» »

Bencinar ali dizel-pomoÄ

Bencinar ali dizel-pomoÄ

strani: 1 2 3 4

...:TOMI:... ::

Dizel brez turbine danes praktično ne obstaja. To je traktor. Si res želiš tega, da nikamor ne gre, pospešuje 5 let do 100 km/h, kadi... Ne vem no, kaj imate take fetiše na dizel. Imam tudi kolega, ki ga kupil že XX let nazaj zelo lepo ohranjenega golfa 1 bencinar, s 70 kkm, prva stvar, ki jo je naredil, je bila menjava mašine z dizelsko, ki je imela čez 300 kkm :| JAOO. Ne vem, ali imate nekateri erekcijo, ko slišite dizla?
Tomi

RejZoR ::

Blinder je izjavil:

pa ne poslušat bedarij, ki ti jih nakladajo laiki. eni ti bojo svetovali gas do konca pa do 2000 rpm, drugi ti bodo svetovali do 3000 rpm ampak z polovično pritisnjenim gasom, resnica pa je, da noben ne ve, katera od teh možnosti je bolj zdrava za motor.
pač ko je mrzel pospešuješ bolj umirjeno, pa ne delat kolone za sabo. že tako z tako švoh dizlom bodo te kleli tisti, ki bodo vozili za tabo.


Jezst svojega bencinarja ne ženem preko 3000 RPM dokler mašina ni ogreta na delovno temperaturo. 3k obratov je tud meja kjer mi računalnik javlja, da je priporočeno prestavit in tud motor se mi zdi nekako tam razvije največ moči in je zvok ravno pravi za prestavit. Preko 3k obratov (recimo pospeševanje za prehitevanje) pa ga spravim samo ko je ogret. Imam pa 1.4 CVVT (brez turbine, variabilni ventili).
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

ziga1990 ::

nism vedu da bo odločitev tako težka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

PINki ::

Kupi dizla, če te pride toliko ceneje. Če bodo problemi ga pač prodaš in greš na bencin. Ko bo naslednja takšna tema na forumu boš pa tudi ti svetoval ali dizla ali pa bencinarja.

ziga1990 ::

in spet čakam da ga v tovarni po meri naredijo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

T-h-o-r ::

...:TOMI:... je izjavil:

Dizel brez turbine danes praktično ne obstaja. To je traktor. Si res želiš tega, da nikamor ne gre, pospešuje 5 let do 100 km/h, kadi... Ne vem no, kaj imate take fetiše na dizel. Imam tudi kolega, ki ga kupil že XX let nazaj zelo lepo ohranjenega golfa 1 bencinar, s 70 kkm, prva stvar, ki jo je naredil, je bila menjava mašine z dizelsko, ki je imela čez 300 kkm :| JAOO. Ne vem, ali imate nekateri erekcijo, ko slišite dizla?

ampak to je ta pravi dizl, mašina bo šla do neskončnosti

aja, rejzor, upam da veš, da motor največ moči razvije pri maksimalnih obratih :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

SuperVeloce ::

ziga1990 je izjavil:

gregor turbine crkujejo rade ker lastniki avto takoj ugasnejo namesto da ga pustijo v miru delat da se turbina shladi in odvrti. mene malo dpf skrbi zaradi kratkih razdalj.

blinder vozi se vsak hladen avto umirjeno

Turbina se pri normalni vožnji precej hitro ohladi z izpuhom. Če se pripelješ iz regionalne ceste direkt pred bajto, je povsem varno takoj ugasniti motor. Tudi po mestu, če nisi dirkal od semaforja do semaforja. Drugo pa je, če ga tiščiš po avtocesti pri 3k+ rpm, potem pa hop na bencinsko in ugasnat motor. Je treba par kilometrov prej upočasniti. Tudi ogrevanje motorja pozimi je po mojem mnenju bedarija, lepo mirno se odpelješ. Tako kot niso primerni visoki vrtljaji, niso primerni prenizki, da dušiš hladen motor, kar se pri turbodizlih voznikom sedaj pogosto dogaja. Vsak misli, da je treba hladnega šaltat pri 1300rpm, ker je greenline

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

a je pr turbo bencinarju isto?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

...:TOMI:... ::

T-h-o-r je izjavil:

...:TOMI:... je izjavil:

Dizel brez turbine danes praktično ne obstaja. To je traktor. Si res želiš tega, da nikamor ne gre, pospešuje 5 let do 100 km/h, kadi... Ne vem no, kaj imate take fetiše na dizel. Imam tudi kolega, ki ga kupil že XX let nazaj zelo lepo ohranjenega golfa 1 bencinar, s 70 kkm, prva stvar, ki jo je naredil, je bila menjava mašine z dizelsko, ki je imela čez 300 kkm :| JAOO. Ne vem, ali imate nekateri erekcijo, ko slišite dizla?

ampak to je ta pravi dizl, mašina bo šla do neskončnosti

aja, rejzor, upam da veš, da motor največ moči razvije pri maksimalnih obratih :D


Danes delajo stvari, ki niso neskončne. Tudi, če bi bila mašina večna, se jaz ne bi odločil za tak traktor, ker je problem prehitevati itd.

