Ja, to sem tudi jaz ujel, da so včeraj šele pripeljali monokok v assembly pod :) Čeprav pripis je bil 'Red Bull late as always', takoda je to očitno za njih stalna praksa? Pa saj, če si en teden prej konec samo pomeni, da si stvari razvijal en teden premalo.
Zakaj jih pa ne bi bilo več, če se ekipa proda?
Zakaj jih pa ne bi bilo več, če se ekipa proda?
BT52 ::
Ja, to sem tudi jaz ujel, da so včeraj šele pripeljali monokok v assembly pod :) Čeprav pripis je bil 'Red Bull late as always', takoda je to očitno za njih stalna praksa? Pa saj, če si en teden prej konec samo pomeni, da si stvari razvijal en teden premalo.
Yup res je! Lani in mislim, da tudi prelani... Pravzaprav RB dela zelo hitro in odzivno. Se spomim, ko so naredili z Petka na Soboto za Vn Monaka 2 leti nazaj popolno preizkušnjo nove interacije prednjega krila v simulatorju. Pač V Petek so odkrili, da Vettlu planirano standardno krilce ne odgovarja. Pa so pač čez noč z večurnim delom spravili v pogon nastavitve novevga krilca, katerega so nameravali poslati na dirko šele kaki teden kasneje. Zavoljo dobre ekipe so ga poslali čez rokavski preliv na kvalifikacije že ta vikend.
Kakorkoli Horner pa ima vedno take fore, ko vleče konkurenco za nos. Sem skoraj 100%, da so imeli takole planirano.
Zakaj jih pa ne bi bilo več, če se ekipa proda?
Upajmo, da se proda. Oz da Viyaj malce zmiga Mehikanose ali pa druge "prijatelje". Saj ravno iz tega razloga so naredili celotni "livery-lauch" na letošnjem prozorišču za VN Mehike. Pač majhna govorica in hvalabogu, da se najde investitor ali sponzor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
vilser ::
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Certainly Goss suggested that a stand-out feature of the 2015 car was how well it had been packaged around its new power unit.
"The chassis is much tighter," he said. "Honda has done a fantastic job in packaging everything in such a tight space."
Certainly Goss suggested that a stand-out feature of the 2015 car was how well it had been packaged around its new power unit.
"The chassis is much tighter," he said. "Honda has done a fantastic job in packaging everything in such a tight space."
PrimozR ::
Daedalus ::
Ja, to sem tudi jaz ujel, da so včeraj šele pripeljali monokok v assembly pod :) Čeprav pripis je bil 'Red Bull late as always', takoda je to očitno za njih stalna praksa? Pa saj, če si en teden prej konec samo pomeni, da si stvari razvijal en teden premalo.
So rekli, da je bil namen maksimizirati čas razvoja in da še nikoli prej niso tako pozno začeli šravfati zadeve skup. Bo zanimivo videt, če jim bo kaj odpadlo vprvih krogih na testiranjih
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Jst ::
Ali mogoče kdo ve, kdaj ima danes McLaren predstavitev? Bo mogoče live streaming dogodek?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TribesMan ::
Govori se o 11AM... in da naj bi bil avto črno-bel.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vilser ::
TribesMan ::
Dobr nas vlečejo danes... :>
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
PrimozR ::
Tole je final livery?
U lej, serated leading edge DRS flapa. Me zanima kaj to pomeni za odprt flap, mogoče večjo efektivno odprtost? :)
U lej, serated leading edge DRS flapa. Me zanima kaj to pomeni za odprt flap, mogoče večjo efektivno odprtost? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
vilser ::
Zdi se mi, da ima zelo dolg nos, pa ob straneh je dirkalnik zelo širok, in zadek ima precej majhen in ozek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
PrimozR ::
Nos je dolg ja. Scarbs je na Twitterju že napisal prva opažanja. Geometrija zadnjega vzmetenja je enaka lanski, a vseeno ni tistih gobasto/metuljčkastih obes, vsaj zaenkrat. Pa precej zanimivo, zadnji spojler nima podpore!
