» »

F1 sezona 2003

F1 sezona 2003

««
18 / 24
»»

TribesMan ::

Radeon, tole o Monzi maš prov, sam poglej recimo VN Evrope na Nurburgringu, ki je dokaj hitra proga, in na kateri je Kimi preden mu je odpovedal motor vodil že 20 sekund! Da ne boš mislil da so že čist odpisani, še posebej pa ne na zadnjih dveh dirkah (Indy in Suzuka) ki zelo ležita mclarnovi konstrukciji. Letos pa itak ne moreš nobenga kr tko odpisat, kar se je že večkrat potrdilo. Še najmanjše presenečenje bi blo če bo na keri dirki zmaga Renault, al pa kakšn Jaguar.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BigWhale ::

Jest sam cakam, kdaj se bo Minnardiju 'odprlo'!

;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

perci ::

ti kar čakaj >:D

BigWhale ::

Ma jest jim privoscim, da enkrat zmagajo, ma ne, ce pridejo na tretje mesto je ze fajn. Ker, trudjo se, o tem ni dvoma!

Lahk je drugim s polno ritjo srat... ;>

Jaffa ::

Zgleda, da tud polna rit ni več dovolj... 8-)
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Tattoo- ::

BigWhale, Jaffa:

Zgleda res, da polna rit $$$ tudi ni zagotovilo za uspeh :D >:D

Bi pa tudi sam iz srca privoščil Minardiju da bi osvojil kakšno točko ali celo stopničke! Samo spomnite se, kako so bili veseli lansko leto 2. točk Webra v Avstraliji - veliko bolj kot pa so veseli pri velikih ekipah stopničk :\

@ljash ::

sj je tud lačen (!) berač zlo vesel litra vina....:D

Jaffa ::

Njus: 8-)

Ferrari - "špeckahle"
Bili so oni.

Ross Brawn je priznal, da so rdeči zanetili ogenj, ki ga je Mednarodna avtomobilistična zveza še razširila. Seveda je govor o gumah, ki jih bodo na veliki nagradi Italije v Kraljevem parku izmerili tudi po dirki. Tekalna površina ne bo smela preseči 270 milimetrov. Na preširoke Michelinove pnevmatike je opozoril Ferrari. "Vse se je začelo v Budimpešti, kjer je japonski fotograf Bridgestonu kazal fotografije, ki so kazale, da so bile Michelinove pnevmatike po uporabi širše. Obrnili smo se na Charlieja Whitinga, ki je nato na podlagi dokazov vsem moštvom poslal znamenito pismo," je Ross Brawn priznal, da je novo pravilo merjenja pnevmatik po dirki plod naveze Bridgestone-Ferrari. Za italijansko Gazzetto dello Sport je Ross Brawn tudi dejal, da bi lahko širše Michelinove pnevmatike hitrost dirkalnika izboljšala tudi za pol sekunde na krog. "Lahko bi se delali, da nič ne vemo in pustili, da FIA nič ne ve, ter se nato po koncu dirke pritožili. A to ne bi bilo pravilno." Ross Brawn upa, da bodo Michelinove pnevmatike na veliki nagradi Italije dovolj široke, sicer bo ekipa Ferrari vložila pritožbo. "Upam, da do nje ne bo prišlo. Pri Michelinu so dolgo časa, predolgo, uživali ilegalno prednost in sedaj bi morali stvari urediti."

Michelin že v delu
Michelin je že pripravil prve sete pnevmatik, ki so ožje in bodo ustrezale pravilom Mednarodne avtomobilistične zveze.

Nekaterim moštvom so jih Francozi dobavili že na sredinem testiranju v Monzi, kjer bo naslednji konec tedna zagotovo zanimiva dirka. Ožje pnevmatike ponujajo višjo hitrost, saj je manj upora, a zato tudi manj oprijema. V Monzi naj tako deficit Michelinovih moštev zaradi hitre steze ne bi bil tako velik, a počakajmo kakšni bodo rezultati.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

shock ::

Zanimivo, ne? Kako se pravila spreminjajo na korist ferrarija :D.

