Forum » Na cesti » Nakup volvo s60/v70 - izkušnje, mnenja, nasveti?
Nakup volvo s60/v70 - izkušnje, mnenja, nasveti?
Merx01 ::
Pozdravljeni.
Zaradi potrebe po vozilu za pot na delo si nameravam kupit dodatni avto.
Malo sem razmišljal tudi o funkcionalnosti, sploh za potrebe športnih aktivnosti in kakšnega dopusta in se odločil, da kupim nekaj večjega. Prvo sem celo kolebal med chrysler voyagerjem ali fiat ulysee/lancia phedra, samo me je odvrnila poraba (dizli 8-9, bencinarji krepko prek 10).
Od malega so mi bili všeč volvoti in nekako sem jih začel spet gledat.
Danes mi je kolega, čigar oče je mehanik na Volvo servisu, svetoval, da je najboljša izbira (razmerje med ceno in kaj dobiš) D5 motor, 164KM, redni servisi tako na motorju kot menjalniku, ročni menjalnik(!), letnik 2005-2006, če se le da mommentum opremo,...
Malo sem bral forume, kjer pa večinom hvalijo 2.4 diesel motorje že od leta 2001 dalje.
Pazljiv naj bi bil na naslednje zadeve:
-Servisni interval in uporabo olja 0W-30 ali 10W-40 sintetično (baje zadostuje drugo, ker nimamo tako nizkih temperatur kot skandinavci)
-menjava olja v menjalniku
-veliki kompletni servis na max 160.000km
-pravi mehaniki za servis (baje, če se ne menja jermen u nulo, lahko avto pije od 1-3l več na 100km)
...
Težave, ki sem ji zasledil:
-težave na avtomatikih zaradi nekega tesnila na menjalniku
-veliki servis pride 1000+€
-avto je težko prodat
-težave z ročno zavoro
Seveda bi se najraje odločil za XC70, samo mi je malo izven finančnega dosega.
Zaradi potrebe po vozilu za pot na delo si nameravam kupit dodatni avto.
Malo sem razmišljal tudi o funkcionalnosti, sploh za potrebe športnih aktivnosti in kakšnega dopusta in se odločil, da kupim nekaj večjega. Prvo sem celo kolebal med chrysler voyagerjem ali fiat ulysee/lancia phedra, samo me je odvrnila poraba (dizli 8-9, bencinarji krepko prek 10).
Od malega so mi bili všeč volvoti in nekako sem jih začel spet gledat.
Danes mi je kolega, čigar oče je mehanik na Volvo servisu, svetoval, da je najboljša izbira (razmerje med ceno in kaj dobiš) D5 motor, 164KM, redni servisi tako na motorju kot menjalniku, ročni menjalnik(!), letnik 2005-2006, če se le da mommentum opremo,...
Malo sem bral forume, kjer pa večinom hvalijo 2.4 diesel motorje že od leta 2001 dalje.
Pazljiv naj bi bil na naslednje zadeve:
-Servisni interval in uporabo olja 0W-30 ali 10W-40 sintetično (baje zadostuje drugo, ker nimamo tako nizkih temperatur kot skandinavci)
-menjava olja v menjalniku
-veliki kompletni servis na max 160.000km
-pravi mehaniki za servis (baje, če se ne menja jermen u nulo, lahko avto pije od 1-3l več na 100km)
...
Težave, ki sem ji zasledil:
-težave na avtomatikih zaradi nekega tesnila na menjalniku
-veliki servis pride 1000+€
-avto je težko prodat
-težave z ročno zavoro
Seveda bi se najraje odločil za XC70, samo mi je malo izven finančnega dosega.
GTX970 ::
http://avtonasveti.com/volvo-s60v70xc70...
http://avtonasveti.com/volvo-s60v60-201...
Švedski Yugo je tole.
http://avtonasveti.com/volvo-s60v60-201...
Švedski Yugo je tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Merx01 ::
gtx, to sem že vse pregledal. Tudi par naših in tujih forumov, samo so stare informacije (zapisi 2007-2010).
Zanima me predvsem, zakaj bolj priporočajo 164km motor, kot 131 in 140 konjske različice. Pa če je kdo lastnik omenjenga avta, da mi malo s prve roke povedal kako je na stvari. Predvsem glede porabe (eni anvajajo, da z zelo šparovno vožnjo po AC pridejo tudi na 5,5l/100km.
Zanima me predvsem, zakaj bolj priporočajo 164km motor, kot 131 in 140 konjske različice. Pa če je kdo lastnik omenjenga avta, da mi malo s prve roke povedal kako je na stvari. Predvsem glede porabe (eni anvajajo, da z zelo šparovno vožnjo po AC pridejo tudi na 5,5l/100km.