Ni vse v moči. Pri dizlih je pomemben navor, ki pa ni največji pri najvišjih obratih.
Tomi

nekikr ::

Za tako razdaljo bencinar. Konec teme :)

Groove ::

Bencinar + LPG (vgradnja cca 850EUR, razen če gledaš kaj močnejšega?)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Groove ()

nekikr ::

Ne rabi, če se bo vozil tako malo.

...:TOMI:... ::

Upoštevajte nasvet uporabnika nekikr.
Tomi

ziga1990 ::

groove raje vsake 3 mesce nov dpf kupim kot pa da dam največjo svinarijo v avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zheegec ::

Res ogromno preveč komplicirate. Dokler se tako malo vozi pač bencinar in konec. Ni z dizlom brez DPF nič narobe, samo je nesmisel.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

T-h-o-r je izjavil:

...:TOMI:... je izjavil:

Dizel brez turbine danes praktično ne obstaja. To je traktor. Si res želiš tega, da nikamor ne gre, pospešuje 5 let do 100 km/h, kadi... Ne vem no, kaj imate take fetiše na dizel. Imam tudi kolega, ki ga kupil že XX let nazaj zelo lepo ohranjenega golfa 1 bencinar, s 70 kkm, prva stvar, ki jo je naredil, je bila menjava mašine z dizelsko, ki je imela čez 300 kkm :| JAOO. Ne vem, ali imate nekateri erekcijo, ko slišite dizla?

ampak to je ta pravi dizl, mašina bo šla do neskončnosti

aja, rejzor, upam da veš, da motor največ moči razvije pri maksimalnih obratih :D


What? Ti mešaš konje in navor, kar pa še zdaleč ni isto. Navor pa nikakor ni najvišji pri najvišjih obratih, če bi kdaj videl graf iz dyno testerja bi vedel, da imam prav. Al pa če pogledaš specifikacije avta. Navedena moč v konjih oz kW je pri zelo visokih obratih, peak torque pa je vedno naveden z nižjimi obrati kot konji (vsaj pri bencinarjih). Za dizle nisem gledal, ker imajo tud krivuljo navora drugačno od bencinarjev...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Groove ::

ziga1990 je izjavil:

groove raje vsake 3 mesce nov dpf kupim kot pa da dam največjo svinarijo v avto

Tell me more. Zakaj bi bil LPG svinjarija? :D

ziga1990 ::

ker se mi zdi ne praktično vzame ti prostor treba bo čisto nov motor predelat raje dam 15000evrov več pa si kupim hibridno vrjanto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Groove ::

Saj lahko gre namesto rezervne gume... če kupuješ nov avto, se pa tudi že iz tovarne dobi z LPG-jem. 15.000EUR vs 850EUR pa mislim, da sploh ni primerjave. Pa tudi sicer je verjetno LPG bolj ekonomična rešitev od hibrida :|

ziga1990 ::

nima rezervne gume niti prostora zanjo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Groove ::

Potem ti pa res vzame nekaj prostora v prtljažniku, ja... Še vedno pa nisi pojasnil, zakaj bi bil svinjarija. :D

ziga1990 ::

ker bos ceu avto predeloval jaz pa tega nočm počet pri čisto novem vozilu pa ne zdi se mi varno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Gregor P ::

Jah novega tudi jaz ne bi šel predelovat; ampak starega, rabljenega pa brez težav (če bi to resnično hotel npr. zaradi trenutne cene plina).

P.S.: Gasoline Prices by Country
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

STU-III ::

RejZoR je izjavil:

Za tako razdaljo bencinarja. Tud sicer, ne gledat samo bencin, servisi so dražji za dizle in deli baje prav tako...


Tudi dizel bolj onesnažuje, kot bencinar, tudi to je treba gledat.
Line secured.

ziga1990 ::

imam opcijo za adblue in sem na boljšem
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

GrimReaper ::

ziga1990 je izjavil:

rejzor atmosferc je požrešen

Odvisno kakšna je tvoja relacija.
Zjutraj ko vozim brez klime, kjer je samo par klancev, pa če prestavljam pri 4000rpm in vozim po ravninah 100km/h, mi porabi 6,5l. Kar je odlično za 1.6 mašino.
Potem pa če grem po poti kjer so res hudi klanci in ovinki, kjer voziš samo z drugo, in daš v ostrih ovinkih tut v prvo, je pa porabe tud 10l. Oz. če prestavljaš pri 2500, se da pridt na 7,0l.
Ampak ko tankam, je pa povprečje vedno 8-8,5l. Če že hočeš šparat se da pridt na 7l.

