» »

Quake IV or 4

Quake IV or 4

Ahiles ::

Ok prvi scani so ze na voljo.

Vendar igre ne pricakovat kaj kmalu (1x konc leta 2005 vrjetn).








  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Mavrik ::

Preveč temačno... preveč podobno Doomu.
The truth is rarely pure and never simple.

Primoz78 ::

Jap res je prevec podobno Doom-u...ceprav je zadeva taka, da ko je prisel Q3 ven je bilo pol tudi full iger narejenih na tem pogonu in so mele nekatere podobnosti.

Lp Primoz C.

p.s. Kot zvest Quake fan pa seveda komaj cakam >:D

PARTyZAN ::

Super slikce :D D3 pogon powa ;)

Dr_M ::

hoho...tole bo sekal. :)
sam...kje je se to....do koncne verzije se bo tole se use ene 3x spremenil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Wolfram ::

..še ena slovenska povezava ...

lp
www.igralec.com

Ahiles ::

Pizda take strani k hocjo za novice registracijo bi mogl sam zdosat pa da server crkne pa da se nikol vec ne prizge.

" Registracija je zaenkrat še brezplačna, zato pohitite in izpolnite
spodnji obrazec, ker dodatne ugodnosti še sledijo."

Nej si stran nekam vtaknejo. Ne recem ce hoces komentirat al pa kej dodat sam za ogled cc.

txdrxd ::

Quake 4 hm........res prevec podobno doomu,kar pa se ne pomeni,da bo slab špil :)
Upam pa ,da ne bo tk "MONOTON" kot doom !!!!Še posebej glede prostorov (non-stop isti plac :cevi,cevi,cevi,cevi,...)

Ahiles ::

Ok prva 2 uradna screna sta ze na voljo.




Pa se mal clanka.

Quaking Doom

After Doom 3's top-class graphics engine made headlines in 2004, it's hardly surprising to hear it's being used for a triple-A 2005 release in Quake IV. Continuing the recent industry trend of revitalizing older first-person shooter favorites, Wisconsin-based developer Raven Software is doing the hard work. Quake IV's project lead Eric Biessman was kind enough to fill us in on the game's plot, which starts where Quake II left off:

"After destroying the Strogg's collective brain and leader -- the Makron -- the Strogg have quickly regrouped under a new and more powerful Makron. However, with the Strogg's planetary defenses still destroyed, Earth's forces can deliver a full and final assault. This time you're not alone. An army of soldiers are fighting with you and an arsenal of weapons and vehicles are at your disposal. Quake IV delivers you deeper into the heart of Stroggos."

Thanks, Eric. Guess that must be what passes for fun in Wisconsin. Take a look at these work-in-progress screens for a taste of what's to come -- looks like Raven will be making awesome use of the Doom 3 engine.

http://gamesdomain.yahoo.com/feature/57067

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Predator ()

Slide ::

Osebno mislim da je to samo en MOD za DOOM 3 in potem so screenshoti narejeni. Itak pa če je isti engine bodo slikce podobne če ne enake.
forever 200 MPH ...

Ahiles ::

Ce ne vidis sta ti dve sliki iz revije sam da nista skenirana.

Itak da bo Q4 graficno dost podobn d3 le da bojo mal bol dodelal vse pa dodal kaksno svojo stvar kot je pri rajvanu v navadi.

pa se en quote k ga je en reku na enem forumu k se je folk bunu daj q4 prevec podobn d3

(I think it's cool to speak in parentheses...
Correct me if I'm wrong but isn't Quake4 an FPS based on Quake, an idsoftware IP, itself cousin of DOOM, another idsoftware IP. Basically Quake was like "after DOOM, we're gonna make another game where you shoot at creepy enemies in creepy environments!"
What the fuck did you expect Quake4 to look like? FIFA soccer 2006? )

Slide ::

So f**** what če so iz revije, kje pa mislš da so dobil slike za revijo...
forever 200 MPH ...

Ahiles ::

Pri Rajvanu ki pa ne dela na d3 modu ;)

Tilen ::

Itak pa če je isti engine bodo slikce podobne če ne enake.

Lol kere buče.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Tr0n ::

Ne vem kako je z vami, ampak sam imam dovolj FPSjev za nekaj casa.

Kdo ve, mogoce se staram. ;)

Sergio ::

Tile screenshoti so tak fejk da kar anus peče. Poglejte malo detajle in videli boste, da tega NOBENA grafična ne more izrisovat v realnem času.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Tilen ::

Mogoce podcenjujes SLI 6800Ultra ? :) Ne vem, samo spekuliram.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Sergio ::

Hm ne me narobe razumet, jaz kapiram, kaksno surovo moc znajo graficne sproducirat.

Ampak poglej malo osvetljavo. Tukaj je bil vpleten Photoshop. Pa saj ni prvic.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Tilen ::

Pa saj ni prvic.

Itak :)

Potem ko pridejo dejansko pravi screenshoti se to kar zdaj gledamo itak pozabi oz bi bilo brezpredmetno jokat ker spremenit kasneje itk ne gre vec nic.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Slide ::

Tilen pejt drugam pametvat... Isto je blo s Quake 3 engine, vsi špili od SOF,JediKnight, Star Trek, že na deleč si vidu da je isti šit... Zakaj bi blo za doom 3 engine kej drugač, ki pa je mim grede posodobljeni quake engine.
forever 200 MPH ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Slide ()

Tr0n ::

Doom3 pogon je bil v veliki meri napisan from scratch.

