Forum » Na cesti » Polnjenje gum do 4 bara?
Polnjenje gum do 4 bara?
hp98 ::
V navodilih za fiesto je navedeno, da hladne gume polnimo do 4,2 bara (leva stran slike). Ali to ni preveč, saj se je v večini avtov polnilo 2-3 bara, razen če je čisto poln?
- spremenilo: hp98 ()
hp98 ::
Torej, če imaš dimenzijo t125/80 in voziš po naselju (hitrost do 80) potem vednarle polniš do 4,2 bara?
RedDrake ::
Pozorno poglej dimenzijo pnevmatike.
Gre za zasilno rezervo, manjših dimenzij, s katero naj ne bi šel hitreje kot 80km/h.
Ker je guma ožja, bi pri "normalnem" tlaku stična površina s cesto morala biti enaka kot pri širših (195) gumah.
Rezultat bi bil, da bi bila guma videti na pol spuščena.
Torej, gume imaš na okoli 2 bar, razen zasilne rezerve, ki jo moraš imeti na okoli 4 bar.
Gre za zasilno rezervo, manjših dimenzij, s katero naj ne bi šel hitreje kot 80km/h.
Ker je guma ožja, bi pri "normalnem" tlaku stična površina s cesto morala biti enaka kot pri širših (195) gumah.
Rezultat bi bil, da bi bila guma videti na pol spuščena.
Torej, gume imaš na okoli 2 bar, razen zasilne rezerve, ki jo moraš imeti na okoli 4 bar.
Invictus ::
Pa ne pozabit, da se te zasilne rezerve precej grejejo in da niso za daljšo vožnjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
Če je možno vstaviti v prostor za rezervno gumo normalno feltno, kupite rabljeno feltno z gumo, ki paše na vaše vozilo, to rezervno pa prodajte. Ker to je kriminal, kar delajo sedaj s tem šparanjem in s temi feltnami za karjolo. Prvič ni varno, drugič je grdo, tretjič ni priročno. Če vam poči ta guma je kar veliko denarja, da kupite novo.
Machete ::
Dude, to je zasilna guma, da se pripelješ do prvega servisa oz vulkanizerja oz. doma. Chill.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
SambaShare ::
Če je možno vstaviti v prostor za rezervno gumo normalno feltno, kupite rabljeno feltno z gumo, ki paše na vaše vozilo, to rezervno pa prodajte. Ker to je kriminal, kar delajo sedaj s tem šparanjem in s temi feltnami za karjolo. Prvič ni varno, drugič je grdo, tretjič ni priročno. Če vam poči ta guma je kar veliko denarja, da kupite novo.
So šli še korak dlje in dobiš samo še neuporabni kit za flikanje. Se pa najdejo tudi avtomobili ki imajo za rezervo klasično gumo zimskih dimenzij. Sicer čudno zgleda ker se ne sklada z ostalimi, se pa brez skrbi voziš tudi daljše razdelje.
PandaFlow2 ::
Machete ::
SambaShare je izjavil:
Če je možno vstaviti v prostor za rezervno gumo normalno feltno, kupite rabljeno feltno z gumo, ki paše na vaše vozilo, to rezervno pa prodajte. Ker to je kriminal, kar delajo sedaj s tem šparanjem in s temi feltnami za karjolo. Prvič ni varno, drugič je grdo, tretjič ni priročno. Če vam poči ta guma je kar veliko denarja, da kupite novo.
So šli še korak dlje in dobiš samo še neuporabni kit za flikanje. Se pa najdejo tudi avtomobili ki imajo za rezervo klasično gumo zimskih dimenzij. Sicer čudno zgleda ker se ne sklada z ostalimi, se pa brez skrbi voziš tudi daljše razdelje.
Avto za 80k eur npr. niti tega kita nima :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
sandmat ::
Nikonja ::
sm res, že 20 let furam in tudi enkrat mi se ni zgodilo da mi je guma počla. Predvidevam da če ne čakaš do 0,2mm profila skoraj ni šanse da se ti to zgodi.
blackbfm ::
ja sama od sebe ne bo počila če ti povoziš nekaj ostrega, žebelj, whatever nima veze kolk imaš profila
jb_j ::
samo če kit uporabš moraš vse gume potem menjat, a ni tko?
al pa vsaj 2.
al se jo da še "zaflikat"?
če bi bla taka "nategunska" fora s kitom, pol bi raj rezervo furu na strehi.
al pa vsaj 2.
al se jo da še "zaflikat"?
če bi bla taka "nategunska" fora s kitom, pol bi raj rezervo furu na strehi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
samo če kit uporabš moraš vse gume potem menjat, a ni tko?
al pa vsaj 2.
al se jo da še "zaflikat"?
če bi bla taka fora s kitom, pol bi raj rezervo furu na strehi.
ja, priporočajo še menja vzvratnega ogledala, menjalnika in voznika.
Večina voznikov se namreč ne zaveda, da je v primeru uporabe kita na poškodovani gumi takšna pnevmatika praktično le še za odpis, saj vam je vulkanizer praviloma ne bo popravljal, četudi bi bilo zaradi narave poškodbe to mogoče. Večino sredstev za zapolnitev, ki so na trgu, je namreč iz notranjosti pnevmatike težko odstraniti, prav tako zaradi različnih drugih tehničnih lastnosti popravilo takšne pnevmatike ni dovoljeno, opozarjajo pri nemškem avtoklubu ADAC.
kolk gum treba menat, 2 al 4?
