Forum » Šola » OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice
OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice
solatko ::
Lepo je napisal, da so se hoteli - torej več oseb, proti eni. On sam naj se pogovori z učiteljico, o svojem otroku in problemih z njegovo vzgojo.
Verjetno je učiteljica na silo, da v normalnih gospodarskih razmerah, niti slučajno nebi opravljala tega poklica - je pač potrebno preživet. Ona verjetno v svoje znanje ne dvomi, ni pa sposobna na normalen način komunicirati z otroci in jim svoje znanje podati v za njih primerni obliki.
Tak učitelj lahko otroku povzroča težke travme, zaradi katerih lahko pade tudi pri drugih predmetih. Res, da ena ali dve oceni, ne otežita pot naprej, ker pa ni odziva poklicanih, na krivice, ki se dogajajo, pa lahko mlad človeček v oblikovanju svoje osebnosti, institucijo izobraževanja, zasovraži.
To pa ni več hec.
Zato sem napisal, da lahko razgovor ponudi dejanski razlog, za tako obnašanje učiteljice. Morda je v njej ravno ta problem, da se nihče noče z njo pogovorit o dejanskih problemih, ki jih preživlja učiteljica.
Danes je pač tako, da za razne stiske ljudi, nismo več pripravljeni prisluhnit nekomu v težavah, pa naj gre to na vodstva podjetij, institucije, ustanove..... pač potrošniško, vse gledamo samo skozi denar.
Po drugi strani pa bi pravilno usmerjanje otroka s strani domačih in razlaga, na primeren način, da so pač na tem svetu tudi neprilagodljivi ljudje, otroku podali osnove, kako preživeti tudi take situacije. Seveda si je za to potrebno vzeti čas in morda poiskati tudi strokovno pomoč.
Verjetno je učiteljica na silo, da v normalnih gospodarskih razmerah, niti slučajno nebi opravljala tega poklica - je pač potrebno preživet. Ona verjetno v svoje znanje ne dvomi, ni pa sposobna na normalen način komunicirati z otroci in jim svoje znanje podati v za njih primerni obliki.
Tak učitelj lahko otroku povzroča težke travme, zaradi katerih lahko pade tudi pri drugih predmetih. Res, da ena ali dve oceni, ne otežita pot naprej, ker pa ni odziva poklicanih, na krivice, ki se dogajajo, pa lahko mlad človeček v oblikovanju svoje osebnosti, institucijo izobraževanja, zasovraži.
To pa ni več hec.
Zato sem napisal, da lahko razgovor ponudi dejanski razlog, za tako obnašanje učiteljice. Morda je v njej ravno ta problem, da se nihče noče z njo pogovorit o dejanskih problemih, ki jih preživlja učiteljica.
Danes je pač tako, da za razne stiske ljudi, nismo več pripravljeni prisluhnit nekomu v težavah, pa naj gre to na vodstva podjetij, institucije, ustanove..... pač potrošniško, vse gledamo samo skozi denar.
Po drugi strani pa bi pravilno usmerjanje otroka s strani domačih in razlaga, na primeren način, da so pač na tem svetu tudi neprilagodljivi ljudje, otroku podali osnove, kako preživeti tudi take situacije. Seveda si je za to potrebno vzeti čas in morda poiskati tudi strokovno pomoč.
Delo krepa človeka
lukaz ::
Verjetno je učiteljica na silo, da v normalnih gospodarskih razmerah, niti slučajno nebi opravljala tega poklica - je pač potrebno preživet. Ona verjetno v svoje znanje ne dvomi, ni pa sposobna na normalen način komunicirati z otroci in jim svoje znanje podati v za njih primerni obliki.
Torej praviš da je meni nič, tebi nič postala učiteljica? A to je sedaj tako kot da bi šla za čistilko?
To, da ni sposobna na normalen način komunicirati pomeni da je nesposobna in ne bi smela opravljati tega dela.
Buggy ::
Se enkrat in zadnjic. Pogovor s problematicno uciteljico ni opcija. Preizkuseno veckrat! Starsi samostojno in razumevajoce v upanju da najdemo skupni jezik in da vidimo kje je tezava. Starsi skupinsko kakor tudi nastop s strani obupanega oceta na malo trsi nacin. Skratka, kakrsenkoli pogovor s starsi je bil neuspesen, ker je na drugi strani popolni ignore. Pika.
Zaradi omenjenih problemov in nezmoznostjo uspesne komunikacije s strani starsev je bil problem izpostavljen razrednicarki na govorilnih urah, ki tudi ni bila uspesna in je po nadaljnih intervencijah, ker se stvari niso spremenile enostavno povedala, da ona ne more doseci nicesar in ko so se cudne situacije dogajale se naprej enostavno rekla, naj razcistimo z njo sami, kar nas pripelje spet na zacetek.
Ker je v istem razredu tudi otrok, katerega mama tudi poucuje na tej soli in je slucajno tudi moja dobra znanka in ima iste probleme, sem se njo povprasal po stvari in je povedala popolnoma isto...zenski gre dejansko cez eno uho notri cez drugo ven, konkretnih odgovorov ali opravicil za svoja dejanja nima.
Ravnateljica je bila (vsaj) od teh dveh uciteljic/sodelavk ustno seznanjena z njenim ravnanje, kakor tudi od sveta strasev.
Ker smo mislili, da se bo agonija nehala s sredino marca, ko bi morala prenehati z nadomestnim sluzbovanjem, sedaj pa kot kaze bo se vsaj dve leti poucevala, pa smo malo bolj zaskrbljeni in jezni in zato smo pisno poslali pritozbo na ravnateljico in za naslednji cetrtek je sklican sestanek v okviru vseh vpletenih.
Problem ni red in disciplina v razredu, ki bi motil ucni proces, temvec nacin podajanja in ocenjevanja znanja.
Za orientacijo in morda boljso sliko. Tole je pavsalno spisala zena in je bilo kot eno izmed treh pisem poslano k ravnateljici:
Starši učencev 7. razreda smo že dalj časa nezadovoljni z načinom dela profesorice. Vendar nas je večina brzdala svojo jezo in se nismo uradno pritoževali, ker smo vsi komaj čakali 18. marec. Rečeno nam je bilo, da takrat odhaja in zaključi z nadomeščanjem. To se na naše razočaranje ni zgodilo. Zato je nastalo to pisanje.
Naj začnem s predmetom zgodovina in zadnjim pisnim ocenjevanjem znanja. Prvi test, ki so ga pisali je vseboval snov, ki ni zapisana niti v učbeniku niti v zvezku. To je bila prva naloga v kateri so morali napisati imena mest v rimskem času. Nekatera mesta?_______, niso omenjena nikjer. Prav tako so bili v tekstu omenjeni Alpski Slovani, ki jih prav tako ni zaslediti v učbeniku. Obstajajo standardi znanja, ki jih je treba upoštevati.
Nadalje bi opozorila na tip naloge, ki je bil uporabljen v testu. To je izpis napak iz podanega besedila in pravilen zapis.
Otroci so se pri preverjanju znanja prvič srečali s takim tipom nalog in so bili čisto zgubljeni. Ne trdim, da profesorica ne bi smela dati takih nalog, ampak bi pred ocenjevanjem morali narediti kakšen primer take naloge.
Glede na to bi bilo smiselno, da pred pisnim ocenjevanjem znanja nimajo samo ustno preverjanje znanja, ampak pisno preverjanje znanja tako kot pri drugih predmetih. Pri nas smo doma sinu razložili kako pristopiti k reševanju take naloge in je bil pri ponavljanju ocenjevanja uspešnejši.
V veliko pomoč otrokom bi bilo tudi to, da bi v šoli naredili popravo testa, da bi vedeli kaj so napisali narobe oziroma kaj je profesorica pričakovala, da napišejo. Otrokom ni bilo pojasnjeno zakaj imajo pri večini vprašanj odbitek točk, čeprav se jim/nam zdi, da je vse napisano tako kot v učbeniku. Rezultat drugega ocenjevanja znanja zato ni bil dosti boljši od prvega, še vedno preveč nezadostnih, nobene odlične ocene, kolikor vem samo dve prav dobri. To zagotovo kaže, da je nekaj hudo narobe, pa ne z učenci, ker vem da se to leto doma največ učijo prav zgodovino in geografijo. Pri tem pa aktivno sodeluje vsa družina, kar se pri drugih predmetih ne dogaja.
