» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
58 / 59
»»

oo7 ::

Po updejtu imam jaz zdaj okoli 20 FPS več kot prej. Zdaj mi skoraj konstantno deluje na +70 FPS :) vsaj zaenkrat.

Zmajc ::

Samo ekonomija in stroški popravila so še vedno totalno v kurcu. Pa tudi igra je 10x boljša ko naložiš da bežanje ne draina toliko stamine.

Zmajc ::

Drugače sem končno dobil Veles echo locator, ki ima display z lokacijami vseh anomalij in artefakta samega. Samo greš tja in ga pobereš. :D

Izi ::

Ekonomija je po moje sedaj kar v redu.
Nisem kaj veliko igral zadnje dni ampak se mi zdi da so popravila cenejša kar za okoli 300%. Popravila ki so bila prej okoli 30k so sedaj okoli 10k.
Pa prodajalci so postali bolj radodarni in za marsikaj se sedaj dobi več denarja. Še posebej artefakti prinašajo ogromno denarja.
Je pa v mestu Rostok en prodajalec, ki odkupuje tudi pokvarjeno (rdečo) robo. Tako lahko prodaš praktično vse če le lahko prineseš do njega. Za ta primer pa rabiš verjetno najboljši legendarni artefakt v igri imenovan "Weird Water". Ga je sicer precej težko najti saj moraš biti ob pravem času na pravem mestu. Ta artefakt ti da super moč kar za dodatnih 40kg robe, kar skoraj podvoji količino robe ki jo lahko tovoriš do prodajalca.

oo7 ::

Izi je izjavil:

Ekonomija je po moje sedaj kar v redu.
Nisem kaj veliko igral zadnje dni ampak se mi zdi da so popravila cenejša kar za okoli 300%. Popravila ki so bila prej okoli 30k so sedaj okoli 10k.
Pa prodajalci so postali bolj radodarni in za marsikaj se sedaj dobi več denarja. Še posebej artefakti prinašajo ogromno denarja.
Je pa v mestu Rostok en prodajalec, ki odkupuje tudi pokvarjeno (rdečo) robo. Tako lahko prodaš praktično vse če le lahko prineseš do njega. Za ta primer pa rabiš verjetno najboljši legendarni artefakt v igri imenovan "Weird Water". Ga je sicer precej težko najti saj moraš biti ob pravem času na pravem mestu. Ta artefakt ti da super moč kar za dodatnih 40kg robe, kar skoraj podvoji količino robe ki jo lahko tovoriš do prodajalca.


To je tisto kar jaz rabim, ker imam prevečkrat problem s težo.

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Drugače sem končno dobil Veles echo locator, ki ima display z lokacijami vseh anomalij in artefakta samega. Samo greš tja in ga pobereš. :D



Ta detector najbrž dobiš šele proti koncu ?
Jaz imam trenutno bear detektor in je kar dober sploh v primerjavi s tistim prvim.

Zmajc ::

Izi je izjavil:

Ekonomija je po moje sedaj kar v redu.
Nisem kaj veliko igral zadnje dni ampak se mi zdi da so popravila cenejša kar za okoli 300%. Popravila ki so bila prej okoli 30k so sedaj okoli 10k.
Pa prodajalci so postali bolj radodarni in za marsikaj se sedaj dobi več denarja. Še posebej artefakti prinašajo ogromno denarja.
Je pa v mestu Rostok en prodajalec, ki odkupuje tudi pokvarjeno (rdečo) robo. Tako lahko prodaš praktično vse če le lahko prineseš do njega. Za ta primer pa rabiš verjetno najboljši legendarni artefakt v igri imenovan "Weird Water". Ga je sicer precej težko najti saj moraš biti ob pravem času na pravem mestu. Ta artefakt ti da super moč kar za dodatnih 40kg robe, kar skoraj podvoji količino robe ki jo lahko tovoriš do prodajalca.


