» »

Polnjenje gum do 4 bara?

Polnjenje gum do 4 bara?

hp98 ::

V navodilih za fiesto je navedeno, da hladne gume polnimo do 4,2 bara (leva stran slike). Ali to ni preveč, saj se je v večini avtov polnilo 2-3 bara, razen če je čisto poln?

  • spremenilo: hp98 ()

dolenc ::

Sej piše, za izbrano dimenzijo t125/80, ostalo imaš okol 2 bara.

kixs ::

Zraven piše pri katerih hitrosti je to!

hp98 ::

Torej, če imaš dimenzijo t125/80 in voziš po naselju (hitrost do 80) potem vednarle polniš do 4,2 bara?

RedDrake ::

Pozorno poglej dimenzijo pnevmatike.
Gre za zasilno rezervo, manjših dimenzij, s katero naj ne bi šel hitreje kot 80km/h.

Ker je guma ožja, bi pri "normalnem" tlaku stična površina s cesto morala biti enaka kot pri širših (195) gumah.
Rezultat bi bil, da bi bila guma videti na pol spuščena.

Torej, gume imaš na okoli 2 bar, razen zasilne rezerve, ki jo moraš imeti na okoli 4 bar.

Invictus ::

Pa ne pozabit, da se te zasilne rezerve precej grejejo in da niso za daljšo vožnjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

Če je možno vstaviti v prostor za rezervno gumo normalno feltno, kupite rabljeno feltno z gumo, ki paše na vaše vozilo, to rezervno pa prodajte. Ker to je kriminal, kar delajo sedaj s tem šparanjem in s temi feltnami za karjolo. Prvič ni varno, drugič je grdo, tretjič ni priročno. Če vam poči ta guma je kar veliko denarja, da kupite novo.

Machete ::

Dude, to je zasilna guma, da se pripelješ do prvega servisa oz vulkanizerja oz. doma. Chill.
Asrock-H470 Phantom Gaming|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
Galaxy S10

SambaShare ::

starfotr je izjavil:

Če je možno vstaviti v prostor za rezervno gumo normalno feltno, kupite rabljeno feltno z gumo, ki paše na vaše vozilo, to rezervno pa prodajte. Ker to je kriminal, kar delajo sedaj s tem šparanjem in s temi feltnami za karjolo. Prvič ni varno, drugič je grdo, tretjič ni priročno. Če vam poči ta guma je kar veliko denarja, da kupite novo.


So šli še korak dlje in dobiš samo še neuporabni kit za flikanje. Se pa najdejo tudi avtomobili ki imajo za rezervo klasično gumo zimskih dimenzij. Sicer čudno zgleda ker se ne sklada z ostalimi, se pa brez skrbi voziš tudi daljše razdelje.

PandaFlow2 ::

starfotr je izjavil:

drugič je grdo


Naslednjič ko bom kupoval avto, bom posvetil veliko pozornosti dizajnu rezervnega kolesa.

AndrejS ::

Maš tudi avte z ROF pnevmatikami - pa ne potrebuješ rezerve

Machete ::

SambaShare je izjavil:

starfotr je izjavil:

Če je možno vstaviti v prostor za rezervno gumo normalno feltno, kupite rabljeno feltno z gumo, ki paše na vaše vozilo, to rezervno pa prodajte. Ker to je kriminal, kar delajo sedaj s tem šparanjem in s temi feltnami za karjolo. Prvič ni varno, drugič je grdo, tretjič ni priročno. Če vam poči ta guma je kar veliko denarja, da kupite novo.


So šli še korak dlje in dobiš samo še neuporabni kit za flikanje. Se pa najdejo tudi avtomobili ki imajo za rezervo klasično gumo zimskih dimenzij. Sicer čudno zgleda ker se ne sklada z ostalimi, se pa brez skrbi voziš tudi daljše razdelje.


Avto za 80k eur npr. niti tega kita nima :)
Asrock-H470 Phantom Gaming|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
Galaxy S10

sandmat ::

Machete je izjavil:


Avto za 80k eur npr. niti tega kita nima :)


verjetno ima gume, s katerimi se da vozit z luknjo do nekaj milimetrov. Za večje luknje je kit takisto neuporaben.

Nikonja ::

ali pa kličeš asistenco in te odšlepajo do prvega vulkanizerja....

drekodovce ::

meh... ko mi poči guma grem kar po nov avto. Do sedaj se mi je to že zgodilo 0x.

Nikonja ::

sm res, že 20 let furam in tudi enkrat mi se ni zgodilo da mi je guma počla. Predvidevam da če ne čakaš do 0,2mm profila skoraj ni šanse da se ti to zgodi.

blackbfm ::

ja sama od sebe ne bo počila:)) če ti povoziš nekaj ostrega, žebelj, whatever nima veze kolk imaš profila

jb_j ::

samo če kit uporabš moraš vse gume potem menjat, a ni tko?
al pa vsaj 2.

al se jo da še "zaflikat"?

če bi bla taka "nategunska" fora s kitom, pol bi raj rezervo furu na strehi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

samo če kit uporabš moraš vse gume potem menjat, a ni tko?
al pa vsaj 2.

al se jo da še "zaflikat"?