Aja, pa precej zanimivo oblikovani sidepodi: https://pbs.twimg.com/media/B8hNIuHCcAA...
Aja, pa precej zanimivo oblikovani sidepodi: https://pbs.twimg.com/media/B8hNIuHCcAA...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
TribesMan ::
Zadeva je videti precej kompaktna zadaj... Ostalo je dost meh...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Ja, vidi se, že po barvi dirkalnika, da ne "bodo tvegali ikone" in da niso najbolje prepričani kje so. Dirkalnik je popolna evolucija lanskega v letošnji pravilnik, brez vseh tveganj.
Bomo videli, veliko bo odvisno od pogonskega sklopa.
Bomo videli, veliko bo odvisno od pogonskega sklopa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Tale slika ni ravno reprezentativna, na levi imaš vzporedno perspektivo, na desni pa izometrijo.
Gregor5816 ::
https://twitter.com/MercedesAMGF1/statu...
Se mi samo zdi ali je res zelo podoben nos kot pri Lotusu?
Se mi samo zdi ali je res zelo podoben nos kot pri Lotusu?
BT52 ::
Tole je final livery?
Upam, da ne. Pred predstavitvijo so bile govorice o popolnoma golem testnem dirkalniku aka "kot to počno v MotoGP". To na bi veljalo do Melbourna, dokler nebi zmeenili za sponzorske barve oz. dokončen livery. Očitno se govorice niso izkazale za resnične. Glede na izkušnje z lansko sezono, ko smo zaman čakali na spremembe pred Mellbournom, nimam upanja, da bo zdaj kaj drugače. Z vidika Honde zelo zelo razočaran. Upal sem da bodo vsaj prekinili "tradicije" srebrnine, ki jih avtomatsko asociira z Mclaren Mercedes-Benz. Ne vem, kaj je Hondo strah. Logično je bilo, da bi bila Malboro poslikava nesmiselna. Pravzaprav zelo neukusna že za druge sponzorje, kaj šele z vidika zastopanja "inkonskega" obdobja. Toda poizkusiti nekaj drugačnega in bolj medijsko odmevnega, kot se je pritiče takemu koncernu? Pfff. Mogoče pa vendarle niso tako zadovoljni oz samozavestni z "performanso" PU-ja.
U lej, serated leading edge DRS flapa. Me zanima kaj to pomeni za odprt flap, mogoče večjo efektivno odprtost? :)
Pogruntavćina z sredi sezone že od lani. Če si mislil efektivna odprtost? Ni tega, še vedno velja maks "chord-lenght" :D. Verjamem, da bi ekipe v obratnem primeru, kar poskočile, ko to storile za Ferrarijevo izvedbi "gurney nad gurney-om", ko se je šlo za pičlih 5-10mm.
Na vsaki grbini se ustvari vrtinec vzdolž krivulje, ki se zdruči z sosednjim. Ker pa vemo, da turboletni tok ima zelo veliko odpornost odcepa z mejne plasti, se drži površine veliko bolj uspešno in preprečuje oz. zakasnjuje željen "stall" krilca.
Ali pa lahko dizajn obrnejo, odvisno od potreb. Zadnje krilce lahko naredijo bolj agresivno, na videz "globejšo" (seveda znotraj "škatle" dimenzij pravilnika). Še več lahko pa samo omogočijo večji AoA* "kot", ki še ni tako nevaren za odcep. V vsakem primeru pa k osnovi krila dodaš nekaj več upora. Kakorkoli obrnem zelo priročna stvar pri setupu, kajti ti razširi operativno okno zadnjega krilca.
Te trike manipuliranja z turbulencami ali tokovnimi strukturami vidimo polno po dirkalnikih. Zadnja leta je tole postalo še posebej aktualno z coanda izpuhi, ko po na vrh "sidepoda" postavljali majhna krilca ali pa one "prečnike". Slednji tudi opravljajo podobno vlogo, kot letalska krila v "takeoff" ali pa "brake" položaju. Novost so še podobna krilca po centralnih delih difuzorja, ter prednjih krilcih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
1.