TribesMan ::

Fantje a je slučajno kdo od vas že slišal za fiziko?? V fiziki je eno pravilo, ki pravi da sila trenja ali lepenja sploh ni odvisna od stične površine ampak samo od sile ki deluje na podlago ter od koeficienta, ki pa je odvisen od materiala. Tako da nevem na kakšni podlagi naj bi dosegali pol!! sekunde boljše čase. Za pol sekunde moraš v F1 narediti zelo velik korak ne pa za 10mm zožat sprednje gume. Itaq so pa sredini testi pokazali, da tudi zožane gume michelinovim moštvom ne škodijio kaj dosti saj sta DC in Kimi več kot za sekundo našišala vso konkurenco. Edina dejanska prednost širših gum je malo manjša obraba. Kar pa tudi ni pretiran problem, glede na to da zadnje čase menjajo 3* na dirko.

Vse skupaj spet diši po eni veliki kuhinji. Namen pa je itaq znan... Bernie bi zgleda rad naredil, do sedaj zanimivo sezono, dolgočasno. Aja pa itaq je Ferrari že v naprej povedal da če bodo izgubili naslova, se bodo pritožili na rezultate dosežene na dirkah pred madžarsko. A vas to kaj čudi, mene ne. Je bilo že prelepo da bi bilo res.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

DaWeed_MC ::

Gre se zato, da ima malo širša guma boljši oprijem v ovinkih, kot pa ožja!! Na ravninah ima pa malo širša guma nekoliko večji zračni upor, ker je pač širša!!
Sicer je pa tko! Pri Michellinu so povedali, da te gume uporabljajo že vse od Imole 2001!! Od tedaj jih je pred sozonama 2002 in 2003 vedno potrdila(!) FIA!
Naslednja stvar: Po dirki FIA pregleduje cele dirkalnike od A do Ž!! Kako to, da niso opazili preširokih in po nekaterih virih celo preobrabljenih gum?!? :\
In pa še, zakaj pravila spreminjajo tri dirke pred koncem najbolj zanimive sezone zadnjih let??!? :\

Vse to pa zato, ker so "rdeči" v težavah!! Oni so sponzorirali to "zabavo", FIA jo je samo priredila!! Če bi se enako dogajalo z McLarnom ali Williamsom bi bilo vse lepo in prav!!;((

lp

P.S.: To FIA: Go to sleep Bitches!!! ;((

Daedalus ::

Rdeči pač ne znajo prenesti poraza:D

Je pa ena zanimivost glede Michelinovih gum: namreč na f1.racing.net je na forumu nekdo nalepil sliko, ki jasno pokaže, da se gume malo zvijejo (bočno) v ovinku. Se pravi da se tekalna površina "prenaša" z notranje strani gume na zunanjo in obratno. Se pravi, da potemtakem bi tekalna površina gume, zmerjena po dirki, presegala famoznih 270mm, ampak med samo dirko pa ne. Pač +1 -1 situacija. Bridgestonove gume pa se ne zvijajo, tak da tu pač ni dvoma glede tekalne površine. V glavnem, krneki. Je pa zanimivo, kako so homologirane gume naenakrat postale "nelelgalne". Aja, pa še zanimivost - Michelin bo verjetno tožil Brawna zaradi izjav v Gazzetta dello sport - link.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Cuoresportivo ::

a lahko navedeš točen link do slike. me zanima res.
lep pozdrav(best regards)

Daedalus ::



Evo ti slike, pa še link do foruma, kjer je bila prvo objavljena.

lp
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tattoo- ::

Tudi Bridgestonove zadnje gume se tako 'zvijajo' - to je bilo vidno že na dirki za VN Avstrije, ko je kamera snemala v Remus ovinku formule od zadaj. Spor naj bi bil zaradi sprednjih gum...:\

Jaffa ::

Preširoke za 1,6 cm
Pri Bridgestonu so dejali, da bi se nad neustreznostjo konkurenčnih pnevmatik pritožili že veliko prej, a za kaj takega niso imeli dovolj dobrih dokazov. Pa so jih dobili in razkrili, da so Michelinove pnevmatike po dirki preširoke tudi za 16 milimetrov.

