» »

Starši, ki uničujejo svoje otroke

Starši, ki uničujejo svoje otroke

1
2
3

bluefish ::

gruntfürmich je izjavil:

zakaj torej avtoriteta?
Imeli smo učitelje ter profesorje, ki so z enim pogledom utišali čebljanje celega razreda. Spet drugi pa so se skorajda metali po tleh, a efekta ni bilo.

Avtoriteta?

TheJack ::

bluefish je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zakaj torej avtoriteta?
Imeli smo učitelje ter profesorje, ki so z enim pogledom utišali čebljanje celega razreda. Spet drugi pa so se skorajda metali po tleh, a efekta ni bilo.

Avtoriteta?


Situacija je danes sledeča (opisujem situacije, ki mi jih opisujejo prijatelji - učitelji): Učenec/dijak klepeta dela nemir, onemogoča delo v razredu. Lahko sta takšna tudi dva ali trije. Kaj naj učitelj stori? Naj ga pošlje ven, da se umiri? Ne sme. Takšna so pravila. Naj ga pokliče pred tablo in malo povpraša? Ne sme. "Kazenske ocene" so prepovedane (da se razumemo: ne gre za situacijo, kjer bi učitelj zanalašč spraševal tako težko, da bi učenec dobil ena. Učitelj ne sme vprašati učenca le zato, ker dela nemir). In kaj sedaj? Stojiš pred razredom, tam v zadnji klopi se ti pa par frajerjev reži v obraz, telefonira, komentira...itd. In ti imaš zvezane roke. Karkoli storiš, je proti pravilom.

Nas je (tega je sedaj že 20 let) Frau Kuntner poklicala v prvo klop in smo pisali narek. Zašutirali vsi. Pa ne zato, ker bi klepetali. Bog ne daj. Enkrat je tako zašutirala vse štiri reditelje, ker niso pobrisali table. Ene parkrat tiste, ki so bili v čevljih (na Ledini smo morali biti takrat v copatih). Danes bi verjetno za kaj takega letela iz službe.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Mesar ::

TheJack je izjavil:

bluefish je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zakaj torej avtoriteta?
Imeli smo učitelje ter profesorje, ki so z enim pogledom utišali čebljanje celega razreda. Spet drugi pa so se skorajda metali po tleh, a efekta ni bilo.

Avtoriteta?


Situacija je danes sledeča (opisujem situacije, ki mi jih opisujejo prijatelji - učitelji): Učenec/dijak klepeta dela nemir, onemogoča delo v razredu. Lahko sta takšna tudi dva ali trije. Kaj naj učitelj stori? Naj ga pošlje ven, da se umiri? Ne sme. Takšna so pravila. Naj ga pokliče pred tablo in malo povpraša? Ne sme. "Kazenske ocene" so prepovedane (da se razumemo: ne gre za situacijo, kjer bi učitelj zanalašč spraševal tako težko, da bi učenec dobil ena. Učitelj ne sme vprašati učenca le zato, ker dela nemir). In kaj sedaj? Stojiš pred razredom, tam v zadnji klopi se ti pa par frajerjev reži v obraz, telefonira, komentira...itd. In ti imaš zvezane roke. Karkoli storiš, je proti pravilom.

Nas je (tega je sedaj že 20 let) Frau Kuntner poklicala v prvo klop in smo pisali narek. Zašutirali vsi. Pa ne zato, ker bi klepetali. Bog ne daj. Enkrat je tako zašutirala vse štiri reditelje, ker niso pobrisali table. Ene parkrat tiste, ki so bili v čevljih (na Ledini smo morali biti takrat v copatih). Danes bi verjetno za kaj takega letela iz službe.



Predlagaš ukor.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: hejlin ()

TheJack ::

Se pa seveda strinam s tem, da je marsikateri učitelj zgrešil poklic. Tako z vzgojnega vidika, saj si avtoritete ne zna napraviti, čeprav uči že trideset let, kot z izobraževalnega vidika. Mi smo imeli na gimnaziji učiteljico za zgodovino, ki je med uro brala iz učbenika. Vseh 45 minut. Še danes je tam...
Bonis nocet, qui malis parcit.

TheJack ::

>Predlagaš ukor.

Verjetno. Včasih deluje. Včasih pa pride potem mama v šolo.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Mesar ::

TheJack je izjavil:

>Predlagaš ukor.

Verjetno. Včasih deluje. Včasih pa pride potem mama v šolo.


Naj pride na razgovor z učiteljico, ravnateljem in socialno delavko... pa dobi vsej opozorilo če ne druga, v drugo pa ukor. Po 3 al 5 ukorih pa se ga izpiše in se naj na drugi šoli ukvarjajo z njim. Učitelj pa naj dela vse po pravilih in se postavit za sebe.

Pa nebo problema.
Your turn to burn!

gruntfürmich ::

bluefish je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zakaj torej avtoriteta?
Imeli smo učitelje ter profesorje, ki so z enim pogledom utišali čebljanje celega razreda. Spet drugi pa so se skorajda metali po tleh, a efekta ni bilo.

