Forum » Igre » Quake1 : Tenebrae
Quake1 : Tenebrae
R33D3M33R ::
Je kdo že probal ta mod?
Za instalacijo se rabi Quake1 ali Quake1 demo. Mod se dobi na :http://tenebrae.sourceforge.net.
Moram reči da spremeni Quake v požrešno in mega zahtevno igro in zato se ne morem pohvaliti z več kot 5 fps na maximum nastavitvah . Grafiko pa spremeni v pravi biser.
Če imate Quake, je ta mod zakon!!!!!
Btw: Kje še sploh rabim Doom3?
Za instalacijo se rabi Quake1 ali Quake1 demo. Mod se dobi na :http://tenebrae.sourceforge.net.
Moram reči da spremeni Quake v požrešno in mega zahtevno igro in zato se ne morem pohvaliti z več kot 5 fps na maximum nastavitvah . Grafiko pa spremeni v pravi biser.
Če imate Quake, je ta mod zakon!!!!!
Btw: Kje še sploh rabim Doom3?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
(sic) ::
TrOn:
Seen it, tried it, wished I had a better PC...
No v izdelavi pa je že Tenebrae 2!
Vendar pa bo Tenebrae 2 samostojna aplikacija - kar pomeni, da ne boš rabil več Quakea, da boš ga igral. Seveda še vedno temelji na Quake engineu. Za tiste, ki ne vejo kar Tenebrae je; to je dodatek (ali mogoče celo mod), ki Quakeu doda stencil shadows (POPOLNOMA dinamične sence in osvetljevanje) in bump mapping. Tenebrae uporablja (na kratko povedano) tisto kar bo Doom 3 imel. Tenebrae 2 pa bo (za razliko od predhodnika) samostojna aplikacija in NE BO nadgrajeni Quake, ampak bo to SAMO še izbolšan Quake engine, ki se po funkcionalnosti lahko enakovredno kosa z Doom 3 enginom (stencil shadows, bump mapping, curves, gloss maps, height maps,...) - težava je le, da je to ŠE VEDNO (pra)stari Quake engine, ki pa je počasen kot drek. Zato T2 na R300 teče pri 1600x1200 s skromnimi 15 FPSji (tu nekje).
Zakaj to ne nadgrajeni Quake?
Ker s Q nima skoraj nič skupnega; predelali so BSP fajle, ki so zelo podobni kot v Q3A (vendar pa T2 mapo ne moreš odpreti v Q3A). In T2 bo imel SAMO ENO mapo (ki jo BTW dela Willi Hammes - ena mapa bo tam samo, da pokaže zmogljivosti novega pogona) in bo namenjen vse, ki želijo ustvariti lastno igro. S slik je razvidno, da bo možnosti res veliko, le škoda da se avtor ni za T2 spravil modificirat Quake 2 pogona (Q3A še ni open source).
Torej z prihodom T2 bodo lahko domači ustvarjalci naredili svojo lastno igro (level designer bo Radiant - le kompajler bo drug (se mi zdi)) in jo nato dali na splet. Ne, tržiti je ne bo (v nobenem pogoju) mogoče, saj je Quake engine zaščiten z licenco.
BTW: Obstaja tudi en projekt reteksturiranja Quakea 1. Skupaj z Tenebrae izgleda fantastično.
Če koga kaj zanima naj pove...
Seen it, tried it, wished I had a better PC...
No v izdelavi pa je že Tenebrae 2!
Vendar pa bo Tenebrae 2 samostojna aplikacija - kar pomeni, da ne boš rabil več Quakea, da boš ga igral. Seveda še vedno temelji na Quake engineu. Za tiste, ki ne vejo kar Tenebrae je; to je dodatek (ali mogoče celo mod), ki Quakeu doda stencil shadows (POPOLNOMA dinamične sence in osvetljevanje) in bump mapping. Tenebrae uporablja (na kratko povedano) tisto kar bo Doom 3 imel. Tenebrae 2 pa bo (za razliko od predhodnika) samostojna aplikacija in NE BO nadgrajeni Quake, ampak bo to SAMO še izbolšan Quake engine, ki se po funkcionalnosti lahko enakovredno kosa z Doom 3 enginom (stencil shadows, bump mapping, curves, gloss maps, height maps,...) - težava je le, da je to ŠE VEDNO (pra)stari Quake engine, ki pa je počasen kot drek. Zato T2 na R300 teče pri 1600x1200 s skromnimi 15 FPSji (tu nekje).
Zakaj to ne nadgrajeni Quake?