Pri predmetu geografija so pisali za ocenjevanje znanja samo nemo karto. Tudi z nemo karto so se prvič srečali pri ocenjevanju znanja, kar se mi ne zdi prav. Tudi tu bi bilo zelo koristno, če bi pisanje in označevanje na nemi karti vsaj enkrat vadili tudi pri pouku. Učencem tudi tu ni bilo pojasnjeno zakaj so dobili odbite točke, čeprav so meje pravilno narisali.
Ocenjevanje je premalo prilagojeno starosti učencev, ki pri 12 letih še niso sposobni oziroma še niso osvojili vseh težjih miselnih procesov, ki jih profesorica zahteva (primerjava, dedukcija, posploševanje). Tudi zapisi v zvezku ne omogočajo sistematičnega učenja. Večina učencev šele osvaja tehniko učenja in treba jim je pomagati s preglednimi zapisi in bistvenimi podatki, ki si jih zapišejo v zvezek. Večji poudarek bi bilo potrebno dati uporabnemu znanju in razvijanju logičnega mišljenja in ne zgolj faktografije. Profesorico bi bilo potrebno opozoriti tudi, da obstaja ocena odlično, ki jo malo oziroma skoraj ne uporablja.
Konec koncev pa v bistvu sploh ne gre več za slabe ocene, ki jih imajo učenci pri teh dveh predmetih, ampak predvsem za odnos do predmeta in do učitelja, ki je ob takem delu izrazito odklonilen, kajti učenci za svoj trud in učenje niso nagrajeni, ampak predvsem vedno znova razočarani. Profesorica pa daje občutek, da pri učencih išče predvsem neznanje namesto znanja.
Zaradi omenjenih problemov in nezmoznostjo uspesne komunikacije s strani starsev je bil problem izpostavljen razrednicarki na govorilnih urah, ki tudi ni bila uspesna in je po nadaljnih intervencijah, ker se stvari niso spremenile enostavno povedala, da ona ne more doseci nicesar in ko so se cudne situacije dogajale se naprej enostavno rekla, naj razcistimo z njo sami, kar nas pripelje spet na zacetek.
Ker je v istem razredu tudi otrok, katerega mama tudi poucuje na tej soli in je slucajno tudi moja dobra znanka in ima iste probleme, sem se njo povprasal po stvari in je povedala popolnoma isto...zenski gre dejansko cez eno uho notri cez drugo ven, konkretnih odgovorov ali opravicil za svoja dejanja nima.
Ravnateljica je bila (vsaj) od teh dveh uciteljic/sodelavk ustno seznanjena z njenim ravnanje, kakor tudi od sveta strasev.
Ker smo mislili, da se bo agonija nehala s sredino marca, ko bi morala prenehati z nadomestnim sluzbovanjem, sedaj pa kot kaze bo se vsaj dve leti poucevala, pa smo malo bolj zaskrbljeni in jezni in zato smo pisno poslali pritozbo na ravnateljico in za naslednji cetrtek je sklican sestanek v okviru vseh vpletenih.
Problem ni red in disciplina v razredu, ki bi motil ucni proces, temvec nacin podajanja in ocenjevanja znanja.
Za orientacijo in morda boljso sliko. Tole je pavsalno spisala zena in je bilo kot eno izmed treh pisem poslano k ravnateljici:
Starši učencev 7. razreda smo že dalj časa nezadovoljni z načinom dela profesorice. Vendar nas je večina brzdala svojo jezo in se nismo uradno pritoževali, ker smo vsi komaj čakali 18. marec. Rečeno nam je bilo, da takrat odhaja in zaključi z nadomeščanjem. To se na naše razočaranje ni zgodilo. Zato je nastalo to pisanje.
Naj začnem s predmetom zgodovina in zadnjim pisnim ocenjevanjem znanja. Prvi test, ki so ga pisali je vseboval snov, ki ni zapisana niti v učbeniku niti v zvezku. To je bila prva naloga v kateri so morali napisati imena mest v rimskem času. Nekatera mesta?_______, niso omenjena nikjer. Prav tako so bili v tekstu omenjeni Alpski Slovani, ki jih prav tako ni zaslediti v učbeniku. Obstajajo standardi znanja, ki jih je treba upoštevati.
Nadalje bi opozorila na tip naloge, ki je bil uporabljen v testu. To je izpis napak iz podanega besedila in pravilen zapis.
Otroci so se pri preverjanju znanja prvič srečali s takim tipom nalog in so bili čisto zgubljeni. Ne trdim, da profesorica ne bi smela dati takih nalog, ampak bi pred ocenjevanjem morali narediti kakšen primer take naloge.
Glede na to bi bilo smiselno, da pred pisnim ocenjevanjem znanja nimajo samo ustno preverjanje znanja, ampak pisno preverjanje znanja tako kot pri drugih predmetih. Pri nas smo doma sinu razložili kako pristopiti k reševanju take naloge in je bil pri ponavljanju ocenjevanja uspešnejši.
V veliko pomoč otrokom bi bilo tudi to, da bi v šoli naredili popravo testa, da bi vedeli kaj so napisali narobe oziroma kaj je profesorica pričakovala, da napišejo. Otrokom ni bilo pojasnjeno zakaj imajo pri večini vprašanj odbitek točk, čeprav se jim/nam zdi, da je vse napisano tako kot v učbeniku. Rezultat drugega ocenjevanja znanja zato ni bil dosti boljši od prvega, še vedno preveč nezadostnih, nobene odlične ocene, kolikor vem samo dve prav dobri. To zagotovo kaže, da je nekaj hudo narobe, pa ne z učenci, ker vem da se to leto doma največ učijo prav zgodovino in geografijo. Pri tem pa aktivno sodeluje vsa družina, kar se pri drugih predmetih ne dogaja.
Pri predmetu geografija so pisali za ocenjevanje znanja samo nemo karto. Tudi z nemo karto so se prvič srečali pri ocenjevanju znanja, kar se mi ne zdi prav. Tudi tu bi bilo zelo koristno, če bi pisanje in označevanje na nemi karti vsaj enkrat vadili tudi pri pouku. Učencem tudi tu ni bilo pojasnjeno zakaj so dobili odbite točke, čeprav so meje pravilno narisali.
Ocenjevanje je premalo prilagojeno starosti učencev, ki pri 12 letih še niso sposobni oziroma še niso osvojili vseh težjih miselnih procesov, ki jih profesorica zahteva (primerjava, dedukcija, posploševanje). Tudi zapisi v zvezku ne omogočajo sistematičnega učenja. Večina učencev šele osvaja tehniko učenja in treba jim je pomagati s preglednimi zapisi in bistvenimi podatki, ki si jih zapišejo v zvezek. Večji poudarek bi bilo potrebno dati uporabnemu znanju in razvijanju logičnega mišljenja in ne zgolj faktografije. Profesorico bi bilo potrebno opozoriti tudi, da obstaja ocena odlično, ki jo malo oziroma skoraj ne uporablja.
Konec koncev pa v bistvu sploh ne gre več za slabe ocene, ki jih imajo učenci pri teh dveh predmetih, ampak predvsem za odnos do predmeta in do učitelja, ki je ob takem delu izrazito odklonilen, kajti učenci za svoj trud in učenje niso nagrajeni, ampak predvsem vedno znova razočarani. Profesorica pa daje občutek, da pri učencih išče predvsem neznanje namesto znanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
solatko ::
Po napisanem sledi, da je to ena boljših učiteljic, ki si prizadeva samostojno razmišljanje in uporabo logike.
Verjetno sta štirici dosegla, sicer ne najbolje ocenjena učenca, ki se sicer ne učita veliko, znata pa uporabljat svojo glavo.
Problem je, ker učiteljica ni od prvega dne šole z učenci.
Njej namreč ni pomembno to, da učenci zapišejo, kot je v knjigi, temveč, da snov zastopijo.