Hiroši Yasukawa pravi, da so pnevmatike na dirkalniku Williams-BMW na dirki v Hungaroringu bile odločno preširoke. "Naši dokazi pravijo, da je imel Williamsov dirkalnik po dirki na sebi pnevmatike široke 286 milimetrov (tekalna površina)," pravi Yasukava in omenja pravilo, da mora biti tekalna površina široka največ 270 milimetrov. Michelinke so pred dirko povsem legalne, a se nato med drvenjem deformira njihova stranica, zaradi česar pnevmatika postane širša. "Reagirali bi prej, a nismo imeli dokazov," dodaja Bridgestonov mož, njegov tekmec Pierre Dupasquier pa je še vedno jezen. "Kdo je največ pridobil z novim pravilom?" Francoz posredno s prstom kaže na Ferrari in Bridgestone, Michelinova moštva pa že testirajo nove pnevmatike.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Daedalus ::

Kot da bo tole jajcanje okoli gum sploh karkoli spremenilo... Sej je že Šumaher izjavil, da so pri Michelinu pač izkoristili slabo napisana pravila, zdaj so jih dobili, Michelin bo naredil nove gume, ni pa za pričakovati, da se bo kaj dosti spremenilo razmerje moči. Sej je uspelo zadnji dan testiranj Šumaherju voziti najhitrejši krog, sam mu je pol zmanjkalo benza, tak da so testirali z zelo lahkim dirkalnikom.

Aja, pa še ena cvetka - Ferrari se je kao pritožil, da preširoke gume uporabljajo Williams in pa McLaren - kolko jaz vem, slednji uporabljajo ožjo različico Michelinovih gum. Tak da, ko se bojo nasljednjič jadali, naj vsaj preverijo, kaj in kako.

Glede tistih 16mm pa tole - ne morejo dokazati, da je bila dejansko taka površina ves čas v stiku z dirkališčem - Michelin se pač brani, da se guma poškoduje izven tekalne površine med vožnjo po robnikih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Daedalus ::

Pa še malo slikovnega gradiva: levo Michelin, desno Bridgestone - označena je pa dejanska uporabljena tekalna površina (roza ćrtice) in max. dovoljena (zelena črtica)



Pa še primer uporabljene Michelinke - slika je zgolj za predstavo, ni pa tista, s katero Bridgestone utemeljuje svojo pritožbo.



Zdajle bo mogoče kaj lažje komentirati situacijo. Aja slike so pa z fpruma strani www.f1racing.net

lp
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Predator ()

BigWhale ::

FIA ze nekaj casa strelja kozle, tole je se eden, ki so ga ustrelili. Pravila imajo luknjo oz so premalo specificno napisana. Ampak, tri tekme pred koncem ene tako pomembne stvari enostavno ne gre spreminjati. Potegne prevec stvari za sabo. Sploh sedaj, ko so trije kandidati za naslov (in eden celo tak, ki sploh ni v konkurenci ;>).

Yasukava je pa malo presenetil z izjavo o dokazih. Ni nevem kak blazen problem poslikat teh gum po dirki. Dolgo casa so nucal, da so to ugotovil..

SisQ ::

Hej folk, kaj boste doktorirali iz gum!?
Brez zamere, dobrodošla je tudi tašna študija, vendar navsezadnje vsa ta ceramonija pove le to, da so pri Ferrariju očitno obupani nad rezultati njihove rdeče ah in oh opevane ribe, prav tako pa nad d(i)rkačema. Gre se spet za neko podlo igro Ferarija (običajno Šumija), da bi prišli do zmage SP.
Sicer za moje pojme zelo patetično, ampak nič presenetljivega (sem že navajen). BEDNIKI!!>:D


cryptozaver ::

