» »

Vzgoja otrok in učiteljeva avtoriteta

strani: « 1 2

jype ::

Ker se o tem spet debatira in ker je to naraščajoč in predvsem globalen problem (vsaj demokratičnega dela sveta)...

Včasih se je kazen obilno uporabljala - pri nekaterih fizična, pri nekaterih z delom, pri nekaterih psihološko matranje otrok - kot jasno sporočilo otroku, da je nekaj storil narobe. Sčasoma otroke smatramo za vedno bolj odrasle in očitno vedno bolj pričakujemo, da bodo razumevajoče sprejeli pridigo in nehali počet traparije, kar je po moje ena temeljnih zablod.

O vzgoji otrok imam baje precej liberalno mnenje, pa vendar sem prepričan, da je povezovanje vzroka in posledice ključni element, ki se ga mora otrok iz vzgoje naučiti. Smatram tudi, da je kazen nujni instrument vzgoje - ni nujno, da je kazen fizično ali psihično mučenje otroka - povsem dovolj je kazen, ki otroku da jasno vedeti, da je zaradi lastnega dejanja na slabšem.

Ko začne izkazovati razumevanje, seveda veliko pomaga pogovor - a žal si ga vse preveč staršev predstavlja kot enosmerno podajanje modrosti, kar seveda deluje v zelo omejenem številu primerov.

Ko pride otrok v šolo ali vrtec s seboj prinese izkušnje od doma in jih uporablja, kakor ve in zna - večina problematičnih otrok danes baje pride iz bodisi premožnih družin, kjer na otroka pazi gora "interaktivnih" igrač, bodisi družin, kjer starši cele dneve delajo in pridejo domov zgolj spat.

Druga stvar, ki me v zadnjem času moti, pa je upadanje kvalitete učiteljskega dela. Ker zajema vzgojo, je to neke vrste policijsko delo - učitelj pač ne more vedno brez represivnih ukrepov, ker otroci poskušajo vse živo, kar vsebuje tudi nesprejemljivo obnašanje. Pomanjkanje občutka za odgovornost pri starših in otrocih je seveda hud problem, ki ga učitelj je stežka reši, ker nasilje pač ni ena od možnosti, a večina učiteljev, ki jih občudujem, brez strahu ostro nastopi zoper učence, ki presežejo meje - po moje tudi ni naključje, da v primeru konflikta s starši tak učitelj odločno nastopi tudi zoper starše (in mu dam povsem prav).

Sam se sicer z vzgojo otroka še nisem ubadal, mi gre pa odlično od rok pasja vzgoja - če bom kdaj imel otroke, bom teorijo zagotovo uporabil tudi na njih... Sedi! Priden.

BluPhenix ::

Jah nadustost današnjih otrok in nespoštovanje "avtoritet" je hud problem. Reševat bi ga morali večinoma starši, ki pa se tega sprenevedajo oziroma se jim ne zdi problem.

Potem pa imaš razred otrok, ki učitelja ne jeb* 5%. Tudi ostri nastopi učitelja kdaj ne pomagajo, pri nekaterih učencih zaležejo, ne pa pri vseh. Tako da je problem precej pereč.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

strictom ::

Vzgoja je delo staršev. Delo učiteljev je učenje. Če se učenec neprimerno obnaša in moti pouk, ga je učitelj dolžen odstraniti in naj se starši z njim ubadajo.

Imho.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

jype ::

V principu. Starši so žal prek dneva praviloma v službi in med poukom je učitelj po zakonu odgovoren za otroke.

V praksi se izkaže, da večino vzgoje na otroka prenesejo učitelji v osnovni šoli in vzgojitelji predšolske vzgoje. To se ne bo spremenilo, zato je bolje, če se učitelje in vzgojitelje ustrezno pripravi na to nalogo, ne pa da se samo govori, kako so za problem krivi starši - seveda so, a od njih pač ne moremo zahtevati, da naj se obnašajo odgovorno, ker so že odrasli.