Kakorkoli pogledamo, če je tukaj na zadku vsaj pol resnice, potem je tole ZELO zelo dober aero ala "RB". Še bolj iz tega vidik še bolj fascinira pogled na odprtost proti sprednjemu delu difuzorja (za motorno luknjo "zaganjača"). Bv. se je že sprejelo pravilo o uporabi Mgu-K, kot zaganjač in kot E-drive po boksih ali so ga na zadnjem srečanju delovne skupine zavoljo "navijačev" opustili?
Na skicah očitno še vedno pa uporabljajo Mushroom nastavek. To pomeni, da je 6 element tj. "vlečna" obesa še vedno prisotna in pripeta na zadnji del "deformacijske" cone zadka. Slednje je potrebo jemat z veliko rezerve, ker nevem, če so res počistili toliko stranice, da bi si pokvarili ekstrakcijo hladilnega zraka, ker je slednja tako ali tako že na meji hlajenja.
Kakorkoli bolje, da počakamo na testne slik, ker Mclaren ima veliko lažnih slik in površnih renderjev.
2. Merc pa pričakovano evolucija W05, čeprav Paddy naklada v drugače. Pravzaprav se v resnici niti ni zlagal, ker veliko delov pa res morajo na novo izdelati , ker na bodo na dirkah prav-gotovo ne bodo dirkali z lanskim monokokom ali pa Ecu-jem. Za te predsezonske teste pa bo lanski prav-gotovo prišel še kako prav.
Tale slika ni ravno reprezentativna, na levi imaš vzporedno perspektivo, na desni pa izometrijo.
Kakorkoli pogledamo, če je tukaj na zadku vsaj pol resnice, potem je tole ZELO zelo dober aero ala "RB". Še bolj iz tega vidik še bolj fascinira pogled na odprtost proti sprednjemu delu difuzorja (za motorno luknjo "zaganjača"). Bv. se je že sprejelo pravilo o uporabi Mgu-K, kot zaganjač in kot E-drive po boksih ali so ga na zadnjem srečanju delovne skupine zavoljo "navijačev" opustili?
Na skicah očitno še vedno pa uporabljajo Mushroom nastavek. To pomeni, da je 6 element tj. "vlečna" obesa še vedno prisotna in pripeta na zadnji del "deformacijske" cone zadka. Slednje je potrebo jemat z veliko rezerve, ker nevem, če so res počistili toliko stranice, da bi si pokvarili ekstrakcijo hladilnega zraka, ker je slednja tako ali tako že na meji hlajenja.
Kakorkoli bolje, da počakamo na testne slik, ker Mclaren ima veliko lažnih slik in površnih renderjev.
2. Merc pa pričakovano evolucija W05, čeprav Paddy naklada v drugače. Pravzaprav se v resnici niti ni zlagal, ker veliko delov pa res morajo na novo izdelati , ker na bodo na dirkah prav-gotovo ne bodo dirkali z lanskim monokokom ali pa Ecu-jem. Za te predsezonske teste pa bo lanski prav-gotovo prišel še kako prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Kakorkoli pogledamo, če je tukaj na zadku vsaj pol resnice, potem je tole ZELO zelo dober aero ala "RB".
To je Ferrari že lani imel, so vsi hvalili (skoraj) identičen zadek in smo videli kako je šlo. Če jim je pa uspelo dobit MBjeve cifre moči motorja, bi znal bit pa zelo zanimivo, ker zadek je res ozek.
Merc pa pričakovano evolucija W05
Iz te perspektive, razen nosu, je vse enako. Prednje obese so postavljene povsem enako, krilce je irelavantno v tej primerjavi, sidepoda sta praktično enaka, sicer gre pa za enak "fotografski" problem kot je PIPI govoril višje o primerjavi McLarna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Kakorkoli pogledamo, če je tukaj na zadku vsaj pol resnice, potem je tole ZELO zelo dober aero ala "RB".
To je Ferrari že lani imel, so vsi hvalili (skoraj) identičen zadek in smo videli kako je šlo. Če jim je pa uspelo dobit MBjeve cifre moči motorja, bi znal bit pa zelo zanimivo, ker zadek je res ozek.
