Forum » Igre » DOOM III le za Xbox ?!?!?!
DOOM III le za Xbox ?!?!?!
MrX ::
No, če vas je novica z naslovom Half-Life 2 le za Nvidia kartice? spravila v slabo voljo, vas bo naslednja spravila v jok . Kot poročajo na strani HomeLan, je v reviji Wired napisano, da naj bi pri Microsoft-u ponujali kupe denarja, da bi pri id Software naredili Doom III igro le za Xbox. Na srečo se pri id Software o ponudbi še niso odločili. O igri je na novo znano, da bo poleg večigralskega (Multiplayer) dodatka na voljo tudi t. i. "single player mission pack" za enoigralsko (Singleplayer) različico. Poleg strahotne novice so v reviji objavili tudi nekaj novih slik te igre. klik
(sic) ::
Hehe...
Zdaj vem, da bereš novice na slo-compu, ker je čisto ista tam.
No, pa naj razložim kaj piše na originalni novici:
Piše, da naj bi Microsoft ponujal velike denarje, da bi id software naredil Doom III NAJPREJ za X-Box. Ne SAMO za X-Box, ampak najprej (ekskluzivno) za X-Box.
Mislim, da se to ne bo zgodilo, ker je Carmack verjetno najbolj hard core PC, kot kdorkoli drug med razvijalci iger. In id software ni razvajeno komercialno podjetje, ki bi naredilo vse za denar. Vsi, ki tam delajo ga imajo zadosti, verjemi.
Zdaj vem, da bereš novice na slo-compu, ker je čisto ista tam.
No, pa naj razložim kaj piše na originalni novici:
Piše, da naj bi Microsoft ponujal velike denarje, da bi id software naredil Doom III NAJPREJ za X-Box. Ne SAMO za X-Box, ampak najprej (ekskluzivno) za X-Box.
Mislim, da se to ne bo zgodilo, ker je Carmack verjetno najbolj hard core PC, kot kdorkoli drug med razvijalci iger. In id software ni razvajeno komercialno podjetje, ki bi naredilo vse za denar. Vsi, ki tam delajo ga imajo zadosti, verjemi.
Fuck you all!!!
jRk0 ::
no ja. mislim da id tega ne bo nardil, ali pac?
itak da bo na voljo za comp, pa samo za ati;)
itak da bo na voljo za comp, pa samo za ati;)
You fuck up once, you loose two teeth.
jRk0 ::
heh, ti se kar tolazi, ce mas nvidio pa mislis, da ti ne bo stekal;)
You fuck up once, you loose two teeth.
Tr0n ::
Se novica na Discharged s nekaj novimi slikami.
Sicer ste pa narobe razumeli novico. Igra bo se vedno izsla na PCju. Sicer pa je John Carmack ze omenjal moznost Xbox porta.
Sicer ste pa narobe razumeli novico. Igra bo se vedno izsla na PCju. Sicer pa je John Carmack ze omenjal moznost Xbox porta.
(sic) ::
TrOn:
Hvala za slike, jih nisem mogel najti.
Na slikah se lepo vidi kako velika področja lahko Doom engine renderira. Ogromna!
Vsi, ki ste igrali Doom III E3 alpha verzijo:
To je tako hročata, nedopolnjena verzija, da je sploh škoda kaj razpravljati... Misliš, da so oni neumni ali kaj? Da bodo naredili igro, ki jo bo lahko 5% naroda igralo? Joj, joj...
Na MacWorldu 2001 je Carmack prvič pokazal Doom. Tekel je na 1024x768 in GeForce 3.
Toliko o tem.
Hvala za slike, jih nisem mogel najti.
Na slikah se lepo vidi kako velika področja lahko Doom engine renderira. Ogromna!
Vsi, ki ste igrali Doom III E3 alpha verzijo:
To je tako hročata, nedopolnjena verzija, da je sploh škoda kaj razpravljati... Misliš, da so oni neumni ali kaj? Da bodo naredili igro, ki jo bo lahko 5% naroda igralo? Joj, joj...
Na MacWorldu 2001 je Carmack prvič pokazal Doom. Tekel je na 1024x768 in GeForce 3.
Toliko o tem.
Fuck you all!!!
Ahiles ::
Hm a folk res ne zna brat al kaj.
