» »

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2)

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2)

««
9 / 13
»»

D3m ::

A samo to? Listje? Za sekundo?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

AapocalypseE ::

Logično, da je še več takšnih situacij na amd karticah.

Je pa med igranjem to dosti bolj izrazito in moteče.

Tvoj point drugače?

Na tem forumu je se mi zdi 90% amd fanbojev...8-O

Alien123 ::

idi si malo pogledat f4 videe ko imaš na gtx970ki tudi na 20fps dropa.. Tak da ne bluzi streetracer :D
nwm ne, za sekudno pade na 36.. a 90% iger ko ima gameworks so fpsji okrog 40/50.. to pa te ne moti? :D

AapocalypseE ::

Ne samo, da pade na 36 ampak slika zastane.

Pravi peskovnik za froce je ta forum... Ko da ste stari 12 se obnašate.

Še fajn, da sem lahko z 390 tako tekoče igral pCars in gledal weapon debris pri F4 itd...

Alien123 ::

pcars ke je ekskluzivno narejen za nvidiine grafične.. Weapon debris? lal nvidiin gimpworks, ki znižuje fpsje, doda pa nič :D
a zaj pa ti vse tekoče teče z 970ko na ultra z gameworksom on? :D

PredatorX ::

Alien123 je izjavil:

pcars ke je ekskluzivno narejen za nvidiine grafične.. Weapon debris? lal nvidiin gimpworks, ki znižuje fpsje, doda pa nič :D
a zaj pa ti vse tekoče teče z 970ko na ultra z gameworksom on? :D


Gameworks ni ravno optimalen... nevem zakaj sploh tolk forsirajo tessellacijo.

Streetracer je pa itak legenda... pač mi smo vsi froci.

PredatorX ::

D3m ::

Lepo od Streetracerja, da je opozoril na napako med "listjem" pa čeprav za 1 sekundo.

Bodo že popravili zadevo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

D3m je izjavil:

Lepo od Streetracerja, da je opozoril na napako med "listjem" pa čeprav za 1 sekundo.

Bodo že popravili zadevo.


So že. Saj veš, da bo linkal tisti prvi, neoptimiziran video v katerem ni novejših AMD driverjev.

Alien123 ::

predator so navajeni od nvidiinih driverjev da se nič ne spremeni, zato pa jim je vseeno al je link star 1 dan al 1 leto.. Pr amdju pa vsaki driver doda boost..

ahac ::

Gameworks ni ravno optimalen... nevem zakaj sploh tolk forsirajo tessellacijo.


Zato, ker ima tam Nvidia (pri novih karticeh) manjši FPS drop kot AMD (in stare Nvidia kartice).
Na ta način oni namenoma škodujejo konkurenci (pa tudi sebi, ampak važno, da konkurenci bolj). Ljudje itak gledajo samo katera kartica je višje v testih.

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

m0LN4r ::

PredatorX je izjavil:

Alien123 je izjavil:

pcars ke je ekskluzivno narejen za nvidiine grafične.. Weapon debris? lal nvidiin gimpworks, ki znižuje fpsje, doda pa nič :D
a zaj pa ti vse tekoče teče z 970ko na ultra z gameworksom on? :D


Gameworks ni ravno optimalen... nevem zakaj sploh tolk forsirajo tessellacijo.

Streetracer je pa itak legenda... pač mi smo vsi froci.

En

PredatorX je izjavil:

http://www.pcper.com/image/view/66056?r...

dva
*bogi Nano, pa ze tko ne gre v promet

PredatorX je izjavil:

D3m je izjavil:

Lepo od Streetracerja, da je opozoril na napako med "listjem" pa čeprav za 1 sekundo.

Bodo že popravili zadevo.


So že. Saj veš, da bo linkal tisti prvi, neoptimiziran video v katerem ni novejših AMD driverjev.

tri
*pesmica o driverji in videjih in napacnih straneh xD

Sfasta majka rodi ali pare nece.

@ahac
Ja takih videojev pubertetnih samooklicanih strokovnjakov z kristalno kuglo je ogromno.
Njim je samo vazno, da dobi 1cent/1000 ogledov, tako da nardis Predatorji en video, ki ga potem kot kugo siri po spletu ostalim fanboyem
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PredatorX ::

Kaj tebe heca molnar?

ahac ::

Ja takih videojev pubertetnih samooklicanih strokovnjakov z kristalno kuglo je ogromno.