Avtoriteta?

ja, avtoriteta v fuked up svetu. v normalnem si učenci pisnat ne bi smeli, niti si sami ne bi dovolili.
zato se ne smešit kot neki wanabe levi dušebrižniki da učitelji potrebujejo avtoriteto. ker bi že sam sistem v vašem idealnem levem svetu poskrbel za takšne in drugačne odklone...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Učitelji imajo pravila, pravilnik, ki jih ščiti samo držat se ga morejo in forsirat.
Your turn to burn!

Samael ::

Je rekla kakšen teden nazaj moja nekdanja.. ki je btw. učiteljica ne neki ljubljanski srednji soli:

Starši ne obvladujejo svojega otroka, od nas pa pričakujejo, da jih bomo naenkrat obvladovali 30. Ni tako kot včasih.. mladina dandanes ve vse o svojih pravicah, nič o dolžnostih. Kolikokrat pride na govorilne kdo od staršev pa reče, kar trdo ga primi, jaz ga ne morem... In če ga starši ne, kdo ga bo?
Potem pa so tu še takšni pri katerih: "moj otrok pa že ni tega storil" in sledi pritožba, inšpekcija, cirkus... ker sem mulcu, ki ki je med poukom kljub večkratnim opozorilom visel na telefonu, za čas pouka vzela telefon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

paco ::

Naj dodam; S tem, ko jih tako "ujčkajo" in jim nihče nič ne more dobijo ti otroci občutek premoči/nadvlade, ki jo ponavadi želijo dokazati.

Pri nas v srednji šoli so v profesorico metali papirčke in ostanke hrane, ta je seveda to sporočila ravnateljici in ko je prišla ravnateljica na naši blok uri, so bili vsi "poscani". Na koncu pa so profesorico poslali "na dopust", ker ravnateljica še ni videla tako pridnega razreda.
Da ne omenjam odvzema redovalnice in dnevnika (ja, tip se je dobesedno "duval" profesorju iz oči v oči) zaradi cveka, ker niti na eno vprašanje ni znal odgovorit.
Pa grožnje s prerezanimi gumami, bombami, ipd.
Nahebal seveda nikoli ni nihče.

Pozimi so vse ki so vstopali v šolo obmetavali s kepami, poleti pa vodnimi baloni.
Da ne govorim o pretepanju nemočnega fantiča, ki jih je fasal samo zato, ker je imel neko napako da je imel manj las (kot kak star ata).

Itak če pride inšpekcija, ravnateljica, reditelj, policija, bilokdo, so vsi pridni in nedolžni, potem pa pridejo domov in se stiskajo k mamici.

In ti ljudje potem postanejo gasilci, socialni in pedagoški delavci, policisti, natakarji, taksisti, varnostniki, vozniki avtobusov itditd.

Če bi ti ljudje izkusili te stvari na svoji koži jih ~90% tega nebi počelo, razen manjšina z motnjami - če sem bil jaz, boš pa še ti.
It iz aj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: paco ()

arnecan1 ::

Samael je izjavil:

Starši ne obvladujejo svojega otroka, od nas pa pričakujejo, da jih bomo naenkrat obvladovali 30.

30 otrok v razredu? Pri mojem starejšem jih je 14. Štejejo pa jih za več, pa še to zato, ker je en iz manjšine, en pa avtist in potem to jemljejo ko 16 ali celo 18. In moj je generacija, ko se je rodnost že malo dvignila.

30 ali več jih je bilo v moji generaciji.

jype ::

arnecan1> Pri mojem starejšem jih je 14.

Zgleda še ni prišel do srednje šole.

arnecan1 ::

jype je izjavil:

arnecan1> Pri mojem starejšem jih je 14.

Zgleda še ni prišel do srednje šole.

Čitaj: In moj je generacija, ko se je rodnost že malo dvignila

jype ::

arnecan1> Čitaj: In moj je generacija, ko se je rodnost že malo dvignila

Kar nima nobene zveze s tem, da je količina otrok v razredu v osnovnih in srednjih šolah popolnoma nepovezana.

V osnovnih šolah mora država zagotavljati možnost šolanja vsem. V srednjih to ne drži več.

Mesar ::



Sicer pa taki starši sploh niso problem če BODO:
- da bodo preživeli svoje otroke
- da bodo skrbeli za njihove riti do konca njihovega življenja
Your turn to burn!

lukaz ::

TheJack je izjavil:

jype je izjavil:

Vse, kar lahko v zvezi s tem storite je, da podpirate tudi (nikakor izključno - otroci še bolj potrebujejo vašo podporo, a ne ko počnejo neumnosti) učiteljice in učitelje, tudi vzgojiteljice in vzgojitelje, ko gre za vaše otroke.

Čeprav znaten del teh ni dovolj profesionalnih, da bi si zagotovil avtoriteto pred otroci, je to predvsem posledica ravnanja staršev, opisanega zgoraj. Avtoriteta ljudi, ki so odgovorni za otroke, je zelo pomemben del zdravih odnosov v šolah.


S telim se najbolj strinjam.

