Forum » Na cesti » Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin?
Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin?
Pezdicek ::
Torej ima kdo kak podatek?
Vedno tankam 95 na petrolu ali omw. Imam ford focus 2008 letnik 1.6 bencinar in je bila poraba vedno tam 7.8-8.0 l/100 km. V službo se vozim tam 25km v eno smer regionalne ceste..
Pred 14 dnevi sem v Avstriji tankal 95 (prvič), ker je bilo ravno na poti. Sedaj pa sem po teh 14 dneh opazil, da je poraba padla na 7.3 l.
Skoraj enake vožje... tako majhne porabe še nisem imel :P je to možno od bencina?
saj vem da ni velika razlika... sam vseeno :D
Vedno tankam 95 na petrolu ali omw. Imam ford focus 2008 letnik 1.6 bencinar in je bila poraba vedno tam 7.8-8.0 l/100 km. V službo se vozim tam 25km v eno smer regionalne ceste..
Pred 14 dnevi sem v Avstriji tankal 95 (prvič), ker je bilo ravno na poti. Sedaj pa sem po teh 14 dneh opazil, da je poraba padla na 7.3 l.
Skoraj enake vožje... tako majhne porabe še nisem imel :P je to možno od bencina?
saj vem da ni velika razlika... sam vseeno :D
hojnikb ::
pa si sigrun da je bla enaka vožnja ?
sicer je možno da je kvalitetnejši benz, sam da bi blo pa kr .5 litra razlike...
sicer je možno da je kvalitetnejši benz, sam da bi blo pa kr .5 litra razlike...
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Ja, je razlika. Jaz še nekaj mesecev tankam v avstriji, ker je bencin cenejši in naredim v povprečju kar nekaj kilometrov več kot z bencinom kupljenim pri nas.
Probaj enkrat tankat na shell pumpi shell vpower 100 oktanski bencin, pa potem povej koliko je avto naredil več kilometrov (samo ne tankat tega bencina na pumpah na avtocesti, ker je 40 centov dražji kakor na pumpah, ki niso ob avtocestah. Na avtocesti je 2.04 evra, na pumpi izven avtoceste pa je 1.64 evra. Z 1.3 avtom sva naredila 150km več kot z 95 oktancem kupljenim pri nas z enako vožnjo.
Probaj enkrat tankat na shell pumpi shell vpower 100 oktanski bencin, pa potem povej koliko je avto naredil več kilometrov (samo ne tankat tega bencina na pumpah na avtocesti, ker je 40 centov dražji kakor na pumpah, ki niso ob avtocestah. Na avtocesti je 2.04 evra, na pumpi izven avtoceste pa je 1.64 evra. Z 1.3 avtom sva naredila 150km več kot z 95 oktancem kupljenim pri nas z enako vožnjo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Hayabusa ::
Če ne voziš vozila tipa subaru impreza wrx je tankanje 100 oktanskega bencina blažev žegen.
Brez dvojnega slepega testa smo na nivoju gostilniške debate.
Niti ena vožnja ni enaka drugi.
Brez dvojnega slepega testa smo na nivoju gostilniške debate.
Niti ena vožnja ni enaka drugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
dzinks63 ::
Primerjati 100 oktanski in 95 oktanski bencin ni ravno na mestu, če ne bi bilo razlike, bi bilo res vse skupaj čudno.
hojnikb ::
pa ima še 100 oktanc kak drug vpliv na avto, razn na potencialno nižjo porabo ? a ga prenesejo vse mašine ?
#brezpodpisa
Vikking ::
pa ima še 100 oktanc kak drug vpliv na avto, razn na potencialno nižjo porabo ? a ga prenesejo vse mašine ?
Bolj je problem za motor v tem, da če je za vozilo deklarirano najmanj 95 oktanski, voziš pa 91 oktanski (pride do klenkanja in posledično uničenja motorja). Ker je oktansko število povezano z kompresijo. 91 oktanski bencin se bo samo od sebe vžgal pri nižji kompresiji, kot 95 oktanski bencin, in to ti oktansko število v bistvu pove.
Ker pa pri bencinskih motorjih vžge bencin iskra, imaš lahko problem klenkanja (če uprabljaš bencin z prenizkim oktanskim številom), saj se bencin vžge prehitro (zaradi kompresije), še preden ga uspe vžgati iskra.
Ne vidim pa prav nobenega problema da voziš z višjim oktanskim številom. Recimo jaz vozim skoraj z 110 oktani, predpisano oz. deklarirano pa je vsaj 95 oktanski neosvinčen bencin.