Ker s Q nima skoraj nič skupnega; predelali so BSP fajle, ki so zelo podobni kot v Q3A (vendar pa T2 mapo ne moreš odpreti v Q3A). In T2 bo imel SAMO ENO mapo (ki jo BTW dela Willi Hammes - ena mapa bo tam samo, da pokaže zmogljivosti novega pogona) in bo namenjen vse, ki želijo ustvariti lastno igro. S slik je razvidno, da bo možnosti res veliko, le škoda da se avtor ni za T2 spravil modificirat Quake 2 pogona (Q3A še ni open source).
Torej z prihodom T2 bodo lahko domači ustvarjalci naredili svojo lastno igro (level designer bo Radiant - le kompajler bo drug (se mi zdi)) in jo nato dali na splet. Ne, tržiti je ne bo (v nobenem pogoju) mogoče, saj je Quake engine zaščiten z licenco.
BTW: Obstaja tudi en projekt reteksturiranja Quakea 1. Skupaj z Tenebrae izgleda fantastično.
Če koga kaj zanima naj pove...
Fuck you all!!!
R33D3M33R ::
A zato gre tak počasi? Mene je pa že kar pri srcu stisnilo, kako mi bo šele Doom 3 delal
Quake 1 mi je že prej bil zakon, zej je pa tak mega!!!!
(sic) : kaj pa lahko poveš o onem projektu reteksturiranja?
Quake 1 mi je že prej bil zakon, zej je pa tak mega!!!!
(sic) : kaj pa lahko poveš o onem projektu reteksturiranja?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
(sic) ::
|GeNeRaToR|:
Skratka delajo na tem, da bi retexturirali vse teksture v Quake 1. Ker Q1 ima teksture v zelo nizkih ločljivostih se trudijo, da bi naredili visokoločljivostne in karseda podobne teksture kot so v originalu.
http://www.quake.cz/winclan/qe1/
Do sedaj so naredili samo E1M1.
BTW: Mislim, da obstaja nekje tudi skupina, ki reteksturira Doom I in II.
EDIT:
Mogoče še tole zanimivost:
Kako zahteven je Tenebrae 2?
EDIT #2:
Ko smo že pri Doom II: http://switch.to/doom2textures
BTW: Kaj imaš ti Tenebrae 1 ali 2?
Skratka delajo na tem, da bi retexturirali vse teksture v Quake 1. Ker Q1 ima teksture v zelo nizkih ločljivostih se trudijo, da bi naredili visokoločljivostne in karseda podobne teksture kot so v originalu.
http://www.quake.cz/winclan/qe1/
Do sedaj so naredili samo E1M1.
BTW: Mislim, da obstaja nekje tudi skupina, ki reteksturira Doom I in II.
EDIT:
Mogoče še tole zanimivost:
Kako zahteven je Tenebrae 2?
EDIT #2:
Ko smo že pri Doom II: http://switch.to/doom2textures
BTW: Kaj imaš ti Tenebrae 1 ali 2?
Fuck you all!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: (sic) ()
R33D3M33R ::
Hvala ti (sic).
Kot si že morda opazo sem velik ID fan in naravnost obožujem Doom in Quake serije, pa tudi Wolfenstein ni od muh
Mam pa Tenebrae 1.03 in sicer na celotnem Quake 1.
Kot si že morda opazo sem velik ID fan in naravnost obožujem Doom in Quake serije, pa tudi Wolfenstein ni od muh
Mam pa Tenebrae 1.03 in sicer na celotnem Quake 1.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
(sic) ::
Kot si že morda opazo sem velik ID fan
Hehe, jaz tudi!
Sem že sprobal Tenebrae 1 (imam Q original, seveda) pa imam malo (pre)slabo mašino; GF256, D600...
Hehe, jaz tudi!
Sem že sprobal Tenebrae 1 (imam Q original, seveda) pa imam malo (pre)slabo mašino; GF256, D600...
Fuck you all!!!
(sic) ::
To se zdaj kaže genijalnost John Carmacka. Engine, ki je starejši od 8 let še danes koliko toiliko opravlja svoje delo. In ne avtor Tenebrae ni optimiziral pogon, le dodal je sence in bump mapping.
Itak jaz za Doom III nabavim tako šker, da bom na 1600x1200 s 32 bitnimi barvami, vse na high, 8x annisotropno filtriranje plus 4x FSAA letelo z 100 FPSji.
Itak jaz za Doom III nabavim tako šker, da bom na 1600x1200 s 32 bitnimi barvami, vse na high, 8x annisotropno filtriranje plus 4x FSAA letelo z 100 FPSji.
Fuck you all!!!
R33D3M33R ::
He, he ...