Sam to, gledat samo na porabo, je krneki. Nov dizel ki stane 20.000EUR, si na boljšem če kupiš bencinarja za 5k s 3.0 V6 mašino. Ni vse samo v porabi.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

...:TOMI:... ::

LPG se ne izplača zaradi razdalje. Tudi pri LPG se mora motor ogreti na določeno temperaturo, da preklopi iz bencina na LPG. Odvisno od sistema, pri nekaterih sisitemih to hitro preklopi. Pozimi pa najbrž sploh ne bo dosegel zadostne temperature za preklop na LPG in bo peljal samo na bencin.
Tomi

ziga1990 ::

grim: sta oba motorja 3.0 I6 ki ju jaz gledam bencinar naj bi v mestu ko je največ prometa žrl 12-15 l/100km dizl pa 9-11 l/100km glih varčn bencinar nov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Blinder ::

neki bmw.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ziga1990 ::

jp konkretno f10 535i ali 530d
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

T-h-o-r ::

RejZoR je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

...:TOMI:... je izjavil:

Dizel brez turbine danes praktično ne obstaja. To je traktor. Si res želiš tega, da nikamor ne gre, pospešuje 5 let do 100 km/h, kadi... Ne vem no, kaj imate take fetiše na dizel. Imam tudi kolega, ki ga kupil že XX let nazaj zelo lepo ohranjenega golfa 1 bencinar, s 70 kkm, prva stvar, ki jo je naredil, je bila menjava mašine z dizelsko, ki je imela čez 300 kkm :| JAOO. Ne vem, ali imate nekateri erekcijo, ko slišite dizla?

ampak to je ta pravi dizl, mašina bo šla do neskončnosti

aja, rejzor, upam da veš, da motor največ moči razvije pri maksimalnih obratih :D


What? Ti mešaš konje in navor, kar pa še zdaleč ni isto. Navor pa nikakor ni najvišji pri najvišjih obratih, če bi kdaj videl graf iz dyno testerja bi vedel, da imam prav. Al pa če pogledaš specifikacije avta. Navedena moč v konjih oz kW je pri zelo visokih obratih, peak torque pa je vedno naveden z nižjimi obrati kot konji (vsaj pri bencinarjih). Za dizle nisem gledal, ker imajo tud krivuljo navora drugačno od bencinarjev...

ok, ja, sva se narobe razumela

avto bo šel pri posamezni prestavi najhitreje pri maksimalnih obratih ;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zheegec ::

Haha, T-h-o-r :) V glavnem, mislim da smo nekako razčistili zadevo, ane?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

STU-III ::

Navor pa nikakor ni najvišji pri najvišjih obratih, če bi kdaj videl graf iz dyno testerja bi vedel, da imam prav.


Ja, pri elektomotorju je navor največji pri 0 obratih :))
Line secured.

T-h-o-r ::

Zheegec je izjavil:

Haha, T-h-o-r :) V glavnem, mislim da smo nekako razčistili zadevo, ane?

a da se ne spoznam na delovanje avta? guilty as charged, ne?

sam ne mi reči, da je pri navečjem navoru hitrejši, kot pri max obratih :|
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

ziga1990 ::

a ni tole že malo off topic?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

T-h-o-r ::

ja, pa bi rad izvedel glede česa se mi alien smeji :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

GrimReaper ::

avto bo šel pri posamezni prestavi najhitreje pri maksimalnih obratih ;)

Načeloma ja, ampak imaš avte ki imajo pri obratih še dost rezerve, taki ki razvijejo max moč že pri 5000, blokado pa imajo pri 6500.
Tko da pri takih je povsem odvisno od prestave kje je najbolj optimalno prestavit, v nekateri 6000, v nekateri 6500. Sam to težko veš, tko da se pač držiš pravila, višje kot greš, bolje.
Sicer pa to ni glih relevantno, ker ne vem če kermu na državnih cestah velik pomeni vsaka desetinka. Če že hočeš mal poterat avto, je čist vseen al šaltaš pri 6000 ali 6500, oz. pri večini nad 5000 sploh ne profitiraš velik.

Sicer pa kar je bolj zanimivo, da smo pri 5km razdaljah zdej že pri 3.0 motorjih. Peš zastopim da je težko, poleti komot s kolesom če ni hudih klancev, za pozim pa pač kupiš 1.0-1.6 atmosferskega bencinarja.
Sam imam 16km v eno smer, pa se čist lepo hitro peljem z 1.6. Ni pa seveda tistega užitka v pospeških. Ampak pri 5km boš težko zadovoljen tud s 300 konji, mora bit vsaj ene 10km.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

nicksonn ::

ziga1990 je izjavil:

jp konkretno f10 535i ali 530d

Ta bencinski motor zelo hvalijo, za tiste konje (300+) naj bi bil precej nepožrešen.
Prav tako je zelo prožen, največji navor (ki je sier manjši kot pri dizlu) je na voljo že pri 1200 obratih :o
Ampak vseeno, dizel je cenejši + počasnejši.

