Forum » Igre » DOOM III le za Xbox ?!?!?!
DOOM III le za Xbox ?!?!?!
Ahiles ::
Vrjetno bo meja nekje kere luci se bo dal unicit k drugace ce bos si dal rakete pa mal strelal bi vse luci unicu pa bi bil v temi pol pa vidis od spila 0. Drgac se pa ze da nekatere luci unicit prav v tej sobi iz kere je film je na vrh stopnic lampa katero se da z strelom unicit. Tko da je samo odvisno ali avtorji nastavjo da je unicljiva al ne.
Kar se pa unicevanje okolja tice vrjetno igralec ne bo mogu dlih veliko sten unicit vrjetno ksne skrite sobe tko kot v q2. Bojo pa zato na veliko uporabl skriptane sekvence ko bo posast prebila steno. Zato je cim bol da veste od spila 0 kajti vsak tak podatek kje bo posast prebila steno itd bo pokvarla igranje zato upam da pri id ne bojo vec kazal kej velik dooma pa novih posasti.
Kar se pa unicevanje okolja tice vrjetno igralec ne bo mogu dlih veliko sten unicit vrjetno ksne skrite sobe tko kot v q2. Bojo pa zato na veliko uporabl skriptane sekvence ko bo posast prebila steno. Zato je cim bol da veste od spila 0 kajti vsak tak podatek kje bo posast prebila steno itd bo pokvarla igranje zato upam da pri id ne bojo vec kazal kej velik dooma pa novih posasti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Tr0n ::
Kar se tice luci.
Po zadnjih clankih sodec, se bo dalo ugasnit vecina le-teh, tako da bo popolna tema. Dolocene, ki so pomembne za napredovanje, pa verjetno ne bodo unicljive :).
(sic): Ja, s tem sem se jaz v alfi spilal celo noc :). V istem predelu sobe si lahko obcudoval tudi rag-doll fiziko, ko si zombija vstrelo in se je tako lepo kotalil po stopnicah. Nato si lahko tega zombija po zelji streljal in ga je premikalo glede na blizino in smer strela. Isto si lahko pocel z manjsimi in vecjimi skatlami (spet odvisno od smeri strela in velikostjo skatle). Phun stuff!
Po nekaj urnem igranju se ti je vse skupaj zdelo ze samoumevno.
Po zadnjih clankih sodec, se bo dalo ugasnit vecina le-teh, tako da bo popolna tema. Dolocene, ki so pomembne za napredovanje, pa verjetno ne bodo unicljive :).
(sic): Ja, s tem sem se jaz v alfi spilal celo noc :). V istem predelu sobe si lahko obcudoval tudi rag-doll fiziko, ko si zombija vstrelo in se je tako lepo kotalil po stopnicah. Nato si lahko tega zombija po zelji streljal in ga je premikalo glede na blizino in smer strela. Isto si lahko pocel z manjsimi in vecjimi skatlami (spet odvisno od smeri strela in velikostjo skatle). Phun stuff!
Po nekaj urnem igranju se ti je vse skupaj zdelo ze samoumevno.
undefined ::
> ker tu vidiš da se ena luč ne gre odstreliti. Seveda se bo v končni dalo...
Kje si to slišal, oz. kako to veš, na podlagi katerih virov?
> Vrjetno bo meja nekje kere luci se bo dal unicit k drugace ce bos si dal rakete pa mal strelal bi vse luci unicu pa bi bil v temi pol pa vidis od spila 0.
Torej, bo igra spet "mrtva" na področju realnosti. Upajmo, da vsaj DNF ne bo sledil temu trendu (kar po sedanjem poročanju ziher ne bo). ;)
> Dolocene, ki so pomembne za napredovanje, pa verjetno ne bodo unicljive :).
Skratka, beda. V realnosti so stvari uničljive. V realnosti obstajajo tud "mačja očesa". Lahk bi to tud v igro vdelali, al bi blo pol preveč dela s shaderji? Ah ja. ;)
Sej pravm, Carmack dela dobre pogone, drugi pa dobre igre, ki temeljijo na njegovih pogonih. Carmack je za delat igre same žal mal pretrd.
Kje si to slišal, oz. kako to veš, na podlagi katerih virov?