Ne nimaš prav. Khmm niti POL toliko, kot RB. Dva različna svetova. Še več je Ferrari bojda (Marmorini) imel namerno podhranjen PU, da je imel manj toplotnega odtisa. Pa še nekaj Rb je lani skozi sezono dodal za "vroče dni" samo "gurney" flap na izhode. Kar pogosta praksa, s tem so naredili manjhno dodatno podtlačeno območje = dodatni ekstrakcija zraka izpod sidepoda = boljše hlajenje. Če pa pogledamo Ferrari je razen Kanade, ni praktično NIKOLI uporabil tesno ovite posodobitve ala RB. Če ne verjameš ti lahko tole na slikovnem gradivu tudi dokažem na vseh posodobitvah skozi sezono.
sicer gre pa za enak "fotografski" problem kot je PIPI govoril višje o primerjavi McLarna.
Ni problem, če znaš z malce kmečke pameti pogledat zadevo. Zdaj iz teh slik ne bomo delali perspektivnih meritev razdalj, ali merjenja proporcev. Kot sva imela debato par komentarjem nazaj gre samo za ocenitev koncepta oz kazalce smeri razvoja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
O aerodinamiki na prvi pgoled ne moreš govoriti ničesar, tudi (oz. sploh) če je podobno. Za praktičen prikaz tega poglej tiste slike, ki sem jih nalimal zgoraj. Razlike je samo v 7 cm postavitve enega elementa, pa ti zadeva podre sprednje krilce. Pri aerodinamiki torej lahko govorimo le in samo o paketu ter delovanju le-tega, kar pa bo pokazalo merjenje časa na dirkah.
Super Sonic ::
Ne nimaš prav. Khmm niti POL toliko, kot RB. Dva različna svetova
To je res, pozabil sem, sploh ne vem kako sem pozabil na vse težave s hlajenjem lani. Očitno je čas da temo zapustim. :/
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
O aerodinamiki na prvi pogled ne moreš govoriti ničesar, tudi (oz. sploh) če je podobno.
O čem to na prvi pogled, na koga tole leti?
Sem narobe kaj rekel? Omenil sem samo KONCEPT o "narezljanem" krilu? O tem sem se dobro pozanimal, prebral, kar nekaj gradiva in mnenj. Lahko pogooglaš slike, prebereš raziskave, vse je na dlani. Tole so dejstva, eksperimentalno dokazana. In če tole hočeš tole povezat v celoto z delovanje upwasha in outwasha difuzorja/mokeyseata/rads hot exitov/brakeductov itd seveda rabiš CFD. Na željo brez problema polepim, kar nekaj gradiva na to temo.
Če če misliš na Mcl zadek sem res rekel, da RB-ish style obeta veliko. In če seštejemo 1 + 1 (lani so testirali RB-"ish" prednje krilo) in tole kar smo videli danes, se kar nekaj stvari vleče preko. PeterP efekt ali ne, vsekakor pa ne more spremeni dejstva, da se ozirajo na stvar, ki očitno overall deluje. Zdaj pa je stvar nians in mikrometrov, če bodo zadeli.
Seveda pa je v mikropogledu še toliko razlik, da je moja trditev res preuranjena. Ni pa napačna, če menim, da skušajo uporabit zmagovit recept, kar so moštva poskušala zadnjih 5 let.
kar pa bo pokazalo merjenje časa na dirkah.
Relativno. Preprosto je preveč dejavnikov, da bi tole trdili. Še posebej ob teh PU-jih, kjer je power mappingom preveč dinamičen in doda še k temu tone dodatnih spremenljivk. Energetsko upravljanje, skozi stinte in dirkaški race pace pa je itak tole nemogoče predvidevat, tako da AERO performance je zelo zelo težko izluščit. Straka rabili bi zvočno ali vsaj interno informacijo o pogojih na stezi (k, GPS, cv, T, gume, relief itd.) v tem trenutku "t (variable)", da bi izločili teoretični meh grip. Slednje moštva seveda imajo na voljo in lahko izračunavajo, ter predvsem PREDVIDEVAJO +/- (seveda v obliki statistike %) skoraj v realnem času. Mi tega seveda zaenkrat še nimamo.