Po opisu iz pisma, sem mnenja, da z učiteljico ni nič narobe, ampak se bodo morali otroci naučiti uporabljat svojo glavo, ne samo napiflano znanje iz knjige, en dan pred kontrolko ali izpitom.
Tu pa nastane problem, ker tudi večina staršev ni navajena samostojnega razmišljanja v smeri pridobitve znanja in ne učenja na pamet.
Imeli smo pač sistem šolstva, ki samostojnosti in razmišljanja ni ravno podpiral (v vsem svojem izobraževanju sta bila samo dva taka učitelja, pri katerih smo imeli lahko vse potrebne podatke na mizi, pa je bilo vseeno več kot pol negativnih ocen, pri vsaki kontrolki).
Namesto, da jo kritizirate, se starši raje pri njej pozanimajte, kako lahko, po njenem, pripravite otroka na razmišljanje.
Verjetno sta štirici dosegla, sicer ne najbolje ocenjena učenca, ki se sicer ne učita veliko, znata pa uporabljat svojo glavo.
Problem je, ker učiteljica ni od prvega dne šole z učenci.
Njej namreč ni pomembno to, da učenci zapišejo, kot je v knjigi, temveč, da snov zastopijo.
Po opisu iz pisma, sem mnenja, da z učiteljico ni nič narobe, ampak se bodo morali otroci naučiti uporabljat svojo glavo, ne samo napiflano znanje iz knjige, en dan pred kontrolko ali izpitom.
Tu pa nastane problem, ker tudi večina staršev ni navajena samostojnega razmišljanja v smeri pridobitve znanja in ne učenja na pamet.
Imeli smo pač sistem šolstva, ki samostojnosti in razmišljanja ni ravno podpiral (v vsem svojem izobraževanju sta bila samo dva taka učitelja, pri katerih smo imeli lahko vse potrebne podatke na mizi, pa je bilo vseeno več kot pol negativnih ocen, pri vsaki kontrolki).
Namesto, da jo kritizirate, se starši raje pri njej pozanimajte, kako lahko, po njenem, pripravite otroka na razmišljanje.
Delo krepa človeka
first_line ::
Ma dej solatar, kaj sedaj podpiraš eno nesposobno učiteljico ki ji je očitno prioriteta drkanje otrok v glavo. A vi ta rdeči čisto vsi držite skupaj? Še na faksu dobiš snov ki jo rabiš vedet na predavanjih (eni vemo ker smo tja hodili), ne pa da moraš nekaj iz zraka večt. Ni to matematika da se drkaš poštevanko na pamet.
Prijavi naj se na 24kur, ko bo TV postaja pred šolo bo problem kar na enkrat lepo rešljiv.
Prijavi naj se na 24kur, ko bo TV postaja pred šolo bo problem kar na enkrat lepo rešljiv.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()
Buggy ::
solatko: ravno to kar ti pravis je problem in ravno to je izpostavljeno v pismu. Gre dejansko za piflanje (faktologijo) in to dobesedno, za iskanje napake pri tem kako je nekaj formalno oblikovano in ni bistvo nalog. Samostojnega razmisljanja pri zemljepisu in zgodovini ravno ni ker dolocene podatke enostavno moras poznati drugo pa do kaksne globine na tej stopnji solanja. Verjamem, da zelis iskati zgolj dobro v cloveku a pri njej zaman
SeMiNeSanja ::
@Solatko - ali ti bereš iste poste kot jaz? Ali prebereš samo to, kar tebi paše, ostalo pa preskočiš? OP je vsaj 5x doslej povedal, da se z učiteljivo ne da komunicirati na nobenem nivoju - ne na relaciji starši-učiteljica, ne na nivoju koligi-učiteljica, kot tudi ne na nivoju ravnateljica-učiteljica. Kaj ti mora to še narisati, da ti bo jasno?
Če bi bila tako 'napredna' učiteljica, bi se vsedla s starši, jim razložila svoje 'napredne metode' in njihove vzvišene cilje. Podala bi jim nasvete, kako naj usmerjajo otroke, da bo 'novi pristop' pripeljl do uspeha, itd.
Skratka bullshit!
@Buggy - če je problem prerasel vse okvire razumnega in nič več ne gre, je vse odvisno od enotnosti staršev. Ali ste vsi na isti strani in vlečete za isto vrv, ali se vsak obrača po svoje.
Pisno postavite ravnateljici pogoj, do kdaj ima da odstrani učiteljico iz izobraževalnega procesa in zagrozite z bojkotom pouka. Ko boste vsi starši obdržali otroke tri dni doma, boste imeli na šoli ne samo inšpekcijo in televizijo, ampak bo še šolski minister priletel 'miriti duhove'.
Ja - če ste enotni, se da gore premikati. Če se pa bunite samo nekateri posamezniki, pa čudežev ne boste dosegli.
Če bi bila tako 'napredna' učiteljica, bi se vsedla s starši, jim razložila svoje 'napredne metode' in njihove vzvišene cilje. Podala bi jim nasvete, kako naj usmerjajo otroke, da bo 'novi pristop' pripeljl do uspeha, itd.
Skratka bullshit!
@Buggy - če je problem prerasel vse okvire razumnega in nič več ne gre, je vse odvisno od enotnosti staršev. Ali ste vsi na isti strani in vlečete za isto vrv, ali se vsak obrača po svoje.
Pisno postavite ravnateljici pogoj, do kdaj ima da odstrani učiteljico iz izobraževalnega procesa in zagrozite z bojkotom pouka. Ko boste vsi starši obdržali otroke tri dni doma, boste imeli na šoli ne samo inšpekcijo in televizijo, ampak bo še šolski minister priletel 'miriti duhove'.
Ja - če ste enotni, se da gore premikati. Če se pa bunite samo nekateri posamezniki, pa čudežev ne boste dosegli.
imagodei ::
Problem je, ker učiteljica ni od prvega dne šole z učenci.
Njej namreč ni pomembno to, da učenci zapišejo, kot je v knjigi, temveč, da snov zastopijo.
Po opisu iz pisma, sem mnenja, da z učiteljico ni nič narobe, ampak se bodo morali otroci naučiti uporabljat svojo glavo, ne samo napiflano znanje iz knjige, en dan pred kontrolko ali izpitom.
Tu pa nastane problem, ker tudi večina staršev ni navajena samostojnega razmišljanja v smeri pridobitve znanja in ne učenja na pamet.
Priporočljivo bi bilo, da začnemo brati celo temo, preden se oglašamo zgolj zato, da se "pofočkamo" v temi. Ni treba imeti o čisto vsaki stvari svojega mnenja samo zato, da mnenje imamo oz. da se z njim pokažemo v javnosti.
Buggy je v prvem postu lepo zapisal:
Ocene so grozljive in odbija tocke pri testu glede na izbiro same besede odgovora, ceprav je vsebinsko pravilen ni pa tak kot ga pricakuje.
- Hoc est qui sumus -
Mipe ::
Nič manj ni stroga kot komisija na CPP testu... Ali pa od nekaterih zloglasnih univerzitetnih profesorjev. Če se preveč popušča, dobimo funkcionalno nepismeno mladino.
Sicer še vedno nimam jasne slike v tem primeru... vse je iz starševega vidika, nič pa z učiteljičine strani. Tako ne moremo presojati.
Sicer še vedno nimam jasne slike v tem primeru... vse je iz starševega vidika, nič pa z učiteljičine strani. Tako ne moremo presojati.
roCkY ::
Gre za OŠ. Tu so vsebine dokaj konkretno določene. Že na srednji in sploh na fakulteti je drugače. Ne more biti najvišja ocena za poznavanje vsebine iz državnega učnega načrta 3. 4 in 5 pa nadstandard za širše poznavanje tematike.
solatko ::
Če bi starši pokazali zanimanje za način ocenjevanja, predavanja in kaj se od njihovih otrok pričakuje, bi verjetno bila pripravljena zadeve razumno razložiti.
Če pa starši, ker tudi sami ne vedo vzroka, učiteljico takoj napadejo, se hočejo po domače skregat na prvo žogo, jih taka oseba, niti pod slučajno ne bo poslušala, jih bo ignorirala.