Sicer pa nekateri pri navadnih vozilih opažajo strašne dvige moči in znižano porabo. Pri navadnem vozilo je to navaden BS.
Višje oktansko število je bolj pomembno pri motorjih z večjo kompresijo (kjer zaradi tega pridobiš lahko na moči motorja). Da bi zniževal porabo mi ni znano in mi tudi ni logično. Možno da je 100oktanski bencin čistejši od 95 oktanskega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
hojnikb ::
no to z 110 oktani mi ni čist jasno kako je s tem. A ni št. oktana ubistvo delež oz. procent nekega elementa v samem bencinu (vsaj tako se spomnem iz kemijskih ur)
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Če ne voziš vozila tipa subaru impreza wrx je tankanje 100 oktanskega bencina blažev žegen.
Brez dvojnega slepega testa smo na nivoju gostilniške debate.
Niti ena vožnja ni enaka drugi.
Ne rabim dvojnega testa. Na avstrijski bencin vozim že okoli 8 mesecev in sem naredil nekih 12.000km z njim. Naredim pa povprečno 650km z enim polnjenjem (tankam skoraj vedno 50 litrov med 49 in 51 litri), medtem ko sem s slovenskim bencinom delal do 550km z enako količino goriva. Pa če kdo misli, da je zaradi relacije v avstrijo kaj manjša poraba - ne bo šlo, ker grem čez ljubelj in tam čez poraba sigurno ne bo padla.
Še najbolj podoben slovenskemu bencinu je bencin na JET pumpah v avstriji, pa BP ima tudi slab bencin. S tistim bencinom naredim zelo podobno število kilometrov (550 do 570 z 50 litri). Najboljši bencin sem pa do sedaj tankal malo pred nemško mejo na shell pumpi, kjer sem sicer dal 2.04 evra za liter bencina, ampak 1.3 motor je naredil celih 150km več kot običajno z enako količino bencina (avto se vrti do 7500 obratov in 5 prestava je šele pri 4000 obratih na 100km/h, tako da je avto orenk v obratih, če hočeš voziti 130km/h po avtocesti - da ne bo kdo rekel, da na relacijah ta avto špara).
no to z 110 oktani mi ni čist jasno kako je s tem. A ni št. oktana ubistvo delež oz. procent nekega elementa v samem bencinu (vsaj tako se spomnem iz kemijskih ur)
Manj oktanov pomeni, da bo že zaradi pritiska gorivo vžgalo, več oktanov pa pomeni, da bo veliko kasneje prišlo do samovžiga - pri 110 oktanih je to že tako visoko, da bencinar nima dovolj kompresije, da bi prišlo do samovžiga - in tam je avto čisto brez klenkanja - torej se ne dela nobena škoda na motorju zaradi slabega izgorevanja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
black ice ::
Motoristi, če se se le da tankajo v Avstriji. Zakaj, vprašajte njih.
Tudi, če bi bila kvaliteta malenkost slabša je bencin od oka cenejši za 10 centov (dizel za 7-8). Včasih še več.
Tudi, če bi bila kvaliteta malenkost slabša je bencin od oka cenejši za 10 centov (dizel za 7-8). Včasih še več.
krneki0001 ::
Bencin je pri njih 1.416, pri nas pa 1.496 evra za 95 oktanca, tako da je 8 centov na liter cenejši.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
black ice ::
Cene se spreminjajo enkrat dnevno. V ponedeljek sem tankal bencin za 1.389€, danes dizel za 1.322€.
Spritpreisrechner.at/
Spritpreisrechner.at/
Ted ::
Tudi sam ugotavljam, da z dizlom iz Avstrije naredim cca. 50km več na tank. Skupaj s cenejšim gorivom in priložnostnim nakupom/izletom je to že zadosten razlog za obisk severnih sosedov 2x mesečno.
Mah...
Vikking ::
no to z 110 oktani mi ni čist jasno kako je s tem. A ni št. oktana ubistvo delež oz. procent nekega elementa v samem bencinu (vsaj tako se spomnem iz kemijskih ur)
NE. uporabi google za obširnejšo razlago. Govora je o gorivu.
Za merjenje oktanskega števila se uporablja RON in MON metodo. Na črpalki imaš navedeno po RON metodi npr. 95 oktanski, kar je po MON metodi 88 oktanski.
Propan ima 112 oktanov po RON metodi.