Razlike je samo v 7 cm postavitve enega elementa, pa ti zadeva podre sprednje krilce. Pri aerodinamiki torej lahko govorimo le in samo o paketu ter delovanju le-tega
Spot on! Bv dobro gradivo, žal nisem na FB pa ne pridem notri, čeprav si naredim account. Zgleda, da moram biti na fb prisoten dalj časa ipd. Aja pa na twitterju je enih par tipov, ki se trudijo z OPENFOAM projekti in vržejo kako krilce, čez kake rasberry PI "domače super mlinčke" (he he eni imajo voljo in čas, čeprav obstajajo malo boljše strojne rešitve se zanjo pozabavat tudi s tem). Če slučajno koga zanima svet fascinantne in metodično zahtevne fluidne dinamike lahko obišče profil https://twitter.com/momentumCFD . Lahko ga tudi kdo kaj vpraša o kakem splošnem vlivu elementa ipd. Potem na F1T je VELIKO starejših ZELO zanimivih postov na temo difuzorja in profila krilc ipd..
Že Merc tule zgoraj ima, kar drastičen prednji "brake" duct. In takoj so so spremenili pogoj na notranji strani kolesa so tole pokompezirali/popravljali (odvisno kako posledico ali vzrok so popravljali) z povsem drugim dizajnom "prednjih" flapov (bolj podobni FI, Lotusu, pa njihovi prvi interaciji v letu 2013).
Pa večina meni, da je Ferrarijevo krilo zelo "enostavno", ampak ko ga gledaš v detajle, se stvar kar zelo zakoplicira.
Aja PIPI tiste CFD slike so kar nesmiselne, če niso podani natančni pogoji simulacije (točke-št in oblika vozlov, potem boudary layer, skoncentrirana območja, vzeti modeli, turbolence ipd.). Velikokrat se sam samo nasmejim, ko eni lepijo očitno preveč poenostavljene simulacije, da dokažejo "point". KO bi tole bilo tako enostavno . He he. Ps pa ne pravim, da se oni tipi na grupi potrudili in da se ne zavedajo kaj pomeni tale podatek pravim na splošno. Samo meni še zaenkrat zaradi narave pokaži&dokaži ne smem verjet slepo na besedo, čeprav je tale "know-how z slik" že dobro, če ne splošno znan.
Še zadnjič sem se samo nasmejal člankih ko je Sauber sklenil sodelovanje z HP-jem. Namreč v njih so pisali vrli novinarji cvetke o nevih kakih boljših simulacijah in podobnih bedarijah. Če bi se dalo kupiti boljšo simulacijo to takoj pograbim. :D Ampak bo še vedno ostalo na nas inženirjem, da pravilno naredimo pogojevanje in dimenzijsko analizo, ter z pazljivostjo preverimo in ocenimo rezultate. Seveda da pa tole narediš pravilno pa rabiš pravo znanje. In tako naj tudi ostane, tukaj ne bo "pametnega CFD-ja", vsaj dokler ne bomo znali rešiti diferencialne enačbe še z nekaj drugim, kot z uporabo "BRUTE force" (PC sila).
Super Sonic je izjavil:
Ne nimaš prav. Khmm niti POL toliko, kot RB. Dva različna svetova
To je res, pozabil sem, sploh ne vem kako sem pozabil na vse težave s hlajenjem lani. Očitno je čas da temo zapustim. :/
O ne, to pa NE. Zakaj? Imaš zelo dober dirkaški čut in za razmišljaš z svojo glavo. Pač eni si zapomnimo prostorske zadeve, eni zvočne in druge dražljaje. Pač vsak se kdaj zmoti. Sploh dandanes v F1, ko imaš čez leto včasih po 15 posodobitev. In pa recimo, kot je v tem primeru po 4 interacije oz. konfiguracije sidepodov za posebne steze in priložnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ciljal sem na primerjanje McLarna, Ferrarija in morda še koga z Red Bullom in obliko zadka. Ki ima točno nič veze s celotnim aerodinamičnim performansom.