Ni nobene kristalne kugle, vse je lepo razloženo. Zato sem pa dal ta link, ampak nikakor pa ni edini. O tem se govori že leta in na internetu je ogromno informacij.

Anyway...
To je tema o igri Rise of the Tomb Raider, ampak zdaj se je pa spremenilo v nek hardware fanboyizem.
So vam te firme res tolk pomembne, da drugim gamerjem želite škodo? Firme katerim ste jim vredni samo tolk kot jim prinesete denarja...

Prosim, da se vrnemo na debato o igri preden bo treba začet brisat offtopic poste...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

vostok_1 ::

Thuban je izjavil:

je bilo lepše ko smo na VoDoo 3 2000 in kasneje na Geforce 4 mx440 igrali začetne verzije Tomb Raiderja, kjer smo namesto mlekarn na zaslonu gledali orjaške piramide.
Se ni nihče pizdil glede takšnih neumnosti.

jao kakšno veselje je bilo ko je iz tega


ratalo to


much 3d, so smooth, waw O_o


Class A fap material, dat there!

Ampak ja...polovico teme sploh ne sledim več. Too much data, too few boobs.
Torej je igra buy worthy? Čeprav kolikor sem uspel zasledit temi, imam dost prešvoh PC. :(
Pa tokratna Larina rit je dost prešvoh, da bi me mikalo kupit kaj močnejšega. Thanks a lot SJWs...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

ahac ::

To, da Lara izgleda kot normalna oseba je res katastrofa, ja... /s

No, če samo zaradi riti igraš igre... obstaja dost drugih, ki imajo manjše zahteve in ti bodo verjetno bolj všeč.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

yayo ::

Časi ženskih likov v vlogi seksualnih objektov so počasi mimo, ker ciljna publika videoiger ni več (izključno) mladi heteroseksualni moški, pa tudi igre so prišle v mainstream in so vedno bolj pod lupo feministične kritike.

vostok_1 ::

ahac je izjavil:

To, da Lara izgleda kot normalna oseba je res katastrofa, ja... /s

No, če samo zaradi riti igraš igre... obstaja dost drugih, ki imajo manjše zahteve in ti bodo verjetno bolj všeč.


Ne igram samo zaradi riti. Ampak why the fuck bi igral igro (ki sem jo sicer kupu, tk da nimam izbire...prvi del vsaj), ki me spominja preveč na realnost, ampak je daleč od tega.
I want my perfect ass and boobs on a badass perfect woman. It's fantasy for f.s.

Za moj okus bi lahko dali nek 8 bitni lik gor, ker ta nova lara je tko...dokaj forgettable.

yayo je izjavil:

Časi ženskih likov v vlogi seksualnih objektov so počasi mimo, ker ciljna publika videoiger ni več (izključno) mladi heteroseksualni moški, pa tudi igre so prišle v mainstream in so vedno bolj pod lupo feministične kritike.


Če bi ti vedu kolk hetero žensk se navlaži ob takih ženskah.
Drgač pa, dost kvalitetnih sexy modov za recimo TES, so naredile ženske.

Dobro so vas SJWji zmanipulirali.
Pa ne mi sedaj z The Sark-om.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

D3m ::

yayo je izjavil:

Časi ženskih likov v vlogi seksualnih objektov so počasi mimo, ker ciljna publika videoiger ni več (izključno) mladi heteroseksualni moški, pa tudi igre so prišle v mainstream in so vedno bolj pod lupo feministične kritike.


Jebemti feministični crap.
|HP EliteBook|R5 6650U|

yayo ::

vostok_1 je izjavil:


Dobro so vas SJWji zmanipulirali.


Don't shoot the messenger, le fotografiram trenutni trend. Drugače, če malo pogledaš prejšnje strani, boš ugotovil, da večjega fena "stare Lare" od mene, ne boš našel.

vostok_1 ::



Just kidding bro.

Ampak sovražim ta trend, osebno. V bistvu me ne moti, da so spremenili Laro, sam to ni več Lara, ampak Clara (Crying Lara) or something. Fine by me. Bi pač menjal mentaliteto in prav tako užival v igri.
Nisem še špilal, sam po videnem gameplayu...kaj pa vem...karakter je forgettable.

