Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
oo7 ::
Hotfix 1.7.1 set to release on Monday.
Upam, da ne bo kaj zmešal mode. Sicer imam samo enega za težo :)
Upam, da ne bo kaj zmešal mode. Sicer imam samo enega za težo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Hey, stalkers!
We are back with Update 1.7.1: this time we brought back artifacts that were hiding underground (even though Hamster begged us not to do so until he sells all his brand-new shovels) and... power cables!
https://store.steampowered.com/news/app...
We are back with Update 1.7.1: this time we brought back artifacts that were hiding underground (even though Hamster begged us not to do so until he sells all his brand-new shovels) and... power cables!
https://store.steampowered.com/news/app...
yayo ::
ja, na redditu so se vsi čudili kako se je artifact Heart of Chornobyl spawnal naokoli že na začetku igre po predzadnjem patchu.
oo7 ::
Gregor459 ::
Meizu ::
yayo ::
Ja, ampak nisem nekaj časa GOGa odpiral tako, da je možno, da se popravki kopičijo in mi je celo ali večji del inštalacije na novo naložilo. Komot bi lahko zbrisal, in tudi bom, ker še nekaj časa ne mislim igrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
oo7 ::
Jaz pa grem počasi proti Sirci. Sem preigral swamps. Sem imel več dela s chimero kot ob prvem igranju.
yayo ::
kolikor vidim je nek bug s spawnom bloodsuckerjev. Če niso zadnje dni popravili se jih spawna pet-šest naenkrat. Žurka.
oo7 ::
Sem še vedno v Sirci. Bil pred odločitvijo ali se pridružiti Noontiderjem ali Wardi. Ker grem tokrat po poti Warde, sem se seveda odločil za Wardo ampak se mi zdi ta odločitev nekako napačna :)
Ampak kar koli se odločiš gre kmalu po tistem vse v K ...
Ampak kar koli se odločiš gre kmalu po tistem vse v K ...
Meizu ::
Meni je pa obratno, prvi playthrough z vardo in zdaj ko sem se odločil za noontiderje je filing čuden, ampak me je strelok potolažil, bomo daljinsko upravljali monolite, jupi!
oo7 ::
Men je čudno zaradi Striderja. Se mi zdi, da od vseh je imel še najboljše namene.
Sem pa kar presenečen kako je različna pot med Wardo in Nontiderji sem mislil, da bo bolj podobno. Saj večina misij je enakih ampak v tistih ključnih momentih je kar razlika. Vsaj zaenkrat.
Sem pa kar presenečen kako je različna pot med Wardo in Nontiderji sem mislil, da bo bolj podobno. Saj večina misij je enakih ampak v tistih ključnih momentih je kar razlika. Vsaj zaenkrat.
oo7 ::
Je pa vprašanje kateri konec je pravi konec se pravi canon ali so vsi štirje ?
Bi bilo zanimivo če bi se DLC nadaljeval s tisim koncem katerega si dobil v igri :)
Bi bilo zanimivo če bi se DLC nadaljeval s tisim koncem katerega si dobil v igri :)
yayo ::
jaz mislim, da bo canon Faust konec, ker so drugi bolj blesavi. Ampak z druge strani se mi zdi debilno, da moraš fajtat Streloka, ko je canon konec prve igre, da je on uničil C consciousness. Njegovo obnašanje je zato v Stalker 2 tako "izven karakterja" pa poden je, da moraš ubiti legendo cone. tega baje v original sinopsisu ni bilo ampak so kasneje dodali.
Meizu ::
Pojma nimamo kaj je kanoničen konec. Scar se mi zdi še najmanj kanoničen, valjda. Na prvi pogled zgleda zadeva podobno fake ending kot v SoC wish granter endingi. Kajmanov ending je morda lahko kanoničen, če bi GSC rad cel svet spremenil v bojišče. Varda se mi ne zdi preveč kanonična, če privzamemo da zona res izgine. Tista mistična dama je čudaška ampak Korshunov se mi zdi kar fer tip, kajsvem. Malo ekstrovertno hitro-reagirujoč (besedna zveza da te kap), ampak se mi zdi, da je še najbolj "Duty" tip v igri. Ima tudi svoje razloge, z granite squad pa to.