Kot nam je razložil asistent pri mehaniki fluidov, američani so polirali celega lovca (avion). Rusi so aerodinamiko takrat razumeli malo bolje in so polirali nos. Zadaj so jim pa ven štrleli vijaki, ker niso imeli vpliva. Enako ne moremo primerjati McLarnovega in Red Bullovega zadka. Okej, neke prednosti so, če je ozek, a kar čez palec reči 'podobno ozek je, tole je awsm' je pa popolnoma zgrešeno, ker, kot pravim, samo 7 cm višje postavljeno zadnje krilce lahko prepreči stall sprednjega krilca zaradi interakcije POD avtom.
Treba je gledati celoten paket.
Simulacija je narejena na grobo, je tip priznal sam, ampak po drugi strani pravi, da je za občutek dovolj dobro. Itak so pa pogoji v obeh primerih enaki. Lahko pa pogledaš test Porschejevega 962C, kjer Chris Harris Norberta Singerja vpraša, zakaj imajo masiven gurney flap na koncu pokrova motorja. Singer mirno reče, da izboljša downforce spredaj (verjetno zaradi podobnega razloga, kot v simulacijah spodaj - pospeši tok pod avtom, kar vpliva tudi na sprednji difuzor). Pa spomni se tistih vrtincev v Austinu, ki so s prednjega krilca leteli okrog avta direktno nad difuzor. Dejstvo je, da aerodinamike ne moreš gledati v izolaciji, gledaš lahko le cel paket. Če imata dve ekipi podoben zadek to ne pomeni še popolnoma nič, ker lahko precej drugače stvari počneta spredaj.
Jasno da ne moreš primerjati samo aero paketa dveh avtov. Ampak dva avtomobila imata tudi drugačen koncept pogona, podvozja, itd. In enemu paše nek aero paket, drugemu pa drugačen. Zato je pod črto važen samo čas, tisti z najhitrejšim časom (in dobro vzdržljivostjo) je naredil najboljši paket, je prvak, pika.
Kot nam je razložil asistent pri mehaniki fluidov, američani so polirali celega lovca (avion). Rusi so aerodinamiko takrat razumeli malo bolje in so polirali nos. Zadaj so jim pa ven štrleli vijaki, ker niso imeli vpliva. Enako ne moremo primerjati McLarnovega in Red Bullovega zadka. Okej, neke prednosti so, če je ozek, a kar čez palec reči 'podobno ozek je, tole je awsm' je pa popolnoma zgrešeno, ker, kot pravim, samo 7 cm višje postavljeno zadnje krilce lahko prepreči stall sprednjega krilca zaradi interakcije POD avtom.
Treba je gledati celoten paket.
Simulacija je narejena na grobo, je tip priznal sam, ampak po drugi strani pravi, da je za občutek dovolj dobro. Itak so pa pogoji v obeh primerih enaki. Lahko pa pogledaš test Porschejevega 962C, kjer Chris Harris Norberta Singerja vpraša, zakaj imajo masiven gurney flap na koncu pokrova motorja. Singer mirno reče, da izboljša downforce spredaj (verjetno zaradi podobnega razloga, kot v simulacijah spodaj - pospeši tok pod avtom, kar vpliva tudi na sprednji difuzor). Pa spomni se tistih vrtincev v Austinu, ki so s prednjega krilca leteli okrog avta direktno nad difuzor. Dejstvo je, da aerodinamike ne moreš gledati v izolaciji, gledaš lahko le cel paket. Če imata dve ekipi podoben zadek to ne pomeni še popolnoma nič, ker lahko precej drugače stvari počneta spredaj.
Jasno da ne moreš primerjati samo aero paketa dveh avtov. Ampak dva avtomobila imata tudi drugačen koncept pogona, podvozja, itd. In enemu paše nek aero paket, drugemu pa drugačen. Zato je pod črto važen samo čas, tisti z najhitrejšim časom (in dobro vzdržljivostjo) je naredil najboljši paket, je prvak, pika.