> Vrjetno bo meja nekje kere luci se bo dal unicit k drugace ce bos si dal rakete pa mal strelal bi vse luci unicu pa bi bil v temi pol pa vidis od spila 0.
Torej, bo igra spet "mrtva" na področju realnosti. Upajmo, da vsaj DNF ne bo sledil temu trendu (kar po sedanjem poročanju ziher ne bo). ;)
> Dolocene, ki so pomembne za napredovanje, pa verjetno ne bodo unicljive :).
Skratka, beda. V realnosti so stvari uničljive. V realnosti obstajajo tud "mačja očesa". Lahk bi to tud v igro vdelali, al bi blo pol preveč dela s shaderji? Ah ja. ;)
Sej pravm, Carmack dela dobre pogone, drugi pa dobre igre, ki temeljijo na njegovih pogonih. Carmack je za delat igre same žal mal pretrd.
(sic) ::
Ice Man:
Vidiš kaj se zgodi, ko prideš iz slo-techovih političnih in filozofskih tem sem...
Joj.
Kje si to slišal, oz. kako to veš, na podlagi katerih virov?
Na podlagi intervjuja, ki ga je imel Carmack, ko je povedal, da se bodo dale luči odstreliti - mislim, da je celo rekel, da vse. Torej, če ti ne bo všeč luč, boš jo odstrelil. V alpha verziji pa se (se mi zdi) da odstreliti LE ta luč, ker prav tu pride do eksplozije, ko se pojavi monster (Imp) in eksplozija vrže mizo v luč in le ta se nato ugasne in zaziblje. Če bo tak prizor tudi v končani igri in bodo hoteli narediti situacijo, da se LE ena luč uniči, potem bodo že sprogramirali, da se po eksploziji lahko "ročno" uniči tudi druga.
Torej, bo igra spet "mrtva" na področju realnosti. Upajmo, da vsaj DNF ne bo sledil temu trendu (kar po sedanjem poročanju ziher ne bo). ;)
Zdaj pa se vprašajmo, če so igre sploh REALNE in če sploh HOČEJO biti realne. Če bi hotel realno igro bi v njej moral jesti, spati,... In to ne bi bilo zabavno, ne? No, mogoče le MAJHNI kopici ljudi. Igre pa se delajo, da bi bile včeš večini ljudi. Zdaj sem (pre)zaspan, da bi debatiral o realnosti v igrah, mogoče drugič.
O DNF pa raje ne bi, dokler ne bom videl VSAJ ENEGA trdnega dokaza, da bo igra sploh izšla...
Skratka, beda. V realnosti so stvari uničljive. V realnosti obstajajo tud "mačja očesa". Lahk bi to tud v igro vdelali, al bi blo pol preveč dela s shaderji? Ah ja. ;)
V realnosti he tudi, da ko človeka enkrat ustreliš, izkrvavi ali takoj umre. Bi to rad v igri?
mačja očesa? Verjetno misliš svetleče oči - v D3 so. Malo poglej The Legacy film in glej tistega Soldiera kako se mu v temi oči svetijo.
Sej pravm, Carmack dela dobre pogone, drugi pa dobre igre, ki temeljijo na njegovih pogonih. Carmack je za delat igre same žal mal pretrd.
Mogoče si ti pretrd, da bi si pogledal in preigral (vsaj) eno id igro. Če hočeš se razpišem na veliko in široko, zdaj se mi ne da...
Vidiš kaj se zgodi, ko prideš iz slo-techovih političnih in filozofskih tem sem...
Joj.
Kje si to slišal, oz. kako to veš, na podlagi katerih virov?
Na podlagi intervjuja, ki ga je imel Carmack, ko je povedal, da se bodo dale luči odstreliti - mislim, da je celo rekel, da vse. Torej, če ti ne bo všeč luč, boš jo odstrelil. V alpha verziji pa se (se mi zdi) da odstreliti LE ta luč, ker prav tu pride do eksplozije, ko se pojavi monster (Imp) in eksplozija vrže mizo v luč in le ta se nato ugasne in zaziblje. Če bo tak prizor tudi v končani igri in bodo hoteli narediti situacijo, da se LE ena luč uniči, potem bodo že sprogramirali, da se po eksploziji lahko "ročno" uniči tudi druga.
