» »

S.T.A.L.K.E.R.

S.T.A.L.K.E.R.

««
3 / 11
»»

Klemzz ::

če odpreš inventori, maš v desnem kotu 5 praznik kvadratov...to so neki zaščitni kamni, usak ma svojo dobro-slabo stran, recimo en ti da +50 zaščite proti sevanju, pa -5 bullet proof :)
pametno jih je uporablat...
Gaming - Fatal1ty H87 Performance | 24GB | i7 4790K | RTX2070
HTPC - H97 Anniversary | 16GB | i5 4670K | GTX1070
Retro - P5Q-E | 8GB | X5460@3.8GHz | 1650s

macgajver ::

hm jest sm igral malo od začetka pa me špil sploh ni navdušil upam da je potem kej bolš grafika pa povprečna sploh me moti če vklopim še grass shadow niso to dobr nrdil preveč moteče se sence rišejo na travi sploh ko hitro hodiš je kr nekej. sej res pa je da špil tud grafično ni nevem kaj zahteven bolj prosecorsko.
tenstan krompir je pa zakon

kotnikd3 ::

Jst sm pr STALKERju že nekam pršu.......tm k morš enim pomagat obvarovat bazo (smetišče:\ ) pred razbojniki. tistga ne nardim
drugač je igra kr težka- ti morš sovražnike nafilat s celim srŽerjem metkom, oni pa te samo 1x počjo pa se stegneš;((
a obstajajo že kakšni ČITI oz KODE za to igro?>:D

Klemzz ::

pomoje je kak trainer uzuni... sam pol ni več zabavno :)
Gaming - Fatal1ty H87 Performance | 24GB | i7 4790K | RTX2070
HTPC - H97 Anniversary | 16GB | i5 4670K | GTX1070
Retro - P5Q-E | 8GB | X5460@3.8GHz | 1650s

msms ::

Grafika je odlična ob vklopu full dynamic lighting. Za dobro grafiko je obvezno vklopit tudi sence od sonca. Izjemna grafika je ob močnem deževju ponoči ko udarjajo strele in se bliska. Vendar je igra zelo zahtevna kajti 7900gs in core2 duo 2,8Ghz z 2gb rama komaj prebavi igro z povprečno 20-30fps. Seveda brez AA in pri ločljivosti 1280x1024.

kotnikd3 ::

sj ne bi skoz cital....:)) samo nekje je tako zaF..... da NEmorm nardit;((

Tr0n ::

/god

suntrace1 ::

Jaz sem vzel brzostrelko ( trza manj kot AK), šel na desni rob smetišča, se sklonil za zadnji avtobus (naprej so oklepniki) in jih z desnim leanom počakal da so se nabrali, potem pa jih pobil v enem valu 4. Ostali niso bili več problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: suntrace1 ()

msms ::

Koliko visoko ste kaj na lestvici? Jaz sem trenutno na 232 mestu z 645 točkami.

kotnikd3 ::

/god deluje?

na lestvici sem pa PRED prvim!:D

Tr0n ::

CheapShit ::

Pozdravljeni!

Zanima me, če poganja kdo S.T.A.L.K.E.R.ja na WINDOWS VISTI, in če, kakšne imaš izkušnje? Sam imam namreč zelo velik problem. Igra je pod Visto dejansko neigralna, saj nonstop freeza, pojavljajo se čudne grafične nepravilnosti, igra se sesuje, ko hočem dostopat v meni z esc tipko, itd. Ali obstaja kakšen patch, karkoli? Konfiguracija mojega sistema pa je: ASUS P5B, CORE 2 DUO E6400, 2x1gb Patriot 800mhz DDR2, Geforce 8800gts 320mb.

Za vsak odgovor se zahvaljujem!

Lp!

M-XXXX ::

Meni v Visti dela OK!

CheapShit ::

Imaš Geforce serijo 8?