Slide ::

Če bi biw napisan from scratch, ne bi blo tok podobnosti v samem cfg fajlu. Tko so pa še konstante in parametri čist enaki, iste funkcije vse... Primerji Quake 3 cfg z Doom 3 cfg. Kumot bi skopiru Quake 3 cfg v Doom 3 ali obratno in bi delal..., čeprov bi po vsej možnosti sam špil zapisu nov cfg, k bi zaznaw, da ni pravi...

Kr je drugač pr Doom 3 so 3D modeli in senčenje, to je pa vse... pa še senčenje lahko podobno dobiš v Quake 3 če daš stencilbits na 8 in shadows na 2, ostalo so pa večje resolucije textur... Pa še z Voodoo-jem je kompatibiln (Doom 3), če bi blo from scratch, dvomim da bi ga voodoo mlew...
forever 200 MPH ...

Tr0n ::

Napisal sem Doom3 pogon (torej graficno jedro), ne pa ostale drobnarije, ki so trademark id Software.

The engine is being completely rewritten, just piece-by-piece. Currently, the renderer, shader system, and game code are completely new. The cgame and network code have been removed. The animation system is currently being written from the ground up. The sound system and UI are still in place, but will be rewritten by Graeme and Robert when they are finished with the mission pack. At some point along the way, John will probably write a new network system.

So, even though we are not starting out with a blank sheet of paper, the final result will be a full rewrite.

Jim Dose
id Software

Utk ::

Kje so pa Doom-ove sence na teh slikah?

NoUse4AName ::

Kurca grafične tega niso sposobne, poglej si slike FEAR ali pa video nex gen unreal engina.
Slidova posta sta pa itak višek neumnosti.

Mavrik ::

Nekako se mi Doom 3 pogon še vedno ne zdi primeren pri Quake 4, zato ker bi to naj bil tudi večinoma multiplayer špil, kjer je zelo pomembno da stvar laufa zelo tekoče in je pregledna. In to D3 pogonu ne uspeva.
The truth is rarely pure and never simple.

NoUse4AName ::

pogon je zagotovo. Če so grafične sposobne je pa druga zgodba :)

Mavrik ::

Nima to veze... glupo je pričakovati da bodo sedaj vsi ljudje šli kupovat neke nove grafične zaradi enega špila. In kot sem že omenil v Multiplayerju vsak FPS šteje zato mora biti pogon zelo optimiziran (poglej recimo Q3 pogon).
In kot primerjavo... poglej HL2 pogon. In ne hodi mi sedaj s kako "tehnološko dovršenostjo" ker nekako izpade ven če primerjaš končni izgled. HL2 pogon zgleda vsaj približno tako lep (osebno mi je lepši ker deluje bolj živo) pa dela na lepo na hardwaru na kerem se D3 verjetno niti namestil ne bi.
The truth is rarely pure and never simple.

NoUse4AName ::

Ne HL2 je precej pod doom3 nivojem. D3 je imel konstantno prisotne dinamične sence in vsaka površina ima bumb mapping, hl2 je pri tem precej skoparil. Če tega ne vidiš ni moj problem. To da doom3 ni optimiziran je pa še največja neumnost.
Drugače pa je q4 še kr precej daleč.

Ahiles ::

LOL
In kot sem že omenil v Multiplayerju vsak FPS šteje zato mora biti pogon zelo optimiziran (poglej recimo Q3 pogon).


Ko je Q3 vn prisel sem mel okol 20-30 FPS Sedaj pa nekaj cez 250FPS torej Ta pogon je pa res optimiziran ja kr sam se je optimiziral za ene 250% pa vsak let doda se par 100% a ni to cudez.

Loki ::

sergio taka svetloba je vidna tudi v Far Cry cisto na zacetku.
(samo na nvidia FX karticah, nisem pa 100%).

Mavrik ::

Dinamičnih senc v multiplayerju preveč ne rabiš... sam to se da debatirati.
Samo si pa verjetno pri tem tvojem zelo natančnem opazovanju (bump mapping ni težko sgrešiti) očitno spregledal nekaj kar je bolj opazno: splošno pomanjkanje poligonov.

Ahiles: Smo meli ja... samo to na nekako bolj low-end mašini (recimo sem mel 30 FPS na Voodoo 3), ne pa na mašini za 200k.
The truth is rarely pure and never simple.

Tilen ::

Masina za 200k ni nujno da je gamerska masina. Ce das noter 2x 74GB Raptor in 1GB rama je tvoja gamerska masina se zelo dalec. Je pa res da se da z 200k da sestavit gamersko masino :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Dr_M ::

o je Q3 vn prisel sem mel okol 20-30 FPS

bwahaha...jest sm meu na rivi tnt2 v 800x600 60-70fps. potem sm si pa nastavu grafiko, tako kot so mel HC gamerji, sm prsu pa do cca 80-90. na zacetku.
ko sm pa zamenju masino (oz samo plato&cpu, graficna je ostala), je blo pa 100-125 (125 sm meu maxfps) :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Joj, oni se pa tak zapiči. Pač point je hotel povedat pomoje. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prey (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
15712284 (1434) wolverine22
»

Doom III (strani: 1 2 3 422 23 24 25 )

Oddelek: Igre
121095513 (8017) opeter
»

ID objavil izvorno kodo Doom 3 pogona in to pod GPL 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5813789 (10237) opeter
»

grafika pri RTCW2

Oddelek: Igre
281372 (980) Gr0unD Zer0
»

Quake IV - Multiplayer (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1219321 (6095) ERGY

Več podobnih tem