Spock83 ::
Zanimiva tema, ampak da ne bo preveč zašla....
Meni se tud idoapde Volvo. Samo mi vsi odsvetujejo, da je drago vzdrževanje. Je to res? Meni je všeč v60 model.
Meni se tud idoapde Volvo. Samo mi vsi odsvetujejo, da je drago vzdrževanje. Je to res? Meni je všeč v60 model.
alkor ::
Poglejte se na forum vozimvolvo.si. Tam je veliko info.
In ce povem za svojega v70 bencinar; nobenih extra stroskov, samo redni servisi. Veliki servis te pri nepooblascenem mehaniku pride cca 500-600€. Redni servis pa cca 150€/ leto.
Pije res da 9l, to je pa tudi vse.
V glavnem toplo priporocam.
Lp,
In ce povem za svojega v70 bencinar; nobenih extra stroskov, samo redni servisi. Veliki servis te pri nepooblascenem mehaniku pride cca 500-600€. Redni servis pa cca 150€/ leto.
Pije res da 9l, to je pa tudi vse.
V glavnem toplo priporocam.
Lp,
LP,
a
nejcek74 ::
Jaz sem imel rabljen V70 D5 letnik 2002, od leta 2007 do 2012, se un dizel s 140 KM
- servis: relativno drag ampak po mojem cisto primerljiv z avtomobili tega razreda, čeprav potrosni material od filtrov, diskov pa raznih rok etc niti ni tako zelo. Mislim da se mi je enkrat pokvaril zadnji brisalec, pa je bil nekih 300 €, tisto je malo bolelo. Enkrat so mi popustile neke plasticne cevi okoli turbine (al pa njenega hladilnika), sam tisto ni bilo drago, edino voznja iz francije z izklopljeno turbino je bila mucna. V glavnem, jaz sem menjaval potrosni material v motorju in na podvozju, ostale napake so bile redke.
- podvozje zelo udobne, avto je na dolge proge bolj udoben kot bemflova serija 3 ali audi a4 (primerljivi letniki), meni osebno je bilo podvozje premehko (prej sem imel T5R) za bolj dinamicno voznjo po ovinkasti cesti (roko na srce, napačen avto za to)
- notranjost je udobna, prtljažnik velik in uporaben. Tempomat, usnje etc se vsekakor splaca. Zadnji sedezi se lepo zlozijo v eno ravnino, kar cenis pri prevozu vecjih predmetov ali recimo ce kampiras kar v avtu. V glavnem opaziti je bilo da je tudi precej prakticen avto namenjen svedskim kmetom ;)
- meni se je zdel avto zelo varčen, ce se prav spomnim sem imel povrecno porabo pod 7 (prej pri T5R pa 15.5), to so podatki z avtomobilskega računalnika, sem pa imel tezko nogo. Se je pa dalo na dolge proge zelo varčno vozit tam nekje med 120 in 140, bi rekel da je cifra okoli 5l/100km vsekakor dosegljiva. Poraba na kratke proge, sploh v mrzlem vremenu ni konkurenčna malim bencinarjem.
- motor precej prozen in ce si len za pretikanje, se lahko 90% casa vozis v peti
- servis: relativno drag ampak po mojem cisto primerljiv z avtomobili tega razreda, čeprav potrosni material od filtrov, diskov pa raznih rok etc niti ni tako zelo. Mislim da se mi je enkrat pokvaril zadnji brisalec, pa je bil nekih 300 €, tisto je malo bolelo. Enkrat so mi popustile neke plasticne cevi okoli turbine (al pa njenega hladilnika), sam tisto ni bilo drago, edino voznja iz francije z izklopljeno turbino je bila mucna. V glavnem, jaz sem menjaval potrosni material v motorju in na podvozju, ostale napake so bile redke.
- podvozje zelo udobne, avto je na dolge proge bolj udoben kot bemflova serija 3 ali audi a4 (primerljivi letniki), meni osebno je bilo podvozje premehko (prej sem imel T5R) za bolj dinamicno voznjo po ovinkasti cesti (roko na srce, napačen avto za to)
- notranjost je udobna, prtljažnik velik in uporaben. Tempomat, usnje etc se vsekakor splaca. Zadnji sedezi se lepo zlozijo v eno ravnino, kar cenis pri prevozu vecjih predmetov ali recimo ce kampiras kar v avtu. V glavnem opaziti je bilo da je tudi precej prakticen avto namenjen svedskim kmetom ;)
- meni se je zdel avto zelo varčen, ce se prav spomnim sem imel povrecno porabo pod 7 (prej pri T5R pa 15.5), to so podatki z avtomobilskega računalnika, sem pa imel tezko nogo. Se je pa dalo na dolge proge zelo varčno vozit tam nekje med 120 in 140, bi rekel da je cifra okoli 5l/100km vsekakor dosegljiva. Poraba na kratke proge, sploh v mrzlem vremenu ni konkurenčna malim bencinarjem.