Torej, bo igra spet "mrtva" na področju realnosti. Upajmo, da vsaj DNF ne bo sledil temu trendu (kar po sedanjem poročanju ziher ne bo). ;)
Zdaj pa se vprašajmo, če so igre sploh REALNE in če sploh HOČEJO biti realne. Če bi hotel realno igro bi v njej moral jesti, spati,... In to ne bi bilo zabavno, ne? No, mogoče le MAJHNI kopici ljudi. Igre pa se delajo, da bi bile včeš večini ljudi. Zdaj sem (pre)zaspan, da bi debatiral o realnosti v igrah, mogoče drugič.
O DNF pa raje ne bi, dokler ne bom videl VSAJ ENEGA trdnega dokaza, da bo igra sploh izšla...
Skratka, beda. V realnosti so stvari uničljive. V realnosti obstajajo tud "mačja očesa". Lahk bi to tud v igro vdelali, al bi blo pol preveč dela s shaderji? Ah ja. ;)
V realnosti he tudi, da ko človeka enkrat ustreliš, izkrvavi ali takoj umre. Bi to rad v igri?
mačja očesa? Verjetno misliš svetleče oči - v D3 so. Malo poglej The Legacy film in glej tistega Soldiera kako se mu v temi oči svetijo.
Sej pravm, Carmack dela dobre pogone, drugi pa dobre igre, ki temeljijo na njegovih pogonih. Carmack je za delat igre same žal mal pretrd.
Mogoče si ti pretrd, da bi si pogledal in preigral (vsaj) eno id igro. Če hočeš se razpišem na veliko in široko, zdaj se mi ne da...
Fuck you all!!!
Tr0n ::
Ah, to obstreljevanje luci je res nepomembno v primerjavu s celotnim pogonom.
Jaz pravim, kewl, da pogon to omogoca, ampak to je pa tudi vse. Ce hoces igrat v popolni temi in pri tem zamuditi ves eye-candy, na katerem so idjevci tako dolgo delali, pol pac ok :).
Jaz pravim, kewl, da pogon to omogoca, ampak to je pa tudi vse. Ce hoces igrat v popolni temi in pri tem zamuditi ves eye-candy, na katerem so idjevci tako dolgo delali, pol pac ok :).
undefined ::
> Mogoče si ti pretrd, da bi si pogledal in preigral (vsaj) eno id igro.
Sem igral id igre, ko si ti še cvilil v plenicah. ;)
TrOn, sej pravim, pogon je kul.
Sem igral id igre, ko si ti še cvilil v plenicah. ;)
TrOn, sej pravim, pogon je kul.
hokuto ::
Glede luči... a ni nobenega zmotil premajhen vpliv tega premikajočega se svetlobnega vira na okolico? Mislim luč divje skače naokoli, osvetlitev okolice je pa glede na to precej konstantna.
Ahiles ::
Ja na tem filmu se res ne vid dlih sam na zacetku unga demota je ena luc k se ziba sem pa tja tm se ful dobr vid kako se sence premikajo prav tako malo naprej je ventilator na stropu ki potem mece senco na tla itd.. Tko da ne sklepat iz enih filmov iz 1 let stare verzije pogona.
Kar se pa realnosti tice zakaj se vozicka ne vid kjer ma orozarno sabo?
Dobr bi blo da bi se dal vecino luci unicit sam se zmeri je pa cool da jih je par takih k se ne da np da so zavarovane z resetkam al pa kej(splinter cell).
Aja zdele sem bral da bo vrjetno HL2 konec leta izsel to bo pa cool leto za FPS
Elite Force 2
Doom3
HL2
Stalker(?)
Kreed(?)
.....
Kar se pa realnosti tice zakaj se vozicka ne vid kjer ma orozarno sabo?
Dobr bi blo da bi se dal vecino luci unicit sam se zmeri je pa cool da jih je par takih k se ne da np da so zavarovane z resetkam al pa kej(splinter cell).
Aja zdele sem bral da bo vrjetno HL2 konec leta izsel to bo pa cool leto za FPS
Elite Force 2
Doom3
HL2
Stalker(?)