Poudarek je na PORTU MS ponuja kes da bi pri id naredil exclusive port na konzolah sam za x-box.
Doom3 bo prvo izsel za PC pa ce se MS postav na noge. JC dlih ne mara malegamehkega zato pa je tak zagovornik opengl. Spil je delan za opengl in portanje za x-box pomeni saltanje na dx zato bojo prvo za PC izdal potem bojo pa vrjetn kodo ksni firmi dal za portat na x-box. Sami bojo pa delal na Multiplayer pachu za doom3(likeQ2-3.12) ksne 1-3 mesce po izidu ter SP dodatku (vrjetno ksn let kasneje za ksne 30$.
Prav tako se more blizat konec razvoja dooma3 kajti kot so pri Id rekl da bojo o portih in kere koznole bojo podprl proti koncu razvoja spila(PC)
Zna se zgodit da vidmo kaksen test v prihodne 3-4 mesce.
The latest issue of the Wired print magazine has a new article on the development of Doom III, id Software's upcoming and latest game in their celebrated first person shooter series. Among the more interesting tidbits in the article: Microsoft is offering lots of money to id to make an exclusive Doom III Xbox port (id hasn't decided yet if they will do so) and in addition to the already announced multiplayer add-on there will also be a single player mission pack for Doom III. There is also the possiblity of a program that could generate unique Doom III levels on the fly, according to the article. The article also contains a number of new screenshots from the game
Poudarek je na PORTU MS ponuja kes da bi pri id naredil exclusive port na konzolah sam za x-box.
Doom3 bo prvo izsel za PC pa ce se MS postav na noge. JC dlih ne mara malegamehkega zato pa je tak zagovornik opengl. Spil je delan za opengl in portanje za x-box pomeni saltanje na dx zato bojo prvo za PC izdal potem bojo pa vrjetn kodo ksni firmi dal za portat na x-box. Sami bojo pa delal na Multiplayer pachu za doom3(likeQ2-3.12) ksne 1-3 mesce po izidu ter SP dodatku (vrjetno ksn let kasneje za ksne 30$.
Prav tako se more blizat konec razvoja dooma3 kajti kot so pri Id rekl da bojo o portih in kere koznole bojo podprl proti koncu razvoja spila(PC)
Zna se zgodit da vidmo kaksen test v prihodne 3-4 mesce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
undefined ::
> Mislim, da se to ne bo zgodilo, ker je Carmack verjetno najbolj hard core PC
XBox JE v bistvu PC, le nekoliko okleščen. Ima Pentiumov procesor in grafiko nVidie.
Sam pa mislim, da iD verjetno ne bo naredil porta, ker bi M$ verjetno želel to imeti v DirectX. Ali pa se motim? ;)
XBox JE v bistvu PC, le nekoliko okleščen. Ima Pentiumov procesor in grafiko nVidie.
Sam pa mislim, da iD verjetno ne bo naredil porta, ker bi M$ verjetno želel to imeti v DirectX. Ali pa se motim? ;)
Thanatos ::
carmack ne bo nikoli rekel ja DXu. Tip ma keša čez glavo in mu je verjetno bolj zanimivo j**** malega mehkega, kot pa zaslužt še kakšen miljon dolarjev to novico sm slišal že en mesec nazaj in carmack naj bi odgovoril z odgovorom da bo DooM3 samo za Linux same polresnice ne nasedat tem tračem in lepo počakite izid špila
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thanatos ()
Tr0n ::
En snipet iz zadnjega .plana JCja.
-----------
Trying to keep boneheaded-ideas-that-will-haunt-us-for-years out of Direct-X is the primary reason I have been attending the Windows Graphics Summit for the past three years, even though I still code for OpenGL.
-----------
-----------
Trying to keep boneheaded-ideas-that-will-haunt-us-for-years out of Direct-X is the primary reason I have been attending the Windows Graphics Summit for the past three years, even though I still code for OpenGL.
-----------
San ::
Če želite imeti bolj sveže novice o Doom3 kot sam John Cajmak, poglejte sem! Pa veselo branje Vam želim.
(sic) ::
Id software (oz. John Carmack) JE URADNO izjavil, da bodo naredili X-Box port. Ker ima zadosti močno mašino, da bi ga lahko poganjal. Nič pa še ni popolnoma 100%. To izjavo je naredil le, ker je X-box v bistvu PC in bi port za njega bil "enostaven".