Ne vem no, jaz za servis še vedno plačujem take cifre da je bolano. Čo popraviš cel gear so popravila še vedno 30-40k za celotno opremo. Mislim da do popravila znižali za 20-30%, ne več.



oo7 je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Drugače sem končno dobil Veles echo locator, ki ima display z lokacijami vseh anomalij in artefakta samega. Samo greš tja in ga pobereš. :D



Ta detector najbrž dobiš šele proti koncu ?
Jaz imam trenutno bear detektor in je kar dober sploh v primerjavi s tistim prvim.


Mislim da je vezan na glavno zgodbo ja. Vsaj jaz sem ga dobil kot nagrado za eno izmed glavnih misij.

Drugače če vedno nikjer nisem našel nobenega exoskeleta, med tem ko ga nosi vsak luzer ki gre mimo mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

oo7 ::

V igri naj bi bilo 7 različnih exoskeletonov.

oo7 ::

Tale funkcija iz tega MODa bi morala biti že v igri.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Ne vem no, jaz za servis še vedno plačujem take cifre da je bolano. Čo popraviš cel gear so popravila še vedno 30-40k za celotno opremo. Mislim da do popravila znižali za 20-30%, ne več.

Ja, imaš prav. Iz kode se vidi da so ceno popravil znižali iz prejšnjih 1.0 na sedanjih 0.7. Se pravi je 30% ceneje.

Je pa v popravku 1.0.1 nekaj drugih sprememb, ki tudi precej doprinesejo k nižji ceni popravil.
Oprema se sedaj kvari počasneje, kar pomeni manj stroškov pri popravilu.
Zelo pomembno pri nadgrajevanju opreme je tudi koliko modov za zmanjševanje obrabe si izbral. Ponavadi se ti izključujejo s tistimi za večji damage ali večjo zaščito, ampak po moje je bolje izbrati tiste za manjšo obrabo, ker bistveno znižaš ceno popravil.
Treba pa se je tudi zavedati da višja težavnost v tej igri med drugim prinese tudi hitrejšo obrabo opreme.

Nekaj ekonomskih popravkov v verziji 1.0.1:
- Weapons and armor repair cost is decreased.
(To smo ugotovili da je 30% ceneje)
- Armor durability is increased by 12.5 percent.
(Na splošno se sedaj ne glede na težavnost oprema kvari za 12,5% počasneje kot prej)
- Damage to player's weapon is decreased by 23 percent on Rookie difficulty.
(Tisti na Rookie težavnosti imajo po novem še za dodatno četrtino bolj trpežno orožje kot prej)
- Money reward for most quests is increased from 2 to 3 times.
(Questi prinašajo 200 do 300% več denarja, ker pa je roko na srce še vedno precej premalo da bi služil samo s questi)
- Significantly increased cost of artifacts (more revenue from selling).
(Tole je bil že prej glavni viri zaslužkov, sedaj pa sploh ni več debate. Postani dober "Artifact hunter" in boš obogatel :D)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Mislim, da je moj play style nekompatibilen z igro saj se ne ukvarjam toliko z tem kako bom prišel do denarja kot z explorationom, questi in iskanem artefaktov. Mesta vidim 1x na 3 dni pol pa se vrnem brez denarja in z 40k popravili. :))

Zmajc ::

Dobro da si mi povedal za tistega vendorja, ni mi blo jasno kakemu namenu služi, sem offloadal vso rdeče smetje ki sem ga našel in zaslužil čez 60k

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

oo7 ::

Sem ravno v Zatonu pa sem šel iskati tisti artefakt +40kg :)

Zmajc ::

Haha, ravno srečal Sidorovicha. Lepo so naredili Stalker 1 mesto. :))

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Haha, ravno srečal Sidorovicha. Lepo so naredili Stalker 1 mesto. :))



Pa Sidrovich posluša eno in isto pesem že od leta 2007, ko prideš k njemu v bunker :)

Gregor459 ::

Good hunting Stalker :D

Gregor459 ::

Ko pridete v novo regijo ali prvo raziščete regijo in potem naredite main quest ali obratno ?

yayo ::