IMO je Lara bila tako uspešen lik, ker je v konceptu predstavljala to kar si veliko moških želi. A man you can fantasize fucking, but totally not being gay because of it. In other words. Imela je vse "tradicionalno" moške lastnosti, ampak v popolnoma ženskem paketu. No ok, delno je bilo tud ker je pač gameplay bil skorajda inovativen, ampak roko na srce ni to bilo glavno. Selling point je bil tisto prej omenjeno. I'm quite sure about it.

Realizem današnje Lare se mi zdi superflous. Ne vem čist, ali je to namenoma zaradi "gradnje" karakterja ali ker pač pihajo na dušo neki angsty millenial generaciji.
Osebno poznam več ženk, ki bi ji bil star lik lare bolj inspirativen kot žaljiv.

 I'm not really into snuff

I'm not really into snuff




Ta pa mi je bila uživancja. Nice game, nice ass.

oo7 ::

Men je pa tale gif smešen :D

Lara kamikaze

vostok_1 ::

oo7 je izjavil:

Men je pa tale gif smešen :D

Lara kamikaze


True. Sem se cepal še 10 replay.

PS. Pa ne zato ker si zlomi vrat, ampak ker se mi zdi res posrečena kombinacija ragdolla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Thuban ::

vostok_1 je izjavil:



Ampak sovražim ta trend, osebno. V bistvu me ne moti, da so spremenili Laro, sam to ni več Lara, ampak Clara (Crying Lara) or something.


med igranjem Tomb Raider 2013 me je moja večkrat iz druge sobe vprašala, če gledam kak pornič or smth, k Lara toliko vzdihuje in stoče :D

Tako da če že grafično Tomb Raider ni več točno to kar je nekoč predstavljal fantinom, je pa zgleda vsaj zvočno :P :D

ps.: napisali ste 9 strani in vse kar sem izvedel je to da ima slo-tech nekaj zagrizenih ljubiteljskih-fantkov (ljubiteljski desci zagotovo niste) na strani amd in nvidie.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

@vostok_1
Keri Tomb je bil ko si se na zacetku spuscal navzdol in si moral prav cajt skocit?

Takrat smo na soli to igrali na tako pocasnih kompih, da je trajalo uzast dolgo :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

vostok_1 ::

m0LN4r je izjavil:

@vostok_1
Keri Tomb je bil ko si se na zacetku spuscal navzdol in si moral prav cajt skocit?

Takrat smo na soli to igrali na tako pocasnih kompih, da je trajalo uzast dolgo :)


Umm, je bila to mogoče trojka, ko si se spuščal dol po tistem dolgem klancu.

Kurzweil ::

Tisto slajdanje na začetku je bila trojka ja

vostok_1 ::

PS. Bom čist iskren. Stare dele sem še toleriral ko sem še imel preveč časa in bolj odporen na frustracijo. Dandanes, skoraj ni šans da bi jih primil v roke. Osebno mi je Anniversary bil top šit, in vse kar sem iskal v TRju. Kul leveli, kul uganke, kul lara pa še lase sem vse ohranil. Trojka je bila total pain in the ass.

Kurzweil ::

Meni je bil prvi del še vredu, drugi relativno soliden, ostalo pa vse ena navadna greznica.

m0LN4r ::

E tocno ja to je to. Direkt se spomnim, ko smo prvic nalozil spil pa je ta slajd sel tako zelo v slow motion, da groza.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

yayo ::

Jaz veselo igram ta novega TR ampak to ni to, dekletu bi lahko dali ime Micka Kovačeva, pa bi še nekkako šlo, ampak zame to ni Tomb Raider, po pravici povedano mam veliko raje Uncharted, ki je vsaj začinjen s humorjem in ima feeling kakega Indiana Jones filma. Začenja mi najedati, da se non stop vračam v tisto jebeno Soviet Installation, enkrat po zastave, potem zaradi jam, k jih odpreš le z ognjem ali eksplozivom, pa potem še po kakšen challenge katerega še nisem odkril. Pa medvedi se stalno respawnajo na isth točkah, pa patrulje sovragov, itd. Dvakrat še gre, ampak potem postane pošten dolgcajt, vsaj na mapi bi moralo pokazati kaj točno rabiš za odpret katero jamo. In, da ne omenjam tistih strateško postavljenih flaš in konzerv iz katerih delaš improvizirane bombe, to sem že v The Last Of Us sovražil. Osebno mi je vsak Core Design TR ljubši od tegale reboota. Sem lansko poletje dvojko preigral nekje do polovice, pa sem želel sedaj igro dokončati, žal se krega z Windows 10, sem preizkusil vse možne fixe, pa mi sliko premakne v desno in navzdol, tako, da dober kos izven površine ekrana, ko naštimam HD resolucijo.