To bo pa zanimivo, jaz se nadejam da mi bo letelo kar solidno glede na to da imam Radeona 8500 64MB pa AMD Athlon 1800+@1750 Mhz, RAMa si bom pa poleg 256 MB še 512 dobo in bi moglo sekat
Glede na to kak pa tehnologija napreduje pa bogve kaki računalnik si boš lahko nabavo in bi res skor moglo it na 100 fps
To bo pa zanimivo, jaz se nadejam da mi bo letelo kar solidno glede na to da imam Radeona 8500 64MB pa AMD Athlon 1800+@1750 Mhz, RAMa si bom pa poleg 256 MB še 512 dobo in bi moglo sekat
Glede na to kak pa tehnologija napreduje pa bogve kaki računalnik si boš lahko nabavo in bi res skor moglo it na 100 fps
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Highlag ::
Hm pri meni pa zadeva ne dela, kot bi pričakoval.
Teksture so zamenjane z nečem, kar bi najlažje opisal kot šum s televizijskega ekrana. Drugače pa zadeva dela?
Mogoče je v konfliktu z GL uake-om?
Le kam zaboga sem vtaknil Quake CD??
Teksture so zamenjane z nečem, kar bi najlažje opisal kot šum s televizijskega ekrana. Drugače pa zadeva dela?
Mogoče je v konfliktu z GL uake-om?
Le kam zaboga sem vtaknil Quake CD??
(sic) ::
Mislim, da moraš GLQuake odinštalirati. Vse kar rabiš je Quake in Tenebrae.
Če koga zanima: na netu je tudi Tenebrae 2 (slike zgoraj), vendar ga je treba skompajlat.
Če koga zanima: na netu je tudi Tenebrae 2 (slike zgoraj), vendar ga je treba skompajlat.
Fuck you all!!!
morphling1 ::
Sem za foro probal, glede na q1 je kar lepo polepšano, škoda da se ne da resolucije dvigat ter da niso uporabljene večje teksture, samo to bi zahtevalo že dosti večjo inštalacijo z novimi texturami. Dela mi kar dobro, če pa priklopim reflektivno vodo (zelo lepo narejeno) ter odseve mi pa fps padejo na okoli 15. (GF4 4200)
Kdaj naj bi pa ta tenebrae2 prišel, to bo za q2 right.
Kdaj naj bi pa ta tenebrae2 prišel, to bo za q2 right.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
(sic) ::
Tenebrae 2 bo izšel (nič ni točnega) nekje čet 3-4 mesece. Mogoče prej. Ne, ni za Quake 2, ker tip, ki zadevo programira ne ve (ni vajen) delat z večimi dllji, kot jih ima Q2, zato še vedno ostaja na Quake 1. Lahko dam tudi link (bom še poiskal) do T2 verzije, samo si jo moraš sam skompajlat in je ZELO bugasta. Pa grafično zelo požrešna. T2 pa bo uporabljal nekaj podobnega kot Q3A BSP format za mape in bo možno delat mape zanj v GTKRadiantu, le da se potem format Q3A BSP skonvertira v T2 friendly BSP. Podpiral pa bo curve, bump mapping (podobno kot D3: diffuse, normal, gloss,...).
Tenebrae 2 NE BO IGRA! T2 bo z izidom vseboval LE ENO test mapo (ali level), ki bo pokazala zmogljivosti novega engina. T2 je nov engine, ki je podoben Doom 3 engineu in bo POPOLNOMA samostojna aplikacija - se pravi, da ne boš rabil Q1 za igranje.
Skratka T2 ti da vse kar rabiš za razvoj igre, ki bo grafično nadmočna. Potem pa seveda lahko tudi svoj izdelek prodaš - seveda, če kupiš Q1 engine licenco (Q1 engine je open source vendar pod GPL licenco), a vseeno uporabljaš T2 engine. Q1 engine pa se mi zdi, da stane nekje $5000, kar pa res ni velike, če gledaš da ti je en tip naredil vse kar rabiš - ti moraš še samo levele in teksture naredit pa imaš sam svojo igro.
Tenebrae 2 NE BO IGRA! T2 bo z izidom vseboval LE ENO test mapo (ali level), ki bo pokazala zmogljivosti novega engina. T2 je nov engine, ki je podoben Doom 3 engineu in bo POPOLNOMA samostojna aplikacija - se pravi, da ne boš rabil Q1 za igranje.