Map ::
A je še kdo slišal, da je MOLova nafta predobra in so nekaterim tovornjakarjem zaradi tega pokale glave na motorjih?
black ice ::
Pezdicek ::
cleanac ::
Nekateri malo pretiravate. Tako velikih razlik (20%!!??) kot eni pišete ne more biti. Jaz lahko povem, da so odstopanja minimalna. Moja vožnja je skoraj popolnoma konstantna (130km avtoceste + Tempomat, ter cca. 10km podeželja). Z enim tankom naredim 1300km (+/- 20km) ne glede na to kje tankam.
Kar največ doprinese k nižji porabi so avstrijske ceste, saj cesta ni speljana med njivami, ampak preko njih, tako, da odpadejo ostri ovinki in s tem tudi veliko zaviranja in pospeševanja. Večina vasi ima lepo urejene poti za pešce, kar pomeni, da so omejitve višje (ponavadi 70/80km/h skozi vasi). Spet manj "drkanja". Razlike so res, ampak zdaleč ne to kar eni pišete. Je pa res, da pri nas ne tankam v zakotnih krajih, ampak večinoma na avtocesti ali v mestu.
To so podatki na osnovi 3+ let, ter 200k+ km. Dizel, se razume.
Kar največ doprinese k nižji porabi so avstrijske ceste, saj cesta ni speljana med njivami, ampak preko njih, tako, da odpadejo ostri ovinki in s tem tudi veliko zaviranja in pospeševanja. Večina vasi ima lepo urejene poti za pešce, kar pomeni, da so omejitve višje (ponavadi 70/80km/h skozi vasi). Spet manj "drkanja". Razlike so res, ampak zdaleč ne to kar eni pišete. Je pa res, da pri nas ne tankam v zakotnih krajih, ampak večinoma na avtocesti ali v mestu.
To so podatki na osnovi 3+ let, ter 200k+ km. Dizel, se razume.
Nejcos ::
Enako, narejenih 50k km tankam večino na hoffer pumpi, probaval nekaj časa na omw, nekaj časa na petrol- PORABA VEDNO ENAKA. Edino kar sem opazil, da se mi poraba poveča poleti, zgleda da zaradi klime ali gostote zraka, klimo pa imam nonstop prižgano.
marvin42 ::
Debate o tem kateri bencin je boljši, so redno na sporedu. Vse se končajo s prepiri, vmes pa pa komentarji trolov, ki naredijo ogromno več km, če tankajo pri xy ponudniku. In vse zaključijo na podlagi ene vožnje. Brezveze. Sam delam po 100 tisoč km na leto, tankam pri 6 ponudnikih v 3 državah in ves čas vozim evidenco. Ni razlik. Če so, sem za njih kriv sam, ne pa bencin.
Mostly Harmless
hojnikb ::
no to z 110 oktani mi ni čist jasno kako je s tem. A ni št. oktana ubistvo delež oz. procent nekega elementa v samem bencinu (vsaj tako se spomnem iz kemijskih ur)
NE. uporabi google za obširnejšo razlago. Govora je o gorivu.
Za merjenje oktanskega števila se uporablja RON in MON metodo. Na črpalki imaš navedeno po RON metodi npr. 95 oktanski, kar je po MON metodi 88 oktanski.
Propan ima 112 oktanov po RON metodi.
aha hvala za pojasnilo..
#brezpodpisa
hermes ::
Okoli oktanov imajo na Petrolovi strani precej pojasnil:
http://www.petrol.si/zapisi/goriva-zbor... oziroma: http://www.petrol.si/povej/kaj-se-zgodi...
http://www.petrol.si/zapisi/goriva-zbor... oziroma: http://www.petrol.si/povej/kaj-se-zgodi...
gruntfürmich ::
pri dizlu bi naj bila največja odstopanja po predpisanih minimalnih specifikacijah v sloveniji in ostalih zahodnih državah. sam se nisem poglabljal v to, vendar kdor mi je to povedal ga imam za kredibilnega.
tko da verjamem da pri dizlu so največje razlike, pri bencinu pa verjetno niso velike.
tko da verjamem da pri dizlu so največje razlike, pri bencinu pa verjetno niso velike.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
BigWhale ::
Ce hoces izmeriti resnicno razliko med dvema vrstama goriva, potem lahko to naredis v laboratoriju. Dobis laboratorijsko razliko.
Ce te pa zanima kako pride do izraza neka taka razlika, pa vzames 1000 voznikov in jim randomly tankas razlicna goriva in meris porabo. To pocnes celo leto ali pa se vec. Dve leti ali pa tri.