Jaz sem včeraj prišel v Garbage in v petnajstih minutah nabral 40 kil šare kater nisem vedel kam odložiti. Prvi cilj je bil poiskati neke bivše zapore v katerih naj bi nekaj znali o ljudeh katere iščem (kurba od igre nima učinkovitega povzetka zgodbe za pogledat, ko pozabiš kdo je kdo in kaj in zakaj počneš). In nikjer osebne shrambe, ležišča, traderja ali mehanika. Jaz pa tam ponoči, v dežju, sredi emisije in obkrožen z banditi in mutanti. Ni bilo druge kot pogooglati, da sem s pomočjo energetskih napitkov prilaufal do zatočišča. To, da ne moreš na terenu nikjer prespati in, da ni prenosnih kitov za popravljanje opreme je minus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Zmajc ::

Repair kite bi res lahko dodali. Včasih imaš celi quest chain ko ne moreš v mesto. Oprema se ti vmes skoraj uniči.

Drugače so se mi na vendorjih pojavili exo-suiti. Vstopna cena 61k jurjev za najcenejši suit in 85k za srednji razred. :))

Upam da kje najdem kak drop, vsak cigo okoli mene ga že nosi...

Meizu ::

Hmm na Steamu je še en update danes ampak cca 450kb velikosti, a kdo ve za kaj gre? Nič ne piše.

Gregor459 ::

yayo je izjavil:

Jaz sem včeraj prišel v Garbage in v petnajstih minutah nabral 40 kil šare kater nisem vedel kam odložiti. Prvi cilj je bil poiskati neke bivše zapore v katerih naj bi nekaj znali o ljudeh katere iščem (kurba od igre nima učinkovitega povzetka zgodbe za pogledat, ko pozabiš kdo je kdo in kaj in zakaj počneš). In nikjer osebne shrambe, ležišča, traderja ali mehanika. Jaz pa tam ponoči, v dežju, sredi emisije in obkrožen z banditi in mutanti. Ni bilo druge kot pogooglati, da sem s pomočjo energetskih napitkov prilaufal do zatočišča. To, da ne moreš na terenu nikjer prespati in, da ni prenosnih kitov za popravljanje opreme je minus.


So tudi hiše kjer je notri trader in postelje in tam ni možno zaspati. Če hočes preskočiti noč moraš drugam spat. Lahko bi bilo k
ot pri Fallout, da si se usedel na en stol in pičakal nekaj ur.

Enaplusdva ::

Zmajc je izjavil:

Enaplusdva je izjavil:

Po update mi edino pri tehniku v hiši hudo padejo FPS.


Zanimivo meni se dogaja isto. Sicer pa je spet nov download za stalkerja na steamu.


Po drugem update je ZDAJ pa dobro. Imam stabilne FPS.

yayo ::

so pa nekateri hrošči precej zabavni. Včeraj sem sprejel nalogo tistih dveh pijancev v Garbage Heap baru(Kup Smeti bar, če bom kdaj šel v gostinstvo si moram ime zapomniti), ko moraš na tri lokacije dostaviti steklenico vodke. Pridem do jame blizu polja kemičnih anomalij in iz nje prilaufa "flesh" pošast.
Se ji izmaknem in skočim na kup starega železja v upanju, da podobno kot psi in bloodsuckerji, ni sposobna plezati. Ampak jebeni stvor skače kot kobilica in seveda skoči proti meni. Zgodilo pa se je, da jo je odneslo najprej v stratosfero in potem v loku nekam daaaaaaleč spet na zemljo. Morda jo je Elon Musk programiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Predsednik11 ::

yayo je izjavil:

so pa nekateri hrošči precej zabavni. Včeraj sem sprejel nalogo tistih dveh pijancev v Garbage Heap baru(Kup Smeti bar, če bom kdaj šel v gostinstvo si moram ime zapomniti), ko moraš na tri lokacije dostaviti steklenico vodke. Pridem do jame blizu polja kemičnih anomalij in iz nje prilaufa "flesh" pošast.
Se ji izmaknem in skočim na kup starega železja v upanju, da podobno kot psi in bloodsuckerji, ni sposobna plezati. Ampak jebeni stvor skače kot kobilica in seveda skoči proti meni. Zgodilo pa se je, da jo je odneslo najprej v stratosfero in potem v loku nekam daaaaaaleč spet na zemljo. Morda jo je Elon Musk programiral.


