» »

Emboss Bump Mapping vs. EMBM

Emboss Bump Mapping vs. EMBM

undefined ::

Ok, povejte vaša mnenja. Kaj vam zgleda bolje, Emboss ali Environment Bump Mapping? Tukaj imate primerjavi:



Single Pass Emboss Bump Mapping



Environment Map Bump Mapping



Vsaj meni osebno zgleda Emboss veliko bolj realistično in lepo kot EMBM.
  • zaklenil: Senitel ()

miranpozar ::

Katerakoli je boljša od tega, kar mi prikaže moj Voodoo3! Se sploh ne bi preveč sekiral.

Miran Požar, Portorož, www.miranpozar.com

Senitel ::

He, he pa mam spet drugačno mnenje od IceMan-a>:D...
Emboss bump mapping je možno delat na vseh karticah, ki zmorejo 2 teksturi v enem pass-u (praktično vse od Voodoo 2 dalje), vendar se ni in se nebo prijel nikjer (ne v igrah, kaj šele kje drugje). Res, da če primerjaš oba screen shota se zdi Emboss nekako "bolj realističen", vendar je to zelo subjektivno (pač kakor si predstavljaš, da naj bi izgledal). Če pogledaš environment map bump mapping pa vidiš, da so vse brazgotine dosti bolj realistične. In fora bump mappinga so ravno brazgotine.
V prihodnosti se pa nebosta ne environment map in ne emboss bump mapping prijela. Nadomestil je bo namreč dot product 3 bump mapping (glej moj članek o per pixel lighting-u), ker je z njim možno delat in senčenje in simulacija brazgotin.
Če koga zanima, Doom 3 bo vse svoje senčenje delal izključno preko dot product 3.

undefined ::

Meni osebno se zdi pri EMBM vse skup PREVEČ nagubano. Mal poglej efekt metalne plošče zgoraj-levo... ugly. :)

MRB0rYS ::

A taspodna je bistveno bolš
b0rys

mojsterpeter ::

jst se strinjam z IceManom da je prva slika veliko bolj realistična in detajlna medtem ko je druga na pogled umetna in pregladka, karkoli se bo že prijelo
ill communication

Senitel ::

Kot sem že reku Emboss sucks. Če so pri 3D Marku 2000 (al je to še 99??) nardil eno oreng glupo primerjavo še ne pomeni, da je emboss boljši. V Jokerju se mi zdi, da so pri opisu Slave Zero (ki podpira oboje) dal dva screen shota. Poglejte si tista dva screen shota, pol pa povejete kaj je boljše.
In ker sem jaz pač jaz mate tukaj povezavo na ATI-jevo stran kjer sta razložena Emboss in Dot porduct 3. Ter tole, kjer najdete Environment Bump Mapping v 2 passih za GeForce in tole, kjer najdete Dot product 3.

EASYdoor ::

Doom 3? Hah, bo treba dinarja za novo graficno koker vidim. Kaj je ze znanega o doomu 3? (ceprav ni taprav topic:D) A bo mel srce od kwake ali kak remix od nje?
...svet ni eden, svetova sta dva - PA JA :)))...

Senitel ::

Ja koker je Carmack reku:
  • Engine ne bo Quake 3, ampak povsem nov engine

  • Vse senčenje bo delano z per-pixel lighting

  • Veliko zanašanje na hardware t&l


  • Minimum GeForce 256, priporočeno kaj v stilu NV20...

    undefined ::

    Če bo laufalo na GF 256, bo teklo brez problema tudi na V3 (in seveda 4,5) brez problema. Potreben bo le dober CPU. Kar se pa tiče posebnih opcij, pa teh, kot V3-5, tudi GF 256 ne bo veliko podpiral. igra bo tekla optimalno le na NV20 (in Rampage-u, če bi kdaj ugledal luč).

    Senitel ::

    IceMan: A SEM JEST REKU DA BO DOOM 3 UPORABLJAL PER PIXEL SHADEING!!! PER PIXEL SHADEING UPORABLJA DOT PRODUCT 3!! IN KO BO VOODOO 3 ALI 4 ALI 5 PODPIRAL DOT PRODUCT 3 SE MI JAVI!!! IN CARMACK JE REKEL, DA SPLOH NEBO UPORABLJAL VEČ LIGHTMAPPINGA, ZATO BOŠ LAHKO NA VOODOO 3,4,5 GLEDAL SAMO ČRNO SLIKO, ČE TI BO ZADEVO ŽE RATAL ZAGNAT, JASNO!!!!!

    Jinxy ::

    Zalostno, zalostno, Carmack me je rahlo razocaral. Ko delas eno igro, nej bi bila dosegljiva in igrabilna na cimvec masinah, sej se pri velikih kolicinah sluzi dnar, pa tud folk je bolj zadovoljen.
    Delat igro za tistih 5% ljudi, ki jim bo dejansko delala na njihoven hardware-u, je totalna bedarija.