In potem pogledas trende, ce je kako gorivo generalno boljse, kako se obnasa vozilo X z gorivom Y.
Vse ostalo je pa rekla kazala. Poraba goriva je odvisna od milijona dejavnikov. Dovolj je ze za nekaj stopinj bolj hladno vreme in nekaj bolj vetrovnih dni, ko si tankal pri X ponudniku, in bo tisto gorivo pri Y ponudniku izpadlo boljse kot v resnici je.
Jaz tankam tam kjer imajo bolj lustne in prijazne prodajalke zaposlene. :>
Ce te pa zanima kako pride do izraza neka taka razlika, pa vzames 1000 voznikov in jim randomly tankas razlicna goriva in meris porabo. To pocnes celo leto ali pa se vec. Dve leti ali pa tri.
In potem pogledas trende, ce je kako gorivo generalno boljse, kako se obnasa vozilo X z gorivom Y.
Vse ostalo je pa rekla kazala. Poraba goriva je odvisna od milijona dejavnikov. Dovolj je ze za nekaj stopinj bolj hladno vreme in nekaj bolj vetrovnih dni, ko si tankal pri X ponudniku, in bo tisto gorivo pri Y ponudniku izpadlo boljse kot v resnici je.
Jaz tankam tam kjer imajo bolj lustne in prijazne prodajalke zaposlene. :>
hojnikb ::
Ce hoces izmeriti resnicno razliko med dvema vrstama goriva, potem lahko to naredis v laboratoriju. Dobis laboratorijsko razliko.
Ce te pa zanima kako pride do izraza neka taka razlika, pa vzames 1000 voznikov in jim randomly tankas razlicna goriva in meris porabo. To pocnes celo leto ali pa se vec. Dve leti ali pa tri.
In potem pogledas trende, ce je kako gorivo generalno boljse, kako se obnasa vozilo X z gorivom Y.
Vse ostalo je pa rekla kazala. Poraba goriva je odvisna od milijona dejavnikov. Dovolj je ze za nekaj stopinj bolj hladno vreme in nekaj bolj vetrovnih dni, ko si tankal pri X ponudniku, in bo tisto gorivo pri Y ponudniku izpadlo boljse kot v resnici je.
Jaz tankam tam kjer imajo bolj lustne in prijazne prodajalke zaposlene. :>
You sneaky bastard. So do i
#brezpodpisa
shadeX ::
@BigWhale
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
@OP
Seveda je lahko razlika in pa še kako velika. Jaz sem vedno tankal na Petrolu. Za porabo se nisem kaj preveč zmenil. Enkrat ko sem se vozil mi je začelo primanjkovati bencina in je bil samo AGIP v bližini. No tankat sem šel tja poln rezervoar. Ko sem prišel na rezervo s tem bencinom sem opazil da mi pije cca 0.5l manj. Vedno sem imel porabo pri petrolovem bencinu okoli 7.8 in vedno enake razdalje. Ko sem začel tankat na AGIP-u sem imel na iste razdalje porabo 7.3 do 7.5.
Coincidence? I think not! Sedaj mi lahko glavo odrežeš ne tankam več na petrolu.
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
@OP
Seveda je lahko razlika in pa še kako velika. Jaz sem vedno tankal na Petrolu. Za porabo se nisem kaj preveč zmenil. Enkrat ko sem se vozil mi je začelo primanjkovati bencina in je bil samo AGIP v bližini. No tankat sem šel tja poln rezervoar. Ko sem prišel na rezervo s tem bencinom sem opazil da mi pije cca 0.5l manj. Vedno sem imel porabo pri petrolovem bencinu okoli 7.8 in vedno enake razdalje. Ko sem začel tankat na AGIP-u sem imel na iste razdalje porabo 7.3 do 7.5.
Coincidence? I think not! Sedaj mi lahko glavo odrežeš ne tankam več na petrolu.
hermes ::
Pri porabi goriva ne pozabi tudi, da ko se voziš po Avstriji si na relaciji, ko v Sloveniji, pa običajno krajše razdalje. To ima velik vpliv. Je pa res, da so v Avstrijin tudi boljši asfalt, s čimer kar nekaj prišparaš.
nejclp ::
Definitivno slovenčku avto manj požre, če tanka avstrijski bencin, zaradi unga posebnega aditiva- slovenclaste hlapčevske mentalitete.
para! ::
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
Ne, ne, to pa ne. Če hočeš karkoli vedeti, moraš seveda porabiti več let, da spremljaš in analiziraš najmanj 1000 vzorcev, jasno v laboratoriju, po možnosti v več labih, da zmanjšaš možnost slabih labov!