Verjetno njeni načini poučevanja, tudi razredničarki in ravnateljici niso jasni (imel sem kolegico, ki je hotela mimo ustaljenega načina, uvajati novosti pri poučevanju Ang. in Nem., pa so ji povsod pokazali vrata, ker se njihova šola pač ne gre nekih experimentov. Ravno tako so jo napadali starši. Potem je nekaj časa učila na mednarodni gimnaziji, od koder so jo povabili na neko Angleško srednjo šolo, kjer z otroci dosega nadpovprečne rezultate, pri znanju angleščine, glede na splošno znanje tega jezika v Angliji.
Nekaj njenih metod, že pridno uporabljajo v izobraževalnem sistemu, pa so precej večji tradicionalisti - zadrteži, od našega šolstva.
Seveda pa nikakršno nasilno ukrepanje, ne more prinest rezultatov, če se ne pozna ozadja zgodbe.
Upam, da bo zadeva prišla na ušesa dotične učiteljice in bo problem opisala tukaj, potem bomo lažje ocenjevali ali gre za zafrustrirano učiteljico ali za osebo, ki bi rada uvajala drugačen, morda za učenje teh predmetov, celo lažji in bolj razumljiv način.
Če pa starši, ker tudi sami ne vedo vzroka, učiteljico takoj napadejo, se hočejo po domače skregat na prvo žogo, jih taka oseba, niti pod slučajno ne bo poslušala, jih bo ignorirala.
Verjetno njeni načini poučevanja, tudi razredničarki in ravnateljici niso jasni (imel sem kolegico, ki je hotela mimo ustaljenega načina, uvajati novosti pri poučevanju Ang. in Nem., pa so ji povsod pokazali vrata, ker se njihova šola pač ne gre nekih experimentov. Ravno tako so jo napadali starši. Potem je nekaj časa učila na mednarodni gimnaziji, od koder so jo povabili na neko Angleško srednjo šolo, kjer z otroci dosega nadpovprečne rezultate, pri znanju angleščine, glede na splošno znanje tega jezika v Angliji.
Nekaj njenih metod, že pridno uporabljajo v izobraževalnem sistemu, pa so precej večji tradicionalisti - zadrteži, od našega šolstva.
Seveda pa nikakršno nasilno ukrepanje, ne more prinest rezultatov, če se ne pozna ozadja zgodbe.
Upam, da bo zadeva prišla na ušesa dotične učiteljice in bo problem opisala tukaj, potem bomo lažje ocenjevali ali gre za zafrustrirano učiteljico ali za osebo, ki bi rada uvajala drugačen, morda za učenje teh predmetov, celo lažji in bolj razumljiv način.
Delo krepa človeka
imagodei ::
Ne, morem da se ne, bi oglasil, solatko. Ampak a ti vejice postavljaš na, random?
- Hoc est qui sumus -
fosil ::
Edino nekaj mi ni jasno.
Če je začasna učiteljica zaposlena za določen čas, to pomeni, da ko ji poteče pogodba, se ji lahko reče na svidenje in dobi drugo učiteljico.
Ne rabiš nič komplicirat s kakšnimi disciplinskimi postopki.
Torej se ravnateljica ne more izgovarjat, da je ne more zamenjat.
Če jo seveda res želi zamenjat.
Če je začasna učiteljica zaposlena za določen čas, to pomeni, da ko ji poteče pogodba, se ji lahko reče na svidenje in dobi drugo učiteljico.
Ne rabiš nič komplicirat s kakšnimi disciplinskimi postopki.
Torej se ravnateljica ne more izgovarjat, da je ne more zamenjat.
Če jo seveda res želi zamenjat.
Tako je!
solatko ::
imagodei - Včasih, je že zeloooooo dolgo, kar sem imel nazadnje slovnico. Od takrat se je menjalo kar nekaj pravil tako, da včasih, pišem še po starem.
Delo krepa človeka
Buggy ::
Če bi starši pokazali zanimanje za način ocenjevanja, predavanja in kaj se od njihovih otrok pričakuje, bi verjetno bila pripravljena zadeve razumno razložiti.
Če pa starši, ker tudi sami ne vedo vzroka, učiteljico takoj napadejo, se hočejo po domače skregat na prvo žogo, jih taka oseba, niti pod slučajno ne bo poslušala, jih bo ignorirala.
solatko lepo prosim preberi moje litanija in razmisljaj zraven pa bos takoj dognal, da pises na pamet.
Verjetno njeni načini poučevanja, tudi razredničarki in ravnateljici niso jasni
pa cetudi bi bile njene metode "legit" in pravicne ter v skladu s predisanimi pedagoskimi standardi, ucnim nacrtom ter predpisano literaturo (kar evidentno ni) je se kako pomembno, da so ravnateljica in tudi strasi seznanjeni cemu je tako, kot to pocne ona. Zakaj tega ne vemo bos verjetno znal razbrati iz ze 5x povedanega?
Seveda pa nikakršno nasilno ukrepanje, ne more prinest rezultatov, če se ne pozna ozadja zgodbe.
pa kje si ti prebral o kaksnem nasilju in pritiskih s strani starsev, mi tudi ni jasno? Ves kaj pomeni zaprositi za pojasnila? Ves kaj pomeni biti do vprasanj, ki so normalno naslovljena nate ignorantski?
Edino nekaj mi ni jasno.
Če je začasna učiteljica zaposlena za določen čas, to pomeni, da ko ji poteče pogodba, se ji lahko reče na svidenje in dobi drugo učiteljico.
Ne rabiš nič komplicirat s kakšnimi disciplinskimi postopki.
Torej se ravnateljica ne more izgovarjat, da je ne more zamenjat.
Če jo seveda res želi zamenjat.
kako je formalno zaposlena ne vem. Predidevam, da za dolocen cas, ker je nadomescala uciteljico na porodniski. Ta cas naj bi bil do srede marca, sedaj pa kdo si ga vedi, saj prvotne uciteljice ne bo nazaja se nekaj casa. In ne, nikakor ne zelim disciplinskih ukrepov iz kaksnih osebnih vzgibov, ki bodo stvari zgolj poslabsale. Zelimo si (starsi) kot ljudje razcistiti (ze iz firbca), kaj je sploh problem za njen nacin pucevanja in ocenjevanja...potem bi pa, ce sem cisto posten v imenu vseh otrok rad videl, da leti dalec stran od vsega, kar vsaj malo disi po solstvu
Super Sonic ::
OP je vsaj 5x doslej povedal, da se z učiteljivo ne da komunicirati na nobenem nivoju - ne na relaciji starši-učiteljica, ne na nivoju koligi-učiteljica, kot tudi ne na nivoju ravnateljica-učiteljica. Kaj ti mora to še narisati, da ti bo jasno?
Ja, in na tej točki ima strašanski problem, ker ne razumejo, da ima ta učiteljica šefico. Nadrejeno, ki je za njo odgovorna. Soodgovorna je tudi razredničarka, ki skrbi za razred.
Kadar gre za ti. profesorski "attention whore", ko nek profesor išče pozornost na ta način, da "ne jebe", greš mimo kot da ne obstaja. Fak ju tu, način. Greš tja, kjer so odgovorni, da je ona v službi in rešuješ probleme. Če jih ne znajo rešit, naj to zapišejo in pošlješ tja, kjer so pristojni, da se to rešuje.
Amen.
JE lahko napisat to, ampak če gre za otroka boš nastopil na tak način, da boš to rešil. Z idijoti lahko rešuješ samo na idijotski in primitiven način. Žal so vpleteni ljudje, pri nas se je recimo izkazal, da je dotična vzgojiteljica (ki je bila sporna) kradla/skrivala otrokom meso (prisežena veganka), otroke je fizično tepla (stari od 3 do 5); zaposleni pa so bili tiho, ker je šlo za vezo na višji inštanci. Bila je že dvakrat v disicplinskem postopku. In tko je laufal, dokler ni prišel en prfunknjenc (jaz), ki je šel mimo vseh naravnost do daske in dal vedet, da je bolj prfuknjen od vseh, ki so tam zaposleni.