Correct: Sorry, vidim v podpisu kaj imaš. Zanimalo me je, ker sem nekje zasledil, da ima serija Geforce 8 pod visto probleme z špilom....

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Prišel, videl, bil zadovoljen :D
Predvsem izstopa odlično vzdušje in dokaj dobra umetna inteligenca nasprotnikov. Se skrivajo, umikajo in ti skušajo priti za hrbet.
Predvsem sem bil presenečen, da ne vedo vsak trenutek kje si, kot je to v navadi pri ostalih igrah. Ko te vidijo, si zapomnijo kje si in se hočejo prikrasti od zadaj na mesto, kjer so te nazadnje videli. Taktika je, da se jim pokažeš čez kakšno okno in hitro skriješ, nato se premakneš v drugo sobo in jih pričakaš kje za vrati, ker sovražnik se bo hotel prikrasti do mesta, kjer te je nazadnje videl in ne pričakuje, da si mu postavil zasedo :D
Do sedaj je bilo vedno tako, da vsi sovražniki vedno vedo kje si pa če se še tako skrivaš.
Tudi živali so precej pametne. Ko so same bežijo na vso moč in se kmalu vračajo v tropu, ki te hitro spravi pod rušo, ko moraš reloadat prazen magazin v pištolci.

Naj omenim, da špilam na najtežji stopnji :D
Kdor ima probleme naj meri v glavo. Točni zadetki v glavo ponavdi povzročijo takojšnjo smrt, medtem ko rabiš v telo nafilati okoli 7 strelov iz pištole. Je pa precej važno kakšen oklep ima nasprotnik. Na začetku je najbolj uporabna šibrovka, seveda samo na blizu. Za čiščenje sovražnikov, ki se skrivajo v hišah ni boljše kot šibrovka.
Nikoli ne skušaj zavzeti kakšne stavbe z streljanjem od daleč, boš hitro ostal brez municije. Šibrovko v roke in jurišaj na zadnji vhod in se nato pazljivo prebijaj skozi vse sobe dokler ne počistiš zalege.

Tiste kamne iz anomalij je pametno uporabljati ampak ne vedno in sestaviti si moraš prave kombinacije, kjer se nekateri negativni učinki izničujejo med seboj, drugače lahko sam sebe precej hitro ubiješ z napačno izbiro kamnov >:D

Bil sem v skrbeh ali mi bi igra tekla na 1920x1200, ki jih rabim za moj monitor. Na začetku sem imel samo 2 do 3 slike na sekundo, ampak se da z nižanjem nastavitev nastaviti, da deluje prav na vsakem računalniku.
Daleč, daleč, najbolj zahtevna funkcija, ki ti mimogrede spravi na kolena še tako močan računalnik je "full dynamic lighting" oz. nekaj podobnega, če to zmanjšaš na najnižjo stopnjo "static lightning" boš pridobil vsaj 200% hitrosti.
Torej če žrtvuješ dimanične luči za statične boš lahko vse ostalo nabil na maximum vključno z resolucijo in bo igra še vedno tekla brez zatikanja, drugače pa se ti bo v temni sobici, z parimi sovražniki, ki uporabljajo baterije vse skupaj popolnoma zaustavilo.

Igro sem igral na 32-bitni Visti in deluje brez problema.

msms ::

Po skoraj 2000 pokončanih nasprotnikov sem končal igro sicer na s.t.a.l.k.e.r. težavnostni stopnji. Igra je vredna ponovnega igranja in sicer na najtežji stopnji.

Izi že res da deluje hitro pri statičnih lučeh, vendar je grafika zanič. Dinamične luči pridejo najbolj do izraza ponoči ob nevihti ko grmi in bliska.

Izi ::

Izi že res da deluje hitro pri statičnih lučeh, vendar je grafika zanič. Dinamične luči pridejo najbolj do izraza ponoči ob nevihti ko grmi in bliska.