Super Sonic ::
PIPI -> super povedano.
Jao, kakšen je nov Sauber (mislim na barvno kombinacijo)... ;)
HI-res fotke.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/01/30/s...
Jao, kakšen je nov Sauber (mislim na barvno kombinacijo)... ;)
HI-res fotke.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/01/30/s...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
Na hitro spominja na tistega iz časa Masse, ko sta bila sponzorja Petronas (Petrobras?) in Red Bull, modra osnova z bolj živimi vložki.
Aja, me zanima, koliko od tehle ogromnih nosov (Sauber, McLaren pa če je/bo še kdo podoben) bo tekom leta na novo homologiranih :)
Aja, me zanima, koliko od tehle ogromnih nosov (Sauber, McLaren pa če je/bo še kdo podoben) bo tekom leta na novo homologiranih :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
Ciljal sem na primerjanje McLarna, Ferrarija in morda še koga z Red Bullom in obliko zadka. Ki ima točno nič veze s celotnim aerodinamičnim performansom.
Se mi je zdelo. :D Tist del komentarja je bil res preveč subjektiven. Ampak imam zelo dober občutek glede da že tam imajo RB človeka, katerega je Newey iz odhoda od Mclarna vzel s sabo, kar pa ni ravno slaba referenca. Torej sam verjetno prekleto dobro ve kaj so tam počeli zadnjih 7 let, ko so zmagovali kot po tekočem traku (podvozje, flex elementi, yaw-pitch interacije, ddrs, hlajenja, interpertacije pravil na meji, upogin nosu, vloga rake-a=vdolžni naklon avta, FW outwasha...).
Tisto z Ferrarijem in Rb sva samo z @Sonicom pokomentirala izhodne odprtine in koncept notranjem aerodinamike, nič več nič manj.
Dejstvo je, da aerodinamike ne moreš gledati v izolaciji, gledaš lahko le cel paket. Če imata dve ekipi podoben zadek to ne pomeni še popolnoma nič, ker lahko precej drugače stvari počneta spredaj.
Se strinjam. Sem napisal, da so testirali RB prednje krilce. Očitno se ZGLEDUJEJO potem konceptu. Pravzaprav po večini ekipe hočejo doseči podobno (kot je rekel Allison drivebillity, lots of downforce, a lot of power). Ja sej vrag je v detajlih. To je to. Ta paket, če ga bodo usposobili, ne verjamem, da ga nebi.
Zdaj pa je "samo" (he he) finta v tem, kako hitro si bodo tale koncept prisvojili ostal inženirji. Ali jih bo medtem RB zaradi izkušenj vedno 2 koraka pred njimi? Bodo pripravljeni spoznat nekaj novega, mogoče nekaj kontraintuitivnega? To je tisto vprašanje na katerega morajo odgovoriti vodje oddelkov. Če bodo z tem načinom našli način, kako iz ekipe potegnit najboljše, zakaj pa ne poizkusit. Dejstvo je, da je ta zadek podoben RB, pika. Zdaj če pa deluje podobno ali drugače (bolje/slabše) pa WHO knows.
Čeprav mi gut feeling pravi, da imajo prave sestavine, tudi kuharje imajo, lonec tudi, kaka juha pa bo bomo videli. :D
Jasno da ne moreš primerjati samo aero paketa dveh avtov. Ampak dva avtomobila imata tudi drugačen koncept pogona, podvozja, itd. In enemu paše nek aero paket, drugemu pa drugačen. Zato je pod črto važen samo čas, tisti z najhitrejšim časom (in dobro vzdržljivostjo) je naredil najboljši paket, je prvak, pika.
Drži, ko pribito. Konec koncev vendarle zmaga celotni paket, to pa ja. Mogoče sem tule narobe razumel tvoje dojemanje besede "paket"= overall (kinematika, aero, šasija...). Sem mislil, da me "zafrkavaš" za aero paket.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Na hitro spominja na tistega iz časa Masse, ko sta bila sponzorja Petronas (Petrobras?) in Red Bull, modra osnova z bolj živimi vložki.