Jst ::

Zanimiv komentar:

Since TR is very CPU efficient and looks great already, I don't see what the point of doing DX12 would be. That would cost money to do, and create issues for some people since DX12 is pretty new it won't obviously be flawless.

TR is basically the poster child for why NOT to bother with DX12.

Don't forget when a game is designed WITHOUT DX12 in mind porting to DX12 would only optimize a few things (like CPU usage). There's a lot of things DX12 can do aside from that but you need to design the game mostly from scratch to do DX12 right.


1. Večina strani bo igro vključila v nabor iger za testiranje v prihodnosti.

2. Poboldal sem jaz. Igra laufa na dx11 in ima res čudovito grafiko.

3. Koliko je CPU intenzivna ne vem, ker je nimam, ampak glede na techspotov opis, CPU ni toliko pomemben, kot je v enem videu, ki je naliman zgoraj.

4. Mogoče bodo izdali dx12 patch, glede na to, da je z zadnjim popravkom dx12 related .dll datoteka v direktoriju igre.

Torej. Dobili smo dx11 igro, ki današnji hardware dobro izkoristi za izris lepe grafike. Me zanima, kakšen napredek bo z novimi generacijami GPUjev in igrami, ki bodo narejene za dx12...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

D3m ::

Ja izkoristi. 1 core FFS doba večjedernih procesorjev oni pa šparajo.
Nekaterim se pa zdi fajn.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Igra izkorisca vse Threade zelo lepo:


Razlika je v driverju graficne, ki ga ne zna koristit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Tudi 12 Threadov in 4GB Vrama dela lepo z GTX 970 ocitno

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

Že spet.. ti kr.
Zgleda, da so bolj optimiziral zadevo za PC. Zanima me, če in kdaj pride DX12...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

DX12 je tle povsem nepotreben.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

Zate že.

This patch will be applied by Steam automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client. If you are using the game on the Window Store, the update will be available in a few days, and will automatically download as it becomes available. We will update this thread when the Windows Store version is live.
Fixed Map sometimes not showing or showing the wrong region.
Fixed ALT-TAB in combination with Exclusive Fullscreen occasionally hanging the game or entire system. (Steam Only)
Fixed graphics glitches on NPC clothing on NVIDIA 6×0 and 7×0 hardware.
Fixed rare crashes with a "DX11 Internal Heap" error.
Added separate mouse sensitivity control for X and Y axis, allowing users to equalize sensitivity.
Added option to reduce in-game camera shake, for users that prefer this.
Added audio-cue for finding secrets in the relic viewer.
Fixed game changing system screen saver settings for some users. (Steam Only)
Added additional error handling and messaging in case the GPU driver is crashing or unresponsive.
Various performance improvements for GPU-bound situations. CPU bound scenarios are not impacted.
A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.
While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we made a Beta available on Steam, Build 610.1, that can be used to switch back to the previous version.
We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback!


Read more: http://wccftech.com/rise-tomb-raider-pc...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

D3m ::

PredatorX je izjavil:

Zate že.

This patch will be applied by Steam automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client. If you are using the game on the Window Store, the update will be available in a few days, and will automatically download as it becomes available. We will update this thread when the Windows Store version is live.
Fixed Map sometimes not showing or showing the wrong region.
Fixed ALT-TAB in combination with Exclusive Fullscreen occasionally hanging the game or entire system. (Steam Only)
Fixed graphics glitches on NPC clothing on NVIDIA 6×0 and 7×0 hardware.
Fixed rare crashes with a "DX11 Internal Heap" error.
Added separate mouse sensitivity control for X and Y axis, allowing users to equalize sensitivity.
Added option to reduce in-game camera shake, for users that prefer this.
Added audio-cue for finding secrets in the relic viewer.
Fixed game changing system screen saver settings for some users. (Steam Only)
Added additional error handling and messaging in case the GPU driver is crashing or unresponsive.
Various performance improvements for GPU-bound situations. CPU bound scenarios are not impacted.
A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.

While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we made a Beta available on Steam, Build 610.1, that can be used to switch back to the previous version.
We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback!


Read more: http://wccftech.com/rise-tomb-raider-pc...


