» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
84 / 84
»
»»

oo7 ::

DJ-DUST je izjavil:

Na takšen, da ne bodo več brisali modov, kateri se ne zdijo primerni njigovi agendi oz. po domače, woke agendi.

Problem namreč nastane, če mod:
- zamenja belo osebno z črno (OK)
- zamenja črno osebno z belo (izbris)
- zamenja državno zastavo z pride zastavo (OK)
- zamenja pride zastavo z državno zastavo (izbris)

Njihov zadnji izbruh je bil v Oblivion Remastered, kjer so brisali mode za body type (female seveda), folk je seveda popizdil in so se malo "omehčali". Tega je ogromno, zato nas je že kar nekaj pobrisalo svoje račune. Sedaj ko so prodani, bo verjetno še slabše, z pričakovanjem bolj agresivnega oglaševanja (tudi v samih modih)...



Točno na to sem mislil. Lepo napisano.

oo7 ::

New STALKER 2 Mod Brings Realistic Death Animations https://www.nexusmods.com/stalker2heart...



Predsednik11 ::

Meizu je izjavil:

Če ste kaj od modanja se vam splača uploadat kaj na nexus, eventualno če imaš dovolj downloadov ti podelijo permanenten premium account, kar ne samo da ti olajša življenje na tistem websitu ampak ti prav pride tudi za druge igre - Elder scrolls recimo ima vse svoje modpacke poleg fallout serije na wabbajack platformi, ki samodejno downloada mode iz nexusa, za kar pa je potreben premium račun.

Itak offtopic, ampak čisto tako, če kdo še ni vedel.


Kdo pa dobi denar če doniraš ? Nexus stran ali tisti kateri naredi mod ?

oo7 ::

Stalker 2 prihaja na Playstation.

STALKER 2: Heart of Chornobyl - Official PS5 Announcement Trailer



Korshunov igra playstation :)

Enaplusdva ::

Domiselen trailer.

oo7 ::



STALKER 2 Patch 1.5.1 Release Notes

Fixed an issue when some NPCs didn't go to shelter in offline mode during Emission.
Fixed an issue when interacting hints could disappear after save/load.
Fixed issue when NPC could get stuck walking in one place.
Fixed an issue where two bandits at Varan's camp attacked Player without any reason during the King Of The Hill mission.
Fixed an issue when Player was able to leave X-17 lab via elevator without any way to return during Visions Of Truth mission.
Fixed an issue when NPC corpses could get misplaced after picking it up for the second time.
Adjusted position of money and weight indicator icon in Player inventory.
Fixed an issue when Faust could freeze during his bossfight after his emitter was destroyed during special attack ability.
Fixed an issue when the context menu was impossible to open twice for the same item in the looting window.
Fixed an issue when an NPC's corpse could fly away after killing them with a headshot.
Fixed 2 EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION crashes.
Fixed an issue when the The Assault On The Duga mission could be stuck if the player had slept before talking to Scar.
Fixed an issue when the FOV value automatically resets to 110 on ultra wide monitors.
Fixed an issue when the A-life mutants and NPCs could be found in the restricted areas (such as Hubs, Main Quest locations, etc.).
Fixed an issue when the NPC's left hand could be in an improper position when the NPC holds a pistol.
Fixed an issue when NPCs could stuck in each other during patrolling.
Fixed an issue when the Windows Scale option affected the game in the Fullscreen Borderless and Windowed modes.
Fixed an issue when Scherba could not have a dialog option to receive collars during the In The Name Of Science mission.

oo7 ::

Zunaj tudi patch za originalno triologijo enchaned edition.

Meizu ::

Jaz bi rad videl da GSC malo "re-tuna" t.i. "weapon sway" ker stvar ki mi gre najbolj na živce je, ko Skif nikakor ne zna shendlat niti enega orožja brez da se mu roka trese in plava po celem ekranu, kar je v precejšnjem nasprotju s tem, da je Skif dejansko bivši soldat, pa ja zna prijet kalašnika tako, da dejansko nekaj nacilja, ne pa konstantna borba s tem plavanjem red dota po terenu. Naj vsaj reducirajo sway ko Skif poklekne, da je puška kolikor toliko stabilna, ker zaenkrat izpade, kot da je Skif vojsko služil v lokalnem vrtcu, kjer so namesto s puškami trenirali z ribiškimi palicami.