Djuro ::

Hmm, moja žena je učiteljica.
Stroga.
Ampak jo imajo otroci zelo radi. Ker vedo kdaj je učenje in kdaj zabava.
Je pa res, da je čedalje manj razumevanja staršev.
Starši bi radi svoje otroke porilini za 16 ur v vzgojnovarstvene zavode (šola, vrtec) (recimo, da preostalih 8 ur spijo) in vsi povprek govorijo, kako bi morala šola vzgajat.
Ko pa hočeš dat otroku kakšrnokoli kazen je ne moreš dat, ker nimaš vzvodov za kazen, ali pa starši vpijejo da njihovih otrok ne bo nihče kaznoval in pdobno sranje.

Ni problem v starših ampak v družbi.
Le-ta nas prek medijev in sploh vsega futra, kako blazno dobro je met nov avto, vikend, bit oblečen v najboljše cunje itn itd. In če hočeš vse to met, 8 urni delovnik ni dovolj.
Zdej pa naj eden meni pove, kaj ima otrok od tega, da se vozi v blazno finem avtu. Pa da ima en kup igrač. No, pa da starše vidi tik preden gre spat in mogoče ob vikendih.

Ja, imam otroke.

JohanP ::

Odgovoren jihm je odpredavat predvideno snov na otrokom razumljiv način.
Ni pa jih odgovoren vzgajat oziroma, če se bolje izrazim prevzgajat v bolj pridne otroke.

Tvoje mnenje, da naj učitelj nadaljuje (uspe) tam kjer so starši falili je zmotno.

Učitelj se lahko poslužuje motivacijskih prijemov in ne vzgojnih.

residual ::

@ strictom: Se strinjam

samo kaj ko je danes takšna bitka za obstoj in upadanje generacij preprečuje takšne radikalne ukrepe. Saj že osnovne šole zapirajo oddelke.

V večini primerov je obnašanja otrok v šoli odraz domačih razmer in predšolske domače vzgoje. V današnjih časih se da mogoče otroka deloma prevzgojtil do kakšnega 4 razreda, vendar to ni naloga učitelja ampak staršev. In kljub temu da se učitelj dnevno srečuje s takšnimi in drugačnimi osebki otrok in staršev, ima načeloma zvezane rok (grožnje staršev, ravnatelja, itd).

Kljub tankemu ledu, ena simbolna klofuta ob pravem času in ob ustreznem dejanju je bolj upravičena kot 10 ukorov. Problem pa je z vsebolj "izobraženimi" starši, ki otrokom nudijo potuho. Odnosi med starši-otroki-učitelji pa so posledično vse slabši.

drugače pa je to problem javnih izobraževalnih ustanov, namreč privatne šole v tujini imajo zelo stroga merila in ukrepe ob neprimernem vedenju svojih učencev.

ukrep: izvejanje povečane represije ali pa motivacije učencev. Za drugo je potreben veliko večji vložek energije, ki bo težko ekonomcko upravičljiv, udarniških ur pa tako ni več.

jype ::

JohanP> Tvoje mnenje, da naj učitelj nadaljuje (uspe) tam kjer so starši falili je zmotno.

Nisem tega rekel - pravzaprav se mi zdi zgolj absurdno, da edini, ki ima v rokah vzgojne prijeme (starš) prepoveduje uporabo teh prijemov ljudem, ki se z otrokom največ ukvarjajo.

Kaj torej predlagaš? Da starši otroka prinesejo v razred, ga zaprejo v njegovo kletko in ga pridejo iskat zvečer?

BluPhenix ::

Vzgoja je delo staršev. Delo učiteljev je učenje. Če se učenec neprimerno obnaša in moti pouk, ga je učitelj dolžen odstraniti in naj se starši z njim ubadajo.

Imho.


Po novem, učitelj učenca ne more več odstranit iz razreda, če moti pouk, ampak mu lahko da le zadolžitev.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Saša ::

Sicer nisem prepričan, da želim v tej raspravi sodelovat, ampak vsaj eno misel si bom privoščil.

Pri meni ni enkrat samkrat dober učitelj koga poslal iz razreda, nadiral ali kako drugače trpinčil. Histerične krave ali zafrustrirani sadisti pa večkrat.

residual ::

potem se nam počasi približuje nov val osebnih tožb.