Ekskluzivno v tem primeru ne pomeni SAMO za X-box, ampak NAJPREJ zanj. Za katere druge konzole pa naj bi ga še naredili? PS2??? PS nima niti približno tako močne mašine in celo sami so izjavili, da ne razmišljajo za PS2 port, ker bi igro morali precej okrniti, da bi delovala tekoče in tako bi se izgubilo vzdušje v igri in posledično tudi sam gameplay.
Carmacku ne gre na živce Microsoft (itak je Doom delan na WinXP) ampak DirectX. Ko bo DirectX portabilen bo verjetno takoj prešaltal nanj.
Ekskluzivno v tem primeru ne pomeni SAMO za X-box, ampak NAJPREJ zanj. Za katere druge konzole pa naj bi ga še naredili? PS2??? PS nima niti približno tako močne mašine in celo sami so izjavili, da ne razmišljajo za PS2 port, ker bi igro morali precej okrniti, da bi delovala tekoče in tako bi se izgubilo vzdušje v igri in posledično tudi sam gameplay.
Carmacku ne gre na živce Microsoft (itak je Doom delan na WinXP) ampak DirectX. Ko bo DirectX portabilen bo verjetno takoj prešaltal nanj.
Fuck you all!!!
Ahiles ::
(sic) a si ti nepismen al kva PORT pomeni da mors prvo izdat spil ki ga potem portas na drugo okolje nikjer ne pise da bo prvo za x-box prsu. Ker to pomeni Vsaj pol leta dela ce se ne vec da predelas spil iz opengl v dx. X-box porta ne boste vidl pred 2004. Doom3 pa bo izsel 1x q3/q4-2003
Ekskluzivno pomeni prav to da ima edina konzola pravico do trzenja te igre in nikako ne pomeni prvo za x-box.
MS je ponudu kes zato ker vrjetn sony ze kej okol snifal da bi naredil ksn port za PS3 ko ga bojo izdali.
Pa nehite traparije govorit IDs JE PC grupa porte dajo ponavad drugim firmam ljudem da naredijo in tako bo tudi z doom3 ce ga bojo protal sploh.
DOOM3 JE PC-GAME PA CE SE NA GLAVO POSTAVTE.
Kar se pa portov tice Mac pa linux bosta skoraj zagotovo(ob izidu al pa ksn mesec kasnej) X-box zna tudi bit(ksne pol leta kasnej) za ps3 je pa odvisno kolk bo ms prepricljiv.
Itak boste cez 10 let doom3 tud na gameboyu/mobitelih spilal.
Ekskluzivno pomeni prav to da ima edina konzola pravico do trzenja te igre in nikako ne pomeni prvo za x-box.
MS je ponudu kes zato ker vrjetn sony ze kej okol snifal da bi naredil ksn port za PS3 ko ga bojo izdali.
Pa nehite traparije govorit IDs JE PC grupa porte dajo ponavad drugim firmam ljudem da naredijo in tako bo tudi z doom3 ce ga bojo protal sploh.
DOOM3 JE PC-GAME PA CE SE NA GLAVO POSTAVTE.
Kar se pa portov tice Mac pa linux bosta skoraj zagotovo(ob izidu al pa ksn mesec kasnej) X-box zna tudi bit(ksne pol leta kasnej) za ps3 je pa odvisno kolk bo ms prepricljiv.
Itak boste cez 10 let doom3 tud na gameboyu/mobitelih spilal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
Tr0n ::
Heh, vedno zanimive debate, ko gre za kako id Software igro.
Sicer se mi pa zdi, da so pri D3 zelo zadrzani, kar se tice novosti (screenshotov, intervjujev, informacij...). Nekam prevec tiho vse skupaj. Q2/Q3 novic pred izidom je bilo veliko vec.
