» »

Volvo vs Audi

Volvo vs Audi

1 2
3
»

PrimozR ::

theBill je izjavil:

Pri določenih avtomobilih se pač že na daleč vidi, da so crap, ni potrebe po vožnji in ogledu od blizu. Pa jebemo, Modus ima enake signalne lučke na armaturi kot katrca, vse nabite na kupu, plastika v notranjosti avta je pa slabša kot pri Snaginih kantah za smeti. Kako firme ni sram, da tak šrot prodajajo v 21. stoletju.

Kila poceni plastike (surovca) stane ~2 do 3 €. Kila kvalitetne plastike stane 10+ €. V avtu imaš prek 400 kg plastike. Do the math.

hmm? je izjavil:

Pri določenih avtomobilih se pač že na daleč vidi, da so crap, ni potrebe po vožnji in ogledu od blizu. Pa jebemo, Modus ima enake signalne lučke na armaturi kot katrca, vse nabite na kupu, plastika v notranjosti avta je pa slabša kot pri Snaginih kantah za smeti. Kako firme ni sram, da tak šrot prodajajo v 21. stoletju.


BRAVO.. lepo si opisal mojo vsakdanjo vožnjo... Ko sem gledal back to the future kot mulc sem mislim, da bomo na začetku 21 stoletja imeli avte, ki letijo po luftu -> zdaj pa se vozim z zgoraj nazorno opisanim modusom. Viva la capitalismus...

Grdi grdi kapitalisti, ki niso sposobni premakniti mej fizike...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: miraldi ()

Pšenični ::

Od majhnih avtov je treba stran.

Sem mel pred leti nesrečo. Vprašal sem tistega, kaj mi je peljal uničen avto domov. Kaj naj kupim. Vidi vse sorta nesreč, pa sem predvideval, da nekaj ve.

Rekel mi je Avdija, BMW in Alfo od 156 naprej. Rekel mi je da ne razume ljudi, ki imajo velke hiše pol pa kupujejo avte tipa Clio , Punto. Ko pride do malo bolj resne nesreče, večinoma ne preživijo.

Majhni avti, imajo malo porabo večinoma, vendar v primeru resne nesreče, je potrebno naročit tolko trug kolk je blo potnikov v avtu.

Sej se lepo sliši, da je "majhna" registracija, mala poraba. V bistvu je nakup avta res "življenska" odločitev, če takole razmišljam.

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

Pšenični je izjavil:


Rekel mi je Avdija, BMW in Alfo od 156 naprej. Rekel mi je da ne razume ljudi, ki imajo velke hiše pol pa kupujejo avte tipa Clio , Punto. Ko pride do malo bolj resne nesreče, večinoma ne preživijo.


dajmo enkrat poskusit razumet foro gibalne količine pa ugotovit, da je pri nesrečah verjetno problem tudi v tem, da se clio zaleti v eno ogromno stvar od naslednjika traktorja (SUV). Ni problem v cliotih, problem je v tem, da imaš na cesti 4x težje "avtomobile". Ko bodo slednje prepovedali v mestih, bo tudi manj nesreč na prehodih za pešce (ker bomo videli mimo zadnjega parkiranega avtomobila), manj nesreč (ker bodo havbe tako visoke, da ni potrebno imet 2m da se te vidi) in manj bolezni (ker bo folk nehal furat 3.0 dizle do Hoferja po sir v akciji).

hmm? ::

@Pipi ja glede na to kok dnarja imajo res...
@telbanc ja se strinjam, zal je tudi to pomemben faktor na katerega mi ki se nismo imeli vecje nesrece ne pomislimo...
@sandmat tvoje mnenje je pac wishful thinking realnost pa je zal drugacna

PrimozR ::

telbanc your logic fails. Hard.

hmm? ::

Kdo pa kupuje 940??
daj postni modus vs s40 / v50 (2008+)...

D3m ::

Sicer ne vem zakaj sanjate o Volvotu. Itak se seli na Kitajsko, kjer je njegov novi dom in lastnik. :)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

hmm? ::

ker zgleda kot tok hud...