Če bo moj otrok prikrajšan za učenje, ker se bo učitelj ukvarjal s problematičnim otrokom, ki je posledica slabe vzgoje, bom lahko tožil otrokove starše saj sta za njegoveo vedenje prva odgovorna. V nasprotnem primeru pa šolo, ki ni zagotovila ustreznega okolja izobraževanja. Pa smo tam.

Calligula ::

Kolega in zena sta mlada ucitelja na osnovni soli. Pravita, da je sokantno kako nevzgojeni so otroci in to preprosto, ker jih starsi ne vzgajajo. Tudi sam cenim marsikaj newageovskega ampak ze vecina prijateljev z froci pretirava.

Starsi morajo nudit primarno vzgojo. Sola je za ucenje in sekundarno socializacijo.

Ampak folk res hoce kar vse outsourcat na sole in potem resno grozijo uciteljem kadar skusajo otrokom bolj ostro povedat kaj lahko in cesa ne.
Otroci so v learning modeu in pac iscejo meje. Starsi jim jih nocejo postavljat (ker so kul, liberalni..) nekateri tamali so pa prave male posasti. Tele generacije bodo se hudo problematicne, ker starsi preprosto ne znajo ali nocejo prevzet svojega dela odgovornosti.

Da ne omenjam koliko je bolnikov, ki z delanjem otrok hocejo resevat zavozene zveze, osamljenost, jih imajo skoraj za modni dodatek... :|

Mam zelo slabo mnenje o mnogih mladih starsih. Hudo popuscajo pri svoji vlogi in to v skodo otrok. Da ne omenjam, da mlade punce se vedno vsi ucijo kako je treba koncat solo, se zaposlit in razplodit in to je to. S komerkoli, nobene selekcije... potem pa vse razpada. Druzine, zveze,.. ker noben ne ve kaj res pricakovat in vsi vse selajo po liniji najmanjsega odpora. In potem naj bo cudno, da se folk vara, locuje, nateguje in medsebojno unicuje.

Problem je, da je tega precej. To ni manjsinski pojav.

BigWhale ::

Kaj lahko naredi ucitelj, ce ne more umiriti ucenca z 'dodatnimi zadolzitvami'?

jype ::

BigWhale> Kaj lahko naredi ucitelj, ce ne more umiriti ucenca z 'dodatnimi zadolzitvami'?

Naloži mu tako težko zadolžitev, da se ne more več premikati. Recimo prešteti zrna v stokilskem žaklju koruze, izpod katerega pamž ne more.

Calligula> Ampak folk res hoce kar vse outsourcat na sole in potem resno grozijo uciteljem kadar skusajo otrokom bolj ostro povedat kaj lahko in cesa ne.

Zakonodaja bi morala omogočat šoli, da pokvarjenega otroka vrne staršem. Starši bi morali razumeti, kaj je njihova odgovornost. Ah, wishful thinking.

snayper ::

A to, da učitelj ne more poslat učenca iz razreda, velja samo za osnovne šole al tud za srednje šole/gimnazije?
za vse stvari na svetu je logična razlaga.....

BigWhale ::

> Naloži mu tako težko zadolžitev, da se ne more več premikati.

In ce otrok rece: 'Ne bom!'

jype ::

BigWhale> In ce otrok rece: 'Ne bom!'

Mu žakelj položiš v naročje in ga pustiš pri miru.

A. Smith ::

Jp, šole (sploh srednje) bi morale imet za sabo en hud odvetniški aparat.

Pri nas so nabiral ukore ko hruške, prišli na čez 100 neopravičenih, pa nikomur nič.

So povedali profesorji: advokatov so se bali. Pač, ko so koga spodili, je prišel z odvetnikom nazaj.



Zadnji učinkovit način način za ustrahovanje, ki je bil uporabljen pri nas: pejd pred tablo, vprašan, šut. In sporočilo razredu - če si glasen, se javljaš.

In je kar delovalo.
The world makes much less sense than you think. The coherence
comes mostly from the way your mind works. [...] His System 1
constructed a story, and his System 2 believed it. It happens to all.