Sicer se mi pa zdi, da so pri D3 zelo zadrzani, kar se tice novosti (screenshotov, intervjujev, informacij...). Nekam prevec tiho vse skupaj. Q2/Q3 novic pred izidom je bilo veliko vec.
ripmork ::
špilu sm alpha verzijo demota doom3 in je res hud....špil bo( ko bo prišel seveda) prinesel
velik akcije ter okosolzečo grafiko,da ne govorim o gatetrgajočem vzdušju...
vendar že ptički na vejah čivkajo,da bo špil zares kratek pa tudi zgodbe ne bo ravno veliko,
....prinesel bo enkratno doživetje-to pa je v glavnem vse....
grafika pa tko al tko napreduje v vseh igrah,tako da tudi tu ne bo nič kaj posebnega-še poesbno če pride šele jeseni.
velik akcije ter okosolzečo grafiko,da ne govorim o gatetrgajočem vzdušju...
vendar že ptički na vejah čivkajo,da bo špil zares kratek pa tudi zgodbe ne bo ravno veliko,
....prinesel bo enkratno doživetje-to pa je v glavnem vse....
grafika pa tko al tko napreduje v vseh igrah,tako da tudi tu ne bo nič kaj posebnega-še poesbno če pride šele jeseni.
(sic) ::
RIPMORK:
To kar si ti igral nima veliko skupnega z Doom 3 (končno verzijo). To je bil le predstavitven "demo" za E3 narejen. Teh sob ne bo v Doomu.
Zgodba po moje že zdaj trga. Če povežeš glavne stvari skupaj (vojska, pekel, eksperimenti, mars,...) se da kar lepo stvar narediti.
Glede grafike pa se nobena igra (ki je že izšla) ne more niti primerjati z Doom enginom. POPOLNOMA dinamične sence in osvetljevanje. Kje si to videl v realnem času??? Medtem, ko težki Unreal fani hočejo prepričati svet, da ima Unreal več poligonov kot D3, bi bilo pametno omeniti, da D3 engine ne temelji (toliko) na hitrosti ampak o funkcionalnosti. Tisti marinci v introju so sestavljeni iz približno 2000-3000 poligonov. Medtem pa U2 5000-7000, se mi zdi. Če bi videl kaj bump mapping naredi modelom... nebi verjel. Modeli so ber bump mappinga kockasti kot drek (no, drek ni glih kockast:))...
Če si mi bo dalo bom dal eno sliko gor, da boš videl kakšni so modeli brez bump mappinga v Mayi.
TrOn:
Gre za naslednjo generacijo 3D pogonov. Samo iz tega razloga je zanimiv. Vsaj meni :).
Se ti zavedaš o čem govorimo? To je Doom.
To kar si ti igral nima veliko skupnega z Doom 3 (končno verzijo). To je bil le predstavitven "demo" za E3 narejen. Teh sob ne bo v Doomu.
Zgodba po moje že zdaj trga. Če povežeš glavne stvari skupaj (vojska, pekel, eksperimenti, mars,...) se da kar lepo stvar narediti.
Glede grafike pa se nobena igra (ki je že izšla) ne more niti primerjati z Doom enginom. POPOLNOMA dinamične sence in osvetljevanje. Kje si to videl v realnem času??? Medtem, ko težki Unreal fani hočejo prepričati svet, da ima Unreal več poligonov kot D3, bi bilo pametno omeniti, da D3 engine ne temelji (toliko) na hitrosti ampak o funkcionalnosti. Tisti marinci v introju so sestavljeni iz približno 2000-3000 poligonov. Medtem pa U2 5000-7000, se mi zdi. Če bi videl kaj bump mapping naredi modelom... nebi verjel. Modeli so ber bump mappinga kockasti kot drek (no, drek ni glih kockast:))...
Če si mi bo dalo bom dal eno sliko gor, da boš videl kakšni so modeli brez bump mappinga v Mayi.
TrOn:
Gre za naslednjo generacijo 3D pogonov. Samo iz tega razloga je zanimiv. Vsaj meni :).
Se ti zavedaš o čem govorimo? To je Doom.
Fuck you all!!!
Tr0n ::
Ok, to tudi :). Shock effect vzdusje. Ze vidim, kako se bodo prijatli, sosedi in sorodniki tresli na stolu, ko jih bo iznenada pohrustal zombie v 5.1 dolby nacinu ;).
Aja and chicks dig it!
Aja and chicks dig it!
Ahiles ::
Ma tisti modeli ki so v tisti predstavitvi so sam delovni modeli ki jih lohka mimo grede popravijo (stevilo poligovov).
Zdej po enem letu dela od tistega so vrjetno se nekoliko obdelali modele tko da so se lepsi vrjetno tudi ksn poligon vec. Tud una slika iz revije ki je bla objavlena pred dnevi kaze kar veliko izbolsavo. Prsti se zmeri zgleda nekoliko oglati sam ko je v gibanju in ko maha prot teb tega sploh ne opazis.