Arctander ::

in Alfo od 156 naprej


Alfa 156 je do prenove leta 2006 glede varnosti na nivoju Čang-šlang Kitajcev ... že to, da je niso poslali na EuroNCAP, pove veliko.

Sicer niso znani parametri tega neuradnega crash testa, ampak rezultat je porazen:

theBill ::

PrimozR je izjavil:

telbanc your logic fails. Hard.

Ja še dobr, da nisi dal crash testa Modusa in kakega Volva iz 60-ih, ki je imel za varnostni pas "hozentregerje".

Teli mestni crashi pri manjših hitrostih še niti niso tako kritični, najhujše so magistralke, kjer so hitrosti precej večje, pa drevesa ob cesti, itd.

gruntfürmich je izjavil:

theBill je izjavil:

Ta tvoj bavbav, veliki stroški vzdrževanja so velikokrat manjši od stroškov servisiranja novega avta na pooblaščenem servisu.

še sreča, da so stroški vzdrževanja tudi prestižnih znamk pri nas med najnižjimi. in pohvalimo se lahko s tem, da imamo najslabše vzdrževane avte v 'zahodni' evropi. in rabljeni se od nas valijo samo še na jug...ampak ni panike, tudi rabljene gume so dobre za naša 'nova' nemška kola...

Ti ne bi znal odgovorit, mogoče ti bo odgovoril nekdo, na katerega se to nanaša.

PrimozR ::

Če Volvota pomladiš bo rezultat za Modusa seveda slabši. Ne pa toliko slabši, da, citiram 'moraš pripeljati truge, ne rešilca'. To je eno navadno nabijanje ljudi, ki ne poznajo osnov fizike, razvoja avtomobilov in še česa. Tega je v tej temi precej.

EDIT: od kdaj je 40 mph (65 km/h) mestni trk? To je popolnoma reprezentativen trk za magistralko. Vsak avto vozi z 90, nekaj se zgodi, pičita en proti drugemu in divje zavirata, da se hitrost pred trkom nekoliko zmanjša. Recimo na 65 km/h.

EDIT2:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

matej_jack ::

PrimozR je izjavil:

telbanc your logic fails. Hard.

Kolikor sem bral, bi naj imel volvo v tem "crash testu" odstranjeno mašino... Kar ni ravno reprezentativno :|

PrimozR ::

Imaš prav, ni. V primeru, da motorja ni, je za 'voznika' Volva kvečjemu lažje, ker bi eno stvar manj dobil v kolena. Čeprav glede na lego nekako dvomim, da manjka motor. Če bi manjkal bi namreč konkretno glisiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

GrimReaper ::

Tudi sam sem gledal za Smarta in se precej dobro odreže.
Res pa da bi bil presenečen, če bi v real lifu kdo tako zadel Smarta.
Načeloma je itak mestni avto, kjer imaš kvečjem blažje trke pri 10-20km/h. Izven naselja pa tudi ne vem če se kdo vozi več kot 60, 70.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

hmm? ::

dečki, danes sem bil na testni vožnji z novim bmw3 in mislim, da sem se odločil... avtomatik full oprema .. to je to.

da se zresnimo bom pa vas vprašal takole - zgoraj omenjen bmw si je kupil stric, ki pa ima doma zdaj eno tako "primorsko radost" 307cc, 2004, 2.0, 240k, 1 lastnik. lansko leto je naredil nek 1.700€ servis na motorju ker je olje pil. zdaj je kao vredu oprema full, usnje, sportni sedeži, avtomatik, bla bla. Glede na moje število km in to da je ženski avto kao všeč in da bi bla cena ugodna vsaj pol manjša od planiranega nakupa se mi v dani situaciji, ko avta v bistvu ne rabim, morda ne zdi tako slaba ideja. Na srečo pežoja še nisem šinfal po forumu in se mi zdi dokaj legitimno da razmišljam o nakupu.