Da bi kar tako na uč in po domače sploh karkoli dojel je jasno nemogoče, ljudje smo namreč tako zabiti, da znamo samo iz najmanj 1000 vzorcev in vsaj par letnih opazovanj karkoli resnega zaključiti.
Vse ostalo, kar ljudje ugotovijo mimo zgornjega procesa, je ničvredno in raje sploh ne govori.
Death before dishonor!
krneki0001 ::
Nekateri malo pretiravate. Tako velikih razlik (20%!!??) kot eni pišete ne more biti. Jaz lahko povem, da so odstopanja minimalna. Moja vožnja je skoraj popolnoma konstantna (130km avtoceste + Tempomat, ter cca. 10km podeželja). Z enim tankom naredim 1300km (+/- 20km) ne glede na to kje tankam.
Kar največ doprinese k nižji porabi so avstrijske ceste, saj cesta ni speljana med njivami, ampak preko njih, tako, da odpadejo ostri ovinki in s tem tudi veliko zaviranja in pospeševanja. Večina vasi ima lepo urejene poti za pešce, kar pomeni, da so omejitve višje (ponavadi 70/80km/h skozi vasi). Spet manj "drkanja". Razlike so res, ampak zdaleč ne to kar eni pišete. Je pa res, da pri nas ne tankam v zakotnih krajih, ampak večinoma na avtocesti ali v mestu.
To so podatki na osnovi 3+ let, ter 200k+ km. Dizel, se razume.
V življenju še nisem imel dizla, z bencinarjem je pa tako, da sem v 23 letih kolikor vozim avtomobile zamenjal že veliko avtomobilov, testiral pa sem jih ogromno.
Ko je k nam pripšel agip na novo, sem delal 9 mesecev evidenco porabe in sem to tudi enkrat na ta forum obesil to evidenco. V tem času sem naredil vsak delovni dan enako relacijo (NM-LJ-NM = 79km), ker sem se vozil v službo in med vikendi okoli 700km na vikend, ker sem se peljal v tujino, kjer sem imel čez vikend drugo službo. Poraba je bila zelo različna med petrolom, omv-jam in agipom, vendar se je proti koncu testa poraba med petrolom in agipom izenačila, z omv-jevim bencinom sem naredil pa še vedno okoli 50 km več. Počasi pa se je tudi ta razlika zmanjšala (očitno je sedaj en in isti dobavitelj za gorivo za celo slovenijo).
Odkar pa tankam v avstriji (nekje od aprila, maja 2011 sem začel občasno tam tankat na shellovih pumpah - 100 oktanski V-power bencin, nekje od začetka tega leta pa samo še v avstriji tankam), pa je poraba padla in to konkretno. Z enim tankom sedaj naredim 100km več kot sem prej s katerimkoli bencinom iz slovenskih pump. Avto ima 2.0 motor in 123KM, tako da ni nič posebnega in je nenavita mašina.
In če doprinesejo avstrijske ceste k manjši porabi, bi morala vožnja enkrat tedensko čez ljubelj, kjer so sami ovinki in en sam velik hrib, pomagat kvečji porabi, pa očitno ni tako.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
energetik ::
Ce hoces izmeriti resnicno razliko med dvema vrstama goriva, potem lahko to naredis v laboratoriju. Dobis laboratorijsko razliko.
Ce te pa zanima kako pride do izraza neka taka razlika, pa vzames 1000 voznikov in jim randomly tankas razlicna goriva in meris porabo. To pocnes celo leto ali pa se vec. Dve leti ali pa tri.
In potem pogledas trende, ce je kako gorivo generalno boljse, kako se obnasa vozilo X z gorivom Y.
Vse ostalo je pa rekla kazala. Poraba goriva je odvisna od milijona dejavnikov. Dovolj je ze za nekaj stopinj bolj hladno vreme in nekaj bolj vetrovnih dni, ko si tankal pri X ponudniku, in bo tisto gorivo pri Y ponudniku izpadlo boljse kot v resnici je.
Jaz tankam tam kjer imajo bolj lustne in prijazne prodajalke zaposlene. :>
Se popolnoma strinjam z vsem, še posebej z zadnjim stavkom.
@nebivedu in podobni: lahko še tako dolge spise pišete, pa se to še vedno nič ne razlikuje od govoric. Ali laboratorijski test kurilne in oktanske vrednosti, ali pa test na velikem vzorcu uporabikov, ki traja več let. Šele potem lahko kaj sklepaš.