Upam le da so ze odpravl un bug/napako na modelu ko se glava stika z telesom.
Zdej po enem letu dela od tistega so vrjetno se nekoliko obdelali modele tko da so se lepsi vrjetno tudi ksn poligon vec. Tud una slika iz revije ki je bla objavlena pred dnevi kaze kar veliko izbolsavo. Prsti se zmeri zgleda nekoliko oglati sam ko je v gibanju in ko maha prot teb tega sploh ne opazis.
Upam le da so ze odpravl un bug/napako na modelu ko se glava stika z telesom.
(sic) ::
Izboljšali modelov po moje, ne bodo. Mogoče le malo podrobnejši modeli za vmesne sekvence (kar mislim, da je tudi JC povedal).
Hellknight
Player
Marine
Hellknight
Player
Marine
Fuck you all!!!
Senitel ::
ID itak najprej naredi high res modele z okrog milijon trikotnikov. Potem se to zbije dol na nekaj tisoč in ob tem se generira še normal mapo (Nekaj malega o tem si lahko preberete tukaj). Kolk trikotnikov bo dejansko v igri je pomoje zelo odvisno od tega, kolk hiter hardware bo zunaj ob izidu Doom 3. Treba je vedet, da kljub temu, da so resulucije modelov v Doom 3 precej majhne, bo Doom 3 še vedno pošteno obremenil t&l (vertex shader) del grafičnih čipov, ker se bodo modeli renderirali vsaj 2x.
Tr0n ::
Pa se vedno lahko kasneje dodajo bolj dodelane modele, ko bo hardware zmogljivejsi. Ne gre za omejitev masine, pac pa za speed trade-off.
(sic) ::
Senitel:
Ti modeli, ki sem jih pastal, so modeli, ki so takšni v igri. High-res modele oni naredijo za to, da potem iz tistega naredijo normal map teksturo. Zato pa je (kljub malemu številu poligonov) tako zahteven. Še vedno mora izračunavati svetlobo in sence iz high poly bump map tekstur.
EDIT: Če te zanima kako Doom renderira (postopek, ne koda :)) lahko poiščem en forum, kjer je JC razložil.
Če še slučajno nisi videl tistega...
Ti modeli, ki sem jih pastal, so modeli, ki so takšni v igri. High-res modele oni naredijo za to, da potem iz tistega naredijo normal map teksturo. Zato pa je (kljub malemu številu poligonov) tako zahteven. Še vedno mora izračunavati svetlobo in sence iz high poly bump map tekstur.
EDIT: Če te zanima kako Doom renderira (postopek, ne koda :)) lahko poiščem en forum, kjer je JC razložil.
Če še slučajno nisi videl tistega...
Fuck you all!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: (sic) ()
Senitel ::
V bistvu vem precej dobro kako Doom 3 style senčenje deluje. Kar hočem povedat je, da Carmack za končno verzijo igre lahko povsem enostavno reče, da bojo modeli iz 8k trikotnikov namesto iz 4k, če bo pač ocenil, da je hardware dovolj hiter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
R33D3M33R ::
Half-Life 2 samo za Nvidiine kartice????
Oh god, mene bo kap!!!!!!!!
Oh god, mene bo kap!!!!!!!!
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Tr0n ::
Letošnji QuakeCon tudi uradno napovedan. Od 14. do 17. avgusta.
Kaj menite, bo D3 ze do takrat zunaj? :)
Kaj menite, bo D3 ze do takrat zunaj? :)
Tr0n ::
Ownt.com Doom III Special. Povzetek Wired clanka.
Doom 3 is not expected out until the fall.
Se bomo cakali :).
Doom 3 is not expected out until the fall.
Se bomo cakali :).
(sic) ::
Sem rekel, da bo zunaj enkrat jeseni. Ker zima je prepozno (26. decembra naj bi prišel Quake 4). Meni je jesen boljše, saj bo do takrat hardver zelo poceni (v primerjavi z sedaj) in si bo (skoraj) vsak lahko privoščil hudo mašino za D3.