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: darkolord ()
krneki0001 ::
kolk gum treba menat, 2 al 4?
na 2wd avtomobilu praviloma menjaš 2 na isti osi, na 4wd avtomobilu se menjajo vse 4 zato, da imajo stalno enak obseg, da ne uničiš sredinskega difa in lamel zaradi različnih obsegov koles na različnih oseh.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: darkolord ()
Blinder ::
Hm, pa ni tist sredinski diferencial odprt, odklenjen?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
starfotr ::
V glavnem, sprej ali pa rezerva guma za karjolo, to ni za nikamor. Tudi če zviješ eno feltno, lahko brez težav uporabiš navadno rezervno gumo, medtem ko alternativ ne moreš.
Medtem pa lahko kupiš novo feltno in se ves čas normalno voziš.
Po navadi je tudi prostor za feltno večji, če ima avto navadno feltno za rezervno, kar je dobro tusi, če bi želel avto oredlati na plin. Ali pa da noter daš robo (naložiš lahko kar nekaj zadev v samo feltno), medtem, ko če prostor ni tako globok, je to en meh vse skupaj.
Kar se pa tiče novih gum, je pa v zakonu napisano to:
Medtem pa lahko kupiš novo feltno in se ves čas normalno voziš.
Po navadi je tudi prostor za feltno večji, če ima avto navadno feltno za rezervno, kar je dobro tusi, če bi želel avto oredlati na plin. Ali pa da noter daš robo (naložiš lahko kar nekaj zadev v samo feltno), medtem, ko če prostor ni tako globok, je to en meh vse skupaj.
Kar se pa tiče novih gum, je pa v zakonu napisano to:
(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).
Miha 333 ::
Ta sprej oz. kit je brezveze, ker z njim uničiš gumo, ki bi se sicer morda dala popraviti (npr. manjša luknjica na tekalni površini).
tryhard ::
krneki0001 je izjavil:
kolk gum treba menat, 2 al 4?
na 2wd avtomobilu praviloma menjaš 2 na isti osi, na 4wd avtomobilu se menjajo vse 4 zato, da imajo stalno enak obseg, da ne uničiš sredinskega difa in lamel zaradi različnih obsegov koles na različnih oseh.
V kolikor gre za izrabljene gume, se menjajo vse štiri. Eden od proozvajalcev je namreč pri svojih (supergrip) gumah ugotovil, da se obraba pohitri, v kolikor se menjava dve in dve gumi posebej.
nekikr ::
glavnem, sprej ali pa rezerva guma za karjolo, to ni za nikamor.
Sprej je ok za tiste, ki sicer gume ne bi znali menjati ali pa je to za njih pretežko. Pozabljaš, da so imeli včasih avtomobili 14" gume, zdaj, ko je že kar standard 17" in mnogokrat 19", je pa tako gumo bistveno težje zamenjati. Na prejšnjem avtu sem imel 19" in te ena povprečna punca ali novodobni moški ne more zamenjati.
Tista za karjolo pa služi svojemu namenu. Na hitro jo zamenjaš, varno te pripelje do vulkanizerja. Nekako nima smisla, da bi vlačil s sabo veliko, težko gumo samo zato, ker se ti bo morda enkrat v 15 letih zgodilo, da jo boš moral menjati.
Pobes ::
A je kdo tukaj dejansko dal gumo napolnjeno z repair kitom vulkanizerju za popravit? Ali vsi samo v teoriji da se take gume ne da popravit?
Ker jaz sem lani dal mojo gumo zaflikat (ni bila popravljena s kitom) in sem gledal ko popravlja gumo jo z notranje strani kar precej porezka z rezkarjem. Gotovo par mm v globino in vsaj 5x5cm na široko. Tako da ne vem zakaj s tem ne bi upal odstranit kita z gume.
Ker jaz sem lani dal mojo gumo zaflikat (ni bila popravljena s kitom) in sem gledal ko popravlja gumo jo z notranje strani kar precej porezka z rezkarjem. Gotovo par mm v globino in vsaj 5x5cm na široko. Tako da ne vem zakaj s tem ne bi upal odstranit kita z gume.
sandmat ::
a kit z GPSom najde pot do gume? znotraj gume ni nikjer zraka, da bi kit oksidiral? sem pofiksal že skuter gumo s kitom. Ne, ni ga zabavno pucat s feltne :D
krneki0001 ::
Hm, pa ni tist sredinski diferencial odprt, odklenjen?
Če je odklenjen potem ni takega problema. Ampak v veliki večini imajo to samo priklopljivi 4wd pogoni. Večina ima še lamele zraven, ali pa sploh nima diffa, ampak ima samo lamele (vag - 4motion)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rezervna pnevmatika ali komplet za popravilo pnevmatikeOddelek: Na cesti | 4351 (3669) | DePalmo |
» | Set za popravilo pnevmatik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23980 (17262) | morosito |
» | Smiselnost rezervne gume (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13149 (11600) | Baja |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 105177 (77590) | gruntfürmich |
» | letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 53756 (43555) | theBill |