Kreed(?)
.....
hokuto ::
Kar se pa realnosti tice zakaj se vozicka ne vid kjer ma orozarno sabo?
LOL, točno to sem se jaz zmeraj spraševal pri tovrstnih igrah, ki so obljubljale velik realizem hehe. Še bolj pa me je motilo kako leseni so zmeraj ti superheroji, ki lahko nosijo celo orožarno s sabo, potem jim pa že malo višja stopnička predstavlja nepremostljivo oviro.
Sam sicer nisem nek velik igričar (trenutno sploh nimam inštalirane nobene igre) in v to temo sem padel preko "teme zadnjih 24 ur", ker se mi je zdelo neverjetno, da bi taka igra kot je Doom 3, bila le za X-Box. Tako ne vem koliko je star tisti demo video in ostale podrobnosti, ker pa so mnogi pred mano ugotavljali pomanjkljivosti na njem, sem še sam napisal kaj je mene najbolj zmotilo, ne da bi s tem hotel kakorkoli v nič dajati pogon, ki bo sigurno zelo dober. Osebno se zaradi izkušenj s prejšnjimi verzijami bolj veselim Half Life 2. Enka (do dela v vesolju) je zame vsaj kar se razvoja zgodbe tiče, še vedno najboljša igra. Upam da HL2 ne bo razočaral ;).
Tr0n ::
Ahiles: DNF ima poseben kultni status, tako da ga je ze skoraj potrebno vedno zraven omenit :).
Tr0n ::
Heh, Duka smo vcasih ful dosti preko direct modemske povezave spilali. Vecina sem spilal z Misotom in ze takrat sem bil tepen uiber :).
(sic) ::
Evo vam še nekaj. Tokrat za poslušat.
Bathroom - Doly Surround 5.1
Ne pozabite naviti zvočnikov do konca.
Bathroom - Doly Surround 5.1
Ne pozabite naviti zvočnikov do konca.
Fuck you all!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: (sic) ()
undefined ::
> samo podnevi bom igral Doom3, ker ce ne se bom usrou
Potem boš pa pokvaril ves feeling.
Aja, pa sistem boš moral še prej nadgradit. ;)
Potem boš pa pokvaril ves feeling.
Aja, pa sistem boš moral še prej nadgradit. ;)
nuclear ::
ka si hepi js mam že demo različico...
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
(sic) ::
Yiha! NUCLEAR ROXXX! Daj beži s tem... Saj teh map sploh ne bo v končni...
Fuck you all!!!
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Tomi ()
Ahiles ::
Pa se to ta techdemo je bil se starejsi od une verzije ki so jo pokazal na e3 vrjetno ksn mesec ko je iD poslal demo Atiju da postimajo drajverje(pol je pa en mal skopiral pa dal na net) tko se je zgodilo skor z vsemi spili od iD se vsi so mel kaksen tak ilegaln relise..
(sic) ::
V bistvu naj bi ATi DAL apha demo:
____________________________________________________
The boys from "l33t d00d" had leaked the DOOM 3 E3 Game! Now its spreading like a wild fire on the NET!...And John Carmack is way..way..pissed.
Official or Unofficial statement from a Xian "ATI leaked it oh we will. We are hoping our rep gets fired. John sent them a flame mail yesterday basically saying "This has hurt our relationship" haha, no not really they sent us a development laptop with a full build of Unreal Warfare on it yep Well, we deleted it that's a whole can of worms we don't want to get into yeah, well, ATI has clearly violated our NDA we thought about that. but, no ATI is on our shitlist righ tnow we are not dealing with them until further notice no, it's not public chiQ We know ATI leaked it. We watermark all releases Squiggle: ATI has a relaxed policy about pre-release software. Remeber, they gave us a laptop that had Unreal Warfare loaded on it 3 months ago They don't seem to care about strict enforcement of NDA's on a positive note, people seem to *REALLY LIKE* the leaked shit"
_____________________________________________________
____________________________________________________
The boys from "l33t d00d" had leaked the DOOM 3 E3 Game! Now its spreading like a wild fire on the NET!...And John Carmack is way..way..pissed.