A. Smith ::

BigWhale> In ce otrok rece: 'Ne bom!'


Potem je sledilo izpraševanje direkt iz klopi: Prvo, drugo, tretje vprašanje. Aha, ne znaš, kol!


A se to še sme?
The world makes much less sense than you think. The coherence
comes mostly from the way your mind works. [...] His System 1
constructed a story, and his System 2 believed it. It happens to all.

BigWhale ::

A si nor? Ucitelja takoj tozijo. ;>

Ce se nekateri starsi borijo zato, da bi en dan pred solsko nalogo dobili otroci nalogo domov, da jo s starsi skupaj pregledajo in jo potem naslednji dan, taisto nalogo, pisejo se za oceno.

Ce v srednjih solah nimas vec nezadostnega uspeha. Prakticno ne mores vec cepnit razreda. V gimnazijah se ne, vprasanje pa kolk casa bo, da bo isto veljalo tudi za gimnazije.

drejc ::

Privat šole...nej starše udarijo po žepu, tm k najbol boli. Starši bojo pa pol otroke vzgajal 100 na uro. >:D
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

leinad ::

drejc privat srednje šole pri nas obstajajo že nekaj časa.

drejc ::

mhm...vem tudi da je uspeh tam odličen napram javnem.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

leinad ::

verjamem. jasno pa obstaja za njihov uspeh cena, ki je večina staršev ni sposobna plačat zato pa je javno šolstvo a must have.

BigWhale ::

Privat sole, ki bi bile vredne svojega imena se mi zdi da ni pri nas.

Waldorfska? Prevec ortodoksna. Je se kaj drugega?

T-h-o-r ::

skofijska gimnazija :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Karaya 52 ::

Ortodoksne so praviloma vse boljše privat šole. Dijakom vbijejo red in disciplino kar daje kasneje dobre rezultate.

Drugače pa so naš razred profesorji v gimnaziji disciplinirali na najbol učinkovit način. Tri vprašanja na katera ni bilo možno odgovorit in ocena 1. Če je šlo kdaj za skupinsko špricanje so tudi to na precej hinavski način sankcionirali.

Sem pa imel problematičnega sošolca kar se tiče izostajanja. Ravnateljica se je pa bala njegove mame oz. njenih groženj.

V OŠ je bil podoben problem. Zelo zelo problematičen osebek se je izživljal nad mlajšimi. Kaj je njegova mama rekla na razgovoru pri socialni delavki? "Ne, ne, ne, moj sin pa toga nije naredio."

edit: nekateri morajo biti neprestano v "šraufštuku" da kaj naredijo iz sebe. Tudi sam sem med njimi.

Zgodovina sprememb…

Barakuda1 ::

Vzgoja je delo staršev. Delo učiteljev je učenje.


Ni ravno tako.

Šola (posebej - osnovna) je vzgojno izoobraževalna ustanova.

Vsekakor pa šola topogledno ne more v pretežnem delu, ali celo v celoti, prevzeti vzgojne funkcije.

drejc ::

verjamem. jasno pa obstaja za njihov uspeh cena, ki je večina staršev ni sposobna plačat zato pa je javno šolstvo a must have.


Ja? Koliko je na tvojem plačilnem listku znesek za t.i. free šolstvo?
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

leinad ::

drejc povsem vsakemu otroku mora biti omogočeno normalno šolanje, nepogojeno s finančnim stanjem njegovih staršev. stroški so tukaj sekundarnega pomena. ekskluzivno privatno šolstvo velikemu delu otrok onemogoči šolanje. kar pa ni niti v ekonomskem interesu države.

Barakuda1 ::

...ekskluzivno privatno šolstvo velikemu delu otrok onemogoči šolanje. ...


No, to ne drži.

Zgolj dejstvo, da imamo tudi ekskluzivno privatno šolstvo, še ne pomeni, da bo kdorkoli ostal brez obveznega šolanja.

Če kaj, potem se kvečjemu postavlja vprašanje kvlalitete izobraževanja.