Ergo, zdej je mir, skupina super, vzgojiteljica nova, ipd. In naslednjič ko bodo težave, bom spet tam. Zato, ker mojih otrok ne bo nihče frustriral s svojim načinom življenja. In to vodilo mora imeti vsak starš, ko rešuje zaplete. Dejstvo pa je, da je fajn bi objektiven in iskat krivca za nastalo situacijo čim bolj realno. Ker boli, da narediš štalo, na koncu pa vidš, da je problem v tvoji vzgoji do otroka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
tony1 ::
Jezus, zdaj sem še jaz zgrožen, kaj vse ta Zemlja nosi... Tole je pa nekaj drugega kot neme karte (ki so, imho, sicer popolna neumnost in jih v 90ih letih v OŠ nismo več poznali). Kasneje v SŠ jih prav tako nismo nikoli videli - za znanje lokacij na zemljevidu si bil vprašan ustno in si moral reč pokazati na zemljevidu)
MasterTade ::
Nič manj ni stroga kot komisija na CPP testu... Ali pa od nekaterih zloglasnih univerzitetnih profesorjev. Če se preveč popušča, dobimo funkcionalno nepismeno mladino.
Sicer še vedno nimam jasne slike v tem primeru... vse je iz starševega vidika, nič pa z učiteljičine strani. Tako ne moremo presojati.
Če je tako, kot je opisal OP potem je to dovolj tehten dokaz za učiteljičino nesposobnost...Kdo govori o popuščanju? Nekateri profesorji te veliko naučijo in nato sestavijo prekleto težak test, medtem ko ta profesorica kot vidim ne nauči skoraj nič, testi so pa poden kot pravijo...Tudi zaradi takih profesorjev je mladina lahko nepismena
Mipe ::
Še vedno nismo slišali učiteljičine plati zgodbe. Vsi vemo, kako starši "olepšajo" svojo zgodbo...
Venomus ::
Takih primerov je ogromno pri nas, veliko preveč. Ko en zabit posameznik, ki se kliče učitelj ozi. še huje, profesor, stoji na poti nekomu, ki bi rad končal neko izobrazbo.
Jaz bi kompletno spremenil cel šolski sistem, spraševanje, testi in izpit bi bili za vse isti, vprašanja in snov bi bila točno določena s strani ministrstva za šolstvo in učitelji kot taki nebi imeli čisto nič vpliva na oceno učenca. Tako da imajo nekateri srečo, da dobijo normalnega učitelja in z lahkoto naredijo, drugi dobijo pa neke zafrustrirance in isti predmet ne morejo zlepa naredit.
Čisto razumem Buggya, poznam take primere. Jaz osebno nebi čakal veliko, sam osebno bi šel do učiteljice in jih kar povedal. Ne bi se šel primitivca in nekih groženj, ampak resno bi jih povedal kaj se gre in bi zahteval razlago.
Da jo pokličete pred vse starše in naj tam razloži svoja dejanja je tudi dobra ideja, mogoče bi se ji kaj premaknilo v glavi, ko bi videla, da ljudem ni vseeno kaj počne in da jo nekdo dejansko nadzoruje, če to ravnateljica ne počne.
Tole je fajn slišat, daj malo bolj podrobno opiši kaj si naredil, mogoče bo Buggy dobil kakšno idejo, če je v tvojem primeru koristilo.
Jaz bi kompletno spremenil cel šolski sistem, spraševanje, testi in izpit bi bili za vse isti, vprašanja in snov bi bila točno določena s strani ministrstva za šolstvo in učitelji kot taki nebi imeli čisto nič vpliva na oceno učenca. Tako da imajo nekateri srečo, da dobijo normalnega učitelja in z lahkoto naredijo, drugi dobijo pa neke zafrustrirance in isti predmet ne morejo zlepa naredit.
Čisto razumem Buggya, poznam take primere. Jaz osebno nebi čakal veliko, sam osebno bi šel do učiteljice in jih kar povedal. Ne bi se šel primitivca in nekih groženj, ampak resno bi jih povedal kaj se gre in bi zahteval razlago.
Da jo pokličete pred vse starše in naj tam razloži svoja dejanja je tudi dobra ideja, mogoče bi se ji kaj premaknilo v glavi, ko bi videla, da ljudem ni vseeno kaj počne in da jo nekdo dejansko nadzoruje, če to ravnateljica ne počne.
Super Sonic je izjavil:
JE lahko napisat to, ampak če gre za otroka boš nastopil na tak način, da boš to rešil. Z idijoti lahko rešuješ samo na idijotski in primitiven način. Žal so vpleteni ljudje, pri nas se je recimo izkazal, da je dotična vzgojiteljica (ki je bila sporna) kradla/skrivala otrokom meso (prisežena veganka), otroke je fizično tepla (stari od 3 do 5); zaposleni pa so bili tiho, ker je šlo za vezo na višji inštanci. Bila je že dvakrat v disicplinskem postopku. In tko je laufal, dokler ni prišel en prfunknjenc (jaz), ki je šel mimo vseh naravnost do daske in dal vedet, da je bolj prfuknjen od vseh, ki so tam zaposleni.
Tole je fajn slišat, daj malo bolj podrobno opiši kaj si naredil, mogoče bo Buggy dobil kakšno idejo, če je v tvojem primeru koristilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Venomus ()
Buggy ::
Še vedno nismo slišali učiteljičine plati zgodbe. Vsi vemo, kako starši "olepšajo" svojo zgodbo...
..ki bi jo tudi jaz z veseljem slisal, sicer pa tema ni bila namenjena razsodbi kdo ima prav, zelel sem zvedeti, ce je imel kdo podobne izkusnje ter kam in kako se je obrnili na institucije izven sole (ce znotraj sole vsak napor propade), da je bil na koncu kaksen konkreten rezultat.
To sem tudi zvedel (Hvala) in temi z moje strani lahko edino se podam nadaljno informacijo glede odgovora na pisma in prosnje za sestanek pri ravnateljici. Seveda upam na ugoden epilog, kar se situacije tice, se pa ne mislim spuscati na nivo, kjer bi moral kakorkoli komu jeb*t ma*er, res pa ni dalec od tega, ker imam zelo rahle zivce kar se krivic tice
Super Sonic ::
Tole je fajn slišat, daj malo bolj podrobno opiši kaj si naredil, mogoče bo Buggy dobil kakšno idejo, če je v tvojem primeru koristilo.
Ne vem če mu bo koristil. Jaz sem vse reševal izključno z ravnateljico o problemih, ki so bili popolnoma drugačni od teh, ki jih ima on. Je pa analogija problema enaka. V obeh primerih se z učiteljico/vzgojiteljico ni dalo nič, ampak jaz sem si vseeno dovolil vzet termin in jo 1:1 na primitiven način spravil do solz. Tudi ravnatljica je bila precej nemirna, ker z menoj sedel odvetnik.
Rešitev je tudi v nastopu in v tem, da prikažeš kako zelo te nekaj moti. Poudarjam, moraš biti pripravljen, da če serješ po lastnem prepričanju, da se "dogaja neka krivica tvojemu otroku, ker je on tako rekel" te lahko odpravijo, en-dva-tri. Opravi se interni nadzor, zamenja učiteljica in dokaže se, da je problem nekje drugje. Potem je tvoj otrok soočen z dvojnim problemom v šoli.
Tudi v tem njegovem primeru bi morala ta, ki je pismo napisala ravnateljici, do nje že priti z nekim drugim strokovnim mnenjem/potrdilom, da je takšno učenje/zahteva, ki ga izvaja učiteljica, strokovna napaka. Še boljše bi bilo, če bi to poslala odvetniška družba, s podpisom staršev, z namigom, civilne tožbe proti določenim osebam.
Trenutno je to lajanje laikov proti stroki in ravnateljica se bo tako odzvala. Ali pa ne. Vsekakor je ona odgovorna za svoj kader in tja se gre v takšnih primerih težit in poiskusit relevantno, nepristransko in kritično presodit, kje je problem. Če se da. Če se ne da, moraš pa grozit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buggy ::
Dolzan sem podati se epilog zgodbe...
No, vceraj je bil sestanek z ravnateljico izredno uspesen. Ze pred sestankom so se po nasih pisnih pritozbah zacele dejansko in resno odvijati akcije s strani ravnateljice (vse pohvale) podrobno se je lotila tudi pregleda njenih priprav ter ocenjevanja ter prisla tudi sama do zakljuckov na katere smo opozarjali starsi.