Na koncu nam ostane Strelok ending, ki je še najbolj zvest zoni, ki je obstajala doslej. Praktično nadaljuje C-con logiko, bi pa rekel, da to ni preveč tipično za Streloka, nekako mi je ta ending kar precej čuden.
Kaj je tu kanonično? Tri od štirih se mi zdijo tu potencialni kandidati. Vsi trije imajo kar močan potencial za nadaljevanje muštranja.
P.S.: Ubistvu se mi zdi še najbolj čudno kako so na koncu predstavili Clear Sky fakcijo. Sicer sprejemam to verzijo, ampak nekako nihče ni pričakoval, da bo Lebedev in Kalancha tajno na strani c-cona.
Na koncu nam ostane Strelok ending, ki je še najbolj zvest zoni, ki je obstajala doslej. Praktično nadaljuje C-con logiko, bi pa rekel, da to ni preveč tipično za Streloka, nekako mi je ta ending kar precej čuden.
Kaj je tu kanonično? Tri od štirih se mi zdijo tu potencialni kandidati. Vsi trije imajo kar močan potencial za nadaljevanje muštranja.
P.S.: Ubistvu se mi zdi še najbolj čudno kako so na koncu predstavili Clear Sky fakcijo. Sicer sprejemam to verzijo, ampak nekako nihče ni pričakoval, da bo Lebedev in Kalancha tajno na strani c-cona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Gregor459 ::
Ward je najboljši konec za Skifa saj dobi tisto za kar je šel v zono. Samo mi ni jasno ali je vse res ali je iluzija tisto na koncu ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gregor459 ()
oo7 ::
Jutri izide story DLC Stories Untold. DLC bo zastonj.
8 New Robust Quests
7 New Locations to explore
6 New Characters with their own stories
A New Unique weapon
Creation hub
This is a Free Story DLC, everyone will get it for free.
Tista dva večja DLcja še prideta katera bosta plačljiva.
8 New Robust Quests
7 New Locations to explore
6 New Characters with their own stories
A New Unique weapon
Creation hub
This is a Free Story DLC, everyone will get it for free.
Tista dva večja DLcja še prideta katera bosta plačljiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Nova zgodba katera pride z jutrišnjem DLCjem bo dolga okoli 5 ur.
Tomorrow, with the next update, you'll have the opportunity to create a new Hub in the Burnt Forest - Technician, Trader, Medic, Personal Bed and Booze included.
A new unique weapon will also be introduced: the GP37V2, a modified version of the GP37 rifle, crafted for the most tactically proficient players.
As for the new storyline itself, be ready to explore the Red and Burnt Forest, the Volkhov AA site, and other areas.
There will be very cool characters with interesting stories, and choices to do alongside the questline.
Tomorrow, with the next update, you'll have the opportunity to create a new Hub in the Burnt Forest - Technician, Trader, Medic, Personal Bed and Booze included.
A new unique weapon will also be introduced: the GP37V2, a modified version of the GP37 rifle, crafted for the most tactically proficient players.
As for the new storyline itself, be ready to explore the Red and Burnt Forest, the Volkhov AA site, and other areas.
There will be very cool characters with interesting stories, and choices to do alongside the questline.