Seveda se zavedam tega, ampak če zmanjšam resolucijo z 1920x1200 na manjšo je slika še 10-krat bolj zanič.
Logično je, da najprej izklopiš tisto, kar najbolj upočasnjuje celotno igro.
Tudi če čisto vse možne nastavitve, ki sploh obstajajo, razen resolucije, dam na absolutni minimum in vklopim full dimanic lighting se igra ponoči še vedno močno zatika.
Ob statičnih svetlobah pa mi deluje zadovoljivo tudi na visokih nastavitvah, tako, da so dinamične lučke pri meni morale oditi :D

Sumim, da je problem v tem, da imam glede na visoko resolucijo na grafični kartici premalo RAMA. Samo 256 MB grafičnega RAMA je odločno premalo, kljub temu, da imam še vedno relativno hitro grafično kartico (7800GTX). Poleg tega pa celotna igra deluje samo na enem jedru procesorja :( . Zgleda, da so že toliko zamujali z izdajo, da so na koncu vse skupaj izdali precej na hitro in tako dual core podpore ni sploh.

Do poletja še ne mislim preiti na 8. generacijo, tako, da bom pač moral preživeti z statičnimi lučkami.
Če sem še pred desetletjem ves zadovoljen po ekranu premikal možičke sestavljene iz 8x8 pikic, bom preživel tudi to :D
Vseeno pa mislim, da je slika na mojem 24" ekranu precej lepša, četudi dan vse možno na minimum, kot pa na nekem 19" ekranu z vsem na maximum :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

msms ::

Vseeno pa mislim, da je slika na mojem 24" ekranu precej lepša, četudi dan vse možno na minimum, kot pa na nekem 19" ekranu z vsem na maximum


Sicer nisem še igral na 24"tki vendar se s to trditvijo ne morem strinjat.

kotnikd3 ::

jaz tudi ne.

msms do katerega konca si pa prišel? igra ima namreč 7 koncev, od tega 5 napačnih in 2 pravilna.:( 8-O :D
do katerga si pršu?

msms ::

Aja celo 7 koncev ima, nisem vedel. Na koncu je bil kot nek teleport, naprava ki ti uresniči 1 željo. Stalker si je izbral da bi bil bogat. In začnejo padati zlati kovanci na njega. Oziroma on jih vidi, dejasko pa padajo navadne matice in vijaki. Nakar se sesuje streha na njega in umre. To je bil zgleda napačen konec.

svenica ::

Bog varuj, da ne bi ne povedal konca...

~-°

Izi ::

Prosim, da zgodbe (in koncev) ne opisujete več. Še nisem končal.
Res pa ne vem kako je lahko konec napačen.
Verjetno ti igra na koncu glede na tvoje dosežke in statistike predvaja enega izmed 7 različnih zaključnih videov.
Napačen konec je zame samo ta, da pač umreš še preden prideš do konca :D

Sedaj igram že 3 dni in sem opazil še par stvari.
Čeprav igram na najtežji stopnji, je vedno dovolj stvari, ki jih mrtvi puščajo za seboj in tako nikoli ni pomanjkanja zdravilnih kitov in municije.
Tri četrtine stvari boste tako ali tako pustili ležati naokrog in pobirali samo tisto kar trenutno potrebujete. Zakaj, čeprav lahko robo prodajamo za denar?

Igra je precej različna od klasičnih streljačin in vsebuje nekaj elementov RPG. Bistvena razlika je, da lahko tovorimo naokoli samo 50 kilogramov vseh predmetov, vključno z obleko in orožji. Najhuje je, da ima prav vsak metek svojo težo :D in 1000 metkov ima že okoli 10 kilogramov, kar pa poleg vsega ponavadi ne zmoremo nesti.