No, ta pa skrbi tudi mene.

leinad ::

Barakuda1 kako da ne bo? Jaz ne govorim o sedanjem stanju, privatno in javno šolstvo v ko-eksistenci- le tega sam odobravam, ampak o privatnem šolstvu kot edinem sistemu v državi. Jasno je, da si velik delež staršev ne more privoščiti plačevanja privat šolanja.

BluPhenix ::

Potem je sledilo izpraševanje direkt iz klopi: Prvo, drugo, tretje vprašanje. Aha, ne znaš, kol!


A se to še sme?


Načeloma ne.

V bistvu ne moreš kaj dosti naredit, če ti otrok reče ne. Jyipejeva ideja je zanimiva, ampak v praksi neizvedljiva. Če ti malo reče ne bom je pač ne bom, učitelj se lahko pritoži razredniku. Lahko ga po določenih merilih tudi vpraša, ampak ta merila niso tako ohlapna.

jype ... problem je, ko nalogo štetja fižolov sprejme in ti jih nato meče po razredu, ali pa komu v glavo.

Moja je tudi učiteljica in vsake toliko poslušam kaj si otroci (in ne več tako otroci) dovolijo od "lahko ste počaščeni, ker z vami govorim angleško", do zardeljevanja kopij med poukom, sprehajanje med spraševanjem ipd. Kaj dosti ne moreš naredit, lahko s "trdnim" neomajnim pristopom dosežeš mir, ampak to je večinoma bolj začasne narave.

Pač mularija je nevzgojena in tu morajo ukrepat starši.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Barakuda1 ::

Jasno je, da si velik delež staršev ne more privoščiti plačevanja privat šolanja.


Bojim se, da si ti nekaj napak razumel glede te problematike.

Osnovno izobraževanje (osnovna šola) je obvezna in brezplačna.
Povedano drugače. Tudi, če bomo imeli izključno zasebno šolstvo, bo le to moralo zagotoviti brezplačno osnovno šolanje (devetletko, če smo konkretni)

Osebno sicer dvomim, da bomo imeli zgolj in samo zasebo šolstvo. Prej menim, da se bo problem pojavil na nivoju kvalitete, in ne na nivoju zasebnosti vizavi državnega šolstva, kar pa bi nas moralo pravtako (če ne še bolj) skrbeti.

Je pa res, da lahko tudi na tem področju država naredi ogromno.
Naša jugovzhodna soseda Hrvaška, nas je na tem področju prehitela za nekaj desetletij.
Medtem, ko se mi prepiramo, zasebno šolstvo financirati Da - NE, so pri njih sprejeli dolgoročno nacionalno strategijo izobraževanja in uvedli brezplačno šolanje, vse do končanega srednješolskega programa.

Če bi model brezplačnega šolanja do dokončane srednje šole sprejeli tudi pri nas, mi je pravzaprav vseeno, koliko in čigave bodo zasebne šole.

V takšnem primeru tudi ne vrjemame, da bo ravno nek poseben naval glede ustanavljanja (preprosto ne bo tistega ekstra profitnega interesa).

Če pa določen krog ljudi želi svoje šole (tak primer so že sedanje škofijske gimnazije), me pa nenazadnje tudi nič ne moti.

leinad ::

ah to je povsem drugo, če se gre za takšno privatno šolstvo, jaz sem imel v mislih nesubvencionirano varianto.

darkolord ::

Dobri učitelji po mojem ne potrebujejo kakšnih posebnih represivnih ukrepov (= kazni). Sam sem imel nekaj takšnih tako v osnovni kot v srednji šoli in pri njih je drugače dokaj živahen razred bil lepo miren (seveda se to takoj pozna pri uspehu). Potrebna je le bila ravno pravšnja kombinacija vsega (strogosti, "dobre volje" in pravičnosti). A žal je takšnih učiteljev precej premalo. Precej več je takšnih, ki nimajo (in ne znajo pridobiti) avtoritete in morajo posegati po čudnih kaznih.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

A. Smith ::

Darkolord, ne vem kakšne sošolce si imel, ampak očitno si bil gimnazijec.

Jaz, ki sem hodil v srednjo štiriletno, sem imel recimo zanimivega sošolca. Bil je normalen, ni se zapenjal s profesorji, ni bil neumen (imel je kar dobre ocene), in ni bil socialni problem.