Predsednik11 ::

Meizu je izjavil:

Jaz bi rad videl da GSC malo "re-tuna" t.i. "weapon sway" ker stvar ki mi gre najbolj na živce je, ko Skif nikakor ne zna shendlat niti enega orožja brez da se mu roka trese in plava po celem ekranu, kar je v precejšnjem nasprotju s tem, da je Skif dejansko bivši soldat, pa ja zna prijet kalašnika tako, da dejansko nekaj nacilja, ne pa konstantna borba s tem plavanjem red dota po terenu. Naj vsaj reducirajo sway ko Skif poklekne, da je puška kolikor toliko stabilna, ker zaenkrat izpade, kot da je Skif vojsko služil v lokalnem vrtcu, kjer so namesto s puškami trenirali z ribiškimi palicami.



A to je začelo plavati s novimi patchi ? Ko sem igral ob izidu se ne spomnim, sa bi tako plavalo ?

yayo ::

opa 113,51 gb update? Praktično celo igro na novo nalaga.

oo7 ::

yayo je izjavil:

opa 113,51 gb update? Praktično celo igro na novo nalaga.


Boš spet začel igrati ?

yayo ::

ni časa, jo imam pa stalno inštalirano za testiranje sistema. Ta dolgi compiling shaders ti tako segreje cpu kot zmorejo le nekateri sintetični testi. :)) Je pa zanimivo kako so umaknili tista krdela psov, ki so prav najedala v začetni inačici igre. Zdaj zgleda veliko bolj umirjeno in tekoče. Igra lepo "dozoreva", čez par let jo bom spet igral. Trenutno se ukvarjam z Death Stranding 2, ki je lušna ampak mene ubija grind, ko delaš vedno enake stranske naloge, da si zboljšaš odnose z npcji. Ne ljubi se mi hoditi spet in spet skozi območja polna BTjev in ne ljubi se mi po trikrat osvobajati iste baze od banditov. Da o gradnji sistemov komunikacij ne govorimo. To je za osebe s obsesivno kompulzivno osebnostjo. Jaz v igrah hočem biti Winnetou ali Sandokan in ne Nikola Tesla. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Gregor459 ::

Saj zdaj lahko z zadnjim patchom 1.5 prekineš compiling shaders če se ne motim ?

yayo ::

Lahko ampak ga ne ravno zato, ker buljim v on screen display in gledam kako se temperatura cpuja dviga v nebesa.

oo7 ::

Dober fan trailer za Stalker 2

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl -- Tmrrw Trailer

oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl -- Original Game Soundtrack

oo7 ::

Master Difficulty is coming! (Eventually, and possibly in Q3)
At release, many were surprised that the iconic Master Difficulty mode was absent in the new S.T.A.L.K.E.R. 2.

Pa še ena art slika.

Enaplusdva ::

Malo pozabil master je v triologiji najtežja težavnost ?

Meizu ::

Ja sam če bojo samo naspužvali nasprotnike potem je brezveze ker je itak že veteran naspužvan kot se da.

Razen če bojo šli v kontra smer (kot OG trilogija), kjer napumpajo bullet damage - vse prej crkne ampak tudi ti prej crkneš.

Upam na slednje.

Izi ::

Meizu je izjavil:

Ja sam če bojo samo naspužvali nasprotnike potem je brezveze ker je itak že veteran naspužvan kot se da.

Razen če bojo šli v kontra smer (kot OG trilogija), kjer napumpajo bullet damage - vse prej crkne ampak tudi ti prej crkneš.

Upam na slednje.