Kot prvo pa lahko vsak odpre poraba.com, vzame samo zapise z velikim številom vzorcev pri vsaki pumpi(recimo vsaj 100) in se čudi. Jaz se ne, ker sem videl, da so razlike med bencini zanemarljivo minimalne. Ampak nihče noče pripisati razlik v porabi svojemu načinu vožnje, kar je praktično edini krivec za razlike.
Recimo en primer: http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
Razlike tam na 2. decimalki, kar je daleč pod napako meritve. Enako kažejo praktično vsi primeri z velikim številom zapisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
energetik ::
Še par dizelskih primerov, s 50+ zapisi na posamezni pumpi:
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
Razlike so največ tam do 2% (pri večini pod 1%), pri enem na eni pumpi, pri drugem na drugi, torej je to napaka meritve. Pa še pri takem številu zapisov gre lahko samo za drug način vožnje; recimo MOL ima malo črpalk, zate tam tankaš med relacijo, kar zniža povprečno porabo na tej pumpi.
10-20% razlike, ki jih nekateri ugotovijo samo pri enem tankanju in pripišejo bencinu, so pa smeh.
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
Razlike so največ tam do 2% (pri večini pod 1%), pri enem na eni pumpi, pri drugem na drugi, torej je to napaka meritve. Pa še pri takem številu zapisov gre lahko samo za drug način vožnje; recimo MOL ima malo črpalk, zate tam tankaš med relacijo, kar zniža povprečno porabo na tej pumpi.
10-20% razlike, ki jih nekateri ugotovijo samo pri enem tankanju in pripišejo bencinu, so pa smeh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
krneki0001 ::
energetik, pri avtu z 205KM je razlika med 95 oktancem in 100 oktancem 20 konjev v moči motorja - merjeno na valjih. Boš trdil, da so to minimalne razlike?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
energetik ::
Ja, če je ta motor narejen za 100-oktanca oz. predelan.
Če je pa narejen za 95, razlike ne bo.
Če je pa narejen za 95, razlike ne bo.
Pezdicek ::
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
Ne, ne, to pa ne. Če hočeš karkoli vedeti, moraš seveda porabiti več let, da spremljaš in analiziraš najmanj 1000 vzorcev, jasno v laboratoriju, po možnosti v več labih, da zmanjšaš možnost slabih labov!
Da bi kar tako na uč in po domače sploh karkoli dojel je jasno nemogoče, ljudje smo namreč tako zabiti, da znamo samo iz najmanj 1000 vzorcev in vsaj par letnih opazovanj karkoli resnega zaključiti.
Vse ostalo, kar ljudje ugotovijo mimo zgornjega procesa, je ničvredno in raje sploh ne govori.
5 let nisem imel manjše porabe kot 7.8l /100km. prevoženih 130k km
Zdaj pa kar naekrat po avstrijskem gorivu porabi 7.3l kar tak zaradi lepega? vožnja po enaki cesti kot prej 5 let.
BigWhale ::
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
Ne, ne, to pa ne. Če hočeš karkoli vedeti, moraš seveda porabiti več let, da spremljaš in analiziraš najmanj 1000 vzorcev, jasno v laboratoriju, po možnosti v več labih, da zmanjšaš možnost slabih labov!
Delanje norca iz samega sebe se ne spremeni dejstev. :)
Ze to ob kateri uri tankas in kje (lokacijsko) tankas vpliva na samo meritev porabe.
V laboratoriju lahko ugotovis razliko med dvema vrstama goriv, pa ta razlika, dokler je ne potrdis na cesti ne pomeni nicesar.
Tako kot je povedal energetik, odstopanja so minimalna. Tukaj pa ljudje opazajo bizarno velike razlike.
para! ::
Bistvo je, da ne rabiš lab testov x 1000, da ugotoviš, da bencin v Avstriji ni kvalitetnejši, vsaj ne toliko, da bi se to opazno poznalo pri porabi. Za ugotavljanje kje se splača tankat je tak nivo čist dovolj. Samo, če hočeš it v detajle, ki so za porabo v praksi irelevantni, rabiš ustreznejši pristop.
Death before dishonor!
BigWhale ::
@BigWhale
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
Ja, potrebujes. Se na dirkaliscu nimas dveh vozenj, ki bi bile enaki ena drugi, pa je okolje nekajkrat bolj konktrolirano. Na poti iz sluzbo domov imas lahko tri rdece semaforje vec in bo zjutraj, sploh pozimi pri hladnem motorju, bistvno bolj vplivalo na porabo.