- motor precej prozen in ce si len za pretikanje, se lahko 90% casa vozis v peti
fujtajksel ::
V70 se mi zdi fajn prav plovilo. Ni mišljen kot športnik, čeprav 120kW D5 kar konkretno potegne kadar je treba, pa ne kuri strašno pri ležerni vožnji, seveda naraste pri priganjanju in po mestu.
Pri takih ladjah povsod vzameš v zakup, da servisiranje ne bo zastonj, saj tudi nov ni poceni. Konkurenca serviserjev je za Volvo res nekaj manjša in na kakšen del je treba kdaj malo počakat, pa znajo tudi malo odret zanj če je poseben za Volvo - precej pa je na voljo "generičnih". Poglej npr na Skandix.de
Osebno priporočam nakup mlajših rabljenih avtov pred iztekom garancije, ker bi pri njih morala biti na voljo servisna zgodovina (vsaj delna) v bazi proizvajalca in da preverijo vpoklice. Tudi če imajo precej kilometrov.
>-težave na avtomatikih zaradi nekega tesnila na menjalniku
Nisem slišal, imajo pa rahlo eksotične japonske, Aisin al neki tacga, pa nejasna priporočila glede menjave olja, ki je pri uradnih precej drago.
Avtomatik je de facto razvada, ampak de facto tudi dela namesto tebe več kot kakšna druga draga dodata oprema. Je seveda tudi ena reč več zaradi katere avto postane ekonomska totalka če se čez par let pokvari. Pa včasih ne šalta točno tako kot bi ti hotel, nima športnega programa samo zimskega, ampak lahko preklopiš na "ročno".
>-veliki servis pride 1000+€
Mislim da je to malo pretirano
>-avto je težko prodat
Tudi najdeš ga težje kot folksvagna itd.
-težave z ročno zavoro
Je bilo enkrat treba res zamenjat nekaj več kot le zajlo.
S staranjem se čisto vsi avti začnejo več kvarit. Obstajajo statistike, ampak sem v enih virih videl podpovprečno, v drugih nadpovprečno število okvar.
Pri takih ladjah povsod vzameš v zakup, da servisiranje ne bo zastonj, saj tudi nov ni poceni. Konkurenca serviserjev je za Volvo res nekaj manjša in na kakšen del je treba kdaj malo počakat, pa znajo tudi malo odret zanj če je poseben za Volvo - precej pa je na voljo "generičnih". Poglej npr na Skandix.de
Osebno priporočam nakup mlajših rabljenih avtov pred iztekom garancije, ker bi pri njih morala biti na voljo servisna zgodovina (vsaj delna) v bazi proizvajalca in da preverijo vpoklice. Tudi če imajo precej kilometrov.
>-težave na avtomatikih zaradi nekega tesnila na menjalniku
Nisem slišal, imajo pa rahlo eksotične japonske, Aisin al neki tacga, pa nejasna priporočila glede menjave olja, ki je pri uradnih precej drago.
Avtomatik je de facto razvada, ampak de facto tudi dela namesto tebe več kot kakšna druga draga dodata oprema. Je seveda tudi ena reč več zaradi katere avto postane ekonomska totalka če se čez par let pokvari. Pa včasih ne šalta točno tako kot bi ti hotel, nima športnega programa samo zimskega, ampak lahko preklopiš na "ročno".
>-veliki servis pride 1000+€
Mislim da je to malo pretirano
>-avto je težko prodat
Tudi najdeš ga težje kot folksvagna itd.
-težave z ročno zavoro
Je bilo enkrat treba res zamenjat nekaj več kot le zajlo.
S staranjem se čisto vsi avti začnejo več kvarit. Obstajajo statistike, ampak sem v enih virih videl podpovprečno, v drugih nadpovprečno število okvar.
jakan123 ::
Merx01 ::
lukao in kakšnega specifično iščeš? Meni načeloma je vseeno glede letnika in km, samo,d a je vzdrževan, ker mi bo to dejansko drugi avto, ki ga potrebujem za službo. Predvidoma bom delal 20-35tkm na leto.
Nekako v50 mi je premajhen.