Official or Unofficial statement from a Xian "ATI leaked it oh we will. We are hoping our rep gets fired. John sent them a flame mail yesterday basically saying "This has hurt our relationship" haha, no not really they sent us a development laptop with a full build of Unreal Warfare on it yep Well, we deleted it that's a whole can of worms we don't want to get into yeah, well, ATI has clearly violated our NDA we thought about that. but, no ATI is on our shitlist righ tnow we are not dealing with them until further notice no, it's not public chiQ We know ATI leaked it. We watermark all releases Squiggle: ATI has a relaxed policy about pre-release software. Remeber, they gave us a laptop that had Unreal Warfare loaded on it 3 months ago They don't seem to care about strict enforcement of NDA's on a positive note, people seem to *REALLY LIKE* the leaked shit"
_____________________________________________________
Fuck you all!!!
Ahiles ::
(sic) ta izjava je bla fajke edin kar je prislo iz iD pisarn je JC dal komentar na /.
http://slashdot.org/comments.pl?sid=440...
http://slashdot.org/comments.pl?sid=440...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Marsovec ::
Upajmo da bo igra prišla res letos ven, ker je že tečno čakat na njo! čakam pa vseeno!
Igro bo najbolše igrat ponočo, ker podnevi ne bo ta pravi filing?
Igro bo najbolše igrat ponočo, ker podnevi ne bo ta pravi filing?
(sic) ::
Tilen:
To tak da. Ponoči, ko vsi spijo, pa slušalke na glavo pa ful naglas.
Še nekaj za slinit:
The Amazing Fisics #2
To tak da. Ponoči, ko vsi spijo, pa slušalke na glavo pa ful naglas.
Še nekaj za slinit:
The Amazing Fisics #2
Fuck you all!!!
Ahiles ::
No pa smo dacakal prve teste kako deluje doom3 na raznih karticaj lohka si preberete test tuki. http://www.hardocp.com/article.html?art=NDc0
DOOM 3 Benchmarks : The GeForceFX 5900 Ultra, 5600 Ultra, Radeon 9800 Pro 256MB, 9600 Pro, and 9500 Pro step up to the plate to show you what they have in what will likely be the deal breaker when it comes to buying a new graphics card.
Let me start by saying, "Thank you!" to id Software and NVIDIA for making this article possible. It is truly an honor to be included in an opportunity of this magnitude. John Carmack and Tim Willits of id Software went the extra mile this last Friday to help us make sure we could show this to you today. Also, Jim Black of NVIDIA extended himself above and beyond the call of duty in order to make this all possible.
John Carmack has described the demo we used as a random code drop from a recent build of DOOM 3 and he believes it to be representative of the final game in a performance sense.
Poglejte ot razliko res da so drjavejri krivi sam ati ni nikol bi znan po tem da ma dobre drjavejre LOOOOOL
folks at NVIDIA will tell you flat out, "The NV35 was built to play DOOM." From the looks of things, that is something that we can point to as fact.
DOOM 3 Benchmarks : The GeForceFX 5900 Ultra, 5600 Ultra, Radeon 9800 Pro 256MB, 9600 Pro, and 9500 Pro step up to the plate to show you what they have in what will likely be the deal breaker when it comes to buying a new graphics card.
Let me start by saying, "Thank you!" to id Software and NVIDIA for making this article possible. It is truly an honor to be included in an opportunity of this magnitude. John Carmack and Tim Willits of id Software went the extra mile this last Friday to help us make sure we could show this to you today. Also, Jim Black of NVIDIA extended himself above and beyond the call of duty in order to make this all possible.
John Carmack has described the demo we used as a random code drop from a recent build of DOOM 3 and he believes it to be representative of the final game in a performance sense.
Poglejte ot razliko res da so drjavejri krivi sam ati ni nikol bi znan po tem da ma dobre drjavejre LOOOOOL
folks at NVIDIA will tell you flat out, "The NV35 was built to play DOOM." From the looks of things, that is something that we can point to as fact.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Ahiles ::
Ne sej za tiste 10fps so krivi drajverji 3.4 so pol v drugih testih probal z 3.2 sam je bla razlika se zmeri 25-70%
Tukaj je se enkaj testov z doom3 od te strani naprej.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1821&p=21
Tukaj je se enkaj testov z doom3 od te strani naprej.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1821&p=21
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Fury ::
DOOM 3 is likely to have more impact on the gaming and hardware industries overall than any other game to come in the next decade, as it is surely one of those quantum leaps in technology that are becoming so rare. NVIDIA is obviously aware of this and doing everything they can to be the DOOM 3 video card. It is far too early to count ATI out of the race, and I would not consider the comparison shown here to be final or anything close to it.