Ko sem prišel na rezervo s tem bencinom sem opazil da mi pije cca 0.5l manj. Vedno sem imel porabo pri petrolovem bencinu okoli 7.8 in vedno enake razdalje. Ko sem začel tankat na AGIP-u sem imel na iste razdalje porabo 7.3 do 7.5.
Coincidence? I think not! Sedaj mi lahko glavo odrežeš ne tankam več na petrolu.
Ni pa mozno, da si prej celo leto vozil na petrolovem bencinu, potem si sel menjat gume in dal nazaj gor letne in sele potem tankal na Agipu. Ali pa je zgolj to, da je bilo zunaj poletje in je imel jutranji zrak 15 stopinj vec kot ponavadi ze prispevalo k manjsi porabi?
Po enem tanku bencina enostavno ne mores opaziti razlike, bi morala biti blazno velika.
Relanium ::
Torej ima kdo kak podatek?
Vedno tankam 95 na petrolu ali omw. Imam ford focus 2008 letnik 1.6 bencinar in je bila poraba vedno tam 7.8-8.0 l/100 km. V službo se vozim tam 25km v eno smer regionalne ceste..
Pred 14 dnevi sem v Avstriji tankal 95 (prvič), ker je bilo ravno na poti. Sedaj pa sem po teh 14 dneh opazil, da je poraba padla na 7.3 l.
Skoraj enake vožje... tako majhne porabe še nisem imel :P je to možno od bencina?
saj vem da ni velika razlika... sam vseeno :D
Spet ena tema, ki se bo vlekla v nedogled.
Vglavnem: zanemarljivo odstopanje da bi sklepal takoj na bencin!
Moje izkušnje do zdaj:
Enkrat sem na prejšnjem avtu tankal na ravbarkomandi, nazaj iz morja.
Avto je letel ko sneta sekira, pa tud z lahkoto je prišel do 180, prej pa nikol čez 170.
Druga izkušnja: ko je veter pihal fil proti meni ta enak avto ni prišel čez 140 sploh.
Tretja izkušnja: Ko sem na trenutnem avtu samo gume menjal mi je poraba šla liter gor !!
Ko sem spet menjal gume za cel liter dol, spet naslednje gume par deci gor.
Torej, liter gor-dol, to je vseen premal da bi sklepal na bencin!! (oz. je lahko odvisno še od marsičesa)
Konc koncev, lahko si ga samo malenkost bolj pritisnil in je odletel dol garež iz izpušnih kanalov...
Tak dost je blo, sicer pa o tem je že na slo-techu preteklo dosti črnila, preber mal stare teme........
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
balocom ::
Offtopic: Koliko je razlika v ceni med 95 oktanskim in 100 oktanskim bencinom v avstriji? Če je 95 oktanc okoli 1,36€/l-1,4€/l, koliko je potem 100 oktanc? 5c več? Ali obstaja kak stran kjer ti poleg najnižje cene 95 oktanca/dizla poišče najnižjo ceno 100 oktanca
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
krneki0001 ::
100 oktanc je v avstriji dražji kot pri nas. Od 1.64 evra naprej pa vse do 2.04 (na avtocestah)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
shadeX ::
@BigWhale
Ma ne potrebuješ takega procesa če želiš videti koliko ti avto porabi z enim ali drugim bencinom. Enaka vožnja ob meritvah in potovalni računalnik sta dovolj.
Ja, potrebujes. Se na dirkaliscu nimas dveh vozenj, ki bi bile enaki ena drugi, pa je okolje nekajkrat bolj konktrolirano. Na poti iz sluzbo domov imas lahko tri rdece semaforje vec in bo zjutraj, sploh pozimi pri hladnem motorju, bistvno bolj vplivalo na porabo.
Ko sem prišel na rezervo s tem bencinom sem opazil da mi pije cca 0.5l manj. Vedno sem imel porabo pri petrolovem bencinu okoli 7.8 in vedno enake razdalje. Ko sem začel tankat na AGIP-u sem imel na iste razdalje porabo 7.3 do 7.5.
Coincidence? I think not! Sedaj mi lahko glavo odrežeš ne tankam več na petrolu.
Ni pa mozno, da si prej celo leto vozil na petrolovem bencinu, potem si sel menjat gume in dal nazaj gor letne in sele potem tankal na Agipu. Ali pa je zgolj to, da je bilo zunaj poletje in je imel jutranji zrak 15 stopinj vec kot ponavadi ze prispevalo k manjsi porabi?