Odvisno koliko ti pomeni športnost, oz koliko te moti dizelsko ropotanje.

A samo te dve opciji imaš?
Jap, ni tok lahka odločitev.
x n!

Invictus ::

Za take kratke razdalje kupi bencinarja brez turbine.

Vsaj ne more crknit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ziga1990 ::

nicksonn te dva sem testno peljal sm pa tud 528i gledal ampak ga niso imeli za probno vožnjo.

invictus 530i l6 ima manj navora pa samo 27 konj več kot 528i, ki pa je štirivaljnik
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

T-h-o-r ::

GrimReaper je izjavil:

avto bo šel pri posamezni prestavi najhitreje pri maksimalnih obratih ;)


Sicer pa kar je bolj zanimivo, da smo pri 5km razdaljah zdej že pri 3.0 motorjih. Peš zastopim da je težko, poleti komot s kolesom če ni hudih klancev, za pozim pa pač kupiš 1.0-1.6 atmosferskega bencinarja.
Sam imam 16km v eno smer, pa se čist lepo hitro peljem z 1.6. Ni pa seveda tistega užitka v pospeških. Ampak pri 5km boš težko zadovoljen tud s 300 konji, mora bit vsaj ene 10km.


ne vem, men je pri 1.6 16v že kr ok, pa kamot gre prehitevat etc.

ma pa sestra 1.4 fiesto, pa se že pozna, da ni več tako poskočen
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

nicksonn ::

Invictus je izjavil:

Za take kratke razdalje kupi bencinarja brez turbine.

Vsaj ne more crknit ...

530i.
Poslednji samuraj.

Vsi ostali so turbinarji.
Sigurno bo najmanj stroškov z njim. No, nima sicer turbine, ima pa direkten vbrizg in vse moderne tehnikalije. Ampak je že nekaj časa na trgu, tako da kakšnih porodnih težav ni več pričakovati.
x n!

T-h-o-r ::

seriously, tri tavžnt kubično mašino mu predlagate
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

ziga1990 ::

T-h-o-r je izjavil:

seriously, tri tavžnt kubično mašino mu predlagate


sm gledal tud 528i ki pa je 2000 kubična sam pa niso imeli testnega
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

T-h-o-r ::

zakaj bi mel takega, dafuq

to boš pa res 12 litrov tankal :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

nicksonn ::

T-h-o-r je izjavil:

seriously, tri tavžnt kubično mašino mu predlagate

Saj je sam začel.

Nekateri si to danes pač še lahko privoščijo.

ziga1990:
528i je pa verjetno cenejši kot 530d, ali sta tam-tam?
Če te ne moti dizelsko ropotanje (kolikor ga pač v takšni limuzini sploh občutiš..) bi jst vzel 3.0d.

(bolj bi bila dilema 535i ali 528i... v zmogljivostih niti ni takšne razlike (ok, na papirju; v praksi se verjetno pozna 1000ccm več) tako da v tem primeru pač vzameš, kar ti dopušča denarnica)
x n!

ziga1990 ::

če je to letelo na 528i realna poraba je 9l/100km

nicksonn 528i je 9000evrov cenejši od 530d
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Zheegec ::

ziga1990 je izjavil:

če je to letelo na 528i realna poraba je 9l/100km

nicksonn 528i je 9000 cenejši od 530d

Kolega je imel novega 328i na testu in je bila poraba kar blizu 10litrov konkretno. V marketing materialu pa 7 ali koliko :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ziga1990 ::

Zheegec je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

če je to letelo na 528i realna poraba je 9l/100km

nicksonn 528i je 9000 cenejši od 530d

Kolega je imel novega 328i na testu in je bila poraba kar blizu 10litrov konkretno. V marketing materialu pa 7 ali koliko :)


test kako ga je pa vozu?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

nicksonn ::

Valda, na testu ga noben ne špara :P

9000 eur je razlike? Uau, to pa tut ni malo...
6 cyl ima svojo ceno. Sploh sedaj, ko se je 4cyl prebil v srednji razred..

evo porabe:
530d
535i
528i
samo ni veliko primerkov, ko je še bolj nov model.

edit: v bistvu 10 litrov za 245 konjev (testne vožnje) sploh ni tako veliko.
x n!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nicksonn ()
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44652248 (11130) Berserker
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8614880 (12548) amigo_no1
»

Nakup avtomobila?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
868821 (6638) francek1
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22744599 (36594) MAFIA
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19519582 (15891) ivanuscha

Več podobnih tem