Torej k vprašanju kaj dejansko lahko pričakuješ, v smislu servisov, pri tem benzinarju s 240k - avtomatik, ki je sicer bil preverjeno redno vzdrževan??? do kolko km sploh gre tak pežo??

p.s. lahko pa bi tud dal km zbit pa ga prodam na primorsko in z aslužim kaka 2k:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=858...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hmm? ()

webmojsterrr ::

Si ti spregledal, da gre za bencinarja moči 130kw? Ne samo, da te bo registracija prišla ogromno tudi poraba je vse prej kot racionalna - po moje boš lahko vesel, če bo povprečna 10l/100km. Pa ker literček tu litrček tam mogoč na prvi pogled ne zgleda veliko, pretvorimo to raje v EUR.

Dizel, 4.5l/100km, 15.000km, cena 1,377EUR/l = 930EUR
Bencin, 10l/100km, 15.000km, cena 1,532EUR/l = 2300EUR

Torej letna razlika samo za tankanje pri prevoženih 15.000km je 1370EUR oz. vsak mesec moraš samo za tank plačati 114EUR več v primerjavi z dizlom. Prištejmo še stroške registracije, ki bodo cca. 400EUR višja (če nimaš nekih blaznih popustov) te bo ta avto prišel skoraj 1800EUR letno več od kakšne bolj racionalne izbire.

Prihranek zaradi nižje cene, boš tako hitro dobil nazaj notri. Seveda pri kasnejši prodaji do izenačitve cen jasno ne bo prišlo. Tale pežo bo še vedno občutno manj vreden od kakšne dražje bolj "racionalne" izbire. Ti se pa odloči kakor želiš. So pa baje stroški vzdrževanja bencinarja nižji od dizla (če gre kaj narobe). Sam, če je ženski pežo všeč, to pa tudi nekaj šteje, haha :) boš še tu kaj skompenziral :)

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

takole čez prst je težko računat

1. z načinom vožnje, ki ti prinese 4.5 povprečno pri dizlu, definitivno ne dobiš 10 povprečno pri bencinarju.
2. za dizla so servisi dražji kot za bencinarja in je to potrebno upoštevat pri takšni statistiki, kjer je razlika pri plačilu goriva v velikostnem razredu nepričakovanega servisa.
3. mogoče pa OP želi manj onesnaževat okolje in zato želi bencinarja :) -> European emission standards @ Wikipedia
4. vsaj po mojem mnenju je + pri peđotu to, da pozna lastnika.

hmm? ::

Ja tudi ce razpolovim wmojstrov izracun se skoz stane ca 1k vec letno ce ga kupim za 3k pomeni da f 3 letih placam se 1x tolko. Pa ma skoraj 300k km. skoraj edina logicna bi ga blo na primorsko prodat za 5k z zbitimi km pol pa mam budget ze bolj 10k za nakup avta;) kupi kdo?

hmm? ::

p.s. po dogovoru si lahko kupec sam zbije kilometre...

vorantz ::

Greva na testno voznjo
pa ne zamerit ko se ponesreci zaletim v drevo

PrimozR ::

Upam da ti uspe zbiti kilometre, prodati avto in da kupec vidi tole temo (oz. da sam ugotovi, da so kilometri prevrteni). S posledično tožbo boš v luft vrgel za enega zelo kvalitetnega nemca denarja ;)

In ja, privoščil bi ti.

hmm? ::

haha valda to ni boj biznis fantje + tega nikol ne bi šel v ta čudovit biznis rabljenih radosti...
kaže pa, da ga morš vsaj malo poznat če hočeš rabljen avto kupit .

LeQuack ::

Če že vnaprej predvidiš da te vsak hoče nategnit se ne boš dosti zmotil.
Quack !

hmm? ::

ja žalostno. glede na to, da bom kupoval avto konc leta in da mam dost časa razmišljam tudi o nakupu iz nemčije, saj imam znance v Munchnu, ki bi eventuelno lahko šli avto pogledat že preden vletim gor.

Predpostavljam, da je v nemčiji tudi pametno peljat tak avto do kakšnega uradnega servisa na pregled ali so ti avtodilerji nemški zaupanja vredni fantje?