Verjetno bo več kot samo višanje Health in Damage.
Brskanje po datotekah je pokazalo, da so se v igri pojavili novi "tutoriali", ki se zelo verjetno tičejo prihajajoče Master težavnosti.
Na primer pri Energetskih napitkih piše, da njihova moč začne popuščati pri daljši uporabi in da bo treba z njimi nekaj časa abstinirati da spet dobijo polno moč. Če pa z njimi pretiravaš in jih spiješ nekaj kar zapovrstjo pa se pojavijo hudi stranski učinki kot na primer tresenje, ki močno vpliva na natančnost pri streljanju.
Potem so menda še spremembe pri spanju in hrani, o katerih na trenutnih težavnostih praktično ni treba razmišljati.
Vse to je zaenkrat še neuradno, mogoče ne bo nič iz tega, ampak vseeno kaže da poskušajo iz te nove težavnosti narediti nekaj večjega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Še koga tole spominja na Stalkerja :P


Misery - Official Release Date Trailer

oo7 ::

This STALKER 2 Mod adds a new crafting system to the game - https://www.nexusmods.com/stalker2heart...





Gregor459 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2 - Update 1.6 NEWS | Hotfix Incoming | 3 Mods & MORE BUGS!

oo7 ::

Film Stalker in Stalker 2 lokacije























Gregor459 ::

Se splača pogledat film Stalker ? Ima kakšne veze z igro ?

Seljak ::

Ne in ne.

yayo ::

Gregor459 je izjavil:

Se splača pogledat film Stalker ? Ima kakšne veze z igro ?


Stalker je sovjetski umetniški film iz zgodnjih sedemdesetih. Če te že izraz "sovjetski umetniški film iz zgodnjih sedemdesetih" odbija potem veš na čemu si. :)) Na igro je vplival bolj od daleč, ni pa mogoče reči, da ni. Na tvojem mestu bi prej poskusil prebrati kratek roman Piknik na robu ceste bratov Strugacki, ki je direktno vplival tako na film kot na igro. Seveda pa gre za rusko "hard" znanstveno fantastiko iz sovjetskega obdobja brez streljanja in akcijskih junakov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

oo7 ::

The doors are open for Patch 1.5.2. The game is ready to be updated.



https://store.steampowered.com/news/app...

oo7 ::

Patch 1.6 bo menda prinesel velike stvari.

1.6 will deliver big stuff.

oo7 ::

GSC na X

Listen, bro, I found myself near the Duga once -- you know, the one that props antennas up the sky.

Everyone knows it's been silent for years now, but there's a spot out there, mysterious, that even some seasoned stalkers don't know about.

These strange buildings that look like small cooling towers are just beyond the Duga. Smaller than the giant ones by the ChNPP, but still impressive if you know what they were built for. They say the equipment powering that monster would heat up so much during operation that it needed special heat-dissipating. So they built those towers to keep the antennas and power systems from overheating.

It might seem like a simple setup, but it wasn't. The heat rose through the pipes into the air, hot air rising like smoke from a campfire. And underground there were pools collecting the condensation. Some say you can still hear water bubbling down there, as if the Duga hasn't completely gone to sleep... So if you ever stumble across those towers, friend, be careful.

Who knows what other secrets that iron giant still keeps...







Mogoče ima to kakšne veze z DLcji ali pa tudi ne bomo videli.

Gregor459 ::

S naslednjim patchom mogoče pride končno night vision.

Predsednik11 ::

A se samo meni zdi ali je zdaj po zadnjem patchu preveč loota ?

Enaplusdva ::

Se že kaj ve o Dlc ? Lahko bi povedalii nekateri so kupili ultimate edition.

Meizu ::

Jap, tudi jaz sem kupil Ultimate. Bo že. Se ne sekiram sploh ker vem, da bomo mlatili Stalker 2 še desetletje po izidu. Samo da modding community zaključi Gamma 1.0, boste videli kakšna eksplozija se bo zrušila na S2. :)

yayo ::

zdaj sem odprl GOG, da vidim, če je kak update, pa mi je začelo Cyberpunk posodabljati. :))

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Jap, tudi jaz sem kupil Ultimate. Bo že. Se ne sekiram sploh ker vem, da bomo mlatili Stalker 2 še desetletje po izidu. Samo da modding community zaključi Gamma 1.0, boste videli kakšna eksplozija se bo zrušila na S2. :)


V kateri verziji pa je trenutno Gamma ? Ali Gammo delajo tudi za Stalker 2 ?

oo7 ::

yayo je izjavil:

zdaj sem odprl GOG, da vidim, če je kak update, pa mi je začelo Cyberpunk posodabljati. :))


Ni še bo pa menda kmalu 1.6. Nekaj se govori o night vision.