Po enem tanku bencina enostavno ne mores opaziti razlike, bi morala biti blazno velika.
Ja sej mogoče imaš prav. Sam dejstvo je da:
- Vedno sem tankal bencin na petrolu
- Najnižjo porabo sem odkar tankam na petrolu izmeril 7.4l, najvišjo 8.5l (od polnega tanka do kadar zasveti lučka)
Zamenjava bencina:
- Bencin iz Agipa
- Najnižja poraba bencina tankanega na Agipu 7.1l, najvišja poraba 8.0l.
Glej dvomim da gre za naključje vsaj iz moje strani. Sicer ne bom solil nobenemu pameti, to je pač moja izkušnja. Sicer o tem sem se že na veliko pogovarjal z znancem in pravi da je to mogoče ker pač petrolov bencin "lahko bolj izgoreva".
Blinder ::
Sem mislil, da se z agipovim bencinom, po možnosti 100 okt, porabi več. Dobiš tist feeling, da imaš racing mašino, ker imaš notri slavni agip bencin
agip f1
in ga pol bolj pritiskaš
agip f1
in ga pol bolj pritiskaš
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
solatko ::
Že od kar je v SLO Agip, tankam na teh pumpah. Pričel sem z motorjem, kateri mi na naš bencin, nikoli ni deloval popolnoma v redu. Na kolegov nasvet, sem dejansko natankal na eni od teh pump (na skoraj prazen rezervar) in že pri vžigu začutil, da mašina deluje bolj mirno in tišje, ko pa sem speljal, mi je motor skoraj ušel.
Razlika kot noč in dan. Poraba je padla več kot 1l/100km.
Pozneje sem to prakticiral tudi z avtomobili in od kar tankam na Agipu, še nisem imel problema s klenkanjem, cukanjem....., kar se mi je na Petrolovih in OMV pumpah, redno dogajalo.
Pred leti, sem s FIAT-om 850S ostal skoraj brez goriva na Avstrijski strani ljubeljskega predora. Hotel sem naliti 98 octanski bencin, pa me je tankštelar napodil na 95. S tistim bencinom sem naredil občutno več km, avto je šel mnogo bolje in izpušna cev je končno postala lepo svetlo sive barve (prej je bila skozi črna-sajasta).
Tako, je to sigurno, da je kvaliteta bencinov v A, I, D in drugje v zahodni Evropi, občutno boljša, zelo slab bencin pa so imeli Madžari in Čehi (vožnja z motorjem in tankanje tam dol - obup), na Hrvaškem pa je bil v prejšnji yugi, najboljši benz na INA-pumpah, sa so ga dobivali, direktno iz rafinerije.
V vsakem primeru, me na Petrolu in OMV ne vidijo v bližnji prihodnosti.
Na testiranja se pa posirjem, ker niso neodvisna in v realnih pogojih.
Razlika kot noč in dan. Poraba je padla več kot 1l/100km.
Pozneje sem to prakticiral tudi z avtomobili in od kar tankam na Agipu, še nisem imel problema s klenkanjem, cukanjem....., kar se mi je na Petrolovih in OMV pumpah, redno dogajalo.
Pred leti, sem s FIAT-om 850S ostal skoraj brez goriva na Avstrijski strani ljubeljskega predora. Hotel sem naliti 98 octanski bencin, pa me je tankštelar napodil na 95. S tistim bencinom sem naredil občutno več km, avto je šel mnogo bolje in izpušna cev je končno postala lepo svetlo sive barve (prej je bila skozi črna-sajasta).
Tako, je to sigurno, da je kvaliteta bencinov v A, I, D in drugje v zahodni Evropi, občutno boljša, zelo slab bencin pa so imeli Madžari in Čehi (vožnja z motorjem in tankanje tam dol - obup), na Hrvaškem pa je bil v prejšnji yugi, najboljši benz na INA-pumpah, sa so ga dobivali, direktno iz rafinerije.
V vsakem primeru, me na Petrolu in OMV ne vidijo v bližnji prihodnosti.
Na testiranja se pa posirjem, ker niso neodvisna in v realnih pogojih.
Delo krepa človeka
echo ::
Matija82 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44155 (23805) | ...:TOMI:... |
» | Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 34749 (26500) | zk_eu |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39410 (34533) | Pithlit |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61506 (39815) | Matev |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22346 (19791) | Nesta |