Ne morem si pomagat ampak koncno sem nasel mesto kjer lahko tole napisem. Namrec Alisic mi gre tko na k... da to ni res. Pa kaj res ne morjo najt enga komentatorja? Da Kretenckovica (feat TVPoper) niti ne omenjam. Zdaj pa o temi. Pomoje bo letosnjo sezono odlocil gumar. Ferrariju je malo padla vnema in morala ampak ce bojo uspel zlobirat (Slavica klux klan) da Michelina mal prvijejo majo velik sans za zmago. Sumi -> sicer kapo dol ampak mogoce bi sel lahko mal u penzijo. Prihajajo mlajsi in dvomim da je se no.1. Sicer se pa za odrom itak dogaja marsikaj kar navadni gledalci s tribum za 100 mark niti ne vemo.

BigWhale ::

Ah, pa niso za vse skupaj odlocilne samo in izkljucno gume, lepo vas prosim. :)

cryptozaver ::

Za letosnji naslov ziher!

Jaffa ::

Veš kolk ma Schumi nekih navijačev, da bi šel v penzijo nebi bilo najboljše za njih oz. za nas... 8-)
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

flipflop ::

Predvsem ima veliko "navijačev".

cryptozaver ::

Po Senni Schumacher, po Schumachru ... Thats life! Predpostavimo da pride v ferrari nekdo ki je hitrejsi od Schumija? Prav vsi, tut navijaci bi hitro pozabli nanj (mogoce clo Corina hehe) Steje samo $ in zlato.

BigWhale ::

Ah gorazd, ne nakladaj. Ja letos bo vse v gumah, ce bodo prepovedali nove gume. ;> Boljsa guma, pomeni mogoce par desetink sekunde boljsi cas. Ne pa eno minuto... :)

cryptozaver ::

OK kje pa je po tvoje catch?

Jaffa ::

Par desetink na krog ja, ne na celo dirko... Plus tega, da ostaneš na kvalifikacijah bolj vzadaj in na dirki zaradi strategije na kvalifikacijah ostaneš za dirkači, ki so drugače počasnejši od tebe, vsi pa vemo kako "lahko" je prehitevat dandanes... 8-)
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

BigWhale ::

Catch je v tem, po mojem precej subjektivnem mnenju... ;)

Da njihov 'nov' avto le ni tako dober kot pravijo da je in da so konec koncev drugi avti toliko boljsi. Glej kako 'leti' Renault.

Gume pripomorejo ja, ampak ne samo gume, vse skupaj je pomembno. Williams je avto kar lepo obdelal, BWM je naredil motor, ki, presenetljivo, zdrzi celo dirko ;) Catch je tudi v novih pravilih in taktiki, ki se zacne ze en dan prej... :)

Tattoo- ::

Gume pripomorejo ja, ampak ne samo gume, vse skupaj je pomembno

Točno to! BMW že 3. leta velja za najbolj zmogljiv motor v F1 pa Williams vseeno ni uspel osvojiti naslova - ker za osvojitev naslova je potrebno imeti popoln paket (dober motor, šasija, gume, voznik).
Tudi sam sem mnenja, da Ferrariju letos vseeno ni uspelo narediti dikralnika, ki bi bil toliko hitrejši oz. revolucionarnejši od drugih moštev, kot jim je to uspelo z F1-2002 8-)
Zdi se mi tudi, da je skrajno neprimerno, da sedaj ko pa Ferrariju ne gre...je pa za njihov neuspeh izključno in samo kriva slaba Bridgestonova guma...kakopak :\ Ne pozabite, kdo je Ferrariju v preteklih letih (in še sedaj) dobavljal gume ukrojene posebej za Ferrarijev dirkalnik :\.
Da se je pa Ferrari in Bridgeston znašel v takem položaju pa se lahko zahvali predvsem samemu sebi - zadnja leta je ves svoj razvoj gum posvečal temu, da so najbolje služila Ferrarijevemu dirklaniku - za druga moštva pa jim je gladko malo bilo vseeno...sedaj pa, ko so zabredli v slepo ulico in imajo samo Ferrarijeve podatke s katerimi bi lahko izboljšali gume je pa jok in stok :D