Nekako se je treba odločiti za 2 orožji, ki ju uporabljamo, dokler ne najdemo kakšno, ki nam bolj ustreza in eno izmed dveh nato zavržemo.
Tako municijo pobiramo samo tisto, ki jo trenutno uporabljamo, kar različnih metkov je hudo veliko vrst.
Vsakega ubitega sovražnika je pametno preiskati in mu pobrati stvari, ki jih potrebujemo.
Orožja, ki ležijo na tleh dostikrat vsebujejo municijo, zato če nočemo, da nam zmanjka municije je pametno pobirati orožja, ki ga trenutno uporabljamo in pobrati municijo iz njega in ga nato praznega odvreči na cesto.

In zakaj ne vseh stvari prodati? Iz dveh razlogov.
Ker ne moremo nositi nič kaj dosti, če si naložimo med 50 in 60 kg se sicer še lahko premikamo ampsk zelo počasi in hitro se utrudimo, nad 60 kg pa se enostavno ne moremo več premakniti :D
Drugi razlog pa je, da ostali prijateljski NPC-ji od tebe nočejo kupovati municije in orožij. Te odkupujejo samo posebni preprodajalci, katera sem do sedaj našel samo 2 in sta hudo daleč narazen.
Poleg tega sovražnikov nikoli popolnoma ne iztrebimo in se pri vsakem vračanju vedno znova spopadamo z novimi sovražniki.

Tako sem ugotovil, da je treba nujno napredovati naprej, četudi je včasih treba izvesti kakšen juriš med točo krogel, do naslednjega zaklonišča, ker če samo stojimo na enem mestu, bo pred nami kmalu nepregledna gmota trupel, sovražniki pa bodo prihajali v valovih na vsakih nekaj minut.
Iz tega razloga nam nikoli ne zmanjka municije. Pač pobijemo tisti val 10 sovražnikov in potem imamo ravno dovolj časa, da jim poberemo uporabne stvari, preden pride nov val.

Se je pa treba posvetiti prav vsakemu sovražniku posebej. Boji eden na enega lahko trajajo tudi minuto. Vojake z super zaščitno opremo je treba nafilati z več kot 30 metki preden podležejo. V glavo gre seveda hitreje ampak sovražniki nikoli niso na mestu, še manj pa da bi brezglavo drveli proti tebi, pomožnosti v ravni črti :D
In ker so magazini za municijo realno majhni, je največkrat uporabljana tipka R za reload. In če si stojiš z sovražnikom iz oči v oči na par metrov, bo reload pomenil tvojo smrt, zato je treba vedno imeto polm magazin. Seveda morajo polniti orožja tudi sovražniki in takrat je dober čas za juriš, ker reload ponavadi traja skoraj 2 sekundi :D
Tako smo v tej igri ponavadi mi tisti, ki jurišamo do sovražnika in ga nato od blizu pokosimo, ker v boju na daleč bomo hitro ostali brez municije, ker precej kugel zgreši cilj, če nismo dovolj blizu.

jamiroq ::

zunaj je patch. izboljšal naj bi marsikaj, med drugim naj bi omilili konstantno nalaganje.
tbh na mojem računalniku dela zdaj še slabše. mogoče zato, ker sem začel igrati od začetka (ker stari savegami niso kompatibilni s popravkom, heh). malo žalostno je videti igro, ki ne izgleda bistveno bolje kot recimo operation flashpoint (detajle imam bolj kot ne na minimumu, predvsem zaradi 512mb rama in 4200 rpm diska) in teče neprimerno slabše kot recimo oblivion (ki je v jamah in notranjosti povsem gladek, zunaj pa ima sicer nizko, a konstantno, število fps).
sicer pa, i should've known. edini ruski igri, ki sta mi delali brez nekih problemov sta bili il2 in flanker 1 :P.

xabre ::

Meni SKORAJ nonstop šari po disku. Imam 1gb rama in defragmentiran disk (WD 250GB SATA2 720016MB). Bi bilo z 2gb kaj boljše?

Poldi112 ::

Meni z 1G rama dela ok.