V svojem sestavku sicer nisem nič omenil še enega zelo pomembnega dejavnika (bi bil predolg drugače): da je zgoraj opisani permisivni vzgoji popolnoma popustila tudi šolska zakonodaja. Pravice učencev, dijakov, študentov..itd. Vsi imajo tega polna usta. Napovedano spraševanje, prepoved tega, prepoved onega. Učitelji (in do določene, čeprav precej manjše mere, univerzitetni profesorji) imajo velikokrat povsem zvezane roke. Ker šolsko zakonodajo (tu seveda ne mislim (le) zakonov, ampak razne pravilnike...itd.) pišejo ljudje, ki so skrajni zagovorniki "pravic" učencev in dijakov in permisivne vzgoje (99 % le-teh seveda še nikoli ni stalo pred razredom in svojih pravil preizkusilo v praksi). Če želi učenec/dijak oziroma starš zjebati učitelja, lahko to igraje stori. V skrajnem primeru pride z odvetnikom v šolo in userjejo se vsi po vrsti, z ravnateljem na čelu. Rezultat take "vzgoje in izobraževanja" pa so v uvodu opisani osebki.

Pa nikakor ni res, da je to pojav zadnjih nekaj let. Jaz sem v prvi letnik gimnazije vstopil leta 1993 in že takrat so bile tovrstne "pravice dijakov" v naglem vzponu. Le da so bili takrat izgleda starši povečini malce manj nori, saj so imeli za sabo drugačno vzgojo. Danes pa je moja generacija tista, ki ima otroke....

In če želi nek profesor študentu zjebati možnosti izobrazbe lahko tudi to mimogrede naredi. Ne delaj se da je vse črno/belo...

xxx ::

Sicer se strinjam z prvim zapisom ampak nekaj je pa tudi treba vedeti, sam sem bil v svojem izobrazevalnem procesu nekajkrat "zrtev" grelcev stolckov, faliranih karieristov, itd., ki so svojo nesposobnost in frustracije izživljali na učencih in verjetno je danes stanje še slabše kot je bilo takrat. In čisto predstavljam si, da bi lahko šel, v kolikor bom zaznal, da tak pacient maltretira mojo ta malo, v zrak. Absolutno pa ne tako da bi ona vedela...
Pa pa...

ScumbagSteve ::

ravno ti scenariji, ki jih je OP napisal v prvem postu nakazujejo, da je meja med bedaki in pametnimi vedno večja.
Scumbag Štefko

solatko ::

Osebno situacijo v zvezi s šolanjem in vzgajanjem otrok dobro zastopim in trdim, da bo vedno slabša. To je posledica vednjskih norm, ki smo jih sprejeli kot svete, izhajajo pa iz tradicij, kapitalsko mnogo razvitejših držav.
Dogajanja po razpadu vzhodnega bloka in bivše yuge, so na površje in v naše glave, prinesla čisto drugačne prioritete in razmišljanja.
Kar naenkrat so neke pravice postale zakon pa, če prav ni niti najmanjše materialne osnove, da bi se te pravice, v bližnji prihodnosti, po zakoniti poti lahko uveljavile.
Šli smo pač na pot iz ene skrajnosti v drugo.
Zelo na hitro smo šli iz sistema polne zaposlenosti, večina je imela fiksni delovni čas 6-14, 7-15 in tako tudi kar veliko časa, za prostoročne aktivnosti, kamor spada tudi vzgoja otrok.
Naenkrat so tudi otroci dobili nešteto pravic, za katere uveljavljanje pa ni materialne osnove. Samo zakonodaja in pravilniki pač ne prinesejo rezultatov.
V razvitejših državah imajo za moteče in nevzgojene učence in dijake, posebne razrede v katerega padeš hitro, kdaj pa postaneš zopet član normalnega razreda pa je odvisno samo od volje in želje otroka.
Včasih je učitelj pripeljal kakšno okoli ušes, izredno vprašal, se spomnil kontrolko ali kaj podobnega, če ni že s samim nastopom in načinom predavanja, ustvaril zanimanje celega razreda, danes ne sme nič od tega.
Pravilno je, da se pravice širijo, vendar mora za to obstojati materialna osnova, saj se v sedanjem času, dogaja velika krivica tistim, ki bi radi iz svojega šolanja, tudi kaj odnesli. Zato se zahtevana raven znanja znižuje, posledično pa tudi kvaliteta šolanja.
Učitelj naj bi si ustvaril avtoriteto, problem je pa v tem, da večina šol in ravnateljev, ne stoji za svojimi učitelji, tako da so prepuščeni samovolji učencev in njihovih staršev.
Redki so starši, ki dajo prav strogemu učitelju pa, če prav je izvrsten pedagog, je pač lažje doseči znižanje zahtev, kot pa izboljšanje obnašanja in znanja lastnega otroka.
Ker je edino realno ocenjevanje znanja, vsedržavno zunanje preverjanje, kjer se je pokazalo, da otroci vplivnih staršev, večinoma ne dosegajo željenih rezultatov in posledično vpis na boljšo srednjo šolo, smo pod vplivom lobijev materialno odlično stoječih in vplivnih staršev, rezultate zunanjih preverjanj, kot kriterij za vpis na SŠ izničili pa, če prav je bil dober pokazatelj, kvalitete izvajanja učnega programa. Zopet je na površje prišla solata in klobase.
Zunanje preverjanje je bil dober pokazatelj, kateri otroci so dejansko osvojili neko zahtevano znanje, kljub morda devetletnem povprečnem pridobivanju ocen (subjektivnih, glede na priljubljenost med profesorji), nekateri učenci pač niso tako priljubljeni in njihovo znanje presega ocene profesorja, pri drugih se pač pokaže, da so se skozi šlepali na priljubljenosti (pritiski staršev, poznanstva...., v končni fazi, lahko tudi materialna podpora učiteljem - podkupnina, pomoč pri napredovanju.....).
Zunanje preverjanje je imelo pri nas samo eno pomanjkljivost, ob slabem rezultatu, učitelj, ki učencev ni naučil zahtevanega (razlog ni pomemben), iz sistema izobraževanja, ni bil odstranjen.