Čakaj sa srečaš snorke tisti šele skačejo.

Zmajc ::

Predsednik11 je izjavil:

Čakaj sa srečaš snorke tisti šele skačejo.


Pseudogianti so najhuši mutanti do sedaj, ki sem jih srečal. Če nimaš energetskih pijač na hotbaru in weight v zelenem območju ni šanse da preživiš. Tudi to da se skriješ za kak objekt ti ne pomaga kaj dosti ker ima njihov stomp tak radius da te zadane preko shipping containerja

Gregor459 ::

Sem našel eno novo sniper o na 308 naboje ampak je noben mehanik, do zdaj ne zna nadgradit.
Koliko ste že našli upgrade usb ključov za orožja jaz zelo malo.

Zmajc ::

Skoraj nič. Praktično vsi armorji in weaponi imajo vsaj 1-2 upgrada z načrtov, našel sem vse skupaj samo ene 3-4 usb ključeke. So pa včasih na ful obskurno skritih mestih.

Drugače sem za vikend upgradal na 49" OLED super WS monitor. Čisto nekaj drugega, kot da si v igri, immersion 1000% večji.

yayo ::

Zmajc je izjavil:

Skoraj Čisto nekaj drugega, kot da si v igri, immersion 1000% večji.

Orka madonca! Če ne bi bil bi bilo za ga skozi okno fuknit. ;)

oo7 ::

Je še pri komu Skif spremenil glas ? Prej je bil slišati normalno zdaj pa kot bi se pogovarjal po radiju.

oo7 ::

Uporaba metalca granat je pa tudi narejna čudno. Če hoče uporabiti metalec granat moraš v veliki meni in spremeniti na metalec granat in če hočeš nazaj na navadne naboje spet v meni kar zna biti zelo zamudno ?

oo7 ::

To celebrate S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl with NVIDIA DLSS 3 + Reflex, we're giving away a NVIDIA GeForce RTX 4090 with a one-of-a-kind @stalker_thegame custom backplate.

To enter:

Like this post
Comment #RTXOn



https://x.com/NVIDIAGeForce/status/1861...

oo7 ::

Tisti artefakt kateri ti doda 40kg+ pa ima tudi stranski učinek. Ko imaš v nahrbtniku enkrat več kot 50 kg postane slika bolj rumena in malo se ziblješ podoben efekt kot takrat, ko spiješ vodko samo, da tukaj ne mine dokler ne umakneš artefakta ali pa zmanjšaš težo.

Zmajc ::

oo7 je izjavil:

Tisti artefakt kateri ti doda 40kg+ pa ima tudi stranski učinek. Ko imaš v nahrbtniku enkrat več kot 50 kg postane slika bolj rumena in malo se ziblješ podoben efekt kot takrat, ko spiješ vodko samo, da tukaj ne mine dokler ne umakneš artefakta ali pa zmanjšaš težo.


Jaz tega nisem mogel prenašat, na UW monitorju je še huje ko ti cel horizont v vidnem polju plapola gor in dol da fašeš morsko bolezen.

Imaš na srečo mod, ki to odpravi.

https://www.nexusmods.com/stalker2heart...

Weird water + Thunderberry pa lahko transportiraš robe kolko hočeš z lepim stamina regenom. Ni več finančnih težav

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Gregor459 ::

Zmajc je izjavil:

Skoraj nič. Praktično vsi armorji in weaponi imajo vsaj 1-2 upgrada z načrtov, našel sem vse skupaj samo ene 3-4 usb ključeke. So pa včasih na ful obskurno skritih mestih.

Drugače sem za vikend upgradal na 49" OLED super WS monitor. Čisto nekaj drugega, kot da si v igri, immersion 1000% večji.


49 ? To je že televizor :D

Meizu ::

Mene matra 65 col televizija, sicer se odrečeš 144hz+ refreshu ampak take igre na tako platno so res kino izkušnja. Sound system imam pa itak vreden cca 10k€ tako da glede zvoka sem že zdaj kot v space shuttlu.