    Ce bo Doom 3 delal samo na novejsih GeForcih, potem je Carmack-a nekdo podkupil, majkemi :(

    Senitel ::

    Kaj sej bo delala na vseh GeForce-ih, Ati Radeon, Kyro, in ves preostal nov hardware...

    LordWorm ::

    Nelogicen topic.Ko je izsel G400 je na plan prisel EBMP.Bilo je veliko slik o graficni novosti-kako je boljsa os Emboss-a.Emboss bump mapping je cist obicn.-poglejte si test 3dMark2000 kako bo Emboss single pass,pol dual pass in pol se neki pol pa EBMP-kaka razlika.No sej a nista to v bistvu te dve sliki.
    Racunal sem na prenovljen Q3 engine in danes veselo izvem da ga bo uporabljal Doom3,samo glede na to da Doom3 nebo kmalu izsel sem pricakoval ze Q4 engine.

    Ali GF2 podpira per-pixel lightning?
    Ce je za novi Q3 engine priporocljiv NV20 se nej grejo solit,ker bo stvar stala cca 150ksit-ce bo sreca 120. PA PIIZDAA KJE JE TA GRAFICNA???!?!?!?!?!?!!!

    Pomembno je da bo novi Q3engine dobro sprogrmiran ka rje tudi pricakovati-Novi Monoloth ni bil zato pa tut pocas dela. Komi cakam MaxFX motorja.Tista slika pri directX je narejena iz njega oz. del animacije z njim.



    8-O
    8-O
    8-O

    Senitel ::

    Doom 3 bo uporabljal POVSEM nov engine (Doom 2000 imenovan se mi zdi), ki z Quake 3 engine-om ne bo imel ničesar drugega skupnega kot avtorja.

    Ja GeForce (256, Mx, GTS,...), Radeon in Kyro podpirajo per pixel lighting (Dot Product 3)...

    undefined ::

    Senitel, če se jaz dobro spomnim, je Carmack rekel, da bo Doom3 lepo tekel na Voodoo5, samo par opcij bo treba izključit. Kdo pravi, da bo Dot3 po defaultu vključen?

    Aja, pa morš bit res tolk otročji, da uporobljaš CAPS kot en 13-letnik? >:D

    Zipper ::

    Bodi pozdravljen LedeniMoz. Pogresal sem tvoje brezkompromisne ledene komentarje. Pravi borec pravi Moz.
    L.p

    Senitel ::

    IceMan: Carmack je rekel, da bo vse delal z dot product 3, sence pa bo delal preko stencil bufferja. Stvar je pa taka, da se bo Carmack zelo naslonil na dot product 3, in Doom 3 sploh ne bo imel več klasičnih light map tekstur. In če zraven nebo light map tekstur bo vse skupaj zgledal (če se bo sploh pognalo) zelo, zelo nauporabno in grdo...

    Zipper: Sorry ampak "zip it"...

    hot-stuff ::

    Senitel in IceMan-->Za vaju imam eno konkretno vprasanje in sicer:
    1.Imam voodoo3 3000 tvout zdej pa cenkam in sicer ali naj ga prodam in kupim eno boljso kartico(katero najbolj predlagata vidva?)
    2.Ali naj pocakam na nasledni rod kartic kot so NV20 ,rampage(ki ga ne bo:(() in potem sele prodam mojega voodooja....Ker bi imel novo kartico vsaj 1-1.5 leta in da bi delala brezhibno.??

    undefined ::

    Odvisno od potrebe. Za kakšne običajne igre (UT, Deus Ex, Rune, etc.) je Voodoo3 še čisto v redu. Če pa si res hardcore-igralec (hočeš met v Q3A čimveč FPS, igraš Giants, Evolva, etc.), potem pa ni dvoma, kot da kupiš GF2.

    Jaz ti tko povem, če misliš da res nujno rabiš nekaj novega, potem pojdi in kupi GF2 MX. Ne pa pozabit, da boš s tem tudi izgubil Glide, in 'palettised textures' (ki so uporabljene v Deus Ex, Final Fantasy (7,8/?), etc.).
    Odločitev je v tvojih rokah.

    Senitel ::

    hot-stuff: Jest bi ti reku, da počak na NV20 in Radeon II. Prideta itak kmalu, in se po mojem mnenju splača počakat.

    IceMan: Tud GeForce podpira paletizirane teksture...

    undefined ::

    Senitel, tega na tvojem mestu (ki se imaš za Carmackovega sina >:D), ne bi trdil.

    http://www.beyond3d.com/reviews/Visiont...

    GeForce based cards are not able to utilise palettised textures under DirectX, and so the textures needed to be converted 'on the fly'. Even with this 64meg board, the game would be prone to large stutters and even disk caching when running through a few rooms comprised of varying textures.

    hot-stuff ::

    Tkole je:Sem v norveškem klanu UT Assault zato ni potreben komentar katero igro spilam najvec..In mislim Iceman da bi bila nepotebna menjava za GF MX ker vem da bi veliko izgubil pri tem se posebej pri UT ju pri katerem glide kraljuje ampak:Ma Senitel boljsi point ker z novimi igrami kot so Unreal2,doom3 in podobno res voodoo3 ne more biti vec kos...tko da hvala za nasvet obema in moja odlocitev je da bom pocakal na novi rod kartic:))))))))
    Se enkrat hvala!!!

    undefined ::

    Modra odločitev, young Jedi. ;)

    Senitel ::

    IceMan: Odvisno kateri driverji eni podpirajo paletizirane teksture eni ne...

    undefined ::

    Senitel, in kateri jih podpirajo?