Najbolj pomembno. Da se reši tisto "listje" A N streetRacer? :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Glede na surove specifikacije, tisto listje bi moralo bit najmanjsi problem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

m0LN4r je izjavil:

Glede na surove specifikacije, tisto listje bi moralo bit najmanjsi problem.


A zdaj boš pa trdil, da ne more biti problem, ker je pač HW močan?
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Ne jaz
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Just checking.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Jst ::

Zakaj pa v Crysis 3 na 7950 dela premikanje listja čisto lepo in normalno?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

kitl76 ::

Verjetno je zelo ne optimiziran špil, ker grafično ni neka revolucija.

Jst ::

Well, agree to disagree.

Zakaj vse strani, ki delajo review-e GPUjev, pravijo, da bodo igro vključili v svoj nabor za testiranje grafičnih? Verjetno ne zato, ker ima Lara lepo rit, ampak, ker ima lepo osvetljeno rit, za katero se tudi 12 threadov, če jih ima na voljo, muči, da jo izriše.

V bistvu je res to igra, ki pokaže, kaj lahko dosežeš z dx11, ki je star 6 let. Torej, šest LET so potrebovali, da so izkoristili ves CPU power, ki je na voljo, ne samo en glavni thread in nekaj podpornih. Lepo skalira z kolikor jedri jih ima na voljo. Šest let so inženirji potrebovali, da so naredili hardware (GPU), ki lahko popolno izkoristi dx11.

Tako da... moje mnenje je, da je to ena izmed iger, ki so od izida novih konzol, stopnjo grafike končno postavili stopnico višje. Od izida Xbox 360 in PS3 smo tudi čakali par let, da se je stopnja grafike na PCju izboljšala.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PredatorX ::

Jst je izjavil:

Well, agree to disagree.

Zakaj vse strani, ki delajo review-e GPUjev, pravijo, da bodo igro vključili v svoj nabor za testiranje grafičnih? Verjetno ne zato, ker ima Lara lepo rit, ampak, ker ima lepo osvetljeno rit, za katero se tudi 12 threadov, če jih ima na voljo, muči, da jo izriše.

V bistvu je res to igra, ki pokaže, kaj lahko dosežeš z dx11, ki je star 6 let. Torej, šest LET so potrebovali, da so izkoristili ves CPU power, ki je na voljo, ne samo en glavni thread in nekaj podpornih. Lepo skalira z kolikor jedri jih ima na voljo. Šest let so inženirji potrebovali, da so naredili hardware (GPU), ki lahko popolno izkoristi dx11.

Tako da... moje mnenje je, da je to ena izmed iger, ki so od izida novih konzol, stopnjo grafike končno postavili stopnico višje. Od izida Xbox 360 in PS3 smo tudi čakali par let, da se je stopnja grafike na PCju izboljšala.



well, agree to disagree
Medtem, ko je igra vrhunsko optimizirana za konzolo je za PC malo manj.
Ni ravno med boljši, ko se gre za CPU optimizacijo...

Jst ::

Na konzoli XBOne je opazen lag input, ki ga pri PCju ni. Na PCju je mnogo boljša grafika. Pa kako, da ni optimiziran za CPU?



Če to ni dobro optimiziran špil za CPU, potem pa res ne vem, kateri je...

Zgoraj imaš pa screenshote, ki kažejo, da izkoristi vsa jedra, ki jih ima na voljo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

D3m ::

Jst je izjavil:

Na konzoli XBOne je opazen lag input, ki ga pri PCju ni. Na PCju je mnogo boljša grafika. Pa kako, da ni optimiziran za CPU?



Če to ni dobro optimiziran špil za CPU, potem pa res ne vem, kateri je...

Zgoraj imaš pa screenshote, ki kažejo, da izkoristi vsa jedra, ki jih ima na voljo.


Yeah. eDRAM in DDR3 mu ne pomagata v primerjavi z GDDR5 na PS4.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Spil tako lepo izkorisca vseh 12 Threadov, kot redkokateri drug. Pa se to je cpu usage povprecno 40-50%

samo jamrate
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
9 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomb Raider 2 - Film (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Sedem umetnosti
11814221 (1249) oo7
»

Tomb Raider (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36962334 (13215) oo7
»

Shadow of The Tomb Raider (Tomb Raider 3) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21229891 (4233) oo7

Tomb Raider (2017) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Sedem umetnosti
41759005 (38923) ahac
»

AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
24052283 (45462) Napajalc

Več podobnih tem