Super Sonic ::

po Baričelu se gleda koliko je Ferrari konkurenčen. Morte vedt da Šumi doda DO pol sekunde na krog...

sicer pa gleda Alešiča: pa kaj čmo mu? Jest bi še vedno rajši videl da skinejo reklame na vsakih 10 krogov.
Na zadnji dirki bomo vidl kako se je odločil naslov v "posnetku"...
Bolj moti to, kot pa Alešič. Pa sej boljš je da je živahno (priznajte si, marsi kdaj nam polepša popoldne s kšno lovsko) in ne monotono (kar F1 kot samo dirkanje tudi je) kot bi lahko bilo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tattoo- ::

po Baričelu se gleda koliko je Ferrari konkurenčen.

ČE je pa temu tako, je pa Ferrari že nekaj let v krizi :D

Mene pa pri Alešiču najbolj moti, ker več ve o tem kdo je katero položil in kdaj kot pa to, kaj se dogaja na stezi in o samem dirkanju :\
Racing is in my blood - Ayrton Senna

flipflop ::

Mene pa pri Alešiču najbolj moti, ker več ve o tem kdo je katero položil in kdaj kot pa to, kaj se dogaja na stezi in o samem dirkanju


Saj vidiš kaj se dogaja na progi,res ni potrebno da še en dec pametuje zraven kaj je bilo. Podobno je bilo pri prenosih tekem zadnjega svetovnega prvenstva v fuzbalu. So samo to komentirali kaj se dogaja na igrišču,kot da sam ne vidim. Men se zdi velik bolj zanimivo,da pove še kaj drugega kot tisto kar vidim sam. To je TV,ne radio.

Tattoo- ::

No mogoče sem se narobe izrazil:

Tudi mene ne zanima komentiranje v stilu zadnjega fuzbalerskega SP, ki je bilo katastrofalno :\. V mislih sem imel, da bi moral komentator tehničnega športa kot je F1 več časa/komentarjev povedati o delovanju in samem dirkanju (npr. dobro komentiranje se mi zdi komentiranje MotoGP na Evrosportu ali pa komentiranje F1 na ORF-u) ne pa dretje Alešiča in njegove zgodbe z Lady :\

Cuoresportivo ::

dobro si se izrazil. to sem že jaz rekel, da komentira kot ,d a bi lady bral. Ko pa treba kaj o motošportu povedat, pol pa pravi, da Michelin motorje dobavlja. ORF rulz, kar se F1 tiče res.
lep pozdrav(best regards)

Jaffa ::

Največji problem pa je to, da ob vseh teh njegovi zgodbah pozabiš na dogajanje na stezi (vsaj meni se je to dogajalo, ko sm še na POP gledal)... 8-O 8-)
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

boštjan ::

Meni je Ališičevo vklipljivo komentiranje všeč samo po eni strani in to takrat ko se začne dret,takarta me zbudi in gledam dalje F1:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boštjan ()

Tattoo- ::

Meni je Ališičevo vklipljivo komentiranje všeč samo po eni strani in to takrat ko se začne dret,takarta me zbudi in gledam dalje F1

Dreti se pa ponavadi začne z takim časovnim zamikom, da dirkač ki je zletel z proge že zleze z dirkalnika in se odpravlja nazaj v bokse, ko Alešič povzdigne svoj glas :D

@ljash ::

ali pa je že konc dirke, ko se zadere, da se bo pričela najbolj dramatična dirka v zgodovini F1....:D

BigWhale ::

Potrebovali bi nekaj kar pade nekam vmes med drenje Alisica in monotonijo Mihelica ;>

Ker Mihelic je pa spet skrajnost zase... V stilu:

[set tone=20, pitch=20]
"X in Y drvita skoraj vzporedno v ovinek. Sedaj bomo videli kdo bo mocnejsi"
"Y je prehitel X in Xa je zaneslo s proge, zaletel se je v betonski zid ob progi"
"Kot kaze je iz avto izteklo precej goriva, ki se je vnelo, dirkac sedaj teka po travi in se valja po tleh, da bi pogasil obleko, ki mu gori"
"Y medtem nadaljuje z dirko in dohitel je Zja, ki ga bo sedaj prehitel za en krog..."
[/set]

@ljash ::

lol, Niko je pa itaq preveč monoton....