Imel je pa svetski smisel za pizdarije >:D

Tako se je primerilo, da je pri enem najboljših profesorjev v zadnji vrsti začel sestavljati grad iz kart. Profesor ni iskal konflikta, ker ni motil pouka. Ko pa se je začelo dogajati, da je sošolec dobil pozornost kompletnega razreda (grad je postal visok 60cm), je profesor zahteval, da pospravi karte.

Namesto drugega opozorila je šel sošolec pred tablo in dobil kol.

Incident se ni več ponovil. Je pa zato sošolec javno napovedal, da bo imel tisti predmet petico. Profesor ga je moral samo še vsakič provocirati, da ni pozabil, in glej, tip je imel resnično najboljše ocene pri predmetu. Pet pa vseeno ni imel zaključeno...
The world makes much less sense than you think. The coherence
comes mostly from the way your mind works. [...] His System 1
constructed a story, and his System 2 believed it. It happens to all.

A. Smith ::

Isti karakter je npr. dobil vpis v dnevnik z zahtevkom ukora, ker je pri praksi vsako minuto na glas povedal, koliko je ura :D "PIIP. Ob zadnjem znaku je bila ura..."


Ampak moji sošolci so bili precej neškodljivi. Saj so izzivali (in bili kaznovani), niso pa recimo ustrahovali profesorjev kar se je že dogajalo v poklicnih programih.

Zdaj mi pa povejte, kaj lahko stori 20+nekaj let stara učiteljica matematike, če pri ustnem spraševanju 120 kilski skinhead prinese s seboj h katedru nož? Tudi to se je namreč zgodilo. Pa grožnje, da bodo učitelju poškodovali avto ipd.

Po takem dogodku bi morali dijaka pri priči izključiti iz šole. Drugim za zgled! Pravzaprav bi moral celoten oddelek šole gledati, kako tista oseba še zadnjič v življenju odide iz stavbe. Dvomim pa, da bomo temu kdaj priče.
The world makes much less sense than you think. The coherence
comes mostly from the way your mind works. [...] His System 1
constructed a story, and his System 2 believed it. It happens to all.

BigWhale ::

Ja, uvesti bi morali zacasno izkljucitev. In ucencu/dijaku jasno povedati, da bo neznanje moral nadoknaditi sam.

Grey ::

A. Smith:
Če bi bil jaz tista profesorica, bi poskrbel za to, da bi mulo končal kot klošar. Avtoriteto se spoštuje na tak ali drugačen način. Napovedal bi jim vojno, če bi bilo treba. Mislm, kake neumnosti se gre ta mularija danes. Zvlečt v eno temno ulico pa par vzgojnih prmazat, da se mu bo do konc lajfa bliskalo v glavi o tem ali je pametno biti pameten. Človek je kot žival...večkrat se ob pizdariji pojavi negativen response (bodisi temna ulica bodisi izključitev...enkrat mu bo že v glavo stopilo, da to ni pametna ideja. Slej kot prej....seveda ob predpostavki, da je kaznovanje dosledno)

In ja, šola je vzgojno-izobraževalna ustanova. Ampak kako naj izvaja vzgojni program, če se problematiki takoj narišejo z odvetniki? Nimaš šans, ravno tako kot policija nima več šans. Sodstvo je postalo preveč liberalno. 3.000€ za nanižjo maržo za plačilo odvetnika, potem bi pa videli, kdo bi se še tožaril in za kaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Horsechoker ::

velik problem so tudi profesorji in njihova avtoriteta oz. pomanjkanje le-te. Moj razred v SŠ ni izstopal iz povprečja pa vendar je bilo včasih kot Jeckel & Hyde. Pri določenih predmetih "mirni kot bubice" pri drugih so pa delali (oz. ne delali), kar so hoteli. Edina razlika v vsem je bil profesor/profesorica. Nekateri pač znajo držati/vzpostaviti mir, drugi ne. Na koncu dneva ni vsak za profesorja, jebat ga...
But I don't want to be dead. I want to be alive. Or a cowboy.