Hospitirala je namrec pri pouku zgodovine in opravila razgovor s problematicno uciteljico. Vse pisne teste in zapise uciteljice je predala v presojo strokovni delavki Zavoda za solstvo za področje zgodovine.
S problemom je seznanjena tudi predstojnica Zavoda. V naslednjih 14 dneh bo na solo prisla tudi natancna informacija v zvezi s pisnim ocenjevanjem znanja, strokovna sodelavka iz Zavoda za solstvo pa bo na šoli opravila tudi hospitacijo pri njenih predmetih.
Na sestanku je bilo zagotovljeno, da s koncem leta preneha s poucevanjem, vse ugotovljene nepravilnosti in zaznamki pa se ji vpisejo v osebno mapo, da bodo na drugih solah vedeli s kom imajo opravka.
Neverjetno je tudi, kako je bila vceraj problematicna uciteljica kar na enkrat kooperativna in celo osladna, verjetno ji je zdaj zal zaradi posledic njenega odnosa, zal prepozno in krivi lahko zgolj svojo aroganco.
Je bil pa prisoten se dodaten sok s strani starsev. Ker so bile v teku tudi govorilne ure in je bila vecina strasev prisotnih, so se sestaneka z ravnateljico vsi izogibali in govorili "Kaj pa bomo spremenili?!?".
Seveda opravljanja in tolcenja cez vse je bilo na hodniku polno, da bi se pa soocili z ravnateljico ter dodali se svoje mnenje in izkusnje, je bilo pa za njihovo nicevost ze prevec. Potuhnjenost da bruhas
No, vceraj je bil sestanek z ravnateljico izredno uspesen. Ze pred sestankom so se po nasih pisnih pritozbah zacele dejansko in resno odvijati akcije s strani ravnateljice (vse pohvale) podrobno se je lotila tudi pregleda njenih priprav ter ocenjevanja ter prisla tudi sama do zakljuckov na katere smo opozarjali starsi.
Hospitirala je namrec pri pouku zgodovine in opravila razgovor s problematicno uciteljico. Vse pisne teste in zapise uciteljice je predala v presojo strokovni delavki Zavoda za solstvo za področje zgodovine.
S problemom je seznanjena tudi predstojnica Zavoda. V naslednjih 14 dneh bo na solo prisla tudi natancna informacija v zvezi s pisnim ocenjevanjem znanja, strokovna sodelavka iz Zavoda za solstvo pa bo na šoli opravila tudi hospitacijo pri njenih predmetih.
Na sestanku je bilo zagotovljeno, da s koncem leta preneha s poucevanjem, vse ugotovljene nepravilnosti in zaznamki pa se ji vpisejo v osebno mapo, da bodo na drugih solah vedeli s kom imajo opravka.
Neverjetno je tudi, kako je bila vceraj problematicna uciteljica kar na enkrat kooperativna in celo osladna, verjetno ji je zdaj zal zaradi posledic njenega odnosa, zal prepozno in krivi lahko zgolj svojo aroganco.
Je bil pa prisoten se dodaten sok s strani starsev. Ker so bile v teku tudi govorilne ure in je bila vecina strasev prisotnih, so se sestaneka z ravnateljico vsi izogibali in govorili "Kaj pa bomo spremenili?!?".
Seveda opravljanja in tolcenja cez vse je bilo na hodniku polno, da bi se pa soocili z ravnateljico ter dodali se svoje mnenje in izkusnje, je bilo pa za njihovo nicevost ze prevec. Potuhnjenost da bruhas
solatko ::
Buggy - To je paranoični strah, pred posledicami za njihove otroke.
Enako je tudi v JU, ko vsi delavci vedo za nepravilnosti pa se nihče ne upa nič pismenega dati od sebe.
Enako je pri delavcih v realnem sektorju.
Tak odnos je pač v genih stoletnega hlapčevstva na teh tleh.
Enako je tudi v JU, ko vsi delavci vedo za nepravilnosti pa se nihče ne upa nič pismenega dati od sebe.
Enako je pri delavcih v realnem sektorju.
Tak odnos je pač v genih stoletnega hlapčevstva na teh tleh.
Delo krepa človeka
menjalnik ::
Sklepam, da je nekdo od staršev zagrozil ravnateljici z inšpekcijo , ker drugače jim dol visi in furajo svoj prav(moje izkušnje)To s starši pa ni nič novega, ker smo večinoma vsi ljudje "pametni" kaj bomo vse naredili in rekli, ko pa pride določena situacija smo pa tiho kot miške. Ko bodo imeli prvo uro učenci po tem sestanku me res zanima kako bo pri njej pri poukuporočaj, če zveš od otroka
Buggy ::
...kot sem rekel nihce ni grozil z nicemer in od vseh starsev smo bili na sestanku z ravnateljico samo trije. Akcije s strani sole pa so se zacele odvijati ze teden pred sestankom, takrat, ko smo pisno poslali pripombe. Ravnateljica je tokrat pritozbe vzela resno in sla preverjati njeno dokumentacijo (priprave, analize testov, dnevnike dela,...) ter bila tudi prisotna pri pouku s tem pa je doumela, da nase pripombe niso bile neosnovane, kar ocitno slisi od ostalih starsev na dnevni bazi, ampak ima problematicna uciteljica dejansko tezave z pucevanjem/ocenjevnajem/odnosom. Nato je ukrepala naprej z organi izven sole.
Uciteljica ima sedaj IMO druge probleme in dvomim, da do zganjala se (dodaten) "teror" nad ucenci, sicer pa zgodba je takorekoc srecno koncana, kar se tice mojega in ostalih otrok te OS. Srecno nakljucje je tudi to, da je ucitelj (lokalni), ki lansko leto zaradi manjkajocega strokovnega izpita ni zadostil pogojem razpisa(krasen in cloveski, je imel otroke se v vrtcu, podaljsanih in delavnicah). Sedaj je ta finalni izpit opravil in ker bodo za drugo leto razpis ponovili, upam da bo tudi izbran, saj gre resnicno za diametralno nsprotje te stare zafrustrirane uciteljice, ki je bila "uvozena" iz daljnega konca Slovenije
Uciteljica ima sedaj IMO druge probleme in dvomim, da do zganjala se (dodaten) "teror" nad ucenci, sicer pa zgodba je takorekoc srecno koncana, kar se tice mojega in ostalih otrok te OS. Srecno nakljucje je tudi to, da je ucitelj (lokalni), ki lansko leto zaradi manjkajocega strokovnega izpita ni zadostil pogojem razpisa(krasen in cloveski, je imel otroke se v vrtcu, podaljsanih in delavnicah). Sedaj je ta finalni izpit opravil in ker bodo za drugo leto razpis ponovili, upam da bo tudi izbran, saj gre resnicno za diametralno nsprotje te stare zafrustrirane uciteljice, ki je bila "uvozena" iz daljnega konca Slovenije
lebdim ::
podajam še moje mnenje o vsem skupaj ...
menim, da bi morali učenci še posebej pri zgodovini razmišljati s svojo glavo, torej v smislu, zakaj se je zgodil nek zgodovinski dogodek, katere so njegove posledice, kateri so vzroki, da se je dogodek zgodil, katere so pozitivne in katere so negativne posledice nekega dogodka, kakšno je tvoje mnenje o dogodku ipd...
pa vendar, v didaktičnem smislu je to preverjanje t.i. višjih operativnih učnih ciljev (analiza, sinteza, vrednotenje) in ne zgolj t.i. nižjih operativnih učnih ciljev (znanje, razumevanje, uporaba). zdi se mi, da učitelji danes premalo preverjajo višje cilje, zato pa je tudi tako, da ima več kot polovica učencev odlične ocene, kar pa po mnogo višjih kriterijih ne bi bilo mogoče. seveda pa sposobnost učencev, da bodo dosegli višje cilje, je seveda iluzorno pričakovati. enostavno nekateri učenci ne osvojijo teh višjih ciljev, in pika. ampak zgleda, da tega nekateri starši ne dojamejo ali pa nočejo razumeti. v šolah bi bila precej boljša komunikacija, če starši ne bi zahtevali od učiteljev za "njihove sončke" same petice. tudi mislim, da je delo z otroci precej bolj pomirjujoče in dobro, težava nastopi takoj, ko se vključi starš v vse to. starši se nimajo kaj vtikati v učiteljevo strokovno delo. učitelj zgolj ocenjuje otrokovo znanje glede na svoje kriterije, ki pa so od učitelja do učitelja različni.