Aja, me zanima, koliko od tehle ogromnih nosov (Sauber, McLaren pa če je/bo še kdo podoben) bo tekom leta na novo homologiranih :)
To je GP2 livery Nasra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Aja, me zanima, koliko od tehle ogromnih nosov (Sauber, McLaren pa če je/bo še kdo podoben) bo tekom leta na novo homologiranih :)
Ali smo spet pri aerodinamiki? He he Zakaj, misliš da si obubožan sauber tole lahko privošči? Bomo videli.
Edino kaj se da nekako sklepat po teh Sauberjevih slikah, da Ferrari vsaj za teste očitno ne načrtuje popolne delitve kompresorja pred motor. Če gledam tale Sauberjev airbox ima povsem enak odlitek lanskemu.
1) še vedno je razpotegnjen zelo nazaj za dolgi "plenum z filtrom" (zelo različno od Merc parnerjev)
2) Na slednjem so dodali samo lanska Lotusova dodatna hladilna ušesa. Recimo v tem primeru je Lotus mogel naredit dodatne teste za "T varnostni lok, ki je hkrati del zadnje strukture monokoka".
Zato sklepaM da do drastične spremembe Ferrarijeva Pu-ja vendarle ne bo. Kar je glede na zelo lansko domiselno zasnovo oz postavitvijo ni tako slaba odločitev (tole omenil že v lanski temi, če se jim sploh splača delat na Merc zasnovi).
Da vidimo ob 13h še ferrarija pa bo malce bolj jasno, kaj pa kako se bodo pripravili za teste.
PrimozR ::
A kdaj nismo bili pri aerodinamiki? :)
Tale Ferrari je pa na hitro spacan skupaj, leva stranica zadnjega krilca je popolnoma drugačna od desne :D
Whoa, Alfa Romeo logo na avtu. Zgleda so Italijani resni, Alfa se vrača :)
Tale Ferrari je pa na hitro spacan skupaj, leva stranica zadnjega krilca je popolnoma drugačna od desne :D
Whoa, Alfa Romeo logo na avtu. Zgleda so Italijani resni, Alfa se vrača :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
A kdaj nismo bili pri aerodinamiki? :)
Zdaj pa resno pričakuješ redesign? Če so začeli z tem nizkim izpod-rezom, ki deluje v paketu v kombinaciji z prednjim krilcem, deflektorji, uderside monokok deflektorji, brakeducti in navsezadnje z vsem dirkalnikom potem za majhno moštvo ne vidim smisla preveč spreminjat koncepta. Je kar razlika in niti ne pričakujem, da bosta Merc in Ferrari kaj drastično spreminjala dizajn, razen če so od začetka v resnici planirali nekaj drugega (tile renderji in prvi testi so bolj tako tako spoznavanje tistih 1ih interacij delov, preverjanje in vaja za CFD oddelek)...
Whoa, Alfa Romeo logo na avtu. Zgleda so Italijani resni, Alfa se vrača :)
He he a je to to nov LOOPHOLE "neomejenj razvoj" ali bo Ferrari "naprtil" slab PU performans na AlfaRomeo. Se kar spomnim tistih Alf iz 80ih, ki so bile pravi polom. Če se ne motim motorji so bili prepožrešni (za enako moč proti Bmw-ju idr bi mogli nositi so preko 250 l goriva, ker pa pravila omejila na 220 so mogli biti "underpowered načinu"), preslabi, ter še zapovrh nezanesljive. Poglejte tole razpredelnico rezultatov spodaj, komedija: Alfa Romeo 184T @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Tale Ferrari je pa na hitro spacan skupaj, leva stranica zadnjega krilca je popolnoma drugačna od desne :D
Hja meni je to tudi postalo takoj čudno, Mogoče je tole "leak" novega f duct pihanja v difuzor LOL Pač tisti dizajner, ki je tole delal bi ga kar odpustil ali pa ga za kazen postavil v kot.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181977 (113536) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245471 (151297) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184811 (148056) | WarpedGone |