Glede koncev, jaz sem videl 3 in dvomim da je še kakšen. Tisti ki je opisan zgoraj je definitivno napačen, glede na to da ti predčasno konča igro.

Jemati municijo iz orožja je preveč dolgočasno. Jaz sem jo samo pobiral. Razen če je bila kriza. Na eni lokaciji vem da mi je vsega zmanjkalo in sem samo še s pištolico strašil okoli. Uporaba medikita je bila takrat velika.

Streljaš samo v glavo. Tudi nobenih valov sovražnikov ni. Samo od drugje pridejo, če se strelja. Vsaj na stalker težavnostni stopnji.

Pa utrujenost tudi ni problem. Ko imaš enkrat dve mali modri kroglici za energijo lahko praktično konstantno tečeš. Drugo je itak pretežno neuporabno, razen ježevca proti radiaciji.

Aja, pa najbolj efektivno je nositi vso municijo in eno samo puško. Ker so 3 različne municije za puške. In ko ti ene zmanjka greš na drugo - samo zamenjaš puško. Tako imaš lahko več teže za metke.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

msms ::

Imam 2gb pa tudi non stop dela disk, vendar ne toliko kot pri nalaganju mape.

msms ::

Glede koncev, jaz sem videl 3 in dvomim da je še kakšen. Tisti ki je opisan zgoraj je definitivno napačen, glede na to da ti predčasno konča igro.

Poldi112 od kje informacija da je bil to predčasni konec? Končalo se pa je v elektrarni.

Poldi112 ::

Predčasni zato, ker se v elektrarni še veliko dogaja, če ne končaš tam kjer si ti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

TechBeats ::

Optimizacija Stalkerja, kako dela na manj zmogljivih grafah in kakšni so triki za boljše delovanje (dinamic vs static lightning) LINK

preberte si ta test, pa kakšne so fore za optimizacijo špilke.:)

Aggressor ::

Koncev je 7. Pet kratkih, dva daljša. Splača se pogledati najdaljšega, ker je edini, kjer vidiš elektrarno z druge strani. Da ne omenjam, da le pri daljših verzijah dejansko kaj zveš od zgodbe.

2gig rama tule in šarjenje po disku ni vidno. Ona disketa desno spodaj je sicer vidna, ampak diska ni slišati. :|

Igra na najvišjih nastavitvah grafično poseka vse, kar je trenutno zunaj.

Večinoma se je bolje izogniti boju, če je to mogoče seveda. Uporabljajte križec, ne merka, ker je hroščat. Večino denarja boste dobili s pobiranjem in prodajo artefaktov ter izpolnjevanjem questov. Itak boste imeli denarja preveč, čeprav je zadnji patch zvišal cene pri trgovcih.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

TechBeats ::

Hmm, a je že patch uzuni???:))

Rotaidal ::

Igra me je pozitivno presenetila. Nasploh vzdušje v igri je kul:D. Pa igra mi zelo dobro laufa na 2800+, 1gb ram in x800 pro. Igram lahko na 1280x1024, na max nastavitvah, vendar imam nastavljeno na statični lightning in brez AA.

Nekaj me zanima...kaj vozila se da uporabljat? Pa fizika mi zgleda nekam boga...ni bila napovedana nekam dobra fizika okolja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

jamiroq ::

Pa igra mi zelo dobro laufa na 2800+, 1gb ram in x800 pro

hmm, a pol če trenutnega prenosnika (sempron 3300+, 512MB ram, 4200rpm disk, ati x700) nadgradim na 1.25GB in 7200rpm disk bi moral delat na kaj več kot minimum detajlih (vsaj view distance bi imel na recimo polovici ali več, pa malo boljše teksture in detajle modelov)?
nadgradil bi le, če se bi mi kaj poznalo pri delovanju, drugače se mi zdi škoda denarja (sem že za to igro zapravil preveč :/).
thoughts anyone?


pa še ena reč: lahko prosim vsi, ki pišete kaj o zgodbi to jasno označite? recimo en velik ****** SPOILER ****** in par praznih vrstic pred tekstom? ker nekaterih stvari, ki ste jih tu napisali mi res ni bilo potrebno vedeti :/. hvala.