Nekako v50 mi je premajhen.
jakan123 ::
Druge generacije, od 2001 naprej. Tudi meni je vseeno koliko ima km. Modeli te generacije imajo že toliko km, da je tudi kakšen vztrajnik za zamenjat, ampak mi ni problem, če je ostalo približno vredu. Do sedaj sem šel gledati 4, pa so bili vsi zjahani, eden pa ni imel D5 motorja, čeprav je prodajalec trdil, da ima. V soboto sem šel gledati enega, ki je bil na slikah lep, prodajalec je trdil, da je avto v odličnem stanju, ko sem prišel tja, je bil pa spraskan in obutan z vseh strani, polomljeni nosilci odbijačev, vztrajnik čisto pri koncu (po telefonu mi je bilo rečeno, da je bil zamenjan), zadaj je notri tekla voda, skratka katastrofa. Imam pripravljenega tisočaka za popravila takoj po nakupu, ampak za te, ki sem si jih ogledal bi potreboval več.
Merx01 ::
Druge generacije, od 2001 naprej. Tudi meni je vseeno koliko ima km. Modeli te generacije imajo že toliko km, da je tudi kakšen vztrajnik za zamenjat, ampak mi ni problem, če je ostalo približno vredu. Do sedaj sem šel gledati 4, pa so bili vsi zjahani, eden pa ni imel D5 motorja, čeprav je prodajalec trdil, da ima. V soboto sem šel gledati enega, ki je bil na slikah lep, prodajalec je trdil, da je avto v odličnem stanju, ko sem prišel tja, je bil pa spraskan in obutan z vseh strani, polomljeni nosilci odbijačev, vztrajnik čisto pri koncu (po telefonu mi je bilo rečeno, da je bil zamenjan), zadaj je notri tekla voda, skratka katastrofa. Imam pripravljenega tisočaka za popravila takoj po nakupu, ampak za te, ki sem si jih ogledal bi potreboval več.
Jaz sicer še nisem šel nobenega gledat, kupoval bom po novem letu, ko bo budget primeren. Nekako ciljam na 2002 letnik okrog 2500EUR, potem pa linearno kupno vrednost nekje do letnika 2007 in cene okrog 5000EUR, torej ca +500EUR za vsak letnik novejšega.
Če ne bi bencinarji bili tak požrešni, bi mogoče celo bencinarja gledal.
Je pa tudi res, da tisti, ki so res vrhunsko ohranjeni in servisirani, tako, kot morajo bit, se obdržijo in niso na prodaj :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Merx01 ()
Virjan ::
Imel Volvo V70 2.5 TDI l.2000 (2.gen. V5 masina), super avto, notri sediš kot na fotelju,placa polno, verjetno bi ga imel še zmeraj, ce mi nebi utrgalo zobatega jermena pri 80K :/ .Ce bos veliko vozil po mestu, delaj velike servise raje prej kot je na 120kkm predvideno, material ocitno ne zdrzi.poraba cca.7 l/100km pa ga nisem sparal.na 2500 obratov se mu je kar utrgalo,vlece res noro..če imas dobre gume gor se pa peljes kot po tračnicah vlak.
Roke ne zdrzijo dolgo zaradi tezkega sprednjega dela, ce ga bos vozil sportno kar planiraj menjavo (komplet rok ali pa lezajev in silent blokov) na 2 leti ali manj.
Drugace mi je sel se kompresor klime, modul centralnega zaklepanja, stop pedal ga je nekaj sral, klinasti jermen mi je skoraj utrgalo, sem imel sreco da sem prec zavil k mehaniku, nic ni bilo poceni, samo 1000€ za veliki servis je res pretirano, mogoce ja ce ga peljes na Interclass, tam so itak zlatarji...
Meni osebno je bil relativno drag za vzdrzevanje, ampak avto ti to vrne z neverjetno udobnostjo in odzivnostjo....vsaj meni.
Roke ne zdrzijo dolgo zaradi tezkega sprednjega dela, ce ga bos vozil sportno kar planiraj menjavo (komplet rok ali pa lezajev in silent blokov) na 2 leti ali manj.
Drugace mi je sel se kompresor klime, modul centralnega zaklepanja, stop pedal ga je nekaj sral, klinasti jermen mi je skoraj utrgalo, sem imel sreco da sem prec zavil k mehaniku, nic ni bilo poceni, samo 1000€ za veliki servis je res pretirano, mogoce ja ce ga peljes na Interclass, tam so itak zlatarji...
Meni osebno je bil relativno drag za vzdrzevanje, ampak avto ti to vrne z neverjetno udobnostjo in odzivnostjo....vsaj meni.
Dejan_007 ::
Jebeš takšen avto, kjer roke ne zdržijo več k dve leti. Sicer pa je to krsta in ne avto.