Sedaj pa še malo k vzgoji otrok.
Kdaj in kako?

Otrok je od jaslic v sistemu javnih vzgojnih ustanov. Starši ga (če so doma in ne v lovu za zaslužkom) vidijo 3-5 ur dnevno, če nima slučajno, kakšnih tečajev, telovadbe.... in vsega, kar nudi potrošniška družba danes (kar je tudi prav, če ne gre samo za dobiček, temveč je otrok deležen tudi določene mere vzgoje).
Otrokom se od malega dogaja, da v primeru nekonkurenčnosti, iz sistema odpadajo - naprej gredo samo tisti, ki imajo preddispozicije za uspeh v dejavnosti, tisti, ki nekih vidnih rezultatov ne morejo doseči, odpadejo, kot knof od gat.
Seveda otroci z leti pridobijo način, kako se v družbi uveljaviti, saj je sitem pač tak, da za povprečneže ni prostora. Nekaterim to omogočijo starši z denarjem in odvetniki, drugi pa veljavo pridobivajo v različnih skupinah mladostnikov, tudi na skrajno temnih področjih.
Ker je vpliv v skupini dokaj nepomemben, se to razširi na širšo skupnost - razred, šola, okoliš in na koncu mesto, država.
Pot do vpliva, je seveda različna, sigurno pa je v skupini znanja, lažje dosegljiva in predvsem nemoteča, za širšo skupnost.
Delo krepa človeka

Vajenc ::

Osnovnošolska izobrazba je tako splošna, da lahko šolanje na večini srednjih šol nadaljujejo tudi tisti, ki so se osnovnošolsko izobraževali doma.

Šolanje v uradnjih ustanovah bi moralo poleg znanja otrokom vcepiti tudi delovne navade, vztrajnost, spoštovanje avtoritete..., zraven pa še neprecenljive izkušnje odraščanja brez starševske obrambe. Brez obveznega služenja vojaškega roka, ima to sekundarno "izobraževanje" še toliko večjo težo.

Glede na majhne pristojnosti učiteljev je mantra otroku, da ima učitelj vedno prav, brez efekta. Mantra, da moraš učitelju vedno pojasnevati njegove zmote, pa vodi v nespoštovnje in štalo v razredu. imo rabi učitelj več pooblastil, s katerimi bi lahko slabše vzgojenim otrokom in njihovim staršem narisal njihove obveznosti.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Hayabusa ::

TheJack je izjavil:

bluefish je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zakaj torej avtoriteta?
Imeli smo učitelje ter profesorje, ki so z enim pogledom utišali čebljanje celega razreda. Spet drugi pa so se skorajda metali po tleh, a efekta ni bilo.

Avtoriteta?


Situacija je danes sledeča (opisujem situacije, ki mi jih opisujejo prijatelji - učitelji): Učenec/dijak klepeta dela nemir, onemogoča delo v razredu. Lahko sta takšna tudi dva ali trije. Kaj naj učitelj stori? Naj ga pošlje ven, da se umiri? Ne sme. Takšna so pravila. Naj ga pokliče pred tablo in malo povpraša? Ne sme. "Kazenske ocene" so prepovedane (da se razumemo: ne gre za situacijo, kjer bi učitelj zanalašč spraševal tako težko, da bi učenec dobil ena. Učitelj ne sme vprašati učenca le zato, ker dela nemir). In kaj sedaj? Stojiš pred razredom, tam v zadnji klopi se ti pa par frajerjev reži v obraz, telefonira, komentira...itd. In ti imaš zvezane roke. Karkoli storiš, je proti pravilom.

Nas je (tega je sedaj že 20 let) Frau Kuntner poklicala v prvo klop in smo pisali narek. Zašutirali vsi. Pa ne zato, ker bi klepetali. Bog ne daj. Enkrat je tako zašutirala vse štiri reditelje, ker niso pobrisali table. Ene parkrat tiste, ki so bili v čevljih (na Ledini smo morali biti takrat v copatih). Danes bi verjetno za kaj takega letela iz službe.