Izi ::

Sem namestil Patch verzija 1.0001 in moram reči, da kljub majhni številki je namestitev obvezna.
Tudi, če ste že na sredini igre je najbolje namestiti Patch in začeti ti znova. Stare posnete pozicije ne delujejo, ker popravek deluje ravno na bistvo igre, se pravi na queste in opremo.

Motorja igre in grafike menda niso poravljali, vsaj jaz nisem opazil razlike, sicer je pa že prej delovala popolnoma brez problema.
Glavni quest (rdeča nit) je tudi deloval vredu.
Vsi stranski questi pa so imeli hud bug in sicer, da so te že takoj ob začetku igre pošiljali na območja, kjer sploh nimaš dostopa skoraj do konca igre :D
Stranski questi enega NPC-ja se ponavljajo, ko dovolj napredujemo, ampak se stopnjujejo, so težji in vedno bolj oddaljeni. Ne more pa se več zgoditi, da bi te prvi trgovec poslal na začetku ubiti lažnega trgovca nekam v bližino elektrarne.
Sedaj so prvi questi vedno odaljeni samo par hiš in so dobrodošel vir dohodka.

Trgovci imajo še vedno iste cene, je pa dodane nekaj opreme, ki jo prej iz neznanega razloga sploh ni bilo v igri, zato so nekatere cene popravljene, da se oprema vrednoti po pravilnih stopnjah, glede na kvaliteto.
Predvsem so popravili zaščitne obleke, ki jih je sedaj precej več. Prej sem imel do polovice igre samo dve različni zaščitni obleki, kateri sta poleg tega (vsaj pri meni) imeli bug, da se sploh nista izrabili in jima zato tudi zaščita ni vedno bolj padala.
Sedaj ti prvi trgovec že kmalu po začetku ponudi 4 različne modele zaščitnih oblek, vsak model pa ima v igri tudi svojo izboljšano verzijo z tisto zeleno puščico kot pri orožju. Cene gredo v istem razmerju kot prej samo, da je imela prej tretja obleka ceno druge obleke, ker druge obleke sploh ni bilo.
Zaščitne obleke se v boju precej hitro izrabijo in ji hkrati tudi padajo zaščitne statistike, tako da je po parih urah boja zaščitna obleka na polovici izrabljenosti in nudi samo še polovico zaščite, zato jo je najbolje prodati in kupiti novo. Tako pride denar sedaj precej bolj do izraza, ker v verziji brez popravka sploh ni imel nikakršnega smisla.
Ker so sedaj zaščitne obleke daleč najdražje blago v igri jih je pametno (ko jih najdemo kje v igri) shraniti za kasneje. Ker so pretežke, da bi jih nosili več naokoli jih je pametno shraniti v skrinjo, ki je čisto zraven glavnega trgovca, ker te skrinje si ne obnavljajo vsebine kot ostale in ni bojazni, da nam bi oprema izginila.
Toliko o popravku.

Glede grafike, pa res nevem ali imate nekateri res dva centimetra debela očala, slabo grafično in zanič monitor, da greste Stalkerja primerjati z Operation Flashpoint :D
Stalker je brez dvoma najlepša igra dosedaj. Primerljiva je samo z Gothic 3, ki pa je za podobno grafiko rabil precej močnejšo mašino in se je še vedno malo zatikal.
Oblivion pa ima na prvi pogled sicer precej lepo grafiko ampak je čisto prazen, lahko tečeš kilometre daleč in ni enega samega predmeta, ki bi ga lahko pobral, premaknil ali si ga ogledal. Oblivion je samo trava in drevesa in je torej neprimerljivo grši od Gothica 3 in Stakerja, kjer je na vsakih nekaj metrov predmet vreden ogleda, ki se ga da premakniti, razbiti ali kako drugače uporabiti.
Jaz osebno lepše grafike, kot v Stalkerju še nisem videl, kljub temu, da uporabljam DX8 luči, ker mi DX9 luči preveč upočasnijo igro.
Velika večina ostalih iger pa se tako ali tako dogaja samo po temačnih hodnikih in tam o kakšni lepi grafiki nimamo sploh kaj govoriti.