opažam pa še nekaj. in sicer, nespoštovanje učiteljskega poklica. ko boste starši začeli spoštovati učitelje, bo tudi precej lažje. menim, da je učitelj danes preobremenjen z delom. seveda boste rekli, nekateri pa gredo domov že ob 12h ali tko. učitelj ima precej dela s samo pripravo na pouk, pisanje tematskih priprav, pisanje priprav za vsak učni sklop, ki ga obdela, pisanje podrobne učne priprave, sestavljanje testov, popravljanje testov, čisto birokratske zadeve, potem govorilne ure, roditeljski sestanki, pedagoške konference, posebne dopoldanske govorilne ure 2x tedensko, pisanje podrobnih učnih priprav za vsako uro .... potem pa, ob vsem tvojem trudu, da bo pouk čim bolj kvaliteten, da bodo vsi učenci aktivni v razredu, da bodo učenci veseli, radi hodili v šolo itd.., pa pridejo starši in grozijo z nekimi odvetniki in z inšpekcijami, zato ker je "njihov sonček" dobil 2. mislim, katastrofa, kam smo prišli ....
menim, da bi morali učenci še posebej pri zgodovini razmišljati s svojo glavo, torej v smislu, zakaj se je zgodil nek zgodovinski dogodek, katere so njegove posledice, kateri so vzroki, da se je dogodek zgodil, katere so pozitivne in katere so negativne posledice nekega dogodka, kakšno je tvoje mnenje o dogodku ipd...
pa vendar, v didaktičnem smislu je to preverjanje t.i. višjih operativnih učnih ciljev (analiza, sinteza, vrednotenje) in ne zgolj t.i. nižjih operativnih učnih ciljev (znanje, razumevanje, uporaba). zdi se mi, da učitelji danes premalo preverjajo višje cilje, zato pa je tudi tako, da ima več kot polovica učencev odlične ocene, kar pa po mnogo višjih kriterijih ne bi bilo mogoče. seveda pa sposobnost učencev, da bodo dosegli višje cilje, je seveda iluzorno pričakovati. enostavno nekateri učenci ne osvojijo teh višjih ciljev, in pika. ampak zgleda, da tega nekateri starši ne dojamejo ali pa nočejo razumeti. v šolah bi bila precej boljša komunikacija, če starši ne bi zahtevali od učiteljev za "njihove sončke" same petice. tudi mislim, da je delo z otroci precej bolj pomirjujoče in dobro, težava nastopi takoj, ko se vključi starš v vse to. starši se nimajo kaj vtikati v učiteljevo strokovno delo. učitelj zgolj ocenjuje otrokovo znanje glede na svoje kriterije, ki pa so od učitelja do učitelja različni.
opažam pa še nekaj. in sicer, nespoštovanje učiteljskega poklica. ko boste starši začeli spoštovati učitelje, bo tudi precej lažje. menim, da je učitelj danes preobremenjen z delom. seveda boste rekli, nekateri pa gredo domov že ob 12h ali tko. učitelj ima precej dela s samo pripravo na pouk, pisanje tematskih priprav, pisanje priprav za vsak učni sklop, ki ga obdela, pisanje podrobne učne priprave, sestavljanje testov, popravljanje testov, čisto birokratske zadeve, potem govorilne ure, roditeljski sestanki, pedagoške konference, posebne dopoldanske govorilne ure 2x tedensko, pisanje podrobnih učnih priprav za vsako uro .... potem pa, ob vsem tvojem trudu, da bo pouk čim bolj kvaliteten, da bodo vsi učenci aktivni v razredu, da bodo učenci veseli, radi hodili v šolo itd.., pa pridejo starši in grozijo z nekimi odvetniki in z inšpekcijami, zato ker je "njihov sonček" dobil 2. mislim, katastrofa, kam smo prišli ....
McAjvar ::
Pa si ti sploh prebral temo al samo mal na pamet to zdele?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
solatko ::
To je verjetno napredni učitelj in je samo podal svoje mnenje, podobnega sem dal tudi sam, na začetku te teme.
Resnično imajo učitelji, ki se trudijo odpret glave nadebudnežev za razmišljanje, ogromne težave, tako s starši, ki pač s svojo glavo nikoli ne razmišljajo, kot s šolskim sistemom, kateremu tudi niso v interesu preveč pametni učenci, dijaki in študenti, saj bi se lahko zgodilo, da bi uporabniki zahtevali od učiteljev, da jih naučijo tudi kaj več in ne samo tistega, kar je strogo v minimalnih pogojih, šolskega sistema.
Problem je pač v tem, da bi se morali učitelji veliko več izobraževati na področju novih dognanj in uporabo nove tehnike, kot jim je to zaukazano in potrebno sedaj.
Pa še starši v parih letih takega izobraževanja, nebi več razumeli večino otroških potreb po znanju.
Resnično imajo učitelji, ki se trudijo odpret glave nadebudnežev za razmišljanje, ogromne težave, tako s starši, ki pač s svojo glavo nikoli ne razmišljajo, kot s šolskim sistemom, kateremu tudi niso v interesu preveč pametni učenci, dijaki in študenti, saj bi se lahko zgodilo, da bi uporabniki zahtevali od učiteljev, da jih naučijo tudi kaj več in ne samo tistega, kar je strogo v minimalnih pogojih, šolskega sistema.
Problem je pač v tem, da bi se morali učitelji veliko več izobraževati na področju novih dognanj in uporabo nove tehnike, kot jim je to zaukazano in potrebno sedaj.
Pa še starši v parih letih takega izobraževanja, nebi več razumeli večino otroških potreb po znanju.
Delo krepa človeka
Buggy ::
pa pridejo starši in grozijo z nekimi odvetniki in z inšpekcijami, zato ker je "njihov sonček" dobil 2. mislim, katastrofa, kam smo prišli ....
...ce je ta opazka slucajno namenjena meni, potem si ali funkcionalno nepismen ali pa me zgolj provociras. Ce pa govoris generalno, pa sam teh izkusenj pac nimam. V nobenem primeru pa ne zelim polemizirati o tej problematiki s tabo, lahko pa se nam sam brez zadrzkov spoves, ce te kaj tisci pri uciteljski dusi
bigbada ::
Joj nekaj ni bilo v učbeniku pa že vsi stokajo. Vsaka čast učitelju, da doda še kaj zdrave pameti zraven.
solatko ::
Buggy - verjetno ni bilo namenjeno tebi, ker je to splošna navada s katero se srečujejo učitelji, ki hočejo narediti nekaj, izven koncepta šolskega sistema, če prav bi bilo to mogoče čudovit nov način, zaradi katerega bi zopet večina učencev rado hodilo v šolo in predvsem pridobivalo kvalitetno in predvsem uporabno znanje.
Jaz sem dolgo časa pogrešal, da me nekdo od učiteljev nauči, kako se sploh učiti, kaj je pomembno znati in kaj je samo informacija, oziroma razlaga tistega, kar moraš znati.
Informacij s katerimi filajo glave naših otrok, je namreč toliko, da jih te mlade glave v taki obliki, kot se jim jih daje, enostavno ne prenesejo več. Količina tega balasta se povečuje, kapaciteta možganov, pa z evolucijo ne raste tako hitro.
Po počasi potrebno menjat SW, da nam bodo otroke nehal poneumljat.
Jaz sem dolgo časa pogrešal, da me nekdo od učiteljev nauči, kako se sploh učiti, kaj je pomembno znati in kaj je samo informacija, oziroma razlaga tistega, kar moraš znati.
Informacij s katerimi filajo glave naših otrok, je namreč toliko, da jih te mlade glave v taki obliki, kot se jim jih daje, enostavno ne prenesejo več. Količina tega balasta se povečuje, kapaciteta možganov, pa z evolucijo ne raste tako hitro.