Zahvali se S. Gabru LDS in njegovi idiotski šolski zakonodaji, ki uspešno proizvaja imbecile.
3/4 novodobnih staršev je norih, primernih obravnave Polju.

jype ::

Hayabusa> Zahvali se S. Gabru LDS in njegovi idiotski šolski zakonodaji, ki uspešno proizvaja imbecile.
Hayabusa> 3/4 novodobnih staršev je norih, primernih obravnave Polju.

Kaj zdej, je kriv Gaber al novodobni starši?

Hayabusa ::

Ne delaj se neumnega.
Kaj je v tem primeru vzrok in kaj posledica ti je dobro znano.

jype ::

Seveda mi je.

Gabrova zakonodaja ni idiotska, idioti ste vsi tisti, ki mislite, da to pomeni, da se morate obnašat kot idioti, ker vam zakonodaja tega ne prepoveduje.

Vajenc ::

Hayabusa je izjavil:

Zahvali se S. Gabru LDS in njegovi idiotski šolski zakonodaji, ki uspešno proizvaja imbecile.

Ja, težko je najti pravo ravnovesje med več pooblastili učiteljem in omejevanjem izživljanja nekaterih imbecilnih učiteljev. Manjšanje pristojnosti učiteljev ni zraslo na Gabrovem zeljniku, to je zahodni trend že desetletja.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

jype ::

Kar seveda ne pomeni, da morajo starši težit učiteljem, če njihov otrok ne dosega željenih rezultatov.

Tudi mene so nesposobni učitelji šikanirali, pa sem imel na srečo podporo staršev, ki so me potolažili, kar seveda ni imelo pozitivnega učinka na spoštovanje avtoritete, hkrati mi pa starši niso prav nič gledali skozi prste, če sem počel neumnosti ali lenaril.

bluefish ::

TheJack je izjavil:

Situacija je danes sledeča (opisujem situacije, ki mi jih opisujejo prijatelji - učitelji): Učenec/dijak klepeta dela nemir, onemogoča delo v razredu. Lahko sta takšna tudi dva ali trije. Kaj naj učitelj stori? Naj ga pošlje ven, da se umiri? Ne sme. Takšna so pravila. Naj ga pokliče pred tablo in malo povpraša? Ne sme. "Kazenske ocene" so prepovedane (da se razumemo: ne gre za situacijo, kjer bi učitelj zanalašč spraševal tako težko, da bi učenec dobil ena. Učitelj ne sme vprašati učenca le zato, ker dela nemir). In kaj sedaj? Stojiš pred razredom, tam v zadnji klopi se ti pa par frajerjev reži v obraz, telefonira, komentira...itd. In ti imaš zvezane roke. Karkoli storiš, je proti pravilom.

Nas je (tega je sedaj že 20 let) Frau Kuntner poklicala v prvo klop in smo pisali narek. Zašutirali vsi. Pa ne zato, ker bi klepetali. Bog ne daj. Enkrat je tako zašutirala vse štiri reditelje, ker niso pobrisali table. Ene parkrat tiste, ki so bili v čevljih (na Ledini smo morali biti takrat v copatih). Danes bi verjetno za kaj takega letela iz službe.
Kot sem omenil, obstajajo posamezniki, ki za ohranjanje pozornosti in miru ne potrebujejo groženj s spraševanji, ukori,... Ponavadi so to tisti, ki si dejansko zaslužijo svoj naziv in imajo za svoje delo prenizko plačo.

Glede na opis, ki jo je v naslednjem postu opisal paco, pa bi kvečjemu rekel, da se gre za eno nenormalno šolo, ki očitno privlači le smetje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

klemenSLO ::

Zanimiv članek / kritika devetletke ob 10 letnici uvedbe: http://www.pogledi.si/druzba/spostovani...
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

jype ::

Ja, dober članek je - ampak kar manjka je ponujena alternativa. No, resnici na ljubo so te ponudili že drugi, je pa jasno, da mi svoje najboljše ljudi daleč premalo cenimo, da bi od njih lahko pričakovali sodelovanje pri popravljanju težav šolstva (in tudi tiste, ki bi to počeli prostovoljno, zelo učinkovito demotiviramo).

Invictus ::

jype je izjavil:


Kaj zdej, je kriv Gaber al novodobni starši?

Starši itak ... Saj so oni odgovorni da otroku vcepijo nekaj znanja za bodoče življenje.

Šola ne more nadomestiti staršev in njihovih izkušenj, postaja pa dober izgovor lenim staršem zaradi njihovega nevzgojenega mulca ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Vajenc ::

Invictus je izjavil:

jype je izjavil:


Kaj zdej, je kriv Gaber al novodobni starši?

Starši itak ... Saj so oni odgovorni da otroku vcepijo nekaj znanja za bodoče življenje.

Šola ne more nadomestiti staršev in njihovih izkušenj, postaja pa dober izgovor lenim staršem zaradi njihovega nevzgojenega mulca ...

Problem je, ker so otroci v šoli precej več časa kot doma s starši, tako pridobijo tudi dobro vzgojeni otroci slabe navade slabše vzgojenih otrok, učitelji pa nimajo nobenih vzvodov za prevzgojo slabše vzgojenih otrok.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

jype ::

Invictus> Starši itak ... Saj so oni odgovorni da otroku vcepijo nekaj znanja za bodoče življenje.