Skratka T2 ti da vse kar rabiš za razvoj igre, ki bo grafično nadmočna. Potem pa seveda lahko tudi svoj izdelek prodaš - seveda, če kupiš Q1 engine licenco (Q1 engine je open source vendar pod GPL licenco), a vseeno uporabljaš T2 engine. Q1 engine pa se mi zdi, da stane nekje $5000, kar pa res ni velike, če gledaš da ti je en tip naredil vse kar rabiš - ti moraš še samo levele in teksture naredit pa imaš sam svojo igro.
Fuck you all!!!
morphling1 ::
ahh, cool thanks za info.
off topic, kaj si misliš o s.t.a.k.e.r špilu, enginu itd. Maš tud tu kake dobre informacije :)
off topic, kaj si misliš o s.t.a.k.e.r špilu, enginu itd. Maš tud tu kake dobre informacije :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
(sic) ::
Tukaj sem nekaj našel:
look at them screen shots of that game now thats using beta tools i think of the GFFX iam not sure but its based on CG but the impressive things is lighting and the skys how they move in the game and how real it is witch is the point its so real its hard to know is it or is it not real and real time based rendering games will be provied for the GFFX thats somthing the 9700 cant do and wont do untill the r450 or 500 and i say that is cause well most game developers make games for games with a real card that and those are Nvidia fans i am a fan of Nvida the GFFX brings us to a levle that companys like ILM may use the quadro based care in the near future to see how it looks and feels and i am sure they could with it create just as good images as in the last 2 star wars films or better. remeber they could take a scene make it 500 million polys to where is like 1 FPS on their screen but after render is done when they render it, it will be smooth and look good and thats what Nvida wants is movie graphics in games. and we are ther just need to use the tools to ther maxx.
Pa nekje so povedali, da bodo verjetno vdelali tudi displacement mapping... Meni je vse tole zelo sumljivo. Pa potem še izjava, da lahko renderira 1.3 milijona poligonov pri "descent framerate".
Če greš sem pa pogledaš pod engine je toliko featurev, da...
Moje skromno mnenje: Izgleda impresivno, milijon poligonov moj ku**c, popolnoma dinamičnih senc in osvetlitve nima, teksture dajo življenje, rabil boš FXa, da boš lahko na 1280 igral.
Nič še nisem špekuliral za raznimi intervjuji in pogovri na forumih, samo dvomim, da bo rabil za minimum P3 766 in GF 2. Kot je zgoraj povedano nVidia TESNO sodeluje z ekipo, ki razvija engine in po moje bo to igra, ki bo iz FXov naredila zmagovalce.
Bom v nekaj dneh še vse pregledal na forumih pa intervjuje...
look at them screen shots of that game now thats using beta tools i think of the GFFX iam not sure but its based on CG but the impressive things is lighting and the skys how they move in the game and how real it is witch is the point its so real its hard to know is it or is it not real and real time based rendering games will be provied for the GFFX thats somthing the 9700 cant do and wont do untill the r450 or 500 and i say that is cause well most game developers make games for games with a real card that and those are Nvidia fans i am a fan of Nvida the GFFX brings us to a levle that companys like ILM may use the quadro based care in the near future to see how it looks and feels and i am sure they could with it create just as good images as in the last 2 star wars films or better. remeber they could take a scene make it 500 million polys to where is like 1 FPS on their screen but after render is done when they render it, it will be smooth and look good and thats what Nvida wants is movie graphics in games. and we are ther just need to use the tools to ther maxx.
Pa nekje so povedali, da bodo verjetno vdelali tudi displacement mapping... Meni je vse tole zelo sumljivo. Pa potem še izjava, da lahko renderira 1.3 milijona poligonov pri "descent framerate".
Če greš sem pa pogledaš pod engine je toliko featurev, da...
Moje skromno mnenje: Izgleda impresivno, milijon poligonov moj ku**c, popolnoma dinamičnih senc in osvetlitve nima, teksture dajo življenje, rabil boš FXa, da boš lahko na 1280 igral.
Nič še nisem špekuliral za raznimi intervjuji in pogovri na forumih, samo dvomim, da bo rabil za minimum P3 766 in GF 2. Kot je zgoraj povedano nVidia TESNO sodeluje z ekipo, ki razvija engine in po moje bo to igra, ki bo iz FXov naredila zmagovalce.
Bom v nekaj dneh še vse pregledal na forumih pa intervjuje...
Fuck you all!!!
(sic) ::
Evo še nekaj za vse Quake 2 loverje:
Ker je tudi Quake 2 engine open source so se eni že zganili in naredili izboljšavo.