An interesting tidbit of information to throw into the mix here is the fact that there is another R3XX card from ATI waiting in the wings. We are told that this VPU will show a significant performance increase over any chipsets on the market including NV35 as well as R350. Expect to see this new ATI card somewhere between mid to late summer if it stays on schedule.
huda tale 5900 :)) le naj se stepejo ati in nvidia in izdajajo same hude kartice :) konkurenca rox :) sicer pa sem preprican da je NV prov za doom3 potweakala driverje.. so dobil kksnih 5% :)
An interesting tidbit of information to throw into the mix here is the fact that there is another R3XX card from ATI waiting in the wings. We are told that this VPU will show a significant performance increase over any chipsets on the market including NV35 as well as R350. Expect to see this new ATI card somewhere between mid to late summer if it stays on schedule.
huda tale 5900 :)) le naj se stepejo ati in nvidia in izdajajo same hude kartice :) konkurenca rox :) sicer pa sem preprican da je NV prov za doom3 potweakala driverje.. so dobil kksnih 5% :)
Ahiles ::
Carmack assures fans Doom III will arrive on time, even though it may be a bit behind his own schedule.
''We really did expect to be much more done at this point, but we're in the home stretch,'' says Carmack, 33. ''Everything works. It's just a matter of tuning it and making it into a great game.''
A team of about 20 has been toiling on Doom III for 2 years, in id's offices in a nondescript two-story professional building in a Dallas suburb. Other tenants include an insurance agency and a dentist. ''We've brought people from the building up here to see what we work on,'' says Hollenshead, 34. ''I'm not sure if it's made them think we're any more or less crazy.
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/usatoday/20030512/en_usatoday/5148497
Pa se en test z doomom3:
http://www.tomshardware.com/graphic/20030512/geforce_fx_5900-10.html
Se en clanek o doomu3:
http://www.usatoday.com/life/2003-05-12-doom_x.htm
Zgleda da bo zdele vsak dan kr neki novic o doom3 in ostalih spilih k je E3 tik pred vrati.
Ps. se da odstran da pise za vsak kurcev popravk oz dodatek k dodas?
Ma LOL no Ultra l33t forum ni kej treba 1x mal abuzat to pa da se sfuka pa da odstranjo:
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:58:26.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:48:13.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:46:23.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:45:32.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:45:04.]
[Ta odgovor je ustvaril Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:38:39.]
''We really did expect to be much more done at this point, but we're in the home stretch,'' says Carmack, 33. ''Everything works. It's just a matter of tuning it and making it into a great game.''
A team of about 20 has been toiling on Doom III for 2 years, in id's offices in a nondescript two-story professional building in a Dallas suburb. Other tenants include an insurance agency and a dentist. ''We've brought people from the building up here to see what we work on,'' says Hollenshead, 34. ''I'm not sure if it's made them think we're any more or less crazy.
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/usatoday/20030512/en_usatoday/5148497
Pa se en test z doomom3:
http://www.tomshardware.com/graphic/20030512/geforce_fx_5900-10.html
Se en clanek o doomu3:
http://www.usatoday.com/life/2003-05-12-doom_x.htm
Zgleda da bo zdele vsak dan kr neki novic o doom3 in ostalih spilih k je E3 tik pred vrati.
Ps. se da odstran da pise za vsak kurcev popravk oz dodatek k dodas?
Ma LOL no Ultra l33t forum ni kej treba 1x mal abuzat to pa da se sfuka pa da odstranjo:
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:58:26.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:48:13.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:46:23.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:45:32.]
[Ta odgovor je spremenil Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:45:04.]