Takrat ko se je un Japonc (sm pozabu ime) ubil na dirki je sam reku neki alla: Sedaj ga je vrglo iz motorja in je obležal na tleh - No, pa nadaljujmo z dirko->>Vodi še vedno Rossi, za njim vozi Capirossi....:D

cryptozaver ::

Kakor berem res se ni pohvalne besede za Mirsada. Saj verjetno tut POPovci in se kdo vedo za je totalno u k...., samo tip ma take hude zveze da je enostavno 'potreben' (kakorkolize). Vseeno pa ni veliko komentatorjev s toliko hatepagei in ki bi bili tolikokrat kritizirani. To je pa dejstvo. Strinjam se z Bostjanom ... veckrat ob F1 zaspim (sicer verjetno ne bi) zbudi pa me malo zakasnelo hreščanje in vreščanje. Včasih tudi kar tako mal brez razloga. Resne pomisleke imam tudi glede njegove strokovnosti oz poznavanja F1. Njegov sokomentator zadeve pozna precej bolje, pa ga tko grobo prekinja da bi clovek najraje kar daljinca v TV zabrisal.

Microsoft ::

Me se pa komentatorja na RTL zidta tisto, kar bi moglo bit. Vse vidta, pa tud kr fajn veta, zakaj se kje kaj gre.

Tak, da jst skos tam gledam.:))


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Cuoresportivo ::

@Daedalus:

Šumaher je izjavil, da so ozkoristili slabo napisana pravila.


No prej jih je pač on koristil(namerno) in zmagoval. vse se vrača....
lep pozdrav(best regards)

CHAOS ::

Zelo zanimivo je pri F1 to, da se deli na dva dela: Ferrari vs. everyone. Bolj poredko slišim pozitivne besede iz nasprotnega tabora. Dejstvo je, da ko Ferrari naredi napako nastopi linč, ampak ko pa to delajo nasprotna moštva je pa zopet kriv Ferrari, ker da jim slabo gre. Ne trdim, da so letos dobri. Michelin je lepo izkoristil slabo napisana pravila(?!?). Zato so sigurno poskrbeli pravni strokovnjaki ter stroka. Meni je povsem jasno, da če piše, da guma ne sme presegati določene širine, da je pač ne sme. Pa naj bo to pred, med ali po dirki. Da se je kaj takega zgodilo pri Ferrariju in je situacija zamenjana. Se še predobro spomnim par let nazaj, ko se je McLaren pritožil zaradi domnevne nepravilnosti na njihovem avtu, katera pa se je izkazala, da je sploh ni. Smo imeli stok in jok.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

shock ::

Zdaj nevem kako je s tem, samo v pravilniku piše da ne sme guma pred tekmo preseči to in to dolžino oz širino.

CHAOS ::

shock: FIA Sporting regulation, article 77

Tukaj si lahko prebeš omenjeno pravilo o širini gum. Do zapleta pa je prišlo zaradi sledečega stavka: The measurements referred to in c) and d) above will be taken when the tyre is fitted to a wheel and inflated to 1.4 bar. Ker ima vsaka medalja dve plati pa si to vsak razlaga po svoje, bodo pač omenjeno določilo napisali bolj podrobno. :D
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

CallMeAl ::

tema je itak že zaključena ( link). naj slišim napovedi za prihodnjo dirko... jaz napovedujem 1.MS, 2.JPM, 3.RB

LP

boštjan ::

naj slišim napovedi za prihodnjo dirko... jaz napovedujem 1.MS, 2.JPM, 3.RB

from your mouth to gods ears:D
««
18 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257686935 (45850) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214182901 (50224) Microsoft
»

Sezona F1 se začenja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
555354 (4701) Chessman
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
706679 (5900) ziga7
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17010592 (9320) Nemelk

Več podobnih tem