* OpenGL only (no software mode, no 3dfx)
* 32-bit color skin/texture support (.jpg, .tga, .png)
* Texture Compression for large textures/skins
* Particle Engine
o Fast intuitive system
o Dynamically lit
o Custom special effects
* RScript Shaders
o Spheremapping
o Detail textures
o Animation skins
o Other Custom functions
* Enhanced Menus
o Mouse support in menus
o Menus scaled to fixed resolution
o Reorganized menus
* Stainmaps
o Infinite blast and blood marks
o No slowdown like decals
o Last forever
* Clientside 3D Chase Camera
o Accurate aiming system
o Adjustable viewing distance
o Adjustable viewing angle
* Miscellaneous Special Effects
o Improved model lighting system
o Improved dynanamic shadows system
o Overbright maps, entities and particles
o Transparent surface vertex lighting
* Miscellaneous Gameplay Enhancements
o Decals for surface bullet marks
o Mouse FOV autosensitivity
o Translucent Console
o "*.pak" pak loading
o cvarlist filter parameter
http://www.planetquake.com/quake2max/in...
Ker je tudi Quake 2 engine open source so se eni že zganili in naredili izboljšavo.
* OpenGL only (no software mode, no 3dfx)
* 32-bit color skin/texture support (.jpg, .tga, .png)
* Texture Compression for large textures/skins
* Particle Engine
o Fast intuitive system
o Dynamically lit
o Custom special effects
* RScript Shaders
o Spheremapping
o Detail textures
o Animation skins
o Other Custom functions
* Enhanced Menus
o Mouse support in menus
o Menus scaled to fixed resolution
o Reorganized menus
* Stainmaps
o Infinite blast and blood marks
o No slowdown like decals
o Last forever
* Clientside 3D Chase Camera
o Accurate aiming system
o Adjustable viewing distance
o Adjustable viewing angle
* Miscellaneous Special Effects
o Improved model lighting system
o Improved dynanamic shadows system
o Overbright maps, entities and particles
o Transparent surface vertex lighting
* Miscellaneous Gameplay Enhancements
o Decals for surface bullet marks
o Mouse FOV autosensitivity
o Translucent Console
o "*.pak" pak loading
o cvarlist filter parameter
http://www.planetquake.com/quake2max/in...
Fuck you all!!!
R33D3M33R ::
In legendarne igre so postale še bolj legendarne
Še Wolfenstein 3D bi mogli reteksturirat pa bi blo
Še Wolfenstein 3D bi mogli reteksturirat pa bi blo
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
(sic) ::
Hehe
Vem pa, da en tip že dela na modeu za Doom 3, ki bo popolnoma enak kot Doom I in II.
Vem pa, da en tip že dela na modeu za Doom 3, ki bo popolnoma enak kot Doom I in II.
Fuck you all!!!
mile ::
Končno mi je ratal zadevo prevest in usposobt v linux-u
Sam zadeva je res carska. Me je kr mal nostalgija zagrabla.
Bo treba res še enkrat če Quake-a it, na hard.
Edino nasprotniki so mal leseni, ko si navajen na MOH :)
Sam zadeva je res carska. Me je kr mal nostalgija zagrabla.
Bo treba res še enkrat če Quake-a it, na hard.
Edino nasprotniki so mal leseni, ko si navajen na MOH :)
R33D3M33R ::
mile: pojdi na nightmare če najdeš vhod To mora bit zanimivo, sem ravno readme bral. Sicer pa se ravno s tretjo epizodo mučim in mi je uspelo spraviti fps na konstantnih 30-40.
No, minilo je 5 let. Projekt Tenebrae 1 in 2 sta očitno zamrla, prav tako pa tudi reteksturiranje iger - no Quake 2 Max stran še dela. Škoda.
Se je vmes rodil kak nov projekt (reteksturiranje ali port)?
Am, pravkar mi je uspelo urediti 5 let star post
No, minilo je 5 let. Projekt Tenebrae 1 in 2 sta očitno zamrla, prav tako pa tudi reteksturiranje iger - no Quake 2 Max stran še dela. Škoda.
Se je vmes rodil kak nov projekt (reteksturiranje ali port)?
Am, pravkar mi je uspelo urediti 5 let star post
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R33D3M33R ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Doom III (strani: 1 2 3 4 … 22 23 24 25 )Oddelek: Igre | 95550 (8054) | opeter |
» | Izvorna koda Quake III v kratkem na voljoOddelek: Novice / Igre | 5211 (3363) | Tr0n |
» | Quake IV or 4Oddelek: Igre | 2359 (1201) | Tilen |
» | DOOM III le za Xbox ?!?!?! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 10551 (7899) | Fury |
⊘ | Emboss Bump Mapping vs. EMBMOddelek: Zvok in slika | 1624 (1297) | undefined |