[Ta odgovor je ustvaril Ahiles dne 12.05.2003 ob 19:38:39.]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Tr0n ::
No, zgleda bo Doom III tudi za Xbox Live.
http://games.thedgn.com/index.php?page=news/EpVkZAuVZEOxRJEnXi.php
"Yes, it is indeed true. Doom 3 will be available on the console and will support Xbox Live."
http://games.thedgn.com/index.php?page=news/EpVkZAuVZEOxRJEnXi.php
"Yes, it is indeed true. Doom 3 will be available on the console and will support Xbox Live."
Ahiles ::
3 nove slikce 2 posasti ter vrjetno uradni logo od spila nevem ce je final.
Posasti:
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screens.html?page=75
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screens.html?page=77
Logo:
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screens.html?page=76
Drgac je se 1 min film sam za tist mors pa placat.
Posasti:
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screens.html?page=75
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screens.html?page=77
Logo:
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screens.html?page=76
Drgac je se 1 min film sam za tist mors pa placat.
Tr0n ::
Doom III E3 2003 Trailer @ http://www.shackspace.com/~break@shackmail.com/doom3xbox.mov
Go get it, while you still can!
Go get it, while you still can!
Ahiles ::
Tuki je mal bols kvaliteta iz IG strani je isti posnetek sam z mal bolso kamero posnet:
http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip
Pa cim prej si dl ker zna kmal umret link.
Vsi spili se lohka skrijejo pred doom3 tisti k bojo vidl ta movie bojo to naredil kar je mnozica na koncu filma.
http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip
Pa cim prej si dl ker zna kmal umret link.
Vsi spili se lohka skrijejo pred doom3 tisti k bojo vidl ta movie bojo to naredil kar je mnozica na koncu filma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Xplicit ::
ej ce bo sam pol od taga kolk govorijo bo se vedno najboljsi spil k sm jih kdaj vidu
mene sam zanima kdaj se bo lahka normano igral, ker dvomm da bo lepo laufu na nadpovprecno dobrem racunalniku (recimo) gledano za datum izida oz. konec leta 2003
upam sam da bo men laufu na 30 FPS na 800x600 (medium detail) k cene bom popi**u
mene sam zanima kdaj se bo lahka normano igral, ker dvomm da bo lepo laufu na nadpovprecno dobrem racunalniku (recimo) gledano za datum izida oz. konec leta 2003
upam sam da bo men laufu na 30 FPS na 800x600 (medium detail) k cene bom popi**u
Fury ::
sem pogledal trailer.. pa se mi ne zdi neki ne vem kaj hud spil.. grafika je res dost huda :) ampak tko ... kot spil celota se mi zdi pa pac en normaln spil z lepo grafiko :)
Tr0n ::
Animacija modelov je res izjemna. Nacin, kako uporabljajo znacilnosti sobe (vdiranje posasti iz resetke na dnu, plezanje po zidu,...) je tudi zadeva za sebe.
Vse skupaj deluje ZELO realisticno. Ne vem, ce sem kaj podobnega videl pri kaksni drugi igri, razen pri vmesnih sekvencah.
Vse skupaj deluje ZELO realisticno. Ne vem, ce sem kaj podobnega videl pri kaksni drugi igri, razen pri vmesnih sekvencah.
(sic) ::
Tole je tudi zelo specialno:
čas: 53 sekunde.
Ko gleda v neke "inkubatorje" kjer so neki zombiji potem pa ga en tako prestraši.
čas: 53 sekunde.
Ko gleda v neke "inkubatorje" kjer so neki zombiji potem pa ga en tako prestraši.
Fuck you all!!!
Tr0n ::
Ja, tukaj se vidi njihova inspiracija. Borgi (Voyager), plezanju po zidu Suluban (Enterprise). Ampak lahko se motim :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Doom III (strani: 1 2 3 4 … 22 23 24 25 )Oddelek: Igre | 95781 (8285) | opeter |
» | Microsoft XBOX 360 primarna platforma za Johna CarmackaOddelek: Novice / Konzole | 4734 (3176) | Senitel |
» | nVidia goljufala?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2652 (2652) | Dr_M |
» | kdaj lahko pričakujemo doom 3?Oddelek: Igre | 1427 (1223) | Tr0n |
» | Doom III (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4200 (3446) | (sic) |