če bi bla taka fora s kitom, pol bi raj rezervo furu na strehi.


ja, priporočajo še menja vzvratnega ogledala, menjalnika in voznika.


Večina voznikov se namreč ne zaveda, da je v primeru uporabe kita na poškodovani gumi takšna pnevmatika praktično le še za odpis, saj vam je vulkanizer praviloma ne bo popravljal, četudi bi bilo zaradi narave poškodbe to mogoče. Večino sredstev za zapolnitev, ki so na trgu, je namreč iz notranjosti pnevmatike težko odstraniti, prav tako zaradi različnih drugih tehničnih lastnosti popravilo takšne pnevmatike ni dovoljeno, opozarjajo pri nemškem avtoklubu ADAC.

kolk gum treba menat, 2 al 4?

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

jb_j je izjavil:

kolk gum treba menat, 2 al 4?


na 2wd avtomobilu praviloma menjaš 2 na isti osi, na 4wd avtomobilu se menjajo vse 4 zato, da imajo stalno enak obseg, da ne uničiš sredinskega difa in lamel zaradi različnih obsegov koles na različnih oseh.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Hm, pa ni tist sredinski diferencial odprt, odklenjen?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

starfotr ::

V glavnem, sprej ali pa rezerva guma za karjolo, to ni za nikamor. Tudi če zviješ eno feltno, lahko brez težav uporabiš navadno rezervno gumo, medtem ko alternativ ne moreš.

Medtem pa lahko kupiš novo feltno in se ves čas normalno voziš.

Po navadi je tudi prostor za feltno večji, če ima avto navadno feltno za rezervno, kar je dobro tusi, če bi želel avto oredlati na plin. Ali pa da noter daš robo (naložiš lahko kar nekaj zadev v samo feltno), medtem, ko če prostor ni tako globok, je to en meh vse skupaj.


Kar se pa tiče novih gum, je pa v zakonu napisano to:

(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).

Miha 333 ::

Ta sprej oz. kit je brezveze, ker z njim uničiš gumo, ki bi se sicer morda dala popraviti (npr. manjša luknjica na tekalni površini).

tryhard ::

krneki0001 je izjavil:

jb_j je izjavil:

kolk gum treba menat, 2 al 4?


na 2wd avtomobilu praviloma menjaš 2 na isti osi, na 4wd avtomobilu se menjajo vse 4 zato, da imajo stalno enak obseg, da ne uničiš sredinskega difa in lamel zaradi različnih obsegov koles na različnih oseh.

V kolikor gre za izrabljene gume, se menjajo vse štiri. Eden od proozvajalcev je namreč pri svojih (supergrip) gumah ugotovil, da se obraba pohitri, v kolikor se menjava dve in dve gumi posebej.

nekikr ::

glavnem, sprej ali pa rezerva guma za karjolo, to ni za nikamor.

Sprej je ok za tiste, ki sicer gume ne bi znali menjati ali pa je to za njih pretežko. Pozabljaš, da so imeli včasih avtomobili 14" gume, zdaj, ko je že kar standard 17" in mnogokrat 19", je pa tako gumo bistveno težje zamenjati. Na prejšnjem avtu sem imel 19" in te ena povprečna punca ali novodobni moški ne more zamenjati.
Tista za karjolo pa služi svojemu namenu. Na hitro jo zamenjaš, varno te pripelje do vulkanizerja. Nekako nima smisla, da bi vlačil s sabo veliko, težko gumo samo zato, ker se ti bo morda enkrat v 15 letih zgodilo, da jo boš moral menjati.

Pobes ::

A je kdo tukaj dejansko dal gumo napolnjeno z repair kitom vulkanizerju za popravit? Ali vsi samo v teoriji da se take gume ne da popravit?
Ker jaz sem lani dal mojo gumo zaflikat (ni bila popravljena s kitom) in sem gledal ko popravlja gumo jo z notranje strani kar precej porezka z rezkarjem. Gotovo par mm v globino in vsaj 5x5cm na široko. Tako da ne vem zakaj s tem ne bi upal odstranit kita z gume.

sandmat ::

a kit z GPSom najde pot do gume? znotraj gume ni nikjer zraka, da bi kit oksidiral? sem pofiksal že skuter gumo s kitom. Ne, ni ga zabavno pucat s feltne :D

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

Hm, pa ni tist sredinski diferencial odprt, odklenjen?


Če je odklenjen potem ni takega problema. Ampak v veliki večini imajo to samo priklopljivi 4wd pogoni. Večina ima še lamele zraven, ali pa sploh nima diffa, ampak ima samo lamele (vag - 4motion)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rezervna pnevmatika ali komplet za popravilo pnevmatike

Oddelek: Na cesti
211611 (929) DePalmo
»

Set za popravilo pnevmatik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7312951 (6233) morosito
»

Smiselnost rezervne gume (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
616684 (5135) Baja
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38266472 (38885) gruntfürmich
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15131664 (21463) theBill

Več podobnih tem