Ampak od staršev se danes zahteva marsikaj, kar je nezdružljivo s kvalitetno vzgojo otroka. Hkrati se "spodbuja nataliteto" in "preprečuje vzgojo", kar je skrajno shizofrena politika.

Mipe ::

Aha. Ko liberalni pristop ne deluje - nasprotno, še škodo dela - so krivi drugi.

jype ::

Mipe> Aha. Ko liberalni pristop ne deluje - nasprotno, še škodo dela - so krivi drugi.

Ves smisel liberalnega pristopa je, da vsak prevzame odgovornost zase.

Mipe ::

Saj se to dejansko tudi dogaja. Ne učitelji ne šola niso odgovorni za otroke. Tudi starši se očitno brigajo zase. Torej otroci odgovarjajo zase?

TheJack ::

Kot sem omenil, obstajajo posamezniki, ki za ohranjanje pozornosti in miru ne potrebujejo groženj s spraševanji, ukori,... Ponavadi so to tisti, ki si dejansko zaslužijo svoj naziv in imajo za svoje delo prenizko plačo.

Glede na opis, ki jo je v naslednjem postu opisal paco, pa bi kvečjemu rekel, da se gre za eno nenormalno šolo, ki očitno privlači le smetje.


Moram odgovoriti na tole. Če te prav razumem, obstajajo Superučitelji, ki nikoli v svoji karieri niso imeli problemov ne z dijaki/učenci, ne s starši. S svojo superavtoriteto in avro modrosti imajo tak vpliv na druge, da jih že njihova prisotnost utiša.

Se opravičujem za izraz, ampak tole je bulšit. Seveda so med učitelji velike razlike in na obeh koncu skrajnosti imaš tako tiste, ki so rojeni za ta poklic kot tudi tiste, za katere bi bilo bolje, če bi ceste pometali. Ampak reči to, kar trdiš ti, da nekateri (super)učitelji nikoli nimajo problemov v razredu, je pa skrajno. Sam sem imel kar nekaj učiteljev, ki so imeli res blazno avtoriteto. Ampak celo ti so se vsake toliko soočili s kakšnim skrajnim problemom, ko so (primer) jim nekateri osebki trkali po oknih in kazali srednji prst, vpili na njih in jim grozili s fizičnim nasiljem. Še posebno v OŠ, kjer se hitro najde kakšen učenec s hudimi socialnimi in vedenjskimi problemi.

Poznam precej učiteljev v vseh časovnih stadijih kariere. Tudi sam sem jih dal v dvanajstih letih kar nekaj skozi. Med njimi ne najdem niti enega takega, ki se v svoji karieri ne bi srečal s takšnimi in drugačnimi vzgojnimi problemi, tudi zelo hudimi, ali pa z res nemogočimi starši, ki se jim ni dalo nič dopovedati.

Iz vseh tvojih postov v tej temi v bistvu izhaja to, da je za kakršenkoli problem z dijaki/učenci/starši kriv učitelj, saj če ima tovrstne probleme, po tvojem ne spada med "superučitelje" in si ne zasluži svojega naziva. Menda ni treba dvakrat reči, da superučiteljev, kot jih opisuješ, ni in da so tvoja tovrstna modrovanja v bistvu ena velika žalitev za učitelje, oziroma vsaj za velik delež njih.
Bonis nocet, qui malis parcit.

bluefish ::

Nisem trdil, da prav nikoli tekom svoje kariere niso imeli težav. Priznam pa, da je morda tako izpadlo.
Kakorkoli, govorim za ne ravno kratko obdobje, ko sem lahko posamezne učitelje spremljal, kot učenec ali pozneje. V tem času so se seveda pojavili primerki, ki so poskušali na vsak način pritegniti pozornost nase. Velika večina je dala mir po le nekaj urah, ko je postalo jasno, da bodo tako le sebi otežili situacijo. Ekstremi pa so itak v najkrajšem možnem času leteli iz šole - da, tudi osnovne, kar je dandanes, samo par let naprej, skorajda nemogoče.

Ne vem sicer, ali smo bili tako dobra generacija ali zaporedje le teh, ampak do primerov grožen s fizičnim in podobnim nasiljem zoper učitelje, niti pod razno ni prišlo. Niti v enem primeru.
Pač, imava glede tega očitno precej drugačne izkušnje. Obnašanje, kot smo mu bili lahko priča v TV prispevkih z nekaterih srednjih šol, je bilo pri nas nepojmljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

TheJack ::

bluefish je izjavil:

Nisem trdil, da prav nikoli tekom svoje kariere niso imeli težav. Priznam pa, da je morda tako izpadlo.
Kakorkoli, govorim za ne ravno kratko obdobje, ko sem lahko posamezne učitelje spremljal, kot učenec ali pozneje. V tem času so se seveda pojavili primerki, ki so poskušali na vsak način pritegniti pozornost nase. Velika večina je dala mir po le nekaj urah, ko je postalo jasno, da bodo tako le sebi otežili situacijo. Ekstremi pa so itak v najkrajšem možnem času leteli iz šole - da, tudi osnovne, kar je dandanes, samo par let naprej, skorajda nemogoče.