Imel Volvo V70 2.5 TDI l.2000 (2.gen. V5 masina), super avto, notri sediš kot na fotelju,placa polno, verjetno bi ga imel še zmeraj, ce mi nebi utrgalo zobatega jermena pri 80K :/ .Ce bos veliko vozil po mestu, delaj velike servise raje prej kot je na 120kkm predvideno, material ocitno ne zdrzi.poraba cca.7 l/100km pa ga nisem sparal.na 2500 obratov se mu je kar utrgalo,vlece res noro..če imas dobre gume gor se pa peljes kot po tračnicah vlak.
Roke ne zdrzijo dolgo zaradi tezkega sprednjega dela, ce ga bos vozil sportno kar planiraj menjavo (komplet rok ali pa lezajev in silent blokov) na 2 leti ali manj.
Drugace mi je sel se kompresor klime, modul centralnega zaklepanja, stop pedal ga je nekaj sral, klinasti jermen mi je skoraj utrgalo, sem imel sreco da sem prec zavil k mehaniku, nic ni bilo poceni, samo 1000€ za veliki servis je res pretirano, mogoce ja ce ga peljes na Interclass, tam so itak zlatarji...
Meni osebno je bil relativno drag za vzdrzevanje, ampak avto ti to vrne z neverjetno udobnostjo in odzivnostjo....vsaj meni.
lukzzz0241 ::
Imam V70 D5 120kw, ročni menjalnik 5-stopenjski, letnik 2003. Kar se tiče udobja, je vrhunski avto, pravi bolid. Lastim si ga od aprila 2008 in sem 2. lastnik.
Do sedaj sem menjal:
-ključavnico 300€
Avto ima danes 255000km in dela kot prvi dan. Lahko malce pograjal kvaliteto materialov v notranjosti (v primerjavi z 1998 Audi A4) - npr. guma, ki je prevlečena s plastiko, se lušči. Zbil sem 2 srni v enem večeru. Škoda? Počena luč. Prijavil kot parkirišče.
Vzdrževanje? Drago napram ostalim znamkam. Na pooblaščenem servisu bi mi za glavni servis računali 1200€, popoldanec z deli me je stal cca 700€. Vsak kos, ki gre v k**ac, je relativno drag. Vendar gre tako redko kaj k vragu, da mi ni problem malo globje poseči v denarnico.
Poraba? Z lahko nogo na relaciji se da priti - verjeli ali ne - krepko pod 6.
Vsekakor to ni športen avto, daleč od tega. Je idealen cruiser za dolge relacije.
Moj je odlično ohranjen primerek z momentum opremo. Menjal sem že veliko avtov, vendar tega nimam srca dat od hiše.
Če vas karkoli zanima glede tega, vam z veseljem odgovorim.
LP,L
Do sedaj sem menjal:
-ključavnico 300€
Avto ima danes 255000km in dela kot prvi dan. Lahko malce pograjal kvaliteto materialov v notranjosti (v primerjavi z 1998 Audi A4) - npr. guma, ki je prevlečena s plastiko, se lušči. Zbil sem 2 srni v enem večeru. Škoda? Počena luč. Prijavil kot parkirišče.
Vzdrževanje? Drago napram ostalim znamkam. Na pooblaščenem servisu bi mi za glavni servis računali 1200€, popoldanec z deli me je stal cca 700€. Vsak kos, ki gre v k**ac, je relativno drag. Vendar gre tako redko kaj k vragu, da mi ni problem malo globje poseči v denarnico.
Poraba? Z lahko nogo na relaciji se da priti - verjeli ali ne - krepko pod 6.
Vsekakor to ni športen avto, daleč od tega. Je idealen cruiser za dolge relacije.
Moj je odlično ohranjen primerek z momentum opremo. Menjal sem že veliko avtov, vendar tega nimam srca dat od hiše.
Če vas karkoli zanima glede tega, vam z veseljem odgovorim.
LP,L
robertv ::
Volvo ali ford mondeo karavaan dizil letnik 2012-2013!
V kratkem nameravam zamenjati avto odločam se med volom v 70 in ford mondeom karavanom kaj mi svetujete.glede vzdrževanja in same vožnje lp
V kratkem nameravam zamenjati avto odločam se med volom v 70 in ford mondeom karavanom kaj mi svetujete.glede vzdrževanja in same vožnje lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32952 (9515) | Twixz |
» | Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 98037 (51031) | TheBlueOne |
» | Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 58732 (49693) | Mato989 |
⊘ | Volvo vs Audi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 31239 (26456) | Mavrik |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29724 (25579) | D3m |