Zmajc ::

49" ultra widescreen z ukrivljenim zaslonom je več kot dovolj. Celotno sliko imaš v vidnem polju. Nora izkušnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

Mene matra 65 col televizija, sicer se odrečeš 144hz+ refreshu ampak take igre na tako platno so res kino izkušnja. Sound system imam pa itak vreden cca 10k€ tako da glede zvoka sem že zdaj kot v space shuttlu.


Kaj imaš ti to Nasa center ? :)

Če hočes prikolpiti tv na PC rabiš kakšen poseben program ali samo priklopiš in se pokažejo windowsi ?

Zmajc ::

Samo HDMI kabel priklopis, das na TVju na source input pa je. Nekateri TVji majo pol PC mode pa take fore.

Meizu ::

Kaj imaš ti to Nasa center ? :)


Neumann KH310 v 5.1 setupu in zvočno karto, ki je dejansko vredna več kot moj PC :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

yayo ::

Se te zamišljam , ko igraš kar v snemalnem studiu pred mešalno mizo.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Zmajc ::

Igra dejansko ima fenomenalen sound design. Še posebej ko hodiš okoli mimo razpadajočih objektov sredi nevihte. Večine se focusira samo na grafiko a ne opazijo da je sound design igre eden najboljših do sedaj.

Enaplusdva ::

Ja nevihte so res nekaj posebnega v tej igri ampak se mi zdi, da na začetku igre jih je bilo veliko sedaj pa čedalje manj.

Zmajc ::

Možno da so kaj tweakali z patchi. Tudi jaz opažam,da je sedaj dosti več lepega sončnega vremena in dnevi so dosti daljši, kot na začetku ko so bile samo nevihte, dež in tema. Škoda, mene to ni tako motilo.

Enaplusdva ::

Upam, da niso. Če pa so bi to pisalo v patchu kjer je oznanilo ?

Zmajc ::

So sploh kje objavili kompletene patch notese? Pisalo je more than 650 fixes in večni kategorij naštetih največjih popravki. spodaj pa "more than X aditional fixes".

Zmajc ::

Drugače sem prišel sedaj v "end game" sel igre. Do konca spimpani Diamond Exoskeleton, weird water, thunderberry za stamina regen pa lahko z turbo hitrostjo 100 kill robe šlepam do vendorjev. Orožja ki padajo so tudi sama end game roba. 200-300k nabereš za šalo.

Favourite orožje Rhino pištola, praktično vsakega človeškega nasprotnika v najboljši opremi pospraviš z 1-2 strelom v glavo.

Gregor459 ::

Zmajc je izjavil:

Drugače sem prišel sedaj v "end game" sel igre. Do konca spimpani Diamond Exoskeleton, weird water, thunderberry za stamina regen pa lahko z turbo hitrostjo 100 kill robe šlepam do vendorjev. Orožja ki padajo so tudi sama end game roba. 200-300k nabereš za šalo.

Favourite orožje Rhino pištola, praktično vsakega človeškega nasprotnika v najboljši opremi pospraviš z 1-2 strelom v glavo.


Ko si enkrat dovolj proti koncu te igra zaklene in ne moreš več raziskovati. Si že tam ?

Gregor459 ::

Zmajc je izjavil:

So sploh kje objavili kompletene patch notese? Pisalo je more than 650 fixes in večni kategorij naštetih največjih popravki. spodaj pa "more than X aditional fixes".



Patch 1.0.1
Attention, stalkers.

The Patch 1.0.1 is live both on PC and Xbox. This is our first fix patch that addressed over 650 different bugs and issues. Here is the list of the major updates for the game:



AI fixes:
Fixed groups of NPCs getting stuck and dying near Shelter during active Emission.
Fixed issue when Burer could drop any quest weapon out of the player's hands.
Added missing sound effects for Burer’s 'Telekinesis' ability.
Fixed issues with NPCs occasionally getting stuck and not reaching the quest location. This might have caused inability to interact with NPC or progress to the next quest stage due to idle behavior of quest NPC.
Fixed issues with performance drops/potential out-of-memory crashes in hubs and locations crowded with NPCs during long play sessions.
Fixed issue when NPCs would move to A-pose or start flying after death.
Fixed issue when NPCs could not track whether a target in cover was covered from shots, which caused them to shoot into cover.
And other, more than 20 different issues with AI.