Meizu ::

V kateri verziji pa je trenutno Gamma ? Ali Gammo delajo tudi za Stalker 2 ?


GAMMA je trenutno v verziji 0.9.4. Nosilec projekta je Grok, ki je sicer tudi že porinil nekaj modov za S2, ampak proti začetku izida igre. Trenutno je teren z rednimi updejti še preveč nestabilen za kak resen modpack projekt, tako da bo s tem treba počakati, dokler se prah ne poleže. Tudi Stalker OG modding scena se ni dodobra začela pred izidom celotne trilogije. Velika večina modernih modpackov sloni na CoP verziji pogona, z izjemo nekaterih modpackov, ki revampajo posamične naslove igre (Radiophobia npr.). Pa še Radiophobia recimo kot engine uporablja OGSR verzijo, ki je sama po sebi 64 bit port X-Ray za SoC.

Malo jim bo dejansko olajšalo dejstvo, da bodo modderji delovali znotraj UE engina, kakršen-koli že je. Vsaj s porti se ne bo treba zajebavat, grem pa stavit, da bodo znašli tisoč in en način kako optimizirati igro, ne bi se čudil niti, če bomo v prihodnosti videli modderje portat S2 v neko novejšo UE5 verzijo (na čimer bo potem bazirano 70% modding scene).

To se je namreč zgodilo s CoC ter Anomaly. In seveda prej omenjeni OGSR ter še mnogi drugi.

Enaplusdva ::

Xray so morali modificirati, ker se ni razvijal naprej.
Moderjem se pri Unrealu mogoče ne bo treba zajebavsti stem, ker bo že Epic uodejtal pogon. Sicer pa prehod iz Unreal 4 in 5 ni težaven verjetno tudi na 6 ne bo. Bi rekel, da imajo moderji sedaj lažje delo.

oo7 ::



New comments from GSC Game World via their ask_gsc system.

-- DLC1 will bring "a lot of new content" and that there will be plenty to do
-- Performance improvements is a top priority for the team
-- Subtle hints towards possibility that players will be able to join factions in the future
-- GSC has good news that they hope they can share soon

Gregor459 ::

In kakšen način igranja bo , da se boš pridružil določeni skupini ? Pridobivanje ozemlja ?

oo7 ::



Hey stalkers -- the upgrade path you've been waiting for is here!

We're excited to introduce upgrade options for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Already own the Standard Edition? Now you can upgrade to Deluxe or Ultimate and unlock additional content, weapons, suits, and more.

To help you better prepare for your upgraded journey, we're offering a limited-time discount of 30% on the Upgrade Packs -- available from today, 7 August, until 14 August.


https://www.stalker2.com/news/edition-u...

Meizu ::

Gregor459 je izjavil:

In kakšen način igranja bo , da se boš pridružil določeni skupini ? Pridobivanje ozemlja ?


Perpetual pridobivanje ozemlja je nekaj kar jaz osebno v Stalkerju obožujem :)

Predsednik11 ::

Zakaj prvo ne pokažejo trailer za dlc ali najavijo datum ne pa, da že zdaj dajejo ven možnost upgrade.

Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

Gregor459 je izjavil:

In kakšen način igranja bo , da se boš pridružil določeni skupini ? Pridobivanje ozemlja ?


Perpetual pridobivanje ozemlja je nekaj kar jaz osebno v Stalkerju obožujem :)


Končni cilj je, da osvojiš vso ozemlje ?

Meizu ::

Recimo. Že z nečim v stilu ali direkt kot Clear Sky bi bil zadovoljen. Samo da se nekaj dogaja, neka zanka v katero se lahko ujameš dokler se pač ne naveličaš.
««
84 / 84
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746147846 (31924) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52398973 (16853) Meizu
»

Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9519209 (13132) oo7
»

Areal

Oddelek: Igre
85177 (4906) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
208091 (7807) yayo

Več podobnih tem