    Senitel ::

    7.17 ziher, 6.31 ziher ne, 6.47 ziher ne, pa starejši (serija 5.xx) se mi zdi, da jih vsi podpirajo.

    undefined ::

    A jih TNT1 tudi podpira?

    undefined ::

    Sicer pa to sploh nima veze... človek, ki kupi GeForce2 (Ultra?) kartico, in lepo d/l-a uradne 6.31 driverje, NE more uporabljati paletiziranih textur, period! Tako trpijo igre kot so Final Fantasy 7/8, Deus Ex, etc.. Feature, ki jo še Voodoo1 podpira! Shame.

    Senitel ::

    Ne TNT1 in ne TNT2 ne podpirata paletiziranih tekstur. Sicer pa če rabiš paletizirane teksture snameš dol tiste driverje, ki jih podpirajo. Čeprav nevem, zakaj v enih driverjih podpora je v drugih pa spet ne...

    LordWorm ::

    Kaksne pa so te texture?
    ni podatka

    pramarko ::

    Meni se zdi taprva dosti boljsa. Mogoce je imela druga slikica cudno osnovo za bump-mapping (ali kakorkoli to deluje), saj se vidijo na onih deskah take hecne izbokline. Pa na tadrui se vse skupaj prevec sveti, kokr de je na debelo prelakirano.

    Senitel ::

    Garrett33: Pri paletiziranih teksturah maš 256 barv, in vsaka od teh barv je 32bitna.
    pramarko: Pač kot sem reku v konkretnem primeru se zdi prvi screen shot boljši...

    undefined ::

    premarko: in kot zanimivost naj ti povem, da to kar si videl na prvi sliki premore (skoraj?) vsaka grafična kartica, tudi vsi Voodoo-ji. Kar pa si videl na drugi, pa premorejo le Matrox in nVIDIA (ATI?) kartice. S tem, da smo prišli do zaključka, da EMBM (v tem primeru) sploh ni nič posebnega (druga slika).

    Senitel ::

    In zakaj potem praktično NOBEN špil ne podpira Emboss Bump Mappinga?? Saj je po vašem mnenju boljši od EMBM, pa še zelo podprt je...??? Zakaj o zakaj potem ni nobenga špila z Emboss-om?? Za EMBM je en dober razlog: Podpira ga samo Matrox in Radeon.

    undefined ::

    Evolva podpira tudi Emboss (poleg EMBM), and so does some other game of which the name I do not recall.
    Sigurno pa podpira več iger EmbossBM kot pa EMBM.

    luni ::

    IceMan in kaj je point vsega skup? Da GeForce sux? ;)
    Artificial Intelligentia

    Senitel ::

    Če že igra podpira emboss, pol podpira tud environment. Vendar glede na to, da je to TAKO dobra metoda, pa še poceni je, bi mogu minimalno vsak špil to podpirat!:D:D>:D

    undefined ::

    Senitel, ja, saj se mi prav malo čudno zdi, kako to da ne. :)

    Senitel ::

    Morda zato, ker ni tako dober, kot ti misleš???...>:D>:D

    undefined ::

    Kot zgleda po zgornjih postih, nisem edini tako misleč. >:D
    Jaz osebno mislim, da je edini obetavni naslednik Emboss-a Dot3, EMBM je pa joke. :D

    Senitel ::

    Ja dot product 3 je "pravi 3d" efekt, medtem ko sta emboss in EMBM "fake 3d oziroma 2d" efekta. Z EMBM se pa še vseeno da naredit ZELO, ZELO lepe efekte (vodna gladina v Expandable recimo).

    undefined ::

    Se strinjam. :D

    Aja, Expandable tudi podpira Emboss BM. >:D

    Senitel ::

    Pa kva pol če podpira emboss!! A zgleda 1/100 tolk dober kot EMBM????

    undefined ::

    Odgovor na to vprašanje si poiščite v prvem postu tega topica. >:D


    Vredno ogleda ...

    TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
    TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
    »

    Kera grafična je bolš?

    Oddelek: Kaj kupiti
    462485 (1879) _Mortal_
    »

    Voodoo 4 VS Ge-Force MX

    Oddelek: Strojna oprema
    161084 (792) Senitel
    »

    Uporabnikov test Detonatorjev

    Oddelek: Novice / Grafične kartice
    62030 (2030) tejo
    »

    Novi odgovori Tima Sweeneya

    Oddelek: Novice / Igre
    151854 (1854) undefined

    Aalchemy (strani: 1 2 )

    Oddelek: Zvok in slika
    635602 (4840) Senitel

    Več podobnih tem