Optimization fixes:
Fixed issue with invisible NPC/Mutants appearing in FOV while the Player is scoping.
Fixed fire visual effects that were not rendering at certain camera angles.

Also, we fixed approximately 100 different crashes, including potential memory leaks and EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION issues.



Audio & Sound fixes:
Fixed issue when combat music was still playing while combat was finished.
And 7 other minor audio & sound bugs.


Balance adjustments:
Weapons and armor repair cost is decreased.
Significantly increased cost of artifacts (more revenue from selling).
Money reward for most quests is increased from 2 to 3 times.
Rookie difficulty armor and weapons buffs.
Damage from mutants is moderately decreased on Rookie difficulty (more mutant health balance changes in Combat Balance section).
Damage to player's weapon is decreased by 23 percent on Rookie difficulty.
Armor durability is increased by 12.5 percent.
Added silencer attachment for PTM to specific stash on Lesser Zone.
Fixed sell prices for Exoskeletons, they are now more expensive to sell.
Fixed sell price of upgraded weapons.
Rebalanced Hercules consumable: player speed debuff removed; increased the effect parameters (now more weight could be carried by player after consuming)
Some additional minor bugfixes.


Combat Balance:
Reduced some mission items' weight (including the weight of scanners)
Slightly rebalanced Bloodsucker’s damage.
Decreased Bloodsucker’s strike protection rank (more damage from guns).
Reduced Boodsucker’s HP regeneration outside the combat.
Controller HP is moderately reduced.
Burer HP is moderately reduced.
Boar HP is moderately reduced.
Flesh HP is moderately reduced.
Damage to Boar from headshots changed to 100% of body damage.
Damage to Boar from shots to the limbs is increased.
Damage to Flesh from shots to the limbs is increased.
Significantly increased weapon melee distance.
Slightly increased knife melee distance.

Gamepad Input:
Increased gamepad dead zones



Characters:
Fixed eyes and teeth on NPC models.
Some minor fixes of NPC models and animations.


Cutscenes
Added missing footages to TV displays in the final cutscene.
Fixed issue with the deer animation in the opening cutscene.
And 20 other different bugs in the cutscenes.


Game Settings & Menus
Adjusted unreadable text at the bottom of the Shader Compilation screen.
Fixed issue with the 'Nvidia Reflex Low Latency' option not being saved on subsequent boots of the game.
And 10 more minor issues.


Interactable Objects
Fixed physics issues with destructible and movable objects, including those floating in the air.
Fixed interaction prompt with glass doors in SIRCAA’s inner yard, which caused a walkthrough blocker.
Fixed missing inner doors in the X-11 laboratory elevator.
And more minor bugs.



Main Questline and Side Missions
Resolved numerous quest blockers and bugs encountered under specific conditions. Key fixes include:

Fixed missing interaction with dead Blind dogs in the Nightingale’s Hunt quest.
Fixed uncompletable objectives in the Seek, and You Shall Find quest.
Fixed multiple issues in the There and Back Again quest, including one where the artifact couldn’t be found.
Resolved dialog loop with Zotov during the A Needle in a Haystack quest.
Fixed progression blockers in the Answers Come at a Price quest, including issues with bandits after an emission and missing the Heavy Key item.
Corrected quest markers for NPC locations in Hot on the Trail quest.
Fixed door-related issues in the In Search of a Guide quest and The Side Hustle quest.
Fixed issue when cutscene does not start during the Just Like the Good Old Days quest.
Fixed issue when Lodochka is missing in Quite's Camp during the Just Like the Good Old Days quest.
Fixed an issue during Just Like the Good Old Days when Lodochka acts aggressively after bringing him the Emitter.
Resolved persistent electricity in water when it should be off during the To the Last Drop of Blood quest.
Fixed multiple issues in the On the Edge quest, including idle NPCs, stuck doors, and the Monolith attack progression.
Fixed progression blockers in the A Minor Incident quest, including issues with Bayun's collar and locked doors.
Addressed performance drops and confusing objectives in the In Search of Past Glory quest.
Fixed issues in the Visions of Truth quest, including stuck NPCs, blocked progression after dialogs, and unresponsive squad behavior.
Resolved stuck cutscenes and blocked progression in the Dangerous Visitors, Gray’s Last Hunt, and The Eternal Shining quests.
Corrected spawn behaviors for NPCs and enemies in The Boundary and Escape from the Cage quests.
Fixed Monolith attacks and checkpoint gates in the Legends of the Zone quest.
Tweaked behavior during quests like Down Below, Budmo!, and A Big Score to resolve stuck NPCs, misaligned markers, and missing dialog options.
And approximately 120 other issues within the main line, side quests, and encounters.