PaX_MaN ::

@ Grey : dvomim, da bi takemu odbitku ena čez gobec/ukor kaj pomagalo. Največja verjetnost je ta, da bo še bolj besen na to učiteljico/učitelja, češ : "Mene že ne bo zajebavala, prasica debela!". Ne pravim, da zdaj pa to za vse velja, ampak če model prinese nož v katedru in odprto grozi, je pomoje že malo prepozno. Ja, starši bi ga morali porihtat, tako kot je treba. Ni šola tukaj, da bi take ujčkali, da kako rabijo pomoč pri učenju in podobno. Potem imaš pa milijon "dopolnilnih" krožkov, pa nobenega "dodatnega." Delna izključitev, da ima nekaj časa za razmislit, kaj je naredil narobe, potem pa, če še dela pizdarije, pa en čavči in adijo, konec zgodbe.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Tear_DR0P ::

in jo potem naslednji dan, taisto nalogo, pisejo se za oceno.

BW to smo mi imeli v srednji soli pri matematiki - dobili smo domaco nalogo, ki ni bila pretirano obilna, recimo 15 racunov in naslednji dan smo pisali en racun izmed teh petnajstih za znak (tudi ko so postale delne ocene prepovedane) pa je se vedno pol razreda doblo minuse iz teh racunov:\

drugače pa je dolžnost učitelja, da je za otroke zanimiv. mi smo imeli prfoksa, ki ga nihče ni zajebaval, nihče ni šprical njegovih ur in na splošno nismo hotl met problemov z njim. pa ne zato ker je bil 190 cm velik bajker ampak ker je predaval zanimivo, ker so nam flip-flopi postal zanimivi, ko je on o njih govoril, ker so and vrata postala zanimiva - za razliko od njega pa je učiteljica za kemijo želela bit strah in trepet in je skoz težila z ukori, kazenskim spraševanjem - tko dolgo, da je razfukala cel razred, pol je prišlo pa do naslednjega efekta, ki je prisoten v našem šolstvu - mobbinga

problem slovenskih šol je v tem, da so razredi veliki po 25-30 oseb in ti ljudje so si enaki, zaradi česar se lahko združijo proti svojemu ideološkemu nasprotniku - torej učitelju - manjše skupine po 10-15 ljudi tega niso zmožne. ko pa se enkrat 20 ljudi ali več spravi nate, pa ne fizično, zgolj verbalno, s pravnimi sredstvi in podobno, si pogorel - tko se je tud z našo prfokso za kemijo zgodilo, vprašala me je, ker sem se med poukom zasmejal (normalno da sem obvladal in bi moral dobit vsaj 4, pa ni bilo nobene ocene, zrada česar se mi je blazno zamerla) in potem smo jo tok sfukal, da je učiteljski zbor moral razveljavit vse ukore, ki jih je potalala v zadnjih dveh mesecih in se opravičit prejemnikom in staršem, pa tri tedne smo imeli nadomestno učiteljico - če bi ne imel za seboj dovolj sošolcev, ki sem jih lahko prepričal v lobiranje, prosjačenje staršev in sorodnikov, zajebavanje po hodnikih in drkanje učiteljice po s pravilnikom določenih mejah, bi ona še vedno strašila okrog - pa tu smo se pač obrnal na "zlobno čarovnico" - kaj pa ko se je kdaj kakšna taka ekipa spravla na vredu prfokso?

no v mojem času (par let nazaj v bistvu šele) so vsaj obstajale takojšnje izključitve, brez izjem - takšne kot sem bil jaz so prepoznali in jih izključili iz šole, kdor se je še z grožnjami ali fizičnimi podkrepitvami ukvarjal je šel v spremstvu policije iz šole - v očeh nekaterih je sicer izpadel car, ampak večina nas je dojela lekcijo in smo se umirili

še ena reč v šolstvu je pa to, da se na pedagoški šoli ne znajde dosti ljudi, ki bi bili sposobni vzagajat in poučevat, ampak so tam ljudje z idealiziranimi pogledi na otroke ali pa takšni, ki radi buzerirajo ljudi, pa na policijsko niso bili sprejeti, ker so prešvoh - sicer niso vsi učitelji taki in vsa čast tistim boljšim
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

BigWhale ::

Profesor _ne rabi_ biti zanimiv zato, da bi s tem pridobil pozornost. Je pa to prednost.