oo7 ::
Tukaj več o jutrišnjem DLC-ju. Tudi lokacije tako, da je lahko za koga spoiler ali ne :)
Patch Notes
New Story Content
Added a brand new storyline centered on a mysterious radio signal near Malachite
Added eight new quests that can take several hours to complete
Introduced branching narrative outcomes influenced by player choices
New Locations
Added seven new locations to explore across the Zone
Added Fairy Tale Pioneer Camp in the Red Forest region
Added Old Mine location in the Red Forest
Reintroduced inhabited versions of Car Dump
Reintroduced Army Warehouses with new activity
Reintroduced City Boiler Room as part of the story path
Added Rail Depot near Malachite
Added Volkhov SAM location
Added access to previously uncharted areas depending on player decisions
New Characters
Added six new characters with individual backgrounds and story involvement
Introduced Professor Medulin as part of the investigation storyline
Introduced Banzai, a radio specialist involved in the signal research
New Weapon
Added the GP37V2 assault rifle
Equipped GP37V2 with a pre-installed suppressor
Added low-magnification scope to GP37V2
Modified trigger group to support single-fire and burst-fire modes only
New Hub
Added a new player-accessible hub in the Burnt Forest region
Enabled hub appearance based on story outcomes
Included trader, technician, medic, and guide services at the hub
Added stash access and resting functionality within the hub
Content Availability
Made the entire story and content update free for all owners of the game
Scheduled update release for December 16, 2025
Patch Notes
New Story Content
Added a brand new storyline centered on a mysterious radio signal near Malachite
Added eight new quests that can take several hours to complete
Introduced branching narrative outcomes influenced by player choices
New Locations
Added seven new locations to explore across the Zone
Added Fairy Tale Pioneer Camp in the Red Forest region
Added Old Mine location in the Red Forest
Reintroduced inhabited versions of Car Dump
Reintroduced Army Warehouses with new activity
Reintroduced City Boiler Room as part of the story path
Added Rail Depot near Malachite
Added Volkhov SAM location
Added access to previously uncharted areas depending on player decisions
New Characters
Added six new characters with individual backgrounds and story involvement
Introduced Professor Medulin as part of the investigation storyline
Introduced Banzai, a radio specialist involved in the signal research
New Weapon
Added the GP37V2 assault rifle
Equipped GP37V2 with a pre-installed suppressor
Added low-magnification scope to GP37V2
Modified trigger group to support single-fire and burst-fire modes only
New Hub
Added a new player-accessible hub in the Burnt Forest region
Enabled hub appearance based on story outcomes
Included trader, technician, medic, and guide services at the hub
Added stash access and resting functionality within the hub
Content Availability
Made the entire story and content update free for all owners of the game
Scheduled update release for December 16, 2025
oo7 ::
Kot kaže je prišlo, do nekih težav tako, da Stories Untolds DLc izide 18 decembra.
Due to the last-minute complications, we have to delay the Stories Untold update by a couple of days. You can expect it to release on PC, Xbox Series X/S and PlayStation 5 on December 18.
We appreciate your patience and are also sorry for possible frustration. It will be worth it, though -- we promise!
Due to the last-minute complications, we have to delay the Stories Untold update by a couple of days. You can expect it to release on PC, Xbox Series X/S and PlayStation 5 on December 18.
We appreciate your patience and are also sorry for possible frustration. It will be worth it, though -- we promise!
Predsednik11 ::
Added low-magnification scope to GP37V2. Kaj to pomeni, da se bo zdaj lahko uporabljajo oba dalnogleda na GP ?
Že 36 ima dve leči pa samo en pogled.
Že 36 ima dve leči pa samo en pogled.
Meizu ::
A gre še komu na živce, da je večina avtomatskih pušk razen kharoda in dnipra praktično občutno neuporabnih? Razumem da želijo naredit razliko med endgame in early game opremo, ampak da je GP37 pa kalašnik tako švoh, to je pa že greh. In seveda, moj ljubi Vintorez, joj joj.
yayo ::
Je sicer že dolgo, da sem igral ampak ja, veliko pušk ampak večina jih je tako švoh, da jih sploh ne uporabljaš. Popolnoma brez smisla in škoda, ker odtegne veliko zabavnega eksperimentiranja, posebno na višjih težavnostih.
oo7 ::
Problem pri kalašniku je, da tja gor ne paše skoraj noben red dot ali holografic.
Tisti kalašnik s dalnogledom katerega dobiš na vodnem stolpu na začetku, je uporaben res samo na začetku.
Meizu na kateri težavnosti pa igraš ? Veteran ?
Tisti kalašnik s dalnogledom katerega dobiš na vodnem stolpu na začetku, je uporaben res samo na začetku.
Meizu na kateri težavnosti pa igraš ? Veteran ?