Ne vem sicer, ali smo bili tako dobra generacija ali zaporedje le teh, ampak do primerov grožen s fizičnim in podobnim nasiljem zoper učitelje, niti pod razno ni prišlo. Niti v enem primeru.


Pri nas je, ampak le v OŠ. Pa je bilo to v časih, ko je bil na spričevalih še Titov citat. Pa smo imeli učiteljico za slovenščino, ki je še danes legenda v teh krajih in je dejansko lahko utišala razred s pogledom. Ampak je to in rešilo pred grožnjami s fizičnim nasiljem in pred prerezanimi gumami na avtu.
Bonis nocet, qui malis parcit.

gruntfürmich ::

šolstvo na zahodu je lep primer delovanja nesposobne leve struje. skratka podn od podna, ker se dela vse na spol ali slabo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Glugy ::

A ni tko da se lahk vsazga učenca ki dela probleme pošlje k psihologinji oz. ravnatelju? Včasih bi bilo že to dost ker se učenec med čakanjem na hodniku ne bi počutil dobro ker bi čutil da vsi vanga gledajo zarad tega ker je nekaj naredil. Glej če učitelj sam ni sposoben s svojo modrostjo pridt do razuma otroka potem mora nekdo ki pa je specializiran točno za to to naredit. Ne mi rečt da niti psiholog k je treniran točno za to ne zna nič spremenit na bolje. Delo učitelja je izobraževanje+vzgoja(50%), delo staršev je vzgoja(50%), delo psihologa pa vzgoja problematičnih otrok (50%). Sej dobr psiholog bo tud s starši se pogovoru kakšne so lahko kasnejše posledice če se problema ne razreši. V otroštvu namreč že majhna odstopanja vedenja lahko kasneje pripeljejo do velikega odklona od dobrega človeka. Skupaj z starši morajo oblikovat strategijo in potem se tega držat in je to to. Če pa starši nočejo sodelovat potem pa se jasno pove da psiholog in učitelj ter ustanova šola kot taka ne more biti odgovorna za pokvarjen razvoj otroka in njegove lumparije ki pač morajo biti z ukorom kaznovane.

arnecan1 ::

Vajenc je izjavil:

Invictus je izjavil:

jype je izjavil:


Kaj zdej, je kriv Gaber al novodobni starši?

Starši itak ... Saj so oni odgovorni da otroku vcepijo nekaj znanja za bodoče življenje.

Šola ne more nadomestiti staršev in njihovih izkušenj, postaja pa dober izgovor lenim staršem zaradi njihovega nevzgojenega mulca ...

Problem je, ker so otroci v šoli precej več časa kot doma s starši, tako pridobijo tudi dobro vzgojeni otroci slabe navade slabše vzgojenih otrok, učitelji pa nimajo nobenih vzvodov za prevzgojo slabše vzgojenih otrok.

Točno moja misel. Del vzgoje nosi seveda tudi šola. Tako kot del učenja nosijo starši.

Potrebno je opozoriti, da so šole vzgojno- izobraževalni zavodi. Torej zraven izobraževanja tudi vzgajajo. To imajo zapisano v imenu in namenu.

Torej zgodba, da učitelji samo zdrdrajo učno snov in podajo ocene, je zmotna. Verjamem pa, da učitelj ne bo v red spravil učenca, ki doma nima urejenih razmer. Lahko pa pomaga tistemu, kjer doma vzgoja šepa.

Torej poklic učitelja bi moral biti spoštovan in podkrepljen z avtoriteto, ki mu jo daje država in ustrezne inštitucije ter hkrati podporo, ko se pojavijo problemi. zaradi mene lahko mojima malima tudi ušesa navijejo, seveda pod pogojem, da takšen kriterij velja za vse otroke, ne samo tiste, katerih starši se s tem strinjajo.

Mr.B ::

arnecan1,
Torej poklic učitelja bi moral biti spoštovan in podkrepljen z avtoriteto, ki mu jo daje država in ustrezne inštitucije ter hkrati podporo, ko se pojavijo problemi. zaradi mene lahko mojima malima tudi ušesa navijejo, seveda pod pogojem, da takšen kriterij velja za vse otroke, ne samo tiste, katerih starši se s tem strinjajo.

In te so :
-
-
-
-
-
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

gruntfürmich ::

arnecan1 je izjavil:

Del vzgoje nosi seveda tudi šola.

to govorijo samo starši slabo vzgojenih otrok. in se po večini pritožujejo nad državo, družbo, šolo... kako je njihove otroke zapeljala na stranpota...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

arnecan1 ::

gruntfürmich je izjavil:

arnecan1 je izjavil:

Del vzgoje nosi seveda tudi šola.

to govorijo samo starši slabo vzgojenih otrok. in se po večini pritožujejo nad državo, družbo, šolo... kako je njihove otroke zapeljala na stranpota...