Open World Experience
Fixed stretched or missing limbs on humanoid corpses.
Fixed missing fast travel routes, including to the Concrete Plant for Toadstool.
Resolved issues with loudspeakers, fast travel, and NPC interactions in various locations, such as the Scientists' Bunker, and Chemical Plant.
Adjusted hostile NPC behavior during the Arena quests, including bandits’ tactics and increased ammo for the Tyrant fight.
Corrected quest progression in the Black Sheep and The Key to Freedom quests.
And approximately 50 other issues were fixed.



Player Guidance, Gear, and Weapons
Fixed a bug that allows to sell items to the trader for more money that they actually cost.
Fixed input blocking issues with the PDA, inventory, and attachments when interacting with artifacts.
Corrected flashlight behavior after saving/loading.
Resolved issues with grenade type selection, compass marker overlaps, and missing mission markers.
Fixed inconsistencies with weapon and armor upgrade effects, including pricing and upgrade reversals.
Improved HUD behavior and prolonged the duration of "Point of No Return" hints during the Down Below mission.
Fixed a bug where player could sell mission items using a gamepad.
And approximately 50 minor “anomalies”.



Voiceover and Facial Animations
Restored missing facial animations for Sava in the Hot on the Trail quest and Mugwort in The Eternal Shining quest.
Fixed missing voice lines during the Let No One Leave Unsatisfied quest.
Corrected radio call effects so NPC voices properly reflect distance during communication.
And a couple more things are fixed.



World
Fixed flickering textures in various locations, including the Sphere, Military Base and Chemical Plant.
Resolved movement issues, including getting stuck in certain locations during quests like Once More Unto the Breach and A Tough Awakening.
Corrected artifact spawn points in some areas.
Fixed NPC behavior during encounters.
Adjusted voice volume during storm weather for improved audio balance.
And approximately 50 more bugs.



The work on the game and future patches continues. We are working on fixing the A-Life bugs, which will be addressed in future patches.

Please continue to share your feedback and opinions on forums and social media. We are reading comments, and noting things that we could improve in future updates

Zmajc ::

Gregor459 je izjavil:

Ko si enkrat dovolj proti koncu te igra zaklene in ne moreš več raziskovati. Si že tam ?


Mislim da ne. Ravno sem prišel v Pripyat v nisem še delal misij tam razen da sem prišel do 1. lokacije v mestu. Se bo pa začel zdaj end game kar je zelo očitno. Že vem kaki konec bom izbral. :)

Je guide ki te vodi ven in not, tako da mislim da nisem v nič lockan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Gregor459 ::

Zmajc je izjavil:

Gregor459 je izjavil:

Ko si enkrat dovolj proti koncu te igra zaklene in ne moreš več raziskovati. Si že tam ?


Mislim da ne. Ravno sem prišel v Pripyat v nisem še delal misij tam razen da sem prišel do 1. lokacije v mestu. Se bo pa začel zdaj end game kar je zelo očitno. Že vem kaki konec bom izbral. :)

Je guide ki te vodi ven in not, tako da mislim da nisem v nič lockan.



Misija Down Below je point of no return takrat te igra zaklene.
««
58 / 59
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746132220 (16298) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52391487 (9367) Meizu
»

Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9516487 (10410) oo7
»

Areal

Oddelek: Igre
84479 (4208) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
207379 (7095) yayo

Več podobnih tem