Meizu ::
Ja, sicer bi z veseljem Master igral ampak se nisem pripravljen odpovedat kontrolo nad sharnjevanjem igre. Škoda da niso save načina naredili po vzoru YACS iz Gamme oziroma nasploh kot mod za Anomaly (je standalone), ki naredi tako, da lahko shranjuješ le ob campfire-ih.
oo7 ::
Ja, sicer bi z veseljem Master igral ampak se nisem pripravljen odpovedat kontrolo nad sharnjevanjem igre. Škoda da niso save načina naredili po vzoru YACS iz Gamme oziroma nasploh kot mod za Anomaly (je standalone), ki naredi tako, da lahko shranjuješ le ob campfire-ih.
Kje ima pa veteran shranjevalne točke ?
oo7 ::
oo7 ::
Meizu ::
Kamor hočeš :) No razen če upališ tisti expedition mode al kaj že je.
Ah ne mislil sem na master ne na veteran :)
Aja, to. Nisem čisto ziher ampak glede na nekatere streame ki sem jih gledal so lahko recimo v Zalisiji shranjevali samo doma v bazi in če si recimo imel misijo na Sfero in si crknu nekje v sami sferi si mogu štartat vse nazaj še preden sploh tistega poltergeista fentaš v tistem bunkerju. Malo divje, sploh glede na to, da imaš trenutno bug, kjer te lahko nekateri NPCji kar streljajo skozi zid, pa tudi Burer in Poltergeist lahko predmete mečejo kar skozi zidove.
oo7 ::
Kamor hočeš :) No razen če upališ tisti expedition mode al kaj že je.
Ah ne mislil sem na master ne na veteran :)
Aja, to. Nisem čisto ziher ampak glede na nekatere streame ki sem jih gledal so lahko recimo v Zalisiji shranjevali samo doma v bazi in če si recimo imel misijo na Sfero in si crknu nekje v sami sferi si mogu štartat vse nazaj še preden sploh tistega poltergeista fentaš v tistem bunkerju. Malo divje, sploh glede na to, da imaš trenutno bug, kjer te lahko nekateri NPCji kar streljajo skozi zid, pa tudi Burer in Poltergeist lahko predmete mečejo kar skozi zidove.
Master potem ni za mene.
Jaz imam navado pritisnit F5 na vsake pol minute :)
Gregor459 ::
A gre še komu na živce, da je večina avtomatskih pušk razen kharoda in dnipra praktično občutno neuporabnih? Razumem da želijo naredit razliko med endgame in early game opremo, ampak da je GP37 pa kalašnik tako švoh, to je pa že greh. In seveda, moj ljubi Vintorez, joj joj.
Meni pa Vintorez ni všeč. Raje potem GP37.
bm1973 ::
Vintorez je zakon...
Pospraviš marsikaj potiho...
Plus Groza z dušilcem...
Vse kar rabi stalker...
Pospraviš marsikaj potiho...
Plus Groza z dušilcem...
Vse kar rabi stalker...
yayo ::
Je pa zanimivo kako smo teh nekaj sovjetskih pušk iz osemdesetih spoznali skozi Stalker igre in se je okoli njih ustvarila cela mitologija. Zadnja leta so jih veliko prodali v ZDA, ker so se zahteve toliko spremenile, da so postale popolnoma neprimerne za sodobno vojskovanje in razni testi kažejo, da niso nikoli bile neke superpuške. Bolj je šlo ravno za mitologijo.
Predsednik11 ::
bm1973 ::
Je pa zanimivo kako smo teh nekaj sovjetskih pušk iz osemdesetih spoznali skozi Stalker igre in se je okoli njih ustvarila cela mitologija. Zadnja leta so jih veliko prodali v ZDA, ker so se zahteve toliko spremenile, da so postale popolnoma neprimerne za sodobno vojskovanje in razni testi kažejo, da niso nikoli bile neke superpuške. Bolj je šlo ravno za mitologijo.
To se vedno zgodi, ko se koncept bojevanja spremeni.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 156731 (40809) | oo7 |
| » | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 103004 (20884) | Meizu |
| » | Streljačina, po dolgih letihOddelek: Igre | 6278 (4554) | KnightMare |
| » | ArealOddelek: Igre | 5448 (5177) | Heavy |
| » | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 8503 (8219) | yayo |