Si pozabil prečitati vzgojno - izobraževalni zavod? Ker mene je zraven staršev vzgajala tudi šola, pa mi nič ne manjka.

Moji so pa premali za stranpoti. Trenutno pa so zelo dobro vzgojeni. in v naši šoli so kar dobri pri tem, da jim poskušako vcepiti neke vrednote. Tam, od koder pa si ti, pa ne vem, kako je. po tvojem pisanju sodeč, ne preveč dobro.8-O

solatko ::

Kot sem že v prejšnjem postu napisal, imajo starši otroke pred očmi zelo malo časa - nekaj ur na dan. Za otroke, ki so problematični, je to absolutno premalo, poleg tega, so najbolj problematični otroci, doma pravi angelčki, ki niti v trenutku ne dajejo videz podivjanega razbojnika.

Imam nečaka, ki je bil strah in trepet srednje šole, družbe in okolice, v prisotnosti staršev pa ga nisi prepoznal. Poba je sicer naredil nekaj iz sebe, končal šolo in danes je celo dokaj uspešen obrtnik, nekaj let nazaj pa je omemba njegovega imena zadostovala, da so v najbolj pretepaških skupinah, postali mirni in niso težili takim, ki so ga poznali.

Pri takem otroku, ki zna pokazat dva popolnoma drugačna obraza, domača vzgoja deluje, odpove pa vsa ostala, saj starše težko prepričaš, da je njihov otrok problematičen, vedno bolj se jim vsiljuje miselnost, da imajo učitelji, našega otroka zaradi neznanega razloga, na piki.

Poznam kar nekaj mladostnikov, s katerimi v domačem okolju ni problemov, na tujem terenu pa so neprepoznavni. Vsi te mladostniki so izredno inteligentni in po navadi jim učne snovi, sploh ne delajo problemov. Problem je obnašanje.

Seveda pa ima vsak tak otrok neke travme, zaradi katerih je tak. In za čuda, ravno profesorji, ki so zanimivi, podajajo gradivo aktivno, so strogi, vendar pravični, s takimi otroci, nimajo nikakršnih problemov.
Delo krepa človeka

gzibret ::

> Seveda pa ima vsak tak otrok neke travme, zaradi katerih je tak. In za čuda, ravno profesorji, ki so zanimivi, podajajo gradivo aktivno, so strogi, vendar pravični, s takimi otroci, nimajo nikakršnih problemov.

Jah. To je pa tako. Če imaš otroka za ČLOVEŠKO bitje s svojo osebnostjo, pomankljivostmi in prednostmi, potem ima tudi on neko spoštovanje do tebe in te tako tudi obravnava. Če pa ga obravnavaš za nemarno, neolikano in umazano živalco, ki jo je treba s silo in pritiskom naučit reda, potem pa bodo težave...
Vse je za neki dobr!

r3dkv1c4 ::

gruntfürmich je izjavil:

nikoli nisem razumel zakaj bi bila avtoriteta učitelja pomembna za procese izobraževanja?

ko boš odrastel boš razumel...ne vem pa, če boš kdaj velik.

gruntfürmich ::

arnecan1 je izjavil:

Tam, od koder pa si ti, pa ne vem, kako je.

res ne veš kako je. tudi jst ne preveč dobro, ampak slišim da vedno slabše, ker imam 3 učitelje v bližnji žlahti in sem vsaj malo informiran. za razliko od nekaterih...

gzibret je izjavil:

Jah. To je pa tako. Če imaš otroka za ČLOVEŠKO bitje s svojo osebnostjo, pomankljivostmi in prednostmi, potem ima tudi on neko spoštovanje do tebe in te tako tudi obravnava. Če pa ga obravnavaš za nemarno, neolikano in umazano živalco, ki jo je treba s silo in pritiskom naučit reda, potem pa bodo težave...

ja, tega se dandanes preveč gredo šole in starši s permisivno vzgojo.
namesto da se malčkom pove kje so v verigi se jih raje deva ob bok vsem drugim. posledice so znane... (malo karikiram tko kot ti ampak tko je danes in očitno takšno stališče tudi ti zagovarjaš...)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Gerbic ::

Kdo bi razumel, na eni strani se kritizira permisivnost, na drugi obsoja kakršno koli obliko nasilja, recepta za pravilno vzgojo nihče ne zna dat, pričakuje se pa briljantno vzgojene otroke.
Na drugi strani pa se v šolah in vrtcih poskuša veliko pometati pod preprogo, ker se vsi v teh ustanovah bojijo odgovornosti.

Problem so vrednote, ki jih danes več ni, zato te težave še dolgo ne bo konec...

Mipe ::

Katere vrednote?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
8316878 (15033) Invictus
»

OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
9020754 (16311) s6c-gEL

učitelj me je brcnil v trebuh (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Šola
16122703 (19883) kuglvinkl
»

žaljenje dijakov v srednjih šolah

Oddelek: Šola
223567 (2623) Aston_11
»

Vzgoja otrok in učiteljeva avtoriteta (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6210063 (8757) gruntfürmich

Več podobnih tem