Še ena zanimivost, ki sem jo prebral nevem kje;
- Quake fani so se "pritoževali", da naj bi bil Quake IV bolj osredotočen na multiplayer kot na single. In govorili, da Quake IV nihče (oz. zelo malo ljudi) ne bo kupil SP Q4 glede na to kako je bil Q2 "beden" <- sodeč po njihovih izjavah. Potem pa je en rekel, da je Quake 3 (edina MP igra od id-a) najslabše prodajan Quake. Najbolj pa Quake 2, ki je tako "beden" kot jih večina pravi. Doom I pa se je prodal v več kopijah kot vsi Quakei skupaj :))))
Še ena zanimivost, ki sem jo prebral nevem kje;
- Quake fani so se "pritoževali", da naj bi bil Quake IV bolj osredotočen na multiplayer kot na single. In govorili, da Quake IV nihče (oz. zelo malo ljudi) ne bo kupil SP Q4 glede na to kako je bil Q2 "beden" <- sodeč po njihovih izjavah. Potem pa je en rekel, da je Quake 3 (edina MP igra od id-a) najslabše prodajan Quake. Najbolj pa Quake 2, ki je tako "beden" kot jih večina pravi. Doom I pa se je prodal v več kopijah kot vsi Quakei skupaj :))))
Fuck you all!!!
undefined ::
Quake4 bo folk kar lepo kupoval, ravno tako kot Q3A in Q2 ob izidu. Vsak Quake sequel je bil popljuvan ob izidu, na koncu pa so ga že vsi igrali. ;)
(sic) ::
Kaj menite, bo D3 ze do takrat zunaj? :)
Carmack will demo a much more advanced version of Doom 3 at this year's Quakecon, than that of what was seen at last years E3
Ne.
Carmack will demo a much more advanced version of Doom 3 at this year's Quakecon, than that of what was seen at last years E3
Ne.
Fuck you all!!!
MrX ::
tole je iz slo-comp-a:
Podjetje nVidia preživlja težke čase in se zateka k različnim rešitvam, ki bi lahko količkaj pripomogle k boljši prodaji. Pred kratkim se je razširila čudna govorica o prihajajočem nadaljevanju Half lifea. Zdaj izgleda, da se obeta še nekaj. Z Electronics Arts sta se dogovorila za posebno vrsto sodelovanja. EAjeve igre bi tekle bolje na Nvidiinih garifkuljah. Upravičeno se lahko vprašamo, kaj ta bolje pomeni. Mogoče je tu mišljena logična posledica razvijanja in testiranja igre na "Geforsu"? Med drugim bi naj Nvidiia od tedaj naprej svojim produktom tudi edina prilagala igre velikega igričarskega založnika. Kanadskemu "očetu" (ATI), to gotovo ne bo po volji. O tem poročata Reuters in the Inquirer.
A pol je brezveze kupt "fotra"(atija)?
Podjetje nVidia preživlja težke čase in se zateka k različnim rešitvam, ki bi lahko količkaj pripomogle k boljši prodaji. Pred kratkim se je razširila čudna govorica o prihajajočem nadaljevanju Half lifea. Zdaj izgleda, da se obeta še nekaj. Z Electronics Arts sta se dogovorila za posebno vrsto sodelovanja. EAjeve igre bi tekle bolje na Nvidiinih garifkuljah. Upravičeno se lahko vprašamo, kaj ta bolje pomeni. Mogoče je tu mišljena logična posledica razvijanja in testiranja igre na "Geforsu"? Med drugim bi naj Nvidiia od tedaj naprej svojim produktom tudi edina prilagala igre velikega igričarskega založnika. Kanadskemu "očetu" (ATI), to gotovo ne bo po volji. O tem poročata Reuters in the Inquirer.
A pol je brezveze kupt "fotra"(atija)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrX ()
(sic) ::
TrOn:
Nič!
To so samo govorice. V bistcu si EA ali kdorkoli drug ne more niti slučajno privoščiti kaj takega. Vsi nimajo GeForcea! In to oni DOBRO vedo.
Zdaj že resno dvomim v verodostojnost slo-compovih novic.
Nič!
To so samo govorice. V bistcu si EA ali kdorkoli drug ne more niti slučajno privoščiti kaj takega. Vsi nimajo GeForcea! In to oni DOBRO vedo.
Zdaj že resno dvomim v verodostojnost slo-compovih novic.