Po počasi potrebno menjat SW, da nam bodo otroke nehal poneumljat.
Delo krepa človeka
jype ::
Buggy> ki je bila "uvozena" iz daljnega konca Slovenije
Če se vsak dan vozi v službo preko države, potem je normalno, da ima psihične težave.
Če se vsak dan vozi v službo preko države, potem je normalno, da ima psihične težave.
lebdim ::
@Buggy,
ne, z mojim zgornjim postom nisem mislil uprizoriti napada nate. ampak sem želel zgolj opozoriti, da se to dogaja po šolah.
ne, z mojim zgornjim postom nisem mislil uprizoriti napada nate. ampak sem želel zgolj opozoriti, da se to dogaja po šolah.
webmojsterrr ::
Čudno, da niso mogli najti normalnejše nadomestne učiteljice. Verjetno jih na njeno delovno mesto stoji v vrsti še minimalno deset (prej 100). To pa je javni sektor...
solatko ::
webmojsterrr - saj so jo vzeli. O njej so vedeli toliko, kot o 200 drugih.
Delo krepa človeka
Super Sonic ::
Čudno, da niso mogli najti normalnejše nadomestne učiteljice. Verjetno jih na njeno delovno mesto stoji v vrsti še minimalno deset (prej 100). To pa je javni sektor...
Pomojih izkušnjah je v učiteljskih vodah relativno malo (v primerjavi z ostalimi oddelki v javnem ali zasebnem sektorju) mreženja, ker, vsaj, kadar je govora o nadomeščanju, že sama situacija zahteva določen kader (če je tvoj najboljši kolega/učitelj slavist, ga boš težko menjal za matematika, pa če sta še taka kolega). Torej učiteljski kader se venomer išče, čeprav je brezposelnih učiteljev bojda kar nekaj, jih na takšnih razpisih 99% (govorim na pamet) odpade, ker ne zadostijo pogojem za katero je razpisano delovno mesto.
Zato velja, da je veliko tega v tem sektorju, ko dejansko najemajo ljudi (ravnatelji), ki jih ne poznajo in pogosto se gleda samo in le na reference, dejansko. Slednja pa ne pove nič o odnosu učitelja do soljudi, njegovem didaktičnem in vzgojem dojemanju in znanju, ter sami sposobnosti prilagoditve na okolje (če primerjaš OŠ v Novi Gorici, Kočevju, Ljubljani in Mariboru dobiš radikalno različna okolja, na katera se mora učitelj znat prilagoditi).
Problem, ki ga imamo s temi učitelji pri nas je itak družbeno splošen. Poklic je zahteven in praviloma slabo plačan (nosi pa visoko socialno varnost v primeru redne službe), po drugi strani pa danes učitelj lahko postane praktično vsak, ki se dovolj potrudi v fazi šolanja, kar potem prinese v realno stanje to, da dobiš v šolo vse. Od ljudi, ki poklic sovražijo in frustrijajo otroke preko vseh meja, do ljudi, ki poklic obožujejo, pa od ljudi, ki veliko naučijo in do ljudi, ki hodijo gledat na uro v učilnico. Zato je treba resnično vsak primer, zaplet v šoli, ipd, gledat kot poseben dogodek, ker nikoli ne veš kdo je vzrok; otrok, starši ali učitelj, morda še celo kaj četrtega.
Osebno me moti še nekaj (kot sem že rekel, poznam veliko število različnih učiteljev): enostavno šole (ne samo OŠ) postajajo javne hiše v malem in problem, ki je, je ta, da se dobesedno dajejo dol en z drugim. V tem sicer ne vidim problema, ker se me to niti ne tiče, problem pa je, ker to vpliva na medsebojne odnose in (pre)mnogokrat poslušam kako se potem krajšo vleče v določenem razredu na račun otrok. Bodisi gre za namerno nagajanje nekoga, bodisi gre za problem ravnatelja, ker dva učitelja, ki sta frej, ne moreta odpeljat otrok v spremstu skupaj, ker vsi vedo, da sta skregana kot pes in mačka, zato ravnatelj išče alternative.
Tko da osebno bi vpeljal malo več spolne vzgoje v šolanje bodočih učiteljev/profesorjev in privzgajal malo več občutka za negativne posledice, ki ima lahko na otroke to, da spraviš v posteljo ali kabinet lih vsako pri pride mimo oz. obratno, vsakega, ki pride mimo. Malo sarkazma je v temle, ampak drži, to je problem, ki ga jaz vidim in mislim, da bi bilo prav, da se o teh stvareh tudi javno malo več pove. Jasno je, da proti zaljubljenosti tam notri ne moreš nič, je pa problem, ko to mine in tvoj Donđuan skoči na drugo ali prima_Balerina tvojih sanj, obdela že drugega učitelja , pri čemer ura še ni 12.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Do odgovorne spolnosti imamo še zelo dolgo pot (za kar se lahko zahvalimo predvsem religijam) in ker gre za zasebne reči v resnici ne moreš posegati vanje, ne da bi povzročil potencialno še precej večjo škodo.
Jaz vidim srž problema drugje: Učiteljev dejansko ne ocenjujemo. Nobenih smiselnih metrik nimamo, s katerimi bi lahko dobre učitelje jasno prepoznali in nagradili. Zahvala gre v tem primeru skoraj zagotovo socialistični mantri, da čeprav nismo vsi enaki, si moramo prizadevati biti čimbolj medsebojno podobni, da ne prihaja do konfliktov med dobrimi in slabimi. Dobrih učiteljev ni malo, a so pogosto šikanirani s strani slabih in povprečnih učiteljev, običajno z jasno implikacijo, da skušajo nekomu "zlezt v rit", kar zelo negativno vpliva na učitelja in posledično tudi na izkušnjo učencev.
Dokler se to ne popravi, bo šolstvo v najboljšem primeru stagniralo.
Jaz vidim srž problema drugje: Učiteljev dejansko ne ocenjujemo. Nobenih smiselnih metrik nimamo, s katerimi bi lahko dobre učitelje jasno prepoznali in nagradili. Zahvala gre v tem primeru skoraj zagotovo socialistični mantri, da čeprav nismo vsi enaki, si moramo prizadevati biti čimbolj medsebojno podobni, da ne prihaja do konfliktov med dobrimi in slabimi. Dobrih učiteljev ni malo, a so pogosto šikanirani s strani slabih in povprečnih učiteljev, običajno z jasno implikacijo, da skušajo nekomu "zlezt v rit", kar zelo negativno vpliva na učitelja in posledično tudi na izkušnjo učencev.
Dokler se to ne popravi, bo šolstvo v najboljšem primeru stagniralo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
driver_x ::
Jaz bi uvedel republiške teste parkrat na četrtletje, skozi katere bi bili ocenjeni tudi učitelji.
Super Sonic ::
Dobrih učiteljev ni malo, a so pogosto šikanirani s strani slabih in povprečnih učiteljev, običajno z jasno implikacijo, da skušajo nekomu "zlezt v rit", kar zelo negativno vpliva na učitelja in posledično tudi na izkušnjo učencev.
Če pri Mazziniju kaj gotovo drži, drži pisanje o negativni selekciji pri našem narodu. In najbolj plastičen primer negativne selekcije je naše šolstvo. Zelo se negativno selekcionira in če hodiš s pravimi na kavo, boš zagotovo zadržal službo, neglede nato, kaj počneš v šoli. Skoraj, grožnja je edino kakšen neuravnovešen starš, ki te dobi na levi nogi. Običajna lobiranja znotraj posameznih šol pri izbiri novih ravnateljev običajno spominjajo na prostitucijo na vseh nivojih. To je eno.
Drugo pa je, da mora učitelj, da je dober, bit prilagodljiv. Kar je diametralno z našim sistemom, ki producira ravno obratne učitelje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 18168 (16323) | Invictus |
» | Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 30848 (26331) | solatko |
⊘ | učitelj me je brcnil v trebuh (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 24759 (21939) | kuglvinkl |
» | žaljenje dijakov v srednjih šolahOddelek: Šola | 3797 (2853) | Aston_11 |
» | Vzgoja otrok in učiteljeva avtoriteta (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10444 (9138) | gruntfürmich |