Tak v grobem kaj lahko na to ceno še prištejem, če bi se odločil stegnit do malo novejšega avtomobila:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

gruntfürmich ::

jap, mokre sanje vsakega pobčka je vsaj 10 let star zgaran in sfriziran bmw z vsaj 200 km.
ampak hej, sj jesti ni treba vsak dan! pa gum ni obvezno menjati vsake 6 let...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

hmm? ::

kako z nakupom v nemčiji - izkušnje?
avtodilerji nemški - okay fantje al enako kot v sloveniji?
so tile prevožni na mobile.de bolj verodostojni kot v sloveniji:

Namreč ob pregledu trga rabljenih avtomobilov v Sloveniji izstopa delež oglaševanih odlično ohranjenih, nikoli poškodovanih avtomobilov z malo kilometri. Že hitra primerjava deleža rabljenih avtomobilov, oglaševanih kot nikoli poškodovanih, s številom prometnih nesreč pri nas in trgom z višjo stopnjo varnosti (npr. v Nemčiji) nam pokaže visoko odstopanje in nakaže, da je realno stanje drugačno od oglaševanega. Dokončno realnost pa potrdi dejstvo, da naj bi po nekaterih raziskavah imelo kar 70 odstotkov rabljenih avtomobilov v Sloveniji manipulirano število prevoženih kilometrov.

SkIDiver ::

Z analiziranjem raznih raziskav izza računalnika in moraliziranjem na forumu ne boš prišel do avtomobila. Na koncu pa te bo še en kekec nategnu.
Vzemi si urco ali dve in pojdi preverit potencialno zanimiv avto, da dobiš vsaj malo občutka.

Kar se tiče nemčije. Ravno tako te lahko nategnejo. Kjer je bedak je tudi nategovalec, pa če tudi je to nemčija;)

hmm? ::

sem v fazi moraliziranja preko foruma, ker bom avto kupil šele konec leta. Sem pa in še gledam avte pri avto dilerjih - brezskrbi. In ja najbljiže mi je seveda Audi, če pač odmislim ceno :)

zamišljen sem nad nasvetom, ki je bil postan: kupi do 3 leta rabljenega pa se stegni preko budget al pa kupi 10 let starega pa nimaš kaj dost za zgubit... torej razmišljam, da če se odločim za prvo opcijo in se stegnem preko budgeta se mi nekako bolj splača dojčland kot pa slo glede na to da tak moram počasi enkrat na obisk v muchen pa bi pač to združil z nakupom avtomobila...

gruntfürmich ::

hmm? je izjavil:

...pa se stegni preko budget...

to je pametno narediti, da boš šel v korak s svojimi sodržavljani. sj kot že rečeno, jesti ni treba vsak dan...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

hmm? ::

hehe bo ostalo brez skrbi bodi :)bom pač v hofferja začel hodit hahaha

vorantz ::

hmm? je izjavil:

hehe bo ostalo brez skrbi bodi :)bom pač v hofferja začel hodit hahaha


ker kupovat isto sranje v mercatorju za več je pa indikator bogastva :))

Martin Krpan ::

A te ne bo sram z takio makino parkirat pred Hofrejem skupaj z klošarji , ki vozijo cliote in korejce ?
Kaj si bodo pa ljudje mislili ?:))

hmm? ::

Hm..meni se zdi ravno obratno, da so pred hoferjem parkirani suv-ji lacnih podjetnikov pred merkatorjem pa klijoti... Brez zajebancije vse k poznam dA majo bistveno vec kesa hodijo v hoferje sam pa puscam dnar v agrokorju

Mavrik ::

Mislim da ste pa zdaj že resno predaleč od originalne teme.
The truth is rarely pure and never simple.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup rabljenga AUDI A4 1.6 (2006) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
819563 (7826) gddr85

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33140413 (33798) bluefish
»

BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10416471 (13971) sandmat
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13820010 (15865) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9714986 (12860) RejZoR

Več podobnih tem