» »

Wargame: AirLand Battle

Wargame: AirLand Battle

>JJ< ::

Wargame: AirLand Battle je RTS, ki se dogaja v obdobju hladne vojne (1975-1985). Posebnost igre je odsotnost fog of wara ter grajenja baze.

Ekonomija igre temelji na conah, ki jih igralci zavzemajo s komandnimi vozili. Cone so lahko tipa reinforcement, income ali oboje. S pridobljenim denarjem nato kupuješ enote, ki na mapo prispejo preko con tipa reinforcement. Igro zmaga tisti igralec, ki je ob koncu igralnega časa uničil več sovražnikovih enot.

Enote imajo poleg klasičnih atributov HP, armor in damage še kopico drugih. Pomembni so denimo tudi accuracy, optics, stealth in suppression. Vsaka enot ima tudi omejeno količino streliva in goriva, ki ju lahko obnovi pri oskrbovalnih skladiščih, kamionih ali helikopterjih.

Enot v igri je prek 800 enot iz 12 držav. Pred igranjem multiplayerja si moramo najprej sestaviti svoj deck. Deck je omejena skupina enot, ki jih bomo imeli na voljo v igri. Lahko se recimo odločimo, da bomo imeli veliko poceni tankov ali pa malo dragih tankov. Deck sistem skrbi za to, da so vojske vedno uravnotežene in preprečujejo spam določenih enot.

Single player sledi tistemu iz serije Total War. Razdeljen je na strateški in taktični način. Strateški način je potezna igra v kateri po karti Skandinavije premikamo bojne skupine in zavzemamo regije. Ko se nasprotni vojski srečata v isti regiji, se sproži spopad, in vstopimo v taktični način. Igramo ga lahko tudi proti človeškem nasprotniku.

Uradna stran
Steam

  • zavaroval slike: Mavrik ()

opeter ::

Potezna ali realnočasovna?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mavrik ::

Če je kdo igral že Wargame: European Escalation - kako se tole primerja z EE? Se splača nabaviti?
The truth is rarely pure and never simple.

>JJ< ::

@opeter
Igra je v osnovi realnočasovna, sigleplayer pa ima tudi potezni del.

@Mavrik
Igral sem prejšnji del, in mi je W:ALB veliko boljši.
-Mehanika s pehoto je izboljšana. Pehota sedaj zavzema posamezne četrti v mestu (4. slika).
-Deck sistem je veliko boljši kot je bil v W:EE.
-Enote so bile že v beti bolje balansirane kot kadarkoli W:EE.
-SP nekaterim ni všeč, drugim je. Meni je boljši kot v W:EE.
-Igralcev je občutno več
-LETALA!

Jaz mislim, da se splača. Predlagam ti, da si na youtubu ogledaš kakšen gameplay video preden se odločiš.

Pa še en podatek za slotechovce. Igra bo v kratkem dobila tudi Linux port.

Mavrik ::

V bistvu me bolj zanimajo izboljšave vmesnika - pri EE sem imel precej težav pri ohranjanju pregleda nad dogajanjem (še posebej če je prišlo do konflikta na večih delih mape hkrati) in ukazovanju enotam in me zanima a so vmesnik okoli tega kaj izboljšali.
The truth is rarely pure and never simple.

>JJ< ::

Ne, mislim, da je vmesnik večidel enak. :|

Berserker ::

Igral sem Ruse, pa se mi zdi da je po igralni plati kopija Supreme Commanderja, samo da imaš manj enot pa bolj paziš na njih ter ne gradiš. Ker je bolj namenjeno masivnim bitkam katere gledaš od daleč, je pa bolj podobno poteznicam, Drugače so teksture na blizu ogabne, pomanjkanje animacij, vojaki tečejo kar čez hišo, ter samo urbano bojevanje je nula. Pa JNA ni not.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Iščem igro (RPG, MMORPG, FPS, RTS, ...) (strani: 1 2 3 426 27 28 29 )

Oddelek: Igre
1437455128 (2122) matobeli
»

Strategy games (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5612116 (1610) mtosev
»

Company of Heroes Online (sedaj kot brezplačna večigralska igra) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
537671 (6357) st0jko
»

Empire: Total War (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20414883 (8123) nejko8
»

Command & Conquer: Generals (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18912081 (7473) jRk0

Več podobnih tem