jamiroq ::

Glede grafike, pa res nevem ali imate nekateri res dva centimetra debela očala, slabo grafično in zanič monitor, da greste Stalkerja primerjati z Operation Flashpoint :D
preden kaj komentiraš se nauči brati, prav? :).
Oblivion pa ima na prvi pogled sicer precej lepo grafiko ampak je čisto prazen, lahko tečeš kilometre daleč in ni enega samega predmeta, ki bi ga lahko pobral, premaknil ali si ga ogledal. Oblivion je samo trava in drevesa in je torej neprimerljivo grši od Gothica 3 in Stakerja, kjer je na vsakih nekaj metrov predmet vreden ogleda, ki se ga da premakniti, razbiti ali kako drugače uporabiti.

vsake oči imajo svojega malarja :).

Soldier ::

No sam primerjavava OPF z Stalkerjem.....sumim da je malar bil piajn kot mamba :\

svenica ::

Izi, očitno imaš neko hudo obliko očesne mrene, ali pa parazita v glavi.
Prvič tudi slišim, kvaliteta grafike sorazmerno raste s številom predmetov, ki se
jih da pobrati...

Da, najbrž bo črv v možganih.

Izi ::

Unready, tvoje kretenske izjave lahko zadržiš za sebe.
Jasno je, da čim več je predmetov na zaslonu lepše je vse skupaj. Pustih iger smo se že nagledali skozi leta, ker računalniki niso dopuščali več kot par predmetov hkrati na zaslonu, brez da vi se vse skupaj ustavilo.
In ravno Oblivion je lep primer puste in dolgočasne igre, tako grafično kot tudi igralno, ampak to sedaj tukaj nima veze.

Če nimaš kaj dodati, bodi raje tiho, ampak kaj ko hudo preprosti ljudje največ kar zmorejo je da komentirajo komentarje. In ker ne morejo skupaj spacati nobenega argumenta se poslužujejo nekih prispodob, ki so daleč od smešnega in samo kažejo tvojo intelektualno raven :D

Torej, Unready, probaj skupaj spraviti kakšen smiseln stavek, ki bo koristil kakšnemu igralcu Stalkerja, ker tvoje otroško zbadanje tukaj ne koristi prav nikomur :P

svenica ::

Jasno je, da vec kot je predmetov na zaslonu, lepsa je grafika?

Ne ravno.

Bi rekel, da 'lepo grafiko' naredi število poligonov, realističnost senc, naprednost shaderjev, gladka animacija, podrobnost tekstur...
Ne pa 'število stvari na zaslonu'. In trditi, da je Oblivion graficno pusta igra, je pa nemalo hecno. Zato sem mislil, da imaš morda očesno mreno in zato bolj slabo vidiš. Zdaj pa vidim, da je nekaj narobe s tvojo logiko.

MeGreat ::

Ali če namestim patch ni šans da bi stari sejvi delali?
Drugače pa zdaj sem se zajebu ker sem ratu sovražnik z duty in zdaj ne morem pridi do barkeepa..? Kako lahko spet ratam friendly z duty

Poldi112 ::

Pobiješ vse na poti do tja.To se je tudi meni enkrat zgodilo. Ne vem zakaj, verjetno sem pomotoma kakšenga njihovega fental in ko sem se vrnil v bazo so streljali name. S tem da sem jaz vseeno potem vzel star savegame. Nekako mi ni bilo v interesu biti z vsemi stalkerji sovražnik.