Profesor _mora_ biti spostovan in pozornost usmerjena nanj. Tega starsi/vzgojitelji ne dopovedo otrokom. In to je najvecji problem.

Otroci pac ne spostujejo avtoritete.

T-h-o-r ::

oh, tiste učitelje, ki do nas nastopijo z avtoriteto prvo uro, ko nas imajo spoštujemo, tisti so ponavadi korektni in strogi, ampak znajo bit tudi zabavni.... recimo naš profesor za matematiko....
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Luka Percic ::

Otroci pac ne spostujejo avtoritete.


Avtoriteto spoštujejo (razem par psihopatov).

Ne spoštujejo pa mevž, nesposobnih/nezanimih ljudi.

Kaj pa vem, tako je tudi prav.


Ko sem bil še v teh ustanovah (govorimo o srednji ter osnovni ne?)

Smo vedno imeli skrajnosti. Nekod je bila tišina, nekod "nesprejemljivo" obnašanje/nemir.

V vsakem primeru je bil profesor za to kriv. V plus in minus.

Recimo pri enem je bilo zelo zanimivo, kako je pripravil učence do tega da jih je bilo sram če niso sodelovali in jih je dobil(kar jih vedno je).
Za to ni rabil ne dnevnika, ne vpitja, ne psihičnega nasilja, ne ukorov,..

Pri luzerjih smo pa (no priznam, jaz predvsem) ugovarjali glede snovi- žalostno je bilo, da sem jih argumentirano sesul.
Da zna učeneco bolje negirat "snov", kot jo učitelj podajat, razlagat (socilogija/filozofija- tam je snov zelo odvisna od učitelja- pri nas je bila predvem podajanje levičarske ideologije- in še to na nizkem nivoju).
Drugi so pa tacajt delali nemir.
Logično, saj niso neumni, da bojo poslušali brezvezno snov (snov ki jo raztrga marsikateri učenec).

Marsikateri učitelj/profesor si naziva ni zaslužil- ostali so pa imeli mir/sproščeno delovno vzdušje.

Loki ::

Recimo pri enem je bilo zelo zanimivo, kako je pripravil učence do tega da jih je bilo sram če niso sodelovali in jih je dobil(kar jih vedno je).

kako pa?
I left my wallet in El Segundo

BigWhale ::

> Ne spoštujejo pa mevž, nesposobnih/nezanimih ljudi.
> Kaj pa vem, tako je tudi prav.

Ne, v bistvu je potrebno spostovanje izkazati prav vsakemu. Ce ga ne, si pac kmetavz.

> Marsikateri učitelj/profesor si naziva ni zaslužil- ostali so pa imeli
> mir/sproščeno delovno vzdušje.

Glede na to, da je imel ustrezno izobrazbo je imel tudi ustrezen naziv. Ali si ga je zasluzil ali ne tukaj ni relevantno.

Ucitelj je tam avtoritativen po funkciji. Zato se ga mora spostovati kot avtoriteto in ucitelja.

Ni mu potrebno izvajati cesarkoli, da bi si s tem zasluzil spostovanje. Preprosto, ga mora imeti.

jype ::

BigWhale> Preprosto, ga mora imeti.

Lahko pa ga izgubi - ogromno učiteljev ni sposobnih dobro opravljati svojega poklica - jaz takim sploh ne bi dovolil poučevati.

BigWhale ::

Prej sem pozabil Luko vprasati, ce tako spostovanje oziroma ne-spostovanje goji tudi do policajev recimo... :)
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Žalost ... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
903638 (1062) worxer
»

Ne pošiljanje otroka v osnovno šolo?

Oddelek: Šola
152312 (1802) kekz
»

Fizično nasilje v OŠ nekaznovano! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
1417176 (4070) BigWhale
»

Problemi v srednji šoli Domžale (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
1357412 (3982) VolkD
»

Današnja mladina (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
714205 (3056) b0B3k

Več podobnih tem