Fuck you all!!!
undefined ::
EA je uradni podpornik NVidie, vse odkar je 3dfx propadel! Pred tem so podpirali 3dfx (za vse nevedneže).
(sic) ::
Ice Man:
Za mojo voljo, če bodo podpornik Tridenta.... Kaj takega si ne morejo privoščiti...
Za mojo voljo, če bodo podpornik Tridenta.... Kaj takega si ne morejo privoščiti...
Fuck you all!!!
Zheegec ::
Tukaj je nekaj podobnega...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
R33D3M33R ::
S Futuremarka Klik
Upam samo da se bo našel kak specialni patch
Upam samo da se bo našel kak specialni patch
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Ahiles ::
Quaka4 ne pricakovat pred E3 2004.
Za doom3 je pa vec moznosti jest se najbol nagibam k 10.decemru 2003 (zakaj ta datum) ker bo 10 obletnica relisa dooma in bojo pac naredil oglasevalsko akcijo okol tega.
Za doom3 je pa vec moznosti jest se najbol nagibam k 10.decemru 2003 (zakaj ta datum) ker bo 10 obletnica relisa dooma in bojo pac naredil oglasevalsko akcijo okol tega.
Fury ::
to kar je ahiles reku je zlo zlo zlo verjetno :) pa se poklapa se z bozicnim casom ko ID releasa vse svoje spile :)
undefined ::
> pa se poklapa se z bozicnim casom ko ID releasa vse svoje spile :)
In potem do naslednjega Božiča izdaja popravke, da se igro sploh da igrat, tako kot se zagre. ;)
In potem do naslednjega Božiča izdaja popravke, da se igro sploh da igrat, tako kot se zagre. ;)
Ahiles ::
Tuki je pa tud en razlog zakaj bo za pc verzija pred x-box ker za x-box ne morjo vsak teden popravka dat vn in more bit spil 100% bol bug free. Tko da bojo dal prej za pc vn popravl tiste miljon bugov pol pa portal na x-box.
ripmork ::
če bodo pri nvidii res naredil tako packarijo jih je lahko sram
...namesto da bi kot ATI denar vložili v razvoj grafike in hardwera
pri NVIDII večino keša porabijo za komercialno sranje....zdej pa še to....sram jih je loh
...namesto da bi kot ATI denar vložili v razvoj grafike in hardwera
pri NVIDII večino keša porabijo za komercialno sranje....zdej pa še to....sram jih je loh
ripmork ::
pa še nekaj o tako neverjetni grafiki DOOMA3:
ko bo dolgo pričakovani špil jeseni le prišel bodo tko al tko
že vsi špili mel vsaj podobno grafiko,če ne še bolšo...
saj veste da konkurenca nikoli ne počiva,sploh pa dons vidimo kolk
dobrih programerjev špilov je že po svetu....
DOOM3 bi bil nekaj posebnega,če bi prišel ven ta trenutek,ne pa čez pol leta....ob tem se vprašam,kaj se je zgodilo z dolgo obljubljenim
duke-nuken forever,ki naj bi bil kot doom3 senzacija.....
NI GA SPLOH!!!
ko bo dolgo pričakovani špil jeseni le prišel bodo tko al tko
že vsi špili mel vsaj podobno grafiko,če ne še bolšo...
saj veste da konkurenca nikoli ne počiva,sploh pa dons vidimo kolk
dobrih programerjev špilov je že po svetu....
DOOM3 bi bil nekaj posebnega,če bi prišel ven ta trenutek,ne pa čez pol leta....ob tem se vprašam,kaj se je zgodilo z dolgo obljubljenim
duke-nuken forever,ki naj bi bil kot doom3 senzacija.....
NI GA SPLOH!!!
Fury ::
duke slej k prej bo in bo pomoje uspešnica.. ceprov ne bo mel IBR hude grafike ampak ma renome...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Doom III (strani: 1 2 3 4 … 22 23 24 25 )Oddelek: Igre | 95404 (7908) | opeter |
» | Microsoft XBOX 360 primarna platforma za Johna CarmackaOddelek: Novice / Konzole | 4711 (3153) | Senitel |
» | nVidia goljufala?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2626 (2626) | Dr_M |
» | kdaj lahko pričakujemo doom 3?Oddelek: Igre | 1415 (1211) | Tr0n |
» | Doom III (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4141 (3387) | (sic) |