Sem malo pogooglal in dejansko je več koncev, odvisno od tega kako igraš ti izpolni različne želje. Ni pa nobene še dodatne extra misije. Samo različni napačni konci.

In bojda lahko voziš par vozil.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

MeGreat ::

sem pobil vse ja, samo problem je da ko po poti hodim so ob straneh tisti kurčevi vojaki z neko uber zaščito, in je treba tam 60metkov da umre.. Zdaj pa star savegame, jaz sem šel v tist laboratorij x16 in ko nazaj pridem so me vsi streljali??

Aggressor ::

Še enkrat: koncev je sedem, pet kratkih z wishmakerjem in dva daljša.

Vozil se ne da voziti.

Število podrobnosti v vidnem polju je praviloma (na trenutni stopnji grafičnih pogonov) premo sorazmerno s pristnostjo scene. Zato bi se kar strinjal, da se večje število predmetov prevede v boljši videz. Ni to pravilo, je pa večinoma res.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Bobb ::

Kakšna pa je razlika med patchem za USA verzijo in patchem za OSTALE države? Sprašujem za verzijo vitality.

Hvala za pomoč.
Lp
Bob

Rotaidal ::

Vozil se ne da voziti.


Veliko stvari ki so bila napovedana jih ni... Še pred nekaj časa so nam kazali vozila, nevem zakaj jih sedaj v končni verziji ni Klik

Izi ::

Pa misliš, da bi vozila imela smisel v tej igri?
Cel kup je raznoraznih preprek, najhuje pa je, da so tiste anomalije zelo pogoste. Že če tečeš z vso hitrostjo komajda vijugaš med anomalijami.
Po moje bi z avtom umrl zaradi anomalij v parih minutah.

Saj si videl kaj se je na začetku zgodilo z tovornjakom, ko se je na cesti pojavila anomalija >:D

Aggressor ::

Res je, da bi velika vozila imela zaradi vseh preprek težave. Ampak lahko bi dali notri vsaj kak moped. ;(

Druga stvar, ko so bila notri vozila, je bila tudi karta večja in bolj odprta.

Pravzaprav, če pogledaš, opreme ni tako veliko; samo v razredu avtomatskih pušk in ostrostrelk je bera solidna, sicer pa imaš nekam malo šibrenic, zelo malo brzostrelk in bombometov, ter nobene protimaterialne puške ali puškomitraljeza. So se pa potrudili z verzijami orožij, ki so notri, ker imaš na najbolj zabačenih koncih karte najbolj eksotične verzije kalašnikovk z nemogočimi kalibri in dodatki.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

macgajver ::

nekaj glede grafike igro laufam trenutno 37inch monitorju 1920-1080 vse na maximum grafika me ne impresionira ubistvu mi je čist povprečna.
tenstan krompir je pa zakon

OmegaM ::

Meni na mojem bartonu pa na 6800 GT cist fajn laufa za moje razmere aja pa 1 giga rama:D

Aja, slucajno kdo ve kam se shranjujejo save?

Za reinstal, nekaj sem zaj...

LP
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

OmegaM ::

P.S.

Kalasa najdes vedno v najbolj zabacenih krajih sveta,ter xy verzij :)

Govorim za nasploh o kalasu 8-)
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OmegaM ()
««
3 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows 7 hitrejši od Viste (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
598789 (5981) mtosev
»

S.T.A.L.K.E.R. izide 23. marca. Letos!

Oddelek: Novice / Igre
475095 (2563) dzinks63
»

Kaj bomo v letu 2007 najraje igrali? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
695883 (3904) Dr_M
»

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl odložen, za tolažbo štiri nove slike

Oddelek: Novice / Igre
274664 (3411) krneki0001
»

ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
835602 (5602) norvalk

Več podobnih tem